Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΑΝΔΑΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΑΝΔΑΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΜΝΗΜΟΝΙΟ Β’: ΤΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ

ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ Ή ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;
Το δεύτερο Μνημόνιο είναι η ταφόπλακα των Ελλήνων. Υπό την απειλή της χρεοκοπίας, η πλειοψηφία της κοινής γνώμης πείστηκε- ακόμα μια φορά- πως είναι προτιμότερη η σκλαβιά μας και η ταπείνωσή μας από τους ισχυρούς εταίρους ευρωπαίους. Οι οικονομικοί δολοφόνοι τελείωσαν με επιτυχία τη δουλειά που τους ανατέθηκε λίγα χρόνια πριν…
Η Ελλάδα του αύριο θα καυχιέται πως δεν χρεοκόπησε, ασχέτως αν οι πολίτες της είναι χρεοκοπημένοι. Θα ζητιανεύει τη κάθε δόση του νέου δανείου και θα σκύβει το κεφάλι στα νέα μέτρα που θα της υπαγορεύουν κάθε φορά, έως ότου υπογραφεί και τρίτο Μνημόνιο.

Άραγε εμείς οι Έλληνες προς ποια μεριά πρέπει να εκδηλώσουμε την οργή μας; Προς τους πολιτικούς και το πολιτικό μας σύστημα, το οποίο διαμορφώθηκε έτσι ώστε να εξυπηρετεί τους ιδίους και να τους επιτρέπει να κερδοσκοπούν εις βάρος μας ή προς την Ευρώπη και το ΔΝΤ που λόγω της οικονομικής συγκυρίας βρήκαν ευκαιρία να «εισβάλλουν» στη χώρα μας και να την λεηλατήσουν;

ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ας πάρουμε την πρώτη περίπτωση, αυτή των πολιτικών μας, οι οποίοι μετά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, όπου και πρωταγωνίστησαν, άδραξαν την ευκαιρία να κυριαρχήσουν στο πολιτικό σκηνικό της πατρίδας μας και το διαμόρφωσαν στα μέτρα τους, για να μπορούν ανενόχλητοι να απολαμβάνουν προνόμια, πλούτη, κέρδη και δόξα, εις βάρος των απλών πολιτών. Είναι όλοι αυτοί, οι οποίοι, αδιαφορώντας για το καλό της πατρίδας μας, δέχτηκαν μίζες, παράνομο χρήμα και κάθε λογής ανταλλάγματα για να εξυπηρετήσουν τα οικονομικά συμφέροντα που τους στήριζαν.

Είναι αυτοί που καταλήστεψαν το ελληνικό κράτος και άδειασαν τα ταμεία του, για να χτίσουν πολυτελή σπίτια, να αγοράσουν πανάκριβα αυτοκίνητα και σκάφη και διοχέτευσαν εκατομμύρια ευρώ στο εξωτερικό σε λογαριασμούς τραπεζών off shore εταιριών.

Ανενόχλητοι, λόγω της απάθειας της κοινής γνώμης, η οποία παρακολουθούσε την μαύρη κωμωδία των σκανδάλων δίχως να αντιδρά, συνέχισαν να κατακλέβουν το κράτος ακόμα και όταν έβλεπαν πως το τέλος της Ελλάδας κοντεύει. Ακόμα και όταν συνειδητοποίησαν πως με τις πράξεις τους οδηγούσαν με μαθηματική ακρίβεια την Ελλάδα στο χείλος της χρεοκοπίας. Ακόμα και εκείνη τη στιγμή το μόνο που τους ένοιαζε ήταν ο δικός τους, προσωπικός πλούτος.

Ήταν δεδομένο ότι αυτή η κατάσταση δεν άρεσε στους τεχνοκράτες της Ευρώπης. Χρόνια τώρα, προειδοποιούσαν τις κυβερνήσεις της Ελλάδας να μαζευτούν και καλούσαν τους πολιτικούς μας να καταπολεμήσουν τη διαφθορά στη χώρα μας. Φυσικά κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο, καθώς η διαφθορά στη χώρα μας ξεκινούσε από τους ίδιους και τις «παρέες» τους.

Βλέποντας αυτό το χάλι που επικρατούσε για χρόνια στην πατρίδα μας, οι οικονομικοί δολοφόνοι ήταν δεδομένο πως θα δρούσαν, προκειμένου να εκμεταλλευτούν την κατάσταση. Πολλά ακούγονται για σχέδια επί σχεδίων δυτικών κρατών, ώστε εκμεταλλευόμενοι μια οικονομική κατάρρευση της Ελλάδας, θα μπορούσαν να εισβάλλουν σε αυτή και να εκμεταλλευτούν κυρίως το υπέδαφός της…

Εξαιτίας αυτών η χώρα μας σήμερα πληρώνει το βαρύ τίμημα, υπογράφει το δεύτερο σκληρό Μνημόνιο, το οποίο θα οδηγήσει τους Έλληνες στην εξαθλίωση… Φυσικά οι ίδιοι ακόμα και σήμερα μας «υπηρετούν», καθώς βρίσκονται μέσα στο Κοινοβούλιο, ενώ κάποιοι από αυτούς τολμούν να μας εκπροσωπούν και στις σκληρές διαπραγματεύσεις με την Τρόικα. Το χειρότερο όμως είναι πως οι ίδιοι, στις επόμενες εκλογές, θα ψηφιστούν ξανά από εμάς… Τι ειρωνεία! Το θύμα να εκλέγει τον θύτη του για να τον εκπροσωπεί στο Κοινοβούλιο!
Οι περισσότεροι από αυτούς βέβαια θα έπρεπε να ήταν σήμερα στη φυλακή και όχι στη Βουλή. Αλλά ποιος να τολμήσει να τους δικάσει; Πρώτον, κάτι τέτοιο δεν γίνεται, μιας και έχουν προλάβει οι ίδιοι να δημιουργήσουν τέτοιο τοίχος προστασίας γύρω τους, ώστε να απαγορεύεται εν ενεργεία βουλευτής να δικάζεται από τα πολιτικά δικαστήρια! Με εξεταστικές επιτροπές, οι οποίες ποτέ δεν έφτασαν στο τέλος της διερεύνησης μιας υπόθεσης, προσπαθούν να κρύψουν τις «αμαρτίες» τους, στηριζόμενοι στην αλληλεγγύη των συναδέλφων, επίσης αμαρτωλών βουλευτών.

Βέβαια, ακόμα και αν υπήρχε η δυνατότητα να δικαστούν, ποιος δικαστής θα τολμούσε να εκδώσει μια καταδικαστική απόφαση εις βάρος τους, όταν και αυτός είναι βουτηγμένος στη διαφθορά και καλύπτεται από τους ίδιους; Οπότε και σε αυτή τη περίπτωση, τιμωρία δεν υπάρχει. Και εδώ το έγκλημα συγκαλύπτεται, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που οι Έλληνες θα πάρουν το Νόμο στα χέρια τους και θα τους καταδικάσουν όλους αυτούς στην εσχάτη των ποινών… Οι μέρες κοντεύουν…

Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ
Στην περίπτωση τώρα των ισχυρών Ευρωπαίων εταίρων, είναι απολύτως σίγουρο πως η κατάσταση στην Ελλάδα καταρχήν τους εξυπηρετεί, καθώς τους δίνεται η ευκαιρία να εισβάλουν στην χώρα μας και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά τους, λόγω της οικονομική μας κατάστασης. Οργανισμοί, ΔΕΚΟ, υπέδαφος, λιμάνια, αεροδρόμια και συγκοινωνίες σύντομα θα περάσουν στα χέρια τους και έτσι, για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης, φέρνοντας προσωπικό από τα μέρη τους, θα καταφέρουν να μειώσουν την ανεργία τους.

Επίσης, μέσω της Ελλάδας, θα δώσουν το μάθημα στους «άτακτους» της Ευρωζώνης πως θα πρέπει να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις τους, για να μην έχουν την ίδια κατάληξη. Ο ισχυρός Βορράς, ο οποίος δημιούργησε το Ευρώ για να εγκλωβίσει τις αδύναμες χώρες του Νότου στο άρμα του, θα επιδιώξει υπό την απειλή της εξόδου από την Ευρωζώνη όποιας χώρας δεν υπακούει τις διαταγές του, να δημιουργήσει την Ευρώπη των δύο ταχυτήτων, αυτής δηλαδή που οι ισχυροί θα λαμβάνουν αποφάσεις εις βάρος των αδυνάτων και φυσικά θα τους εκμεταλλεύονται οικονομικά προς δική τους ευημερία.

Το σκηνικό έχει στηθεί πολύ καλά, ωστόσο γνωρίζουν και οι ίδιοι πως κινούνται σε μια λεπτή κλωστή, καθώς μια ενδεχόμενη χρεοκοπία χώρας της ευρωζώνης, ξέρουν καλά πως θα σημάνει και την αρχή του τέλους της. Αν δεν υπήρχε φόβος για τη Γερμανία ή την Γαλλία, τότε η Τρόικα δεν θα έμπαινε καν στη διαδικασία να διαπραγματευτεί την κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα, τους οποίους και τελικά δεν πείραξε. Διαφορετικά -αν δεν υπήρχε φόβος- η Τρόικα θα ακολουθούσε την τακτική «αποφασίζουμε και διατάσσουμε»! Δεν το έκανε όμως…

Η χρεοκοπία της Ελλάδας μοιάζει όνειδος για την Ευρώπη. Θα κάνουν τα πάντα για να την αποτρέψουν. Ωστόσο, θα επιδιώξουν η Ελλάδα να φαίνεται πως συνεχώς οδεύει προς τα εκεί. Αυτή θέλουν να είναι η τιμωρία μας. Γιατί η Ευρώπη άλλαξε πλέον στάση. Πλέον διακατέχεται από το αίσθημα της τιμωρίας και όχι από αυτό της αλληλεγγύης.
Δεν είναι τυχαία η στάση της Άνγκελα Μέρκελ. Τα όσα υπαγορεύει στοχεύουν στο να τιμωρηθούν οι Έλληνες και όχι να βοηθηθούν. Δεν μπορεί να χωνέψει- ούτε αυτή, αλλά ούτε και άλλοι Ευρωπαίοι ηγέτες- πως τόσα χρόνια η Ελλάδα ήταν ένας επίγειος παράδεισος και οι Έλληνες ο πιο ξένοιαστος λαός της Ευρώπης. Ζητούν λοιπόν τώρα όλοι αυτοί μετ’ επιτάσεως την τιμωρία μας για όλα αυτά τα χρόνια ξενοιασιάς, ώστε μετά να έρθει και η βοήθεια.

Μόνο που η τιμωρία έπρεπε να αφορά τους πολιτικούς μας, οι οποίοι μας έφεραν σε αυτό το σημείο και όχι τους απλούς πολίτες, οι οποίοι παλεύουν για λίγη αξιοπρέπεια και έναν μισθό πείνας.

Αυτός νομίζω είναι και ο βασικότερος λόγος που απέτυχε το πρώτο Μνημόνιο και φυσικά και το δεύτερο, όπως φαίνεται, καθώς η Τρόικα δεν προσπάθησε να μειώσει τους παχυλούς μισθούς των πολιτικών και τις κρατικές δαπάνες, αλλά να βάλει φόρους στους απλούς πολίτες και να συρρικνώσει τους μισθούς και τις συντάξεις, εξαφανίζοντας τελείως τη μεσαία τάξη και δημιουργώντας μια νέα τάξη, αυτή των νεόπτωχων πολιτών.

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ
Όσον αφορά τους πολιτικούς μας, ας μην ξεχνάμε πως ακόμα και σήμερα οι ίδιοι εξακολουθούν να απολαμβάνουν όλα τα βουλευτικά προνόμια, ενώ εν μέσω κρίσης δεν δέχτηκαν 10% μείωση των μισθών τους, αντιθέτως πήραν τις αυξήσεις αναδρομικά! Οι μόνες «θυσίες» που δέχτηκαν να κάνουν ήταν η μείωση της αποζημίωσης τους στα 150 ευρώ από τα 245, όταν παίρνουν μέρος σε μια από τις 34 κοινοβουλευτικές επιτροπές!

Ο μισθός των Ελλήνων βουλευτών ανέρχεται σήμερα σε 8.221 ευρώ, σε αντίθεση με ενός Γάλλου όπου αγγίζει τα 5.189 ευρώ, ενώ ο προϋπολογισμός του Ελληνικού Κοινοβουλίου έφτασε τα 34,2 εκατομμύρια ευρώ για το 2012, συμπεριλαμβανομένων μπόνους και άλλων αποζημιώσεων.

ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ: Η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Όσον αφορά τις κρατικές δαπάνες, αυτές είναι η κύρια αιτία των πρόσθετων μέτρων που έλαβε η Τρόικα για να μας δανείσει επιπλέον χρήματα. Ενώ αυτές έπρεπε να μειωθούν, συνεχώς αυξάνονται, ανεβάζοντας κατά πολύ φυσικά το χρέος μας. Ένα παράδειγμα: το 2010 δαπανήθηκαν 68 εκατ. ευρώ για τα κρυφά κονδύλια του υπουργείου Εξωτερικών, παρόλο που στον προϋπολογισμό είχαν υπολογιστεί 18 εκατ. ευρώ. Για το 2011 είχαν υπολογιστεί να δοθούν 34 εκατ. ευρώ, ενώ τελικά δαπανήθηκαν τα διπλάσια. Στο υπουργείο Εσωτερικών τα ίδια, όπως και στο Υγείας και στο Παιδείας. Ακόμα και η κρατική δαπάνη για τα κωλόχαρτα στα υπουργεία και τους οργανισμούς αυξήθηκε την τελευταία διετία!!!

Ωστόσο, αν και η Τρόικα ζητάει μετ’ επιτάσεως τη μείωση των κρατικών δαπανών, ωστόσο δεν πιέζει… Και αυτό είναι το περίεργο στην όλη υπόθεση. Τι συμφέροντα έχει η Τρόικα και προτιμάει να μην πιέσει για τη μείωση τους, ενώ προτείνει ως εναλλακτική λύση την αύξηση των φόρων και την μείωση των μισθών στους απλούς πολίτες; Μα φυσικά ότι οι κρατικές δαπάνες είναι κυρίως χρήματα που πηγαίνουν σε αυτούς! Είναι τα έξοδα του κράτους που σχετίζονται κατά κάποιο τρόπο με τους ισχυρούς της Ευρώπης! Παράδειγμα, η εταιρία που προμηθεύει συγκεκριμένα προγράμματα υπολογιστών στα υπουργεία είναι γερμανική…

Από την άλλη, ούτε η Ελληνική κυβέρνηση κάνει κάτι για να μειώσει τις δαπάνες. Την απάντηση για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό την έδωσε με τον πιο σαφή τρόπο ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Πάρις Κουκουλόπουλος στο Mega Channel. Είπε πως η μείωση των κρατικών δαπανών δεν μπορεί να γίνει, καθώς αυτό το εμποδίζουν διάφορες συνδικαλιστικές ομάδες!!! Είπε με λίγα λόγια πως για να γίνει αυτό, θα έρθουν σε ανοιχτό πόλεμο με ομάδες ατόμων που δεν τους συμφέρει κάτι τέτοιο γιατί θα χάσουν χρήματα και ίσως και προνόμια!

Μετά από όλα αυτά, όλοι μας νομίζω μπορούμε να καταλάβουμε ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνάνε, αλλά και ποιοι είναι αυτοί που εμφανίζονται ως σωτήρες μας. Ακόμα και τώρα που η Ελλάδα φτάνει στο σημείο μηδέν, κάποιοι αδυνατούν να ορθώσουν ανάστημα, να παλέψουν για τα εκατομμύρια των Ελλήνων που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, με αποτέλεσμα οι «σωτήρες» από το εξωτερικό να διαμορφώνουν ένα δικό τους σκηνικό στην πατρίδα μας, με στόχο τον εξευτελισμό μας, την καταπάτηση της αξιοπρέπειας μας, την αρπαγή του πλούτου μας και τη σταδιακή σκλαβιά μας.

Η λύση είναι μόνο μία. Ξεσηκωμός! Όσο παραμένουμε απλοί παρατηρητές των γεγονότων, το τέλος δεν θα αργήσει να έρθει. Αν όμως όλοι μαζί, σαν μια γροθιά, παλέψουμε για την αξιοπρέπειά μας και τη δικαιοσύνη στην πατρίδα μας, υπάρχει αχτίδα ελπίδας για ένα αύριο δίχως δυνάστες και πολιτικούς βουτηγμένους στη διαφθορά.
Μένω σε κάτι τελευταίο: Δημοσκόπηση δείχνει πως το 48% των Ελλήνων προτιμάει την χρεοκοπία, παρά το δεύτερο Μνημόνιο. Δεν ξέρω πραγματικά αν συμφωνώ μαζί τους, αλλά χαίρομαι πραγματικά γιατί υπάρχει ένα 48% των Ελλήνων που παλεύει για την ελευθερία του, όποιο κι αν είναι το τίμημα…

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ... ΜΕΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ Ή... ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ!
Μετά το ευχάριστο διάλειμμα των καλοκαιρινών διακοπών, να’ μαι και πάλι πίσω, στην πεζή καθημερινότητα, όμοια της οποίας βιώνουν πολλοί συνομήλικοι μου.

Μια καθημερινότητα, την οποία όμως ποτέ δεν αποφασίσαμε να αλλάξουμε, ίσως και γιατί μας εξυπηρετούσε, ίσως γιατί με το πέρασμα των χρόνων βολευτήκαμε και οι οποιεσδήποτε αλλαγές πλέον μας φαίνονται πιο δύσκολες.
Να λοιπόν που και αυτόν τον Σεπτέμβρη έβαλα στόχους! Και ήδη ξεκίνησα τον προγραμματισμό της νέας καθημερινότητάς μου, άγνωστο βέβαια αν θα εφαρμόσω όσα σκέφτομαι. Ένα νέο χόμπι, μια νέα ξένη γλώσσα, ίσως λίγο γυμναστήριο, νέες ιδέες πάνω στη δουλειά μου και νέες σκέψεις για το σπίτι μου και την οικογένειά μου.

Εύχομαι μόνο ούτε τα δελτία ειδήσεων να με… «μπλοκάρουν», με τις ανούσιες αναφορές τους στην οικονομική κρίση της πατρίδας μας, ούτε φίλοι και γνωστοί να με αποτρέψουν, αλλά ούτε και η πεζή πραγματικότητα να με… συνεφέρει και να με επαναφέρει στην τάξη!

Εντέλει, θα το προσπαθήσω…

Και τώρα φυσικά δεν μπορώ να μην μπω στον πειρασμό να σχολιάσω ορισμένα γεγονότα, όπως πχ τη σαπίλα του πολιτικού μας συστήματος, το οποίο επιβιώνει με τη συμπαράσταση της δικαστικής εξουσίας και τη δική μας ανοχή. Βαρέθηκα να ακούω για εξεταστικές επιτροπές, για ΕΔΕ και για υποθέσεις που «θα παραπεμφθούν στην Δικαιοσύνη», καθώς όλα αυτά αποτελούν βιτρίνα για να εξυπηρετούν κάποιοι τα συμφέροντά τους. Όλες οι εξεταστικές επιτροπές αθωώνουν τους κατηγορούμενους, όλες οι ΕΔΕ τιμωρούν τους υπευθύνους με ποινές- χάδι και δυστυχώς οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης τις περισσότερες φορές επηρεάζονται από τους πολιτικούς και τους επιχειρηματίες.

Θα αναφέρω ένα παράδειγμα. Διάβασα το καλοκαίρι πως νεαρή κρατούμενη, η οποία φυλακίστηκε στο παρελθόν για κατοχή ναρκωτικών ουσιών, στην προσπάθειά της να αλλάξει τη ζωή της, αποφάσισε να διαβάσει στη φυλακή και να δώσει εξετάσεις για να περάσει σε κάποια σχολή. Ωστόσο, το… σωφρονιστικό μας σύστημα, αντί να τη βοηθήσει, ώστε να πετύχει τον στόχο της, την οδηγούσε με τις χειροπέδες στα εξεταστικά κέντρα. Σήμερα εκείνη η κοπέλα είναι πρωτοετής στη Νομική Σχολή Αθηνών και μάλιστα πέρασε από τους πρώτους. Αντιθέτως, Μαντέλης, Αγγέλου και άλλοι τόσοι βρίσκονται έξω από τη φυλακή, αν και έχει αποδειχτεί η ενοχή τους, γιατί δικαστές και εισαγγελείς δεν συμφώνησαν για την προφυλάκισή τους… Τα σχόλια δικά σας…

Διαβάζω και για τον άλαλο Κώστα Καραμανλή, ο οποίος έφερε την χώρα μας ένα βήμα πριν την χρεωκοπία, παρόλο που ο ίδιος απολαμβάνει διακοπές διαρκείας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Θίχτηκε- λέει- που η σύζυγος του πρώην στενού του συνεργάτη Γιώργου Βουλγαράκη, κυρία Πελέκη (συμβολαιογράφος στις περίφημες ανταλλαγές οικοπέδων με τη Μονή Βατοπεδίου), τον κατηγόρησε πως δεν φοράει παντελόνια, γιατί δεν αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για το σκάνδαλο. Δεν έχει άδικο, όχι βέβαια πως αυτό αθωώνει την ίδια. Από την άλλη, ο λαός ζητάει δικαίωση. Τι κι αν είναι ένας πρώην πρωθυπουργός; Οφείλει να λογοδοτήσει με την Δικαιοσύνη! Αν και πολύ φοβάμαι πως κι αυτήν θα τον αθωώσει…

Η οργή του λαού όμως μεγαλώνει. Και πράγματι κάποτε όλοι αυτοί θα φοβούνται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους, γιατί ο λαός δεν θα αργήσει να τους λιντσάρει. Διάβαζα την ιστορία με τον Δημήτρη Σιούφα, ο οποίος έτρωγε τους αστακούς του σε μια ταβέρνα και μερικοί οργισμένοι πολίτες του επιτέθηκαν φραστικά. Φυσικά, όπου φύγει- φύγει ο ίδιος! Να’ ναι καλά η ασφάλειά του, την οποία παρεμπίπτοντος πληρώνουμε οι Έλληνες φορολογούμενοι…

Από την άλλη, λυπάμαι τον Γιώργο Παπανδρέου. Τον λυπάμαι γιατί επιτρέπει στον Γιώργο Παπακωνσταντίνου, με τις προκλητικές πολιτικές κινήσεις του στην οικονομία, να υπογράφει την πολιτική του καταδίκη. Δυστυχώς, με τέτοιες ενέργειες η χώρα δεν πρόκειται να βγει από την κρίση, αντιθέτως, υπογράφει τη μελλοντική της χρεωκοπία, η οποία δεν θα αργήσει να πραγματοποιηθεί, όπως φαίνεται.
Λυπάμαι επίσης τον Γιώργο Παπανδρέου, γιατί κανείς δεν τον πίστεψε στο νέο εγχείρημα του «Καλλικράτη». Θα πρέπει να γνωρίζει όμως πως οι ηγέτες για να μεταλαμπαδεύσουν το όραμά τους, πρέπει πρώτα να το θεμελιώσουν σε γερές βάσεις και φυσικά να γνωρίζουν πως όντως έχουν τη δυνατότητα για να το υλοποιήσουν. Οι εκλογές πλησιάζουν πάντως και όλα δείχνουν πως το ΠΑΣΟΚ από αυτήν την εκλογική αναμέτρηση θα έχει μεγάλες και σημαντικές απώλειες…

Κλείνοντας, οφείλω να αναφερθώ στην τελευταία έρευνα που διάβασα, βάσει της οποίας εκατομμύρια νέοι σε όλο τον πλανήτη δηλώνουν άνεργοι, ενώ στην Ελλάδα το φαινόμενο φαίνεται να διογκώνεται, λόγω κυρίως της οικονομικής κρίσης. Η ανεργία είναι ο καρκίνος της κοινωνίας μας. Αν η πολιτική ηγεσία δεν ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, προβλέπω σύντομα να ξεσπάει πανελλαδική οργή, η οποία θα εκτονωθεί μόνο όταν καταρρεύσει τελειωτικά το πολιτικό μας σύστημα και μαζί του και η κοινωνική συνοχή του κράτους μας. Γι’ αυτό οι λύσεις πρέπει να δοθούν άμεσα. Αν δεν θέλουν το Μνημόνιο της Τρόικας να μετατραπεί σε μνημόσυνο της πατρίδας μας.

Καλή σεζόν σε όλους μας.

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

ΧΩΡΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΑ «ΑΣΤΕΡΙΑ» ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ, ΜΟΝΤΕΛΑ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ
Θεωρώ πως το μέτρο του Γιώργου Παπανδρέου να μαζέψει τους χιλιάδες αστυνομικούς που φυλάνε πρόσωπα της showbiz και δημοσιογράφους, άνευ λόγου και αιτίας, είναι μια καλή αρχή για τη μετέπειτα διακυβέρνησή του.

Επιτέλους, θα πάψουν και οι αστυνομικοί να κουβαλάνε τα ψώνια της κάθε μιας που θεωρεί τον εαυτό της «στόχο», να γίνεται σοφέρ σε λαμπερά αστέρια που φοβούνται τη σκιά τους και να εκτελούν χρέη «γραμματέα» σε δημοσιογράφους που πιστεύουν πως η… πένα τους είναι ικανή να προκαλέσει τρομοκρατική επίθεση.

Όλοι φυσικά θα ξέρετε την περίπτωση της Άννας Παναγιωταρέα, όταν πριν από μερικά χρόνια, ένα αναμμένο στουπί, μαύρισε την πόρτα στο σπίτι της, στην Πλάκα και από εκείνη τη στιγμή η… επιτυχημένη δημοσιογράφος απέκτησε σωματοφύλακες- αστυνομικούς. Με λίγα λόγια, ο Έλληνας φορολογούμενος πλήρωνε άντρες για να συνοδεύουν την κυρία Άννα, να της κουβαλάνε τα ταγεράκια, και βεβαίως να οδηγούν τα πολυτελή αυτοκίνητά της. Από ποιον λοιπόν κινδυνεύει η κυρία αυτή και φρουρείται; Ποια δημοσιογραφική αποκάλυψη έκανε, ώστε να βρίσκεται στο στόχαστρο κάποιων; Καμία. Πάντα στα σαλόνια της εξουσίας ήταν άλλωστε. Και ποιος μου λέει εμένα πως το όλο περιστατικό δεν ήταν απλά μια πλάκα. Γιατί αυτήν την ανοησία να την πληρώνω εγώ, μετά από τόσα χρόνια έως και σήμερα;

Αν δηλαδή οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης πάει στην αστυνομία και πει ότι του κάψανε το αμάξι ή τη βέσπα θα του δώσουν αστυνομικούς; Εδώ ένα μέτρο προσπάθησαν να εφαρμόσουν, για την προστασία μαρτύρων κι αυτό απέτυχε παταγωδώς, μιας και οι αστυνομικοί δε προσέφεραν ουδεμία κάλυψη σε αυτούς τους αθώους πολίτες, που κλήθηκαν από τη Δικαιοσύνη…

Αλλά είπαμε, όπου λάμψη και η Μαγδάλω πρώτη!

Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

ΜΕ ΤΙΣ… ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ!
Φέτος το καλοκαίρι βρέθηκα για πολλοστή φορά στη Ζάκυνθο. Είναι ένα μέρος που με ηρεμεί, ένα νησί με απίστευτες παραλίες και έντονη νυχτερινή ζωή. Κατέβηκα ενθουσιασμένος από το καράβι και λίγο πριν βγω από το λιμάνι είδα αρκετά σκόρπια χαρτιά πεταμένα στο δρόμο. Σκέφτηκα πως θα διαφήμιζαν κάποια εκδήλωση ή θα τα είχε ρίξει μία επιχείρηση, για να διαφημιστεί. Πήρα ένα στα χέρια μου και έκπληκτος είδα να καταφέρεται- αυτό, όπως και τα υπόλοιπα- εναντίον του μητροπολίτη Ζακύνθου Χρυσόστομου.
Δεν ήταν η πρώτη φορά -στα δέκα χρόνια που επισκέπτομαι το νησί- που έπεσαν στα χέρια μου χαρτιά που στρέφονταν εναντίον του Χρυσόστομου, ωστόσο το τελευταίο περιείχε βαρύτατους χαρακτηρισμούς. Το πέταξα και έφυγα για το σπίτι των γνωστών μου, που θα με φιλοξενούσαν για λίγες ημέρες.

Στο σπίτι της Βαγγελίτσας συχνά έρχεται και μία κυρία που καθαρίζει την εκκλησία του Αγίου Διονυσίου. Της ανέφερα για τα χαρτιά που είχα βρει πεταμένα στο δρόμο και έκπληκτος την είδα να τα… υποστηρίζει! Το ίδιο έκαναν και οι υπόλοιποι της παρέας, οι οποίοι αποκαλούσαν τον Χρυσόστομο… «σκατόστομο»!
Αντέδρασα και ζήτησα να μου εξηγήσουν τον λόγο. Όχι πως δεν ήξερα γιατί, μιας και 10 χρόνια τώρα έχω μάθει πολλά στο νησί για τον βίο του μητροπολίτη και έχω φρικάρει, αλλά να μου το επιβεβαιώνει και η καθαρίστρια του Αγίου;!!! Σκεφτείτε πόσο έχει αηδιάσει και η ίδια από αυτά που βλέπει να κάνει ο μητροπολίτης Χρυσόστομος μέσα στο ναό του Αγίου Διονυσίου…

Με ενημέρωσε για το… τελευταίο κατόρθωμα του δεσπότη, ο οποίος χτίζει μια έπαυλη στο νησάκι Στροφάδες, που ανήκει στο μοναστήρι του Αγίου Διονυσίου και στο οποίο μόνασε ο προστάτης της Ζακύνθου και εκεί μέχρι σήμερα υπήρχε μόνο το κτίριο της Μονής και ένας μοναχός. Σαν να μην έφτανε αυτό, απαγόρευσε και την είσοδο σε όλους τους πολίτες που θέλουν να επισκεφτούν το νησάκι Στροφάδες!

Μου ήταν αδιανόητο να το πιστέψω! Το βράδυ, που βρέθηκα με άλλη παρέα, τους ανέφερα όσα είχα μάθει λίγες ώρες πριν και φυσικά μου τα επιβεβαίωσαν και οι ίδιοι! Μάλιστα, ένας από τα παιδιά, ο οποίος δουλεύει σε μπογιατζίδικο, μου είπε πως από το αφεντικό του προμηθεύτηκε όλα τα υλικά και όταν οι ίδιοι του τα πήγαν στο νησάκι, τους απαγόρευσαν να αποβιβαστούν από τη βάρκα τους, παρά τους πλήρωσαν και τους… έδιωξαν!!!

Την επόμενη μέρα θέλησα να διαπιστώσω ιδίοις όμασιν αν όσα άκουσα είναι αλήθεια, οπότε και ζήτησα να πάω στο νησάκι Στροφάδες. Ο γνωστός καπετάνιος του κυρίου Νιόνου, μου είπε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, καθώς τους το έχει απαγορεύσει ο μητροπολίτης. Αγανακτισμένος ρώτησα «γιατί;» και η απάντηση ήταν η εξής: «Ο Διάβολος χτίζει στο νησί του Αγίου την έπαυλή του».

Απαράδεκτο! Απαράδεκτο και για τους ίδιους τους Ζακυνθινούς που δεν αντιδράνε, που αρέσκονται μόνο να πετάνε φέιγ βολάν υβρίζοντας τον! Κανονικά- αν είναι αλήθεια όλα αυτά- θα έπρεπε να απαιτήσουν την καθαίρεση ή την απομάκρυνσή του! Η περίπτωση του πλουτισμού του Χρυσόστομου, μου θυμίζει αυτή του πρώην μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμων, ο οποίος καταχράστηκε χρήματα από μοναστήρια και εκκλησίες και έφτιαξε ένα παλάτι, για να ερωτοτροπεί με τους εραστές του. Ο Χρυσόστομος, πέραν από το παλάτι που έχει μέσα στη χώρα, από το εξοχικό του στον Βασιλικό και δεν ξέρω κι εγώ που αλλού, τώρα χτίζει και στο νησάκι Στροφάδες και κανείς δεν κάνει τίποτα!!! Μέσα στην εκκλησία του Αγίου κανονικά έπρεπε να τον ξεφτιλίσουνε, αλλά μερικοί αρέσκονται μόνο να πετάνε υβριστικά φυλλάδια!

Έχω νευριάσει πολύ, πάρα πολύ, γιατί λόγω των καλών, αρίστων σχέσεων που έχει ο Χρυσόστομος με τα ΜΜΕ, όλοι τον συγκαλύπτουν! Που είναι τώρα ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος να ξεσκεπάσει τον δέσποτα; Μόνο με… troktika ξέρει να ασχολείται και να το παίζει μάγκας; Που είναι τα δελτία ειδήσεων και οι ανεπηρέαστοι δημοσιογράφοι να τον ξεμπροστιάσουν; Όλοι του κυκλώματος… Εγώ όμως θα τα γράψω και αυτά και όλα όσα έμαθα για τον μητροπολίτη Ζακύνθου αυτές τις λίγες ημέρες που έμεινα στο νησί.

Σε λίγες ημέρες θα σας γράψω και για το τροχαίο ατύχημα του δεσπότη της Ζακύνθου με έναν ξένο τουρίστα και με ποιον τρόπο τον κάλυψε η αστυνομία του νησιού.
Μόνο αυτά για σήμερα, σχετικά με τον Χρυσόστομο, γιατί περισσότερη μπόχα δεν μπορεί να την αντέξει κανείς…

Σημείωση: Υπάρχουν δεκάδες blog που ανήκουν σε Ζακυνθινούς. Σε κανένα δεν έχω διαβάσει κάτι για τα… κατορθώματα του μητροπολίτη Ζακύνθου Χρυσόστομου. Δεν μπορώ να πιστέψω πως κι εσείς είστε κάτω από την… εποπτεία του, γιατί τόση σιωπή δεν την αντέχω!

Οι φωτογραφίες είναι από το... παλάτι του Χρυσόστομου στην Ζάκυνθο.

Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ

ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ… ΒΟΛΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Υπάρχει ένα θέμα σε εκκρεμότητα τόσα χρόνια που κανείς δεν δίνει σημασία. Η οικογένεια Χριστινάκη στην Θεολογική σχολή. Όλοι γνωρίζουν πως ο κύριος Χριστινάκης βόλεψε καλά τα τρία του παιδιά, το σύζυγο της κόρης του και τον αδερφό τού συζύγου της κόρης του και τους τοποθέτησε σε διάφορες θέσεις της Σχολής, ενώ σε συνέντευξη του, στην εφημερίδα Καθημερινή, δεν διέψευσε τα όσα κυκλοφορούν για την "Δυναστεία" της οικογένειας του.

Διαβάστε τι δήλωσε ο… ανεκδιήγητος! «Επειδή εγώ είμαι καθηγητής θα απαγορεύσω στο παιδί μου να ακολουθήσει την ίδια επιστήμη;», αναφέρει χαρακτηριστικά. Όπως τονίζει, ο ίδιος δεν έλαβε μέρος στις κρίσεις που αφορούσαν την κόρη του και το γαμπρό του, «οι οποίες έγιναν από άλλους αξιόλογους καθηγητές». Όσο για τη γρήγορη ανέλιξη της κόρης του στη θέση της τακτικής καθηγήτριας, οφείλεται στην αξία της. «Είναι γνωστό αυτό που λένε στη Σχολή ότι η κόρη ξεπέρασε τον πατέρα». Σε ό,τι αφορά το γιο του Επαμεινώνδα, ο κύριος Χριστινάκης επισημαίνει ότι «κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει κάποιος χωρίς πτυχίο Θεολογίας να έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει διδακτορικό από τη Σχολή, αλλά άλλοι άνοιξαν αυτή την πόρτα, όχι εγώ!» Η Ειρήνη Χριστινάκη, πάντως, είναι πράγματι επιβλέπουσα του διδακτορικού της αδερφής της, «πράγμα που δεν απαγορεύεται». «Σε κάθε περίπτωση, γιατί τόσα χρόνια δε μιλούσε κανείς; Στη ζωή μου υπήρξα πάντα έντιμος», καταλήγει.

Τώρα τι του λες αυτού του ανθρώπου, αλλά και σε όσους ανέχονται ή συνηγόρησαν στις πράξεις του;

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΛΕΜΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ
Αντιγράφω από την εφημερίδα “Μακεδονία” το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για το Δήμο Θεσσαλονίκης:

«Όργιο προκλητικών προσλήψεων «ημετέρων» στον δήμο Θεσσαλονίκης οι οποίες συνδέονται, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, με τον γενικό γραμματέα του δήμου, αποκαλύπτει σήμερα η «Μ». Πρόκειται για προσλήψεις που αφορούν στενά συγγενικά πρόσωπα του Μιχάλη Λεμούσια, αλλά και συγγενικά πρόσωπα εργολάβου, από τον οποίο ο γενικός γραμματέας εμφανίζεται –μετά τις προσλήψεις- να αγοράζει ακίνητα, είτε ο ίδιος, είτε συγγενικό του πρόσωπο.

Τα κατορθώματα του κυρίου Λεμούσια, του πλέον στενού συνεργάτη του δημάρχου Βασίλη Παπαγεωργόπουλου, μνημονεύονται με τον πλέον δηκτικό τρόπο και στην πρόσφατη απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, επί της αγωγής του δημάρχου σε βάρος της Χρύσας Αράπογλου. Στην απόφαση αναφέρεται μεταξύ άλλων πως «κατά την κρίση του Δικαστηρίου» η παραμονή στη θέση του γεννά «ζητήματα ηθικής και πολιτικής τάξης», αλλά και «εύλογα ερωτηματικά για το εάν θα έπρεπε να εξακολουθεί ή όχι να είναι φορέας διαχειριστικής εξουσίας του δήμου παραμένοντας στην καίρια θέση που κατέχει».

Η ΚΟΡΗ ΚΑΙ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ
Ο Μιχάλης Λεμούσιας διορίσθηκε στον δήμο, στο αξίωμα του γενικού γραμματέα, στις αρχές του 1999, ως προσωπική επιλογή του κυρίου Παπαγεωργόπουλου και αποτελεί έκτοτε τον πλέον έμπιστο και εξ απορρήτων συνεργάτη του. Από τις πρώτες κιόλας φροντίδες του ήταν να δρομολογήσει τις διαδικασίες για τον διορισμό της κόρης του. Αυτό έγινε τελικώς τον Ιούλιο του ίδιου έτους, όταν η κόρη του προσελήφθη –εκτός διαδικασιών ΑΣΕΠ- με σύμβαση ορισμένου χρόνου ως χειρίστρια ηλεκτρονικού υπολογιστή. Έπειτα από επτά διαδοχικές ανάλογες συμβάσεις, το έτος 2005 η κόρη του μονιμοποιείται.

Για τον δεύτερο που μερίμνησε ο κύριος Λεμούσιας ήταν ο μετέπειτα γαμπρός του, ο οποίος είχε προλάβει, πριν από τον διορισμό του κ. γενικού, να υπογράψει μια ολιγόμηνη σύμβαση ως εποχιακός οδηγός τρικύκλου, η οποία έληξε όμως τον Απρίλιο του 1999. Από τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους ο γαμπρός του Λεμούσια επαναπροσλαμβάνεται στον δήμο, αλλά ως χειριστής ηλεκτρονικού υπολογιστή αυτή τη φορά, ειδικότητα όμοια με αυτήν της κόρης του. Έκτοτε έκανε άλλες έξι διαδοχικές συμβάσεις και γαμπρός και κόρη μονιμοποιήθηκαν την ίδια μέρα, στις 21 Οκτωβρίου 2005.

ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ
Έχοντας αποκτήσει πλέον ένα σημαντικό… know how στο θέμα των, εκτός ΑΣΕΠ, προσλήψεων «ημετέρων» ο Μιχάλης Λεμούσιας συντονίζει –από τη νευραλγική θέση του γενικού γραμματέα- και δεκάδες άλλες ανάλογες υποθέσεις, πρόσληψης συγγενών είτε του δημάρχου, είτε δημοτικών συμβούλων, είτε ακόμη και ανώτερων υπηρεσιακών στελεχών του δήμου.

Δύο από τις προσλήψεις που είχαν συζητηθεί εντόνως στους διαδρόμους του Καραβάν Σαράι, ήταν των δύο παιδιών ενός εργολάβου, ο οποίος δεν είχε συγγενική σχέση, ούτε με τον κύριο Λεμούσια, ούτε με άλλο στέλεχος, πολιτικό ή διοικητικό, του δήμου. Και οι δύο προσλήψεις έγιναν σε διάστημα ολίγων εβδομάδων, τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 1999. Αρχικά με διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου για να ακολουθήσει στη συνέχεια η μονιμοποίησή τους.Οι δύο αυτές προσλήψεις είναι φαινομενικά άσχετες με τον ίδιο. Ωστόσο, έπειτα από μερικούς μήνες, τόσο ο ίδιος, όσο και συγγενικό του πρόσωπο, εμφανίζονται να αγοράζουν ακίνητα από τον συγκεκριμένο εργολάβο, στην περιοχή των Νέων Επιβατών. Συγκεκριμένα, το 2001 ο Μιχάλης Λεμούσιας εμφανίζεται να αγοράζει διαμέρισμα και δύο θέσεις στάθμευσης και την ίδια περίοδο, στην ίδια περιοχή εμφανίζεται να αγοράζει άλλο ένα διαμέρισμα και δύο θέσεις στάθμευσης και η κόρη του, η οποία λίγο καιρό μετά, τα πούλησε. Τα ακίνητα κατασκευάστηκαν (και ανήκαν ως ποσοστό αντιπαροχής) από τον εργολάβο του οποίου οι γιοι είχαν διοριστεί νωρίτερα στον δήμο. Μάλιστα η έδρα της εταιρείας του εργολάβου βρισκόταν στην Καλαμαριά, στην ίδια οικοδομή στην οποία διαμένει έως και σήμερα ο κύριος Λεμούσιας.

Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΔΩΡΗΤΡΙΑΣ
Το 1999 προσελήφθη στο δήμο και ο γιος δημότισσας, η οποία την περίοδο εκείνη είχε καταθέσει αγωγή σε βάρος του δήμου για υπόθεση που αφορούσε ένα οικόπεδό της. Ο γιος της προσελήφθη τη χρονιά που κατατέθηκε η αγωγή, αρχικά ως συμβασιούχος και το 2005, έπειτα από διαδοχικές ετήσιες συμβάσεις, μονιμοποιήθηκε. Λίγους μήνες μετά η μητέρα του δωρίζει στον κύριο Λεμούσια οικοπεδική έκταση, η οποία βρίσκεται στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης, εμπορικής αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Τη δωρεά είχε αποκαλύψει τον Σεπτέμβριο του 2006 η εφημερίδα «Μακεδονία» και έκτοτε ο γενικός δεν έχει ακόμη απαντήσει στο ερώτημα «για ποιο λόγο η συγκεκριμένη δημότισσα του έκανε αυτή τη δωρεά;».

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της εφημερίδας, την υπόθεση της δωρεάς εξετάζει η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων (πρώην ΣΔΟΕ), διερευνώντας το ενδεχόμενο διάπραξης αξιόποινων πράξεων. Στην υπόθεση αυτή αναφέρεται και η απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου. Στην ίδια απόφαση γίνεται αναφορά και για τις προσλήψεις «ημετέρων» στον δήμο. Συγκεκριμένα αναφέρεται πως «αποδείχθηκε ότι μεταξύ των εργαζομένων στο δήμο είναι και άτομα τα οποία συνδέονται με πρόσωπα του περιβάλλοντος του ενάγοντα (σ.σ. του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου) όπως είναι η κουμπάρα αυτού, η κόρη και ο γαμπρός του Μιχάλη Λεμούσια, η κόρη ενός δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας…».

ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΑ
Σύμφωνα με έγκυρη πηγή ο γενικός γραμματέας εμπλέκεται, ως εκ της θέσεώς του, και στο σκάνδαλο της υπεξαίρεσης εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ από το λογαριασμό της Παγίας Προκαταβολής. Μάλιστα για την υπόθεση αυτή ο κ. Λεμούσιας εκλήθη, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της εφημερίδας, σε ανωμοτί κατάθεση (ως ύποπτος), στις 15 Ιανουαρίου.»

Εφημερίδα “Μακεδονία”,
ρεπορτάζ: Νίκος Ηλιάδης


Σημείωση rantar: Τέτοιους συνεργάτες να τους χαίρεται ο κύριος Παπαγεωργόπουλος! Και πραγματικά, θα μας ενδιέφερε να μας πει την άποψή του για όλα τα παραπάνω. Αλλά τολμάει; Φοβάται βλέπετε μην… τσαλακωθεί, ο ατσαλάκωτος!

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

ΤΑ GOLDEN BOYS ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ
Διάβασα σε ένα blog και σας το μεταφέρω:
Είναι οι πιο πολυσυζητημένοι «μάνατζερ» golden boys της κυβέρνησης, λόγω των παχυλών μισθών τους και των αποτυχημένων ενεργειών τους. Ένας εκ των δύο συμμετείχε και στον πρωινό καφέ του Μαξίμου, λόγω και των σχέσεων του με τον Πρωθυπουργό. Τώρα οι πληροφορίες λένε του ότι του έριξαν πόρτα.

Η επισφάλεια της θέσης τους είναι δεδομένη κάθε στιγμή. Όμως τους έχει δεχθεί στους κόλπους της και η Εκκλησία, καθώς ο πρόεδρος της ΔΕΗ κύριος Αθανασόπουλος και ο Πρόεδρος του ΟΠΑΠ κύριος Χατζηεμμανουήλ είναι μέλη της διοικούσας επιτροπής της Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών της Εκκλησίας. Μάλιστα πρόεδρος της επιτροπής αυτής είναι πρώην γενικός διευθυντής της Εmporiki Real Estate της Εμπορικής.


Ως προς τον άνθρωπο που λένε ότι προώθησε το golden boy του ΟΠΑΠ στην Εκκλησία είναι τώρα μιντιακός του μάνατζερ στον ΟΠΑΠ . Είναι αυτός που ήταν δεξί μιντιακό χέρι του μακαρίτη Χριστόδουλου. Ο νέος προκαθήμενος τον είχε απομακρύνει αλλά τα βρήκαν. Έχετε να πείτε τίποτα;

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΡΟΖ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ

ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΑ ΠΑΡΤΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ… ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ, ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ!
Ένα σκάνδαλο απασχολεί τον τελευταίο καιρό τον αθλητικό κόσμο και όχι μόνο, καθώς- σύμφωνα με πληροφορίες- σε σουίτα κεντρικού ξενοδοχείου των Αθηνών, κοντά στην αμερικανική πρεσβεία, την περασμένη Κυριακή, μαζευτηκαν 4 διάσημοι μαύροι μπασκετμπολίστες και... κάλεσαν για ένα «ποτό» διψήφιο αριθμό κυριών.

Τα προαπαιτούμενα για να συμμετάσχει μια κυρία στο εν λόγω πάρτι ήταν να είναι είτε ξανθιά είτε μαύρη. Όλες οι υπόλοιπες αποκλείονταν. Το επίσης εκπληκτικό στο όλο γεγονός, ήταν πως στην είσοδο έλεγαν στην reception, το συνθηματικό «Ο κόουτς έδωσε ρεπό». Οι παίκτες των ομάδων που έχουν έδρα στα Βόρεια Προάστια ήταν 3 και ένας από Φάληρο μεριά...

Στο μεταξύ, στη δίνη ενός μεγάλου σκανδάλου βρίσκεται η γειτονική Ιταλία, που κλυδωνίζεται σε ένα κυκεώνα από φήμες, μυστικά και ψέματα, σχετικά με τις... ύποπτες εξωσχολικές δραστηριότητες πασίγνωστων ποδοσφαιριστών της Serie A (η αντίστοιχη δική μας Α' Εθνική κατηγορία). Ένας ποδοσφαιριστής της Γ' Εθνικής, βγαίνοντας τηλεπλάτη σε δημοφιλές ειδησεογραφικό σόου, ισχυρίστηκε πως έχει προσφέρει ερωτικές υπηρεσίες, επί χρήμασι, σε 12 πασίγνωστους εν ενεργεία παίκτες, που μάλιστα απολαμβάνουν σχεδόν καθημερινής προβολής από τα ιταλικά μέσα.

Ο συνεντευξιαζόμενος δήλωσε πως το σεξ λάμβανε χώρα μετά τους αγώνες, συνήθως στο διαμέρισμα του, σε ξενοδοχεία, ακόμα και στα αποδυτήρια, ενώ εξήγησε πως εργάζεται ως συνοδός για να συμπληρώσει το χαμηλό εισόδημα του, συμπληρώνοντας ότι πέραν των σεξουαλικών συνευρέσεων, συνόδευε κάποιους από τους πελάτες του σε κοινωνικές εκδηλώσεις, ενώ χρέωνε 1500 ευρώ το ραντεβού. Δήλωσε επίσης πως έχει προσφέρει υπηρεσίες σε περίπου 30 ποδοσφαιριστές, ενώ του έχει ζητηθεί να συμμετάσχει και σε ομαδικό σεξ, με περισσότερους παίκτες από την ίδια ομάδα, αλλά και κάποιους φίλους του. Και έπεται συνέχεια του σκανδάλου, καθώς τις τελευταίες ημέρες ασχολείται μόνο με το συγκεκριμένο θέμα.

Τι να πιστέψουμε άραγε?... (Σημείωση: οι φωτογραφίες εννοείται πως είναι τυχαίες...)

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

ΑΝΕΚΔΟΤΟ!

Καραμανλής στην Κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας:
Υποτίμησα το θέμα του Βατοπεδίου
Δεν είδα έγκαιρα την διάσταση του θέματος
Δεν είχα εικόνα του θέματος στην αρχή
Δεν είχαμε αντανακλαστικά
Δεν είμαστε Υποψιασμένοι.

Και σηκώθηκαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και χειροκροτούσαν όρθιοι.
Άντε να καταλάβεις γιατί χειροκροτούσαν. Δηλαδή όρθιοι χειροκροτούσαν την πλήρη αποτυχία του πρωθυπουργού και της Κυβέρνησης;…

ΑΘΩΟΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΛΛΗ

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΙΔΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ…
Ο μικρός Παναγιώτης Βασιλέλλης "έσβησε" από λευχαιμία, χωρίς να του δοθεί ποτέ η ευκαιρία να δώσει μάχη για τη ζωή του σε νοσοκομείο του εξωτερικού. Δεν μπορούσε η εθνική τράπεζα να ξεπεράσει την γραφειοκρατία και να δώσει τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν.

Τότε άνθρωποι από όλη την Ελλάδα μετά τη δημοσιοποίηση του προβλήματος που αντιμετώπιζε το παιδί, έσπευσαν να βοηθήσουν, όπως μπορούσε ο καθένας, συγκεντρώνοντας ένα πολύ μεγάλο ποσό σε ερανικό λογαριασμό.Παρά το ότι το ποσό που συγκεντρώθηκε επέτρεπε στην οικογένεια να ταξιδέψει για την Αμερική, προκειμένου ο μικρός Παναγιώτης να παλέψει για τη ζωή του, η Εθνική Τράπεζα αρνήθηκε να δώσει τα χρήματα στην οικογένεια... "πατώντας" σε τυπικότητες ως προς τη μορφή του λογαριασμού. Τελικά ο Παναγιώτης στις 04.03.2000 και σε ηλικία μόλις τεσσάρων ετών βαρέθηκε και σιχάθηκε την κοροϊδία των μεγάλων αυτού του τόπου και "έφυγε".

Πριν λίγες ημέρες, με βούλευμά του, το Συμβούλιο Εφετών Αιγαίου έκανε δεκτές τις εφέσεις τεσσάρων υψηλόβαθμων στελεχών της Εθνικής Τράπεζας και ενός γιατρού, απαλλάσσοντας τους από τις κατηγορίες περί θανατηφόρας εκθέσεως ανηλίκου, με τις οποίες τους είχε παραπέμψει στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Μυτιλήνης πρωτοδίκως.

Στο μεταξύ, η ιστορία επαναλαμβάνεται και με τη μικρή Κατερίνα, η οποία αντιμετωπίζει επίσης πρόβλημα υγείας και για ακόμα μια φορά η Εθνική τράπεζα μπλόκαρε τον λογαριασμό. Και μετά οι δικαστές αθωώνουν αυτούς που ευθύνονται για το θάνατό τους. Καλά, με τι σκεπτικό αποφασίζουν άραγε οι δικαστές; Με τις αποφάσεις του πολλές φορές προκαλούν την κοινή γνώμη, ας το πάρουνε χαμπάρι επιτέλους.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ- ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΩΤΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
Διάβαζα πριν λίγες ημέρες σε διάφορα blogs, αλλά και σε εφημερίδες, πως το σπίτι που δολοφονήθηκε ο Μακεδονομάχος Παύλος Μελάς, στο ομώνυμο χωριό, του νομού Καστοριάς, καταρρέει. Αρνήθηκα να το πιστέψω, καθώς όταν το είχα επισκεφθεί πριν μερικά χρόνια, το σπίτι φαινόταν αρκετά καλοδιατηρημένο.

Την 28η Οκτωβρίου, παρέα με κάποιους φίλους, επισκεφθήκαμε την Καστοριά και θελήσαμε να περάσουμε και από το χωριό Μελάς για να δούμε από κοντά την κατάσταση του σπιτιού. Δυστυχώς, ήταν έτσι ακριβώς όπως είχα διαβάσει. Υπό κατάρρευση… Δίπλα από το σπίτι υπήρχε μια ταμπέλα, που έλεγε πως στην οικία του Παύλου Μελά γίνονται έργα αναστήλωσης, τα οποία χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα «Θησέας» (αυτό το περιβόητο πρόγραμμα, που ολοκληρώνει τα έργα με ρυθμούς χελώνας…), ωστόσο η εικόνα φανέρωνε πλήρη εγκατάλειψη του χώρου.

Αναζητήσαμε κάποιον υπεύθυνο, καθώς σκεφθήκαμε πως λόγω της ημέρας κάποιοι θα έχουν μεριμνήσει, ώστε να υπάρχει κάποιος αρμόδιος εκεί, για να ενημερώσει τους επισκέπτες, ωστόσο δεν βρήκαμε κανέναν, ούτε εμείς, ούτε 5- 6 άτομα που είχαν έρθει κι αυτά από τα Γρεβενά, μαζί με τα παιδιά τους, για να τους αφυπνίσουν την πατριωτική τους συνείδηση. Τη μεγάλη μας απογοήτευση ήρθε να… περισώσει ένας Αλβανός, που έμενε στο χωριό και ευτυχώς θέλησε να παίξει τον ρόλο του… ξεναγού. Μας είπε ό,τι γνώριζε για το σπίτι που δολοφονήθηκε ο Παύλος Μελάς και για τις εργασίες αναστήλωσής του, οι οποίες ξεκίνησαν πριν χρόνια και ακόμα δυστυχώς δεν έχουν ολοκληρωθεί.

Φεύγοντας από το χωριό Μελάς, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε και το διπλανό χωριό Κώττας, στο οποίο υπάρχει και το σπίτι- μουσείο του Καπετάν Κώττα. Δυστυχώς, καμία ταμπέλα δεν υπήρχε για να μας καθοδηγήσει στο σπίτι, αλλά και όταν ρωτήσαμε και μάθαμε που ακριβώς ήταν αυτό, το βρήκαμε κλειδωμένο. 28η Οκτωβρίου και κανείς δεν είχε μεριμνήσει ούτε εδώ να βρίσκεται κάποιος για να ανοίξει το σπίτι του Καπετάν Κώττα. Συγνώμη, αλλά πότε και για ποιους τα ανοίγουν;

Φύγαμε φανερά εκνευρισμένοι και επιστρέψαμε στη Θεσσαλονίκη. Την επόμενη ημέρα, στις 29 Οκτωβρίου δηλαδή, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα, στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Προξένου Κορομηλά. Δυστυχώς, η είσοδός μας σε αυτό ήταν αδύνατη. Ο λόγος; Πραγματοποιούνται εδώ και πολύ καιρό έργα ανακαίνισης του κτιρίου…

Όπως καταλάβατε η Ιστορία μας είναι «κλειδωμένη», οπότε και αδύνατο για εμάς τους πιο νέους να την αναβιώσουμε μέσα από τα μουσεία, που αυτός εξάλλου είναι ο σκοπός τους. Κάποιοι κρατάνε αυτά τα «κλειδιά» και τα μεταχειρίζονται όπως και όποτε αυτοί θέλουν. Αν λοιπόν πιστεύετε πως η νεολαία έχει χάσει τον πατριωτισμό της και ότι το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να πετάει μολότοφ σε διαδηλώσεις, λυπάμαι που το λέω, αλλά εσείς, οι κλειδοκράτορες της Ιστορίας, φέρεται μεγάλη, πολύ μεγάλη ευθύνη.

Και αν όλοι εσείς, που προσπαθούσατε να διαψεύσετε τα περί κατάρρευσης του σπιτιού του Παύλου Μελά (γεγονός για το οποίο πρώτα έγραψαν τα blogs) μέσα από τις σελίδες των εντύπων σας, για δικούς σας λόγους, το καλύτερο θα ήταν πρώτα να πραγματοποιούσατε μια έρευνα στο χώρο και μετά να ενημερώνατε αντικειμενικά τους αναγνώστες σας.
Ελπίζω πάντως του χρόνου να σταθούμε πιο τυχεροί και να καταφέρουμε να δούμε επιτέλους, τόσο το σπίτι του Παύλου Μελά και του Καπετάν Κώττα, όσο και το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα στη Θεσσαλονίκη.

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΜΙΚΡΕΣ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
Ποινές-χάδια, επεφύλασσε στους αστυνομικούς «πρωταγωνιστές» της ζαρντινιέρας το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό όργανο της ΕΛ.ΑΣ, καθώς τέσσερις από τους προστάτες της τάξης, που έβλεπαν τους συναδέλφους τους να χτυπούν ανελέητα τον Κύπριο σπουδαστή Αυγουστίνο Δημητρίου, απαλλάχτηκαν για την υπόθεση-ντροπή, ενώ άλλοι τρεις έπεσαν στα μαλακά και τιμωρήθηκαν με ποινές προκλητικά μικρές. Ο αρχιφύλακας που εμφανίζεται στα τηλεοπτικά πλάνα να κλωτσάει και να ρίχνει μπουνιές στον Αυγουστίνο Δημητρίου τιμωρήθηκε μόνο με εξάμηνη αργία, ενώ ο συνάδελφός του, που τον ανταγωνίστηκε στα χτυπήματα, τιμωρήθηκε με τετράμηνη αργία Ο τρίτος της απαράδεκτης παρέας, ο οποίος συμμετείχε επίσης ενεργά στον ξυλοδαρμό, τιμωρήθηκε μόνο με πρόστιμο 1.000 ευρώ.

Οι ποινές του Πρωτοβάθμιου είχαν θεωρηθεί προκλητικά μικρές και τώρα το Δευτεροβάθμιο τις... μίκρυνε (!!!), ενώ σύμφωνα μάλιστα με αστυνομικές πηγές, οι τρεις βασικοί πρωταγωνιστές του ξυλοδαρμού έχουν εκτίσει τις ποινές τους, εφόσον αρχικά είχε αποφασιστεί η διαθεσιμότητά τους μέχρις ότου ολοκληρωθεί η Ένορκη Διοικητική Εξέταση, με απόφαση τότε του Βύρωνα Πολύδωρα. Πρακτικά πάντως η ποινή της αργίας μεταφράζεται σε καταβολή του 40% του μισθού στον αστυνομικό που καταδικάζεται.

Ο όγδοος της παρέας της ζαρντινιέρας, ο οποίος ήταν επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων στην περιοχή του Συντριβανιού, όπου συνέβη ο ξυλοδαρμός, αρχικά τιμωρήθηκε με 15ήμερη αργία, αλλά στη συνέχεια προήχθη σε αστυνομικό διευθυντή Κιλκίς και αποστρατεύτηκε από την ΕΛ.ΑΣ. τον Μάρτιο του 2008. Να σημειώσω πως εις βάρος της απόφασης του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού κινήθηκε ο πρώην αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Αν. Δημοσχάκης, ο οποίος θεώρησε απαράδεκτες τις μικρές ποινές με τις οποίες είχαν τιμωρηθεί οι εμπλεκόμενοι αστυνομικοί. Μάλιστα, για τον βασικό πρωταγωνιστή του ξυλοδαρμού είχε ζητηθεί η απόλυσή του από το Σώμα όταν αποκαλύφθηκε πως και το 2001 συμμετείχε ενεργά σε αντίστοιχη υπόθεση... ζαρντινιέρας, για την οποία η Ελλάδα καταδικάστηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων! Ωστόσο τώρα, που οι ποινές μίκρυναν κι άλλο, ούτε η ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, ούτε το υπουργείο Εσωτερικών αντέδρασαν στην απόφαση-πρόκληση του Πειθαρχικού. Η επίσημη δικαιολογία ήταν πως η απόφαση δεν έφτασε καθαρογραμμένη σε αυτούς και συνεπώς δεν μπορούσαν να τη σχολιάσουν!

«Είναι μια απόφαση που με εξοργίζει και με πονάει», δήλωσε ο 26χρονος Αυγουστίνος Δημητρίου, όταν πληροφορήθηκε τις ποινές-χάδια. «Περίμενα μια δίκαιη τιμωρία γι΄ αυτούς τους ανθρώπους. Αντί αυτού, οι συνάδελφοί τους, τους επιβράβευσαν για τον ξυλοδαρμό μου», είπε ο Κύπριος σπουδαστής, ο οποίος στις 3 Νοεμβρίου θα βρεθεί ακόμη μία φορά στη Θεσσαλονίκη, περιμένοντας να δικαστεί η μήνυση που έχει καταθέσει εις βάρος των αστυνομικών.

Ο Αυγουστίνος δεν έχει ξεπεράσει ακόμη τα προβλήματα από τον βάναυσο ξυλοδαρμό του στις 17 Νοεμβρίου 2006, όταν αστυνομικοί με πολιτικά άρχισαν να τον χτυπούν αλύπητα, επειδή θεώρησαν πως ανήκει σε ομάδα νεαρών που προκαλούσαν επεισόδια κατά τη διάρκεια του εορτασμού της επετείου του Πολυτεχνείου. Εξακολουθεί να λαμβάνει καθημερινή θεραπευτική αγωγή, ενώ τον παρακολουθεί και ψυχολόγος, η οποία εκτιμά πως ο Αυγουστίνος θα χρειαστεί αρκετά χρόνια μέχρις ότου ξεπεράσει τα ψυχολογικά τραύματα.

Να τους χαίρεστε τέτοιους εγκληματίες αστυνομικούς, κύριε Παυλόπουλε. Άντε και εις ανώτερα, αστυνομικοί του κ…!

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΑΝΤΟΥ

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΑ…ΧΑΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΩΝ
Αυτές τις ημέρες γελάω πολύ. Πάρα πολύ. Παρακολουθώ τις εξελίξεις στο κόμμα της ΝΔ και στην κυβέρνηση και γελάω με τα χάλια των βουλευτών και υπουργών μας! Και παρόλο που πίστευα πως ο Κώστας Καραμανλής είναι ένας πολύ καλός κήρυκας, που ξέρει με το λόγο του να παραπλανά την κοινή γνώμη, τώρα πλέον έχασε και αυτό το χάρισμα. Και πώς να μη το χάσει, όταν όλα και όλοι γύρω του βρωμάνε.

Τον παρακολούθησα στη ΔΕΘ. Το γέλιο! Ιδίως όταν είπε: «Ο λαός μας έδωσε μια ισχυρή εντολή (με 152 βουλευτές…), η ΝΔ ενωμένη (ξέχασε τους αντάρτες) προχωράει μπροστά». Η απογοήτευση όμως ήρθε όταν κάλυψε Βουλγαράκη, Ρουσόπουλο και Αλογοσκουφη, για να κάνει όμως πίσω λίγες μέρες μετά, όταν είδε πως στα γκάλοπ είχε πάρει την κατιούσα, οπότε και παραιτήθηκε ο Βουλγαράκης, η γυναίκα του Ρουσόπουλου ανέστειλε τη δημοσιογραφική της ιδιότητα και ο Αλογοσκούφης πήρε πίσω πολλούς από τους φόρους που είχε εξαγγείλει, σε μια προσπάθεια να κάνει τον Έλληνα φτωχότερο.

Και ήρθε η συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής. Δηλαδή η… δεύτερη ΔΕΘ, καθώς ο Καραμανλής αφενός δεν μπόρεσε να επιβληθεί στους αντάρτες (βλέπε Τατούλη), αφετέρου ακόμα μια φορά απ-έδειξε πως απέχει πολύ από την κοινωνία. Φαίνεται πως δεν «έπιασε» το νόημα των δημοσκοπήσεων, που φέρνουν πρώτο το ΠΑΣΟΚ, ενώ φανέρωσε και την επιθυμία κάποιων να μείνουν αγκιστρωμένοι στις καρέκλες τους (βλέπε Ρουσόπουλο), οπότε και παρουσιάζουν στον πρωθυπουργό μια εικόνα ειδυλλιακή, τόσο μέσα στο κόμμα της ΝΔ, όσο και στην κυβέρνηση.

Όσον αφορά τώρα τους αντάρτες, καλώς ή κακώς μόνο ένας μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι. Ο Πέτρος Τατούλης, ο οποίος σήκωσε το γάντι που του πέταξε ο Καραμανλής, από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής και φυσικά δεν μετακινήθηκε ούτε βήμα πίσω από τις απόψεις που τόσο καιρό τώρα διατύπωνε. Αυτό πέραν από ανδρεία, φανερώνει σαφώς και έναν πολιτικό, που ο πολιτικός του λόγος έχει υπόσταση και βάθος και δεν διαμορφώνεται βάσει των επιθυμιών του εκάστοτε πρωθυπουργού ή των καρεκλοκένταυρων που βρίσκονται δίπλα του και δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους.

Αντάρτης δεν είναι οι γελοίοι Μιχαλολιάκος και Μανώλης, που από τη μια απειλούν (προς χάρη εντυπωσιασμού) πως δεν θα ψηφίσουν τροπολογίες της κυβέρνησης στη Βουλή και από την άλλη τελικά τις ψηφίζουν, ελπίζοντας πως με τις απειλές τους θα τρομάξουν και τελικά θα κερδίσουν μια θέση υπουργού ή υφυπουργού. Αντάρτης δεν είναι ο Πολύδωρας, που ενώ ασκεί κριτική στον τρόπο με τον οποίο ο πρωθυπουργός διαχειρίζεται την εξουσία και από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής δηλώνει οπαδός του Καραμανλή. Και φυσικά δεν θα αναφερθώ στο νομάρχη Θεσσαλονίκης, που με ψευτο-απειλές, λίγο έλειψε να μας πει πως προσχωρεί στο ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη, αλλά τελικά δήλωσε «ερωτευμένος» με τον Καραμανλή και του ορκίστηκε αιώνια πίστη.

Λυπάμαι που ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί δεν αντιλαμβάνονται τις επιθυμίες της κοινωνίας. Λυπάμαι πραγματικά που το λέω, αλλά δε νομίζω άλλος πρωθυπουργός ποτέ στο παρελθόν να ήταν τόσο απομακρυσμένος από το λαό του. Και είναι κρίμα, γιατί σαν νέος, θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει και η υστεροφημία του.
Καληνύχτα κύριε πρωθυπουργέ.

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΜΠΟΡΙΟ ΝΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ, ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
Αντιμέτωπο με κυκλώματα που δρουν στη χώρα μας, συγκεντρώνουν αδέσποτα ζώα, τα στέλνουν στο εξωτερικό δήθεν για υιοθεσία, αλλά στην πραγματικότητα τα προωθούν ως πειραματόζωα σε εταιρείες φαρμάκων και καλλυντικών, αλλά και σε δοκιμές στρατιωτικών όπλων, εκτιμά πως βρίσκεται το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το οποίο δίνει εντολή στις υπηρεσίες λιμανιών, αεροδρομίων και τελωνείων όλης της χώρας να μπλοκάρουν κάθε αποστολή ζώων στο εξωτερικό. Η παρέμβαση του υπουργείου προκαλεί πάντως εμφύλιο στις φιλοζωικές οργανώσεις, καθώς μία μερίδα υποστηρίζει ότι έτσι χάνεται η ευκαιρία να σωθούν αδέσποτα, που πραγματικά θα κατέληγαν σε φιλόζωες οικογένειες, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι η απαγόρευση είναι ορθή και ότι έτσι σταματάει το εμπόριο της φρίκης.

Η αποστολή αδέσποτων ζωών, κυρίως σκύλων, στο εξωτερικό, είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται από ζωοφιλικά σωματεία στη χώρα μας τουλάχιστον μία εικοσαετία. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 περίπου, φιλόζωοι που είχαν επαφές με την Γερμανία και άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, έστησαν ένα δίκτυο μεταφοράς αδέσποτων, για τα οποία δεν υπήρχε ελπίδα να βρεθεί ελληνική οικογένεια να τα υιοθετήσει. Οι φιλόζωοι με δικά τους χρήματα πλήρωναν τη μεταφορά και τη στείρωση των ζωών, κατορθώνοντας με αυτό τον τρόπο να σώσουν παρά πολλά από τους ελληνικούς δρόμους.

Στην προσπάθεια αυτή μπήκαν και αλλά σωματεία στη συνέχεια. Οι πρώτες αντιδράσεις άρχισαν να ακούγονται τα τελευταία χρόνια, όταν διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των ζωών, που έφευγαν για το εξωτερικό, αυξανόταν με γεωμετρική πρόοδο. Επίσημα στοιχεία των φιλοζωικών σωματείων δείχνουν ότι οι υιοθεσίες αδέσποτων ζώων είναι περίπου 8.000-10.000 ετησίως.

Εδώ και δεκαετίες οι φήμες παραμένουν έντονες, ενώ αμερικανικά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια ομολογούν πως προμηθεύονται πειραματόζωα από δημοπρασίες, αγγελίες και από τον… μπόγια της Ισπανίας, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας, της Τουρκίας. Το κόστος για κάθε πειραματόζωο ανέρχεται στα 200-400 ευρώ, ενώ στην Ευρώπη τα πειράματα σε ζώα συντροφιάς υποτίθεται ότι έχουν καταργηθεί με νόμο. Αν και πλέον υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι, για τα ιατρικά και καλλυντικά πειράματα ακόμα χρησιμοποιούνται ζώα, καθώς τυφλώνονται ζώα για να βάφουμε τις βλεφαρίδες μας, θυσιάζονται με τον πιο βασανιστικό τρόπο για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και την ομορφιά. Σκυλιά, γατιά, πίθηκοι, χάμστερ, κουνέλια σακατεύονται, και αφήνονται στη μοίρα τους σπαράζοντας από τους πόνους.

Στην Ελλάδα βάσει του προεδρικού διατάγματος 160/91 απαγορεύεται η χρήση αδέσποτων ζώων για πειραματικούς σκοπούς. Ωστόσο, «ζώα που θα χρησιμοποιηθούν για κάποιο πειραματισμό θα πρέπει να προέρχονται από εγκαταστάσεις εκτροφής ή προμήθειας». Το 86% των πειραματόζωων χειρουργείται χωρίς νάρκωση. Οι επεμβάσεις είναι εξαιρετικά επώδυνες, ενώ οι «γιατροί» πολλές φορές αφαιρούν τις φωνητικές χορδές των ζώων για να μην… ενοχλούνται από τις σπαρακτικές κραυγές που φέρνει ο αβάσταχτος πόνος, κατά τη διάρκεια του πειράματος. Πολλές φορές, αν το ζώο επιζήσει μετά το πείραμα, αφήνεται παρατημένο, χωρίς την παραμικρή μετεγχειρητική περίθαλψη. Εφόσον πεθάνει, είναι τυχερό, αν όμως ζήσει θα οδηγηθεί στο επόμενο πείραμα...

Σημείωση: Συγχαρητήρια στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα", που αναφέρθηκε πρώτο στο συγκεκριμένο γεγονός και ακολουθήσαμε οι υπόλοιποι...

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

ΣΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΤΟ ΚΑΙΡΟ, ΤΑ ΛΟΓΟΤΥΠΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΑΝ!

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ Η ΕΡΤ ΚΑΙ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ
Έλληνα φορολογούμενε, που κάθε μέρα η ακρίβεια σου χτυπάει την πόρτα και φτάνεις πολλές φορές σε σημείο να μην έχεις να φας, μήπως γνωρίζεις πόσο πλήρωσες για τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ; 1.200.000,00€ ή για να στο πω σε δραχμές, 408.900.000 δρχ!!!

Μην αγριεύεις νεοέλληνα, σκέψου μόνο πως χρειάστηκαν οχτώ μήνες δουλειά, ώστε τα δύο μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα στούντιο του Λονδίνου, με τους κορυφαίους επαγγελματίες, για να σου φτιάξουν αυτά τα… υπέροχα (…) λογότυπα των κρατικών καναλιών ΕΤ1, ΝΕΤ και ΕΤ3, που βλέπεις πάνω δεξιά στην οθόνη της τηλεόρασής σου.

Στο… μεγάλο αυτό γεγονός αναφέρθηκε και ο υπουργός Επικρατείας Θοδωρής Ρουσόπουλος, ο οποίος απαντώντας σε ερώτηση του προέδρου του ΛΑΟΣ Γιώργου Καρατζαφέρη, υπεραμύνθηκε της «ταρίφας» των 1.200.000,00€ που πρέπει να πληρώσουμε όλοι εμείς για τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, λέγοντας μάλιστα πως την ίδια ακριβώς δουλειά έκαναν και τα ιδιωτικά κανάλια, πληρώνοντας μάλιστα περισσότερα χρήματα, παρόλο που η ΕΡΤ έπρεπε να πληρώσει τα πιο πολλά, καθώς μιλάμε για τρία κανάλια.

Οπότε νεοέλληνα, είσαι και τυχερός! Γιατί γκρινιάζεις; Αυτό σου λέει και ο κύριος Ρουσόπουλος, ο οποίος αν το καλοσκεφτείτε, με βίλα στην Πάρο, στο Καπανδρίτη και που αλλού, ούτε ο ίδιος δεν ξέρει, δεν θα έχει και πρόβλημα φαντάζομαι να δώσει το μερίδιο που του αναλογεί για τα τρία λογοτυπάκια. Μήπως να πληρώσει και το δικό μου μερίδιο;;;

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

ΟΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΜΑΣ ΛΗΘΑΡΓΟ
Στο πλοίο από Λευκάδα για Κεφαλλονιά, η παρέα μου ακόμα μια φορά δεν με αφήνει να μπω στο internet για να ενημερωθώ για την ειδησεογραφία. Μου υπενθυμίζουν πως είμαστε διακοπές, οπότε η ενημέρωση έρχεται σε δεύτερη, σε τρίτη ή και… τελευταία μοίρα.

Καλοκαίρι λοιπόν και όλοι γνωρίζουν πως είναι η εποχή που… οι «όμορφες» ειδήσεις (σκάνδαλα, νομοσχέδια οικονομικής φύσεως, πυρκαγιές, κ.ά), όμορφα καίγονται. Τι τον ενδιαφέρει τον παραθεριστή εάν ο Κουκοδήμος επέστρεψε στην ΝΔ ή εάν η κυβέρνηση περνάει νόμους στη Βουλή για επιπλέον φόρους στα νοικοκυριά. Ενδιαφέρεται μονάχα σε ποια παραλία θα πάει να κάνει το μπάνιο του. Κάποτε τον ενδιέφερε και σε ποια ταβέρνα θα πάει για φαΐ το μεσημέρι, αλλά παρατηρώ πως φέτος όλοι την βγάζουν με… αυτοσχέδια σάντουιτς, με λίγο τυρί και ντοματούλα.

Το καλοκαίρι μας χαλαρώνει. Αυτό εκμεταλλεύονται και οι κυβερνώντες. Εγώ δεν θέλω να σας ξυπνήσω από τον… καλοκαιρινό σας λήθαργο, απλά να σας θυμήσω τα εξής:

Ο Κουκοδήμος επέστρεψε στη ΝΔ, παρόλο που ήταν εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας, καθώς είχε κατηγορηθεί πως μεσολάβησε για να μην πληρώσει ο Θέμος κάποια εκατομμύρια ευρώ στην εφορία.

Τα νησιά μας καίγονται, όπως και η Αθήνα, καθώς οι οικοπεδοφάγοι ήδη έχουν μοιράσει (μάλλον ήδη έχουν πουλήσει…) την καμένη γη.

Τα νομοσχέδια στη Βουλή αφορούν τους νέους φόρους του Έλληνα φορολογούμενου, παρόλο που η ακρίβεια καθημερινά χτυπάει την πόρτα χιλιάδων Ελλήνων και τους στερεί ακόμα και την τροφή, ενώ την ίδια στιγμή δίνουν αύξηση έως 80% στους μισθούς των δικαστών, σε μια προσπάθεια να τους στρέψουν προς το πλευρό τους.

Ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής «καθαίρεσε» τον Ζορμπά από επικεφαλή για την έρευνα του «μαύρου» χρήματος και ακύρωσε την Αρχή του, οπότε άφησε ανενόχλητα τα λαμόγια της διαφθοράς να αλωνίζουν.

Το ταξίδι του Λιάπη και η ανακαίνιση του γραφείου του Κυριάκου Μητσοτάκη, με χρήματα από τις μίζες της Siemens πλέον ούτε καν μας απασχολούν.

Το σκάνδαλο με τον Ζαχόπουλο και τα όσα συνέβαιναν κατά την «παντοκρατορία» του στο υπουργείο Πολιτισμού έλαβε αίσιο τέλος με την αποφυλάκιση όλων των εμπλεκομένων.

Τα σκάνδαλα των υποκλοπών, του ΟΤΕ, τα δισεκατομμύρια ευρώ που έδωσε η Siemens σε κόμματα και πολιτικούς, τα σκάνδαλα με τα καρτέλ και τους κουμπάρους ξεχάστηκαν και γίνεται συστηματική προσπάθεια για να καλυφθούν μια και καλή τώρα το καλοκαίρι.

Τα γκάλοπ κουκουλώνονται από τα κόμματα και φυσικά υπουργοί και βουλευτές, με μπροστάρηδες των αρχηγών όλων των κομμάτων απολαμβάνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, κάπου, σε κάποιες σουίτες ακριβών ξενοδοχείων, με όλα τα έξοδα πιθανόν πληρωμένα από τους… χορηγούς τους.

Καλές διακοπές (σε όσους έχουν τη δυνατότητα να αποδράσουν σε κάποιο νησί), μην ξυπνήσετε από τον καλοκαιρινό σας λήθαργο, γιατί προβλέπεται βαρύς, πολύ βαρύς χειμώνας...

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΜΕ… ΝΟΗΜΑ ΣΤΙΣ ΚΑΒΟΥΡΟΤΡΥΠΕΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΩΝ
Με μεγάλη μου λύπη πληροφορήθηκα πριν λίγες ημέρες πως η περιοχή Καβουρότρυπες της Χαλκιδικής πήρε φωτιά. Πανικόβλητοι οι ρεπόρτερ όλων των τοπικών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών έσπευσαν στην τοποθεσία που φλεγόταν για να καλύψουν το γεγονός. Οι περιγραφές τους φυσικά (κωμικο)τραγικές!
Ευτυχώς η πυρκαγιά έκαψε μόλις 15- 20 στρέμματα και φυσικά άδραξαν τη ευκαιρία όλοι οι καρεκλοκένταυροι της περιοχής (νομάρχης, δήμαρχος, περιφερειάρχης, κ.ά) από τη μια να παινέψουν την κυβέρνηση (από πού και ως που;) και από την άλλη να αναφερθούν και- τυπικά- στο πυροσβεστικό σώμα και τους εθελοντές που βοήθησαν, ώστε η πυρκαγιά να μην έχει καταστροφικές συνέπειες για την περιοχή. Στο τέλος δε, θέλησαν να επιρρίψουν την ευθύνη της πυρκαγιάς και στους ελεύθερους κατασκηνωτές, τους οποίους κατηγόρησαν για ανευθυνότητα (με τον τρόπο τους τούς ονόμασαν και εμπρηστές), ενώ ζήτησαν (άκουσον- άκουσον!) να υπάρξει στο μέλλον και νομοθετική ρύθμιση, ώστε οι ελεύθεροι κατασκηνωτές να συλλαμβάνονται, να οδηγούνται στον εισαγγελέα και να πληρώνουν βαρύτατο πρόστιμο, για να μην το ξανακάνουν, τα κακά παιδιά!

Μάλιστα ήταν τόσο το μένος τους κατά των ελεύθερων κατασκηνωτών, που ανακοίνωσαν και τη σύγκληση έκτακτου δημοτικού και νομαρχιακού συμβουλίου για να αντιμετωπίσουν τους… απρόσκλητους επισκέπτες της περιοχής των Καβουρότρυπων.

Όταν άκουγα τις δηλώσεις τους, μέσω του Ράδιο Θεσσαλονίκη, γέλασα με την ψυχή μου! Μάλιστα περίμενα να τελειώσουν τις βαρύγδουπες δηλώσεις τους και η εκφωνήτρια του σταθμού να αντιδράσει στις γελοιότητες τους, αντιθέτως όμως, η εκφωνήτρια τους υπερασπίστηκε με σθένος. Και όταν άνοιξε τις τηλεφωνικές γραμμές για να μιλήσουν οι ακροατές, η εν λόγω εκφωνήτρια στερούσε το λόγο από αυτούς που υπερασπιζόντουσαν τους ελεύθερους κατασκηνωτές και άφηνε ανενόχλητους να μιλάνε όσοι ώρα επιθυμούσαν αυτούς που ήταν εναντίον τους. Μάλιστα ένα τηλεφώνημα το διέκοψε- πανικόβλητα θα έλεγα- όταν ένας ακροατής πήγε να πει μια μεγάλη αλήθεια. Ποια είναι αυτή;…

Ο ακροατής είπε κάτι που ήχησε ενοχλητικά στα αυτιά των καρεκλοκένταυρων- αλλά μάλλον και στους υπεύθυνους του Ράδιο Θεσσαλονίκη- αλλά στην ουσία δικαίωσε και τους ελεύθερους κατασκηνωτές. Πολύ απλά είπε πως πλέον ήρθε η σειρά και της περιοχής Καβουρότρυπες- όπως και τόσες άλλες- να καεί για να γίνει οικόπεδα και να μπουν μέσα οι εργολάβοι. Μόνο που η περιοχή των Καβουρότρυπων έχει και «στρατιώτες» της, που την φυλάνε. Είναι οι χιλιάδες ελεύθεροι κατασκηνωτές, που απολαμβάνουν τη θάλασσα και τον ήλιο δίχως να πληρώνουν τίποτα, γυμνοί, απομακρυσμένοι και αποτραβηγμένοι από την ασχήμια και την εκμετάλλευση πολλών επιχειρηματιών της Χαλκιδικής, που λατρεύουν την πανέμορφη τοποθεσία των Καβουρότρυπων και την προστατεύουν με κάθε τρόπο. Όπως αντιλαμβάνεστε, για τα μεγαλεπήβολα σχέδια κάποιων επιτήδειων εργολάβων- που πολλές φορές συνεργάζονται και με την εξουσία, όποια μορφή κι αν έχει αυτή- απαιτείται καταρχήν η «εξόντωση» των ελεύθερων κατασκηνωτών. Πρέπει πρώτα αυτοί να βγουν από το «παιχνίδι» και μετά να συνεχίσουν ανενόχλητοι το έργο της καταπάτησης.

Τα 15- 20 στρέμματα που κάηκαν, πιστεύω πως ήταν προγραμματισμένο να καούν μόνο αυτά, καθώς αυτά αποτέλεσαν το κίνητρο για να αρχίσει ο πόλεμος κατά των ελεύθερων κατασκηνωτών, τόσο από τους καρεκλοκένταυρους, όσο και από τα ΜΜΕ, κι αυτό είναι που με τρομάζει περισσότερο…

Εγώ πιστεύω πως το νομικό πλαίσιο για την απομάκρυνση όλων των ελεύθερων κατασκηνωτών θα υπάρξει σύντομα. Πολύ σύντομα! Η εξομολόθρευσή τους έχει ξεκινήσει, με τη βοήθεια φυσικά και της Αστυνομίας, η οποία δυστυχώς δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση στις αποφάσεις των «μεγάλων». Όπως πιστεύω πως αμέσως μετά θα καεί και η περιοχή Καβουρότρυπες και σε λίγα χρόνια, εκεί που σήμερα είναι οι σκηνές των ελεύθερων κατασκηνωτών, αύριο θα δεσπόζουν εξοχικά πλουσίων συμπολιτών μας. Και κάποιοι άλλοι θα απολαμβάνουν τις μίζες που θα έχουν πάρει, ίσως σε μια άλλη παραλία, για να μην γίνουν και αντιληπτοί.

Σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Όχι. Δυστυχώς αυτό είναι το εφιαλτικό σενάριο καταπάτησης της Χαλκιδικής, που κάθε χρόνο γίνεται και πιο φοβερό.

Κλείνω θυμίζοντάς σας κάτι που είχε πει ο Λάκης Λαζόπουλος μέσα από μια εκπομπή του. Σας το αναφέρω περιληπτικά:

Καθώς έκανε διακοπές μια χρονιά στη Χαλκιδική, ακριβώς δίπλα του, σε ένα ταβερνάκι, καθόντουσαν κάποιοι… «κύριοι», οι οποίοι είχαν ανοίξει έναν χάρτη της Χαλκιδικής και… μοίραζαν μεταξύ τους μια δασική περιοχή (!!!). Την επόμενη χρονιά η εν λόγω περιοχή τυλίχθηκε στις φλόγες (τι σύμπτωση;!) και όταν μερικά χρόνια αργότερα ο γνωστός ηθοποιός πήγε πάλι σε εκείνη την περιοχή, είδε το σημείο εκείνο που μοίραζαν οι «κύριοι» της ταβερνούλας, να έχει μετατραπεί σε θέρετρο με ακριβές βίλες, που τίποτα δεν θύμιζε δάσος…
Τα σχόλια δικά σας…