Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΦΑΡΑΤΖ

ΑΦΩΝΟΣ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, ΟΡΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ
Έπρεπε η χώρα μας να αναλάβει την προεδρία της Ε.Ε., για να βρεθεί κάποιος να πει την αλήθεια κατάμουτρα στον πρωθυπουργό μας Αντώνη Σαμαρά. Όχι βέβαια πως ο ίδιος δεν την γνωρίζει, αλλά δεν περίμενε ποτέ πως θα βρισκόταν ένας Άγγλος ευρωβουλευτής και αρχηγός του κόμματος για την Ανεξαρτησία της Μεγάλης Βρετανίας, ο Νάιτζελ Φάρατζ, να του μιλήσει έτσι μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο.

 Ο κύριος Φάρατζ λοιπόν του είπε λίγο- πολύ πως στην Ελλάδα πλέον δεν υφίσταται η Δημοκρατία, μιας και η διακυβέρνηση της χώρας μας πέρασε στα χέρια της Τρόικα, με αντάλλαγμα να μην χρεοκοπήσουμε στα… φανερά τουλάχιστον, μιας και ήδη βρισκόμαστε σε μια παρατεταμένη χρεοκοπία εδώ και 6 χρόνια.

 

Ζήτησε μάλιστα ο κύριος Φάρατζ από τον Αντώνη Σαμαρά να μετονομάσει το κόμμα του από Νέα Δημοκρατία σε ΜΗ Δημοκρατία και του θύμισε πως μέσα σε 48 ώρες οι Τροϊκανοί άλλαξαν τον Γιώργο Παπανδρέου από την πρωθυπουργία, όταν αυτός μίλησε για δημοψήφισμα.

 Αμήχανος ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά και οι υπόλοιποι ευρωβουλευτές, προτίμησε να μην απαντήσει αμέσως, αλλά να εκδώσει η πρωθυπουργία αργότερα μια οργισμένη απάντηση, με την οποία φυσικά κατέκριναν τη στάση του Βρετανού ευρωβουλευτή. Οργισμένη ήταν και η στάση των ΜΜΕ και κάποιων δημοσιογραφίσκων, οι οποίοι το έπαιξαν θιγμένοι από τη στάση του. Αλήθεια όμως, γιατί; Αυτά εξάλλου δεν λένε καθημερινά και οι ίδιοι από τα δελτία τους; Ή δεν θέλουν να χάσουν την «αποκλειστικότητα» των λόγων; Το παίζουν πατριώτες, τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης; Αυτοί που ευθύνονται κατά το ήμισυ για την κατάντια της χώρα μας, όταν επιμελώς έκρυβαν τα πολιτικά σκάνδαλα που σήμερα αναγκαστικά ξεσκεπάζονται, για να καλύψουν όλους αυτούς που εξαγόραζαν τη σιωπή τους με οποιοδήποτε αντάλλαγμα!

 
Ο Νάιτζελ Φάρατζ είπε την αλήθεια. Μια αλήθεια που πληγώνει. Μίλησε για μια κατάσταση που οι Έλληνες πολιτικοί γνώριζαν χρόνια πριν, αλλά δεν μας αποκάλυπταν (να θυμίσω μόνο την Άννα Ψαρούδα- Μπενάκη, η οποία ως Πρόεδρος της Βουλής την προ- μνημονίου εποχή, είχε σπεύσει να πει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας πως «η Ελλάδα είναι έτοιμη να χάσει μέρος της εθνικής της κυριαρχίας»…).

 
Η χώρα μας έχει γίνει ο περίγελος της Ευρώπης. Κυρίως γιατί οι Έλληνες παθητικά ακούνε τους πολιτικούς τους να τους αραδιάζουν ένα σωρό ψέματα και αρνούνται να σηκωθούνε από τον καναπέ τους. Η στάση μας αυτή είναι που δεν διώχνει την Τρόικα από την χώρα μας, αντιθέτως τους αφήνουμε να τρώνε τα σωθικά της.

 
Αυτός είναι και ο λόγος που πάντοτε θα βρίσκονται κάποιοι άλλοι, όπως ο κύριος Φάρατζ να μιλάνε για εμάς. Να μας υποστηρίζουν και εμείς να τους θεωρούμε εχθρούς μας… 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ «ΟΧΙ» ΤΟΥ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ

ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Οι δύο κολλητές μου φίλες ψάχνουν για δουλειά. Ο γείτονάς μου μόλις απολύθηκε από την εργασία του, στην οποία πρόσφερε τις υπηρεσίες του πάνω από 15 χρόνια. Ο ξάδερφός μου έχει να πληρωθεί εδώ και τέσσερις μήνες από τον εργοδότη του. Ένας φίλος μου περιμένει να εγκριθεί η αίτηση που έκανε για το επίδομα ανεργίας και δύο μήνες ζει με δανεικά…

Αυτή είναι η εικόνα της σημερινής μας κοινωνίας, έτσι όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά το μνημόνιο, μετά την επιμήκυνση του χρέους μας και μετά το «κούρεμα» κατά 50% του χρέους μας. Το δράμα για χιλιάδες οικογένειες συνεχίζεται και σύντομα φοβάμαι πως η χώρα μας θα γίνει μια δεύτερη Ουγγαρία, με τους χιλιάδες άστεγους, τα εκατοντάδες κλειστά καταστήματα, τα ερειπωμένα σπίτια και τις πόλεις- φαντάσματα που δεν κυκλοφορεί ψυχή, παρά μόνο μερικά αδέσποτα σκυλιά…

Θυμάμαι όταν η χώρα μας υπέγραψε το μνημόνιο, ο Γιώργος Παπανδρέου πήγε στην Ουγγαρία για να πάρει μια εικόνα του τι θα συμβεί και σε εμάς, μιας και η Ουγγαρία ήταν η πρώτη χώρα που δέχτηκε «εισβολή» από οικονομικούς δολοφόνους και το ΔΝΤ. Σκεφτείτε λοιπόν τι μας περιμένει. Σκεφτείτε δηλαδή πως εμείς είμαστε ακόμα στην αρχή, μιας και εικόνες Ουγγαρίας- ακόμα- δεν έχουμε ζήσει.

Κι αντί να μας απασχολούν όλα αυτά, τα κατευθυνόμενα δελτία ειδήσεων έκαναν «σημαία» τους την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και τα όσα διαδραματίστηκαν μεταξύ των πολιτικών και των χιλιάδων αγανακτισμένων πολιτών. Εξοργίστηκαν όλοι οι δημοσιογράφοι με όλους αυτούς που φώναζαν «προδότη» τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και φιλοξενούσαν στα «παράθυρά» τους πολιτικούς, όπου με δηλώσεις τους στρέφονταν κατά του πλήθους.

Παρατηρώντας τα όσα συνέβαιναν απόρεσα πως γίνεται οι πολιτικοί μας και οι δημοσιογράφοι της χλιδής (Πρετεντέρης, Καψής, Τρέμη, κ.ά) να μην καταλαβαίνουν και να μην κατανοούν το οριακό σημείο στο οποίο έχουν επέλθει οι Έλληνες. Πως είναι δυνατόν να θεωρούν όλους αυτούς τους αγανακτισμένους πολίτες μέλη του Συνασπισμού ή οπαδούς ομάδων! Άραγε σε τι κόσμο ζούνε! Πόσα μπορεί να τους έχουν τάξει για να συνεχίζουν αυτόν τον ανελέητο πόλεμο εναντίον των άνεργων και φτωχών συνανθρώπων τους…

Νομίζετε πραγματικά ότι κάποιος ο οποίος δεν έχει φτάσει στα όριά του θα μπορούσε να συμμετέχει σε αυτήν την κίνηση αγανάκτησης και θυμού; ΟΧΙ! Πόσο μάλλον να αναγκαστεί να την εκφράσει αυτή τη μέρα μνήμης, γιατί οι Έλληνες έχουν αποδείξει πως τιμούν το παρελθόν τους. Σκεφτείτε λοιπόν σε τι σημείο έφτασαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι εκδήλωσαν την οργή τους σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος εναντίον των πολιτικών, που τους έφεραν σε αυτό το σημείο!

Θεωρώ υπερβολική την κίνηση του προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια να απομακρυνθεί από το χώρο της παρέλασης και να εκφραστεί αρνητικά εναντίον του πλήθους που τον αποδοκίμαζε. Κανείς δεν τον αποκάλεσε προδότη για όσα έκανε στο παρελθόν, αλλά για όσα κάνει τώρα, καθώς καθημερινά υπογράφει κυβερνητικές διατάξεις, οι οποίες και φέρνουν τους Έλληνες όλο και πιο κοντά στο γκρεμό. Ήταν τόσο δύσκολο να το καταλάβει; Άραγε σε τι κόσμο ζει και αυτός; Πόσο τον έχει παραμορφώσει η εξουσία ή τι επιταγές ανωτέρων εξυπηρετεί;

Προσωπικά μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής, ωστόσο όμως με όλο το θάρρος της άποψής μου, δηλώνω πως δεν συμφωνώ με την αποχώρησή του από τον χώρο της παρέλασης με αυτόν τον τρόπο. Αντί της αποχώρησης, θα προτιμούσα να προχωρούσε σε ουσιαστικό διάλογο με το αγανακτισμένο πλήθος. Γιατί ο διάλογος είναι η αρχή της Δημοκρατίας!

Όσο για το παιδί από τη Λάρισα, το οποίο φτάνοντας κοντά στους επισήμους ύψωσε το χέρι του και τους μούντζωσε, είμαι σίγουρος πως μαζί του ταυτίστηκε η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού. Κι αν αυτό δεν άρεσε στον κύριο Πρετεντέρη, στην παρέα του και σε μερικά φερέφωνα της κυβέρνησης, δεν πειράζει. Εύχομαι μόνο να μην βρεθούν κάποια στιγμή κι αυτοί στη μεριά των αγανακτισμένων πολιτών και τότε μουντζώνουνε τον ίδιο τους τον εαυτό.

Στα γεγονότα της παρέλασης ήταν και όλοι αυτοί οι γνωστοί μου, που ανέφερα στην αρχή. Κανένας δεν είναι μέλος του Συνασπισμού, κανένας δεν είναι οπαδός ομάδας. Είναι μόνο Έλληνες, ξένοι στην ίδια τους την χώρα, οι οποίοι εκφράσανε αυθόρμητα -και όχι οργανωμένα- την οργή τους απέναντι στο πολιτικό μας σύστημα, το οποίο στόχο έχει να εξοντώσει τους πολίτες του.

Ραντεβού στην επόμενη παρέλαση, με τη βοήθεια της Παναγίας…

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ

ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ
Η επικαιρότητα τρέχει και όσο κι αν θέλει κάποιος να την παρακολουθήσει δυσκολεύεται, καθώς η λεγόμενη οικονομική κρίση που έχει απλωθεί πάνω από τη χώρα μας απασχολεί πλέον τους περισσότερους Έλληνες। Διαβάζω πως οι αιτήσεις για έξωση από κατοικίες και καταστήματα έχουν αυξηθεί το τελευταίο διάστημα, καθώς όσες κατατέθηκαν το πρώτο δίμηνο του 2011 ξεπερνούν κι αυτές που κατατέθηκαν όλο το 2010. Παρατηρώ γύρω μου μια νέα γενιά να «ξεφυτρώνει» και είναι αυτή των νεόπτωχων. Ακούω για απολύσεις προσωπικού και κλείσιμο επιχειρήσεων και απορώ με τις κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης, οι οποίες βέβαια υπαγορεύονται από το μνημόνιο και την τρόικα. Και αναρωτιέμαι, αν μπορεί αυτή η κατάσταση να αλλάξει, να βελτιωθεί, αν οι νέοι μας μπορούν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο ή είναι καταδικασμένοι μαζί με εμάς να πορεύονται με αβεβαιότητα στο μέλλον…

Από την άλλη, άραγε γιατί αυτή η σιωπή; Άραγε γιατί κανένας μας δεν σηκώνεται από τον καναπέ, γιατί κανείς δεν σηκώνει ανάστημα, δεν υψώνει φωνή, δεν επαναστατεί; Γιατί ο ξεσηκωμός των λαών της Αφρικής δεν αποτελεί παράδειγμα για εμάς; Πολλά γιατί και πολλές οι απαντήσεις. Το νόημα όλων αυτών όμως είναι πως ο καιρός περνάει εις βάρος των Ελλήνων. Σήμερα των συμπολιτών μας και αύριο ίσως εμάς των ιδίων.

Ωστόσο, υπάρχουν και μερικές ομάδες συνειδητοποιημένων πολιτών, αυτοί που δείχνουν την αντίθεσή τους με τις κινήσεις της κυβέρνησης και της προκλητικότητας των βουλευτών της χώρας μας. Είναι το κίνημα «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω», που τα κυβερνητικά στελέχη και τα φερέγγυα τους δημοσιογράφοι του MEGA CHANNEL (Τρέμη, Πρετεντέρης) θέλουν να ονομάζουν «τζαμπαζήδες», οι απλοί πολίτες που συγκεντρώνονται έξω από τα σπίτια των πρώην πρωθυπουργών της χώρα μας και διαδηλώνουν την οργή τους για τα όσα έπραξαν τα χρόνια της παντοδυναμίας τους, οι ομάδες φοιτητών που γιουχάισαν τόσο τον Γιώργο Παπανδρέου στο εξωτερικό, όσο και τον Κώστα Καραμανλή, αλλά και τον Θεόδωρο Πάγκαλο στο Παρίσι, οι κάτοικοι της Κερατέας που καθημερινά έρχονται σε σύγκρουση με τα ΜΑΤ για τον παράνομο ΧΥΤΑ που θέλει να κατασκευάσει το κράτος στην περιοχή τους, αλλά και άλλοι ευσυνείδητοι πολίτες που δεν διστάζουν να εκφράσουν την οργή τους στα μούτρα των πολιτευτών μας, όποτε τους συναντούν στο δρόμο.

Δηλώνω απερίφραστα τη στήριξή μου σε όλες αυτές της ομάδες αφύπνισης και ελπίζω κάποτε η δύναμή τους να είναι τόσο μεγάλη, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να μας εκπροσωπήσουν και στο Κοινοβούλιο. Κι αυτό γιατί με θλίψη παρατηρώ όλα τα κόμματα της Βουλής να μην μπορούν να εκφράσουν διαφορετικές θέσεις, πέραν αυτών που θέλει η Τρόικα. Και δεν εξαιρώ την Αριστερά. Αντιθέτως, σε αυτήν ρίχνω και το μεγαλύτερο βάρος, καθώς στο πέρασμα των χρόνων το κόμματα της Αριστεράς πρωτοστατούσαν για την κοινωνική αλλαγή και τώρα σιωπούν…

Νομίζω πως ήρθε η ώρα να σπάσει αυτή η σιωπή από τις φωνές των πολιτών. Νομίζω πως δεν πρέπει να ανεχτούμε άλλες υποχωρήσεις στα δικαιώματα μας, τόσο στα εργασιακά, όσο και στα ατομικά. Η αξιοπρέπεια όλων έχει ποδοπατηθεί, το χαμόγελο τείνει να γίνει μόνιμη θλίψη και όλα αυτά φυσικά χωρίς κανένα αντίκρισμα.

Κράτησα κάτι που άκουσα προχθές από την εκπομπή του Πρετεντέρη, του «υπηρέτη» του ΠΑΣΟΚ, και θέλω να το αποτυπώσω στο blog μου. Για να το διαβάζω και να το χωνεύω καλύτερα. Είχε καλεσμένη την Μιράντα Ξαφά, ελληνίδα και πρώην Αντιπρόεδρος του ΔΝΤ. Ούτε πολύ, ούτε λίγο, η καθ’ όλα αρμόδια για να μιλήσει για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας, δήλωσε: «Είναι ξεκάθαρο. Η Ελλάδα βρίσκεται σε χρεοκοπία εν αναστολή.» Τι σημαίνει αυτό; Πως δυστυχώς επτωχεύσαμε, χρεοκοπήσαμε, αλλά ακόμα δεν μας το ανακοινώνουν, για να μπορέσουν να υλοποιήσουν πρώτα τα σχέδια που έχουν εις βάρος των Ελλήνων. Εύχομαι πριν είναι αργά να τους αποτρέψουμε! Όλοι μαζί, σαν μία γροθιά!

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ... ΗΣΥΧΙΑ

ΓΕΜΙΣΤΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ! ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!
Οι ημέρες των διακοπών για πολλούς έφτασαν, για άλλους φτάνουν, μπορεί για μερικούς και να τελείωσαν, ενώ άλλοι μπορεί να μην τις περιμένουν καν… Το βέβαιο είναι πως η εποχή αυτή μας ηρεμεί, χαλαρώνουν τα νεύρα μας και προσπαθούμε να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας με την οικογένειά μας, τους φίλους μας ή τα νέα πρόσωπα που μπαίνουν στη ζωή μας. Όπως και να’ χει, είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε τα γεγονότα από άλλη πλευρά.

Κι αν όλο τον χειμώνα βαρεθήκατε να μιλάτε για την οικονομική κρίση και να δυσανασχετείτε με τα άδικα μέτρα της κυβέρνησης εις βάρος των μικρομεσαίων, που καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα των μεγαλοκαρχαριών που ρήμαξαν την χώρα, τώρα προσπαθήστε να δείτε τα θετικά αυτής της κρίσης. Μην βιαστείτε να τα βάλετε και μαζί μου! Απλά, νομίζω πως η θετική σκέψη μπορεί να μας γλιτώσει την ύστατη στιγμή από την κατάθλιψη!

Καταρχήν, ο κόσμος αρχίζει και ξυπνάει, μάλιστα προβλέπω το Φθινόπωρο, που η κρίση θα έχει κορυφωθεί, μεγάλο μαζικό ξέσπασμα κατά του σάπιου πολιτικού μας συστήματος. Ο λαός κατάλαβε πως όλοι τους δουλεύουν. Και πλέον απαιτεί Δικαιοσύνη, την οποία αν δεν την παρέχουν τα λαμόγια οι δικαστές μας θα φροντίσει να την αποδώσει ο ίδιος. Η επανάσταση δεν αργεί… Λαός εξοργισμένος, λαός ενωμένος, λαός νικημένος.

Όλοι οι αλήτες πολιτικοί ενώπιον της Δικαιοσύνης. Και η τιμωρία τους να είναι βαριά, σκληρή, για παραδειγματισμό. Η ώρα έφτασε και γι’ αυτούς. Έφτασε όμως και για τα λαμόγια της αγοράς, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι στο παρελθόν τον λήθαργο των Ελλήνων, έπαιξαν σκληρό παιχνίδι στις πλάτες του. Γέμισαν την αγορά υποσχέσεις και επιταγές, φέσωσαν τους τίμιους επαγγελματίες και κινούμενοι ανάμεσα στη μίζα και τη συγκάλυψη, τίναξαν την οικονομία μας στον αέρα. Τώρα έφτασε η ώρα και γι’ αυτούς. Τώρα η αγορά είναι έτοιμη να τους πετάξει από τους κόλπους της και να επανέλθουν στο προσκήνιο οι σωστοί επαγγελματίες.

Τέλος, η αγορά θα βρει τον πραγματικό της ρυθμό. Θα πέσουν οι τιμές σε πολλά προϊόντα, θα επαναπροσδιοριστούν ενοίκια, δάνεια και καθημερινές απλές συναλλαγές, ενώ η μείωση της ποσότητας πολλών βασικών αγαθών θα επαναφέρει την ζήτησή τους.

Τώρα λοιπόν είναι η ευκαιρία για έναν σωστό επαγγελματία να κυνηγήσει το όνειρο, ακόμα και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Ποτέ δεν είναι αργά! Το καλοκαίρι ας γίνει το κίνητρο για να δούμε διαφορετικά την σημερινή κατάσταση που βιώνουμε, μακριά από δελτία κατευθυνόμενων ειδήσεων, ώστε το Φθινόπωρο όλοι μαζί να βαδίσουμε για το νέο ξεκίνημα της χώρας μας.

Η μάχη δίνεται στο πεζοδρόμιο, ο αγώνας πρέπει να είναι ενιαίος, η πίστη μας στις ικανότητές μας μεγάλη και οι συζητήσεις για την οικονομική μας κατάρρευση μακριά μας. Και αν ήρθε το τέλος, ας μην χαίρονται μερικοί. Η δίνη παρασύρει τους πάντες στο πάτο και τον πνιγμό. Γιατί και αυτοί που ζουν στο ρετιρέ και αυτοί που ζούνε στα υπόγεια, στο κατάστρωμα βγαίνουν για να σωθούν. Και εκεί η μοίρα είναι ίδια για όλους.

Καλό καλοκαίρι και το κεφάλι ψηλά!

*Διαβάζω πως το έγκυρο γαλλικό περιοδικό Marrianne κατηγορεί με άρθρο του τον Κώστα Καραμανλή ως έναν από τους επτά υπαίτιους για την οικονομική κρίση στην Ευρώπη. Με τίτλο «Τα 7 καθάρματα της κρίσης», χαρακτηρίζει τον πρώην πρωθυπουργό ως «δημιουργός της ελληνικής τραγωδίας». Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ως Πρωθυπουργός της Ελλάδας, από το 2004 έως το 2009, με την ανικανότητα και τα ψέματά του, βύθισε τη χώρα του σε ένα τρομακτικό χάος» και συνεχίσει: «Ο Κώστας Καραμανλής είχε μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα: να καταστρέψει τη χώρα του. Λιγότερο από πέντε χρόνια, του ήταν αρκετά για να αδειάσει τα κρατικά ταμεία και να φέρει την Ελλάδα στην άκρη του γκρεμού(…) σήμερα, διατηρεί ανέπαφο το αστραφτερό του χαμόγελο, που φαίνεται ότι είχε τυφλώσει τους συμπολίτες του το 2004».

Το δημοσίευμα παρακάτω αναφέρει χαρακτηριστικά: «Πολιτικο-οικονομικά σκάνδαλα κηλιδώνουν τη φήμη της κυβέρνησής του, και αντί να εξυγιάνει τα δημόσια οικονομικά, ο Κώστας Καραμανλής οδηγεί τη χώρα στη χρεοκοπία.
Η ευθύνη βαραίνει τον ίδιο, αλλά όχι αποκλειστικά(…) Τι κάνει, τι λέει ο άνθρωπος, που συνέβαλε σε αυτή την τεράστια αναστάτωση; Τίποτα(…) Ο Καραμανλής θα αποφύγει το πιθανότερο, κάθε είδους νομικής δίωξης και ίσως να μη δώσει ποτέ εξηγήσεις για τις πράξεις του. Από τον τρόπο διαχείρισης των πυρκαγιών του 2008, έως την πρόσφατη οικονομική κρίση, ο πολιτικός αυτός επέδειξε μια ουσιαστική επιμονή για να αποδυναμώσει τη χώρα». Τα σχόλια φυσικά είναι περιττά και εγώ βέβαια συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τα όσα γράφονται για τον πιο άχρηστο πολιτικό που πέρασε ποτέ από την χώρα μας.

*Αγανακτώ με τη στάση της σημερινής κυβέρνησης, όπου έχει κατακερματιστεί το κράτος- πρόνοια. Συμπολίτες μας σήμερα ζουν και τρέφονται από τα σκουπίδια, Τράπεζες κατάσχουν σπίτια δανειοληπτών, εργοδότες καταπατούν τα εργατικά δικαιώματα και ο εισαγγελέας επεμβαίνει πάντοτε δίχως να δίνει λύσεις σε προβλήματα που διαταράσσουν την καθημερινότητα των πολιτών. Οι ΕΔΕ συνεχίζονται δίχως λόγο και αιτία και υποθέσεις που υπόσχονται πως θα χυθεί άπλετος φως τελικά μένουν στο σκοτάδι. Όσο για ανάπτυξη και προγράμματα για την ενίσχυση της απασχόλησης, εδώ και ένα χρόνο περίπου, τίποτα… Κι αντί αυτά να απασχολούν τον πρωθυπουργό μας Γιώργο Παπανδρέου, αυτός τρέχει στα Συμπόσια της Σύμης, για να λύσει τα προβλήματα της ανθρωπότητας, όταν δεν έχει λύσει ούτε ένα στην πατρίδα του. Πόσο λίγος είναι τελικά…

*Τα νέα κόμματα και οι πολιτικοί φορείς που δημιουργούνται τελευταία ας περιμένουν λίγο να κοπάσει η θύελλα, γιατί θα παρασύρει και τους ίδιους. Και έπειτα, ανανέωση με πρόσωπα που ήδη υπήρχαν στο πολιτικό προσκήνιο, είναι αδύνατη. Την ανανέωση την φέρνει μόνο η νεολαία. Αρκεί να την εμπιστευτούμε.

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΒΓΑΛΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΕΑΚΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

ΣΤΕΡΙΑ, ΠΙΑΣΑΜΕ ΣΤΕΡΙΑ...
Στη χώρα της παράνοιας, τελευταία βιώνουμε ίσως την πιο περίεργη φάση της. Αμήχανοι τηλε-θεατές, λες και μας χτύπησε η πανσέληνος του… χειμώνα, παρακολουθούμε την χώρα μας να βυθίζεται υπό το βάρος των συσσωρευμένων οικονομικών ατασθαλιών, δημιούργημα των πολιτικών μας, οι οποίοι θέλουν να παρουσιάζουν εαυτούς και ως σωτήρες μας, ενώ δημοσιογράφοι και δημοσκόποι με το στανιό μας πιέζουν να δεχτούμε να βάλουμε πλάτη (και πισινό) για να σώσουμε το τομάρι μας.

Επιμένουν να πιέζουν για να βγει από μέσα μας το πατριωτικό συναίσθημα και να δεχτούμε- συμφωνήσουμε για τα οικονομικά μέτρα που ετοιμάζουν κυβέρνηση και ΕΕ εις βάρος φυσικά των ασθενέστερα οικονομικών τάξεων, να περικοπούν οι μισθοί να ανέβουν οι φόροι, να σταματήσει ο ΟΑΕΔ να δίνει χρήματα στους ανέργους και τα χρεοκοπημένα ασφαλιστικά ταμεία να γίνουν η αιτία για να δεχτούμε την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης.

Μαυρίλα, σαπίλα, παράνοια, επιφάνεια και δελτία ειδήσεων στο ρόλο του… προστάτη. Με εξαίρεση το Star Channel, που με το… ενημερωτικό του δελτίο μπορούμε να απασχοληθούμε μία μέρα την ημέρα με το αγαπημένο χόμπι των Ελλήνων, το κουτσομπολιό. Διαζύγιο Μενεγάκη- Λάτσιου, αντίπαλοι της Ελλάδας στην Eurovision, φαγωμάρα Μικρούτσικου- Ρουμπέση και Σάσα Μπάστα με Τζούλια Αλεξανδράτου, πρώτη είδηση, σε ένα δελτίο που τα έχει όλα!

Και στη Δημόσια Τηλεόραση, όλα βαίνουν καλώς! Μόνες δυσάρεστες ειδήσεις οι αστυνομικές, γιατί οι πολιτικές, μες στην ελπίδα! Όλα καλά, όλα ανθηρά, πάρε τώρα και μια ληστεία με λίγο βιασμό και αίμα και κλείσαμε σαν δελτίο!

Και σαν Θεσσαλονικιός- με καταγωγή φυσικά από τη Δυτική Μακεδονία- παρακολουθώ και λίγο TV-100, τηλεόραση με πλήρη αντικειμενικότητα! Ο ατσαλάκωτος δήμαρχος να απαντάει σε ερωτήσεις πολιτών και σε όλα να βρίσκει λύσεις, αλλά από πράξεις και έργα… να’ ναι καλά ο ποδηλατοδρόμος! Άντε, τα υπόλοιπα στο ραντεβού μας, αν ακόμα είσαι δήμαρχος…

Είναι ιδέα μου ή πράγματι όλα είναι αποσυντονισμένα αυτό το διάστημα στη χώρα μας; Από τη μια χαρές και πανηγύρια και από την άλλη η χήρα κλαίει τον πεθαμένο. Και στη μέση μια νεολαία να προσπαθεί να βρει το δρόμο της ανάμεσα στο παράλογο και το λογικό και να της χρεώνουν και το μέλλον της πατρίδας μας.

Πραγματικά, τόσους μήνες δεν ήξερα τι να γράψω στο blog μου. Έβρισκα πολλές ενδιαφέρουσες ειδήσεις, τελείως άσχετες με την πεζή καθημερινότητά μας και δεν ήξερα αν άξιζε καν να τις δημοσιεύσω. Στην επικαιρότητα κυριαρχούσε η οικονομική κατάσταση της χώρας μας, την οποία παρουσίαζαν όλοι οι δημοσιογράφοι με τα πιο μελανά χρώματα, όχι επειδή όντως έτσι είναι, αλλά κυρίως για λόγους εντυπωσιασμού! Και χάσαμε έτσι μια πλούσια επικαιρότητα, ειδήσεις που πραγματικά αξίζει να τις γνωρίζει ο οποιοσδήποτε, στο βωμό της παραπληροφόρησης, της μιζέριας και των δημοσιογραφικών συμφερόντων.

Εύγε μας! Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, κυρίες και κύριοι. Αφήστε τα δραματικά σενάρια των δημοσιογράφων να διαδραματίζονται καθημερινά στα δελτία ειδήσεων και ψάξτε βαθύτερα τις πραγματικές ειδήσεις, που προσφέρουν γνώση και σοφία.

Η πύλη της σωστής και έγκυρης δημοσιογραφίας είναι μπροστά σας. Δεν έχετε παρά να την ανοίξετε και να εισέλθετε μέσα σε αυτήν!

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

«ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ» ΤΟΥ… ΚΑΝΑ-ΠΕΟΣ

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΙΑΤΣΑ ΣΗΜΕΡΑ
Τέλος ο Χρήστος Παναγόπουλος από την ΕΡΤ. Παραιτήθηκε, μετά τη γενική κατακραυγή, όταν αποκαλύφθηκε πως ζητούσε παχυλή αποζημίωση πολλών χιλιάδων ευρώ, για να αποχωρήσει από τη θέση του Προέδρου της Κρατικής Τηλεόρασης.

Και μετά την παραίτηση ήρθαν οι αποκαλύψεις, από συνάδελφους δημοσιογράφους, για τα έργα και τις ημέρες του κυρίου Παναγόπουλου, αποκαλύψεις για τα εκατομμύρια ευρώ που χάθηκαν κατά τη θητεία του ως πρόεδρος της ΕΡΤ, για τις θέσεις που φαινόταν πως κατείχαν δημοσιογράφοι και τεχνικοί, δίχως να έχουν εμφανιστεί ούτε μια μέρα στην εργασία τους και παρόλο που πληρωνόντουσαν από τους Έλληνες φορολογούμενους, για τις δεκάδες εκπομπές που γυρίστηκαν, πληρώθηκαν και δεν βγήκαν ποτέ στον αέρα, αλλά και για παράξενες «δωρεές» της κρατικής τηλεόρασης προς μοναστήρια του Αγίου Όρους.

Όλα αυτά, όπως ανέφερα ήδη, αποκαλύφθηκαν αμέσως μετά την παραίτηση του Χρήστου Παναγόπουλου. Και απορώ γιατί… Σίγουρα οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι που προέβησαν σε αυτές τις αποκαλύψεις, γνώριζαν την κατάσταση στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ πολύ νωρίτερα. Παρείχαν λοιπόν μήπως άσυλο στον κύριο Παναγόπουλο και την παρέα του τόσα χρόνια και τώρα θέλουν να φανούν στην κοινή γνώμη ως δαιμόνιοι ρεπόρτερ που δρουν για να ξεσκεπάσουν τη δημοσιογραφική αλητεία μερικών συναδέλφων τους; Δεν με πείθουν για τις… αγνές τους προθέσεις, ούτε πιστεύω πως ο μόνος υπεύθυνος είναι ο κύριος Παναγόπουλος, στον οποίο προσπαθούν να φορτώσουν όλα τα σκάνδαλα της ΕΡΤ την τελευταία πενταετία, παρόλο βέβαια που αυτός έχει την ευθύνη, ως πρόεδρος της κρατικής τηλεόρασης.

Από την άλλη, η δημόσια κλεψιά εις βάρος του νεοέλληνα, ο οποίος πληρώνει κάθε μήνα πολλά ευρώ για την ΕΡΤ, μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ συνεχίζεται, άσχετα αν οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πάψει εδώ και πολύ καιρό να παρακολουθούμε τα προγράμματά της. Η Μελίνα Μερκούρη στο παρελθόν είχε αρνηθεί να πληρώσει τον μηνιαίο «φόρο» προς την ΕΡΤ, αλλά ουδείς του ΠΑΣΟΚ την στήριξε σε αυτήν της την πρωτοβουλία, πιθανόν οι περισσότεροι για ιδιοτελείς σκοπούς. Μα ούτε και βρέθηκε κανείς να αλλάξει αυτό το σύστημα, ας πούμε π.χ. να γίνει η κρατική τηλεόραση συνδρομητική, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να την παρακολουθούν μόνο όσοι θέλουν πραγματικά να πληρώσουν.

Τώρα θα μου πείτε, αν γίνει αυτό, πως θα πληρωθούν οι χιλιάδες εργαζόμενοι της ΕΡΤ και δη τα μεγάλα στελέχη της, τα οποία πέραν των χιλιάδων ευρώ που λαμβάνουν κάθε μήνα, παίρνουν και bonus, λες και η κρατική τηλεόραση πάει τόσο καλά- από άποψη θεαματικοτήτων- ώστε να αξίζουν και επιπλέον χρήματα!

Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω και το εξής. Γιατί όλα τα κρατικά τηλεοπτικά δίκτυα στον κόσμο λειτουργούν με ελάχιστα άτομα και υπερτερούν σε πρόγραμμα και θεαματικότητες από τα ιδιωτικά και η ΕΡΤ λειτουργεί με χιλιάδες υπαλλήλους και πιάνει θεαματικότητες, που θυμίζουν πολικές θερμοκρασίες, αλλά γιατί και ο Έλληνας να πληρώνει για την ΕΡΤ κάθε μήνα ποσό ανάλογο με τα τ.μ. του σπιτιού του, λες και όσο πιο μεγάλο σπίτι έχει, τόσο πιο πολύ ΕΡΤ βλέπει! Αυτό και αν είναι απάτη!

Τώρα βέβαια ο Γιώργος Παπανδρέου δεσμεύτηκε να αλλάξει το καθεστώς που επικρατούσε τόσα χρόνια στην ΕΡΤ. Πρώτο βήμα: η επιλογή του νέου προέδρου της ΕΡΤ θα γίνει με ανοιχτές διαδικασίες. Ήδη στο site της ανοιχτής διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ υπάρχει η σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για όσους θέλουν να υποβάλουν αίτηση, αρκεί να τηρούν κάποια συγκεκριμένα προσόντα. Ένα από αυτά είναι ο υποψήφιος να έχει τελειώσει σχολή ΑΕΙ, ενώ δεν υπάρχει πουθενά η προϋπόθεση να είναι ο υποψήφιος δημοσιογράφος.

Φυσικά αν υπήρχε αυτή η προϋπόθεση ουδείς θα μπορούσε να συμμετάσχει και αναφέρομαι στους παλιούς δημοσιογράφους, που υποτίθεται πως έχουν το κύρος και την εμπειρία για να σταθούν σε αυτή τη θέση. Ο λόγος είναι απλός. Όλοι οι παλιοί δημοσιογράφοι τελείωσαν ιδιωτική σχολή δημοσιογραφίας (Ι.Ε.Κ. δηλαδή), μιας και ως σχολή ΑΕΙ δημιουργήθηκε πριν λίγα χρόνια.

Άρα, από τώρα αντιλαμβάνεστε πως όλοι οι δημοσιογράφοι έχουν αποκλειστεί από τη δυνατότητα να αναλάβουν το «τιμόνι» της ΕΡΤ. Ωστόσο, το πιο λογικό δεν είναι αυτό; Εκτός κι αν θέλουμε μια ΕΡΤ, η οποία θα διοικείται όπως όλες οι διοικητικές υπηρεσίες του κράτους. Τότε σίγουρα καλύτερο μέλλον για την ΕΡΤ δεν θα υπάρξει. Με λίγα λόγια, ήδη ο Γιώργος Παπανδρέου έχει καταλήξει στο πρόσωπο που θα αναλάβει την προεδρία της ΕΡΤ και οτιδήποτε κι αν κάνει, είναι απλώς κινήσεις εντυπωσιασμού.

Βέβαια, οι δημοσιογράφοι στις μέρες μας (και μιλάω για τους απλούς δημοσιογράφους, του δρόμου, του ρεπορτάζ, της ενημέρωσης, αυτοί που συνομιλούν μόνο με τους πολίτες και όχι με το κεφάλαιο και όχι γι’ αυτούς που τους φυλάνε στρατιές αστυνομικών, εις βάρος πάντα του νεοέλληνα) έχουν συνηθίσει να βλέπουν άσχετα άτομα να παίρνουν τη θέση τους στα Μέσα Ενημέρωσης κι αυτοί να μένουν άνεργοι ή να δουλεύουν χωρίς να πληρώνονται, πιστεύοντας πως κάποια στιγμή θα αναγνωριστεί η αξία τους.

Η σημερινή τηλεόραση κατακλύζεται από άσχετα άτομα της δημοσιογραφίας, που το… παίζουν δημοσιογράφοι- παρουσιαστές. Σπύρος Παπαδόπουλος, Γιώργος Τσαλίκης, Ευγενία Μανωλίδου, Βίκυ Καγιά, Νίκος Παπαδάκης, Σοφία Αλιμπέρτη, Σάκης Ρουβάς, κ.ά. παρουσιάζουν ή παρουσίαζαν εκπομπές, καταλαμβάνοντας δημοσιογραφικές θέσεις, στις οποίες κανονικά θα έπρεπε να βρίσκονται κανονικοί δημοσιογράφοι. Και το χειρότερο; Όλοι αυτοί απασχολούν νεαρούς δημοσιογράφους, για να τους «στήνουν» τις εκπομπές τους, οι οποίοι υποχρεούνται να υπακούουν (ή και να παραδειγματίζονται;..) στον καθένα που θέλει να λέγεται «δημοσιογράφος- παρουσιαστής».

Στις εφημερίδες και στα περιοδικά συμβαίνει το ίδιο. Χρυσοπληρώνουν οι εκδότες τραγουδιστές, ηθοποιούς, σεναριογράφους, κ.ά για να τους γράψουν ένα μονόστηλο, όταν νεαροί δημοσιογράφοι παρακαλούν για να δουν τα αρχικά (προσέξτε, τα αρχικά, ούτε καν το όνομά τους ολόκληρο) κάτω από μια αράδα λέξεων…

Στις μέρες μας πραγματικά πιστεύω πως υπάρχουν οι δημοσιογράφοι του δρόμου και οι «δημοσιογράφοι» του κανα-πέος. Λυπάμαι, αλλά η δεύτερη κατηγορία δημοσιογράφων σήμερα υπερτερεί στα μέσα ενημέρωσής μας. Σε αυτό συνυπεύθυνοι είμαστε όλοι μας. Αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση, πιστέψτε με, δεν θα αργήσει να έρθει και η εποχή που θα μας… καβαλικέψουν.

Ξέρω πως πολλοί θα διαφωνήσετε με τις απόψεις μου, μιας και το επάγγελμα του δημοσιογράφου ή του παρουσιαστή δεν είναι ένα «κλειστό» επάγγελμα, ωστόσο επιτρέψτε μου να έχω κι εγώ τις δικές μου, προσωπικές απόψεις, για ένα θέμα που πονάει πολύ και εμένα… Και αν είμαι άδικος και υπερβολικός, συγχωρέστε με…

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

ΧΩΡΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΑ «ΑΣΤΕΡΙΑ» ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ, ΜΟΝΤΕΛΑ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ
Θεωρώ πως το μέτρο του Γιώργου Παπανδρέου να μαζέψει τους χιλιάδες αστυνομικούς που φυλάνε πρόσωπα της showbiz και δημοσιογράφους, άνευ λόγου και αιτίας, είναι μια καλή αρχή για τη μετέπειτα διακυβέρνησή του.

Επιτέλους, θα πάψουν και οι αστυνομικοί να κουβαλάνε τα ψώνια της κάθε μιας που θεωρεί τον εαυτό της «στόχο», να γίνεται σοφέρ σε λαμπερά αστέρια που φοβούνται τη σκιά τους και να εκτελούν χρέη «γραμματέα» σε δημοσιογράφους που πιστεύουν πως η… πένα τους είναι ικανή να προκαλέσει τρομοκρατική επίθεση.

Όλοι φυσικά θα ξέρετε την περίπτωση της Άννας Παναγιωταρέα, όταν πριν από μερικά χρόνια, ένα αναμμένο στουπί, μαύρισε την πόρτα στο σπίτι της, στην Πλάκα και από εκείνη τη στιγμή η… επιτυχημένη δημοσιογράφος απέκτησε σωματοφύλακες- αστυνομικούς. Με λίγα λόγια, ο Έλληνας φορολογούμενος πλήρωνε άντρες για να συνοδεύουν την κυρία Άννα, να της κουβαλάνε τα ταγεράκια, και βεβαίως να οδηγούν τα πολυτελή αυτοκίνητά της. Από ποιον λοιπόν κινδυνεύει η κυρία αυτή και φρουρείται; Ποια δημοσιογραφική αποκάλυψη έκανε, ώστε να βρίσκεται στο στόχαστρο κάποιων; Καμία. Πάντα στα σαλόνια της εξουσίας ήταν άλλωστε. Και ποιος μου λέει εμένα πως το όλο περιστατικό δεν ήταν απλά μια πλάκα. Γιατί αυτήν την ανοησία να την πληρώνω εγώ, μετά από τόσα χρόνια έως και σήμερα;

Αν δηλαδή οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης πάει στην αστυνομία και πει ότι του κάψανε το αμάξι ή τη βέσπα θα του δώσουν αστυνομικούς; Εδώ ένα μέτρο προσπάθησαν να εφαρμόσουν, για την προστασία μαρτύρων κι αυτό απέτυχε παταγωδώς, μιας και οι αστυνομικοί δε προσέφεραν ουδεμία κάλυψη σε αυτούς τους αθώους πολίτες, που κλήθηκαν από τη Δικαιοσύνη…

Αλλά είπαμε, όπου λάμψη και η Μαγδάλω πρώτη!

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Η ΕΡΤ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥ!

ΑΛΛΑΓΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΑΛΛΑΓΗ ΜΥΑΛΩΝ
Το Σάββατο το πρωί παρακολουθούσα την ενημερωτική εκπομπή «Σαββατοκύριακο στη ΝΕΤ», με τον Γιώργο Κουβαρά και την Αλεξάνδρα Δουβαρά, η οποία ξεκίνησε επί ημερών Νέας Δημοκρατίας, οπότε αντιλαμβάνεστε και τη στήριξη που παρείχε τόσο καιρό στην προηγούμενη κυβέρνηση. Την ημέρα εκείνη λοιπόν καλεσμένος της εκπομπής, σε απευθείας σύνδεση από τη Θεσσαλονίκη, ήταν ο αντιδήμαρχος της πόλης, ο οποίος μπροστά από το νέο δημαρχιακό μέγαρο, μιλούσε για το μεγάλο έργο που υλοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Φαίνεται όμως πως οι δημοσιογράφοι της εκπομπής τον φιλοξένησαν για να δείξουν στη νέα κυβέρνηση πως είναι «καλά παιδιά», σε μια απέλπιδα προσπάθεια να παραμείνουν στη θέση τους και μην διωχθούν από το «πράσινο καθεστώς», οπότε και άρχισαν να λένε στον αντιδήμαρχο ένα σωρό χαζομάρες, πως το νέο δημαρχιακό μέγαρο στοίχισε πολλά χρήματα, όταν η χώρα μας μαστίζεται από την οικονομική κρίση, πως η Θεσσαλονίκη μπορούσε να «βολευτεί» και με ένα μικρότερο δημαρχείο, πως το έργο αυτό στέρησε από τους Θεσσαλονικείς το δημοτικό πάρκινγκ, που υπήρχε σε εκείνο το σημείο και ήταν δωρεάν, ενώ ζήτησαν από τον αντιδήμαρχο να αναφέρει αρκετές φορές πως το δημαρχιακό μέγαρο χρηματοδοτήθηκε αρχικά από την κυβέρνηση Σημίτη.
Καθόμουν και τους χάζευα γελώντας για την κατάντιά τους, γελούσα γιατί ο αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης τους απαντούσε με σοβαρότητα και με επιχειρήματα, σε ότι στραβό κι αν του βρίσκανε, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τον «στριμώξουν» σε καμία ερώτησή τους, αλλά το πιο αστείο ήταν πως τον διέκοψαν αμέσως και έκοψαν την ζωντανή σύνδεση μόλις κατάλαβαν πως δεν μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα μαζί του, αντιθέτως ρεζιλευόντουσαν όλο και περισσότερο όσο περνούσε η ώρα.

Άραγε πόσο κάφρος μπορεί να γίνει κάποιος; Μέχρι που μπορεί να φτάσει και άραγε πόσο μπορεί να γελοιοποιηθεί, προκειμένου να φανεί αρεστός σε αυτόν που μέχρι χθες υποτιμούσαν και κατηγορούσαν; Φαίνεται πάντως πως στην ΕΡΤ με την έλευση του ΠΑΣΟΚ όλοι οι Νεοδημοκράτες διοριζόμενοι τα έχουν βάψει… πράσινα!

Το ίδιο και ο Χρήστος Παναγόπουλος, ο πρόεδρος της ΕΡΤ, ο οποίος δεν μπορεί να χωνέψει πως πρέπει να αποχωρήσει από το Ραδιομέγαρο και να χάσει τον παχυλό μηνιαίο μισθό του, ο οποίος άγγιζε, σύμφωνα με πληροφορίες, τα 22.000€, αν προσθέσουμε και τα μπόνους, αλλά και τη συμμετοχή του σε διάφορες επιτροπές!!!

Ο Χρήστος Παναγόπουλος λοιπόν, σύμφωνα με δημοσιεύμετα, διεκδικεί από τον ελληνικό λαό 500.000€ (!!!)- εν μέσω οικονομικής κρίσης- για να του… αδειάσει τη γωνιά, με το πρόσχημα ότι η θητεία του- η οποία παραδόξως ανανεώθηκε πέρσι- λήγει το καλοκαίρι του 2012! Δηλαδή, σκεφτείτε πως ακόμα και αν γινόντουσαν κανονικά οι εκλογές το 2011, ο κύριος Παναγόπουλος θα δικαιούνταν να παραμείνει ακόμα έναν χρόνο στη θέση του! Αυτό κι αν είναι παράδοξο, αλλά το πιο σοβαρό είναι ποιος προχώρησε σε αυτήν την κίνηση, με ποιο αιτιολογικό και πως το επέτρεψε αυτό ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος!


Από την άλλη, εξαιτίας της αδικαιολόγητης στάσης του κυρίου Παναγόπουλου, η ΕΡΤ σήμερα ζει μια απερίγραπτη κατάσταση, ενώ φαίνεται να τελεί υπό την… ομηρία του, μιας και με το πρόσχημα ότι δεν έχει την ηθική νομιμοποίηση, αρνείται να υπογράψει οτιδήποτε αφορά στην εύρυθμη λειτουργία του Ραδιομεγάρου, με αποτέλεσμα εκτός των πολιτικών εκπομπών και των δελτίων ειδήσεων, να μη λειτουργεί τίποτα άλλο! Στον αντίποδα, οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ φέρονται εξοργισμένοι με τη στάση του και απειλούν με… μπουγέλωμα και ρήψη ζαρζαβατικών, οπότε όσο πιο γρήγορα απομακρυνθεί ο κύριος Παναγόπουλος, τόσο καλύτερα και για τον ίδιο. Άλλωστε η θέση του στον ΣΚΑΙ τον περιμένει, εκτός κι αν επιλέξει τον ALPHA, μιας και φήμες τον θέλουν να οδεύει προς τα εκεί.

Απορία: Άραγε ο ΣΚΑΙ και ο ALPHA γιατί θέλουν τον κύριο Παναγόπουλο στο δυναμικό τους; Να ζήλεψαν τα ποσοστά που έφερε ο ίδιος και η ομάδα του στην ΕΡΤ, δεν το πιστεύω. Εκτός κι αν ο ίδιος ο κύριος Παναγόπουλος διαδίδει αυτές τις φήμες, για να γίνεται συζήτηση γύρω από το όνομά του. Το βρίσκω πιο… λογικό!

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΕ "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ" ΚΑΙ CITY FM

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Η ΓΙΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Ένα παιχνίδι ήταν και τελείωσε. Κάπως έτσι χαρακτηρίζουν οι περισσότεροι την απόφαση της Γιάννας και του Θεόδωρου Αγγελόπουλου να αναστείλουν την κυκλοφορία της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» και να κλείσουν τον ραδιοφωνικό σταθμό City FΜ .

Η απόφαση για το οριστικό κλείσιμο της εφημερίδας και του ραδιοφώνου φαίνεται να είναι του Θεόδωρου Αγγελόπουλου, καθώς ήταν γνωστό ότι το συγκρότημα δεν πήγαινε καλά και έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος για να απεμπλακεί από αυτό, ενώ πληροφορίες θέλουν την Γιάννα Αγγελοπούλου να είναι κλεισμένη στο σπίτι της και να κλαίει για την αποτυχία του μεγαλεπήβολου σχεδίου της, να γίνει δηλαδή κυρίαρχος στον χώρο των ΜΜΕ.

Οι σκέψεις να μπουν σε μια διαδικασία πώλησης αποκλείστηκαν και η απόφαση ήταν άμεση! Λουκέτο... Αφήνοντας στο δρόμο περισσότερους από 500 εργαζόμενους και "ορφανή" την Κεντροδεξιά παράταξη από έντυπη ενημερωτική έκδοση.

Φήμες θέλουν την Γιάννα Αγγελοπούλου να συμφώνησε μόλις σήμερα στην απόφαση να κλείσει την εφημερίδα, μετά και την πίεση που της άσκησε όλο το Σαββατοκύριακο ο σύζυγός της- ενώ το ποτήρι φαίνεται να ξεχείλισε όταν το ζεύγος Αγγελοπούλου δεν προσκλήθηκε στα εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, γεγονός που φανέρωνε περίτρανα πως ο πρωθυπουργός- παρόλο που στο παρελθόν είχε επισκεφθεί τα γραφεία του «Ελεύθερου Τύπου»- δεν βλέπει πλέον την συγκεκριμένη εφημερίδα ως εκφραστή της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, όπως συνέβαινε βέβαια στο παρελθόν.

Στο μεταξύ, μέσω e-mail ενημερώθηκαν οι περίπου 500 εργαζόμενοι στον Ελεύθερο Τύπο και τον City 99,5 για το λουκέτο που μπήκε στα δύο μέσα ενημέρωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργαζόμενοι δήλωσαν ότι περίμεναν αυτήν την εξέλιξη, ωστόσο όχι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, ενώ αύριο αναμένεται να βγει στα περίπτερα το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας.

Από την άλλη, πολλοί καταλογίζουν ευθύνες κυρίως στην Γιάννα Αγγελοπούλου, καθώς δεν είχε δώσει ιδιαίτερη σημασία, ώστε να λειτουργήσει σωστά η εφημερίδα και το ραδιόφωνο. Η έλευση των Ισπανών, που σκοπό είχαν να αλλάξουν την εφημερίδα, οι συνεχείς αλλαγές στη δημοσιογραφική ομάδα και η αδιαφορία για το τι πραγματικά ζητούσαν οι αναγνώστες και οι ακροατές, σε αντίθεση με αυτό που ήθελε να φτιάξει η Γιάννα Αγγελοπούλου είχε ως αποτέλεσμα το κλείσιμο του «Ελεύθερου Τύπου» και του ραδιοφωνικού σταθμού City.

Ο Ελεύθερος Τύπος είχε ξεκινήσει τη λειτουργία του το 1983, με ιδρυτή τον Άρη Βουδούρη, ενώ είναι η δεύτερη εφημερίδα , μετά το Έθνος, που εκδόθηκε σε μικρό σχήμα. Το 2006, το ζεύγος Αγγελόπουλου εξαγόρασε την εταιρεία, επιχειρώντας άνοιγμα στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η νέα έκδοση συνοδεύτηκε από μια νέα μοντέρνα εμφάνιση της εφημερίδας, αλλά και προσλήψεις δημοσιογράφων.Δύο χρόνια αργότερα, η Γιάννα Αγγελοπούλου προχώρησε και στην εξαγορά του «πολύπαθου» Planet, μετονομάζοντας τον σε City 99,5. Εκεί συγκεντρώθηκαν πλήθος «μεγάλων ονομάτων», τόσο από τη δημοσιογραφία, όσο και από την πολιτική. Λιάνα Κανέλλη, Θεόδωρος Πάγκαλος, Στέφανος Μάνος αλλά και Τζίμης Πανούσης και ο δημοσιογράφος Φοίβος Καρζής – ο οποίος και διετέλεσε διευθυντής του ειδησεογραφικού σταθμού.

Ωστόσο, το εγχείρημα του εφοπλιστή Αγγελόπουλου δεν ευοδώθηκε. Τα οικονομικά του εκδοτικού συγκροτήματος συρρικνώθηκαν με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο έλλειμμα ισολογισμού, ενώ πριν από λίγο καιρό είχε «κυκλοφορήσει η φήμη» ότι ενδιαφέρεται για την εξαγορά της εταιρείας, ο Ανδρέας Βγενόπουλος της MIG, που όμως δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ.

Η δραματική αυτή εξέλιξη έρχεται να προστεθεί στις καθημερινές, πλέον, απολύσεις και τη ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων στο σύνολο σχεδόν των επιχειρήσεων ενημέρωσης. Αναφέρω χαρακτηριστικά τα τελευταία επεισόδια του δράματος με απλήρωτους ή απολυμένους εργαζόμενους στην «ΕΞΠΡΕΣ», τον «ΣΚΑΪ», τον «ALTER», το « STAR », τη «ΧΩΡΑ», το «DERBY», την «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», τον «ΞΕΝΙΟ», με την αυθαιρεσία και αδιαφάνεια για τους συμβασιούχους στην ΕΡΤ.

Να σημειώσω πως πριν από τον Ελεύθερο Τύπο έκλεισε η καθημερινή έκδοση της εφημερίδας "Η Χώρα", του Γιώργου Τράγκα, ενώ άλλη μια απογευματινή εφημερίδα της κεντροδεξιάς έχει τεράστια προβλήματα...

Επίσης, μια πρωινή εφημερίδα συζητείται εδώ και καιρό ότι θα κλείσει και θα μετατραπεί πλήρως σε "ηλεκτρονική", ενώ μια εβδομαδιαία, που δεν πάει πια καλά, βρίσκεται κι αυτή πλέον σε τεντωμένο σχοινί καθώς ο μεγάλος στυλοβάτης της φέρεται να απέσυρε τις "εγγυήσεις" του για τη χρηματοδότησή της.

Από την άλλη, οι σημερινές εξελίξεις, με το κλείσιμο του "Ελεύθερου Τύπου", έχουν προκαλέσει ικανοποίηση στο συγκρότημα της "Καθημερινής" και του Σκάι. Στην εκδοτική αναμέτρηση που υπήρχε μεταξύ των δύο πλευρών, καταγράφει νίκη η πλευρά Αλαφούζου, η οποία περιμένει να πάρει τώρα και το μεγαλύτερο μερίδιο αναγνωστών από την εφημερίδα που έκλεισε.

Η νίκη αυτή έχει και πολιτική σημασία, καθώς ο όμιλος της «Καθημερινής» μένει πλέον -και μέχρι νεωτέρας...- κυρίαρχος στον χώρο της κεντροδεξιάς, όπου αυξάνεται η επιρροή του. Και ο Κώστας Καραμανλής τους έχει περισσότερο ανάγκη, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Παρακάτω παραθέτω το τελευταίο κείμενο της δημοσιογράφου- τηλεκριτικού Ντέπυς Γκολεμά, το οποίο και φανερώνει τη δραματική κατάσταση που επικρατούσε στην εφημερίδα.
"Δεν φοβάμαι να απολυθώ! Γιατί… ήδη το ‘κατέκτησα’ και αυτό, στην μακρόχρονη πορεία μου. για την ακρίβεια είναι η δεύτερη φορά- μετά τις 24 ΩΡΕΣ- που βλέπω μια εφημερίδα να κατεβάζει ρολά, αφήνοντας στο δρόμο τόσους εργαζομένους…

20 χρόνια είμαι σε αυτό το μαγαζί. Επιζήσαμε Βαρβάρων, σκληρών αποφάσεων, αντίξοων συνθηκών. Και όταν ήρθε ο μαντάτο της πώλησης, δεν το κρύβω ότι είχαμε χαρά μεγάλη. Δεν μας πήρε όποιος- όποιος, μας αγόρασε η Γιάννα, είπαμε τότε όλοι και ανασκουμπωθήκαμε ξανά…

Στα τρία χρόνια τη νέας προσπάθειας έγιναν πολλά και όνειρα και προσδοκίες και δουλειά και πείσματα να γίνουμε οι πρώτοι κουβαλώντας ένα όνομα βαρύ σαν Ιστορία: Ελεύθερος Τύπος…

Θυμάμαι το τίτλο της πρώτης εφημερίδας της νέας ηγεσίας: «με ταχύτητες μεγάλες μοναχά η γη αλλάζει». Πράγματι οι ταχύτητες ήταν μεγάλες. Και το αμάξι ολοκαίνουργιο και με όνειρα πολλά, ανέβαινε ασθμαίνοντας ανηφορικούς δρόμους με εμπόδια. Η αρχή ήταν ρόδινη. Η αισιοδοξία μεγάλη. Και σε κατ ιδίαν συζητήσεις με την ιδιοκτησία διαφαινόταν η προσπάθεια να κερδίσουμε το στοίχημα, να δώσουμε πολλά για να πετύχουμε τα περισσότερα……

Τα πράγματα δεν έρχονται πάντα κατ ευχήν. Και η ρόδα της Ζωής κολλάει στα άσχημα και στα δυσάρεστα. Βρίσκει πέτρα και κολλάει. Αποτυχημένες επιλογές, λάθος εκτιμήσεις? Τι νόημα έχει. Η κρίση χτύπησε την πόρτα μας. Και την έκλεισε δυνατά πίσω μας αφήνοντας χωρίς δουλειά πάνω από 500 ανθρώπους….

Τούτη η στήλη φίλοι, σας κράτησε παρέα πάνω από 20 χρόνια. Είδε από μέσα προστριβές, τους εργαζόμενους πάντα στα δύσκολα ενωμένους, χαρές και λύπες και δυστύχησε να δει την λέξη ‘ΤΕΛΟΣ’ να γράφεται στην πόρτα του πολυτελούς κτηρίου, που στέγασε για 2 χρόνια και περισσότερο, μια υπέρβαση ονείρων…

Εδώ τα λέγαμε όλα. Τα καλά, τα μεγάλα, τα μικρά, τα δυσάρεστα τα όμορφα. Η δημοσιογραφία είναι μεράκι. Θέλει καρδιά, θέλει άποψη, θέλει πόδια, καρδιά, ψυχή. Πιστεύω πως όσοι είμαστε εδώ, παλιοί και νέοι, τα κατέθεσαν, με όλες τους τις δυνάμεις…

Μεγάλοι καπετάνιοι, δύσκολες φουρτούνες. Και τούτη την ώρα που πρέπει να βάλεις την τελεία, - όχι άλλη στίξη- επικρατεί το συναίσθημα της λογικής. Τι να πεις δηλαδή σε αυτούς που έχουν μια δουλειά? Στο διοικητικό προσωπικό που βλέπει γραμμάτια να τρέχουν, στην κυρία που καθαρίζει που μου ήρθε να παρακαλέσει για δουλειά, στους νεαρούς συντάκτες, που εδώ ξεκινούσαν το όνειρο μιας καριέρας?

Δεν φοβάμαι να απολυθώ γιατί ήδη είμαι μια από τους 500 απολυμένους. Ενώνω το βλέμμα μου με αυτό της νεαρής συναδέλφου που έκλαιγε χθες γοερά, με αυτό του συναδέλφου που μετρούσε δάνεια και ανάγκες, με την αγωνία όσων κλείνοντας τη πόρτα ατενίζουν σκοτάδι….

Προσωπικά? 20 χρόνια εδώ! Μια ζωή, μια καριέρα, μια εφημερίδα. Που δεν την άφησα ποτέ, αν και μου έδωσε πολλές… «ευκαιρίες», που τώρα έχουν δώσει τη θέση τους, στην πίκρα για το άδοξο τέλος. Ποιος είναι ο αντίκτυπος μιας τέτοιας απόφασης? Να το δεις ρομαντικά? Το στυλό κατεβαίνει απότομα, βίαια το κόβει μια σκληρή ανακοίνωση με κεντρικό νόημα «οικονομικοί λόγοι’….

Να το δεις επαγγελματικά? Της άξιζε αυτής της εφημερίδας ένα άδοξο τέλος? Όσοι την ξέρουμε από τα γεννοφάσκια της, λέμε ΟΧΙ. Κατηγορηματικά, σαν σκληρή απάντηση, στην σκληρή απόφαση της ιδιοκτησίας…

Σας χαιρετώ! Όλοι σας χαιρετούμε. Με τη σημείωση ότι ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του, για αυτή την τραγωδία…Μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω το κλείσιμο της ιστορικής αυτής εφημερίδας. ΤΕΛΟΣ!…. ''Ντέπυ Γκολεμά

Για το τέλος, σύντομο ανέκδοτο:
Με τι θα ασχοληθεί η Γιάννα Αγγελοπούλου στο προσεχές μέλλον;
Με ενοικιάσεις σκαφών. Είναι το μόνο που της αποφέρει μεγάλο κέρδος, αν αναλογιστεί κανείς πως για μια εβδομάδα, που νοίκιασε τη θαλαμηγό της ο Μπιλ Γκέιτς, για διακοπές στο Ιόνιο , πλήρωσε 400.000,00€!!!

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΠΡΑΛΟΣ

ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΜΙΝΩΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ
Ο πρώην κολυμβητής και πολίστας και νυν πρόεδρος του Χρηματιστηρίου Αθηνών Σπύρος Καπράλος είναι ο νέος Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, καθώς στις εκλογές έλαβε 18 ψήφους έναντι 11 του προέδρου του Ant-1 Μίνωα Κυριακού. Στην ψηφοφορία έλαβαν μέρος 28 εκπρόσωποι ομοσπονδιών, καθώς επίσης και ο Λάμπης Νικολάου ως εκπρόσωπος της ΔΟΕ στην ΕΟΕ.
Golden boy, με 500.000 ευρώ το χρόνο, ο σημερινός εκλεκτός της πλευράς Μητσοτάκη και πρώην σύντροφος της παρουσιάστριας του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega Channel Όλγας Τρέμη, να θυμίσω πως είχε ψηφίσει υπέρ της απαλλαγής της εταιρίας "Γερμανός" για το μεγάλο σκάνδαλο που ήδη ερευνά η Δικαιοσύνη, ενώ έχει περάσει από όλα τα "στρατόπεδα" (Βαρβιτσιώτη, ΠΑΣΟΚ, Αλογοσκούφη κλπ) και ήταν στην πραγματικότητα πάντοτε πειθήνιος στις επιθυμίες των Τραπεζών.

Ως μέλος του ΔΣ της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ο Σπύρος Καπράλος είχε ψηφίσει (και είχε μειοψηφήσει) να μην τιμωρηθεί η εταιρεία "Γερμανός", ίσως γιατί δεν ήθελε να τιμωρηθεί, μαζί με την "Γερμανός", και η αγαπημένη Τράπεζά του -όπως και του Γιώργου Αλογοσκουφη- η Eurobank που αντιμετώπιζε ανάλογες αιτιάσεις…

Καλή… σταδιοδρομία λοιπόν. Στο μεταξύ, ήδη ξεκίνησε ο… «πόλεμος» του Ant-1 απέναντι στη Ντόρα Μπακογιάννη, καθώς αυτή θεωρεί ο Μίνωας Κυριακού υπεύθυνη για την ήττα του…

ΑΠΟΛΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ MEGA CHANNEL

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Απαράδεκτη και άδικη η κίνηση του τηλεοπτικού καναλιού MEGA να απολύσει τον επί 20 χρόνια συνεργάτη του Β. Βασιλειάδη, ανταποκριτής στην Ξάνθη, επειδή βγήκε στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και κατήγγειλε τον πατέρα του Ευάγγελου Βενιζέλου, βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και αγαπημένο παιδί του MEGA.

Αλήθεια, ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Πάνος Σόμπολος, ποια θέση θα πάρει, για την απόλυση του συναδέλφου του, από το κανάλι όπου και ο ίδιος εργάζεται; Γιατί αυτό σαφέστατα και ονομάζεται διαπλοκή, από ένα τηλεοπτικό κανάλι που με σθένος υποστηρίζει πάντοτε τον Ευάγγελο Βενιζέλο και έφτασε στο σημείο να κατηγορεί ανοιχτά και τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου, όταν οι δυο τους διεκδικούσαν την αρχηγία του κόμματος.

Κύριε Πρετεντέρη, κυρία Τρέμη, εσείς που δηλώνατε φανατικοί οπαδοί του Ευάγγελου Βενιζέλου, μέσα από δελτία ειδήσεων που παρουσιάζατε, πείτε μας αλήθεια, για την απόλυση του δημοσιογράφου ποια γνώμη έχετε και πιστεύετε πως κάποιος μεσολάβησε, ώστε το κανάλι σας να προβεί σε αυτήν την κίνηση;…

Στο μεταξύ, σάλο έχει προκαλέσει η φωτογραφία που τραβήχτηκε μέσα στα γραφεία του Mega Channel και σ' αυτήν φαίνεται να υπάρχει τοποθετημένη σε περίοπτη θέση η σημαία των... Σκοπίων. Πολλοί ζήτησαν εξηγήσεις από το τηλεοπτικό κανάλι, αλλά φυσικά η σιωπή ήταν η μόνη απάντηση του Μεγάλου Καναλιού...

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

"ΕΣΒΗΣΕ" ΤΟ ΟΝΟΜΑ REUTERS

ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Πέθανε σήμερα η βαρόνη Μαργκερίτ ντε Ρόιτερ, τελευταία εναπομείνασα της οικογένειας που ίδρυσε το πρακτορείο Reuters.

Η βαρόνη υπήρξε σύζυγος του Όλιβερ, 4ου βαρόνου ντε Ρόιτερ, του οποίου ο παππούς Πολ Τζούλιους Ρόιτερ ίδρυσε το έγκυρο ειδησεογραφικό πρακτορείο το 1851 στο Λονδίνο. Το όνομα των Ρόιτερ πεθαίνει με τη βαρόνη, μιας και η Μαργκερίτ ντε Ρόιτερ δεν είχε παιδιά.
Οι φίλοι της την περιγράφουν ως μια γενναιόδωρη γυναίκα, που της άρεσε το μπριτζ, το μπαλέτο, η όπερα, που μιλούσε πολλές ξένες γλώσσες και της άρεσε να κάνει σκι, ακόμα και μετά τα 70 της χρόνια. Έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής της ανάμεσα στο Μόντε Κάρλο και τη Λωζάννη.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

«ΣΦΗΝΑ» ΤΟ «ΚΕΝΤΡΙ» ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διάβασα την προηγούμενη εβδομάδα τις δύο νέες εφημερίδες που κυκλοφόρησαν, η «Σφήνα» στην Αθήνα και «Το Κεντρί» στη Θεσσαλονίκη. Καλή η προσπάθεια, αλλά μερικά πράγματα ας τα προσέξουν οι υπεύθυνοι.

Στην εφημερίδα «Σφήνα» υπάρχει συνοδευτικό περιοδικό, που ασχολείται κυρίως με τηλεοπτικά θέματα. Η Ιωάννα Βάσσου, που φέρεται ως υπεύθυνη του περιοδικού, υπογράφει ακόμα και τα… μισόστηλα που συντάσσει. Εντάξει, μπορεί το κουτσομπολίστικο δελτίο ειδήσεων του Star Channel να της ταιριάζει, αλλά αν δεν γνωρίζει από έντυπο τύπο, καλό θα ήταν να ενημερωθεί, πριν αναλάβει υπεύθυνη περιοδικού, που μάλιστα συνοδεύεται από εφημερίδα.

Στην εφημερίδα «Το Κεντρί» υπογράφει ως εκδότης κάποιος κύριος Καραμανλής. Δεν μπορώ να ξέρω τι σχέση έχει με τον πρωθυπουργό, ωστόσο όλοι οι δημοσιογράφοι που τη στελεχώνουν πρόσκεινται στη ΝΔ (Κοντογουλίδης, Κολοκοτρώνης, κ.ά.). Και αυτό δεν είναι τόσο κακό, καθώς όλες οι εφημερίδες υποστηρίζουν κάποιον κομματικό χώρο, όσο ότι η υπεράσπιση του κυβερνητικού έργου, αλλά και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλου γίνεται με απροκάλυπτο τρόπο, χωρίς καν πολλές φορές να αφουγκράζονται το κοινωνικό αίσθημα, λες και όλοι εκεί εθελοτυφλούν.

Όπως και να’ χει, εγώ εύχομαι καλή επιτυχία στις δύο εφημερίδες και ελπίζω να υπηρετούν το δημοσιογραφικό σκοπό τους, που είναι πάνω από όλα η έγκυρη ενημέρωση. Καλή συνέχεια.

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

ΣΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΤΟ ΚΑΙΡΟ, ΤΑ ΛΟΓΟΤΥΠΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΑΝ!

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ Η ΕΡΤ ΚΑΙ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ
Έλληνα φορολογούμενε, που κάθε μέρα η ακρίβεια σου χτυπάει την πόρτα και φτάνεις πολλές φορές σε σημείο να μην έχεις να φας, μήπως γνωρίζεις πόσο πλήρωσες για τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ; 1.200.000,00€ ή για να στο πω σε δραχμές, 408.900.000 δρχ!!!

Μην αγριεύεις νεοέλληνα, σκέψου μόνο πως χρειάστηκαν οχτώ μήνες δουλειά, ώστε τα δύο μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα στούντιο του Λονδίνου, με τους κορυφαίους επαγγελματίες, για να σου φτιάξουν αυτά τα… υπέροχα (…) λογότυπα των κρατικών καναλιών ΕΤ1, ΝΕΤ και ΕΤ3, που βλέπεις πάνω δεξιά στην οθόνη της τηλεόρασής σου.

Στο… μεγάλο αυτό γεγονός αναφέρθηκε και ο υπουργός Επικρατείας Θοδωρής Ρουσόπουλος, ο οποίος απαντώντας σε ερώτηση του προέδρου του ΛΑΟΣ Γιώργου Καρατζαφέρη, υπεραμύνθηκε της «ταρίφας» των 1.200.000,00€ που πρέπει να πληρώσουμε όλοι εμείς για τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, λέγοντας μάλιστα πως την ίδια ακριβώς δουλειά έκαναν και τα ιδιωτικά κανάλια, πληρώνοντας μάλιστα περισσότερα χρήματα, παρόλο που η ΕΡΤ έπρεπε να πληρώσει τα πιο πολλά, καθώς μιλάμε για τρία κανάλια.

Οπότε νεοέλληνα, είσαι και τυχερός! Γιατί γκρινιάζεις; Αυτό σου λέει και ο κύριος Ρουσόπουλος, ο οποίος αν το καλοσκεφτείτε, με βίλα στην Πάρο, στο Καπανδρίτη και που αλλού, ούτε ο ίδιος δεν ξέρει, δεν θα έχει και πρόβλημα φαντάζομαι να δώσει το μερίδιο που του αναλογεί για τα τρία λογοτυπάκια. Μήπως να πληρώσει και το δικό μου μερίδιο;;;

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

RAI ΠΡΟΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ: «ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΕΙΣΤΕ ΣΛΑΒΟΒΟΥΛΓΑΡΟΙ»

ΕΞΑΛΛΟΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ, ΖΗΤΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ
Λίγες ημέρες μετά την πρόκληση μερικών Σκοπιανών, στην Ιταλία, όπου πάνω σε αφίσες που απεικόνιζαν την Ελλάδα έγραψαν υβριστικά και εθνικιστικά συνθήματα, όπως «Η Μακεδονία δεν ανήκει στους Έλληνες», έρχεται -για δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα- ο μεγαλύτερος τηλεοπτικός σταθμός της Ιταλίας RAI, σε σχετικό ρεπορτάζ για τα Σκόπια, να αναφέρει προς τους Σκοπιανούς πως «δεν είστε Μακεδόνες, αλλά Σλαβοβούλγαροι». Ο μεγαλύτερος ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός της ΠΓΔΜ A1, ενοχλήθηκε με τη χρησιμοποίηση του όρου "Σλαβοβούλγαροι" και απαίτησε έγγραφη απάντηση απ΄ το ιταλικό δίκτυο, το οποίο και φυσικά απάντησε πως στο ρεπορτάζ δε μεταδόθηκαν προσβολές, μεταδόθηκε μόνο η πραγματικότητα. Τα σχόλια περισσεύουν.

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΜΕ… ΝΟΗΜΑ ΣΤΙΣ ΚΑΒΟΥΡΟΤΡΥΠΕΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΩΝ
Με μεγάλη μου λύπη πληροφορήθηκα πριν λίγες ημέρες πως η περιοχή Καβουρότρυπες της Χαλκιδικής πήρε φωτιά. Πανικόβλητοι οι ρεπόρτερ όλων των τοπικών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών έσπευσαν στην τοποθεσία που φλεγόταν για να καλύψουν το γεγονός. Οι περιγραφές τους φυσικά (κωμικο)τραγικές!
Ευτυχώς η πυρκαγιά έκαψε μόλις 15- 20 στρέμματα και φυσικά άδραξαν τη ευκαιρία όλοι οι καρεκλοκένταυροι της περιοχής (νομάρχης, δήμαρχος, περιφερειάρχης, κ.ά) από τη μια να παινέψουν την κυβέρνηση (από πού και ως που;) και από την άλλη να αναφερθούν και- τυπικά- στο πυροσβεστικό σώμα και τους εθελοντές που βοήθησαν, ώστε η πυρκαγιά να μην έχει καταστροφικές συνέπειες για την περιοχή. Στο τέλος δε, θέλησαν να επιρρίψουν την ευθύνη της πυρκαγιάς και στους ελεύθερους κατασκηνωτές, τους οποίους κατηγόρησαν για ανευθυνότητα (με τον τρόπο τους τούς ονόμασαν και εμπρηστές), ενώ ζήτησαν (άκουσον- άκουσον!) να υπάρξει στο μέλλον και νομοθετική ρύθμιση, ώστε οι ελεύθεροι κατασκηνωτές να συλλαμβάνονται, να οδηγούνται στον εισαγγελέα και να πληρώνουν βαρύτατο πρόστιμο, για να μην το ξανακάνουν, τα κακά παιδιά!

Μάλιστα ήταν τόσο το μένος τους κατά των ελεύθερων κατασκηνωτών, που ανακοίνωσαν και τη σύγκληση έκτακτου δημοτικού και νομαρχιακού συμβουλίου για να αντιμετωπίσουν τους… απρόσκλητους επισκέπτες της περιοχής των Καβουρότρυπων.

Όταν άκουγα τις δηλώσεις τους, μέσω του Ράδιο Θεσσαλονίκη, γέλασα με την ψυχή μου! Μάλιστα περίμενα να τελειώσουν τις βαρύγδουπες δηλώσεις τους και η εκφωνήτρια του σταθμού να αντιδράσει στις γελοιότητες τους, αντιθέτως όμως, η εκφωνήτρια τους υπερασπίστηκε με σθένος. Και όταν άνοιξε τις τηλεφωνικές γραμμές για να μιλήσουν οι ακροατές, η εν λόγω εκφωνήτρια στερούσε το λόγο από αυτούς που υπερασπιζόντουσαν τους ελεύθερους κατασκηνωτές και άφηνε ανενόχλητους να μιλάνε όσοι ώρα επιθυμούσαν αυτούς που ήταν εναντίον τους. Μάλιστα ένα τηλεφώνημα το διέκοψε- πανικόβλητα θα έλεγα- όταν ένας ακροατής πήγε να πει μια μεγάλη αλήθεια. Ποια είναι αυτή;…

Ο ακροατής είπε κάτι που ήχησε ενοχλητικά στα αυτιά των καρεκλοκένταυρων- αλλά μάλλον και στους υπεύθυνους του Ράδιο Θεσσαλονίκη- αλλά στην ουσία δικαίωσε και τους ελεύθερους κατασκηνωτές. Πολύ απλά είπε πως πλέον ήρθε η σειρά και της περιοχής Καβουρότρυπες- όπως και τόσες άλλες- να καεί για να γίνει οικόπεδα και να μπουν μέσα οι εργολάβοι. Μόνο που η περιοχή των Καβουρότρυπων έχει και «στρατιώτες» της, που την φυλάνε. Είναι οι χιλιάδες ελεύθεροι κατασκηνωτές, που απολαμβάνουν τη θάλασσα και τον ήλιο δίχως να πληρώνουν τίποτα, γυμνοί, απομακρυσμένοι και αποτραβηγμένοι από την ασχήμια και την εκμετάλλευση πολλών επιχειρηματιών της Χαλκιδικής, που λατρεύουν την πανέμορφη τοποθεσία των Καβουρότρυπων και την προστατεύουν με κάθε τρόπο. Όπως αντιλαμβάνεστε, για τα μεγαλεπήβολα σχέδια κάποιων επιτήδειων εργολάβων- που πολλές φορές συνεργάζονται και με την εξουσία, όποια μορφή κι αν έχει αυτή- απαιτείται καταρχήν η «εξόντωση» των ελεύθερων κατασκηνωτών. Πρέπει πρώτα αυτοί να βγουν από το «παιχνίδι» και μετά να συνεχίσουν ανενόχλητοι το έργο της καταπάτησης.

Τα 15- 20 στρέμματα που κάηκαν, πιστεύω πως ήταν προγραμματισμένο να καούν μόνο αυτά, καθώς αυτά αποτέλεσαν το κίνητρο για να αρχίσει ο πόλεμος κατά των ελεύθερων κατασκηνωτών, τόσο από τους καρεκλοκένταυρους, όσο και από τα ΜΜΕ, κι αυτό είναι που με τρομάζει περισσότερο…

Εγώ πιστεύω πως το νομικό πλαίσιο για την απομάκρυνση όλων των ελεύθερων κατασκηνωτών θα υπάρξει σύντομα. Πολύ σύντομα! Η εξομολόθρευσή τους έχει ξεκινήσει, με τη βοήθεια φυσικά και της Αστυνομίας, η οποία δυστυχώς δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση στις αποφάσεις των «μεγάλων». Όπως πιστεύω πως αμέσως μετά θα καεί και η περιοχή Καβουρότρυπες και σε λίγα χρόνια, εκεί που σήμερα είναι οι σκηνές των ελεύθερων κατασκηνωτών, αύριο θα δεσπόζουν εξοχικά πλουσίων συμπολιτών μας. Και κάποιοι άλλοι θα απολαμβάνουν τις μίζες που θα έχουν πάρει, ίσως σε μια άλλη παραλία, για να μην γίνουν και αντιληπτοί.

Σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Όχι. Δυστυχώς αυτό είναι το εφιαλτικό σενάριο καταπάτησης της Χαλκιδικής, που κάθε χρόνο γίνεται και πιο φοβερό.

Κλείνω θυμίζοντάς σας κάτι που είχε πει ο Λάκης Λαζόπουλος μέσα από μια εκπομπή του. Σας το αναφέρω περιληπτικά:

Καθώς έκανε διακοπές μια χρονιά στη Χαλκιδική, ακριβώς δίπλα του, σε ένα ταβερνάκι, καθόντουσαν κάποιοι… «κύριοι», οι οποίοι είχαν ανοίξει έναν χάρτη της Χαλκιδικής και… μοίραζαν μεταξύ τους μια δασική περιοχή (!!!). Την επόμενη χρονιά η εν λόγω περιοχή τυλίχθηκε στις φλόγες (τι σύμπτωση;!) και όταν μερικά χρόνια αργότερα ο γνωστός ηθοποιός πήγε πάλι σε εκείνη την περιοχή, είδε το σημείο εκείνο που μοίραζαν οι «κύριοι» της ταβερνούλας, να έχει μετατραπεί σε θέρετρο με ακριβές βίλες, που τίποτα δεν θύμιζε δάσος…
Τα σχόλια δικά σας…