Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ... ΜΕΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ Ή... ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ!
Μετά το ευχάριστο διάλειμμα των καλοκαιρινών διακοπών, να’ μαι και πάλι πίσω, στην πεζή καθημερινότητα, όμοια της οποίας βιώνουν πολλοί συνομήλικοι μου.

Μια καθημερινότητα, την οποία όμως ποτέ δεν αποφασίσαμε να αλλάξουμε, ίσως και γιατί μας εξυπηρετούσε, ίσως γιατί με το πέρασμα των χρόνων βολευτήκαμε και οι οποιεσδήποτε αλλαγές πλέον μας φαίνονται πιο δύσκολες.
Να λοιπόν που και αυτόν τον Σεπτέμβρη έβαλα στόχους! Και ήδη ξεκίνησα τον προγραμματισμό της νέας καθημερινότητάς μου, άγνωστο βέβαια αν θα εφαρμόσω όσα σκέφτομαι. Ένα νέο χόμπι, μια νέα ξένη γλώσσα, ίσως λίγο γυμναστήριο, νέες ιδέες πάνω στη δουλειά μου και νέες σκέψεις για το σπίτι μου και την οικογένειά μου.

Εύχομαι μόνο ούτε τα δελτία ειδήσεων να με… «μπλοκάρουν», με τις ανούσιες αναφορές τους στην οικονομική κρίση της πατρίδας μας, ούτε φίλοι και γνωστοί να με αποτρέψουν, αλλά ούτε και η πεζή πραγματικότητα να με… συνεφέρει και να με επαναφέρει στην τάξη!

Εντέλει, θα το προσπαθήσω…

Και τώρα φυσικά δεν μπορώ να μην μπω στον πειρασμό να σχολιάσω ορισμένα γεγονότα, όπως πχ τη σαπίλα του πολιτικού μας συστήματος, το οποίο επιβιώνει με τη συμπαράσταση της δικαστικής εξουσίας και τη δική μας ανοχή. Βαρέθηκα να ακούω για εξεταστικές επιτροπές, για ΕΔΕ και για υποθέσεις που «θα παραπεμφθούν στην Δικαιοσύνη», καθώς όλα αυτά αποτελούν βιτρίνα για να εξυπηρετούν κάποιοι τα συμφέροντά τους. Όλες οι εξεταστικές επιτροπές αθωώνουν τους κατηγορούμενους, όλες οι ΕΔΕ τιμωρούν τους υπευθύνους με ποινές- χάδι και δυστυχώς οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης τις περισσότερες φορές επηρεάζονται από τους πολιτικούς και τους επιχειρηματίες.

Θα αναφέρω ένα παράδειγμα. Διάβασα το καλοκαίρι πως νεαρή κρατούμενη, η οποία φυλακίστηκε στο παρελθόν για κατοχή ναρκωτικών ουσιών, στην προσπάθειά της να αλλάξει τη ζωή της, αποφάσισε να διαβάσει στη φυλακή και να δώσει εξετάσεις για να περάσει σε κάποια σχολή. Ωστόσο, το… σωφρονιστικό μας σύστημα, αντί να τη βοηθήσει, ώστε να πετύχει τον στόχο της, την οδηγούσε με τις χειροπέδες στα εξεταστικά κέντρα. Σήμερα εκείνη η κοπέλα είναι πρωτοετής στη Νομική Σχολή Αθηνών και μάλιστα πέρασε από τους πρώτους. Αντιθέτως, Μαντέλης, Αγγέλου και άλλοι τόσοι βρίσκονται έξω από τη φυλακή, αν και έχει αποδειχτεί η ενοχή τους, γιατί δικαστές και εισαγγελείς δεν συμφώνησαν για την προφυλάκισή τους… Τα σχόλια δικά σας…

Διαβάζω και για τον άλαλο Κώστα Καραμανλή, ο οποίος έφερε την χώρα μας ένα βήμα πριν την χρεωκοπία, παρόλο που ο ίδιος απολαμβάνει διακοπές διαρκείας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Θίχτηκε- λέει- που η σύζυγος του πρώην στενού του συνεργάτη Γιώργου Βουλγαράκη, κυρία Πελέκη (συμβολαιογράφος στις περίφημες ανταλλαγές οικοπέδων με τη Μονή Βατοπεδίου), τον κατηγόρησε πως δεν φοράει παντελόνια, γιατί δεν αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για το σκάνδαλο. Δεν έχει άδικο, όχι βέβαια πως αυτό αθωώνει την ίδια. Από την άλλη, ο λαός ζητάει δικαίωση. Τι κι αν είναι ένας πρώην πρωθυπουργός; Οφείλει να λογοδοτήσει με την Δικαιοσύνη! Αν και πολύ φοβάμαι πως κι αυτήν θα τον αθωώσει…

Η οργή του λαού όμως μεγαλώνει. Και πράγματι κάποτε όλοι αυτοί θα φοβούνται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους, γιατί ο λαός δεν θα αργήσει να τους λιντσάρει. Διάβαζα την ιστορία με τον Δημήτρη Σιούφα, ο οποίος έτρωγε τους αστακούς του σε μια ταβέρνα και μερικοί οργισμένοι πολίτες του επιτέθηκαν φραστικά. Φυσικά, όπου φύγει- φύγει ο ίδιος! Να’ ναι καλά η ασφάλειά του, την οποία παρεμπίπτοντος πληρώνουμε οι Έλληνες φορολογούμενοι…

Από την άλλη, λυπάμαι τον Γιώργο Παπανδρέου. Τον λυπάμαι γιατί επιτρέπει στον Γιώργο Παπακωνσταντίνου, με τις προκλητικές πολιτικές κινήσεις του στην οικονομία, να υπογράφει την πολιτική του καταδίκη. Δυστυχώς, με τέτοιες ενέργειες η χώρα δεν πρόκειται να βγει από την κρίση, αντιθέτως, υπογράφει τη μελλοντική της χρεωκοπία, η οποία δεν θα αργήσει να πραγματοποιηθεί, όπως φαίνεται.
Λυπάμαι επίσης τον Γιώργο Παπανδρέου, γιατί κανείς δεν τον πίστεψε στο νέο εγχείρημα του «Καλλικράτη». Θα πρέπει να γνωρίζει όμως πως οι ηγέτες για να μεταλαμπαδεύσουν το όραμά τους, πρέπει πρώτα να το θεμελιώσουν σε γερές βάσεις και φυσικά να γνωρίζουν πως όντως έχουν τη δυνατότητα για να το υλοποιήσουν. Οι εκλογές πλησιάζουν πάντως και όλα δείχνουν πως το ΠΑΣΟΚ από αυτήν την εκλογική αναμέτρηση θα έχει μεγάλες και σημαντικές απώλειες…

Κλείνοντας, οφείλω να αναφερθώ στην τελευταία έρευνα που διάβασα, βάσει της οποίας εκατομμύρια νέοι σε όλο τον πλανήτη δηλώνουν άνεργοι, ενώ στην Ελλάδα το φαινόμενο φαίνεται να διογκώνεται, λόγω κυρίως της οικονομικής κρίσης. Η ανεργία είναι ο καρκίνος της κοινωνίας μας. Αν η πολιτική ηγεσία δεν ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, προβλέπω σύντομα να ξεσπάει πανελλαδική οργή, η οποία θα εκτονωθεί μόνο όταν καταρρεύσει τελειωτικά το πολιτικό μας σύστημα και μαζί του και η κοινωνική συνοχή του κράτους μας. Γι’ αυτό οι λύσεις πρέπει να δοθούν άμεσα. Αν δεν θέλουν το Μνημόνιο της Τρόικας να μετατραπεί σε μνημόσυνο της πατρίδας μας.

Καλή σεζόν σε όλους μας.

Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

ΤΟ CLUB ΤΗΣ BILDERBERG ΣΤΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΣΤΙΣ 14-16 ΜΑΪΟΥ
Στις 14 με 16 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί τελικά η συνεδρίαση της λέσχης bilderberg στην Ελλάδα, ενώ προσκλήσεις για να παραστούν έχουν ήδη δεχτεί οι Κώστας Καραμανλής, Γιώργος Παπανδρέου, Γιώργος Αλογοσκούφης, Άννα ΔιαμαντοπούλουΝτόρα Μπακογιάννη, ο γνωστός Γιώργος Δαυίδ, ο πρόεδρος του ΟΤΕ Π.Βουρλούμης, ο Αράπογλου κ.α.

Στις συνεδριάσεις λέγονται πολλά πράγματα, ενώ εκεί κανονίζεται το μέλλον και η πορεία του πλανήτη, με αποτέλεσμα η συνεδρίαση αυτή στη Βουλιαγμένη να έχει ιδιαίτερη σημασία, λόγω και της οικονομικής κρίσης που πλήττει τον πλανήτη μας, αλλά και γιατί υποτίθεται πως η λέσχη bilderberg είναι πιο ισχυρή και από την ομάδα G-20, των 20 πιο ανεπτυγμένων κρατών του πλανήτη.

Να σημειώσω πως και πέρσι υπήρχε η πληροφορία πως η λέσχη θα συνεδρίαζε στην Ελλάδα, ωστόσο τελικά αυτή πραγματοποιήθηκε στην Αμερική, με τη συμμετοχή του τότε υπουργού Οικονομίας Γιώργου Αλογοσκούφη, της βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Άννας Διαμαντοπούλου, του διευθύνων συμβούλου της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ Δ. Παπαλεξόπουλου, του διευθυντή της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Αλέξη Παπαχελά και του επιχειρηματία Θωμά (υιός Ιωάννη ) Βαρβτσιώτη, προέδρου της διαφημιστικής εταιρίας V+O.

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

ΑΠΟΛΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ MEGA CHANNEL

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Απαράδεκτη και άδικη η κίνηση του τηλεοπτικού καναλιού MEGA να απολύσει τον επί 20 χρόνια συνεργάτη του Β. Βασιλειάδη, ανταποκριτής στην Ξάνθη, επειδή βγήκε στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και κατήγγειλε τον πατέρα του Ευάγγελου Βενιζέλου, βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και αγαπημένο παιδί του MEGA.

Αλήθεια, ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Πάνος Σόμπολος, ποια θέση θα πάρει, για την απόλυση του συναδέλφου του, από το κανάλι όπου και ο ίδιος εργάζεται; Γιατί αυτό σαφέστατα και ονομάζεται διαπλοκή, από ένα τηλεοπτικό κανάλι που με σθένος υποστηρίζει πάντοτε τον Ευάγγελο Βενιζέλο και έφτασε στο σημείο να κατηγορεί ανοιχτά και τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου, όταν οι δυο τους διεκδικούσαν την αρχηγία του κόμματος.

Κύριε Πρετεντέρη, κυρία Τρέμη, εσείς που δηλώνατε φανατικοί οπαδοί του Ευάγγελου Βενιζέλου, μέσα από δελτία ειδήσεων που παρουσιάζατε, πείτε μας αλήθεια, για την απόλυση του δημοσιογράφου ποια γνώμη έχετε και πιστεύετε πως κάποιος μεσολάβησε, ώστε το κανάλι σας να προβεί σε αυτήν την κίνηση;…

Στο μεταξύ, σάλο έχει προκαλέσει η φωτογραφία που τραβήχτηκε μέσα στα γραφεία του Mega Channel και σ' αυτήν φαίνεται να υπάρχει τοποθετημένη σε περίοπτη θέση η σημαία των... Σκοπίων. Πολλοί ζήτησαν εξηγήσεις από το τηλεοπτικό κανάλι, αλλά φυσικά η σιωπή ήταν η μόνη απάντηση του Μεγάλου Καναλιού...

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

ΑΝΕΚΔΟΤΟ!

Καραμανλής στην Κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας:
Υποτίμησα το θέμα του Βατοπεδίου
Δεν είδα έγκαιρα την διάσταση του θέματος
Δεν είχα εικόνα του θέματος στην αρχή
Δεν είχαμε αντανακλαστικά
Δεν είμαστε Υποψιασμένοι.

Και σηκώθηκαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και χειροκροτούσαν όρθιοι.
Άντε να καταλάβεις γιατί χειροκροτούσαν. Δηλαδή όρθιοι χειροκροτούσαν την πλήρη αποτυχία του πρωθυπουργού και της Κυβέρνησης;…

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ RANTAR!!! ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΡΗΓΙΛΛΗΣ

ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

**ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ**

Σε επιτήρηση βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό βουλευτής της ΝΔ, που έχει την εκλογική του έδρα σε νομό της Δυτικής Μακεδονίας, καθώς στη Ρηγίλλης πιστεύουν πως θα είναι αυτός που τελικά θα ρίξει την κυβέρνηση.

Ο εν λόγω βουλευτής, που εξελέγη για πρώτη φορά στο βουλευτικό αξίωμα στις εκλογές του 2007, αποτέλεσε έκπληξη για τα στελέχη της ΝΔ, καθώς κατάφερε και πήρε την έδρα από στενό συνεργάτη του Κώστα Καραμανλή, τον οποίο ο πρωθυπουργός προόριζε και για υπουργό στην κυβέρνηση του 2007.

Ο γραμματέας της ΝΔ Λευτέρης Ζαγορίτης ενημερώνεται διαρκώς για τις κινήσεις του εν λόγω βουλευτή, καθώς αν και δεν συγκαταλέγεται στους λεγόμενους «αντάρτες», πολλοί προσπαθούν να τον συνδέσουν με… σενάρια χρηματισμού του από άλλα κόμματα, προκειμένου να αποχωρήσει από τη ΝΔ, οπότε με 150 βουλευτές, ο πρωθυπουργός θα αναγκαστεί να προχωρήσει σε πρόωρες εκλογές.

Από τη μεριά του βουλευτή, ουδείς λόγος γίνεται για περίπτωση χρηματισμού, ωστόσο στενοί του συνεργάτες τονίζουν με νόημα πως θα πρέπει ο πρωθυπουργός να τον συμπεριλάβει στο επόμενο κυβερνητικό σχήμα. Η «απαίτηση» αυτή του βουλευτή έχει να κάνει με το γεγονός πως στις εκλογές του 2007 η Ρηγίλλης δεν τον στήριξε, ούτε όμως έμεινε ουδέτερη, αλλά φανερά και απροκάλυπτα παρείχε στήριξη στον στενό συνεργάτη του πρωθυπουργού και αντίπαλο του εν λόγω βουλευτή, που τελικά όμως έχασε την έδρα του.

Την περίπτωση αυτή εξετάζουν τώρα στη ΝΔ, να δώσουν δηλαδή θέση υφυπουργού στον εν λόγω βουλευτή, στη μελλοντική κυβέρνηση που σχεδιάζει ο Καραμανλής, γεγονός όμως που αρνείται πεισματικά ο πρωθυπουργός για να μη δείξει πως εκβιάζεται. Ίδωμεν…

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ...

*Άκουσα να λένε πως στελέχη της κυβέρνησης του Σαλί Μπερίσα, στην Αλβανία, έχουν βάλει στο μάτι τα «φιλέτα» της Χιμάρας, ενώ ήδη περίπου 10.000 στρέμματα γης, που ανήκαν σε Έλληνες, πέρασαν με συνοπτικές διαδικασίες σε αλβανικά χέρια και από εκεί σε διεθνείς επενδυτικές εταιρίες, όπου ετοιμάζονται να κατασκευάσουν πολυτελέστατα ξενοδοχεία, σε μια προσπάθεια να μετατρέψουν την περιοχή σε ακριβό τουριστικό θέρετρο. Το γεγονός δεν προβληματίζει άραγε το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών;

*Άκουσα να λένε πως η κυβέρνηση προτίθεται να ελληνοποιήσει 200.000 Αλβανούς, με… θολές διαδικασίες φυσικά, εν όψει εκλογών, ακολουθώντας το παράδειγμα του ΠΑΣΟΚ, στις εκλογές του 2000, όπου και κέρδισε χάρης τους… «Βορειοηπειρώτες». Να σημειώσω πως μέχρι σήμερα η ελληνική υπηκοότητα έχει δοθεί μόλις σε 14.000 Βορειοηπειρώτες, οι οποίοι υποβάλλουν περίπου 500 αιτήσεις τον μήνα, ενώ με τις νέες ρυθμίσεις της ΝΔ, ο ρυθμός κατάθεσης των αιτημάτων ελληνοποίησης θα πολλαπλασιαστεί, αγγίζοντας τις 3.000 αιτήσεις τον μήνα!

Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!! ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ!!!

ΟΙ "ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ"

Η συνέχεια του διαλόγου:
Σουφλιάς: Βουλγαράκη, κόψε τις χαζομάρες και πες μας με ποιο απο τα 5 κότερά σου θα πάμε στη Μύκονο.
Παυλόπουλος: Αν ήταν μαζί μας και ο Σπήλιος, θα μας πήγαινε πετώντας.
Καραμανλής: Άσε, θυμάμαι την πτήση του, που μας πήγε από Μύκονο- Αθήνα και κόντεψα να ξεράσω 10 φορές!
Βουλγαράκης: Με μένα πάντως καπετάνιο, θα πάμε γ*******ς στη λατρεμένη Μύκονο!

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Παπανδρέου:Εσύ έφερες μαζί σου το ποδήλατο;
Άγνωστη: Όχι, πρόεδρε. Εδώ ήρθε για να κολυμπήσω, όχο για να κάνω ποδήλατο.
Παπανδρέου: Ούτε κι εγώ πήρα το δικό μου. Δεν με άφησε η μητέρα μου. Κι εγώ τώρα με ποιανού ποδήλατο θα πέσω;;;

ΟΙ ΦΙΛΟΙ

Μεϊμαράκης: Γιώργο μου, κι εσύ στα στενά της Μυκόνου;
Βουλγαράκης: Ναι, ψάχνω τον πρόεδρο. Για να τον πάρω τηλέφωνο. Μάλλον θα χλαπακιάζει στου Φιλιππή.
Μεΐμαράκης: Ωχ, εγώ να φεύγω. Πες πως δεν με είδες. Υποτίθεται πως βρίσκομαι στην Κω, για να επισκεφτώ φυλάκια!

ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ
Πάγκαλος: Δεν με χέζετε όλοι σας, καλοκαιριάτικα!

Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣΨωμιάδης: Η κλίκα των Αθηνών κάνει τις διακοπές του και ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, καβάλα στο άλογό του και χωρίς τη μάσκα του Ζορό, κρατάει Θερμοπύλες, για να μην πέσει η θεαματικότητα στις πρωινές εκπομπές των τηλεοπτικών καναλιών. Τουλάχιστον θα έχω την ευκαιρία να πάω στην Χαλκιδική, ως κριτής για τα καλλιστεία "Μις Δεύτερο Πόδι"

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΕΒΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ…
Ένα εσωτερικό έγγραφο προς το υπουργείο Εξωτερικών, το οποίο επισήμως «δεν υπήρξε ποτέ», δημιουργεί ένα γκρίζο τοπίο στην ελληνοτουρκική μεθόριο στον Εβρο και προκαλεί πολλά ερωτήματα, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, πριν από περίπου τέσσερις- πέντες μήνες, φρουροί σε φυλάκια της περιοχής των Κήπων, είδαν ξαφνικά να κυματίζει τουρκική σημαία σε διάφορες μικρές βραχονησίδες που βρίσκονται στον Εβρο, πλησίον του σταθμού των Κήπων. Ως όφειλαν, ενημέρωσαν αμέσως τη Μεραρχία τους και εκείνη με τη σειρά της διαβίβασε έγγραφο προς το υπουργείο Εξωτερικών, ζητώντας επί της ουσίας οδηγίες χειρισμού του θέματος.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το συγκεκριμένο πρωτότυπο έγγραφο καταστράφηκε, ύστερα από πολιτική εντολή, με την «οδηγία» να μην εξακολουθήσει η ενασχόληση με το θέμα, διότι «δεν υπάρχει πρόβλημα από ελληνικής πλευράς(!!)».Τα γεγονότα αυτά συνέβησαν λίγο πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι, με την ελληνική πλευρά να μη θέλει -ούτε να μπορεί- να ασχοληθεί με άλλα θέματα, πλην του θέματος της ΠΓΔΜ.


Οι κατά τα άλλα «αθώες» μικρές βραχονησίδες κατά μήκος του Εβρου και το «καθεστώς ιδιοκτησίας τους» αποκτούν τεράστια σημασία όταν πρόκειται για τον καθορισμό των θαλασσίων συνόρων Ελλάδας - Τουρκίας, τα οποία δεν έχουν χαραχθεί μέχρι σήμερα (με την εξαίρεση των Δωδεκανήσων).Για μια τέτοια εργασία, ως αρχικό σημείο καθορισμού των συνόρων λαμβάνεται «το μέσον του ποταμού Εβρου». Είναι προφανές ότι το μέσον του ποταμού καθορίζεται και από τις μικρές βραχονησίδες κατά μήκος του ποταμού και το «εύρος» του μέσου εξαρτάται και αυτό από τις μικρές βραχονησίδες και το ιδιοκτησιακό καθεστώς τους.


Μέχρι σήμερα οι δύο χώρες δεν έχουν προχωρήσει επισήμως σ' αυτό το «ξεκαθάρισμα» του τοπίου στον Εβρο. Είναι άγνωστο μέχρι στιγμής αν όντως οι τρεις μικρές βραχονησίδες στην περιοχή των Κήπων ανήκουν αποδεδειγμένα στην Τουρκία ή το «φαινόμενο» που παρατήρησε η Μεραρχία στον Έβρο είναι αποτέλεσμα τουρκικής μονομερούς πράξης, χωρίς- και πάλι!- την αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης.

Στο μεταξύ, διάβασα σε άλλα blog’s ότι από το 2011 έως το 2014 στο ΝΑΤΟικό στρατηγείο της Λάρισας (CAOC7) , ενδέχεται να αναλάβει Τούρκος Στρατηγός κι αυτό χάρη στις «άοκνες προσπάθειες» που κατέβαλε το 2003 η ηγεσία του ΥΕΘΑ (του κ. Παπαντωνίου δηλαδή και των λοιπών) που όταν συζητείτο η νέα δομή του ΝΑΤΟ, δεν φρόντισε να κατοχυρώσει τα εθνικά συμφέροντα. Πιάνετε πάτο, το καταλαβαίνετε, κύριοι κυβερνώντες;

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ...

*Άκουσα να λένε πως οι βουλευτές όλων των κομμάτων θίχτηκαν, όταν ο επιχειρηματίας Ανδρέας Βγενόπουλος, από το βήμα της Βουλής, τους είπε πως «είστε εδώ για να υπηρετείτε τον λαό». «Δεν θα μας κάνει αυτός μαθήματα», είπαν, λες και οι περισσότεροι νοιάζονται για το δημόσιο καλό. Δεν μας πείθετε, κύριοι.

*Άκουσα να λένε πως ο υποψήφιος των Δημοκρατικών στις εκλογές των ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα αρνήθηκε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου να παρεβρεθεί το καλοκαίρι στο Συμπόσιο της Σύμης, που διοργανώνει το Ίδρυμα του Ανδρέα Παπανδρέου, λόγω φόρτου εργασίας. Χρόνο όμως για να δει την ταινία “sex and the city”, διακόπτοντας μάλιστα και την προεκλογική του εκστρατεία, είχε!

*Άκουσα να λένε πως ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Αλογοσκούφης, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Άννα Διαμαντοπούλου, ο διευθύνων σύμβουλος της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ Δ. Παπαλεξόπουλος, ο διευθυντής της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Αλέξης Παπαχελάς και ο επιχειρηματίας Θωμάς (υιός Ιωάννη ) Βαρβτσιώτης, πρόεδρος της διαφημιστικής εταιρίας V+O, ήταν τα πέντε μέλη από την ελληνική πλευρά που συμμετείχαν στη φετινή συνεδρίαση της Λέσχης Bilderberg, που συνεδρίασε στη Virginia των ΗΠΑ. Φυσικά οι ίδιοι σιωπούν, όπως επιβάλλει και το Πρωτόκολλο της Λέσχης.

ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ

ΠΩΛΗΤΗΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Συζητήσεις προκάλεσε η είδηση ότι ο Γιώργος Βουλγαράκης αγόρασε ολόκληρο όροφο (περίπου 800τ.μ.) σε κεντρικότατο κτίριο της Πανεπιστημίου, συζητήσεις τόσο για το μέγεθος μιας τέτοιας κίνησης όσο και για το ποσό που δόθηκε γι' αυτήν (θεωρείται πολύ χαμηλό), κάτι που αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν προσθέσουμε ότι ο πωλητής ήταν η Εθνική Τράπεζα.
Είναι γεγονός πάντως, ότι αυτή την περίοδο αρκετά ακίνητα πωλούνται, ειδικά σε κοντινό στην Αθήνα νησί, από άτομα που είναι πιθανό να εμπλακούν στην υπόθεση Siemens (κοινώς: Ρευστοποιήσεις για αποφυγή κατασχέσεων), οπότε ο Γιώργος Βουλγαράκης με την αγορά του αυτή δείχνει ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Για το αν το περίπου 1 εκ. ευρώ που έδωσε ο υπουργός είναι υπερβολικά αντίτιμο για το ακίνητο που αγόρασε, είμαι σίγουρος πως κανένας ειδικός δεν θα ενδιαφερθεί να το ψάξει.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή να απομακρύνει άμεσα τον πρώην υπουργό και σύμβουλό του Γιάννη Κεφαλογιάννη, ασχέτως αν είναι άμισθος ή μισθωτός, γιατί και μόνο η άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον του, μετά τις αποκαλύψεις για «λάδωμα» αστυνομικών, ώστε να ψευδομαρτυρήσουν αθωώνοντας έμπορο ναρκωτικών, ο οποίος είχε συλληφθεί στην περιβόητη πλέον περιοχή των Ζωνιανών, τον προσβάλλει, και αυτόν και την εντιμότητά του.

*Συμβουλεύω τους υπεύθυνους των καλλιστείων του ANT-1, του χρόνου να μην δώσουν νωρίτερα τις ερωτήσεις των κριτών στις κοπέλες, ώστε να προετοιμαστούν για το τι θα απαντήσουν, καθώς φέτος «έπεσε» θέμα εκτός ύλης, όταν ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης ρώτησε μία διαγωνιζόμενη τι θα έκανε εάν σε έναν διαγωνισμό ομορφιάς υπήρχε κοπέλα των Σκοπίων που έφερε στην κορδέλα της την ονομασία “Macedonia”, και αυτή δεν ήξερε τι να απαντήσει. Ευτυχώς η Τατιάνα Στεφανίδου της ψιθύρισε να πει πως θα έφευγε, όπως και τελικά έπραξε!

*Συμβουλεύω το Star Channel και τον διευθυντή ειδήσεων Σταμάτη Μαλέλη να σταματήσουν πια τις «συνταρακτικές ειδήσεις» με τη δολοφονία του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου, γιατί με αυτό τον τρόπο προσβάλλουν τη μνήμη του. Είναι ντροπή για τη θεαματικότητα να μη σέβονται το νεκρό.

Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΣΕΠΗ- ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΝΟΧΗΣ
Περισσότερα από 38 εκατ. ευρώ στοίχισαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια οι ανακαινίσεις υπουργικών γραφείων, οι δεξιώσεις και οι αποστολές στο εξωτερικό, σύμφωνα με στοιχεία που η ίδια η κυβέρνηση έχει δημοσιοποιήσει στη Βουλή, ενώ οι δαπάνες αυτές εγγράφονται στον προϋπολογισμό ως ανελαστικές...
Οπότε έχουμε και λέμε λοιπόν πως περίπου 10 εκατ. ευρώ το χρόνο στοιχίζει στους φορολογούμενους η «σεμνότητα και ταπεινότητα» ορισμένων μελών του Υπουργικού Συμβουλίου, εν μέσω οικονομικής ύφεσης, επιτήρησης από την ΕΕ και διαδηλώσεων για την εισοδηματική πολιτική. Μάλιστα, στα 38 εκατ. ευρώ που στοίχισαν οι λεγόμενες «ανελαστικές δαπάνες» των υπουργείων δεν περιλαμβάνονται οι νέες λιμουζίνες, ούτε το κονδύλι που έχει εγκριθεί για την προμήθεια τριών νέων VIP κυβερνητικών αεροσκαφών για τις μετακινήσεις εντός και εκτός Ελλάδας των μελών του Υπουργικού Συμβουλίου και του πρωθυπουργού.

Βάσει των στοιχείων που έχουν κατατεθεί στη Βουλή, πρωταθλητές στην ανακαίνιση γραφείων είναι τα υπουργεία Εσωτερικών και Εξωτερικών, ενώ στο υπουργείο Εξωτερικών έχουν ανακαινιστεί όλα τα γραφεία υπουργού και υφυπουργών -περισσότερες από μία φορές-, και στοίχισαν 131.518,35 ευρώ. Βλέπετε η Ντόρα βαριέται μάλλον εύκολα τον ίδιο περιβάλλοντα χώρο εργασίας…

Στο μεταξύ, οι αποστολές γίνονται συνήθως για εκπροσωπήσεις της χώρας στο εξωτερικό και όπως προκύπτει από τα στοιχεία στοιχίζουν ακριβά. Για τις ανάγκες της εθιμοτυπίας του υπουργείου Εξωτερικών δαπανήθηκαν περίπου 12 εκατ. ευρώ για μία τετραετία, ενώ περισσότερα από 2 εκατ. ξόδεψε το υπουργείο Μεταφορών. Αξίζει να σημειωθεί ότι στοιχεία για το κόστος των αποστολών στο εξωτερικό δεν έχουν δώσει τα υπουργεία Τουρισμού, Εθνικής Άμυνας, Υγείας και Αγροτικής Ανάπτυξης.

Κι αν τα ταξίδια είναι απαραίτητα, το ίδιο δεν μπορεί να πει κανείς ότι ισχύει με τις δεξιώσεις και τα πάρτι. Ωστόσο, σε γεύματα και φιλοξενία ξένων αποστολών έχουν προχωρήσει σχεδόν όλες οι υπηρεσίες, όλων των υπουργείων. Ενδεικτικά, το υπουργείο Εσωτερικών έχει δαπανήσει περισσότερα από 1 εκατ. ευρώ, το υπουργείο Μεταφορών σχεδόν 500.000, το υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης 360.000 και το υπουργείο Πολιτισμού 150.000 ευρώ. Ειδικότερα, εκείνοι που «ξεφαντώνουν» περισσότερο με δεξιώσεις και πάρτι είναι η ΕΥΠ, που τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει δαπανήσει 215.180 ευρώ, η γ.γ. Ισότητας που «γλέντησε» με 34.000 ευρώ και το ΑΣΕΠ που έκοψε πρωτοχρονιάτικες πίτες αξίας 17.000 ευρώ!

Ε ρε φτύσιμο που τους χρειάζεται! Τα βλέπετε, κύριε Καραμανλή; Ορίστε η «σεμνότητα και η ταπεινότητα», που ζητάτε να πρεσβεύουν οι βουλευτές σας! Βέβαια τα ζητήσατε μόνο την πρώτη ημέρα όντας πρωθυπουργός, γιατί μετά τα ξεχάσατε κι εσείς. Ίσως και να μην τα βλέπετε, κλεισμένος στο «βασίλειο» της Ραφήνας. Και να η κατάντιά σας, όταν ο κόσμος έξω από τα «ανάκτορά» σας πεινάει…

ΣΚΑΝΔΑΛΟ! ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ!!!

ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΙΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
Ξάφρισαν τα λεφτά για τους πυρόπληκτους, καθώς μέσα σε μια ...νύχτα, έγινε εκταμίευση 160 εκ. ευρώ από την Τράπεζα της Ελλάδος, προς άγνωστη κατεύθυνση, όπως διαβάζω στο έγκυρο blog press.gr, το οποίο και παρουσιάζει ολοκληρωμένο ρεπορτάζ στην ηλεκτρονική του σελίδα. Συγκεκριμένα, μεγάλο θέμα δημιουργείται με τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί από δωρεές ιδιωτών (σε μεγάλο βαθμό από το υστέρημα των απλών πολιτών) για τους πυρόπληκτους της περσινής εθνικής τραγωδίας.

Για την αποκατάσταση τους έχει ανοιχτεί λογαριασμός στην Τράπεζα της Ελλάδος και δημιουργήθηκε το Εθνικό Ταμείο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών (ΕΤΕΑ) με πρόεδρο τον πρώην υπουργό Εξωτερικών Πέτρο Μολυβιάτη. Όμως από την κίνηση αυτού του λογαριασμού φαίνεται ότι στις 29 Ιανουαρίου έγινε μια εκταμίευση- μαμούθ 160 εκατομμυρίων ευρώ (έχουν γίνει κατά διαστήματα και άλλες μικρότερες), χωρίς να φαίνεται πού πήγαν.

Ο Πέτρος Μολυβιάτης είναι σοβαρά εκτεθειμένος όπου κι αν πήγαν τα χρήματα, η διαδικασία έχει γίνει με όρους αδιαφάνειας, χωρίς καμιά ενημέρωση και επίσημη πληροφόρηση από κανέναν και προς κανέναν, όπως απαιτείται λόγω του μεγάλου ύψους του ποσού, ενώ υπάρχουν υποψίες ότι τα χρήματα μπορεί να επενδύθηκαν από την κυβέρνηση σε ομόλογα - ίσως και δομημένα. Κι αυτό στην προσπάθειά της να καλύψει τις μεγάλες οικονομικές τρύπες που αντιμετωπίζει.

Για το θέμα της ...εξαφάνισης των 160 εκατομμυρίων ευρώ από το λογαριασμό των πυροπλήκτων, κατατίθεται και ερώτηση στην Βουλή, προς τους υπουργούς Οικονομίας και Εσωτερικών, από 13 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, όπου ζητούν να μάθουν ποιος ήταν ο προορισμός των εκταμιεύσεων και να κατατεθούν στην Βουλή αναλυτικά στοιχεία για τη διαχείριση του συνολικού ποσού δωρεών με την αναλυτική κίνηση του λαγαριασμού στην Τράπεζα της Ελλάδος.

"Σε τίτλους του Ελληνικού Δημοσίου ανά πάσα στιγμή ρευστοποιήσιμους" απάντησε το υπουργείο Οικονομίας, ότι έχουν επενδυθεί τα 160 εκατ. ευρώ, που "εξαφανίστηκαν" από το Ταμείο Πυροπλήκτων, ύστερα από το θέμα που δημιουργήθηκε και το ανέδειξε το blog Press-gr, ενώ τα κανάλια το ...εξαφάνισαν. Δηλαδή, έχουν πάει σε ομόλογα - όπως πιθανολογεί το blog και με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες.

Όπως ανέφεραν τα κανάλια λοιπόν έθαψαν το σκάνδαλο με το "ξάφρισμα" των 160 εκ. ευρώ από τους πυρόπληκτους. Γιατί;;; Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη Δαίδαλου που διερωτάται εάν μπορούν οι αρμόδιοι των μεγάλων καναλιών της Αθήνας -και ιδιαίτερα το ...αποκαλυπτικό Mega- να δώσουν μια εξήγηση γιατί στα χθεσινά δελτία τους έθαψαν κυριολεκτικά την αποκάλυψη για την εξαφάνιση των 160 εκατομμυρίων ευρώ από το Ταμείο των Πυροπλήκτων. Δεν είπαν κουβέντα. Ούτε καν την ερώτηση που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν έλαβαν υπόψη τους. Μόνο ο Alpha αποτελεί μια μικρή εξαίρεση, αφού αναφέρθηκε στο θέμα στο νυχτερινό δελτίο του. Αυτό είναι το ενδιαφέρον τους για το περιβάλλον και τους πυρόπληκτους; Αίσχος ρε σεις…

Στο μεταξύ, φανερή η απουσία ενός οράματος για την περιοχή και ενός σχεδίου για την υλοποίησή του, καθώς η γενική διαπίστωση είναι πως τα πυρόπληκτα χωριά είναι αφημένα στην τύχη τους, χωρίς οικονομική ή ψυχολογική υποστήριξη από πλευράς της Πολιτείας. Χαρακτηριστικό είναι πως σύμφωνα με τους ίδιους τους κατοίκους, κανένας βουλευτής δεν τους έχει επισκεφτεί μετά τις εκλογές. Οι κάτοικοι των ορεινών χωριών ταλαιπωρούνται από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες για την καταβολή των αποζημιώσεων για απώλεια αγροτικής παραγωγής, ενώ παρά τις υποσχέσεις για δημιουργία 6 χιλιάδων θέσεων εργασίας στην περιοχή, οι ελάχιστες προσλήψεις έχουν γίνει μέσω των γνωστών κομματικών-πελατειακών καναλιών. Χαρακτηριστικό είναι πως οι κάτοικοι των περιοχών αυτών δεν αξιοποιήθηκαν καν στις εργασίες κατασκευής κορμοφραγμάτων και αντιπλημμυρικών έργων.


Σε ότι αφορά την οικονομική διάσταση, τονίστηκε πως το γνωστό και ως «Ταμείο Μολυβιάτη» που έχει συγκεντρώσει χρήματα από το ξεχείλισμα της ευαισθησίας και συγκίνησης χιλιάδων συμπολιτών μας, δεν έχει ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του και σε μεγάλο βαθμό προβλέπεται να χρηματοδοτήσει δράσεις που αποτελούν ούτως άλλως υποχρεώσεις του κράτους ή συγκεκριμένες κυβερνητικές υποσχέσεις, ενώ ταυτόχρονα, ελάχιστα αναπτυξιακά έργα στην περιοχή έχουν ενταχθεί στο 4ο ΚΠΣ.

Με δεδομένη την απουσία δασολογίου και χωροταξικού σχεδιασμού, η άναρχη ανάπτυξη και η κακοποίηση της φύσης αναμένεται να είναι η φυσική εξέλιξη. Χαρακτηριστικό είναι πως ήδη υπάρχουν 25 χιλιάδες αυθαίρετες κατασκευές σε δημόσιες εκτάσεις στις παραλίες του νομού, ενώ η σχεδιαζόμενη διέλευση της Ιονίας Οδού από τη λίμνη Καϊάφα θα δώσει το οριστικό πλήγμα στην περιοχή. Και βέβαια η πιο κραυγαλέα περίπτωση άναρχης και κοντόφθαλμης αναπτυξιακής λογικής είναι η παραχώρηση από την Κτηματική Εταιρία Δημοσίου στο Δήμο Ζαχάρως έκτασης 2700 στρεμμάτων για οικιστική-τουριστική επένδυση, κατά μήκος της παραλίας, σε συνέχεια του καμένου δάσους του Καϊάφα.


Και μια είδηση τέλος, που αφορά την Πάρνηθα. Την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας «Ο Κόσμος του Επενδυτή», για καταπατήσεις στην Πάρνηθα, διέταξε ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Πρωτοδικών Παναγιώτης Πούλιος. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, εντός του Εθνικού Δρυμού βορειοανατολικά του κτήματος Τατοΐου, προς την περιοχή Κατσιμίδι, έχουν κοπεί δεκάδες δένδρα και έχει ξεκινήσει κατασκευή αυθαίρετων οικιών.

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

ΑΝΑΡΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Διάβασα στο blog apomesa την εξής είδηση και σας την μεταφέρω. Πως εκτός από τον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος επανήλθε σε χρόνο ρεκόρ, δύο καλλιτέχνες που είχαν περιπέτειες με την υγεία τους είναι πλέον πολύ καλύτερα. Η Αρλέτα, η οποία είχε υποστεί βαρύ εγκεφαλικό είναι πλέον καλύτερα και χωρίς μάλιστα να της "αφήσει κάτι", όπως λένε, ενώ και ο Κώστας Μακεδόνας, που είχε τη γνωστή περιπέτεια με το ελικόπτερο, πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο. Τους εύχομαι ολόψυχα περαστικά!

Από την άλλη, μια προγραμματισμένη επίσκεψη της Λιάνας Κανέλλη στο νοσοκομείο ήταν αρκετή για να κυκλοφορήσουν την προηγούμενη εβδομάδα φήμες ότι η βουλευτής του ΚΚΕ έπαθε βαρύ εγκεφαλικό. Αυτή την εβδομάδα τη σειρά είχε η κακοπροαίρετη φημολογία για την γραμματέα του κόμματος Αλέκα Παπαρήγα, για την οποία ακούστηκε ότι το πρωτομαγιάτικο ταξίδι στην Κούβα ήταν για να προσπαθήσει να θεραπεύσει τον υποτιθέμενο καρκίνο που έχει εμφανίσει. Το ερώτημα είναι ποιος διακινεί τις παραπάνω φήμες και τι σκοπούς εξυπηρετεί;...
Σημείωση: Βρήκα στο αρχείο μου ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο της Λιάνας Κανέλλη, που δημοσιεύτηκε πριν καιρό στο περιοδικό της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" και νομίζω πως αξίζει να το αναδημοσιεύσω. Διαβάστε το, πραγματικά αξίζει.

Σάββατο 3 Μαΐου 2008

ΠΙΕΖΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ- ΡΩΣΙΑΣ

ΞΕΦΥΓΕ Ο ΜΠΡΑΙΖΑ- ΤΑ ΕΧΕΙ ΧΑΜΕΝΑ
Νέες πιέσεις ασκούν οι ΗΠΑ στην Ελλάδα για τα θέματα ενέργειας, μετά την υπογραφή της συμφωνίας με τη Ρωσία, για τον South Stream. Ο βοηθός αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάθιου Μπράιζα δηλώνει τώρα ότι η Ελλάδα μπορεί να έχει όσους αγωγούς επιθυμεί, αλλά θα πρέπει να προωθήσει πρώτα τον TGI, αλλιώς θα μείνει μόνο με τον South Stream.
Στο μεταξύ, παράξενη κρίνεται η υπηρεσιακή συμπεριφορά του Μάθιου Μπράϊζα, σχετικά με την ενεργειακή πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης, καθώς φαίνεται να ξεπερνά τη διπλωματική δεοντολογία και να δρα ως παράγοντας ιδιωτικών συμφερόντων.

Ο Μπράϊζα είναι ένθερμος «υποστηρικτής» των ελληνικών συμφερόντων και επιθυμεί να προμηθεύεται η Ελλάδα το καλό και φθηνό φυσικό αέριο του αγωγού TGI και όχι το «νοθευμένο και ακριβό του ρωσικού αγωγού South Stream». Tις ίδιες θέσεις εκφράζει (μα τέτοια σύμπτωση;;;) και το νεοσυντηρητικό Hudson Institute στο οποίο κατέχει εξέχουσα θέση η Τουρκικής καταγωγής σύζυγός του, Ζεϊνό Μπαράν.

Να θυμίσω πως μέλος του Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας ΗΠΑ, ο Μπράϊζα, έχει χρηματίσει σύμβουλος του Προέδρου και του υπουργού Εξωτερικών επί θεμάτων ενεργειακής διπλωματίας για τα αποθέματα της Κασπίας. Προηγουμένως πέρασε από την πρεσβεία ΗΠΑ στη Μόσχα (1995-1997) ως βοηθός του γνωστού Τόμας Πίκερινγκ (λίγο ακόμη και θα προκαλούσε νέο Ρωσο-Ιαπωνικό πόλεμο με αφορμή τις Κουρίλες Νήσους), στα χαοτικά για τη Ρωσία χρόνια του Γελτσινισμού.

Οπότε μπορείτε να καταλάβετε πως ο… «φίλος» μας μόνο για το δικό μας συμφέρον νοιάζεται. Μα δεν το είχατε καταλάβει τόσο καιρό, ρε παιδιά;;;… Εδώ γελάτε!

Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

ΣΤΗ... ΦΟΡΑ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ

ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ
Σάλο προκάλεσε στην Ιταλία η απροειδοποίητη απόφαση του υπουργείου Οικονομικών να δημοσιοποιήσει -για περίπου 24 ώρες- τα φορολογικά στοιχεία των πολιτών.
Το ιταλικό υπουργείο Οικονομικών αναγκάστηκε, έπειτα από παρέμβαση της αρμόδιας ρυθμιστικής αρχής, να κλείσει την ιστοσελίδα της Εφορίας, η οποία δέχθηκε «βομβαρδισμό» επισκέψεων από τους πολίτες που ήθελαν να μάθουν τα εισοδήματα πλούσιων και επωνύμων, αλλά και το τι δήλωσε στην Εφορία ο... γείτονας τους.

Πολιτικοί αναλυτές ερμηνεύουν αυτή την κίνηση ως ένα ακόμα επεισόδιο του «πολέμου» ανάμεσα στην απερχόμενη κεντροαριστερή κυβέρνηση του Ρομάνο Πρόντι και τον κεντροδεξιό συνασπισμό του Σίλβιο Μπερλουσκόνι.

Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ
Σίγουρα η εμμονή των Αμερικανών να στηρίζουν φανατικά τα Σκόπια δεν έχει να κάνει τόσο με τις… περίφημες δηλώσεις του πρώην υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Χένρι Κίσινγκερ, το 1974, περί «πολιτιστικής επίθεσης» κατά των «αναρχικών» Ελλήνων, που δεν υπακούουν σε καμία δύναμη, παρά μόνο εάν βρεθεί κάποιος να τους «χτυπήσει» στο ευαίσθητο σημείο τους, στην Ιστορία τους.

Βέβαια οι δηλώσεις αυτές έπιασαν τόπο, τόσο με τη «γέννηση» των Σκοπίων, όσο και με τις προκλητικές δηλώσεις Τούρκων και Αλβανών, περί τσαμουριάς και τουρκικής μειονότητας στη δυτική Θράκη.

Και αν παλιότερα, τόσο με το σχέδιο Μάρσαλ (βλέπε αναλυτικό άρθρο στο blog http://www.agrilia.blogspot.com/), όσο και με διάφορες συνθήκες, ευνοϊκές προς τη χώρα μας, κάποιοι υποστήριζαν την Ελλάδα, τώρα, με το άνοιγμά μας προς τη Ρωσία και κυρίως με την κατασκευή του ελληνοβουλγαρορωσικού αγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη, οι υποστηρικτές έγιναν εχθροί.

Η ενέργεια πάντοτε ήταν ρυθμιστής των σχέσεων μεταξύ των κρατών. Ιδίως οι ΗΠΑ, πάντοτε υποστήριζαν χώρες στις οποίες είχαν ενεργειακά συμφέροντα. Έτσι και με τα Σκόπια. Η φανατική υποστήριξη στο μικρό κρατίδιο των Σκοπίων έχει να κάνει σαφώς με το ουράνιο που υπάρχει στο υπέδαφός του, όπως έχω γράψει αναλυτικά παλιότερα, αλλά και με μια προσπάθεια εκφοβισμού της χώρας μας, για τις ενεργειακές μας συνεργασίες με τη Ρωσία.

Δεν είναι τυχαίο πως οι Αμερικανοί αναγνώρισαν τα Σκόπια ως «Μακεδονία», μόλις λίγες ημέρες μετά τη σύναψη συμφωνίας του Αμερικανού αντιπροέδρου Τσέινι και της εταιρίας του με την σκοπιανή κυβέρνηση, για την κατασκευή εργοστασίων και μονάδων παραγωγής ενέργειας, ούτε είναι τυχαίο πως ο Καναδάς προχώρησε στην ίδια κίνηση, όταν συμφώνησε με την ηγεσία του γειτονικού κρατιδίου για την κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου, στο έδαφός του.

Τα Σκόπια λοιπόν κατάλαβαν από νωρίς το παιχνίδι των «δυνατών» και έτρεξαν να τους προσφέρουν ανταλλάγματα, με στόχο όλο και περισσότερα κράτη να τους αναγνωρίσουν με το συνταγματικό τους όνομα. Και ως ένα σημείο το κατάφεραν.

Στα… χνάρια των Σκοπιανών κινούνται όμως και οι Αλβανοί, οι οποίοι προσπαθούν να εξασφαλίσουν την υποστήριξη των Αμερικανών στην πραγματοποίηση του ονείρου τους, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας», η οποία καταλαμβάνει και ελληνικά τμήματα. Για το λόγο αυτό ζήτησαν τη συμβολή των ΗΠΑ για την κατασκευή του πυρηνικού τους εργοστασίου που ετοιμάζουν δυτικά των Τιράνων ή στην περιοχή του Δυρραχίου. Φυσικά οι Αμερικανοί δέχτηκαν και για να τους «χρυσώσουν το χάπι», προχώρησαν στην αναγνώριση του Κοσόβου και… έπεται συνέχεια, καθώς οι Αλβανοί ονειρεύονται να γίνουν μεγάλοι παραγωγοί και εξαγωγείς ενέργειας και γνωρίζουν πως αυτό θα το πετύχουν μόνο με τη βοήθεια των Αμερικανών.

Όπως αντιλαμβάνεστε, οι Αμερικανοί κατάφεραν να δημιουργήσουν δεκάδες προτεκτοράτα στα Βαλκάνια. Γι’ αυτούς ήταν πολύ εύκολο να εκμεταλλευτούν δυστυχισμένους ανθρώπους που μέχρι χθες (και σήμερα) ζούσαν μέσα στη φτώχια και ξαφνικά τους έταξαν πως θα τους κάνουν βασιλιάδες. Η… βασιλεία φυσικά δεν θα έρθει ποτέ, ωστόσο η ηγεσία της χώρα μας πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική στο εξής, καθώς πέραν του ότι πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα που επικρατεί στα Βαλκάνια και να προσπαθήσει να διαφυλάξει τα συμφέροντά της, οφείλει να οργανώσει καλύτερα την εξωτερική της πολιτική και να είναι προσεκτική και με τις κινήσεις μικρότερων κρατών της περιοχής, που κινούνται υπό αμερικανικές καθοδηγήσεις και είναι έτοιμες ανά πάσα στιγμή να μας δημιουργήσουν προβλήματα.