Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ
«Γένοβα, Παρίσι, Αθήνα και μετά τι;», «Πυροβολήστε με». Με αυτά τα συνθήματα, αλλά και με αναφορές σε «εξέγερση», το ελληνικό κύμα αγανάκτησης που πυροδότησε η δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου, εξαπλώνεται από τη Μόσχα έως τη Μαδρίτη, με διαδηλώσεις συμπαράστασης και επεισόδια.

Όλοι κάνουν λόγο για μια πανευρωπαϊκή πλέον εξέγερση των νέων, η οποία φαίνεται να έχει αφετηρία την Ελλάδα, καθώς η αναταραχή που συγκλονίζει τη χώρα μας ξεχύνεται στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, δημιουργώντας ανησυχίες για ένα γενικευμένο ξέσπασμα οργής κατά των κυβερνήσεων, εν μέσω της βαθιάς οικονομικής κρίσης που βιώνει η Ευρώπη και της εκτίναξης των δεικτών ανεργίας.
Διαδηλώσεις συμπαράστασης και επεισόδια ελληνικής προέλευσης έχουν σημειωθεί τις τελευταίες ημέρες στη Μόσχα, τη Κωνσταντινούπολη, τη Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη, το Μπορντό, την Κοπεγχάγη, τη Φρανκφούρτη, τη Ρώμη και τη Βενετία, και όχι μόνο. Σε όλη την ήπειρο έχουν ξεπηδήσει δικτυακοί τόποι και blogs για να μεταδώσουν το κάλεσμα σε διαμαρτυρία.

Ο ξένος Τύπος καταγράφει τη «μετάδοση» των επεισοδίων σε άλλες χώρες και ενδεικτικά η γαλλική Le Monde μιλά για τη «γένεση μιας εξέγερσης από την απογοητευμένη νεολαία της Ελλάδας», κάνοντας αναφορά στο αναρχικό κίνημα από τη δεκαετία του 1970 και έπειτα.
Διαδήλωση έξω από την ελληνική πρεσβεία στο Παρίσι πραγματοποίηθηκε πριν λίγες ημέρες και οι Γάλλοι διαδηλωτές εκδήλωσαν την υποστήριξή τους στις κινητοποιήσεις στην Ελλάδα: «Ζήτω ο ελληνικός λαός και η αγωνιστική του νεολαία», «Αστυνομία παντού, δικαιοσύνη πουθενά», «Ο Αλέξανδρος ζει - τρεις σφαίρες θάνατος για όλους», ήταν μερικά από τα συνθήματα που φώναζαν οι διαδηλωτές. Ανάμεσα στους διαδηλωτές και ο Γάλλος πολιτικός της Αριστεράς Ζαν Πιερ Μελανσόν, ο οποίος εξέφρασε την υποστήριξή του στην αγωνιστικότητα της ελληνικής νεολαίας.

«Δείτε τι γίνεται στην Ελλάδα» είπε ο Νικολά Σαρκοζί στους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος UMP, απορρίπτοντας προτάσεις στο πλαίσιο της κατάρτισης του προϋπολογισμού που θα παρείχαν «μαξιλαράκι» στα υψηλά στρώματα…

Στην Ισπανία, η οποία έχει το μεγαλύτερο ρυθμό ανεργίας στην ΕΕ, καθώς αναμένεται να φθάσει το 20% όσο βαθαίνει η κρίση, νεαροί επιτέθηκαν σε τράπεζες, καταστήματα και σε ένα αστυνομικό τμήμα, ενώ οι διαδηλωτές φώναζαν συνθήματα και κρατούσαν πλακάτ που ανέγραφαν: «Ο Αλέξανδρος είναι νεκρός, γι' αυτό αντίσταση παντού και πάντα», η «Φωτιά και φλόγα κατά της καταπίεσης».

Στη Ρώμη καταστράφηκαν περιπολικά, αναποδογυρίστηκαν αυτοκίνητα και πυρπολήθηκαν κάδοι απορριμάτων. Στο κέντρο της Κοπεγχάγης διαδηλωτές εκτόξευσαν μπουκάλια και μπογιές κατά της αστυνομίας και επιδόθηκαν σε καταστροφές. Στη Μόσχα διοργανώθηκε διαδήλωση με πανό που έγραφαν «Πυροβολήστε με». Νεαροί πέταξαν βόμβες μολότοφ στην ελληνική πρεσβεία. Σε συνοικίες της βορειοανατολικής Μόσχας περίπου 100 Ρώσοι αναρχικοί πραγματοποίησαν διαδήλωση «για να εκδηλώσουν την αλληλεγγύη τους στους Έλληνες ομοϊδεάτες τους», όπως δήλωσαν. Και στη Φρανκφούρτη σημειώθηκαν επεισόδια, έπειτα από πορεία στο γενικό προξενείο της Ελλάδας. Εν τω μεταξύ, στην Τουρκία μία ομάδα νέων πέταξε ντομάτες στην πρόσοψη του προξενείου της Ελλάδας στη Σμύρνη για να διαμαρτυρηθεί για το φόνο του Αλέξη Γρηγορόπουλου. «Η ελληνική νεολαία δεν είναι μόνη. Ζήτω η αλληλεγγύη!» φώναζαν οι νεαροί διαδηλωτές, οι οποίοι εμποδίστηκαν από την αστυνομία να πλησιάσουν στο προξενείο.

Την ίδια ώρα, το περιοδικό The Economist σε ανάλυσή του για τα πρόσφατα επεισόδια στην Ελλάδα, αναφέρει ότι αναζητείται «μια νέα μορφή Περικλή, με αρκετό θάρρος για να ασχοληθεί με τις βαθύτερες αιτίες του χάους στην Ελλάδα».
Γενικός τίτλος του θέματος για την Ελλάδα είναι το χαρακτηριστικό «Φοβού τους Έλληνες μολότοφ φέροντες»… Πόσο δίκιο φαίνεται να έχει!

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

ΣΤΗΝ... ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...
Εκτός τόπου και χρόνου έδειξε ότι βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, με την συνέντευξη που έδωσε από τις Βρυξέλλες, απογοητεύοντας όσους περίμεναν ότι θα αναλάβει πρωτοβουλίες για να εκτονώσει την κοινωνική οργή, που έχει φέρει την κυβέρνησή του στο ναδίρ.

Ο Κώστας Καραμανλής εμφανίστηκε για μία ακόμη φορά ωσάν «ανεύθυνος πρωθυπουργός» και αρνήθηκε να αναλάβει ευθύνες για τα γεγονότα των ημερών ή για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Για τα γεγονότα των τελευταίων ημερών ο πρωθυπουργός ακολουθεί σκληρή γραμμή καθώς δεν θεωρεί τις μαζικές διαδηλώσεις και τις κινητοποιήσεις των μαθητών ως ένα κοινωνικό φαινόμενο που χρήζει ειδικής ανάλυσης και αντιμετώπισης.

Δεν είπε λέξη για την συσσωρευμένη κοινωνική αγανάκτηση που ωθεί τη νεολαία στους δρόμους. Αντίθετα προσπαθεί να «προβοκάρει» το κοινωνικό κίνημα μιλώντας συνεχώς για τα επεισόδια και χαρακτηρίζοντας «εχθρούς της δημοκρατίας όσους συμμετέχουν». Όμως οι χιλιάδες μαθητές που κατεβαίνουν στο δρόμο και πετάνε πέτρες στα ΜΑΤ δεν είναι κουκουλοφόροι. Γι αυτούς και για τις αγωνίες τους δεν βρήκε κάτι να πει ο κ. Καραμανλής περιορίστηκε να μιλήσει για την δράση των «ακραίων ομάδων που καταφεύγουν στην τυφλή βία και το οποίο πρέπει να καταδικάσουν όλες οι πολιτικές δυνάμεις».

Παράλληλα προσπάθησε να κατασκευάσει εσωτερικό εχθρό φωτογραφίζοντας τον ΣΥΡΙΖΑ «γιατί δεν καταδικάζει απερίφραστα τα επεισόδια». Ο κ. Καραμανλής κάλυψε πλήρως την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών τόσο για τον χειρισμό της δολοφονίας όσο και για την αδυναμία να περιφρουρήσει την δημόσια και ιδιωτική περιουσία. Είπε ότι δεν χρειάζεται «αλλαγή ηγεσίας ή πολιτικής». Άφησε ανοικτό το θέμα των ευθυνών της φυσικής ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας λέγοντας ότι «την κατάλληλη ώρα θα αποτιμηθεί με ψυχραιμία και νηφαλιότητα το επιχειρησιακό σχέδιο». Και πάλι όμως απέφυγε να μιλήσει για γενικότερες ευθύνες και δυσλειτουργίες της αστυνομίας που συνδέονται με την δολοφονία του εφήβου.

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η πλήρης κάλυψη που πρόσφερε στον υπουργό Παιδείας Ευρυπίδη Στυλιανίδη ο οποίος «την βραδιά της δολοφονίας του δεκαπεντάχρονου πήγε στα μπουζούκια και την επομένη να παρακολουθήσει ποδοσφαιρικό αγώνα». Ωστόσο εγώ είμαι βαθύτατα στεναχωρημένος, γιατί ακόμα μια φορά ο πρωθυπουργός δεν ποιο είναι το αγαπημένο του παιχνίδι στο play station, που παίζει καθημερινά στο σπίτι του, στη Ραφήνα…Αναμένω…

ΤΑ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΜΑΣ

ΑΦΑΝΤΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ, ΝΕΚΡΟΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΣ...
Πολύ στεναχώρια έχει πέσει στην κυβέρνηση για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, γι’ αυτό και ΔΕΝ παραιτήθηκε κανείς, μετά το συμβάν, ούτε ακόμα όταν κάηκε και η μισή Ελλάδα από τους κουκουλοφόρους και τους αναρχικούς.

Ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής παρέμεινε στη Ραφήνα και αποφάσισε να εκφράσει τη… λύπη του μετά από δύο 24ωρα. Μάλιστα, δε δίστασε να πει πως όλες αυτές τις ημέρες είδε πολύ τηλεόραση, παρέλειψε όμως να μας πει τελικά ποιο παιχνίδι προτίμησε στο play station.

Ο υπουργός Εσωτερικών και ο υφυπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Χηνοφώτης αρκέστηκαν σε σικέ- παραιτήσεις, τις οποίες δεν έκανε δεκτές ο πρωθυπουργός, όποτε κι αυτοί από… φόβο τις πήραν πίσω.

Την πίκρα του «έπνιξε» στα μπουζούκια ο υπουργός Παιδείας Ευρυπίδης Στυλιανίδης, λίγες ώρες αφότου δολοφονήθηκε ο Αλέξης Γρηγορόπουλος, παρέα με τον υφυπουργό Εσωτερικών Χρήστο Ζώη. Μόλις έγινε γνωστό στο πανελλήνιο πως τα δύο στελέχη της κυβέρνησης «έκλαιγαν» τον Αλέξανδρο στον Τερζή και την Παπαρίζου, αρκέστηκαν να δηλώσουν πως για το περιστατικό έμαθαν μετά τη μία τα μεσάνυχτα, οπότε αποχώρησαν και από το μπουζουξίδικο, όταν όλη η Ελλάδα ενημερώθηκε για το γεγονός αρκετές ώρες νωρίτερα. Και δεν έμεινε μόνο εκεί ο υπουργός Παιδείας. Την επόμενη μέρα και ενώ καιγόταν η μισή Ελλάδα, ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης φωτογραφήθηκε στο ΟΑΚΑ, κατά τη διάρκεια του ποδοσφαιρικού αγώνα της ΑΕΚ με τον Πανθρακικό, ομάδα της εκλογικής του περιφέρειας. Φυσικά ο πρωθυπουργός «κάλυψε» τον κουμπάρο του, όταν ρωτήθηκε σχετικά, όπως άλλωστε κάνει πάντοτε με τους υπουργούς της κυβέρνησής του.

Οι απαράδεκτες κινήσεις του υπουργού Παιδείας δεν σταμάτησαν εκεί. Με εγκύκλιό του, που χαρακτηρίζεται «εμπιστευτική», ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης ζητά από όλα τα γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας να διεξάγουν έρευνα και να αναφέρουν όλους τους καθηγητές και διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων οι οποίοι συνόδευσαν μαθητές σε συγκεντρώσεις και πορείες, έτσι ώστε να υποστούν άμεσες διοικητικές κυρώσεις. Καταλάβατε; Και στα μπουζούκια ο κύριος υπουργός όταν όλη η Ελλαδα έκλαιγε για τον χαμό του Αλέξανδρου και δεν επιτρέπει στην ουσία οι καθηγητές και οι δάσκαλοι να συμμετέχουν στη θλίψη των μαθητών για τη δολοφονία του 15χρονου. Τόσο πόνο ο Ευρυπίδης…!

Την ώρα που τα τηλεοπτικά κανάλια μετέδιδαν συνεχώς εικόνες από τους βανδαλισμούς που ακολούθησαν της δολοφονίας του 15χρονου μαθητή, ο πρώην υπουργός Επικρατείας Θοδωρής Ρουσόπουλος ψώνιζε και “the Mall”, παρέα με τη σύζυγό του, ενώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος ήταν εξαφανισμένος.

Όσο για τη Θεσσαλονίκη, όπου δοκιμαζόταν από τους βανδαλισμούς των αναρχικών, ο δήμαρχος της πόλης βρήκε «καταφύγιο» στο σπίτι του στο Πανόραμα. Άλλωστε τι δουλειά έχει με τους κουκουλοφόρους ο «ατσαλάκωτος» Βασίλης Παπαγεωργόπουλος;

Σήμερα ο Κώστας Καραμανλής βρίσκεται στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με το Σύνταγμα, σε περίπτωση απουσίας του πρωθυπουργού, τη θέση του παίρνει αυτόματα ο υπουργός Εσωτερικών, δηλαδή ο Προκόπης Παυλόπουλος. Μήπως λοιπόν να υποβάλλει σήμερα ο κύριος Παυλόπουλος την παραίτησή του από υπουργός Εσωτερικών και να την κάνει επίσης δεκτή ως πρωθυπουργός, ώστε να μην του στέκεται εμπόδιο ο Καραμανλής; Αν έχει ίχνος ανθρωπιάς φυσικά μέσα του και ως άνθρωπος νοιώθει τις τύψεις να τον πνίγουν…

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ 15ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΥΤΣΤΡΑΛΙΑ

ΕΞΑΓΡΙΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ
Λίγες μέρες μετά, αφότου ο Αλέξης έχασε την ζωή του, ένα άλλο παιδί, 15 χρονών, έπεφτε νεκρό από σφαίρες δύο αστυνομικών, στην Αυστραλία. Σε αυτή την περίπτωση ο νεαρός όμως φαίνεται ότι είχε πραγματικά περίεργες διαθέσεις, καθώς τους απείλησε με δύο μαχαίρια. Οι αστυνομικοί αφού έριξαν δύο προειδοποιητικές βολές και εφόσον δεν έγινε τίποτα, έριξαν και την τρίτη, αυτή τη φορά στο στήθος του παιδιού, οπότε και τον σκότωσαν. Ωστόσο και σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορεί να δικαιολογηθεί ο θάνατος αυτού του παιδιού. Οι Αυστραλοί είναι εξαγριωμένοι με την αστυνομία τους, οπότε εμείς δεν δικαιολογούμαστε για τις αντιδράσεις μας, όταν ο Αλέξανδρος δολοφονήθηκε μόνο και μόνο επειδή πέταξε ένα μπουκάλι νερό προς το περιπολικό;

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΝΑΝΔΡΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΟ- ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ
Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2008 και η Ελλάδα παγώνει στο άκουσμα της είδησης πως ένας αστυνομικός πυροβόλησε και σκότωσε έναν 15χρονο στα Εξάρχεια. Το αρχικό σοκ διαδέχεται την οργή, όταν μετά από μερικά λεπτά γίνεται γνωστό πως ο νεαρός Αλέξης δολοφονήθηκε επειδή… τόλμησε μαζί με την παρέα του και πέταξαν ένα μπουκάλι νερό σε διερχόμενο περιπολικό…

Αμέσως μετά τη δολοφονία, στις τηλεοράσεις εμφανιζόντουσαν ήδη εκπρόσωποι αστυνομικών, οι οποίοι με θράσος υποστήριζαν τον συνάδελφό τους, λέγοντας πως ήταν σε θέση.. άμυνας, ενώ η Κατερίνα Παπακώστα, βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, λέγοντας πως θα έπρεπε πρώτα να μάθουμε σε ποιο πολιτικό χώρο άνηκε το παιδί, δηλαδή αν ήταν αναρχικός και προκάλεσε τους αστυνομικούς με τη συμπεριφορά του, λες και αυτό μπορεί να… ακυρώσει την εν ψυχρώ δολοφονία του νεαρού αγοριού…

Η μητέρα του Αλέξανδρου έμαθε την είδηση του θανάτου του γιου της από το… κινητό του τηλέφωνο, καθώς κάποιοι ανεγκέφαλοι που πήραν στα χέρια το κινητό του, βρήκαν το όνομα «μαμά» και της τηλεφώνησαν…Στα Εξάρχεια η είδηση μαθεύτηκε μέσα σε λίγα λεπτά, γεγονός που ξεσήκωσε τόσο τους νέους, όσο και τους γνωστούς- άγνωστους με τους κουκούλες, που αποφάσισαν να δράσουν άμεσα. Οι υπόλοιποι Έλληνες απλά παρακολουθούσαμε στις τηλεοράσεις τις εξελίξεις, απούσης φυσικά της πολιτικής ηγεσίας, ρόλο που θέλησαν να παίξουν μερικοί ανεγκέφαλοι του κυβερνώντος κόμματος.

ΣΙΚΕ- ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ… ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος, αρμόδιος υπουργός για τη δημόσια τάξη και τα σώματα ασφαλείας, περιόδευε στις Σέρρες, ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής θα έπαιζε κανά παιχνίδι στο play station στο σπίτι του στη Ραφήνα, ο υφυπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Χηνοφώτης άφαντος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μάλλον συμβουλευόταν τον Θεόδωρο Ρουσόπουλο για το τι πρέπει να πράξει, οπότε από τη δύσκολη θέση τους έβγαλε όλους ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, που εξέφρασε τη λύπη του για το γεγονός, συνέστησε ηρεμία και ζήτησε υπεύθυνη στάση από όλους τους Έλληνες.

Μετά από ώρα έκανε την εμφάνισή του και ο Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος είπε το μονόλογο που απαιτείται σε αυτές τις περιπτώσεις, ένας μονόλογος που όλοι οι Έλληνες έχουν βαρεθεί να ακούνε και πλέον τους έρχεται να ξεράσουν στην μάπα αυτού που το ξεστομίζει: «Πρόκειται για ένα μεμονωμένο περιστατικό στο οποίο θα πέσει άπλετο φως και οι ένοχοι θα τιμωρηθούν παραδειγματικά»… Φυσικά δήλωσε πως τόσο ο ίδιος όσο και ο κύριος Χηνοφώτης έθεσαν τις παραιτήσεις τους στη διάθεση του πρωθυπουργού, οι οποίες όμως δεν έγιναν δεκτές, καθώς ο Κωστάκης διαμήνυσε πως δεν προκύπτει καμία πολιτική ευθύνη, στη δολοφονία του Αλέξανδρου… Τέτοιο αίσχος! Και αυτοί, αντί να επιμείνουν στις παραιτήσεις τους, έστω για λόγους ευθιξίας, έστω για να κατευνάσουν τα πνεύματα, έκαναν… πίσω, οι καρεκλοκένταυροι!

Ο μόνος που παραιτήθηκε- αλλά φυσικά μετά ανακάλεσε την απόφασή του- ήταν ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο κύριος Κίττας, επειδή πίστευε- όπως ο ίδιος δήλωσε- ότι απέτυχε ως "δάσκαλος". Προσωπικά η παραίτηση του πρύτανη μου φάνταζε από την αρχή πολύ σικέ και τελικά έτσι αποδείχτηκε… Άλλωστε να μην ξεχνάμε πως ο κύριος Κίττας ήταν εκείνος που τοποθέτησε τις δύο κόρες του στο Πανεπιστήμιο, ενώ άλλοι νέοι με σπουδές και μεταπτυχιακά δεν μπορούν να βρουν ούτε μία θέση και αποτελούν την γενιά των 600 ευρώ. Είναι μάλιστα γνωστό ότι σχεδόν όλοι οι πανεπιστημιακοί έχουν τακτοποιήσει συγγενείς και φίλους στα πανεπιστήμια, την στιγμή που άλλοι και μάλιστα νέοι, με μεγάλη δυσκολία τα βγάζουν πέρα. Άκουσα επίσης τον κύριο Κίττα να δηλώνει ότι υπέστη ζημιές και το πανεπιστημιακό εντευκτήριο του Κωστή Παλαμά, που πρόσφατα είχε ανακαινιστεί. Αυτό που δεν είπε όμως ήταν ότι το κτήριο αυτό είναι κλειστό club των πανεπιστημιακών για τις εκδηλώσεις και τις δεξιώσεις τους, ενώ οι φοιτητές δεν έχουν καν πρόσβαση. Α! Και για να μην ξεχνιόμαστε, μέχρι και τη Δευτέρα το πρωί ο πρωθυπουργός παρέμενε άφαντος…

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΑΡΑΞΙΩΝ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΚΕ- «ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ» MADE IN ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
Στο μεταξύ, τα επεισόδια στην Αθήνα και στις άλλες μεγάλες πόλεις είχαν ξεκινήσει. Πολλοί αναρχικοί, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός πως οι αστυνομικοί βρίσκονται σε δεινή θέση, μπλέχτηκαν με τους πολίτες που διαδήλωναν ήρεμα και ειρηνικά και μετέτρεψαν τα συλλαλητήρια οργής σε συλλαλητήρια καταστροφής, καθώς έκαψαν, λεηλάτησαν και κατέστρεψαν εκατοντάδες καταστήματα, αυτοκίνητα και σπίτια, φέρνοντας στο χείλος του γκρεμού πολλούς επιχειρηματίες και κατοίκους και όλα αυτά στο όνομα του Αλέξανδρου και της άνανδρης δολοφονίας του… Φυσικά, είναι δυνατόν σε ένα άναρχο κράτος, όπως μετέτρεψαν οι κυβερνώντες μας την Ελλάδα, να μην υπάρχουν αναρχικοί; Απλά, δε νομίζω πως πίστευε ποτέ κανείς ότι είναι τόσοι πολλοί και δυστυχώς ποτέ κανείς δεν έκανε τίποτα για να αντιμετωπίσει το κακό από τη ρίζα του. Και κυρίως οι αστυνομικοί, που πολλές φορές τους παρείχαν μέχρι και προστασία ή οι ίδιοι οι αστυνομικοί φορούσαν κουκούλα για να προκαλούν επίτηδες επεισόδια, ώστε η κοινή γνώμη να στραφεί εναντίον των ταραξιών. Άλλωστε οι φωτογραφίες αστυνομικών παρέα με «κουκουλοφόρους», παίχτηκαν σε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα, ακόμα και στο εξωτερικό.

ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ- ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ
Οι δραματικές εξελίξεις στην Ελλάδα μεταφέρονται γρήγορα και στο εξωτερικό. Τα γεγονότα αποτελούν την πρώτη είδηση σε όλα τα διεθνή δίκτυα, τα οποία κάνουν λόγο για άναρχη κατάσταση στην χώρα, μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου, η οποία ήταν και η αιτία για να ξεσπάσουν οι Έλληνες, σε μια Ελλάδα που μαστίζεται από πολιτικά σκάνδαλα, που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και η ανεργία κατέχει την πρώτη θέση σε σχέση με τα υπόλοιπα κράτη- μέλη της Ε.Ε. Μάλιστα, πολλοί ξένοι δημοσιογράφοι αναφέρονται και στις πυρκαγιές του 2007, ως αφετηρία της μεγάλης αγανάκτησης που πνίγει τους Έλληνες, απέναντι στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, όπου όλα τα στελέχη της πλούτισαν προκλητικά, αμέσως μετά τη διακυβέρνηση της χώρας από τον Κώστα Καραμανλή, όταν οι πολίτες σήμερα πεινάνε και μένουν δίχως δουλειά… Η απόλυτη ξεφτίλα με λίγα λόγια… Την ίδια ώρα, όλο και περισσότερες είναι οι χώρες που καλούν τους πολίτες τους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί αν σκοπεύουν να επισκεφτούν ή αν βρίσκονται στην Ελλάδα. Μέχρι στιγμής οι χώρες είναι η Αγγλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Δανία, η Αυστρία, η Π.Γ.Δ.Μ. και έπεται συνέχεια…
Οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για τη δολοφονία του νεαρού μαθητή συνεχίστηκαν και εκτός συνόρων. Στο Βερολίνο, φοιτητές κατέλαβαν για αρκετές ώρες το Γενικό Προξενείο, ενώ στο Λονδίνο ομάδα φοιτητών έφτασε στην ελληνική πρεσβεία, κατέβασε την ελληνική σημαία και φώναξε συνθήματα. Στην Κύπρο, δύο άτομα συνελήφθησαν έξω από την ελληνική πρεσβεία στη Λευκωσία, κατά τη διάρκεια μικροεπεισοδίων μεταξύ αστυνομικών και νεαρών, ενώ διαδηλώσεις έγιναν και σε άλλες πόλεις της Γερμανίας (Κολωνία, Αμβούργο), όπως επίσης στην Κροατία και το Παρίσι, στη Μπρατισλάβα, τη Σλοβακία και το Εδιμβούργο, καθώς και στη Νέα Υόρκη και τη Μόσχα.

Ταυτόχρονα, σε εικόνα κοινωνικής ανάφλεξης παραπέμπει ο «χείμαρρος» οργής και διαμαρτυρίας στο Διαδίκτυο για τη δολοφονία του 16χρονου Αλέξανδρου-Ανδρέα Γρηγορόπουλου, καθώς περισσότερα από 150.000 μέλη συγκεντρώθηκαν στο facebook για να εκφράσουν την οργή τους απέναντι στην Πολιτεία και την Αστυνομία, ενώ γενικότερη κατακραυγή υπήρξε στα blogs, όπου πρωτοστάτησαν και στην κάλυψη των γεγονότων, που ακολούθησαν της δολοφονίας (εκπληκτική η δουλειά του blog troktiko).

ΝΑΤΟΣ- ΝΑΤΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ!!!
Δευτέρα πρωί και τόσο ο πρωθυπουργός, όσο και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έκαναν την εμφάνισή τους, αφού βεβαίως πρώτα είχε καεί η μισή Αθήνα, η άλλη μισή βρισκόταν εν μέσω συλλαλητηρίων και συγκρούσεων, απούσης φυσικά της Αστυνομίας, ενώ μόνο το Κολωνάκι ήταν υπό αστυνομικό κλοιό, καθώς 800 αστυνομικοί έκαναν την εμφάνισή τους στην περιοχή για να προστατεύσουν την… υψηλή κοινωνία, από τους νέους και τους κουκουλοφόρους…

Στο διάγγελμά του ο πρωθυπουργός δεν είπε στην ουσία τίποτα, παρά μόνο πως θα καταδικαστούν οι ένοχοι (μαλακίες κοινώς) και πως όλοι οι καταστηματάρχες θα αποζημιωθούν για τις ζημιές που υπέστησαν (κοινώς ας ετοιμαζόμαστε για πρόσθετους φόρους...), ενώ ο Ευάγγελος Αντώναρος δεν απάντησε επί της ουσίας σε κανένα ερώτημα των δημοσιογράφων, γεγονός που εξόργισε τους εκπροσώπους του Τύπου. Ο Προκόπης Παυλόπουλος έκανε πάλι την εμφάνισή του, λέγοντας- εμμέσως- πως για τα επεισόδια ευθύνεται ο ΣΥΡΙΖΑ, που υποκινεί τις διαδηλώσεις διαμαρτυρίας. Από τη μεριά τους οι αστυνομικοί, για να ηρεμήσουν τα πνεύματα, μέσω των εκπροσώπων τους, άρχισαν να δηλώνουν πως δεν θεωρούν συνάδελφό τους τον Ράμπο (αυτό ήταν το παρατσούκλι του δολοφόνου αστυνομικού), ωστόσο οι κουβέντες τους δεν ήταν τόσο καθαρές, μάλλον γιατί δεν το πίστευαν αυτό που έλεγαν, απλά αναγκάστηκαν φαίνεται λόγω των γεγονότων. Άλλωστε το ίδιο δεν έκαναν και με την υπόθεση της ζαρντινιέρας, όπου συνάδελφοί τους κόντεψαν να σκοτώσουν τον κύπριο φοιτητή, δίχως λόγο και αιτία και ενώ στην αρχή καταδίκαζαν την πράξη του, μετά έτρεχαν στα δικαστήρια να τον υπερασπιστούν; Αλλά και με τον φοιτητή με τα πράσινα παπούτσια, που τον συνέλαβαν και τον κράτησαν μέρες στη φυλακή επειδή φορούσε ακριβώς τα ίδια με αναρχικό, τον οποίο πολύ πιθανόν και να τον ξέρανε…

Στο μεταξύ, τα τηλεοπτικά κανάλια ζούσαν στιγμές «ευτυχίας». Βλέπετε, είχαν κουραστεί τόσες ημέρες με το σκάνδαλο του Βατοπεδίου και έψαχναν καιρό τώρα κάτι άλλο για να… γαργαλίσουν τους τηλεθεατές τους. Η είδηση της δολοφονίας του 16χρονου μαθητή και τα επεισόδια που ακολούθησαν, καλυπτόντουσαν επί 24ωρου βάσεως. Πολιτικοί, αναλυτές, μαθητές, καθηγητές, καταστηματάρχες, όλοι είχαν κάτι να πουν, να κάνουν μια δήλωση. Φυσικά η υπερβολή περίσσευε. Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ), ζήτησε από τους δημοσιογράφους πληρέστατο σεβασμό στις αρχές της δεοντολογίας και αντίσταση σε κάθε απόπειρα αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης. Ποιος όμως έδωσε σημασία;

ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ, ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΑΝΕ… ΝΑΡΚΟΜΑΝΕΙΣ!
Και αφού καταστράφηκε η μισή Ελλάδα, τελικά αποφάσισαν οι αστυνομικοί να δράσουν. Οπότε και τη Δευτέρα το βράδυ προσήγαγαν στο αστυνομικό τμήμα της Ομόνοιας πάνω από 150 άτομα. Και ενώ πολλοί πίστευαν πως αυτοί θα ήταν οι γνωστοί- άγνωστοι με τις κουκούλες, που κατέστρεψαν δημόσιες και ιδιωτικές περιουσίες, αποκαλύφθηκε πως οι προσαγωγές αφορούσαν χρήστες ναρκωτικών ουσιών και ΟΧΙ αναρχικούς και αλλοδαπούς, οι οποίοι για να πάρουν τη δόση τους, πουλούσαν τα κινητά που έκλεβαν από τις σπασμένες τζαμαρίες των καταστημάτων, που είχαν σπάσει όμως οι αναρχικοί, όχι οι ίδιοι. Τέτοια μαλακία δέρνει την Αστυνομία μας! Αλλά βέβαια, ας μην ξεχνάμε πως οι περισσότεροι αστυνομικοί είναι φιλαράκια με τους γνωστούς- άγνωστους, αυτούς δεν τους φοβούνται, αλλά φοβούνται κάτι 15χρονα, που τους πετάνε μπουκάλια με νερό. Και φυσικά ας μην ξεχνάμε πως η σημερινή δράση των αναρχικών βολεύει πολύ καλά τους αστυνομικούς, καθώς με αυτόν τον τρόπο εύχονται οι πολίτες να στρέψουν τον θυμό τους προς τους ταραξίες. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν επεμβαίνουν στις καταστροφές που προκαλούν οι γνωστοί- άγνωστοι. Για τέτοια χυδαιότητα μιλάμε.
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ- ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ Ο ΜΟΝΤΕΛΟΠΝΙΚΤΗΣ ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ
Τα… μπουκάλια με το νερό φοβήθηκε και ο 37χρονος ειδικός φρουρός Επαμεινώνδας Κορκονέας, ο στυγνός δολοφόνος του 15χρονου μαθητή Αλέξανδρου – Ανδρέα Γρηγορόπουλου, ο οποίος στην κατάθεσή του είπε πως εκείνη τη στιγμή φαντάστηκε τον εαυτό του ανάπηρο και τη γυναίκα του από πάνω του να κλαίει. Άκουσον- άκουσον! Φαντάστηκε να μένει παράλυτος από ένα μπουκάλι νερό που του πέταξε ένας 15χρονος! Μα τόσο παπάρας;!
Γεννημένος το 1971 στην Καλαμάτα, με καταγωγή από τη μεσσηνιακή Μάνη, ο ειδικός φρουρός που πυροβόλησε και σκότωσε τον Αλέξανδρο, ήθελε από μικρός να γίνει αστυνομικός, σύμφωνα με τους συναδέλφους του. Στο Αστυνομικό Τμήμα των Εξαρχείων, όπου υπηρετούσε, ήταν γνωστός με το παρατσούκλι «Ράμπο». Ψηλός, γεροδεμένος με εκρηκτικό χαρακτήρα λόγω της μανιάτικης καταγωγής του, ο Επαμεινώνδας Κορκονέας, θεωρείτο από τους σκληρούς ειδικούς φρουρούς με ιδιαίτερα υπερβολικές αντιδράσεις. Το γεγονός ότι είχε περάσει από τις ειδικές δυνάμεις του Στρατού, ως καταδρομέας και αλεξιπτωτιστής, ενώ είχε «κάνει» και στη σχολή πολέμου, τον έκαναν ιδιαίτερα μάχιμο με ειδικότητα στο χειρισμό των όπλων.
Παντρεμένος και πατέρας τριών ανήλικων παιδιών ηλικίας 6,4 και 2 ετών, οι πληροφορίες λένε πως είχε τον τελευταίο χρόνο ανοίξει «βεντέτα» με τους αντιεξουσιαστές των Εξαρχείων. Ο συγκεκριμένος ειδικός φρουρός μάλιστα, είχε τιμηθεί και με εύφημο μνεία από τους ανωτέρους του, ενώ αρκετές φορές είχε έρθει σε κόντρα με τους προϊσταμένους του, καθώς διαφωνούσε με την τακτική τους οι αστυνομικοί να μην προκαλούν και να μην αντιπαρατίθενται με τους αντιεξουσιαστές.

Διαβάστε τώρα και με πόσο απίστευτο κυνισμό περιέγραψε στους συναδέλφους του τα όσα συνέβησαν το βράδυ του Σαββάτου στα Εξάρχεια. Ο διάλογος που ακολουθεί είναι αποκαλυπτικός για την προσωπικότητα του αστυνομικού που πυροβόλησε θανάσιμα το 15χρονο Αλέξανδρο.
-Γιατί επέστρεψες, αφού είχες δεχθεί την επίθεση;
-Γύρισα για τον τσαμπουκά. Βαρέθηκα να τρώω πέτρες και μην κάνω τίποτα.
-Γιατί πυροβόλησες;
- Φοβήθηκα για τη ζωή μου, ότι θα μου πάρουν το όπλο. Πυροβόλησα δύο φορές στον αέρα για εκφοβισμό και μία τρίτη μου «έφυγε» τη στιγμή που έβαζα το όπλο στη θήκη.
-Γιατί δεν κάλεσες ασθενοφόρο;
-Εκείνη τη στιγμή τα έχασα. Ήταν λάθος μου. Έχω μετανιώσει.

Στον ανακριτή ο δολοφόνος αστυνομικός προσπάθησε να τα ρίξει όλα στον Αλέξανδρο, ασελγώντας στη μνήμη του. Όχι μόνο δε ζήτησε συγνώμη στην οικογένεια του 15χρονου νεαρού, που τραυμάτισε θανάσιμα, αλλά τον κατηγορεί για αποκλίνουσα συμπεριφορά, που δε συνάδει με την προσωπικότητα ενός εφήβου...
Για να αιτιολογήσει το χαρακτηρισμό του, ο ειδικός φρουρός Επαμεινώνδας Κορκονέας, ισχυρίστηκε ότι ο Αλέξανδρος άλλαζε πολύ συχνά σχολεία! Μάλιστα, ισχυρίζεται ότι το θύμα και η παρέα του, πριν το επεισόδιο στα Εξάρχεια, συμμετείχαν σε επεισόδια που έγιναν στον αγώνα πόλο Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού στο κλειστό γήπεδο Χαλανδρίου, ενώ υποστηρίζει ότι το θύμα με την παρέα του θα έκανε επίθεση κατά των γραφείων του ΠΑΣΟΚ!
Πάντως είμαι της άποψης ο εν λόγω δολοφόνος να μην μπει ακόμα στη φυλακή. Προτείνω- όπως και πολλοί άλλοι- να επιστρέψει για τις γιορτές στο σπίτι του και να αντιμετωπίσει τα παιδιά του, όταν τον ρωτάνε τι έκανε, γιατί δολοφόνησε τον 15χρονο μαθητή και γιατί έγινε η αιτία η χώρα μας να ζει αυτήν τη στιγμή έναν εμφύλιο… Μετά να πάει και στη μάνα του αδικοχαμένου Αλέξανδρου, να της ζητήσει συγνώμη και να της ευχηθεί… Καλά Χριστούγεννα…

Να τονίσω πως ήδη δύο δικηγόροι που είχαν προθυμοποιηθεί να υπερασπιστούν τους δύο αστυνομικούς, παραιτήθηκαν και τώρα την υπερασπιστική τους γραμμή ανέλαβε ο Αλέξης Κούγιας, ο δικηγόρος του star system, ο μοντελοπνίκτης, το σούργελο που έκανε το διαζύγιό του πρώτη είδηση στα δελτία ειδήσεων, ο οποίος είναι και πατέρας δύο ανήλικων παιδιών και πίστευα πως θα είχε περισσότερες ευαισθησίες. Επίσης, αξίζει να σημειώσω πως στην υπόθεση Καλτεζά, του μαθητή που πριν 15 χρόνια σκοτώθηκε από πυρά αστυνομικού, την υπεράσπισή του ανέλαβε ο Λυκουρέζος. Ο αστυνομικός αθωώθηκε και η μάνα του Καλτεζά ακόμα ψάχνει δικαίωση…

ΑΘΛΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΩΝ… «ΜΕΓΑΛΩΝ»
Στο μεταξύ, ο υπουργός Μακεδονίας- Θράκης Μαργαρίτης Τζίμας, όταν ρωτήθηκε για τον ειδικό φρουρό και τον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύονται σήμερα οι ειδικοί φρουροί, είπε: " Ο ειδικός φρουρός προσελήφθη επί ΠΑΣΟΚ. Αυτοί τον προσέλαβαν, τον εκπαίδευσαν, και τον παρέδωσαν σε μας. Εμείς τι φταίμε;" Το αφήνω ασχολίαστο. Πραγματικά τέτοιες δηλώσεις πόση δόση μαλακίας μπορεί να περιέχουν;…

Για να μην αναφερθώ και στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, όπου σε ραδιοφωνική εκπομπή του, η οποία κάλυπτε τα γεγονότα στο κέντρο της πόλης, όταν μια 15χρονη βγήκε στην τηλεφωνική γραμμή, για να πει πως οι νέοι διεκδικούν τα όνειρα και πως οι μεγαλύτεροι δεν θα πρέπει να είναι μονίμως εναντίον τους, ούτε να αντιδρούν όταν πετάνε πέτρες και βρίζουν τους αστυνομικούς, ο… «έξυπνος» ραδιοφωνικός παραγωγός, αφού σχολίασε την… ασυνταξία της πρότασής της, της είπε κυνικά (ως… μεγάλος) πως θα πρέπει να βρει καλύτερο τρόπο η νεολαία να διεκδικεί τα όνειρά της και πως η πέτρα που πετάει μπορεί να πέσει και πάνω στον… πατέρα της, οπότε να σκέπτονται πιο λογικά…

Πραγματικά, τι μπορείς να πεις σε έναν «μεγάλο», σαν αυτόν τον ραδιοφωνικό παραγωγό του Ράδιο Θεσσαλονίκη; Πόσο μαλάκας είναι; Πως στους νέους δεν πρέπει να βάζουμε εμπόδια στα όνειρά τους, ούτε να τους τα κατευθύνουμε, γιατί η νεολαία μας είναι το μέλλον μας και η ελπίδα μας για ένα καλύτερο αύριο. Γιατί μπορεί εμείς να συμβιβαστήκαμε και να υποταχθήκαμε σε αυτό που μας σερβίρουν οι κυβερνώντες μας, αλλά γιατί να οδηγούμε τους νέους μας εκεί με τη συμπεριφορά μας; Γιατί;… Όταν εμείς μιλάμε με αυτόν τον τρόπο στους νέους μας, τότε τι μπορούμε να περιμένουμε αύριο από αυτούς; Γιατί να μην επιτρέπουμε στους νέους μας να κάνουν όνειρα; Γιατί να τους απαγορεύουμε να πετάνε ένα μπουκάλι νερό στο διεφθαρμένο σύστημά μας;…

Έχουν περάσει περισσότερα από τέσσερα 24ωρα από τη δολοφονία του Αλέξανδρου, ωστόσο η χώρα πλέον είναι ακυβέρνητο καράβι, καθώς η κυβέρνηση έχει περιέλθει σε πλήρη παραλυσία και αδυνατεί να κάνει έστω και τα στοιχειώδη για να αντιμετωπίσει την έκρηξη της κοινωνικής οργής, που προκάλεσε ο αδικαιολόγητος φόνος του δεκαπεντάχρονου μαθητή.

Η κοινωνική έκρηξη προσλαμβάνει πλέον χαρακτηριστικά εξέγερσης, που επιδεινώνεται από την κατάρρευση του κρατικού μηχανισμού και αναδεικνύει το έλλειμμα ηγεσίας της χώρας. Η Αθήνα και οι άλλες μεγάλες πόλεις έχουν παραδοθεί στο έλεος των ταραξιών. Κτήρια και περιουσίες έχουν γίνει παρανάλωμα του πυρός με την Ελληνική Αστυνομία να παραμένει απλώς θεατής. Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση έχει χάσει τον έλεγχο της κατάστασης. Ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής αρνείται να αποδώσει ευθύνες στην πολιτική και την φυσική ηγεσία του υπουργείου Δημοσίας Τάξεως, τόσο για τον θάνατο του δεκαπεντάχρονου όσο και γιατί δεν απέτρεψαν τα εκτεταμένα επεισόδια. Παράλληλα η κυβέρνηση δεν παίρνει μέτρα για να εκτονώσει την κοινωνική δυσαρέσκεια, να αποκαταστήσει την κοινωνική γαλήνη και να προστατεύσει τις περιουσίες των πολιτών, παρά μόνο κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ και τους ταραξίες. Η κυβέρνηση αλλά και η ηγεσία της Αστυνομίας, που σκοτώνει αθώους και αφήνει τη χώρα στα χέρια των αναρχικών, ενεργούν υπό το βάρος της ενοχής για τον θάνατο του δεκαπεντάχρονου, ενώ παράλληλα η κυβέρνηση προσπαθεί να εκμεταλλευθεί τα εκτεταμένα επεισόδια για να αποστρέψει την προσοχή των πολιτών από τις δικές της ευθύνες.

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Στη Θεσσαλονίκη, ο λαλίστατος δήμαρχος Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, κρύφτηκε, όταν η πόλη φλεγόταν και αυτοκίνητα, κτήρια και καταστήματα βρισκόντουσαν υπό την καταστροφική μανία μερικών ανεγκέφαλων ταραξιών. Αλήθεια δήμαρχε, εσείς, που μιλάτε επί παντός (ευχάριστου) επιστητού, δεν έχετε να πείτε κάτι στους δημότες της φλεγόμενης, δοκιμαζόμενης Θεσσαλονίκης; Τα δελτία τύπου του δήμου σας, μιλάνε μόνο για μουσικές ημερίδες, για παιδικό θέατρο και άλλες αηδίες.
Εσείς, κύριε Ψωμιάδη; Γιατί δεν πήρατε το μηχανάκι σας να κατέβετε στο κέντρο της πόλης να δείτε τι συμβαίνει; Είστε τόσο απασχολημένος με την υπόθεση του Βατοπεδίου ή βρίσκεστε σε πρόβα, για το τι τραγούδι θα πείτε την Πρωτοχρονιά και τη στολή θα φορέσετε τις απόκριες; Ορίστε Θεσσαλονικείς. Δυστυχώς αυτοί είναι οι πολιτικοί που σας αξίζουν…

ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ
Στο μεταξύ, το «ύστατο χαίρε» στον 16χρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο, είπαν σήμερα χιλιάδες μαθητές, γονείς, καθηγητές, φίλοι, συγγενείς και απλός κόσμος. Σε κλίμα θρήνου και οργής, του είπαν το «τελευταίο αντίο» με δυνατό και παραταταμένο χειροκρότημα, ενώ σε ένδειξη πένθους πολλά καταστήματα της περιοχής έβαλαν «λουκέτο» και κάποια κάλυψαν τις βιτρίνες τους με μαύρα πανιά. Οι εκκλήσεις ωστόσο να τιμηθεί ειρηνικά η μνήμη του αδικοχαμένου παιδιού και να σεβαστούν τον θρήνο της οικογένειας του και της ελληνικής κοινωνίας έπεσαν στο κενό. Το «ύστατο χαίρε» στο νεαρό μαθητή αμαυρώθηκε από την εκτεταμένη χρήση χημικών που έκαναν οι δυνάμεις της αστυνομίας έξω από το νεκροταφείο στην προσπάθειά τους να απομακρύνουν νεαρούς που βρίσκονταν στο χώρο.

Μάλιστα, αστυνομικός της ομάδας «Ζ», όπου βρισκόταν απέναντι από τους διαδηλωτές, πυροβόλησε στον αέρα για εκφοβισμό με το υπηρεσιακό του πιστόλι, ενώ οι εικόνες μεταδόθηκαν από όλα τα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα.
Με εντολή του αρχηγείου της αστυνομίας ανακλήθηκαν όλοι οι αστυνομικοί της ομάδας «Ζ» από την περιοχή, προκειμένου να ελεγχθούν τα υπηρεσιακά τους πιστόλια, ενώ ο αστυνομικός που πυροβόλησε ισχυρίστηκε στην υπηρεσία του ότι ο ίδιος μαζί με δύο συναδέλφους του εγκλωβίστηκαν από νεαρούς (μα τόσο τρόμο νοιώθουν οι αστυνομικοί απέναντι σε 15χρονα και 16χρονα παιδιά;) και για να μπορέσουν να διαφύγουν πυροβόλησε μία φορά στον αέρα. Ωστόσο, κάτοικοι της περιοχής καταγγέλουν ότι οι πυροβολισμοί ήταν περισσότεροι και μάλιστα ένας από αυτούς έδειξε πέντε κάλυκες που περισυνέλεξε από το σημείο.

Έρευνα έχει επίσης διαταχθεί από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. σχετικά με φωτογραφία που είδε το φως της δημοσιότητας, η οποία παρουσιάζει άνδρα των ΜΑΤ, να προτάσσει το πιστόλι του, κατά διαδηλωτών.
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ
Προς την Αστυνομία:
Αν είστε τόσο φανατικοί με τις σφαίρες και τα όπλα, ακολουθήστε το παράδειγμα των συναδέλφων σας στο εξωτερικό: Δεν χρησιμοποιούν αληθινές σφαίρες, αλλά πλαστικές;
Όταν όλοι οι Έλληνες είναι τόσο οργισμένοι μαζί σας, είναι απαράδεκτο να κλωτσάτε μαθητές και μαθήτριες που διαδηλώνουν για τον συνομήλικο τους, που εσείς δολοφονήσατε.

Προς τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή:
Όλη η πρωθυπουργική ζωή δεν είναι play station και ταινίες γουέστερν στο σπίτι στη Ραφήνα. Ο καλός πρωθυπουργός στα δύσκολα φαίνεται και δεν εξαφανίζεται. Αν ντρέπεστε έστω και λίγο για όσα έγιναν αυτές τις ημέρες, μια παραίτηση θα σας σώσει. Νοιαστείτε για την υστεροφημία σας, αν δεν μπορείτε να νοιαστείτε για τους Έλληνες.

Προς τον υπουργό Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλο:
Όλοι γελάνε με τις δύο σικέ παραιτήσεις σας. Υποβάλλετε και τρίτη και εμείνετε σε αυτήν, αν πραγματικά πιστεύετε πως φέρετε μερίδιο ευθύνης. Γιατί να είστε σίγουρος πως όλοι οι Έλληνες σας θεωρούμε συνένοχο στη δολοφονία του Αλέξανδρου.

Προς τους ταραξίες- κουκουλοφόρους:
Δεν συμφωνώ μαζί σας, με τις καταστροφές που προκαλέσατε σε όλη την Ελλάδα, αλλά δεν σας ακυρώνω ως άτομα. Σκεφτείτε μόνο πως ο Αλέξανδρος θα ντρεπόταν για όλα αυτά, αν ήξερε πως ο ίδιος τα προκάλεσε. Μόνο μαζί με τους νέους μπορείτε να αλλάξετε το μέλλον της χώρας μας. Μαζί, ενωμένοι, ειρηνικά και δυναμικά. Η βία δεν ταιριάζει στους αγωνιστές.

Για τον Αλέξανδρο:
Εύχομαι στη γειτονιά των αγγέλων να καταφέρεις να ηρεμήσεις. Μη κλαις και μη στεναχωριέσαι για τα χάλια μας. Εσύ δεν τα προκάλεσες, μικρέ μου. Έτσι είναι η μοίρα μας γραμμένη… Τα γλυκά χαμόγελα να τα «πυροβολούμε». Γιατί νοιώθουμε πως μας κοροϊδεύουν για την ασχήμια μας… Μη διστάσεις να μας πετάξεις ξανά μπουκάλια. Μόνο κοίτα να βρεις το στόχο σου αυτή τη φορά. Να είναι στις ψυχές μας, τις ήδη τραυματισμένες… Εκεί θα πονέσουμε περισσότερο και πίστεψέ μας, δεν θα σηκώσουμε πιστόλι…

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ...

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΡΗΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ 15ΧΡΟΝΟ ΝΕΑΡΟ...
Σκέφτηκα να μεταφέρω στο blog μου μερικά ενδιαφέροντα κείμενα που βρήκα για τον Αλέξανδρο... Κείμενα που έγραψαν Έλληνες "θυμωμένοι" και στεναχωρημένοι για τον άδικο χαμό, για τη στυγνή δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου, από τα πυρά δολοφόνου αστυνομικού...
Δημοσιεύω το κείμενο που μοίρασαν οι νέοι κατά τη διάρκεια της κηδείας του Αλέξανδρου:
ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ! ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Δεν είμαστε τρομοκράτες, "κουκουλοφόροι", "γνωστοί-άγνωστοι" ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!
Αυτοί, οι γνωστοί-άγνωστοι....Κάνουμε όνειρα -μη σκοτώνετε τα όνειρά μας!
Έχουμε ορμή - μη σταματάτε την ορμή μας.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ! Κάποτε ήσασταν νέοι κι εσείς. Τώρα κυνηγάτε το χρήμα, νοιάζεστε μόνογια τη "βιτρίνα", παχύνατε, καραφλιάσατε, ΞΕΧΑΣΑΤΕ!

Περιμέναμε να μας υποστηρίξετε,
Περιμέναμε να ενδιαφερθείτε, να μας κάνετε μια φορά κι εσείς περήφανους.
ΜΑΤΑΙΑ!

Ζείτε ψεύτικες ζωές, έχετε σκύψει το κεφάλι, έχετε κατεβάσει τα παντελόνια και περιμένετε τη μέρα που θα πεθάνετε.
Δε φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε δεν δημιουργείτε!
Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε.

ΥΛΗ ΠΑΝΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥΘΕΝΑ – ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ
Που είναι οι γονείς;
Που είναι οι καλλιτέχνες;
Γιατί δε βγαίνουν έξω να μας προστατέψουν;

ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Υ.Γ.: Μη μας ρίχνετε άλλα δακρυγόνα ΕΜΕΙΣ κλαίμε κι από μόνοι μας.

Θα ήθελα να δημοσιεύσω ένα άρθρο που διάβασα στο διαδίκτυο (zougla.gr) και νομίζω πως αξίζει να το μεταφέρω στο blog μου. Να με συγχωρήσει αυτός που το έγραψε, αλλά δεν γνωρίζω το όνομά του για να τον συγχαρώ:
«Αυτό που συμβαίνει δεν είναι απλά μία έκρυθμη και ανεξέλεγκτη κατάσταση. Δεν είναι τυχαία βίαιο και επιθετικό. Δεν είναι η παράνοια και η ανοησία του κόσμου. Δεν είναι οι χασομέρηδες χούλιγκαν, που ακολούθησαν τα παιδιά, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους αντιεξουσιαστές. Οι άνθρωποι που ξεχύθηκαν σαν ποτάμι δεν τρελάθηκαν ξαφνικά, αγανάκτησαν. Βαρέθηκαν να είναι παθητικοί θεατές των δρώμενων, τηλεθεατές του καναπέ, πολίτες της χυδαίας καθημερινότητας. Αηδίασαν, παρακολουθώντας τους πολιτικούς της υποκρισίας, τους μισθωμένους δημοσιογράφους της προπαγάνδας, τους επιχειρηματίες της απόλυτης εκμετάλλευσης, τους εργατοπατέρες συνδικαλιστές της συναλλαγής, τους γιατρούς, τους δικηγόρους και τους δικαστές της αέναης απάτης. Είναι απλοί άνθρωποι, πολίτες της καθημερινότητας, που κουράστηκαν να παριστάνουν τους μαλάκες της ιστορίας, τους ήρωες της συγκυρίας, τους χειροκροτητές των απατεώνων, το αναλώσιμο προϊόν των εκάστοτε κυβερνώντων…

Ο τραγικός θάνατος του δεκαπεντάχρονου δεν είναι η αιτία των επεισοδίων, είναι η αφορμή. Τις αιτίες τις γνωρίζουν όλοι. Όσοι διαδηλώνουν αλλά και οι άλλοι που σιωπούν ένοχα.

Στο τέλος, το λογαριασμό θα τον πληρώσουν οι συνήθεις ύποπτοι, αυτοί που φτιάχτηκαν για να πληρώνουν. Οι εισπράκτορες προς το παρόν θα περιμένουν στη γωνία να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός της αγανάκτησης, για να επιστρέψουν απερίσπαστοι στο θεάρεστο έργο τους.

Γνωρίζουν καλά ότι τα παιδιά που σπάνε είναι παιδιά του κόσμου, χωρίς ίδιες ευκαιρίες, χωρίς ελπίδα και το σημαντικότερο, χωρίς δικαίωμα στο όνειρο… Γι’ αυτό τα αφήνουν να σπάσουν, να ρημάξουν, ακόμα και να εγκληματήσουν εις βάρος της περιουσίας των άλλων θυμάτων τους, γιατί τα θύματα δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι μαζί.

Τι σημασία έχει αν το μαγαζί που κάηκε δεν έβγαζε ούτε τα έξοδά του, αφού έπρεπε να υπάρχει. Τι νόημα έχει εάν μια οικογένεια φυτοζωούσε πίσω από τέτοιο μαγαζί. Καμένο φαντάζει ωραιότερο, γιατί η σημερινή του εικόνα συντηρεί το σύστημα που ίσως δεν εξυπηρετούσε η χθεσινή ύπαρξή του.

Αυτή είναι και η τέχνη του συστήματος, το χαροκαμένο επιτηδευματία να τον εμφανίζει ως καμένο και αντί για τα διαχειριστικά του χάλια, να δείχνει τα χάλια των κουκουλοφόρων.
Το ευφυές σύνθημα σε τοίχο του Πειραιά «μαλάκα κουραμπιέ έρχονται Χριστούγεννα», τα λέει όλα…»

Νομίζω πως αξίζει να δημοσιεύσω και τη δήλωση του Μίκη Θεοδωράκη:
«Πίσω από το χέρι του θύτη, που έκανε αυτό το απαίσιο έγκλημα που μας συγκλονίζει, κρύβονται οι πραγματικοί ηθικοί αυτουργοί, δηλαδή το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, που ανέχεται χρόνια τώρα την εκτροφή και τη γιγάντωση παράλογων και εγκληματικών καταστάσεων, που ξεκινούν από κέντρα σκοτεινά, όμως ορατά από όλους.

Αν θέλουν οι διάφοροι αυτόκλητοι ηγήτορες και διαμορφωτές της κοινής γνώμης να κοροϊδεύουν εαυτούς και αλλήλους και όλοι μαζί τονελληνικό λαό είτε από φόβο είτε από υπολογισμό είτε από ανομολόγητα κίνητρα, ας το κάνουν. Εγώ όμως θα πω την αλήθεια, όπως την βλέπω και όπως νομίζω ότι την βλέπει η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας.

Σταματήστε πια αυτό το βρώμικο και επικίνδυνο παιχνίδι με τους κουκουλοφόρους και τα ΜΑΤ, που μόνο αίμα, δάκρυα και καταστροφές προσφέρουν στον Λαό μας. Οι αντικειμενικές συνθήκες, ειδικά σε σχέση με όσα περάσαμε και ζήσαμε στο πρόσφατο παρελθόν, δεν δικαιολογούν με τίποτα αυτή την κατάσταση. Μοιάζει σαν να θέλουμε να βγάλουμε οι ίδιοι τα μάτια μας.

Καιρός να μιλήσει και ο Λαός!»

Τέλος, θα κλείσω με αυτό που έγραψε ο pitsirikos στο blog του:
"Με τη δολοφονία ενός 16χρονου από ειδικό φρουρό της αστυνομίας κηρύχτηκε φέτος η επίσημη έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου. Ο νεαρός προκάλεσε τους αστυνομικούς επειδή κρατούσε ένα μπαλόνι, μια καραμούζα και ένα γλειφιτζούρι, και αυτοί αντέδρασαν, πετώντας του μια χειροβομβίδα και πυροβολώντας τον τρεις φορές.

Μια από τις σφαίρες εξοστρακίστηκε σε μια μαρκίζα, έκανε γκελ σε μια ζαρντινιέρα, πέρασε ξυστά από έναν ανύποπτο κάδο απορριμμάτων... και, ενώ κατευθυνόταν προς το Κολωνάκι, άλλαξε γνώμη, έκανε στροφή 120 μοιρών και καρφώθηκε στο σώμα του 16χρονου.

Ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος κ. Πάνος Σόμπολος, έδωσε συγχαρητήρια στους δυο αστυνομικούς για την αυτοσυγκράτηση την οποία επέδειξαν και εκθείασε την επιλογή τους να χρησιμοποιήσουν εναντίον του άτακτου νεαρού συμβατικά όπλα και όχι πυρηνικά.

Ιδιαίτερα θετική εντύπωση προκάλεσε στην κοινή γνώμη το γεγονός ότι οι δυο αστυνομικοί έφυγαν από τον χώρο της δολοφονίας χωρίς να περάσουν με το περιπολικό πάνω από το νεκρό θύμα τους.

Η είδηση της δολοφονίας του νεαρού μεταδόθηκε αστραπιαία από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αμέσως χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα ανταποκρίθηκαν και ξεχύθηκαν ενθουσιασμένοι στους δρόμους για να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους αλλά τα μαγαζιά ήταν κλειστά επειδή ήταν Σάββατο βράδυ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εξαγριωθούν οι καταναλωτές και να ξεσπάσουν πάνω στις στολισμένες βιτρίνες των καταστημάτων.
Η δολοφονία του 16χρονου από τους αστυνομικούς απέδειξε πως οι συνθήκες έχουν ωριμάσει πια, ώστε τα καταστήματα να λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο και να παραμένουν ανοιχτά και τις Κυριακές. Εν μέσω μιας διεθνούς οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες έκαναν την υπέρβασή τους και πήγαν στα μαγαζιά μέσα στ’ άγρια μεσάνυχτα. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα πως υπάρχουν χρήματα και πως οι καταναλωτές έχουν διάθεση για αγορές αλλά αυτό που τους λείπει είναι το κίνητρο.

Αμέσως μετά τη δολοφονία του 16χρονου, ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος και ο υφυπουργός Παναγιώτης Χηνοφώτης υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους στον πρωθυπουργό για λόγους ευθιξίας αλλά αυτός δεν τις έκανε δεκτές, οπότε κι αυτοί δεν επέμειναν για λόγους αναισθησίας.

Ο κ. Παυλόπουλος –πάντα ευγενικός- επικοινώνησε τηλεφωνικά με τη μητέρα του 16χρονου και της ζήτησε συγγνώμη που της σκότωσαν το παιδί . Επίσης, της είπε πως τα παιδιά είναι μεγάλη ευθύνη, ενώ παράλληλα η διατροφή τους, η ένδυσή τους και οι σπουδές τους κοστίζουν σήμερα πάρα πολλά χρήματα.

Ο κ. Παυλόπουλος παρηγόρησε την άτυχη μητέρα, λέγοντάς της πως το παιδί της ίσως να έπεφτε αύριο μεθαύριο στα ναρκωτικά, ενώ δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να το χτυπούσε αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, ο κ. υπουργός προσπάθησε να απαλύνει τον πόνο της μητέρας του 16χρονου, επισημαίνοντάς της πόσο σημαντικό είναι που το παιδί της έμεινε στον τόπο και δεν έμεινε ανάπηρο γιατί τότε θα καταστρεφόταν η ζωή του.

Ο Κώστας Καραμανλής έστειλε συλλυπητήρια επιστολή στους γονείς του 16χρονου και τους επισήμανε πως το παιδί τους ήταν τυχερό μέσα στην ατυχία του, αφού γλίτωσε τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και δεν θα υποστεί τα τραγικά χτυπήματα που περιμένουν όλους εμάς που βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να είμαστε ακόμα στη ζωή. Στο τέλος της επιστολής του, ο Κώστας Καραμανλής εύχεται στους γονείς του 16χρονου "Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος".
Μεγάλος θρήνος ξέσπασε στη χώρα για τις σπασμένες τζαμαρίες των καταστημάτων και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η δολοφονία του 16χρονου να περάσει σε δεύτερη μοίρα. Η είδηση για τις καταστροφές έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου και η παγκόσμια κοινή γνώμη παρακολουθεί συγκλονισμένη το δράμα του ελληνικού λαού, χωρίς όμως να μπορεί να κατανοήσει απόλυτα την αδιαφορία των Ελλήνων για τα παιδιά και τη μεγάλη αγάπη τους για τα τζάμια.

Εξοργισμένοι είναι οι καταστηματάρχες του κέντρου της Αθήνας για τις καταστροφές που προκλήθηκαν στα μαγαζιά τους από τους αντιεξουσιαστές. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Πέτρος Τζαμαρίας δήλωσε πως «οι έμποροι δεν ανέχονται την καταστροφή των περιουσιών τους από τους αναρχικούς αλήτες των Εξαρχείων, αφού αυτό το έχουν αναλάβει αποκλειστικά οι τράπεζες και το κράτος».

Επίσης, ο κ. Τζαμαρίας ανακοίνωσε πως οι έμποροι αποφάσισαν στο εξής, εκτός από τα καταστήματά τους και τα αυτοκίνητά τους, να ασφαλίζουν και τα παιδιά τους, ώστε, σε περίπτωση που τα παιδιά δολοφονηθούν από αστυνομικούς, να εισπράττουν την αποζημίωση και να κάνουν αμέσως απόσβεση των χρημάτων που ξόδεψαν για να τα αναθρέψουν, ενώ με τα υπόλοιπα χρήματα θα κάνουν επενδύσεις.

Μεγάλες αντιδράσεις προκάλεσε η δήλωση του υπουργού Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλου πως θα αναδειχτεί η αλήθεια και θα υπάρξει παραδειγματική τιμωρία όσων αποδειχθούν ένοχοι για τη δολοφονία του 16χρονου. Η ελληνική κοινωνία έχει τρομοκρατηθεί από την εμμονή της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας να ρίχνει φως σε όλα τα σκάνδαλα και να στέλνει τους ενόχους στη φυλακή – με τις υποθέσεις της Ζίμενς και της Μονής Βατοπεδίου έχουν γεμίσει ασφυκτικά οι φυλακές.

Πολλοί πιστεύουν πως θα πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση να δείξει και κάποια επιείκεια γιατί άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε όλοι σε τούτη τη ζωή. Δεν υπάρχει λόγος να πάει ο δολοφόνος αστυνομικός στη φυλακή – ας αφήσει πια η κυβέρνηση και μια υπόθεση να περάσει έτσι χωρίς τιμωρία.

Ως επίλογος, όλα αυτά τα αυθόρμητα μηνύματα που βρήκα στο διαδίκτυο από χιλιάδες Έλληνες, που αποχαιρετούν τον Αλέξανδρο...
«Δεν θα ευχηθώ καλό ταξίδι, αλλά θα ζητήσω συγγνώμη. Συγγνώμη που σε απογοητεύσαμε. Συγνώμη. Συγχώρεσέ μας και βοήθησέ μας να βάλουμε ένα τέλος».

"Το μόνο που μπορώ να πω είναι: Αντίο στον Αλέξη και ΝΤΡΟΠΗ, ΑΙΣΧΟΣ στην κυβέρνηση και κυρίως σ' αυτόν που έκανε αυτή την τεράστια μαλακία..."

"Κι εμείς που δε μπορέσαμε να είμαστε εκεί...θα θυμόμαστε πάντα το γελαστό παιδί που γνωρίσαμε μέσα από τις φωτογραφίες...Καλό Ταξίδι Αλέξη..."

"ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ 15ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΝΤΙΟ ΑΛΕΞΗ!ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ"!
"Το Σάββατο μου σκοτώσατε το αύριο. Προχθές χθες και σήμερα σκοτώσαμε το σήμερα. Σκεφτείτε λίγο το χθες και αφήστε κάτι όρθιο".

"Όποιος έχει φτερά, κινδυνεύει να σπαραχθεί από εκείνους που έχουν ΜΟΝΟ νύχια..."Καλό σου ταξίδι Αλέξη...Ενας Πατέρας

"Όλοι θα σε θυμούνται κι ας μην σε είχαν γνωρίσει ποτέ τους.Πάντα θα σε θυμόμαστε. Αντίο Αλέξη. Καλό ταξίδι."

"KALO TAXIDI GLUKO PALIKARAKI.."

"Νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί. Καληνύχτα, Αλέξη. Αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ. Καληνύχτα.. "