*Στην πλήρη ιδιωτικοποίηση των δημόσιων επιχειρήσεων, προχωράει η αλβανική κυβέρνηση, καθώς αποφάσισε να πουλήσει όλες τις μετοχές, σε όλες τις κρατικές εταιρείες.
Γράφουμε δυο κουβέντες, όταν μπορούμε, μιας και ο ελεύθερος χρόνος πλέον είναι περιορισμένος... Δυο χαλαρές κουβέντες μεταξύ σοβαρού και αστείου...
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008
ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ… ΑΛΒΑΝΙΚΑ
*Στην πλήρη ιδιωτικοποίηση των δημόσιων επιχειρήσεων, προχωράει η αλβανική κυβέρνηση, καθώς αποφάσισε να πουλήσει όλες τις μετοχές, σε όλες τις κρατικές εταιρείες.
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008
ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ...
*Άκουσα να λένε πως η κυβέρνηση προτίθεται να ελληνοποιήσει 200.000 Αλβανούς, με… θολές διαδικασίες φυσικά, εν όψει εκλογών, ακολουθώντας το παράδειγμα του ΠΑΣΟΚ, στις εκλογές του 2000, όπου και κέρδισε χάρης τους… «Βορειοηπειρώτες». Να σημειώσω πως μέχρι σήμερα η ελληνική υπηκοότητα έχει δοθεί μόλις σε 14.000 Βορειοηπειρώτες, οι οποίοι υποβάλλουν περίπου 500 αιτήσεις τον μήνα, ενώ με τις νέες ρυθμίσεις της ΝΔ, ο ρυθμός κατάθεσης των αιτημάτων ελληνοποίησης θα πολλαπλασιαστεί, αγγίζοντας τις 3.000 αιτήσεις τον μήνα!
Δευτέρα 14 Απριλίου 2008
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
Το καλοκαίρι του 1999 τριακόσιοι κρατούμενοι, Σέρβοι και άλλοι πολίτες σλαβικής καταγωγής, ανάμεσά τους και γυναίκες, μεταφέρθηκαν από το Κόσοβο στην Αλβανία, όπου κλείστηκαν σε ένα είδος φυλακής και υποβλήθηκαν σε χειρουργική αφαίρεση οργάνων, αναφέρει η Κάρλα ντελ Πόντε, ενώ τα όργανα αυτά εστάλησαν στη συνέχεια μέσω του αεροδρομίου των Τιράνων σε κλινικές του εξωτερικού, όπου μεταμοσχεύτηκαν σε ασθενείς, οι οποίοι τα είχαν αγοράσει.ΟΙ «ΠΥΡΗΝΙΚΟΙ» ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΑΣ
Στη δημιουργία του πρώτου πυρηνικού της εργοστασίου, προχωράει η Τουρκία, στην περιοχή Ακούγιου, η οποία βρίσκεται κοντά στη Ρόδο και την Κύπρο και έχει χαρακτηριστεί ως έντονα σεισμογενή, καθώς βρίσκεται μόλις 15 χλμ από το μεγάλο σεισμικό ρήγμα, που έδωσε σεισμούς μεγέθους έως και 7 Ρίχτερ.
Ο πυρηνικός σταθμός αναμένεται να είναι έτοιμος το 2014, παρά τις αντιδράσεις που συναντάει η ιδέα στο εσωτερικό της Τουρκίας, αλλά και σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς είναι πολύ πιθανό να σημειωθεί στο μέλλον ένα πυρηνικό ατύχημα, τύπου Κοζλοντούι, το οποίο και θα είχε καταστροφικές συνέπειες για την ευρύτερη περιοχή.
Η κατασκευή του πυρηνικού εργοστασίου στη γείτονα έχει ιδιαίτερα υψηλό κόστος, γι’ αυτό και οι Τούρκοι θέλουν παρασκηνιακά να το χρησιμοποιήσουν ως ένα σημαντικό διπλωματικό χαρτί πολιτικής πίεσης, παίρνοντας ανταλλάγματα είτε από την Αμερική, για να τη βοηθήσει στις εκκαθαριστικές της επιχειρήσεις στο Κουρδιστάν, είτε από τη Γαλλία, που έως σήμερα αντιτίθεται στην είσοδό της στην Ευρώπη.Τα οικονομικά συμφέροντα των «δυνατών» αναμένεται όμως να αυξηθούν, καθώς η Τουρκία προβλέπει να κατασκευαστούν συνολικά στο έδαφός της τρία πυρηνικά εργοστάσια, που έως το 2012 θα παράγουν συνολική ισχύ 5.000 MW.
Στη Τουρκία το θέμα της δημιουργίας πυρηνικών εργοστασίων ηλεκτρικής ενέργειας ξεκίνησε ο στρατηγός Εβρέν, το 1983, καθώς φιλοδοξούσε να κατασκευαστούν έξι πυρηνικά εργοστάσια, οπότε και η χώρα του θα αναδυόταν σε ενεργειακή και πυρηνική δύναμη στην Ανατολική Μεσόγειο και το μουσουλμανικό κόσμο.
Το ίδιο όνειρο έχει και ο Σαλί Μπερίσα στην Αλβανία, καθώς μετά την υποστήριξη που εξασφάλισε από την Αμερική, για την κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου επί του εδάφους της, τώρα και οι Ιταλοί του συμπαραστέκονται, καθώς ενδιαφέρονται για την αγορά ηλεκτρικού ρεύματος σε καλή τιμή μέσω υπόγειου καλωδίου. Να υπενθυμίσω πως οι Ιταλοί με δημοψήφισμα το 1987 απαγόρευσαν την κατασκευή οποιουδήποτε πυρηνικού εργοστασίου στη χώρα τους, οπότε η Αλβανία σήμερα φαίνεται να τους λύνει τα χέρια.
Την ίδια ώρα και άλλες βαλκανικές χώρες σκέφτονται να προχωρήσουν στην κατασκευή πυρηνικών σταθμών, με πρώτες τη Ρουμανία, αλλά και τη Βουλγαρία, καθώς το Κοζλοντούι είναι παλιάς τεχνολογίας και πλέον σε αυτόν λειτουργούν σήμερα μόνο δύο από τις έξι σοβιετικούς αντιδραστήρες που είχε, μιας και το 2002 έκλεισαν όσοι κατασκευάστηκαν το 1966 και την πρωτοχρονιά του 2007 οι άλλοι δύο, έπειτα από ασφυκτικές πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τέλος, να σημειώσω πως σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση λειτουργούν συνολικά 147 αντιδραστήρες, οι οποίοι παράγουν 130 Gigawatt. ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
Σίγουρα η εμμονή των Αμερικανών να στηρίζουν φανατικά τα Σκόπια δεν έχει να κάνει τόσο με τις… περίφημες δηλώσεις του πρώην υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Χένρι Κίσινγκερ, το 1974, περί «πολιτιστικής επίθεσης» κατά των «αναρχικών» Ελλήνων, που δεν υπακούουν σε καμία δύναμη, παρά μόνο εάν βρεθεί κάποιος να τους «χτυπήσει» στο ευαίσθητο σημείο τους, στην Ιστορία τους.Βέβαια οι δηλώσεις αυτές έπιασαν τόπο, τόσο με τη «γέννηση» των Σκοπίων, όσο και με τις προκλητικές δηλώσεις Τούρκων και Αλβανών, περί τσαμουριάς και τουρκικής μειονότητας στη δυτική Θράκη.
Και αν παλιότερα, τόσο με το σχέδιο Μάρσαλ (βλέπε αναλυτικό άρθρο στο blog http://www.agrilia.blogspot.com/), όσο και με διάφορες συνθήκες, ευνοϊκές προς τη χώρα μας, κάποιοι υποστήριζαν την Ελλάδα, τώρα, με το άνοιγμά μας προς τη Ρωσία και κυρίως με την κατασκευή του ελληνοβουλγαρορωσικού αγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη, οι υποστηρικτές έγιναν εχθροί.Η ενέργεια πάντοτε ήταν ρυθμιστής των σχέσεων μεταξύ των κρατών. Ιδίως οι ΗΠΑ, πάντοτε υποστήριζαν χώρες στις οποίες είχαν ενεργειακά συμφέροντα. Έτσι και με τα Σκόπια. Η φανατική υποστήριξη στο μικρό κρατίδιο των Σκοπίων έχει να κάνει σαφώς με το ουράνιο που υπάρχει στο υπέδαφός του, όπως έχω γράψει αναλυτικά παλιότερα, αλλά και με μια προσπάθεια εκφοβισμού της χώρας μας, για τις ενεργειακές μας συνεργασίες με τη Ρωσία.
Δεν είναι τυχαίο πως οι Αμερικανοί αναγνώρισαν τα Σκόπια ως «Μακεδονία», μόλις λίγες ημέρες μετά τη σύναψη συμφωνίας του Αμερικανού αντιπροέδρου Τσέινι και της εταιρίας του με την σκοπιανή κυβέρνηση, για την κατασκευή εργοστασίων και μονάδων παραγωγής ενέργειας, ούτε είναι τυχαίο πως ο Καναδάς προχώρησε στην ίδια κίνηση, όταν συμφώνησε με την ηγεσία του γειτονικού κρατιδίου για την κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου, στο έδαφός του.Τα Σκόπια λοιπόν κατάλαβαν από νωρίς το παιχνίδι των «δυνατών» και έτρεξαν να τους προσφέρουν ανταλλάγματα, με στόχο όλο και περισσότερα κράτη να τους αναγνωρίσουν με το συνταγματικό τους όνομα. Και ως ένα σημείο το κατάφεραν.
Στα… χνάρια των Σκοπιανών κινούνται όμως και οι Αλβανοί, οι οποίοι προσπαθούν να εξασφαλίσουν την υποστήριξη των Αμερικανών στην πραγματοποίηση του ονείρου τους, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας», η οποία καταλαμβάνει και ελληνικά τμήματα. Για το λόγο αυτό ζήτησαν τη συμβολή των ΗΠΑ για την κατασκευή του πυρηνικού τους εργοστασίου που ετοιμάζουν δυτικά των Τιράνων ή στην περιοχή του Δυρραχίου. Φυσικά οι Αμερικανοί δέχτηκαν και για να τους «χρυσώσουν το χάπι», προχώρησαν στην αναγνώριση του Κοσόβου και… έπεται συνέχεια, καθώς οι Αλβανοί ονειρεύονται να γίνουν μεγάλοι παραγωγοί και εξαγωγείς ενέργειας και γνωρίζουν πως αυτό θα το πετύχουν μόνο με τη βοήθεια των Αμερικανών.
Όπως αντιλαμβάνεστε, οι Αμερικανοί κατάφεραν να δημιουργήσουν δεκάδες προτεκτοράτα στα Βαλκάνια. Γι’ αυτούς ήταν πολύ εύκολο να εκμεταλλευτούν δυστυχισμένους ανθρώπους που μέχρι χθες (και σήμερα) ζούσαν μέσα στη φτώχια και ξαφνικά τους έταξαν πως θα τους κάνουν βασιλιάδες. Η… βασιλεία φυσικά δεν θα έρθει ποτέ, ωστόσο η ηγεσία της χώρα μας πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική στο εξής, καθώς πέραν του ότι πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα που επικρατεί στα Βαλκάνια και να προσπαθήσει να διαφυλάξει τα συμφέροντά της, οφείλει να οργανώσει καλύτερα την εξωτερική της πολιτική και να είναι προσεκτική και με τις κινήσεις μικρότερων κρατών της περιοχής, που κινούνται υπό αμερικανικές καθοδηγήσεις και είναι έτοιμες ανά πάσα στιγμή να μας δημιουργήσουν προβλήματα.Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008
"ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΣΚΟΠΙΑ)" Η ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΙΜΙΤΣ
Πρόταση με «γεωγραφική διάσταση», για μία και μόνη χρήση, κατέθεσε στις δύο πλευρές ο Μάθιου Νίμιτς. Ο ειδικός διαμεσολαβητής του ΟΗΕ αναφέρθηκε ταυτόχρονα στις προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία 14 χρόνια για τη λύση του προβλήματος και ομολόγησε ότι «οι διαφορές παραμένουν» μεταξύ των δυο πλευρών, ωστόσο η λύση θα ενισχύσει την ασφάλεια στην περιοχή.Η νέα πρόταση του Νίμιτς για το όνομα φέρεται να είναι «Δημοκρατία της Μακεδονίας (Σκόπια)», ενώ αναγνωρίζει «μακεδονικό έθνος» και «μακεδονική γλώσσα» για την ΠΓΔΜ. Η Αθήνα σαφώς και απέρριψε την πρόταση, ενώ τα Σκόπια επιφυλάσσονται.
Η πρόταση περιλαμβάνει επίσης τα εξής στοιχεία: Για εσωτερική χρήση, το όνομα της χώρας θα είναι «Δημοκρατία της Μακεδονίας» σε κυριλλική γραφή, για διεθνή χρήση, το όνομα της χώρας θα είναι «Δημοκρατία της Μακεδονίας (Σκόπια)» και η επίσημη εκδοχή του θα είναι η αγγλική, για διμερή χρήση συστήνεται η νέα ονομασία να υιοθετηθεί από τις χώρες που αυτήν τη στιγμή χρησιμοποιούν τη συνταγματική ονομασία, χωρίς όμως οι χώρες αυτές να υποχρεώνονται σε αυτήν την επιλογή, η ονομασία «Μακεδονία» καθ’ εαυτήν δεν θα χρησιμοποιείται ως επίσημο όνομα από άλλη πλευρά, οι όροι «Μακεδονία» και «μακεδονικό», από μόνοι τους, μπορούν να χρησιμοποιούνται σε μη αποκλειστική βάση και από τις δύο πλευρές, σύμφωνα με τη διεθνή νομική και εμπορική πρακτική, οι δύο πλευρές καλούνται σε περαιτέρω συζητήσεις για το θέμα του αλυτρωτισμού, σε διακήρυξη του σεβασμού της εδαφικής ακεραιότητας κ.λπ., τα θέματα πολιτισμού και εκπαίδευσης παραπέμπονται σε κοινή επιτροπή, η Ελλάδα καλείται να υποστηρίξει ενεργά την ΠΓΔΜ όσον αφορά την ένταξή της στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ και το θέμα των αεροδρομίων θα πρέπει να εξετασθεί εκ νέου από την ΠΓΔΜ, στο πλαίσιο των σχέσεων καλής γειτονίας
Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Νίκολα Γκρούεφσκι, έκανε προκλητικές δηλώσεις και χαρακτήρισε «εκβιασμό» τις θέσεις της Ελλάδας, σημειώνοντας παράλληλα ότι σε περίπτωση που η Αθήνα ασκήσει βέτο για την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, τότε οι συνομιλίες για το ζήτημα της ονομασίας θα περιέλθουν σε βαθιά κρίση και κατά πάσα πιθανότητα θα διακοπούν. Σε ερώτηση εάν πρόκειται για την τελική πρόταση Νίμιτς η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη τόνισε ότι δεν υπάρχουν τελικές προτάσεις στις διαπραγματεύσεις.
Την ίδια στιγμή, τον κίνδυνο εκκόλαψης μιας «Μεγάλης Αλβανίας», η οποία θα έχει επεκτατικές βλέψεις και έναντι της Ελλάδας, επισείει ο πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Λόρενς Ιγκλμπέργκερ, από τις πιο γνωστές και σοβαρές προσωπικότητες της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής και υπέρμαχος της «ρεαλιστικής» προσέγγισης των διεθνών προβλημάτων, που γνωρίζει όσο λίγοι Αμερικανοί τα Βαλκάνια.Δηλώνει ευθέως ότι αυτή είναι η πραγματική απειλή για την Ελλάδα και όχι το όνομα των Σκοπίων, και υπό αυτό το πρίσμα χαρακτηρίζει «παράλογη» την επιμονή της Ελλάδας να αλλάξει η γειτονική χώρα όνομα, ενώ δηλώνει απόλυτα σίγουρος πως θα βρεθεί τελικά συμβιβαστική λύση, η οποία θα ακούει στο όνομα «Νέα Μακεδονία», made in USA…
Στο μεταξύ, όλο και περισσότεροι ανατρέχουν σε παλιότερες δηλώσεις του πρώην προέδρου της FYROM Gligorov, που παραδέχεται πως οι Σκοπιανοί είναι Σλάβοι και δεν έχουν καμία σχέση με τον Μέγα Αλέξανδρο, καθώς ήρθαν στην περιοχή μετά τον 6ο αιώνα μ.Χ. Αυτές τις δηλώσεις του Gligorov, φαντάζομαι τις γνωρίζουν στο εσωτερικό των Σκοπίων. Ας μη ρωτήσω γιατί δεν τις παίρνουν στα σοβαρά…Κυριακή 9 Μαρτίου 2008
Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΙΜΗΤΕΣ
Η παράνομη και μονομερής ανεξαρτησία του Κοσόβου, με τις «πλάτες» της Αμερικής, είναι γεγονός πως «άναψε το σπίρτο» στα Βαλκάνια και παρακίνησε πολλές άλλες μειονοτικές ομάδες να δραστηριοποιηθούν αθόρυβα- προς το παρόν-στην ίδια κατεύθυνση.
Το Κόσοβο, μια χώρα με 44% ανεργία και τους μισούς πολίτες της να ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας με 1,45€ την ημέρα, καταπατώντας το Διεθνές Δίκαιο, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις αποφάσεις του ΟΗΕ και δημιουργώντας προηγούμενο στην κατάργηση των υπαρχόντων συνόρων, με την ανεξαρτησία του έφερε στο προσκήνιο και το μεγαλοϊδεατισμό των Αλβανών για τη δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας», που- κατά τους ιδίους- περιλαμβάνει την Αλβανία, το Κόσοβο, την περιοχή του Τετόβου των Σκοπίων, περιοχές της Σερβίας και του Μαυροβουνίου, αλλά και την Ήπειρο, μέχρι και την Άρτα, της Ελλάδας.Από την άλλη, δημιούργησε τις προϋποθέσεις αστάθειας στα Βαλκάνια, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπου υπάρχουν μειονότητες. Και αυτές οι περιοχές δεν είναι λίγες.
Στην Ελλάδα, στη Δυτική Θράκη, αλλά και σε άλλες περιοχές, στη Σερβία με την ουγγρική μειονότητα στη Βοϊβοντίνα, στη Ρουμανία με τους Ούγγρους της Τρανσυλβανίας, στη Βουλγαρία με την τουρκική μειονότητα, που αγγίζει το 10% του βουλγαρικού κράτους, στο κράτος των Σκοπίων με τους Αλβανούς του Τετόβου, στη Γαλλία με την Κορσική, στην Ισπανία με τους Βάσκους, στο Βέλγιο με τους Φλαμανδούς και τους Βαλάνους, αλλά και στις Ρωσία, Αμπχαζία, Οσετία, Γεωργία, κ.ά.
Οι μειονοτικές ομάδες των Βαλκανίων γνωρίζουν πως έχουν τη στήριξη των Αμερικανών, στην προσπάθειά τους για ανεξαρτησία. Από την εποχή του Μιλόσεβιτς, θορυβημένη η Αμερική, βλέποντας την τότε Γιουγκοσλαβία να μεταμορφώνεται σε υπερδύναμη, αποφάσισε το διαμελισμό της και πολέμησε για να δημιουργήσει δεκάδες μικρές αδύναμες χώρες στα Βαλκάνια, προτεκτοράτα δηλαδή. Τελευταία της «νίκη»; Η δημιουργία του κρατιδίου του Κοσόβου.Ήταν ακόμα η εποχή του Αμερικανο-ρωσικού ανταγωνισμού και η Σερβία τασσόταν σαφώς υπέρ της Ρωσίας. Οπότε η Αμερική σκέφτηκε πολύ σωστά, πως αντί να χτυπηθεί κατά μέτωπο με τον κύριο αντίπαλό της, έπρεπε να ταχθεί κατά του συμμάχου της, ώστε να «τρομάξει» και τη Ρωσία. Και το κατάφερε. Και φυσικά εξαιτίας της διαλύθηκε τελικά και η Γιουγκοσλαβία.
Επίσης να θυμίσω, πως η περίοδος εκείνη ήταν που ο Σλόμποντα Μιλόσεβιτς είχε προτείνει το 1992 -από τηλεόρασης- στον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη την ομοσπονδοποίηση Ελλάδας-Γιουγκοσλαβίας και την δημιουργία κοινού στρατού, πρόταση που επαναλήφθηκε και το 1994, με την χαρακτηριστική πρόταση "Πάντα πολεμούσαμε μαζί και ποτέ μεταξύ μας", καθώς οι δύο χώρες έβλεπαν με ανησυχία την άνοδο του παραδοσιακού τους εχθρού, της Τουρκίας. Ωστόσο ο Μητσοτάκης ήταν διστακτικός και δεν αντέδρασε δημόσια, καθώς μια τέτοια προοπτική θα προκαλούσε οργή στους Ευρωπαίους εταίρους της Ελλάδας.
Όταν μάλιστα ρωτήθηκε για τις συνέπειες που θα έχει η ομοσπονδοποίηση απέναντι στο νεοσύστατο κράτος της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας, που είχε αποσπασθεί πρόσφατα από τον κορμό της Γιουγκοσλαβίας και στέκεται εμπόδιο ανάμεσα σε Ελλάδα και Σερβία, έδωσε της εξής σιβυλλική απάντηση: "Σίγουρα μία κοινή εισβολή στην Μακεδονία θα επιλύσει το πρόβλημα, ωστόσο είμαι σίγουρος ότι η κυβέρνηση των Σκοπίων δεν θα είναι αντίθετη με την συγχώνευση Ελλάδας- Σερβίας και θα συμπεριληφθεί σε αυτήν".Να θυμίσω πως το 1992 ο Γιουγκοσλαβικός στρατός είχε αποσυρθεί ειρηνικά από την FYROM, αφήνοντας στρατιωτικά ανυπεράσπιστη την μικρή αυτή χώρα των 2 εκατομμυρίων κατοίκων. Ταυτόχρονα ξέσπασε η γνωστή διαμάχη σχετικά με το όνομα της χώρας, το οποίο στέκεται ακόμα εμπόδιο ανάμεσα στην Ελλάδα και τα Σκόπια.
Σάββατο 8 Μαρτίου 2008
ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Αλβανικό κόμμα ετοιμάζεται να ιδρυθεί στην Ελλάδα, με την επωνυμία Δημοκρατικό Κόμμα Αλβανοφώνων, σε μια προσπάθεια των Αλβανών της χώρας μας να ισχυροποιηθούν και να ενδυναμώσουν τις αιτιάσεις τους περί μειονότητας στην Ελλάδα.
Μετά την ανεξαρτησία του Κοσόβου, η «όρεξη» των Αλβανών έχει ανοίξει, καθώς πιστεύουν πως φτάνει η ώρα για τη δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας», η οποία περιλαμβάνει και ελληνικά τμήματα! Η αρχή επιθυμούν να γίνει με τη δημιουργία του κόμματος, το οποίο πιστεύουν πως θα είναι έτοιμο μέχρι και τις ευρωεκλογές του 2009, ενώ έχουν επιστρατεύσει μέχρι και τον Τσενάι για αυτόν τον σκοπό, το οποίο και προαλείφουν για πρόεδρό τους.
Να θυμίσω μόνο πως ο πατέρας του Τσενάι (ο οποίος κατάγεται από πολύ γνωστή οικογένεια Τσάμηδων) είναι πρώην λοχαγός των Μυστικών Αλβανικών Υπηρεσιών και είχε εμπλακεί στο σκάνδαλο με τις "Πυραμίδες", στο γειτονικό κράτος. Σήμερα ο Οδυσσέας Τσενάι φοιτά στη Σχολή Ηγετών του Harvard...
Το σημαντικότερο είναι πως το νέο κόμμα πέραν από τη στελέχωσή του και την έτοιμη διακήρυξή του, έχει ήδη βρει και χρηματοδότες, με κύριο την American Bank of Albania, γεγονός που δείχνει πως και εδώ ο αμερικανικός παράγοντας θα «βάλει το χέρι του»… Η συγκεκριμένη τράπεζα ιδρύθηκε το 1989 στην Αμερική και σε αυτή ηγετική θέση φέρεται να έχει πρώην πανίσχυρος γερουσιαστής των ΗΠΑ.Στην Ελλάδα ζουν περίπου 1 εκατομμύριο Αλβανοί, ωστόσο παραμένει το ερώτημα πόσοι ψηφίζουν, καθώς είναι άγνωστο μέχρι και σήμερα σε πόσες ελληνοποιήσεις Αλβανών έχει προχωρήσει η ελληνική πολιτεία.
Σημείωση: Άραγε πόσοι γνωρίζουν πως οι Μεγάλες Δυνάμεις για να αποδυναμώσουν τη χώρα μας, παραχώρησαν στο αλβανικό κράτος την περιοχή της Βορείου Ηπείρου, όπου η πλειονότητα του πληθυσμού έως και σήμερα είναι Έλληνες. Η Βόρειος Ήπειρος έχει απελευθερωθεί μέχρι σήμερα τρεις φορές από το 1912- 13, ενώ έχει κηρύξει στο παρελθόν δύο τουλάχιστον φορές την ανεξαρτησία της από την Αλβανία, δίχως όμως να την αφήσουν οι Μεγάλες Δυνάμεις και δη η Αμερική, να αποκοπεί από την αλβανική επικράτεια.Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008
ΑΛΒΑΝΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΑΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ
Δεν μας έφταναν οι Σκοπιανοί, τώρα έχουμε και τους Αλβανούς να διεκδικούν τον… Αλέξανδρο τον Μέγα! Με προκλητικά βίντεο που κυκλοφορούν στο Ίντερνετ, παραποιούν κάθε ιστορική πραγματικότητα, προπαγανδίζουν την δήθεν ιλλυρική καταγωγή του Μακεδόνα στρατηλάτη και προσπαθούν με γλωσσικά τεχνάσματα να μας πείσουν ότι οι Μακεδόνες μιλούσαν… αρχαία αλβανικά!
Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ
«Ρωγμές» δημιουργούνται σε διεθνές επίπεδο για το ανεξάρτητο Κόσοβο, με τις ΗΠΑ και αρκετές ευρωπαϊκές δυνάμεις να βρίσκονται αντιμέτωπες με Ρωσία, Κίνα και μερίδα κρατών-μελών της ΕΕ που απορρίπτουν ή στέκονται επιφυλακτικά έναντι της απόσχισης, υπό το φόβο ενθάρρυνσης αυτονομιστικών τάσεων. Κινδυνεύει η παγκόσμια σταθερότητα, προειδοποιεί σε υψηλούς τόνους η Μόσχα, η οποία καταδίκασε τη μονομερή ανακήρυξη της ανεξαρτησίας του Κοσόβου και σε ανακοίνωση του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών ζητείται από τον ΟΗΕ και το ΝΑΤΟ να δράσουν χωρίς καθυστέρηση για να ακυρωθεί η κήρυξη της ανεξαρτησίας.
Τη νομιμοποίηση μιας εθνοκάθαρσης, καταγγέλλει το Βελιγράδι, τονίζοντας ότι θα υπάρξουν πολλά Κοσυφοπέδια., ενώ σε τηλεοπτικό διάγγελμα προς το σερβικό έθνος, λίγο μετά την πανηγυρική ανακήρυξη της ανεξαρτησίας από τη Βουλή του Κοσόβου, ο Σέρβος πρωθυπουργός ξέσπασε κατά των Ηνωμένων Πολιτειών, λέγοντας ότι το «ψευδοκράτος» του Κοσόβου υποστηρίχθηκε παράνομα από την Ουάσινγκτον, η οποία ήταν πρόθυμη να παραβιάσει τη διεθνή νομιμότητα για τα δικά της στρατιωτικά συμφέροντα.Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Αυστραλία και μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις, καθώς και η Τουρκία, κινήθηκαν άμεσα προς την αναγνώριση της μονομερώς ανακηρυχθείσας ανεξαρτησίας του Κοσσυφοπεδίου, ενώ ιστορική στιγμή του αλβανικού έθνους θεωρούν την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας πολιτικοί στην Αλβανία, χώρα που πρώτη αναγνώρισε το Κόσοβο.
Το Κόσοβο άρχισαν να αναγνωρίζουν αρκετές χώρες από χθες, ενώ την ίδια ώρα, οι αποσχισθείσες επαρχίες της Γεωργίας, Αμπχαζία και η Νότια Οσετία, εγείρουν τώρα θέμα ανεξαρτησίας...
Αμετάκλητα κόντρα στην αναγνώριση του Κοσόβου στέκεται η Κύπρος, η Ρουμανία, ενώ στάση αναμονής ακολουθούν η Ελλάδα και η Βουλγαρία. Πρώτη η Ισπανία αποκήρυξε την ανεξαρτητοποίηση και ακολούθησε η Σλοβακία, με τη διευκρίνιση ότι δεν αναγνωρίζει το Κόσοβο επί του παρόντος, ενώ Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία θα ακολουθήσουν εντός των ημερών επίσημες πράξεις αναγνώρισης της ανεξαρτησίας.
Ωστόσο, αρκετά πολύ πριν την μονομερή ανακήρυξη της ανεξαρτησίας του Κοσόβου, στο διαδίκτυο κυκλοφορούν χάρτες και video clip για την μεγάλη Αλβανία, που φτάνει μέχρι και τη Θεσσαλία, ενώ εμφανίζει το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας να καταλαμβάνεται από τους Αλβανούς, τους Σκοπιανούς και από του Τούρκους!
Οι προκλήσεις δεν σταματούν εδώ, καθώς η σημαία του νεοσύστατου κράτους απεικονίζει τον χάρτη του Κοσόβου, ενώ 6 αστέρια βρίσκονται στην κορυφή της. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το γαλάζιο φόντο με κίτρινα αστέρια, που παραπέμπει στη σημαία της Ε.Ε, ωστόσο ο κρυφός συμβολισμός των έξι αστεριών παραπέμπει στις 5 περιοχές που -κατά τους Αλβανούς- ανήκουν στους ίδιους και αποτελούν τη λεγόμενη "Μεγάλη Αλβανία": Αλβανία, Κοσσυφοπέδιο, Νότια Σερβία (Κοιλάδα του Πρέσεβο), Δυτική ΠΓΔΜ (Περιοχή Τετόβου), Τσαμουριά (Βορειοδυτική Ελλάδα!!!), ενώ το 6ο αστέρι συμβολίζει την "ενότητα" μεταξύ των 5 "Αλβανικών περιοχών" στα Βαλκάνια.
Ο πρωθυπουργός του Κοσόβου Χασίμ Θάτσι δεν επεξήγησε πλήρως στην ομιλία της Κυριακής, το συμβολισμό των 6 αστεριών, ωστόσο άφησε να εννοηθεί πως συμβολίζουν τις εθνότητες που ζουν στο κρατίδιο, ενώ αξιωματούχος της νεοσύστατης κυβέρνησης του Κοσόβου δήλωσε πως τα αστέρια συμβολίζουν την έκτη κατά σειρά περιοχή της Σερβίας που προχώρησε σε ανεξαρτησία, αφήνοντας όμως απ’ έξω το Μαυροβούνιο…
Την ίδια ώρα, η Τουρκία ανακοίνωσε στην ΕΕ ότι θα βάλει βέτο στο ΝΑΤΟ για την συμμετοχή των Ελληνοκύπριων αστυνομικών, στην Ευρωπαϊκή αστυνομική δύναμη, που θα σταλεί στο Κόσοβο και θα αποτελείται από σχεδόν όλες τις χώρες- μέλη, ενώ υπενθυμίζεται πως η Τουρκία παρόμοια έπραξε και για την Ευρωπαϊκή αποστόλη στο Αφγανιστάν…Και η συνέχεια έπεται…
Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008
ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ
*Από τα 12 τους χρόνια, παίρνουν τα παιδιά αναβολικά, για να επιταχύνουν τη μυϊκή ανάπτυξη και να εντυπωσιάσουν τα κορίτσια, δείχνει σχετική έρευνα, ενώ οι περισσότεροι ανήλικο φαίνεται να αγνοούν τις βλαβερές επιπτώσεις που έχει για την υγεία τους η χρήση αναβολικών στεροειδών. Στην ίδια έρευνα, γίνεται λόγος και για το «ναρκωτικό των κλαμπ», η γνωστή ουσία gamma- butyrolactone (GBL), που σήμερα πωλείται μέσω διαδικτύου και είναι η πλέον επιβαλβή για την υγεία των ανηλίκων.
*Ανάμεσα στους πιο έμπειρους εραστές του κόσμου, φιγουράρουν οι Έλληνες, σύμφωνα με έρευνα, καθώς σε μέσο όρο μετρούν 28 διαφορετικούς συντρόφους! Στην ίδια έρευνα, το 89% των Ελλήνων φαίνεται να κάνουν σεξ τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ωστόσο το 48% θεωρεί μη ικανοποιητική τη σεξουαλική του ζωή.Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007
ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ
Προκλητική ενέργεια των αλβανικών αρχών εις βάρος τους, χαρακτηρίζουν οι Έλληνες ομογενείς, την κατάσχεση των αναμεταδοτών, που εξέπεμπαν τα ελληνικά τηλεοπτικά προγράμματα στο Αργυρόκαστρο, όταν την ίδια ώρα οι υπόλοιποι σταθμοί, τουρκικοί, γαλλικοί και ιταλικοί εκπέμπουν κανονικά.Η αναμετάδοση των ελληνικών τηλεοπτικών σταθμών γινόταν ανελλιπώς από το 1991, Ωστόσο, με την απόφαση της αλβανικής κυβέρνησης, φαίνεται στη γειτονική χώρα να παρατηρούνται φαινόμενα που θυμίζουν άλλες εποχές και ολοκληρωτικά καθεστώτα, την ώρα μάλιστα που η Αλβανία ετοιμάζεται να γίνει σύντομα μέλος της ΕΕ και του ΝΑΤΟ και παρόλο που στην Ελλάδα κυκλοφορούν ελεύθερα αλβανικές εφημερίδες.
Στο μεταξύ, ιερόσυλοι- αρχαιοκάπηλοι, στο χωριό Βουλιαράτες της Βορείου Ηπείρου, έκλεψαν 18 εικόνες ανεκτίμητης αξίας, του 18ου αιώνα, από τον Ορθόδοξο Ναό του Αγίου Αθανασίου, ενώ αλλεπάλληλες φορές οι πολιτιστική κληρονομιά του έθνους μας έχει γίνει λεία επιτήδειων, που δρουν ανενόχλητοι στη γειτονική χώρα και πολλές φορές και με την ανοχή των αλβανικών αρχών.Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007
ΚΕΝΤΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ
Σύμφωνα με την ομαδοποίηση, που επιχείρησε η Αστυνομία, βάσει των κατά καιρούς περιστατικών, οι Αλβανοί δραστηριοποιούνται κυρίως στη διακίνηση ναρκωτικών, στις ληστείες και τις κλοπές, στο παράνομο εμπόριο αυτοκινήτων, στην οικονομική εκμετάλλευση της πορνείας, αλλά και της εκμετάλλευσης ανηλίκων, ηλικίας 10 έως 13 ετών, τους οποίους φέρνουν στην Ελλάδα τις περισσότερες φορές με τη σύμφωνη γνώμη των γονιών, για αναγκαστική επαιτεία.
Επίσης, μέλη αλβανικών εγκληματικών οργανώσεων έχουν εισχωρήσει σε ελληνικές ομάδες και πουλάνε προστασία ή αναλαμβάνουν το ρόλο των αδίστακτων μπράβων και πιστολέρο.
Οι ουκρανικές και ρωσικές εγκληματικές οργανώσεις έχουν ρίξει το βάρος στο λαθρεμπόριο τσιγάρων και συνεργάζονται με ημεδαπούς κακοποιούς στο εμπόριο λευκής σαρκός, ενώ οι τουρκικές, κινεζικές, ιρακινές και πακιστανικές οργανώσεις ειδικεύονται στην παράνομη μετανάστευση. Η κινεζική μαφία ειδικότερα, «πουλάει» και προστασία σε Κινέζους εργαζόμενους και μετανάστες.
Οι Ρουμάνοι επιδίδονται στο εμπόριο ανθρώπων, σε συνεργασία με Έλληνες μαστροπούς και στις κλοπές- διαρρήξεις, ενώ τα κλοπιμαία τις περισσότερες φορές τα στέλνουν στη χώρα τους με τα λεωφορεία της γραμμής!
Τέλος, οι Βούλγαροι ασχολούνται με την παραχάραξη και την πλαστογραφία, με το εμπόριο βρεφών και το εμπόριο νεαρών γυναικών, ακόμα και ανηλίκων.
Όλα τα παραπάνω δείχνουν πως η Ελλάδα είναι το κέντρο των βαλκανικών εγκληματικών οργανώσεων και εφόσον η ελληνική αστυνομία τους γνωρίζει, επιβάλλεται και να τους καταπολεμήσει. Άμεσα!
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007
ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η πρόθεση του πρωθυπουργού Σαλί Μπερίσα είναι να προσελκύσει στη χώρα του ξένους επενδυτές και να καταφέρει να μπει στο πυρηνικό «λόμπι», αδιαφορώντας για την περίπτωση ατυχήματος και τις φωνές διαμαρτυρίας από επιστήμονες και πολίτες.
Η γαλλική εταιρία σαφώς και σκέφτεται μόνο το σίγουρο κέρδος που θα έχει μια τέτοια επένδυση, καθώς θα μπορεί να πουλήσει ηλεκτρική ενέργεια στα Βαλκάνια, θα απασχολεί φθηνά εργατικά χέρια και θα έχει τη δυνατότητα να μετριάσει τις όποιες αντιδράσεις, εφόσον η χώρα ενδιαφέρεται για εισροή χρήματος από ξένους επενδυτές.
Η Ρουμανία ελπίζει σε βοήθεια από την ΕΕ, για να αρχίσει τις πυρηνικές της επενδύσεις, ενώ η Βουλγαρία, από την άλλη, ανήκει εδώ και πολλά χρόνια στο «πυρηνικό κλαμπ» και παρόλο που μέχρι το 2009 το Κοζλοντούι αναμένεται να κλείσει οριστικά, η λύση ήδη έχει βρεθεί, με την κατασκευή ενός νέου πυρηνικού εργοστασίου, στο μικρό χωριό Μπέλενε.
Τέλος, η Τουρκία εμφανιζόταν ως ο πιο ισχυρός «παίκτης», σε σχέση με τους προαναφερόμενους, μέχρι που οι αμερικανικές τράπεζες απέσυραν τη χρηματική βοήθεια, καθώς η περιοχή Ακούγιου, που θα κατασκευαζόταν το πυρηνικό εργοστάσιο, χαρακτηρίστηκε ως έντονα σεισμική. Σήμερα, οι Τούρκοι ήδη έχουν βρει άλλη περιοχή, την οποία και δεν ανακοινώνουν, καθώς φοβούνται τις αντιδράσεις της Ελλάδας, της Συρίας, του Λιβάνου, της Κύπρου, της Ρουμανίας και της Ιταλίας, χώρες που θα πληγούν άμεσα, σε περίπτωση πυρηνικού ατυχήματος και θα τεθεί άμεσα σε κίνδυνο η ζωή 140 εκατομμυρίων ανθρώπων.Η πυρηνική ενέργεια επομένως, φαντάζει ως η ιδανική λύση για τους γείτονές μας. Αλλά και για τις τρομοκρατικές ομάδες, καθώς με τα πυρηνικά απόβλητα κατασκευάζουν τις λεγόμενες «βρόμικες βόμβες».
Κατά πόσο λοιπόν, αυτές οι χώρες μπορούν να εγγυηθούν την ασφαλή διαχείριση των πυρηνικών αποβλήτων, αλλά και την ασφαλή λειτουργία αυτών των εργοστασίων; Οι επιστήμονες είναι σαφής. Υπάρχει έλλειψη τεχνογνωσίας και ενδεχόμενο ατυχήματος, οι πρώτοι που θα πληρώσουν τις εφιαλτικές επιπτώσεις, είναι δυστυχώς οι Έλληνες…
