Στο μεταξύ, μακριά από τους στόχους της σύγχρονης εκπαίδευσης βρίσκεται το ελληνικό σχολείο, σύμφωνα με έρευνα. Παράγει μαθητές χωρίς κριτική σκέψη, καθώς τους δίνει δεξιότητες μόνο για να μπορούν να προσαρμόζονται εύκολα στην αγορά εργασίας, που μοιάζει με κινούμενη άμμο.
Μάλιστα, μία ακόμη ευκαιρία χάθηκε πρόσφατα, αφού τα νέα βιβλία που εισήχθησαν προ διετίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, φορτώνουν ιδιαίτερα τους μαθητές με αποσπασματικές γνώσεις, ενισχύουν την παπαγαλία και τους αποστρέφουν από την ουσιαστική μόρφωση. «Η μέθοδος της διαθεματικότητας όπως προωθήθηκε, βιαστικά και χωρίς διάλογο, δημιουργεί μεγάλα προβλήματα» τονίζει ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Γρηγόρης Καλομοίρης. «Λείπει το όραμα για ένα σχολείο που να προάγει την κριτική σκέψη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικών Μελετών της ΟΛΜΕ Παύλος Χαραμής, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα πανελλαδικής έρευνας, σε δείγμα 1.475 εκπαιδευτικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου