Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ- ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ Ε.Ε.

ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ- ΥΠΝΟΣ ΒΑΘΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ
Παρατηρώ το τελευταίο διάστημα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις φασαρίες και τις πολιτικές αναταράξεις που υπάρχουν στην Ουκρανία, μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης. Στο πλευρό της δεύτερης και μεγάλο μέρος πολιτών, απαιτώντας η χώρα να εισχωρήσει στη μεγάλη οικογένεια της Ε.Ε., κάτι που προβληματίζει την κυβέρνηση, καθώς είναι δεμένη στο άρμα της μητέρας Ρωσίας.
Μου κάνει εντύπωση η άνεση με την οποία οι εξαγριωμένοι πολίτες καταλαμβάνουν δημόσια κτίρια, σπάνε, ρημάζουν, καίνε ότι βρουν μπροστά τους και διαδηλώνουν κατά χιλιάδες σχεδόν ανενόχλητοι στις πλατείες. Η όποια λύση φαντάζει αδύνατη και Ρωσία- Ε.Ε. παρατηρούν τα έκτροπα χωρίς φυσικά να παίρνουν θέση. Τουλάχιστον στον προσκήνιο, γιατί στο παρασκήνιο οι διεργασίες τους είναι πολλές.

Είμαι σχεδόν σίγουρος πως η Ε.Ε. (και κυρίως η Γερμανία) υποκινεί την αντιπολίτευση να σπείρει την αναρχία στην χώρα, ώστε να κατηγορηθεί ο πρόεδρος Γιανουκόβιτς για αδυναμία σταθεροποίησης της πολιτικής κατάστασης. Μου είναι αδιανόητο διαφορετικά οι Ουκρανοί να τα κάνουν όλα αυτά για να μπουν στην Ε.Ε. , όταν βλέπουν πόσο υποφέρουν χώρες που ήδη βρίσκονται στην αγκαλιά της (βλέπε Ελλάδα, Κύπρος, Ουγγαρία).

Η Ουκρανία έγινε ανεξάρτητη μετά τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, το 1991. Τότε άρχισε μια περίοδος μετάβασης στην οικονομία της αγοράς, στην οποία η Ουκρανία είχε πληγεί από μία οχταετή ύφεση. Από τότε όμως, η οικονομία σημείωσε μεγάλη πρόοδο στην αύξηση του ΑΕΠ. Η Ουκρανία είχε παγιδευτεί στην παγκόσμια οικονομική κρίση το 2008 και η οικονομία βυθίστηκε. Το ΑΕΠ μειώθηκε κατά 20% από την άνοιξη του 2008 έως την άνοιξη του 2009, και στη συνέχεια σταθεροποιήθηκε. Σήμερα είναι μια ανερχόμενη οικονομία, για την οποία δεν θα μπορούσε να δείξει αδιαφορία η Ε.Ε. Η χώρα των 50.000.000 περίπου κατοίκων, με έκταση 603.550 km2 είναι για τους Ευρωπαίους ένα κομμάτι που δεν θέλουν να το χαρίσουν στη Ρωσία, αλλά θέλουν να το «καταλάβουν» οι ίδιοι. Πως; Μα φυσικά προκαλώντας χάος στο εσωτερικό της.

Και σε όλα αυτά, μια Ρωσία που κοιμάται. Ο μεγάλος γίγαντας είναι απών, ως είθισται, καθώς τα τελευταία χρόνια ενδιαφέρεται περισσότερο για τα εσωτερικά του ζητήματα, παρά για τους συμμάχους του. Εκεί φυσικά στηρίζεται και η Γερμανία και έχει τα τελευταία χρόνια πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρώπη.

Οι Ουκρανοί κάποια στιγμή θα το μετανιώσουν. Αρκεί να φέρουν στη μνήμη τους τη πρώην Σοβιετική Ένωση, στην οποία ανήκαν, και τα δεινά τα οποία τράβηξαν. Πλέον η Ε.Ε. δεν στηρίζεται στις αξίες και στα ιδανικά, αλλά στις οικονομίες των κρατών που συμμετέχουν σε αυτές. Η Ουκρανία αξίζει να βρει το δρόμο της μόνη της, δίχως προστάτες. Είναι αδιανόητο να παίζει το παιχνίδι που οι άλλοι τις επέβαλλαν. Και ακόμα πιο λυπηρό για «όπλα» να χρησιμοποιούνται οι πολίτες της.

Είμαι υπέρ των επαναστάσεων, αλλά με αιτία! Επαναστάτης δίχως αιτία, δεν μπορεί να ονειρεύεται τίποτα καλύτερο για το αύριο. Πρέπει να συνειδητοποιήσει πρώτα που είναι ΣΗΜΕΡΑ!

Για το τέλος θα ήθελα να μοιραστώ κάτι μαζί σας. Διάβασα τελείως τυχαία σε ένα ξένο site πως δημοσιογράφος γερμανικής εφημερίδας έγραψε- με στοιχεία παρακαλώ- ως η οικονομική κρίση της Ελλάδας ήταν δημιούργημα της Γερμανίας, ώστε να μπορέσει να εξασφαλίσει τη σύμφωνη γνώμη της Ελλάδας για μελλοντικές πωλήσεις όπλων στη χώρα μας, κάτι που φυσικά και πέτυχε! Την επόμενη μέρα ο γερμανός δημοσιογράφος απολύθηκε, με την αιτιολογία πως τα στοιχεία του ήταν ελλειπή, άρα και το ρεπορτάζ ψευδές. Φυσικά το θέμα δεν «έπαιξε» σε κανένα ελληνικό κανάλι, αλλά ούτε σχολιάστηκε και από καμία εφημερίδα… Τα σχόλια δικά σας…

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΦΑΡΑΤΖ

ΑΦΩΝΟΣ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, ΟΡΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ
Έπρεπε η χώρα μας να αναλάβει την προεδρία της Ε.Ε., για να βρεθεί κάποιος να πει την αλήθεια κατάμουτρα στον πρωθυπουργό μας Αντώνη Σαμαρά. Όχι βέβαια πως ο ίδιος δεν την γνωρίζει, αλλά δεν περίμενε ποτέ πως θα βρισκόταν ένας Άγγλος ευρωβουλευτής και αρχηγός του κόμματος για την Ανεξαρτησία της Μεγάλης Βρετανίας, ο Νάιτζελ Φάρατζ, να του μιλήσει έτσι μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο.

 Ο κύριος Φάρατζ λοιπόν του είπε λίγο- πολύ πως στην Ελλάδα πλέον δεν υφίσταται η Δημοκρατία, μιας και η διακυβέρνηση της χώρας μας πέρασε στα χέρια της Τρόικα, με αντάλλαγμα να μην χρεοκοπήσουμε στα… φανερά τουλάχιστον, μιας και ήδη βρισκόμαστε σε μια παρατεταμένη χρεοκοπία εδώ και 6 χρόνια.

 

Ζήτησε μάλιστα ο κύριος Φάρατζ από τον Αντώνη Σαμαρά να μετονομάσει το κόμμα του από Νέα Δημοκρατία σε ΜΗ Δημοκρατία και του θύμισε πως μέσα σε 48 ώρες οι Τροϊκανοί άλλαξαν τον Γιώργο Παπανδρέου από την πρωθυπουργία, όταν αυτός μίλησε για δημοψήφισμα.

 Αμήχανος ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά και οι υπόλοιποι ευρωβουλευτές, προτίμησε να μην απαντήσει αμέσως, αλλά να εκδώσει η πρωθυπουργία αργότερα μια οργισμένη απάντηση, με την οποία φυσικά κατέκριναν τη στάση του Βρετανού ευρωβουλευτή. Οργισμένη ήταν και η στάση των ΜΜΕ και κάποιων δημοσιογραφίσκων, οι οποίοι το έπαιξαν θιγμένοι από τη στάση του. Αλήθεια όμως, γιατί; Αυτά εξάλλου δεν λένε καθημερινά και οι ίδιοι από τα δελτία τους; Ή δεν θέλουν να χάσουν την «αποκλειστικότητα» των λόγων; Το παίζουν πατριώτες, τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης; Αυτοί που ευθύνονται κατά το ήμισυ για την κατάντια της χώρα μας, όταν επιμελώς έκρυβαν τα πολιτικά σκάνδαλα που σήμερα αναγκαστικά ξεσκεπάζονται, για να καλύψουν όλους αυτούς που εξαγόραζαν τη σιωπή τους με οποιοδήποτε αντάλλαγμα!

 
Ο Νάιτζελ Φάρατζ είπε την αλήθεια. Μια αλήθεια που πληγώνει. Μίλησε για μια κατάσταση που οι Έλληνες πολιτικοί γνώριζαν χρόνια πριν, αλλά δεν μας αποκάλυπταν (να θυμίσω μόνο την Άννα Ψαρούδα- Μπενάκη, η οποία ως Πρόεδρος της Βουλής την προ- μνημονίου εποχή, είχε σπεύσει να πει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας πως «η Ελλάδα είναι έτοιμη να χάσει μέρος της εθνικής της κυριαρχίας»…).

 
Η χώρα μας έχει γίνει ο περίγελος της Ευρώπης. Κυρίως γιατί οι Έλληνες παθητικά ακούνε τους πολιτικούς τους να τους αραδιάζουν ένα σωρό ψέματα και αρνούνται να σηκωθούνε από τον καναπέ τους. Η στάση μας αυτή είναι που δεν διώχνει την Τρόικα από την χώρα μας, αντιθέτως τους αφήνουμε να τρώνε τα σωθικά της.

 
Αυτός είναι και ο λόγος που πάντοτε θα βρίσκονται κάποιοι άλλοι, όπως ο κύριος Φάρατζ να μιλάνε για εμάς. Να μας υποστηρίζουν και εμείς να τους θεωρούμε εχθρούς μας… 

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

ΣΤΗΡΙΞΗ(;) ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΕ… ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ

ΤΩΡΑ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ
Η λύση ακούει στο όνομα Κώστας Σημίτης. Είναι αυτός που κάποιοι στην κυβέρνηση πιστεύουν πως μπορεί να βοηθήσει- μέσω των επαφών του- ώστε η χώρα μας να μπει σε επιτήρηση, αλλά ακόμα κι αν μπει, η διαδικασία να μην είναι… επίπονη.

Είναι γνωστό πως ο τέως πρωθυπουργός έχει άριστες σχέσεις με τους περισσότερους επιτρόπους στην ΕΕ και αυτό το γεγονός κάνει πολλούς (ανάμεσά τους και ο Γιώργος Σουφλιάς, όπως ακούγεται) να σκέφτονται να έρθουν σε επαφή μαζί του για να μπορέσει η ελληνική κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις από το… χάλι της οικονομίας μας και αλώβητη να περάσει τις… συμπληγάδες της ΕΕ.

Μέσα σε αυτό το κλίμα των τελευταίων ημερών, τον Κώστα Σημίτη πρότεινε για την Επιτροπή Σοφών για την Οικονομία και ο πρώην υφυπουργός Οικονομικών Πέτρος Δούκας (οικονομολόγος και γαμπρός του επίτιμου προέδρου της ΝΔ Μιλτιάδη Έβερτ), θεωρώντας πως ο τέως πρωθυπουργός έχει άριστες γνώσεις για την ελληνική οικονομία και η εμπειρία του σαφώς και μπορεί να βοηθήσει την κυβέρνηση. Φυσικά η πρότασή του προκάλεσε αντιδράσεις στο εσωτερικό της ΝΔ (καθώς την περίπτωση αυτή τη συζητούν, αλλά δεν την βροντοφωνάζουν κιόλας), που θέλει να διασκεδάσει τις δηλώσεις του πρώην υφυπουργού, ωστόσο υπάρχει ακόμα ένας στο εσωτερικό της ΝΔ, που φαίνεται να συμφωνεί μαζί του, αλλά λόγω θέσεως δεν μπορεί να… εκδηλωθεί. Πρόκειται για τον Ευάγγελο Αντώναρο, τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, ο οποίος ήταν φανατικός «σημιτικός» στο παρελθόν, μέχρι που… αλλαξοπίστησε μόλις η ΝΔ κέρδισε τις εκλογές το 2004.

Πόσοι ακόμα όμως συμφωνούν με τον Πέτρο Δούκα; Μάλλον όσοι πραγματικά νοιάζονται για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας.

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΔΙΕΞΟΔΟ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΕΛΠΙΔΑ ΟΙ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ- ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΕΘΕΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΛΙΣΤΑΣ
Δυσάρεστες είναι οι τελευταίες δημοσκοπήσεις για τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, καθώς δείχνουν πως μόνο εάν αλλάξει ο αρχηγός της ΝΔ, το κόμμα έχει τη δυνατότητα να κερδίσει τις επόμενες εκλογές. Με δεδομένη τη δυσαρέσκεια που υπάρχει πλέον προς το πρόσωπο του πρωθυπουργού από τους πολίτες, στη Ρηγίλλης έχουν αρχίσει ήδη οι πρώτες σκέψεις για αποχώρηση του Κώστα Καραμανλή από την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας, την οποία «απολαμβάνει» εδώ και 12 περίπου χρόνια.

Ο Κώστας Καραμανλής δείχνει έτοιμος να συζητήσει αυτό το ενδεχόμενο, εφόσον όμως «παίξει» και το τελευταίο του χαρτί, που είναι οι Ευρωεκλογές του 2009. Και όπως φαίνεται θα δώσει πολύ βαρύτητα στο πρόσωπο που θα τεθεί επικεφαλής της ευρωλίστας του κόμματος.

Οι υποψήφιοι είναι πολλοί, ωστόσο ο πρωθυπουργός φαίνεται να έχει επιλέξει ήδη αυτόν ή… καλύτερα αυτή που θα προσπαθήσει να φέρει τη ΝΔ πρώτο κόμμα στις Ευρωεκλογές. Το όνομά της είναι Αλεξία Έβερτ, κόρη του Μιλτιάδη Έβερτ και νυν αντιδήμαρχος Υγείας στο Δήμο Αθηναίων.

Ο Κώστας Καραμανλής πιστεύει πως εάν προτείνει την Αλεξία Έβερτ για επικεφαλής της ευρωλίστας της ΝΔ, αφενός θα ικανοποιήσει τον «βαρόνο» του κόμματος Μιλτιάδη Έβερτ, οπότε και θα τον αναγκάσει να σταθεί δίπλα του στη μάχη για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στις ευρωεκλογές και αφετέρου με αυτήν την κίνηση θα του ζητάει εμμέσως να απομακρυνθεί ο ίδιος από την πολιτική, στις επόμενες εκλογές, ώστε το κόμμα να μη δείξει πως δεν ανανεώνεται (κάτι που πιστεύουν στην πλειοψηφία τους οι πολίτες) και ότι είναι δέσμιο των «βαρόνων» του.

Η Αλεξία Έβερτ αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική εδώ και τρία χρόνια περίπου, οπότε και ήταν υποψήφια με το συνδυασμό του Νικήτα Κακλαμάνη, για το δήμο της Αθήνας, όπου και εκλέχθηκε. Ως αντιδήμαρχος Υγείας του Δήμου Αθηναίων, παρουσιάζει πετυχημένο έργο, γι’ αυτό και πολλοί την ήθελαν υποψήφια δήμαρχο Αθηναίων στις επόμενες δημοτικές εκλογές, κάτι όμως που η ίδια ούτε καν συζητάει. Το τελευταίο διάστημα ο σύζυγός της Γιώργος Αλβέρτης παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα υγείας, καθώς κατά τη διάρκεια λεπτής χειρουργικής επέμβασης στον εγκέφαλο, ένα ιατρικό λάθος του άφησε μόνιμο πρόβλημα. Ωστόσο, η ίδια και ο σύζυγός της δεν το έβαλαν κάτω και είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ζωής. Μία από αυτές είναι ίσως και οι Ευρωεκλογές.

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ... ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ

ΥΠΕΡΑΓΟΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Σε υπεραγορά για απατεώνες έχει μετατραπεί το Διαδίκτυο, καθώς κλεμμένα δεδομένα κάθε είδους, από ιατρικά ιστορικά μέχρι αριθμούς πιστωτικών καρτών, πωλούνται σε κάθε ενδιαφερόμενο και μάλιστα σε χαμηλές τιμές, καθώς εταιρεία υπολογιστικής ασφάλειας έχει εντοπίσει «χιλιάδες» οnline υπηρεσίες παράνομης πώλησης δεδομένων. Σπείρες απατεώνες αγοράζουν τα δεδομένα από χάκερ και τα πωλούν σε σταθερές τιμές ανάλογα με το είδος τους, ενώ η αντιμετώπιση του κυβερνοεγκλήματος δεν θα είναι εύκολη.

ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ένα κεντρικό σύστημα έγκαιρης επισήμανσης κρουσμάτων παιδικής πορνογραφίας στο Διαδίκτυο, θα δημιουργήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να ενισχυθούν και να συντονιστούν οι διωκτικές Αρχές στην προσπάθειά τους να πατάξουν το φαινόμενο. Η Κομισιόν μάλιστα πρόκειται να διαθέσει στην Europol 300.000 ευρώ για τη δημιουργία του συστήματος αυτού, το οποίο για πρώτη φορά θα επιτρέψει σε όλες τις χώρες μέλη της ΕΕ να συντονίσουν τις προσπάθειές τους με στόχο την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της παιδικής πορνογραφίας.

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ... ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ

*Τον Κώστα Σημίτη φέρεται πως θα προτείνει μια ομάδα ηγετών της Ευρώπης, για πρόεδρο της ΕΕ, στις επικείμενες ευρωεκλογές του 2009. Μέχρι στιγμής όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, ωστόσο ο πρώην πρωθυπουργός δεν έχει ανοίξει ακόμα τα χαρτιά του και δηλώνει άγνοια για τις φήμες που κυκλοφορούν.

*10.000 ευρώ είναι ο μισθός του ευρωβουλευτή σήμερα, παρόλο που αποφασίστηκε η μείωσή του. Την ίδια στιγμή, αλλάξει πάλι η κατανομή των εδρών του ευρωκοινοβουλίου, με την Ελλάδα στις ευρωεκλογές να χάνει δύο έδρες.

*Επίσημη γλώσσα η ελληνική, πρότειναν να καθιερωθεί στην ΕΕ, οι Ισπανοί ευρωβουλευτές, αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε με την είδηση! Φυσικά και κανένα δελτίο ειδήσεων δεν αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο γεγονός…

Κυριακή 25 Μαΐου 2008

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

*Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια στους δύο καταξιωμένους Έλληνες, τον καθηγητή Φυσικής Χρήστο Ζερεφό και τον καθηγητή στο ΑΠΘ Αλκιβιάδη Μπάη, καθώς μοιράζονται με άλλους 45 επιστήμονες το Νόμπελ Ειρήνης για τη συμβολή τους στη Διακυβερνητική Συνδιάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα. Είναι οι πρώτοι έλληνες στην ιστορία των Νόμπελ Ειρήνης που λαμβάνουν αυτήν την ύψιστη τιμή. Φυσικά τα δελτία ειδήσεων ούτε που αναφέρθηκαν στο γεγονός και όσα το… τόλμησαν, την άφησαν για το τέλος, στο κλείσιμο του δελτίου… Ντροπή…

*Θέλω να συγχαρώ έναν 16χρονο μαθητή, τον Αντώνη Πλατάνιο, που πρώτευσε στο διαγωνισμό «Imagine Cup 2008», που διοργανώνει η Microsoft Ελλάς. Ο νεαρός νικητής παρουσίασε στο διαγωνισμό -που εφέτος έχει ως θέμα το Περιβάλλον και υποστηρίζεται από τη WWF Ελλάς- το «Protasis», ένα σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας από ηλεκτροβόρες οικιακές συσκευές ενός σπιτιού, ενώ το σύστημα σχεδίασε και κατασκεύασε ο ίδιος ο 16χρονος μαθητής.

*Συγχαρητήρια στο Ευρωκοινοβούλιο που αποφάσισε να επιβάλλει ποινικές κυρώσεις σε όσους μολύνουν το περιβάλλον. Ξέρω, τώρα θα μου πείτε πως οι παραβάτες χέστηκαν στον φόβο, ωστόσο η απόφαση αποτελεί σταθμό. Πάντως μια… βόλτα στην Ελλάδα είναι αρκετή για να μαζέψει το Ευρωκοινοβούλιο χρήματα από πρόστιμα. Η αρχή ας γίνει από την Πτολεμαΐδα και τη Μήλο, παρακαλώ.

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ

ΔΙΑΒΗΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ
Το casus belli, οι «γκρίζες ζώνες» και άλλες διεκδικήσεις της Άγκυρας έναντι της Ελλάδας παρουσιάζονται ανανεωμένες, στην καινούρια ιστοσελίδα του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, ενώ μεταξύ άλλων, επισημαίνεται ότι η μειονότητα στη Θράκη ζει σε απαγορευμένη στρατιωτική ζώνη.
Συγκεκριμένα, το τουρκικό ΥΠΕΞ κάνει λόγο για μια Ελλάδα που «διψάει για εδαφική επέκταση», που έχει αποκλειστικό στόχο την «αποσταθεροποίηση» και την «υπονόμευση της εδαφικής ακεραιότητας» της Τουρκίας και φθάνει στο σημείο να εμφανίζει τη Θράκη ως σύγχρονο «απαρτχάιντ». Το τουρκικό ΥΠΕΞ όχι μόνο επαναλαμβάνει τα περί casus belli, αλλά πλέον η Άγκυρα επιδιώκει να εμφανίσει την Ελλάδα ως χώρα περιορισμένης κυριαρχίας στο Αιγαίο, ενώ δηλώνει ότι είναι έτοιμη για διαπραγματεύσεις για «τον καθορισμό της κυριότητας μικρών νησιών και βραχονησίδων στο Αιγαίο».

Για το casus belli δηλώνεται ότι «η οποιαδήποτε επέκταση από την Ελλάδα των χωρικών υδάτων πέραν των 6 ν.μ. στο Αιγαίο είναι μη αποδεκτή από την Τουρκία», ενώ επιπλέον, η Άγκυρα απειλεί ότι «δεν θα πρέπει να επιτραπεί στην Ελλάδα η διεύρυνση περιοχών θαλάσσιας δικαιοδοσίας στο Αιγαίο με μονομερείς ενέργειες».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η παρουσίαση του Ποντιακού ζητήματος, καθώς κατά το τουρκικό ΥΠΕΞ η «Γενοκτονία των Ποντίων αφορά απλή προπαγάνδα εναντίον της Τουρκίας». Η Άγκυρα υποστηρίζει ότι όχι μόνο αποτελεί μύθο η Γενοκτονία αλλά, αντίθετα, τα εγκλήματα έγιναν εις βάρος του τουρκικού πληθυσμού της περιοχής. Προβάλλεται ακόμη ο ισχυρισμός ότι ο όρος «Πόντος» φορτίστηκε με ιδεολογικά στοιχεία μετά τα γεγονότα του 1974 στην Κύπρο, «με στόχο να πυροδοτηθούν τα εχθρικά αισθήματα εναντίον της Τουρκίας».

Η Άγκυρα χαρακτηρίζει μάλιστα ως «πρωταρχικό στόχο της Ελλάδας την αποσταθεροποίηση της Τουρκίας», ενώ μιλά για προσπάθεια να «θαμπώσει» το προφίλ του Κεμάλ, να χρεώσει την ιστορία της Τουρκίας με Γενοκτονίες και να συμπράξει με το PKK σε κοινό μέτωπο εναντίον της Τουρκίας. Τέλος, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών επαναλαμβάνει τις γνωστές απόψεις για το θέμα του FIR και των παραβιάσεων, καθώς και για το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τη Σχολή της Χάλκης.

Ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Εξωτερικών Ανδρέας Λοβέρδος χαρακτήρισε την ιστοσελίδα του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών «προβοκατόρικη, προκλητική και απολύτως ψευδής» και σημείωσε ότι η Τουρκία «τον τελευταίο καιρό απομακρύνεται από τη δημοκρατία», ενώ τόνισε ότι ολα αυτά επιβάλουν στην κυβέρνηση να είναι στις επάλξεις και την κυρία υπουργό των εξωτερικών να μην καταναλώνει κλισέ, λέγοντας προχθές στην συνάντηση της με τον υπουργό εξωτερικών της Τουρκίας ότι οι Ελληνοτουρκικές σχέσεις βαίνουν καλώς. Αβάσιμους ισχυρισμούς χαρακτήρισε η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη τα όσα αναφέρει το τουρκικό ΥΠΕΞ στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του, ενώ σημείωσε πως η Αθήνα προχώρησε σε διάβημα στο τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών.

Την ίδια ώρα, συγκλονισμένοι με τις τουρκικές μεθοδεύσεις, που οδήγησαν στον διωγμό των Ελλήνων, από την Ίμβρο και την Τένεδο, δήλωσαν, μετά από την επιτόπια έρευνά τους, οι απεσταλμένοι του Συμβουλίου της Ευρώπης. Στα ετοιμόρροπα σπίτια στο Σχοινούδι, όπου μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 60 ήταν το μεγαλύτερο χωριό της Ιμβρου με 3.000 σπίτια, τα οποία οι κάτοικοί τους μαζί και με τους άλλους Έλληνες των δύο νησιών υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν, όταν τέθηκε σε εφαρμογή το «πρόγραμμα διάλυσης» των τουρκικών Αρχών, σήμερα κατοικούν μόνο δύο-τρεις δεκάδες ηλικιωμένοι Έλληνες, οι μοναδικοί που έμειναν πίσω να δίνουν κάτω από σκληρές συνθήκες τη μάχη της επιβίωσης.

Η επίσκεψη του εκπροσώπου της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης εντάσσεται στο πλαίσιο μιας συνολικότερης προσπάθειας που κάνουν τα τελευταία χρόνια οι φορείς των Ιμβρίων και η ελληνική πλευρά ώστε να φέρουν το θέμα της Ιμβρου και της Τενέδου στους διεθνείς οργανισμούς.

Στο μεταξύ, όσον αφορά τις εξελίξεις στο Κυπριακό, η Γαλλία θα πράξει ό,τι είναι δυνατόν για την επίλυση του προβλήματος, δήλωσε ο Γάλλος πρωθυπουργός Φρ. Φιγιόν, τονίζοντας ότι η ΕΕ δεν μπορεί να δεχθεί χώρα που διατηρεί στρατεύματα κατοχής σε κράτος-μέλος. Τα μηνύματα από την Άγκυρα δεν είναι ενθαρρυντικά, τόνισε ακόμη μια φορά ο Κύπριος πρόεδρος, Δημήτρης Χριστόφιας.

Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΤΩΧΟΙ

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Το 13% των εργαζομένων στην Ελλάδα, παρά την εξασφάλιση απασχόλησης, διάγουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, ανήκοντας επισήμως στην κατηγορία «εργαζόμενοι φτωχοί», σύμφωνα με δηλώσεις του αρμόδιου Επιτρόπου για θέματα Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών.

Μάλιστα η χώρα φαίνεται να καταλαμβάνει μία από τις πρώτες θέσεις σε σχέση με τα ποσοστά των εργαζόμενων φτωχών, καθώς όπως προκύπτει το ποσοστό αυτών κυμαίνεται μεταξύ 3% και 14% στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ στην Ελλάδα ανέρχεται στο 13%!

Κύριε Πρωθυπουργέ και κύριε Αλογοσκούφη, τα ακούτε;;;

Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΥ
Νέα απόφαση -την τρίτη από το 1998- εναντίον της Τουρκίας, ύστερα από προσφυγή αυτή τη φορά του Ελληνοκύπριου πρόσφυγα Ιωάννη Δημάδη, εξέδωσε σήμερα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, καθώς επιδίκασε στην Τουρκία την καταβολή αποζημιώσεων στους κληρονόμους του Ιωάννη Δημάδη, ύψους 835.000 ευρώ, για απώλεια χρήσης περιουσίας, η οποία αποτελείται από ένα διώροφο σπίτι και ένα οικόπεδο στην κατεχόμενη Κερύνεια.

ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΑΛΚΗΣ ΖΗΤΑΕΙ Η ΚΟΝΤΟΛΙΖΑ
Έκκληση προς την Άγκυρα να επιτρέψει την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, απηύθυνε η υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Κοντολίζα Ράις, μιλώντας στο ετήσιο τουρκοαμερικανικό συνέδριο στην Ουάσινγκτον. Αναφερόμενη επίσης στο Κυπριακό χαρακτήρισε τη λύση του προβλήματος «κλειδί» για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ, την οποία οι ΗΠΑ υποστηρίζουν.

"ΟΧΙ" ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΕ, ΔΙΑΜΗΝΥΕΙ Η ΑΥΣΤΡΙΑ
Δεν υπάρχει «αυτόματη ένταξη» στην Ε.Ε. για την Τουρκία, διεμήνυσε η υπουργός Εξωτερικών της Αυστρίας Ούρσουλα Πλάσνικ, κατά τη διάρκεια επίσκεψής της στην Άγκυρα. Σημειώνεται ότι η θέση της Αυστρίας σχετικά με τις ευρωπαϊκές φιλοδοξίες της Άγκυρας, ταυτίζεται με αυτή της Γαλλίας και της Γερμανίας, που προτείνουν μια "προνομιακή σύμπραξη" για την Τουρκία και όχι την πλήρη ένταξή της στην Ε.Ε., ιδέα ωστόσο, που απορρίπτει η Άγκυρα.

ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΑ

ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ
Την ενεργοποίηση προδικαστικής διαδικασίας εναντίον της Ελλάδας, για μη εφαρμογή της κοινοτικής νομοθεσίας, σχετικά με το Πρωτόκολλο του Κιότο, αποφάσισε η Κομισιόν, έπειτα από εισήγηση του αρμόδιου επίτροπου Σταύρου Δήμα, ενώ θα στείλει τη σχετική προειδοποιητική επιστολή στην Αθήνα, με την οποία θα καλεί την κυβέρνηση να συμμορφωθεί εντός δύο μηνών.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας, μπορεί να ενεργοποιηθεί το δεύτερο και τελευταίο στάδιο της προδικαστικής διαδικασίας πριν από την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Η χώρα μας κατηγορείται για μη εφαρμογή της απόφασης 280/2004 του Συμβουλίου Υπουργών και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η οποία ενσωματώνει στην κοινοτική νομοθεσία το Πρωτόκολλο του Κιότο, μέσω της εισαγωγής μηχανισμού παρακολούθησης των εκπομπών αερίων του φαινομένου του θερμοκηπίου.

Στο μεταξύ, φουντώνει η κόντρα του Σταύρου Δήμα με το ΥΠΕΧΩΔΕ και τον Γιώργο Σουφλιά, καθώς με δεδομένο το γεγονός ότι πρόκειται για μια διαδικασία γνωστή για τις ελληνικές Αρχές, ο επίτροπος Περιβάλοντος της ΕΕ΅εξέφρασε την απορία του σχετικά με την ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ περί «διαρροών», μέσω των οποίων οι ελληνικές Αρχές ενημερώθηκαν για την καταδικαστική απόφαση της Επιτροπής.

Το υπουργείο από την πλευρά του, αφού τόνισε ακόμη μια φορά πως η χώρα μας δεν τέθηκε εκτός του Πρωτοκόλλου του Κιότο, χαρακτήρισε τις εκφράσεις του επιτρόπου βαρύγδουπες και αντέτεινε ότι η απόφαση της Επιτροπής Συμμόρφωσης του ΟΗΕ δεν αποτελεί «καταδικαστική απόφαση», αλλά απόφαση συμμόρφωσης της χώρας μας, ενώ σε ό,τι αφορά τα σχόλια του επιτρόπου, σχετικά με «το γνωστό της διαδικασίας» στις ελληνικές Αρχές, το ΥΠΕΧΩΔΕ δήλωσε πως η «καταδίκη» δεν ήταν αναμενόμενη, παρά μόνο από τον ίδιο.

Κυριακή 20 Απριλίου 2008

ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

Η ΚΙΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΕΙΛΗ
Η Κίνα και όχι οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι πλέον η μεγαλύτερη απειλή για την παγκόσμια σταθερότητα στα μάτια των Ευρωπαίων πολιτών, βάσει δημοσκόπησης. Η καταστολή στο Θιβέτ, η διένεξη σχετικά με την Ολυμπιακή Φλόγα και ο ανταγωνισμός από τις εξαγωγές φθηνών κινεζικών προϊόντων, είχαν ως αποτέλεσμα σχεδόν το διπλασιασμό του αριθμού των Ευρωπαίων που βλέπουν την Κίνα ως το σημαντικότερο κίνδυνο για μια αποσταθεροποίηση.

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ
Παγκόσμια έρευνα διενήργησε του BBC για τους «καλούς» και τους «κακούς» του πλανήτη. Σύμφωνα με αυτήν λοιπόν, η Γερμανία και η Ιαπωνία είναι οι χώρες που η κοινή γνώμη βλέπει με «καλό μάτι», στον αντίποδα βρίσκονται το Ιράν και το Ισραήλ, ενώ οι ΗΠΑ εξακολουθούν να αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό, παρουσιάζοντας κάποια σημάδια ανάκαμψης. Το Πακιστάν κατέλαβε την τρίτη χειρότερη θέση, ενώ τη μεγαλύτερη βελτίωση παρουσίασε η Ρωσία, η οποία βρίσκεται περίπου στο μέσον της λίστας, συγκεντρώνοντας περισσότερα θετικά σχόλια.

Η ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Το Βατικανό είναι η πιο σταθερή περιοχή του κόσμου, όπως και η Σουηδία και το Λουξεμβούργο. Οι ΗΠΑ κατέλαβαν την 24η θέση στη λίστα της σταθερότητας, μετά τον Καναδά και την Ευρώπη, ενώ η Ελλάδα κατέχει την 41η.

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΔΗΛΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η αδήλωτη εργασία στην Ελλάδα αντιστοιχεί στο 20% του ΑΕΠ, σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, γεγονός που κατατάσσει τη χώρα μας δεύτερη μετά τη Βουλγαρία (35% του ΑΕΠ), μεταξύ των 27 χωρών- μελών της Ε.Ε., ενώ ως βασικός λόγος προσφυγής στην αδήλωτη εργασία προβάλλεται το αμοιβαίο κέρδος εργοδοτών και εργαζομένων. Η Επιτροπή προτείνει για την καταπολέμηση του φαινομένου τη μείωση της φορολογίας στην εργασία.

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Οι Έλληνες είναι από τους πλέον δυσαρεστημένους στην Ευρώπη, σύμφωνα με το "Ευρωβαρόμετρο'', για την κατάσταση της οικονομίας στη χώρα. Σε ό,τι αφορά την κοινωνική πρόνοια, οι Έλληνες απαντούν ότι βρίσκεται σε κακή κατάσταση, ενώ την ανεργία τη θεωρούν το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα.

ΜΕΙΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Περαιτέρω μείωση στις θέσεις εργασίας των ΗΠΑ παρατηρήθηκε το Φεβρουάριο, τη στιγμή που οι αναλυτές έκαναν λόγο για αύξησή τους, με αποτέλεσμα στα χρηματιστήρια το κλίμα να βαρύνει ακόμη περισσότερο.

Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

ΑΘΩΟΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟ
Αθώος κηρύχτηκε από το δικαστήριο του ΟΗΕ ο πρώην πρωθυπουργός του Κοσόβου Ραμούς Χαραντινάι, για τα εγκλήματα στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Ο Χαραντινάι, διοικητής μονάδας του UCK, βαρύνονταν με 37 αδικήματα για φόνους, βιασμούς και βασανισμούς Σέρβων, ενώ οι εισαγγελείς είχαν προτείνει νωρίτερα ποινές μέχρι 25 ετών. Τυχαίο άραγε που τελευταία πάνε όλα… δεξιά για το Κόσοβο;…

ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΝΤΑΪΑΝΑΣ
Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι το Παλάτι ή βρετανικές μυστικές υπηρεσίες συνωμότησαν για το θάνατο της πριγκίπισσας Νταϊάνα, απεφάνθη ο δικαστής που διεξάγει τη σχετική έρευνα, μετά τις δημόσιες ακροάσεις που διήρκησαν στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου. Και τώρα εμάς μας έπεισαν…

«ΑΘΩΟ» ΤΟ ΡΚΚ
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο «βγάζει» το PKK από τη λίστα των τρομοκρατικών οργανώσεων, εντούτοις δεν αλλάζει η πολιτική της ΕΕ. Σκληρή ήταν η αντίδραση της επίσημης Άγκυρας, καθώς το PKK θεωρείται τρομοκρατική οργάνωση από την Τουρκία και τις Ηνωμένες Πολιτείες και βρίσκεται στον κατάλογο της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2002.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ- ΤΡΩΓΛΕΣ
Τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης, για τα προβλήματα σχολικής στέγης στη Θεσσαλονίκη, διέταξε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, μετά τις αποκαλύψεις για ακατάλληλες σχολικές στέγες στον νομό, ακόμα και μέσα σε καφετέριες (!), ενώ ζητά να διερευνηθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνονται μαθήματα σε σχολικά κτίρια- ερείπια ή κοντέινερ, όπου δεν τηρούνται οι στοιχειώδεις συνθήκες υγιεινής και να αποδοθούν οι τυχόν ποινικές ευθύνες.

ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Έντονη αντιπαράθεση έχει ξεσπάσει στο Δήμο Θεσσαλονίκης με αφορμή την «τρύπα» των 22 εκατ. ευρώ στην ταμειακή υπηρεσία. Οι Γιάννης Μπουτάρης και Χρύσα Αράπογλου κατήγγειλαν τον δήμαρχο Βασίλη Παπαγεωργόπουλο, ο οποίος απάντησε με αγωγή εις βάρος τους για ηθική βλάβη. Μήπως ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης πανικοβλήθηκε με τα σκάνδαλα που ταλανίζουν το δήμο τελευταία; Μήπως κάτι φοβάται; Λέω, μήπως...

ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞ
Στη Θεσσαλονίκη, «για λόγους τάξης και ασφάλειας», θα εκδικαστεί η υπόθεση του θανάτου του 11χρονου Αλεξ, από τη Βέροια, καθώς έγινε δεκτό το σχετικό αίτημα της Εισαγγελίας, αλλά και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Βέροιας, που επισήμαναν ότι θα υπάρξει κίνδυνος, εάν διεξαχθούν οι δίκες στην πόλη της Ημαθίας.

ΔΑΧΤΥΛΙΚΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΑΠΟ 6 ΕΤΩΝ!
Λεπτομέρειες μόνο απομένουν για να αρχίσει η καταγραφή των δακτυλικών αποτυπωμάτων στα ελληνόπουλα, ηλικίας έξι ετών και άνω, καθώς η Ελλάδα, κατά παράβαση της εθνικής νομοθεσίας και όσων ορίζει το Σύνταγμα για την προστασία των παιδιών, συντάχθηκε τελικά με τον «σκληρό πυρήνα» των χωρών που απαίτησαν τη λήψη ακόμη πιο αυστηρών αντιτρομοκρατικών μέτρων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

ΕΕ ΚΑΛΕΙ ΔΑΛΑΙ ΛΑΜΑ

ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ
Τον εξόριστο Θιβετιανό πνευματικό ηγέτη Δαλάι Λάμα προσκάλεσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, να απευθυνθεί στο Σώμα για τα αιματηρά γεγονότα στο Θιβέτ, την ώρα που η Κίνα συνεχίζει την προσπάθεια να καταστείλει τις διαδηλώσεις.

Την ίδια ώρα, όλο και περισσότεροι ευρωπαίοι ηγέτες δηλώνουν πως δεν σκοπεύουν να παραβρεθούν στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, σε περίπτωση που η Κίνα δεν συμμετάσχει σε διάλογο με τους Θιβετιανούς, για να βρεθεί μία λύση.

Να σημειώσω πως η εξόριστη κυβέρνηση του Θιβέτ υποστηρίζει ότι από όταν άρχισαν οι διαδηλώσεις στη Λάσα, έχουν χάσει τη ζωή τους 135 άνθρωποι και έχουν τραυματιστεί περισσότεροι από 1.000, ωστόσο η Κίνα υποστηρίζει ότι τα θύματα είναι 19.

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

ΚΟΝΤΡΑ ΚΟΜΙΣΙΟΝ- ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΖΑ

ΛΕΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΘΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ
Κόντρα στη γραμμή της Κομισιόν, για ενιαία ευρωπαϊκή στάση στο ζήτημα της βίζας, που αφορά 500 εκατομμύρια πολίτες της ΕΕ, η Λετονία και η Εσθονία υπέγραψαν με την αμερικανική κυβέρνηση πρωτόκολλα διμερών συμφωνιών, για την κατάργηση της άδειας εισόδου στα ταξίδια των πολιτών τους προς τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σήμερα, μόνον οι πολίτες 15 κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται τις ΗΠΑ χωρίς βίζα, παρά το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά και η Ελλάδα από τη μεριά της, διαπραγματεύεται μάταια εδώ και πολλά χρόνια την άρση αυτού του μέτρου.

Σαν πολύ στα πόδια της Ευρώπης δεν μπλέκεται τελευταία η Αμερική; Και σε όλους εμφανίζεται σαν το…καλό παιδί.

Η ΓΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ

ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ
Άραγε έχετε φανταστεί πως θα είναι ο πλανήτης μας μέσα σε 60 περίπου χρόνια; Μια εικόνα προσπαθεί να μας δώσει η Κομισιόν, σε έκθεσή της που δημοσιεύει και καλεί όλους τους ανθρώπους να βοηθήσουμε στη σωτηρία του πλανήτη μας.

Η Ελλάδα μετατρέπεται σε έρημο Σαχάρα, ο Βόρειος Πόλος γίνεται… Θερμός, ο οποίος θα μοιάζει με Ριβιέρα, στις Άλπεις οι τουρίστες θα κάνουν ηλιοθεραπεία, τα νησιά του Ινδικού Ωκεανού (όπως οι Μαλδίβες) θα εξαφανιστούν, στη Βόρεια Νορβηγία η θερμοκρασία θα αυξηθεί έως και 12 βαθμούς Κελσίου, οι καύσωνες στην Αγγλία δεν θα έχουν τελειωμό, η Ισπανία και η Ιταλία θα έρθουν αντιμέτωπες με ξηρασία και πυρκαγιές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το οικοσύστημά της, στη Σαχάρα και γενικότερα στην Αφρική αναμένονται καταστροφικές πλημμύρες, στο Σίδνεϋ ο υδράργυρος τα καλοκαίρια θα ξεπερνά τους 45 βαθμούς και γενικότερα όλος ο πλανήτης θα πλήττεται συνεχώς από ακραία καιρικά φαινόμενα.

Η αρχή ήδη έχει γίνει στο Βόρειο Πόλο, που βιώνει τις πιο θερμές χρονιές του, με αποτέλεσμα η επιφάνεια των παγωμένων εκτάσεων στην Αρκτική να έχει μειωθεί κατά 60.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Ωστόσο μέσα σε λίγα χρόνια αναμένεται να λιώσουν ακόμα περισσότεροι πάγοι, λόγω της άνοδος της θερμοκρασίας, με αποτέλεσμα πολλά ζώα να εξαφανιστούν, καθώς αντέχουν μόνο τις πολικές θερμοκρασίες. Ήδη οι πιγκουΐνοι και οι πολικές αρκούδες απειλούνται με εξαφάνιση…

Η Ευρωπαϊκή Ένωση καλεί όλα τα κράτη να πάρουν άμεσα μέτρα, ενώ ζητά από τις μεσογειακές χώρες να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, κυρίως του μεθανίου και των οξειδίων του αζώτου. Με αυτό τον τρόπο, οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως θα επιτύχουμε και την αύξηση του μέσου όρου ζωής των Ευρωπαίων κατά 8 μήνες και φυσικά θα επιτευχθεί η εξοικονόμηση εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια συστήματα υγείας.

Άραγε όμως συμφέρει όλα τα κράτη η σωτηρία του πλανήτη μας; Φαινομενικά ναι. Ωστόσο ήδη πολλά κράτη (ΗΠΑ, Καναδάς, Γερμανία, Αγγλία, κ.ά) έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για το λιώσιμο των πάγων του Βόρειου Πόλου, καθώς βλέπουν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να στήσουν εκεί εξέδρες εξόρυξης πετρελαίου. Η γη όμως εκδικείται… Και αυτή η εκδίκηση δεν φαίνεται να αργεί πολύ…

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΤΟ 23% ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

ΣΤΟ 19% ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΕ
Το 21% των πολιτών στην Ελλάδα και το 16% στην ΕΕ, βρίσκονται στο όριο της φτώχειας, ενώ μετά την καταβολή των κοινωνικών δαπανών το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 14% στην Ελλάδα και στο 8% στην ΕΕ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης για την κοινωνική προστασία και την κοινωνική ένταξη, που υιοθέτησε στις Βρυξέλλες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το 23% των παιδιών ηλικίας μέχρι 17 ετών στην Ελλάδα και το 19% στην ΕΕ βρίσκονται στο όριο της φτώχειας, ενώ μετά την καταβολή των κοινωνικών δαπανών το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 17% στην Ελλάδα και στο 13% στην ΕΕ.

Υπολογίζεται δηλαδή ότι από τα 78 εκατ. ευρωπαίους πολίτες που είναι στα όρια της φτώχειας, τα 19 εκατ. είναι παιδιά.