Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΙΠΙΛΗ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ

Νέες διαστάσεις δίνει στο θέμα της απόλυσης Κούλογλου από την ΕΡΤ η θαρραλέα δήλωση του δημοσιογράφου - βουλευτή της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή, η οποία καταγγέλλει με πολύ σκληρά λόγια τον πρόεδρο της ΕΡΤ -και τσιράκι του Ρουσόπουλου- Χρήστο Παναγόπουλο, ενώ τον προκαλεί να της κάνει αγωγή. Δηλώνει ότι τάσσεται στο πλευρό του Στέλιου Κούλογλου, ως μάρτυρας υπέρ του και κόντρα στην κρατική ΕΡΤ, ενώ με τη δήλωσή της επιβεβαιώνει ότι ο συνάδελφός της απολύεται κατ΄ουσίαν για πολιτικούς λόγους...

Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση της Φωτεινής Πιπιλή, στην οποία μεταφέρω και στα συγχαρητήριά μου!

«Το γεγονός ότι είμαι πλέον βουλευτής στην Α’ Αθηνών με την Νέα Δημοκρατία δεν δίνει δικαιολογίες για επιλογές του «τύπου Παναγόπουλου ».
Για εμένα προσωπικά και σχεδόν το σύνολο των ΜΜΕ ο κύριος Παναγόπουλος έχει συνδέσει, αν και δημοσιογράφος, την ιστορία του ως πρόεδρος της ΕΡΤ, με την Έλενα Παπαριζου, την «φούστα της», την Άννα Βίσση και το μοντέλο Jean Paul Gautier, τις φραπελιές και τους εξωγήινους της Άννας Δρούζα και φυσικά με την Καλομοίρα (δεν ξέρω ακόμη ποιος της ράβει το φουστάνι), ως προς το μεγάλο «εθνικό του» έργο την Eurovision.


Ως προς το όνομα Φωτεινή Πιπιλή, είναι γνωστή κι έχει καταγγελθεί από εμένα η «αλαζονεία» και το «υφάκι» του. Προσωπικά τον αγνόησα, τα βρόντηξα, τον κατήγγειλα στο τύπο κι έφυγα από την ΕΡΤ του Παναγόπουλου. Απλώς προηγήθηκα της αντίστοιχης συμπεριφοράς του Προέδρου της Δημόσιας Τηλεόρασης – που πληρώνω κι εγώ ως φορολογούμενος πολίτης – και της παρέας του στον Στέλιο Κούλογλου. Άλλοι κρίνονται από τις «φούστες» της Eurovision και άλλοι από τα διεθνή βραβεία τους.
Είναι γνωστό ότι είμαι υπέρ της κατάργησης της βουλευτικής ασυλίας, στην οποία πρωτοπόρησε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, στην συνταγματική αναθεώρηση.
Εάν θέλει ο κύριος Παναγοπουλος, αλλά με δικά του έξοδα, όχι της ΕΡΤ, ας μου κάνει αγωγή. Εάν το θέλει ο Στέλιος ο Κούλογλου να με καλέσει ως μάρτυρα σε πιθανή αγωγή του, ας με θεωρήσει δεδομένη. Γιατί πάνω από όλα είμαι υπέρ των αξιών δημοσιογράφων - των λίγων που απέμειναν – όχι μόνο στην δημόσια τηλεόραση αλλά και στην ιδιωτική».

Στο μεταξύ, πήραν φωτιά τα τηλέφωνα της ΕΡΤ, από τις αντιδράσεις για την απόλυση του Στέλιου Κούλογλου ενώ μέχρι χθες η ηλεκτρονική σελίδα της εκπομπής του είχε δεχθεί περισσότερα από 20.000 μηνύματα συμπαράστασης.


Κύριε Ρουσόπουλε, τι έχετε να πείτε εσείς για όλα αυτά; Δεν ρωτάω τον κύριο Παναγόπουλο, καθώς γνωρίζω πως θα συμφωνήσει απόλυα μαζί σας, ακόμα κι αν ρίξετε το φταίξιμο πάνω του! Τυφλή εμπιστοσύνη, ρε παιδί μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: