Η Μακεδονία και ιδιαίτερα η Καστοριά, είναι περιοχές που μπορούν να γυριστούν ταινίες με διεθνές ενδιαφέρον και προς αυτήν την κατεύθυνση στρέφεται τώρα το υπουργείο Τουρισμού, με τη δημιουργία του γραφείου υποδοχής ταινιών, που δέχεται σχετικές προτάσεις από ξένους παραγωγούς.
Μετά την τεράστια επιτυχία που είχαν οι ταινίες “Mamma mia”, που γυρίστηκε στην Σκιάθο και τη Σκόπελο, με πρωταγωνίστρια την Μέριλ Στριπ και “My life in ruis” της Νία Βάρνταλος στην Ολυμπία, όπου και άφησαν στην Ελλάδα τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια ευρώ, η ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού δεν είναι διατεθειμένη να χάσει την ευκαιρία. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που στη φετινή απονομή των Όσκαρ, η χώρα μας είχε διαφημιστική καταχώρηση.
Η Ελλάδα έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που ψάχνουν οι ξένοι παραγωγοί. Σταθερό κλίμα, ηλιοφάνεια, ποικιλομορφία των φυσικών της τοπίων, αρχαία, αλλά και ασφάλεια. Της λείπουν μόνο οι υποδομές. Αυτός είναι και ο λόγος που η ταινία «Τροία», αν και ήθελαν οι παραγωγοί της να τη γυρίσουν στην Ελλάδα, τελικά επέλεξαν την Μάλτα. Από την άλλη, η βραδυπορία των φορέων και των κρατικών υπηρεσιών που εμπλέκονται στις αδειοδοτήσεις, μόνο αρνητικά μπορεί να λειτουργήσει στις αποφάσεις των παραγωγών. Μήπως λοιπόν πρέπει να αλλάξει το σύστημα; Θα είναι σαφώς υπέρ μας, αν αναλογιστούμε πόσο αύξησε τον τουρισμό στη Ρόδο η ταινία «Τα Κανόνια του Ναβαρόνε», στην Αμοργό «Το Απέραντο Γαλάζιο» και στην Κεφαλλονιά «Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλλι».
Μετά την τεράστια επιτυχία που είχαν οι ταινίες “Mamma mia”, που γυρίστηκε στην Σκιάθο και τη Σκόπελο, με πρωταγωνίστρια την Μέριλ Στριπ και “My life in ruis” της Νία Βάρνταλος στην Ολυμπία, όπου και άφησαν στην Ελλάδα τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια ευρώ, η ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού δεν είναι διατεθειμένη να χάσει την ευκαιρία. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που στη φετινή απονομή των Όσκαρ, η χώρα μας είχε διαφημιστική καταχώρηση.
Η Ελλάδα έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που ψάχνουν οι ξένοι παραγωγοί. Σταθερό κλίμα, ηλιοφάνεια, ποικιλομορφία των φυσικών της τοπίων, αρχαία, αλλά και ασφάλεια. Της λείπουν μόνο οι υποδομές. Αυτός είναι και ο λόγος που η ταινία «Τροία», αν και ήθελαν οι παραγωγοί της να τη γυρίσουν στην Ελλάδα, τελικά επέλεξαν την Μάλτα. Από την άλλη, η βραδυπορία των φορέων και των κρατικών υπηρεσιών που εμπλέκονται στις αδειοδοτήσεις, μόνο αρνητικά μπορεί να λειτουργήσει στις αποφάσεις των παραγωγών. Μήπως λοιπόν πρέπει να αλλάξει το σύστημα; Θα είναι σαφώς υπέρ μας, αν αναλογιστούμε πόσο αύξησε τον τουρισμό στη Ρόδο η ταινία «Τα Κανόνια του Ναβαρόνε», στην Αμοργό «Το Απέραντο Γαλάζιο» και στην Κεφαλλονιά «Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλλι».
1 σχόλιο:
Μην ξεχνάτε ότι οι ποιο πολλές αμερικάνικες ταινίες γυρίζονται στο Μέξικο, επειδή εκεί το κόστος είναι ελάχιστο. Εδώ θα έρθουν μόνο αν θελήσουν συγκεκριμένη μορφολογία για το γύρισμα. Πχ Σαντορίνη και Lara croft!
Δημοσίευση σχολίου