Οι δύο γυναίκες κρατούνται στη φυλακή Evin της Τεχεράνης και μαστιγώνονται πέντε φορές κάθε μέρα, όποτε ο τοπικός ιμάμης καλεί για προσευχή τους πιστούς μουσουλμάνους. Οι δύο γυναίκες βρίσκονται σε απομόνωση και κάθε φορά που δεν «μετανοούν», στερούνται ολοένα και περισσότερο το νερό και το φαγητό.Γράφουμε δυο κουβέντες, όταν μπορούμε, μιας και ο ελεύθερος χρόνος πλέον είναι περιορισμένος... Δυο χαλαρές κουβέντες μεταξύ σοβαρού και αστείου...
Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009
ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ
Οι δύο γυναίκες κρατούνται στη φυλακή Evin της Τεχεράνης και μαστιγώνονται πέντε φορές κάθε μέρα, όποτε ο τοπικός ιμάμης καλεί για προσευχή τους πιστούς μουσουλμάνους. Οι δύο γυναίκες βρίσκονται σε απομόνωση και κάθε φορά που δεν «μετανοούν», στερούνται ολοένα και περισσότερο το νερό και το φαγητό.Τρίτη 11 Αυγούστου 2009
Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Φέτος το καλοκαίρι βρέθηκα για πολλοστή φορά στη Ζάκυνθο. Είναι ένα μέρος που με ηρεμεί, ένα νησί με απίστευτες παραλίες και έντονη νυχτερινή ζωή. Κατέβηκα ενθουσιασμένος από το καράβι και λίγο πριν βγω από το λιμάνι είδα αρκετά σκόρπια χαρτιά πεταμένα στο δρόμο. Σκέφτηκα πως θα διαφήμιζαν κάποια εκδήλωση ή θα τα είχε ρίξει μία επιχείρηση, για να διαφημιστεί. Πήρα ένα στα χέρια μου και έκπληκτος είδα να καταφέρεται- αυτό, όπως και τα υπόλοιπα- εναντίον του μητροπολίτη Ζακύνθου Χρυσόστομου.
Δεν ήταν η πρώτη φορά -στα δέκα χρόνια που επισκέπτομαι το νησί- που έπεσαν στα χέρια μου χαρτιά που στρέφονταν εναντίον του Χρυσόστομου, ωστόσο το τελευταίο περιείχε βαρύτατους χαρακτηρισμούς. Το πέταξα και έφυγα για το σπίτι των γνωστών μου, που θα με φιλοξενούσαν για λίγες ημέρες.Στο σπίτι της Βαγγελίτσας συχνά έρχεται και μία κυρία που καθαρίζει την εκκλησία του Αγίου Διονυσίου. Της ανέφερα για τα χαρτιά που είχα βρει πεταμένα στο δρόμο και έκπληκτος την είδα να τα… υποστηρίζει! Το ίδιο έκαναν και οι υπόλοιποι της παρέας, οι οποίοι αποκαλούσαν τον Χρυσόστομο… «σκατόστομο»!
Αντέδρασα και ζήτησα να μου εξηγήσουν τον λόγο. Όχι πως δεν ήξερα γιατί, μιας και 10 χρόνια τώρα έχω μάθει πολλά στο νησί για τον βίο του μητροπολίτη και έχω φρικάρει, αλλά να μου το επιβεβαιώνει και η καθαρίστρια του Αγίου;!!! Σκεφτείτε πόσο έχει αηδιάσει και η ίδια από αυτά που βλέπει να κάνει ο μητροπολίτης Χρυσόστομος μέσα στο ναό του Αγίου Διονυσίου…Μου ήταν αδιανόητο να το πιστέψω! Το βράδυ, που βρέθηκα με άλλη παρέα, τους ανέφερα όσα είχα μάθει λίγες ώρες πριν και φυσικά μου τα επιβεβαίωσαν και οι ίδιοι! Μάλιστα, ένας από τα παιδιά, ο οποίος δουλεύει σε μπογιατζίδικο, μου είπε πως από το αφεντικό του προμηθεύτηκε όλα τα υλικά και όταν οι ίδιοι του τα πήγαν στο νησάκι, τους απαγόρευσαν να αποβιβαστούν από τη βάρκα τους, παρά τους πλήρωσαν και τους… έδιωξαν!!!
Την επόμενη μέρα θέλησα να διαπιστώσω ιδίοις όμασιν αν όσα άκουσα είναι αλήθεια, οπότε και ζήτησα να πάω στο νησάκι Στροφάδες. Ο γνωστός καπετάνιος του κυρίου Νιόνου, μου είπε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, καθώς τους το έχει απαγορεύσει ο μητροπολίτης. Αγανακτισμένος ρώτησα «γιατί;» και η απάντηση ήταν η εξής: «Ο Διάβολος χτίζει στο νησί του Αγίου την έπαυλή του».
Έχω νευριάσει πολύ, πάρα πολύ, γιατί λόγω των καλών, αρίστων σχέσεων που έχει ο Χρυσόστομος με τα ΜΜΕ, όλοι τον συγκαλύπτουν! Που είναι τώρα ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος να ξεσκεπάσει τον δέσποτα; Μόνο με… troktika ξέρει να ασχολείται και να το παίζει μάγκας; Που είναι τα δελτία ειδήσεων και οι ανεπηρέαστοι δημοσιογράφοι να τον ξεμπροστιάσουν; Όλοι του κυκλώματος… Εγώ όμως θα τα γράψω και αυτά και όλα όσα έμαθα για τον μητροπολίτη Ζακύνθου αυτές τις λίγες ημέρες που έμεινα στο νησί.
Σε λίγες ημέρες θα σας γράψω και για το τροχαίο ατύχημα του δεσπότη της Ζακύνθου με έναν ξένο τουρίστα και με ποιον τρόπο τον κάλυψε η αστυνομία του νησιού.
Μόνο αυτά για σήμερα, σχετικά με τον Χρυσόστομο, γιατί περισσότερη μπόχα δεν μπορεί να την αντέξει κανείς…Σημείωση: Υπάρχουν δεκάδες blog που ανήκουν σε Ζακυνθινούς. Σε κανένα δεν έχω διαβάσει κάτι για τα… κατορθώματα του μητροπολίτη Ζακύνθου Χρυσόστομου. Δεν μπορώ να πιστέψω πως κι εσείς είστε κάτω από την… εποπτεία του, γιατί τόση σιωπή δεν την αντέχω!
Τετάρτη 29 Απριλίου 2009
ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ
Να σημειώσω πως ακόμη και την ημέρα, στην περιοχή κυριαρχούν άστεγοι, ναρκομανείς και άλλοι. Ο Αρχιεπίσκοπος έγινε δεκτός με θερμές εκδηλώσεις, ενώ μπήκε και σε μαγαζιά, συζήτησε με καταστηματάρχες και άκουσε τα προβλήματά τους, ενώ δε δίστασε να συνομιλήσει με άτομα εξαρτημένα από ναρκωτικές ουσίες και να τους τείνει χέρι βοηθείας. Αυτές είναι πραγματικές πράξεις αγάπης, πέρα από τα φλας των φωτογράφων και τις κάμερες των καναλιών. Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009
ΤΑ GOLDEN BOYS ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Διάβασα σε ένα blog και σας το μεταφέρω:
Η επισφάλεια της θέσης τους είναι δεδομένη κάθε στιγμή. Όμως τους έχει δεχθεί στους κόλπους της και η Εκκλησία, καθώς ο πρόεδρος της ΔΕΗ κύριος Αθανασόπουλος και ο Πρόεδρος του ΟΠΑΠ κύριος Χατζηεμμανουήλ είναι μέλη της διοικούσας επιτροπής της Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών της Εκκλησίας. Μάλιστα πρόεδρος της επιτροπής αυτής είναι πρώην γενικός διευθυντής της Εmporiki Real Estate της Εμπορικής.

Ως προς τον άνθρωπο που λένε ότι προώθησε το golden boy του ΟΠΑΠ στην Εκκλησία είναι τώρα μιντιακός του μάνατζερ στον ΟΠΑΠ . Είναι αυτός που ήταν δεξί μιντιακό χέρι του μακαρίτη Χριστόδουλου. Ο νέος προκαθήμενος τον είχε απομακρύνει αλλά τα βρήκαν. Έχετε να πείτε τίποτα;
Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008
ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ
Ο Πατριάρχης Αλέξιος, που βρισκόταν στην κεφαλή της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας από το 1990, ήταν πολύ αγαπητός στους πιστούς, ενώ θα μείνει γνωστός για τις εκκλησιαστικές κόντρες που είχε επί μακρόν με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, αν και λίγους μήνες πριν οι δύο τους συμφιλιώθηκαν, όταν παρευρέθηκαν από κοινού στην Ουκρανία και συνλειτούργησαν. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας αριθμεί περί τους 100 εκατ. πιστούς.Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008
ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΟΣΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ
«Για κακή σας τύχη, αν και υποθέτω ότι θα προτιμούσατε η δικαιοσύνη να αποδίδεται με δημόσιες εκτελέσεις χωρίς δίκη όπως στο Ιράν ας πούμε, η ελληνική δικαιοσύνη έχοντας μελετήσει επί 3 χρόνια το κατηγορητήριο εναντίον μου κατέληξε με 60σέλιδο βούλευμα ότι το 90% των κατηγοριών που με βάρυναν είναι αστήρικτες και ως εκ τούτου αποφάσισε όχι μόνον την αποφυλάκισή μου, ως άχρηστου περιοριστικού μέτρου, αλλά το κυριότερο την ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΚΗ για τις κατηγορίες αυτές.
Βέβαια δεν ενοχληθήκατε φαντάζομαι ότι ο αξιότιμος κ. Νικόλαος Παπαδήμας συνεργάτης του καθαιρεθέντος Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίου, που φέρεται να έχει καταχραστεί τεράστιο χρηματικό ποσό, πουλώντας γη σε ακραίες σιωνιστικές ημι-παράνομες οργανώσεις κυκλοφορεί ελεύθερος, ουδέποτε δημοσιεύτηκε ούτε μια φωτογραφία του και το κυριότερο;ΟΥΔΕΠΟΤΕ, ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008
ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΚΟΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
"Η ΠΓΔΜ πρέπει να σταματήσει την παραβίαση της Ενδιάμεσης Συμφωνίας με την Ελλάδα, να σταματήσει όλες τις εχθρικές ενέργειες και να συνεργαστεί με την Ελλάδα για μια αμοιβαία αποδεκτή λύση στο ζήτημα του ονόματος", δήλωσε ο υποψήφιος πρόεδρος του Δημοκρατικού κόμματος Μπάρακ Ομπάμα, στην ελληνική υπηρεσία του Voice of America.
Η υποστήριξη Ομπάμα των ελληνικών θέσεων δεν σταμάτησε στο "Σκοπιανό", καθώς αναφερόμενος στα Ελληνοτουρκικά κάλεσε την Τουρκία να δώσει θρησκευτική ελευθερία στο Φανάρι, να επιστρέψει περιουσιακά στοιχεία του Πατριαρχείου που έχει κατασχέσει και να επιτρέψει την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής στη Χάλκη.
O Ομπάμα αναφέρθηκε στις πολύ καλές σχέσεις ΗΠΑ και Ελλάδας οι οποίες τόνισε πως έχουν προς στιγμήν ψυχραθεί λόγω της διακυβέρνησης Μπους, ενώ ολοκλήρωσε την συνέντευξή του λέγοντας πως οι πατέρες του Αμερικανικού έθνους άντλησαν από την Ελλάδα ιδέες και έμπνευση, όταν έγραφαν το Σύνταγμα και θεμελίωναν την δημοκρατία στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και συμπλήρωσε: “Ο Θωμάς Τζέφερσον είχε πει: «Η Ελλάδα ήταν η πρώτη πολιτισμένη χώρα που μας έδειξε πως πρέπει να ζει ο άνθρωπος». Το προεδρικό αξίωμα που εγώ διεκδικώ τώρα είναι παράγωγο της λαμπρής αυτής κληρονομιάς”.
Εκνευρισμένη εμφανίστηκε η πολιτική ηγεσία της ΠΓΔΜ με τις θέσεις που διατύπωσε για το Σκοπιανό ο Μπαράκ Ομπάμα, ενώ και ο Τύπος στα Σκόπια αναφέρθηκε επικριτικά στις "στενές σχέσεις Δημοκρατικών και ελληνικού λόμπι στην Αμερική". Στο ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών επικρατεί συγκρατημένη αισιοδοξία καθώς, σύμφωνα με διπλωματικούς κύκλους, δεν είναι η πρώτη φορά που υποψήφιος για το προεδρικό χρίσμα των ΗΠΑ παίρνει τόσο ξεκάθαρα θέση υπέρ της Ελλάδας, οι θέσεις αυτές όμως συνήθως "αναθεωρούνται" την επομένη των εκλογών"…
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...
*Συμβουλεύω τον Χρήστο Χατζηεμμανουήλ, πρόεδρο του ΟΠΑΠ, να σταματήσει την προσπάθεια φίμωσης της εφημερίδας “Press- Time”, καθώς έδωσε εντολή να κοπεί η διαφήμιση του Οργανισμού προς την εφημερίδα, επειδή… τόλμησε να αποκαλύψει ότι διορίστηκε στην Επιτροπή Διαχείρισης των Οικονομικών της Εκκλησίας και επειδή έκανε λόγο για τον παχυλό μισθό που παίρνει, όταν ο κόσμος δεν έχει να φάει. Μήπως να του θυμίσουμε και ποιος μεσολάβησε, ώστε να διοριστεί Πρόεδρος του ΟΠΑΠ;…
*Συμβουλεύω τον Κώστα Σημίτη να σταματήσει τις προκλητικές του ενέργειες εις βάρος του ΠΑΣΟΚ, γιατί μειώνεται η εκτίμηση που έχουν πολλοί για τον ίδιο. Αντιθέτως, ο Γιωργάκης από αυτήν την κόντρα φαίνεται να βγαίνει κερδισμένος. Και έπεται συνέχεια στο… θρίλερ του ΠΑΣΟΚ.
*Συμβουλεύω τον πρώην μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμων, που καταλήστεψε τα ταμεία από τη Μονή Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη, τώρα που είναι στη φυλακή του Κορυδαλλού, να προσέχει τους συγκρατούμενούς του, γιατί είναι γνωστό στο πανελλήνιο οι… ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις του.Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ & ΣΚΟΠΙΩΝ ΣΤΟΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΟ
Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε ο Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος και Μητροπολίτης Σκοπίων Ιωάννης, ο οποίος έκανε λόγο για πλαστογράφηση της ιστορίας, για αναγνώριση των Σκοπίων με γεωγραφικό προσδιορισμό, αλλά και για τις προσωπικές του διώξεις και φυλακίσεις.
Αναφερόμενος στις προκλητικές δηλώσεις του σχισματικού Αρχιεπισκόπου των Σκοπίων Στέφανο, τόνισε πως προσπάθησε μια πλαστογράφηση της ιστορίας, καθώς είναι πασίγνωστο ότι οι φωτιστές των Σλάβων Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν Έλληνες, με καταγωγή από την Θεσσαλονίκη, όμως είχαν τόσο αγάπη για τους Σλάβους, που θυσίαζαν την ζωή τους για την Εκκλησία τους και τους ίδιους.Ακόμα τόνισε πως μ’ αυτήν τη μέθοδο που πραγματοποιεί η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ και τώρα τελευταία και η σχισματική εκκλησία δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα του ονόματος, ενώ αναφερόμενος και στις διώξεις που έχει δεχθεί είπε πως αυτό που κάνουν οι σκοπιανοί είναι παράνομο και δήλωσε πως αν προσπαθήσει να μπει στην χώρα, πάλι θα τον προφυλακίσουν.
Να σημειώσω πως η εκκλησία των Σκοπίων αποσχίστηκε το 1967 από το Ορθόδοξο Πατριαρχείο της Σερβίας, το οποίο μέχρι και πριν τρία χρόνια προσπαθούσε να βρει μια λύση, χωρίς όμως να επιθυμεί να αναγνωρίσει την τοπική εκκλησία με το όρο Μακεδονία, όπως επιθυμούσαν οι Σκοπιανοί. Έτσι τελικώς το Πατριαρχείο Σερβίας το 2005 αποφάσισε να προχωρήσει στην δημιουργία, αυτόνομης εκκλησιαστικής επαρχίας με τον τίτλο Αρχιεπισκοπή Αχρίδος και Μητροπολίτη Σκοπίων, τον οποίο απέδωσε στον Ιωάννη, ο οποίος είναι και ο νόμιμος ποιμενάρχης. Σήμερα, ο Ιωάννης βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, καθώς η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Σερβίας αλλά και η τοπική Σύνοδος της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος αποφάσισε να μην μπει ξανά στην FYROM, για να μη φυλακιστεί και πάλι.Τετάρτη 28 Μαΐου 2008
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
Σπουδαίες προσωπικότητες της τέχνης, του θεάτρου, του αθλητισμού και του ακαδημαϊκού κόσμου έλαβαν τιμητικές διακρίσεις από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια. Μεταξύ αυτών, ο ηθοποιός Θανάσης Βέγγος, ο πρώην γερουσιαστής των ΗΠΑ Πολ Σαρμπάνις και ο Ολλανδός οπερατέρ του Πολυτεχνείου, Αλμπερτ Κούραντ. Συγχαρητήρια σε όλους.
Με το διεθνές βραβείο «Γούντρου Γουίλσον» τιμήθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, διάκριση ιδιαίτερα σημαντική, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία του το Διεθνές Κέντρο απονέμει το ομώνυμο βραβείο σε μη Αμερικανό πολίτη. Συγχαρητήρια.
Συγχαρητήρια στον Μανώλη Ανδριοτέλλη από τη Λέσβο που βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο του γερμανικό περιοδικό "Der Feinschmecker" για το καλύτερο ελαιόλαδο του κόσμου, το οποίο παράγει ίδιος.Κυριακή 25 Μαΐου 2008
ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΕΛΕΙ Ο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ!
Όπως μεταδίδουν τα μέσα ενημέρωσης της γειτονικής χώρας, ο κ. Στέφανος ανέφερε: «Αγιε Κύριλλε, σήμερα, στη δική σου και τη δική μας Θεσσαλονίκη όλα όσα έκανες είναι πέτρινα. Σήμερα, στη γενέτειρά σου πόλη έχουν γίνει όλα στάχτη και σκόνη και δεν έμεινε ούτε γράμμα από τη γλώσσα τη δική σου και τη δική μας. Στην περιοχή όπου τότε όλοι μιλούσαν όπως εσύ και όπως εμείς, σήμερα απαγορεύεται όχι μόνο να ομιλείται αυτή η γλώσσα αλλά και να υπάρχει. Δυστυχώς, εκεί διώκεται και εκτοπίζεται οτιδήποτε είναι μακεδονικό ενώ αμφισβητείται και το όνομα της χώρας και το όνομα της Εκκλησίας και η ίδια η αλήθεια».
Άμεση ήταν η αντίδραση της Αθήνας. Συγκεκριμένα, η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη δήλωσε:
«Τα όσα άκρως προκλητικά και απολύτως απαράδεκτα ειπώθηκαν σήμερα παρουσία του πρωθυπουργού της γειτονικής χώρας επιβεβαιώνουν:
»- πρώτον, την ορθότητα της ελληνικής επιχειρηματολογίας, στάσης και πολιτικής, που επιμένει στην ανάγκη λύσης του προβλήματος της ονομασίας,
»- δεύτερον, ότι για όσο παραμένει άλυτο το πρόβλημα αυτό θα γίνεται εργαλείο και όχημα ενός παρωχημένου και ανιστόρητου αλυτρωτισμού επικίνδυνου για την περιφερειακή συνεργασία και σταθερότητα στην ευπαθή περιοχή των Βαλκανίων
»- τρίτον, ότι η γειτονική χώρα για όσο χρόνο παραμένει δέσμια λογικών αλυτρωτισμού του παρελθόντος δεν μπορεί να προσβλέπει σε Ευρωπαϊκό και Ευρωατλαντικό μέλλον.
»Τέλος, επιβεβαιώνεται η ορθότητα των αποφάσεων του ΝΑΤΟ στην πρόσφατη σύνοδο κορυφής στο Βουκουρέστι.
»Το λιγότερο που μπορεί να περιμένει κάποιος είναι η άμεση καταδίκη από την πολιτική ηγεσία των Σκοπίων των όσων απαράδεκτων ειπώθηκαν σήμερα».
Παρατήρηση: Το κράτος μας τι κάνει απέναντι σε αυτές τις προκλήσεις; Μόνο διαβήματα; Γιατί κανείς δεν αντιδράει όταν ομάδες σκοπιανών έρχονται στη Θεσσαλονίκη και οι ξεναγοί τους τούς λένε πως βρίσκονται στην σκλαβωμένη "μακεδονική" προωτεύουσα Θεσσαλονίκη; Που είναι οι αστυνομικές μας δυνάμεις να τους απομακρύνουν ή να τους συλλάβουν γα την προκλητικότητά τους έναντι της Ελλάδας;
Πέμπτη 22 Μαΐου 2008
Ο ΠΑΠΑ- ΤΣΑΡΚΝΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΒΙΟΣ!
Μυστικές υπηρεσίες των Σκοπίων, Έλληνες πράκτορες της ΕΥΠ που φωτογραφίζουν ομοφυλοφιλικά συμπλέγματα, με πρωτοστάτη τον «αρσενοκοίτη» παπά και αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου που θεωρούν τον ρασοφόρο προπαγανδιστή της «καταπιεζόμενης βουλγαρομακεδονικής μειονότητας» εθνικό εχθρό, συνθέτουν ένα απίστευτο σκηνικό κατασκοπικής μανίας και θρησκευτικού παροξυσμού.
Γιατί τώρα ο παπα-Τσαρκνιάς σηκώνει πάλι σημαίες με τον ήλιο της Βεργίνας σε γιαπιά ναούς στην Εδεσσα και την Φλώρινα και τα βαφτίζει «μακεδονικές εκκλησίες» και προκαλεί το ελληνικό κράτος με τάχα σπουδαίες φωτογραφήσεις του στο Τορόντο του Καναδά, δίπλα σε κομπασμένους κληρικούς, που έχουν αυτοαναγορευτεί ως μέλη της «Ορθόδοξης Μακεδονικής Εκκλησίας». Πολύ πιθανόν να θέλει να τους διαφημίσει στο Διαδίκτυο, ως… συντρόφους του!!!
Ο Τσαρκνιάς, ο ευθυτενής αρχιμανδρίτης από την Αριδαία Πέλλας, σπούδασε στο οικοτροφείο φοιτητών της αδελφότητας θεολόγων «Σταυρός», τη δεκαετία του '70. Δεν ξέχασε ποτέ όμως κάτι που κηρύττει μέχρι και σήμερα, τα φοβερά και τρομερά ιδεώδη της ενιαίας Μακεδονίας, με τη μία γλώσσα και τη μία και μοναδική θρησκεία των Βουλγαρομακεδόνων. Είναι δεινός ρήτορας που επιχειρεί μέχρι και σήμερα να δημιουργεί ψεύτικες, χαλκευμένες και ανιστόρητες ελπίδες στα αφτιά κουφιοκεφαλάκηδων της περιοχής της Φλώρινας. Χειροτονήθηκε από τον Αυγουστίνο Καντιώτη και ήταν το αγαπημένο παιδί του μητροπολίτη Φλώρινας. Τη δεκαετία του '80, εκμεταλλευόμενος τη θέση που του δίνεται στις Μητροπόλεις του Κιλκίς και της Φλώρινας και μετέπειτα στον Άγιο Αθανάσιο της Θεσσαλονίκης, χρησιμοποιεί τα εκκλησιαστικά αξιώματα για να υπονομεύει, όπως τον κατηγορούν, τα συμφέροντα του ελληνικού κράτους, αν και δημόσιος υπάλληλος που πληρώνεται με τα λεφτά του ελληνικού λαού. Βγάζει πύρινους λόγους για αλύτρωτες πατρίδες των Σκοπιανών εντός των ελληνικών συνόρων και αυτοαναγορεύεται σε Σκοπιανό ιερέα.
Το 1986, η εθνικιστική εφημερίδα «Στόχος» αποφασίζει να πάρει τη κατάσταση στα χέρια της για να τον ανακόψει. Δημοσιεύει ροζ σκληρές φωτογραφίες με σεξουαλικές περιπτύξεις του παπα-Τσαρκνιά με άντρα ερωτικό σύντροφο, οι οποίες όμως στο δικαστήριο χαρακτηρίζονται πλαστές. Ο Τσαρκνιάς πανηγυρίζει, το ίδιο και όσοι κρύβονται από πίσω του και τον παροτρύνουν να συνεχίσει το «θείο και δίκαιο έργο του».
Οι περιπέτειες όμως του αρχιμανδρίτη, που χαρακτηρίζεται τότε «διάδοχος των Αποστόλων» κι εξακολουθεί να κηρύττει για τη «Μακεδονία του Πιρίν» σε σκοπιανά τηλεοπτικά κανάλια, συνεχίζονται επτά χρόνια αργότερα. Εφημερίδα δημοσιεύει νέες ροζ φωτογραφίες, που εικονίζουν γενειοφόρο μελαχρινό κληρικό να εναγκαλίζεται σε τολμηρές παρά φύση ακροβατικές στάσεις, με νταβραντισμένο ερωτικό σύντροφο και με τίτλο «Παπάς που έγινε παπαδιά». Η εφημερίδα δημοσιεύει επίσης απόφαση της Ιεράς Συνόδου, με ημερομηνία 4/2/1993, στην οποία γίνεται λόγος για τον «αρχιμανδρίτη Νικόδημο Τσαρκνιά, ο οποίος διέπραξε το βδελυρόν και βορβορώδες έγκλημα του κιναιδισμού αρσενοκοιτηθείς εκουσίως υπό αγνώστου άρρενος εις μη εξακριβωθέντα τόπον και χρόνον, ως πιστοποιείται υπό σειράς αυτού φωτογραφικών απεικονίσεων». Μάλιστα, η απόφαση του Πρωτοβάθμιου Συνοδικού Δικαστηρίου της Ελλαδικής Εκκλησίας υπεγράφετο από τον τότε μητροπολίτη Σαλαμίνος και Μεγάρων Βαρθολομαίο και τα επίμαχα αντικείμενα του ηθικού εγκλήματος έφεραν τη σφραγίδα του FBI! Η απόφαση των ιεραρχών σημείωνε με στόμφο ότι «...οι φωτογραφίες εκρίθησαν γνήσιες δυνάμει της ειδικής φωτογραφικής εξετάσεως του Ομοσπονδιακού Γραφείου Ερευνών (FBI) των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, η οποία μεταφράσθηκε από την Interpol στην ελληνική γλώσσα». Όπως ομολογήθηκε αργότερα, τα είκοσι φωτογραφικά καρέ που καθαίρεσαν τον παπα-Τσαρκνιά από τους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας είχε τραβήξει ένα από τα πλέον πολυθρύλητα ονόματα της ελληνικής αντικατασκοπίας... Τα φιλοσκοπιανά κέντρα αντέδρασαν στον εξοβελισμό του ομοϊδεάτη τους. Έκαναν άμεσα λόγο για σατανική σκευωρία ΕΥΠ και Εκκλησίας της Ελλάδας και για ροζ μηχανορραφίες της ΚΥΠ με επίκεντρο το μακεδονικό ζήτημα και που την έστησαν στον Τσαρκνιά με προκάτ φωτογραφίες ομοφυλοφιλικής συνεύρεσης σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης. Πλην όμως, στις φωτογραφίες, όπως υποστήριξαν οι Σκοπιανοί, δεν απεικονιζόταν ο Τσαρκνιάς, αλλά κάποιος που δεν του έμοιαζε καθόλου. Ο Τσαρκνιάς αμέσως μετά την αποπομπή του από την Ελλαδική Εκκλησία, προσχώρησε στη «Μακεδονική Εκκλησία των Σκοπίων».
Ο παπά-Τσαρκνιάς πάντως συνεχίζει ακόμη και σήμερα το φιλοσκοπιανό έργο του. Πρόσφατα, το γιαπί στη βόρεια Ελλάδα με τη σημαία της Βεργίνας ονομάστηκε και... επίσημα «Εκκλησία των Μακεδόνων», φανατικοί οπαδοί του τον θεωρούν «προφήτη του γένους τους», ενώ οι ελληνικές μυστικές υπηρεσίες συνεχίζουν να τον παρακολουθούν. Ο ίδιος δεν κάθεται ήσυχος. Συνεχίζει να προκαλεί άγαρμπα και ανερυθρίαστα, όπως έκανε πριν από ένα χρόνο σε επίσκεψή του στο Τορόντο του Καναδά. Μαζί με κάτι άλλα απομεινάρια μιας άλλης εποχής, που αυτοαναγορεύτηκαν σε εκπροσώπους του «μακεδονικού εθνικού κινήματος στην Ελλάδα», όπως κάποιον Φιλίποφ Βοσκόπουλο, επαίρονται ότι μετά από δικό τους αγώνα η καναδική κυβέρνηση, τον Σεπτέμβριο του 2007, αναγνώρισε τα Σκόπια ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Και τώρα ήρθε η ώρα να ξεκαρδιστούμε στα γέλια!!!!
Σημείωση: Τα στοιχεία είναι παρμένα από την εφημερίδα “Espresso”, το θέμα της οποίας ήταν αξιόλογο.
Δευτέρα 19 Μαΐου 2008
ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΣ
Η εφημερίδα σε τέσσερις σελίδες δημοσιεύει 100 διαφορετικές φωτογραφίες του μητροπολίτη Ιγνατίου, που σε καθεμία φορά και διαφορετική αρχιερατική στολή και ενδεχομένως εγκόλπιο και μίτρα, ενώ ο εκδότης και διευθυντής της εφημερίδας Τριαντάφυλλος Τασιόπουλος δημοσιεύει και πίνακα με τις τιμές των αρχιερατικών στολών. Σύμφωνα με τον πίνακα: Η απλή αρχιερατική στολή κοστίζει από 2.000 έως 13.000 ευρώ στα καταστήματα, ενώ στα μοναστήρια η απλή στολή κοστίζει από 4.500 έως 30.000 ευρώ. Οι μίτρες από 1.000 έως 10.000 ευρώ, οι πατερίτσες από 1.000 έως 12.000 ευρώ, τα μπαστούνια από 450 έως 2.500 ευρώ. Το εγκόλπιο και οι σταυροί από 1.200 ευρώ, ανάλογα με τα πρόσωπα που εικονίζονται και το βάρος σε χρυσό. Το ωμοφόριο από 600 έως 3.000 ευρώ. Τα άμφια του 62χρονου σεβασμιότατου Ιγνατίου θα πρέπει να προέρχονται από δώρα, από αγορές του ιδίου ή και συνδυασμό των δύο. Πιθανόν θα υπάρχει μεγάλη ποικιλία στην γκαρνταρόμπα του μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου και δεν αποκλείεται να έχει την πλουσιότερη συλλογή αρχιερατικών στολών και παρελκομένων από όλους τους ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Συνήθως οι μητροπολίτες έχουν από 10 έως 30 στολές, αρκετές πατερίτσες και όχι περισσότερες από 10-15 μίτρες, λόγω του όγκου που καταλαμβάνουν.
Ο μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Ιγνάτιος (κατά κόσμον Ιάκωβος Λάππας) γεννήθηκε το 1946 στη Σαλαμίνα. Μητροπολίτης εξελέγη το 1994 και έως σήμερα συνεχίζει να προκαλεί με τη χλιδή του. Και δεν είναι ο μόνος…
Κυριακή 11 Μαΐου 2008
ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Ο ίδιος θέλει να δώσει το παράδειγμα παραιτούμενος από τον θρόνο του ακόμη νωρίτερα, όπως λένε συνεργάτες του, ωστόσο πολλοί υποστηρίζουν τη διάσταση απόψεων που υπάρχει πλέον σήμερα με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, όπου στην ουσία η Ιεραρχία τον τοποθετεί στην άκρη… Ίδωμεν, γιατί ο Χρυσόστομος αν μη τι άλλο είναι απρόβλεπτος…
Τρίτη 6 Μαΐου 2008
ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ: ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΝΤΡΑ
Ανυποχώρητοι παραμένουν εδώ και χρόνια οι καταληψίες στη Μονή Εσφιγμένου, στο Άγιον Όρος, καθώς αρνούνται να αποχωρήσουν από τη Μονή, αγνοώντας έτσι το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το οποίο τους έχει χαρακτηρίσει, το 2002, σχισματικούς και τους έχει αφορίσει, αλλά και το Συμβούλιο της Επικρατείας, που τους χαρακτήρισε «καταληψίες» και χαρακτήρισε τη Μονή «κενή μοναχών».
Ήταν το 1972, όταν ο ηγούμενος της αγιορείτικης Μονής Εσφιγμένου, Αθανάσιος και οι μοναχοί, σταμάτησαν να αναγνωρίζουν και να μνημονεύουν τον Οικουμενικό Πατριάρχη, όπως έχουν υποχρέωση, καθώς ανήκουν στην πνευματική δικαιοδοσία του Πατριαρχείου της Κωνσταντινουπόλεως. Ο λόγος ήταν ότι δεν συμφωνούσαν με τα ανοίγματα του Οικουμενικού Πατριάρχη προς τους ετερόδοξους χριστιανούς, τα οποία και χαρακτήριζαν «προδοτικά» και έτσι προσχώρησαν στους παλαιοημερολογίτες.
Το 1974 το Οικουμενικό Πατριαρχείο καθαίρεσε τον ηγούμενο Αθανάσιο και τρεις μοναχούς, ωστόσο ο ίδιος εξακολουθούσε να διοικεί τη Μονή, μέχρι το 1975, όπου και απεβίωσε. Τα ηνία της Μονής αναλαμβάνει αμέσως μετά ο Ευθύμιος, όπου οδηγεί τη Μονή σε σκληρότερη αυτοαπομόνωση και όταν πεθαίνει, το 1999, νέος ηγούμενος αναλαμβάνει ο Μεθόδιος, ο οποίος και έχει αντικανονική χειροτονία από τον αποκαλούμενο «Αρχιεπίσκοπο» των παλαιοημερολογιτών, Αυξέντιο.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ωστόσο, ανέδειξε πριν λίγα χρόνια δικό της ηγούμενο στη Μονή Εσφιγμένου, τον αρχιμανδρίτη Χρυσόστομο και αδελφότητά της τη συνοδεία του, γεγονός που δεν δέχονται οι καταληψίες. Γι’ αυτό το λόγο και η αδελφότητα του Οικουμενικού Πατριαρχείου τους μήνυσε και η Εισαγγελική Αρχή διέταξε την άμεση εκκένωση του Αντιπροσωπείου που είχαν καταλάβει και την αυτόφωρη σύλληψή τους, αλλά ο αστυνομικός διοικητής δεν εκτέλεσε την εισαγγελική διαταγή.Το ίδιο έπραξε και το Λιμεναρχείο Ιερισσού, όταν ο πολιτικός διοικητής του Αγίου Όρους διέταξε το 2005 την κατάσχεση των ταχυπλόων που χρησιμοποιούν οι καταληψίες και ανήκουν στη Μονή, την οποία διαταγή και δεν εισάκουσε το Λιμεναρχείο.
Και η κόντρα φυσικά καλά κραττεί… Τα συμπεράσματα δικά σας…
Τρίτη 29 Απριλίου 2008
ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Μεγάλη Παρασκευή και επιλέξαμε με την παρέα μου να πάμε στην περιφορά του Επιταφίου, στην εκκλησία του Κύριλλου και Μεθόδιου. Η ατμόσφαιρα κατανυκτική και πλήθος κόσμου κρατώντας ένα κεράκι περίμενε υπομονετικά τη στιγμή που ο Επιτάφιος θα βγει από την εκκλησία, για να τον ακολουθήσουν κατά την περιφορά του.
Στα μισά του δρόμου, επιστρέψαμε νωρίτερα στην εκκλησία για να γλιτώσουμε το μπούγιο και να μπορέσουμε να καθίσουμε σε μια γωνιά μέχρι να τελειώσει η λειτουργία. Απέναντί μας τρία νεαρά παιδιά με το άσπρο μπαστουνάκι τους… Συγκινήθηκα μόλις τα αντίκρισα και θαύμασα τη συμπεριφορά τους, καθώς δίπλα μου πολλοί άλλοι είχαν ξεχάσει τι ημέρα ήταν και είχαν επιδοθεί σε διάφορες τραγελαφικές συμπεριφορές. Θα αναφέρω αυτή του 45αρι κυρίου που με τη βία και φωνάζοντας «έσπασε» το ανθρώπινο τοίχος που είχαν δημιουργήσει τα νεαρά προσκοπάκια με τα χέρια τους, θέλοντας πάνω τους να δείξει τη… δύναμή του.Και ξαφνικά στην εκκλησία μπαίνει η Μιμή Ντενίση, με την κόρη της και τη Φιλιππινέζα της! Και να τα χαμόγελα και να ο κόσμος να της λέει πόσο όμορφη και ταλαντούχα (;;;) είναι και να τα κομπλιμέντα και τα χαϊδέματα, λες και αν την άγγιζαν θα γινόταν το «θαύμα» και αυτή όλο χαρά να ευχαριστεί το… «κοινό» της!
Μεγάλη Παρασκευή και έφυγα από την εκκλησία σκεφτικός… Το θείο δράμα στην κορύφωσή του… Πόσοι όμως το βιώνουν πραγματικά;
Και του χρόνου με υγεία…
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008
ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Σε τρία χρόνια φυλάκιση, καταδικάστηκε ο Πέτρος Λάμπρου, πρώην διοικητή της Αγροτικής Τράπεζας, την περίοδο του ΠΑΣΟΚ και σε οκτώ χρόνια, πρώην στελέχη της Τράπεζας για πράξεις απιστίας, σχετικά με τα δάνεια στον "γαλάζιο" επιχειρηματία Αλλαμανή, ύστερα από τις μηνύσεις του νυν διοικητής της Αγροτικής Τράπεζας Δημήτρη Μηλιάκου. Στον όμιλο Αλλαμανή είχαν δοθεί δάνεια 190 εκατ. ευρώ, μολονότι η οικονομική του κατάσταση ήταν επισφαλής...
Αποφυλακίστηκε ο Απόστολος Βαβύλης, ο άνθρωπος που το 2005 βρέθηκε στο επίκεντρο του εκκλησιαστικού σκανδάλου και του οποίου η δράση οδήγησε στην αποχώρηση του τότε πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίου. Ο Απόστολος Βαβύλης κρατείτο στις φυλακές Κορυδαλλού, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες που αφορούν στη δραστηριότητά του ως ιερομόναχος με το όνομα Απόστολος Φωκάς, ενώ η αποφυλάκισή του βασίζεται σε βούλευμα που τον κρίνει (;) δεν είναι επικίνδυνος για την τέλεση νέων αδικημάτων και διέταξε την αντικατάσταση της κράτησης του με χρηματική εγγύηση 10.000 ευρώ, απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και υποχρέωση εμφάνισης κάθε μήνα σε αστυνομικό τμήμα.**********************************
Χρηματική εγγύηση 100.000 ευρώ καλείται να καταβάλει ο επιχειρηματίας και πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής Μίνως Κυριακού, έπειτα από απόφαση του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ναυπλίου. Το δικαστικό συμβούλιο του επέβαλε τον παραπάνω περιοριστικό όρο, μετά τη διαφωνία που είχε προκύψει μεταξύ ανακριτή και εισαγγελέα, ενώπιον των οποίων κλήθηκε και απολογήθηκε ο κύριος Κυριακού για αδίκημα σε βαθμό κακουργήματος, που αφορά σε "αυθαίρετες κατασκευές και πολεοδομικές παραβάσεις στην εξοχική του κατοικία στον Αγιο Αιμιλιανό Ερμιονίδος".Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008
ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ...
*Άκουσα πως στους κόλπους της Ελλαδικής Εκκλησίας κάποιοι έχουν αρχίσει να «σκαλίζουν» την υπόθεση του οικοπέδου στο Θεολόγο, που αγόρασε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, καθώς ο ίδιος δεν είχε περιουσιακά στοιχεία, οπότε κάποιο άλλο νομικό πρόσωπο το διαχειριζόταν. Ποιο είναι όμως αυτό;
*Άκουσα πως οι Πασόκοι είναι έξαλλοι με την ενέργεια του ΣΥΡΙΖΑ, που μάλλον στηρίχθηκε σε απόφαση του ο Αλέκου Αλαβάνου, να προχωρήσει δηλαδή στη διοργάνωση της εθνικής του συνδιάσκεψης το ίδιο τριήμερο με τη διεξαγωγή του συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ. Ο λόγος λένε είναι πως ο ΣΥΡΙΖΑ ήθελε να υπονομεύσει το ΠΑΣΟΚ, κάτι που μάλλον τελικά κατάφερε.
*Άκουσα πως το Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι χαρακτήρισε μισαλλόδοξους, εθνικιστές και συκοφάντες τον Λάκη Λαζόπουλο και τον Μίκη Θεοδωράκη. Για ποιο λόγο, κύριοι; Επειδή έχουν μάθει να λένε τα πράγματα με το όνομά τους; Σας πειράζει τόσο η σκληρή αλήθεια των ημερών μας; Εκτός κι αν υποκινείστε κι εσείς από τους κυβερνώντες… Μίκη, Λάκη, συνεχίστε έτσι! Οι Έλληνες είναι μαζί σας και ακούνε μόνο εσάς! Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008
ΒΡΑΔΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ
Βραδιά συμπαράστασης στους αστέγους συμπολίτες μας, πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στην Αθήνα, με πρωτοβουλία του ξενώνα Αστέγων «Κλίμακας», που βρίσκεται στον Βοτανικό, στη διεύθυνση Κωνσταντινουπόλεως 10.Φυσικά το θέμα δεν «παίχτηκε» καθόλου στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, παρόλο που πρόκειται για μια αξιόλογη πρωτοβουλία της ΚΛΙΜΑΚΑΣ και διοργανώνεται εδώ και τρία συνεχόμενα χρόνια. Η οργάνωση λοιπόν καλεί όλους τους πολίτες να περάσουν μια χειμωνιάτικη νύχτα στο δρόμο, μαζί με τους αστέγους, για να ευαισθητοποιηθούν. Η εμπειρία είναι μοναδική και φυσικά δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.
Σύμφωνα με την «Κλίμακα», κανείς αρμόδιος φορέας της πολιτείας δεν γνωρίζει αυτή τη στιγμή πόσοι άστεγοι υπάρχουν στη χώρα μας. Κάποιοι κάνουν λόγο για 8.000 κι άλλοι για 12.000 ή και ακόμα παραπάνω, αν σε αυτούς προσθέσουμε τους μετανάστες και τους πρόσφυγες.Σύμφωνα με πληροφορίες, οι περισσότεροι άστεγοι είναι κυρίως άτομα που έχουν διωχθεί από τις οικογένειές τους ή πρώην επαγγελματίες, που χρεοκόπησαν και τώρα τους κυνηγάνε οι τράπεζες, οι εφορίες, τα ασφαλιστικά ταμεία και οι προμηθευτές.
Για όλους αυτούς όμως έχει μεριμνήσει και η Εκκλησία της Ελλάδος, καθώς τα τελευταία χρόνια πληρώνει η ίδια τα χρέη μικροεμπόρων που βρίσκονται στη φυλακή για να αποφυλακιστούν ή που κοντεύουν να περάσουν το κατώφλι της.Γιατί όμως να φτάνει κάποιος από οικογενειάρχης να καταλήγει άστεγος; Γιατί η Πολιτεία δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα από τη ρίζα του; Μήπως τελικά και εδώ αδιαφορεί;…
Επίσημο site της μη Κυβερνητικής Οργάνωσης "Κλίμακα": http://www.klimaka.org.gr/newsite/index.htm
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
Για να πω την αλήθεια, μετά το θάνατο του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, πίστευα πως ο μητροπολίτης Σπάρτης ήταν ο ικανότερος για να τον διαδεχτεί. Ο μητροπολίτης Θηβών, δεν ξέρω γιατί, αλλά μου φαινόταν λιγάκι απόμακρος…
Σήμερα παραδέχομαι πως έκανα μεγάλο λάθος. Παρατηρώ τα πρώτα δείγματα γραφής του νέου αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και πραγματικά δηλώνω εντυπωσιασμένος. Απλός, ταπεινός, αποφεύγει συστηματικά τα φώτα της δημοσιότητας και δεν στέλνει δελτία τύπου για το που θα πάει ή σε ποια εκκλησία θα λειτουργήσει και με ποιον θα συναντηθεί. Κυκλοφορεί με τα πόδια στην Αθήνα, δεν χρησιμοποιεί την πανάκριβη Chrysler του προκατόχου του (την οποία και σκέφτεται να πουλήσει και να διαθέσει τα χρήματα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς) και φυσικά δεν αποχωρίζεται το αγαπημένο του «σκαραβαίο» για τις μετακινήσεις του στα Οινόφυτα, από όπου και κατάγεται.
Η μοναστική του αμφίεση παραπέμπει στον πνευματικό του πατέρα, μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, τον οποίο και όλοι θεωρούσαν- λόγω της λιτής του αμφίεσης- ως τον πιο «φτωχό» ιεράρχη του ορθόδοξου κόσμου. Αποφεύγει να φοράει πολλές φορές του εγκόλπιό του, δεν του αρέσουν τα χρυσά και συνήθως κυκλοφορεί μόνο με το καλυμμαύκι, που φορούν οι μοναχοί.Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι αποφασισμένος να μη μείνει και στην υπερ- πολυτελέστατη αρχιεπισκοπική κατοικία στο Ψυχικό, την οποία και επιθυμεί να μετατρέψει σε κατάλυμα των υψηλών προσκεκλημένων της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ο ίδιος θα παραμείνει στο σπίτι του στο Παγκράτι, ένα μικρό διαμέρισμα που διατηρεί από τα φοιτητικά του χρόνια.
Πρώτη προτεραιότητα του νέου αρχιεπισκόπου είναι η ουσιαστική προσέγγιση της Εκκλησίας με τους νέους, καθώς επίσης και η δημιουργία κέντρων απεξάρτησης για τους χρήστες ναρκωτικών ουσιών.
Επίσης, η αναθέρμανση των σχέσεων της Ελλαδικής Εκκλησίας με το Πατριαρχείο, καθώς και το άνοιγμα προς άλλες θρησκευτικές οντότητες.Η Εκκλησία της Ελλάδος, με το σημερινό αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, αλλάζει ήθος. Δεν εμπλέκεται στα πολιτικά δρώμενα της χώρας, κοιτάει τα του οίκου της και νοιάζεται μόνο για το κοινωνικό σύνολο και την ευημερία του.