Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "ΑΛΛΕΣ" ΕΙΔΗΣΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "ΑΛΛΕΣ" ΕΙΔΗΣΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΕΘΑΝΕ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ "ΟΘΩΜΑΝΟΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ"

ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 97 ΕΤΩΝ
Στην Κωνσταντινούπολη άφησε την τελευταία του πνοή ο τελευταίος διάδοχος του θρόνου της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, Ερτουγρούλ Οσμάνογλου, σε ηλικία 97 ετών.

Ο Οσμάνογλου πέθανε την Τετάρτη από αναπνευστική ανεπάρκεια στο Αμερικανικό Νοσοκομείο της Κωνσταντινούπολης. Επρόκειτο για τον τελευταίο διάδοχο που γεννήθηκε στο παλάτι, και ήταν 12 ετών όταν το 1924 καταργήθηκε το χαλιφάτο και ιδρύθηκε η Τουρκική Δημοκρατία.

Πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στη Νέα Υόρκη, ξεκαθαρίζοντας σε κάθε ευκαιρία ότι δεν επιθυμούσε την αποκατάσταση του χαλιφάτου και ότι δεν ήθελε να εμπλακεί στην πολιτική.

Στην οικογένεια Οσμάνογλου δόθηκε αμνηστία από το τουρκικό κράτος το 1974, και ο ίδιος επέστρεψε το 1992, ενώ το 2004 απέκτησε την τουρκική υπηκοότητα.
Χθες δόθηκε έγκριση να ταφεί ο Ερτουγρούλ Οσμάνογλου σε ιστορικό μνημείο, όπου έχουν ταφεί μέλη της οθωμανικής δυναστείας.

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

ΖΗΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟ
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αποφάσισα να περάσω ένα μέρος των καλοκαιρινών μου διακοπών στη Λευκάδα, αυτό το πανέμορφο νησί του Ιονίου, το οποίο με ηρεμεί και με γαληνεύει... Τώρα κάθομαι στο μπαλκονάκι του δωματίου που νοικιάζουμε, τρώω σταφύλι και ακούω από τους διπλανούς τις νυχτερινές ειδήσεις...

Ειδήσεις. Ο κόσμος των δελτίων ειδήσεων, ο οποίος συγκρούεται αυτή τη φορά τόσο πολύ με τον δικό μου. Ο δικός μου κόσμος χαζεύει απέναντι την Πρέβεζα, κοιτάει τις βαρκούλες στη θάλασσα και τα φωτισμένα φέρυ μποτ που ταξιδεύουν για Ιταλία, βλέπει τα αυτοκίνητα να "σκαρφαλώνουν" στο μικρό ανηφορικό δρομάκι, γεμάτα από τουρίστες και παραθεριστές και ασχολείται με κάτι παράξενες ακρίδες που τρώνε... μέλι!!! Ο κόσμος των δελτίων ειδήσεων ασχολείται με τους διεφθαρμένους μας πολιτικούς, με το αν γίνουν ή όχι εκλογές, μιλάει για τη γρίπη των χοίρων, την ανιαρή αντιπαράθεση μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για την εκλογή Προέδρου της Δημκρατίας και για την οικονομική κρίση, που συνεχίζει να ταλαιπωρεί τον πλανήτη.

Τώρα οι διπλανοί μας τσακώνονται. Παράξενο, αν αναλογιστεί κανείς πως ένα ζευγάρι πάει διακοπές για να ηρεμήσει... Μα πως μπορεί να ηρεμήσει όταν δεν αποφασίζει να βγει από τη ρουτίνα που τον πνίγει όλο τον υπόλοιπο χρόνο; Σας φαίνεται παράξενο; Κι όμως, είμαι σίγουρος πως η τηλεόραση, το δελτίο ειδήσεων που παρακολουθούν τους έχει προκαλέσει αυτόν τον εκνευρισμό. Αλλιώς δεν φτάνεις σε σημείο να τσακωθείς με τον σύντροφό σου επειδή κάθισε μπροστά στη τηλεόραση και δεν σε αφήνει να παρακολουθήσεις ανενόχλητος τις ανόητες ειδήσεις τρομολαγνίας..

Στη Λευκάδα αυτό το διάστημα διοργανώνεται και μια μεγάλη συνάντηση γυμνιστών, απ' όλον τον κόσμο. Έτυχε να τους συναντήσουμε όλους σήμερα στην παραλία Γυαλός. Τους ζήλεψα... Για τον πολιτισμό τους, τους κώδικες επικοινωνίας τους, τη χαρά τους, το γέλιο τους, την ομαδικότητά τους. Άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, μόνοι, με παρέα ή ακόμα και με τα παιδιά τους, απολάμβαναν γυμνοί τον ελληνικό ήλιο, τα υπέροχα νερά της Λευκάδας, τα παιχνίδια στην άμμο και το καφεδάκι τους καθισμένοι στις πετσέτες τους. Αυτή ειναι ζωή, συλλογίστηκα, αν και ξέρω πολύ καλά πως ποτέ δεν θα μπορέσω εγώ να την ακολουθήσω...

Ως Έλληνες έχουμε αλλάξει. Έχουμε γίνει πιο νευρικοί, πιο απαισιόδοξοι, πιο σοβαροί και πιο αυστηροί με τους απέναντί μας. Έχουμε γίνει υπερόπτες του εαυτού μας και δεν δεχόμαστε ουδεμία παρατήρηση για να αλλάξουμε τον εαυτό μας, όπου τουλάχιστον χρειάζεται. Συνεπεια των καιρών; Αμφιβάλλω.

Οι μικρές χαρές πρέπει να αναζητηθούν στα μικρά καθημερινά γεγονότα που πλαισιώνουν τη ζωή μας. Πριν λίγες ημέρες έμαθα πως γίνομαι κουμπάρος σε δύο πολύ καλούς μου φίλους, πριν τρείς μέρες κατάφερα και βρέθηκα στα γενέθλια της μητέρας μου, ύστερα από 10 ολόκληρα χρόνια, πριν δύο ημέρες έπαιζα σαν μικρό παιδί με τα κύματα, παρέα με δύο πολύ καλούς μου φίλους, στην παραία Πευκούλια της Λευκάδας, χθες εγώ, ο Γιώργος και ο Κωνσταντίνος φάγαμε σε μια γραφική ταβέρνα και στο τέλος απολαύσαμε γιαούρτι με φρούτα, σήμερα έμαθα πως οι καλοκαιρινές μου διακοπές παρατείνονται κατά δύο ημέρες... Αυτές είναι μερικές από τις μικρές χαρές που γέμισαν τις καλοκαιρινες μου διακοπές, και έτσι θέλω να τις ολοκληρώσω.

Όταν τελειώσουν οι ξένοιαστες αυτές ημέρες θα επιστρέψω στη ρουτίνα, στα δελτία ειδήσεων, στις ενημερωτικές εκπομπές και στα αποκλειστικά γεγονότα του κάθε καναλιού. Και αν κλείσω την τηλεόραση, θα ασχοληθώ με τς δυσκολίες της δουλειάς, με τους διπλανούς μου και τα προσωπικά μου προβλήματα. Και τότε δεν θα μπορώ καν να θυμηθώ αυτό το κείμενο που γράφω τώρα, γιατί θα ζω στον κόσμο των δελτίων ειδήσεων, της άγριας καθημερινότητας, παρά μόνο θα μετράω αντίστροφα για να έρθει το επόμενο καλοκαιρι...

Καλές διακοπές, ξεκούραστες και ευχάριστες. Μη διστάσετε να χαμογελάσετε περισσότερο, σε όσους σας συντροφεύουν σε αυτές. Και μην μιλάτε για ό,τι αφήσατε πίσω. Κοιτάξτε μπροστά, στο ηλιοβασίλεμα που χάνεται, στα φώτα απέναντι, που σας καλούν να τα ακολουθήσετε...

Ζήστε τη στιγμή, ζήστε τη μοναδική ευκαιρία που έχετε να απολαύσετε τον δικό σας κόσμο...

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

ΕΡΩΤΙΚΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ΤΗΣ EUROVISION

Ο ΙΔΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Μια περίεργη ιστορία έχει βγει στο internet για τον φετινό νικητή της eurovision, τον Alexander Rybak. Δυο ομοφυλόφιλοι αφήνουν αιχμές για ένα περίεργο τρίγωνο «πολύ στενής φιλίας» μαζί του. «Είναι πολύ χαρούμενος και πολύ χαμογελαστός, μάλλον ξέχασε τον εθισμό του στα αντικαταθλιπτικά», λένε. Και συνεχίζουν: «Ήταν ένα ωραίο ερωτικό τρίγωνο, αλλά αυτός έφυγε και τώρα του αρέσουν οι γυναίκες.» Αυτά λένε οι δυο τους, τώρα αν κρύβεται κάποια αλήθεια σε όλα αυτά ή όχι, μόνο αυτοί και ο Rybak το ξέρουν…

Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΠΕΘΑΝΕ Η ΓΗΡΑΙΟΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΗΤΑΝ 130 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ
Η Sahan Dosova ήταν η γηραιότερη γυναίκα του κόσμου. Ζούσε στο Καζακστάν και είχε φτάσει τα 130 αφού όπως έγραφε και στο διαβατήριό της είχε γεννηθεί το 1879. Πριν 2 μέρες όμως έφυγε από τη ζωή. Από το 1954 ήταν χήρα ενώ έχει παιδιά, εγγόνια, δισέγγονα κλπ. Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να πούμε πως η συγκεκριμενη γυναίκα έζησε δυο ζωές... Ωστόσο δεν είχε καταφέρει να μπει στο βιβλίο Γκίνες, καθώς οι δικοί της δεν ενδιαφέρθηκαν ώστε να συμπεριληφθεί σε αυτό και έκαναν γνωστή την είδηση μετά το θάνατό της.

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΕΒΕΡΕΣΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ

ΤΟΛΜΗΡΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ

Τρία αδέρφια από το Νεπάλ θα προσπαθήσουν να σπάσουν το παγκόσμιο ρεκόρ παραμονής στην κορυφή του Everest, καθώς σκοπεύουν να κάτσουν εκεί 24 ώρες. Μαζί με τις αποσκευές τους θα πάρουν και ένα μικρό άγαλμα του Βούδα, το οποίο θα αφήσουν εκεί, ενώ θα προσεύχονται, 24 ολόκληρες ώρες, για την παγκόσμια ειρήνη. Κάθε ώρα μάλιστα θα στέλνουν και μια ενημέρωση για το πώς αντιδρά το ανθρώπινο σώμα στις ακραίες αυτές συνθήκες. Καλή επιτυχία στο μεγαλεπήβολο σχέδιό τους.

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΕΣ ΟΙ… ΙΕΡΟΔΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ

ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΣΑΝ 250 ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ!!!
Οι ιερόδουλες από τη Νοτιοδυτική Βουλγαρία, φαίνεται να ήταν οι μόνες που επωφελούνταν από την τεράστια ουρά των φορτηγών, που είχε σχηματιστεί -εξαιτίας του αποκλεισμού των συνόρων από τους Έλληνες αγρότες- στο τελωνείο του Προμαχώνα, καθώς 20 από αυτές, αναφέρουν τα βουλγαρικά μέσα ενημέρωσης, “προσφέφεραν τις υπηρεσίες τους” σε 250 οδηγούς φορτηγών από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Τσεχία, που βρίσκονταν αποκλεισμένοι στο συνοριακό σταθμό της Βουλγαρίας Kulata. Να’ ταν τα μπλόκα δυο φορές!!!

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΡΟΖ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ

ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΑ ΠΑΡΤΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ… ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ, ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ!
Ένα σκάνδαλο απασχολεί τον τελευταίο καιρό τον αθλητικό κόσμο και όχι μόνο, καθώς- σύμφωνα με πληροφορίες- σε σουίτα κεντρικού ξενοδοχείου των Αθηνών, κοντά στην αμερικανική πρεσβεία, την περασμένη Κυριακή, μαζευτηκαν 4 διάσημοι μαύροι μπασκετμπολίστες και... κάλεσαν για ένα «ποτό» διψήφιο αριθμό κυριών.

Τα προαπαιτούμενα για να συμμετάσχει μια κυρία στο εν λόγω πάρτι ήταν να είναι είτε ξανθιά είτε μαύρη. Όλες οι υπόλοιπες αποκλείονταν. Το επίσης εκπληκτικό στο όλο γεγονός, ήταν πως στην είσοδο έλεγαν στην reception, το συνθηματικό «Ο κόουτς έδωσε ρεπό». Οι παίκτες των ομάδων που έχουν έδρα στα Βόρεια Προάστια ήταν 3 και ένας από Φάληρο μεριά...

Στο μεταξύ, στη δίνη ενός μεγάλου σκανδάλου βρίσκεται η γειτονική Ιταλία, που κλυδωνίζεται σε ένα κυκεώνα από φήμες, μυστικά και ψέματα, σχετικά με τις... ύποπτες εξωσχολικές δραστηριότητες πασίγνωστων ποδοσφαιριστών της Serie A (η αντίστοιχη δική μας Α' Εθνική κατηγορία). Ένας ποδοσφαιριστής της Γ' Εθνικής, βγαίνοντας τηλεπλάτη σε δημοφιλές ειδησεογραφικό σόου, ισχυρίστηκε πως έχει προσφέρει ερωτικές υπηρεσίες, επί χρήμασι, σε 12 πασίγνωστους εν ενεργεία παίκτες, που μάλιστα απολαμβάνουν σχεδόν καθημερινής προβολής από τα ιταλικά μέσα.

Ο συνεντευξιαζόμενος δήλωσε πως το σεξ λάμβανε χώρα μετά τους αγώνες, συνήθως στο διαμέρισμα του, σε ξενοδοχεία, ακόμα και στα αποδυτήρια, ενώ εξήγησε πως εργάζεται ως συνοδός για να συμπληρώσει το χαμηλό εισόδημα του, συμπληρώνοντας ότι πέραν των σεξουαλικών συνευρέσεων, συνόδευε κάποιους από τους πελάτες του σε κοινωνικές εκδηλώσεις, ενώ χρέωνε 1500 ευρώ το ραντεβού. Δήλωσε επίσης πως έχει προσφέρει υπηρεσίες σε περίπου 30 ποδοσφαιριστές, ενώ του έχει ζητηθεί να συμμετάσχει και σε ομαδικό σεξ, με περισσότερους παίκτες από την ίδια ομάδα, αλλά και κάποιους φίλους του. Και έπεται συνέχεια του σκανδάλου, καθώς τις τελευταίες ημέρες ασχολείται μόνο με το συγκεκριμένο θέμα.

Τι να πιστέψουμε άραγε?... (Σημείωση: οι φωτογραφίες εννοείται πως είναι τυχαίες...)

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

ΠΟΥΛΗΣΕ Ο,ΤΙ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΤΙΤΑΝΙΚΟ" ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΖΗΣΑΣΑ ΤΟΥ "ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ"
Αντικείμενα που άνηκαν στην τελευταία επιζήσασα του ναυαγίου του Τιτανικού πουλήθηκαν σε δημοπρασία, έναντι 40.000 ευρώ, ποσό δεκαπλάσιο από αυτό που αρχικά υπολογιζόταν. Η Μιλβίνα Ντιν αναγκάστηκε να πουλήσει τα πολύτιμα αυτά αντικείμενα -μια βαλίτσα με τα ρούχα που έδωσαν στην οικογένειά της απλοί κάτοικοι της Νέας Υόρκης- για να πληρώσει το γηροκομείο, στο οποίο ζει τα τελευταία δύο χρόνια.

Η Βρετανίδα ήταν μόλις δύο μηνών όταν ο Τιτανικός βυθίστηκε (το 1912)και σήμερα, στα 96 της χρόνια, δεν έχει άλλους πόρους. Η οικογένειά της επιβιβάστηκε στο μοιραίο υπερωκεάνιο, αναζητώντας καλύτερη τύχη στις ΗΠΑ. Η Ντιν ήταν η μικρότερη σε ηλικία επιβάτης του Τιτανικού και σώθηκε, όπως ο αδελφός και η μητέρα της. Αντίθετα, ο πατέρας της χάθηκε στο ναυάγιο μαζί με άλλους 1.500 ανθρώπους. Η Μιλβίνα Ντιν, μετά τον θάνατο της συμπατριώτισσάς της Τζόις Ντέιτον την περασμένη χρονιά, είναι πλέον ο μοναδικός εν ζωή άνθρωπος που επέζησε από το ναυάγιο του Τιτανικού.

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΣΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ- ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Η Ορεστιάδα είναι η βορειότερη πόλη της Ελλάδας και η Ιεράπετρα η νοτιότερη της χώρας μας και της Ευρώπης.
Στο χωριό Βάμος Χανίων η αύξηση του πληθυσμού τα τελευταία 4 χρόνια έχει αυξηθεί κατά 15%, όταν στο Νεστόριο Καστοριάς οι κάτοικοι από 6.000 έφτασαν μόλις τους 600 τα τελευταία χρόνια.
Οι περιφέρειες με τον γηραιότερο πληθυσμό είναι η κεντρική και νότια Πελοπόννησος, καθώς και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό ώριμων πολιτών κατέχει η Λευκάδα με το ¼ του πληθυσμού της να είναι πάνω από 65 ετών. Λίγο πιο πέρα, τα Ιωάννινα απολαμβάνουν τη νιότη, με την ένεση ζωής των 23.000 φοιτητών.
Η πιο ρυπογόνος πόλη στην Ελλάδα (αλλά και στην Ευρώπη) παραμένει η Θεσσαλονίκη, με τα μικροσωματίδια να βρίσκονται πάνω από το όριο ασφαλείας τις μισές ημέρες του χρόνου, ενώ η περιοχή του Εύοσμου φαίνεται να πλήττεται περισσότερο από τη βαριά βιομηχανία. Στον αντίποδα, στη Σχοινούσσα δεν γνωρίζουν τι σημαίνει ατμοσφαιρική ρύπανση, καθώς δεν την έχουν βιώσει ποτέ.
Η μεγαλύτερη βιομηχανική ζώνη της Ελλάδας βρίσκεται στα Οινόφυτα, καθώς εκεί βρίσκονται πάνω από 600 εργοστάσια, ενώ στις Σοφάδες Καρδίτσας το 62% των κατοίκων είναι αγρότες.
Τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται στη Δυτική Μακεδονία και στο Ιόνιο, ενώ τα χαμηλότερα στην Κρήτη και ιδίως στα Χανιά που η ανεργία βρίσκεται σε μηδενικά ποσοστά. Στο μεταξύ, στην Ξάνθη, 300 εργαζόμενοι θα χάσουν τις δουλειές τους από την απεγκατάσταση 3 ακόμη εργοστασίων.
Στη Φλώρινα, η θερμοκρασία τον Ιανουάριο αγγίζει τους -25 βαθμούς Κελσίου, όταν τον ίδιο μήνα στη Ρόδο η θερμοκρασία δεν πέφτει κάτω από τους 20 βαθμούς Κελσίου.
Τα μεγαλύτερα ποσοστά αλλοδαπών επί συνολικού πληθυσμού (13-25%) εμφανίζονται στα νησιά Μύκονο, Σκιάθο και Ζάκυνθο, ενώ στη Τζια το 50% των μαθητών είναι αλλοδαποί, όταν στο Νέο Σιδηροχώρι Ροδόπης έχουν εκδοθεί μόλις 10 άδειες παραμονής αλλοδαπών.
Στην Αττική το κατά κεφαλής ΑΕΠ αγγίζει τα 27.380€, ενώ στη Δυτική Ελλάδα φτάνει μόλις τα 13.090€.
Τέλος, στη Σαντορίνη ετησίως οι τουρίστες που την επισκέπτονται ξεπερνούν το 1,5 εκατ., ενώ στο Αγρίνιο παρουσιάζεται η εικόνα των ξενοδοχείων που δεν έχουν επισκέπτες.
Από όλα τα παραπάνω το συμπέρασμα είναι πως η Ελλάδα είναι η χώρα των αντιθέσεων. Και φυσικά έτσι θα παραμείνει, καλώς ή κακώς.

Σημείωση: Πολλά στοιχεία πάρθηκαν από την εφημερίδα «Καθημερινή» και το σχετικό ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στις 23/03/08.

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

ΛΕΥΚΑΔΑ vs ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ
Το πρώτο μέρος των διακοπών μου τελείωσε. Με ανυπομονησία τώρα περιμένω τον 15Αυγουστο για να φύγω πάλι λίγες ημέρες στην αγαπημένη μου Ζάκυνθο. Ανέκαθεν τα νησιά του Ιονίου αποτελούσαν πρώτη επιλογή για τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Έτσι και φέτος, που επισκέφθηκα τη Λευκάδα για δεύτερη φορά και την Κεφαλλονιά για πρώτη.

Όταν επισκέφθηκα πέρσι για πρώτη φορά τη Λευκάδα, έμεινα μαγεμένος από την ομορφιά της και τους ανθρώπους της. Έμεινα τότε σε ένα ειδυλλιακό μέρος, τη Βασιλική, πήγα σχεδόν σε όλες τις παραλίες του νησιού και έκανα και μια μικρή κρουαζιέρα το γύρω της Λευκάδας, στον Σκορπιό και στο Φισκάρδο της Κεφαλλονιάς.

Φέτος, μαζί με δυο πολύ καλούς μου φίλους είπαμε να επαναλάβουμε το ταξίδι μας στη Λευκάδα, αλλά να το συνδυάσουμε και με τη Κεφαλλονιά, που δεν είχε τύχει ποτέ να την επισκεφθούμε. Πάμε να δούμε λοιπόν τα καλά και τα κακά του κάθε νησιού, δίχως φυσικά να θέλω να μεροληπτήσω υπέρ κάποιου από τα δύο.

Πρόσβαση: Στη Λευκάδα δεν παίρνουμε αυτοκίνητο, λόγω της γέφυρας που υπάρχει, ενώ στην Κεφαλλονιά θα αναγκαστούμε…
Βενζίνη: Πανάκριβη στην Κεφαλλονιά, λίγο πιο φθηνή στη Λευκάδα.
Διαμονή: Λευκάδα (περιοχή Καλαμίτσι, περίπου 20χλμ από τη Λευκάδα)= 65,00€ τρίκλινο, Κεφαλλονιά (περιοχή Καραβάδος, περίπου 10χλμ από το Αργοστόλι)= 40,00€ τρίκλινο.
Οι τιμές ιδιαίτερα χαμηλές και φυσικά αναρωτηθήκαμε γιατί να έχουν πέσει τόσο. Όπως μας είπαν και στα δυο νησιά, λόγω της έντονης φημολογίας για επικείμενο σεισμό στην περιοχή, ο τουρισμός φέτος είναι μειωμένος, οπότε και οι τιμές πήραν την κατρακύλα… Ιδανικοί προορισμοί λοιπόν για μια οικογένεια, εάν φυσικά δεν πιστεύουν στις φήμες περί μεγάλου σεισμού. Όσον αφορά τη Λευκάδα, παζαρέψτε το δωμάτιο. Εμείς μάθαμε πως οι διπλανοί μας με παζάρια νοικιάσαν το δωμάτιο στα 55,00€.
Οδικό Δίκτυο: Ασχολίαστο και για τα δυο νησιά… Στην Κεφαλλονιά θα αναγκαστείτε να οδηγείτε πολλές ώρες για να φτάσετε σε μια παραλία. Φοβερό μειονέκτημα…
Φυσικό τοπίο: Άριστο και στα δυο νησιά!
Προσεγμένοι χώροι: Σαφώς η Κεφαλλονιά υπερτερεί, καθώς όλοι οι οικονομικά ευκατάστατοι του νησιού, προσφέρουν πολλά χρήματα στην πατρίδα τους. Η Λευκάδα φαντάζει ως ο φτωχός συγγενής.
Νυχτερινή ζωή: Υπερτερεί η Κεφαλλονιά, καθώς η Λευκάδα ενδείκνυται για παρέες που διασκεδάζουν περισσότερο στις παραλίες, ανάβοντας φωτιές και κάνοντας νυχτερινό μπάνιο.
Φιλοξενία: Οι Λευκαδίτες βρίζονται μεταξύ τους. Με τους τουρίστες έχουν πολύ καλή συμπεριφορά. Οι Κεφαλλονίτες λίγο σνομπ, καθώς θεωρούν πως είναι οι… «ηγέτες» του Ιονίου.
Παραλίες: Τελευταίο άφησα το πιο σημαντικό για ένα νησί. Τις παραλίες του. Ας ξεκινήσω από τη Λευκάδα. Μαγευτικές παραλίες και πεντακάθαρα νερά. Συγχαρητήρια στους τοπικούς φορείς που δεν έχουν μετατρέψει όλες τις παραλίες τους σε οργανωμένες, παρά μόνο ένα μικρό κομμάτι κάθε παραλίας. Βράχια, απέραντες αμμουδιές και καταγάλανα νερά συνθέτουν ένα μαγευτικό σκηνικό, που δεν το χορταίνεις. Ο γυμνισμός επιτρέπεται παντού, όπως και το ελεύθερο κάμπινγκ, γεγονός που προσελκύει στο νησί πολύ νεολαία. Γενικά, ό,τι πιο ωραίο έχω ζήσει από παραλίες. Συγχαρητήρια ακόμα μια φορά στους Λευκαδίτες που δεν έχουν επιτρέψει το νησί τους να γίνει μία οργανωμένη συντεχνία, που θα τα «αρπάζει» από τους τουρίστες.
Στη Κεφαλλονιά, πέρα από το πολύ ωραίο τοπίο και τις καθαρές θάλασσες, θα συναντήσετε ακριβώς τα αντίθετα. Ταμπέλες που προειδοποιούν πως απαγορεύεται ο γυμνισμός και διώκεται ποινικά (!!!), μηδέν νεολαία, απαγόρευση του ελεύθερου κάμπινγκ, πλήθος οργανωμένων παραλιών, ενώ για να βρείτε μία απομονωμένη πρέπει να περπατήσετε χιλιόμετρα, δύσκολη η πρόσβαση σε παραλίες που δεν είναι οργανωμένες και χλιδάτες βίλες που εμποδίζουν τους λουόμενους να κολυμπήσουν στη θάλασσα. Κοινώς, απαράδεκτα πράγματα!

Από τα παραπάνω μπορείτε να καταλάβετε ότι και του χρόνου πάλι τη Λευκάδα θα επισκεφθώ, ενώ στην Κεφαλλονιά ούτε που σκέφτομαι να ξαναπατήσω. Παραπάνω είπα πως θα προσπαθήσω να μην μεροληπτήσω υπέρ κάποιου από τα δύο νησιά, αλλά νομίζω πως ο κάθε τουρίστας έχει το δικαίωμα να γνωρίζει. Να γνωρίζει π.χ., πως για να μπει σε ένα σπήλαιο, αυτό της Δρογκαράτης, στην Κεφαλλονιά, με σπασμένους σταλαχτίτες και σταλαγμίτες, που δεν έχει και τίποτα αξιόλογο να δει, θα πληρώσει 5,00€, ενώ για να επισκεφθεί το σπήλαιο της Μελλισάννης, πάλι στην Κεφαλλονιά και να κάνει μια βαρκάδα 5 λεπτών στο εσωτερικό της λίμνης, θα πληρώσει 7,00€, που ούτε κι αυτό τα αξίζει αυτά τα χρήματα. Άσε που έχουν κλείσει και την είσοδο του παρατηρητηρίου για να μην βλέπεις τη λίμνη (τζάμπα) από ψηλά, αλλά να σε αναγκάζουν να την επισκεφθείς και να πληρώσεις.

Δεν θα επεκταθώ. Τέλος, μόνο θέλω να πω πως αξίζει όλοι να επισκεφθείτε τη μαγευτική Λευκάδα. Είναι η μαγεία του Ιονίου. Ένα νησί, οικονομικό, τόσο για νέους, όσο και για οικογένειες, που όσα θα δείτε και θα ζήσετε θα σας αποζημιώσουν και θα τα θυμάστε για πάντα. Ραντεβού του χρόνου λοιπόν στη μαγευτική Λευκάδα…

Σάββατο 19 Ιουλίου 2008

ΓΥΜΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΥΜΝΙΣΤΕΣ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ Ή ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ;

Ανταπόκριση από την παραλία γυμνιστών Πευκούλια, της Λευκάδας

Δεν πιστεύω να υπάρχει έστω και ένας στη χώρα μας, που κάποια στιγμή στη ζωή του να μην έκανε γυμνισμό, σε κάποια από τις αμέτρητες παραλίες της Ελλάδας. Φυσικά εγώ δεν αποτελώ την εξαίρεση και μάλιστα όποτε μου δίνεται η ευκαιρία επιδιώκω να κάνω γυμνισμό.

Πριν λίγο καιρό εντόπισα στο διαδίκτυο και μια παρέα γυμνιστών, με πολύ σοβαρές απόψεις επί του θέματος, τις οποίες με τον καιρό θα σας τις παραθέσω. Γυμνισμό όμως γιατί κάνουμε; Είναι άραγε μόνο μια καλοκαιρινή συνήθεια ή μήπως είναι τρόπος ζωής, που εκδηλώνεται κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες; Ο συνειδητοποιημένος γυμνιστής, δηλώνει το δεύτερο.

Κάποτε η χώρα μας θεωρούταν παγκοσμίως το κέντρο των γυμνιστών. Μάλιστα πολλά νησιά στήριζαν εκεί τον τουρισμό τους και προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να διαφυλάξουν τον χαρακτηρισμό πολλών παραλιών τους, ως καθαρά και μόνο για γυμνιστές. Σήμερα το τοπίο έχει αλλάξει. Η αστυνομία κυνηγάει συστηματικά τους γυμνιστές, λες και κάνουν κάτι ανήθικο, οι δήμαρχοι πολλών νησιών νοιώθουν προσβεβλημένοι όταν μια παραλία τους χαρακτηρίζεται ως παραλία γυμνιστών και φυσικά το κράτος δεν έχει θεσμοθετήσει σε κανένα νησί καμία παραλία ως επίσημα παραλία για γυμνιστές.

Εξαίρεση η Φολέγανδρος, που οι περισσότερες παραλίες της απευθύνονται σε γυμνιστές. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως το συγκεκριμένο νησί συγκεντρώνει γυμνιστές τουρίστες από όλο τον κόσμο. Η Μύκονο δυστυχώς πλέον δεν προσφέρεται για γυμνισμό, λόγω της απόβασης στο νησί όλων των «δήθεν» της κοσμικής ζωής του τόπου μας, ενώ στο Ιόνιο, η Κεφαλλονιά και η Ζάκυνθος τείνουν να γίνουν το «αντίπαλο δέος» της κοσμικής Μυκόνου, καθώς προσφέρουν καλές παραλίες, καλή διασκέδαση και υπάρχει χώρος και για τους γυμνιστές, που ψάχνουν μια ήσυχη παραλία για να… πετάξουν το μαγιό τους.

Τι δουλειά έχουν όμως οι μη γυμνιστές στις παραλίες των γυμνιστών; Έχει παρατηρηθεί πως όπου παλιά υπήρχε παραλία γυμνιστών, πλέον τη θέση τους έχουν πάρει τα κουβαδάκια και τα τάπερ με τα κεφτεδάκια. Μήπως όλοι αυτοί που προσπαθούν να διώξουν τους γυμνιστές, είναι στην ουσία αυτοί που ζηλεύουν τον τρόπο ζωής τους και αρέσκονται στο να τους… παίρνουν μάτι; Μήπως η κοινωνία μας από φιλελεύθερη έγινε κοινωνία της κλειδαρότρυπας; Μήπως, τέλος, οι γυμνιστές μας εκφράζουν όλους και πολλοί αρνούνται να το παραδεχτούν; Μήπως δηλαδή εθελοτυφλούμε;

Πάρτε παράδειγμα την πρώτη γυμνή ποδηλατοδρομία που θα πραγματοποιούνταν στη Θεσσαλονίκη. Ένα γεγονός που πραγματοποιείται σε όλα τα κράτη της εμφυλίου, για να μας αφυπνίσει οικολογικά, ενάντια στην έντονη κυκλοφοριακή κίνηση στους δρόμους των πόλεων, αλλά μόνο στη Νότια Αφρική και στην Ελλάδα απαγορεύτηκε. Στη Θεσσαλονίκη μάλιστα με απόφαση του εισαγγελέα!

Κύριε Παπαγεωργόπουλε, κύριε Ψωμιάδη, σε ποια κατηγορία ανθρώπων κατατάσσεστε; Στους νεοφιλελεύθερους ή στους κρυπτομεσαιωνιστές; Γιατί δεν σας άκουσα να παίρνετε μια ξεκάθαρη θέση επί του θέματος.

Πάντως ό,τι κι αν υποστηρίζετε εσείς και όλοι του συναφιού σας, εγώ χαίρομαι που υπάρχουν πολλοί ακόμα που αντιστέκονται και προσταγές της συντηρητικής κοινωνίας μας, που στρουθοκαμηλίζει συνειδητά και πρόστυχα.

Καλές βουτιές, σε όλους τους γυμνιστές, από την παραλία Καβουρότρυπες της Χαλκιδικής, ως την παραλία Βροντόνερο της Ζακύνθου και από τη Φολέγανδρο ως τη Κρήτη, με τις πανέμορφες παραλίες γυμνιστών!

ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ Η ΜΟΒ ΤΣΟΥΧΤΡΑ

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ, ΜΕ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ ΠΛΟΚΑΜΙΑ
Η μοβ τσούχτρα, με τα δηλητηριώδη πλοκάμια της, που έδιωξε τους κολυμβητές από τις ακτές της Μεσογείου πέρυσι και πρόπερσι, το καλοκαίρι θα καταλάβει τα νερά και φέτος, προβλέπουν θαλάσσιοι βιολόγοι.

«Όσο περισσότερες είναι οι μέδουσες, τόσο πιο ισχυρό το σήμα ότι κάτι έχει αλλάξει», δήλωσαν οι βιολόγοι, οι οποίοι απόδωσαν τη δραματική αύξηση των μεδουσών στην υπεραλίευση, αλλά και την κλιματική αλλαγή.

Οι «εισβολές» μεδουσών είναι φυσικό φαινόμενο, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η συχνότητα και η διάρκειά τους έχουν αυξηθεί, καθώς οι πληθυσμοί των μεδουσών αυξάνονται απότομα κάθε 12 χρόνια, παραμένουν σταθεροί για 4-6 χρόνια και στη συνέχεια υποχωρούν. Το 2008, όμως, θα είναι η όγδοη συνεχή χρονιά που οι τσούχτρες θα πλησιάσουν τις ακτές σε τεράστιους αριθμούς.

Πάντως το πόσες ακριβώς τσούχτρες κολυμπούν εκεί έξω θα παραμείνει άγνωστο, καθώς το ζελατινώδες, διαφανές τους σώμα κάνει αδύνατο τον εντοπισμό τους από δορυφόρους ή σόναρ, όπως συμβαίνει με τα κοπάδια ψαριών. Και, δεδομένου ότι οι μέδουσες δύσκολα επιβιώνουν σε ενυδρεία, ώστε να μελετηθούν από κοντά, τα διαθέσιμα επιστημονικά στοιχεία είναι λιγοστά -για το 80% των μεδουσών οι λεπτομέρειες του κύκλου ζωής τους παραμένουν μέχρι και σήμερα άγνωστες.

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΒΡΑΖΙΛΙΑ

ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΛΛΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΤΗΣ ΤΗΛΟΥ…
Τη σεξουαλική επανάσταση, έχει δεσμευθεί να φέρει στην Κούβα, η κόρη του νέου προέδρου Ραούλ Κάστρο, καθώς είναι εκείνη που έδωσε το «πράσινο φως» για τη διεξαγωγή εγχειρήσεων αλλαγής φύλου, οι οποίες μάλιστα θα χρηματοδοτούνται από το…δημόσιο! Η Μαριέλα Κάστρο, η οποία είναι επικεφαλής του Εθνικού Κέντρου Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης και αποτελεί μια ισχυρή φωνή, όσον αφορά τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων και τρανσέξουαλ στην Κούβα, ενώ ασκεί πιέσεις, ώστε το κράτος να αναγνωρίσει το γάμο μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου.
Στο μεταξύ, την κρατική χρηματοδότηση για τις εγχειρήσεις αλλαγής φύλου αποφάσισε να επιτρέψει και η κυβέρνηση της Βραζιλίας, απόφαση που ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο Λούλα, όταν άνοιξε τις εργασίες του πρώτου Εθνικού Συνεδρίου Ομοφυλοφίλων, Λεσβιών, Αμφισεξουαλικών, Τραβεστί και Τρανσέξουαλ, που διεξήχθη στην Μπραζίλια. Πού εμείς να δούμε τον δικό μας πρωθυπουργό-όποιος κι αν είναι αυτός- να μετέχει σε τέτοια συνέδρια! Θα φοβάται μη χαρακτηριστεί!

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΡΗ

ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ NASA
Ενθουσιασμός επικρατεί στη NASA, μετά την τελευταία ανακάλυψη, της διαστημοσυσκευής «Φοίνικας», που βρίσκεται στην επιφάνεια του Κόκκινου Πλανήτη, ότι ο Άρης διαθέτει πρόσφορο έδαφος, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για καλλιέργειες!


Όσον αφορά την ύπαρξη ζωής στον Κόκκινο Πλανήτη, με τη μορφή μικροοργανισμών, οι επιστήμονες το θεωρούν σχεδόν σίγουρο και προσπαθούν να τους εντοπίσουν. Μάλιστα, σε λίγα χρόνια σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί και επανδρωμένη αποστολή στον Άρη, ώστε οι αστροναύτες να μπορούν να αξιοποιήσουν στο φυσικό περιβάλλον τα στοιχεία που στέλνει τώρα ο «Φοίνικας».

ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ...

*Άκουσα να λένε πως τελικά «έκλεισε» η είσοδος του Λευτέρη Ζαγορίτη στο υπουργικό συμβούλιο, με τον ανασχηματισμό που προγραμματίζεται να γίνει μετά τον Σεπτέμβριο, ενώ στη θέση του γραμματέα της ΝΔ ενδέχεται να τον διαδεχθεί ο Πάνος Παναγιωτόπουλος ή ο Ανδρέας Λυκουρέντζος.

*Άκουσα να λένε πως ο βουλευτής του ΛΑΟΣ στη Θεσσαλονίκη, Κυριάκος Βελόπουλος, τον τελευταίο καιρό «φλερτάρει» έντονα με τη Ρηγίλλης, κάτι βέβαια που ο ίδιος αρνείται. Στον αντίποδα, ο Χρ. Καζαντζίδης, που ήταν υποψήφιος με τη ΝΔ στις τελευταίες εκλογές, σκέφτεται να μεταπηδήσει στο ΛΑΟΣ. Αλλαξοκωλιές δηλαδή!

*Άκουσα να λένε πως τα «φρουτάκια» επανέρχονται και μάλιστα με τη βούλα της Ε.Ε, ωστόσο ο νόμος θα είναι ιδιαίτερα αυστηρός με τους παραβάτες, καθώς η λειτουργία τους θα επιτρέπεται μέχρι τη μία μετά τα μεσάνυχτα και φυσικά όχι σε άτομα κάτω από 18 ετών. Και τώρα φυσικά όσοι θέλουν να παρανομήσουν (οι περισσότεροι δηλαδή) φοβήθηκαν!...

*Άκουσα να λένε πως την επιστροφή του βιβλίου «Ματωμένα Χώματα» της Διδούς Σωτηρίου, τα οποία είχαν δωρηθεί στους μαθητές, για να καλυφθούν τα κενά που θεωρήθηκε ότι είχε το βιβλίο της Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού της Μ.Ρεπούση, ζητά τώρα το υπουργείο Παιδείας. Πολύ πιθανόν να σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι του υπουργείου Παιδείας, πως το βιβλίο είναι άχρηστο τώρα στους μαθητές, αφού από τη νέα τηλεοπτική χρονιά θα έχουν τη δυνατότητα να το βλέπουν από τη συχνότητα του Alpha, μιας και μετατρέπεται σε τηλεοπτική σειρά… Λέμε τώρα!

Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΑΣΥΛΟ ΣΕ ΙΡΑΝΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΟ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΞΥΠΝΑΝΕ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΤΕ;
Άσυλο χορήγησε η Βρετανία σε Ιρανό ομοφυλόφιλο, ο οποίος κατήγγειλε ότι θα εκτελούνταν σε περίπτωση που επέστρεφε στην πατρίδα του. Ο 19χρονος Μεχντί Καζέμι, έφυγε για το Λονδίνο το 2005, ώστε να συνεχίσει τις σπουδές τους, όμως αργότερα ανακάλυψε ότι ο φίλος του πίσω στο Ιράν κατηγορήθηκε για σοδομισμό και απαγχονίστηκε.

Ανθρωπιστικές οργανώσεις στο Ιράν καταγγέλλουν ότι περισσότεροι από 4.000 ομοφυλόφιλοι εκτελέστηκαν από το 1979. Ο Μεχντί Καζέμι το προηγούμενο έτος έφυγε για την Ολλανδία, καθώς το βρετανικό υπουργείο Εσωτερικών αρνήθηκε να του χορηγήσει άδεια. Παρ' όλα αυτά αναγκάστηκε να γυρίσει πίσω όταν το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι δεν μπορούσε να διεκδικήσει άσυλο στην Ολλανδία.

Στο μεταξύ, το μνημείο που είναι αφιερωμένο στους δεκάδες χιλιάδες ομοφυλόφιλους, άνδρες και γυναίκες, θύματα του Ολοκαυτώματος που διώχθηκαν και εκτελέστηκαν στη ναζιστική Γερμανία, εγκαινιάστηκε στο Βερολίνο, 75 ακριβώς χρόνια από την έφοδο και δημόσια καύση των βιβλίων, που έγινε έξω από τα γραφεία του Ινστιτούτου για τη Σεξουαλική Επιστήμη του Μάγκνους Χίρτφελντ και η οποία σήμανε την έναρξη της εκστρατείας του ναζιστικού καθεστώτος κατά της ομοφυλοφιλίας. Το μνημείο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Μνημείο του Εβραϊκού Ολοκαυτώματος. Πρόκειται για δύο μνημεία, η κατασκευή των οποίων είχε καθυστερήσει, διότι αποτέλεσαν μέρος μιας συζήτησης για το κατά πόσο οι κρατούμενοι των στρατοπέδων συγκέντρωσης των ομοφυλοφίλων πρέπει να συμπεριληφθούν στο μνημείο του Ολοκαυτώματος ή όχι.

Και εμείς, οι οπισθοδρομικοί, ακόμα ασχολούμαστε με την υπόθεση των ομόφυλων γάμων, που πραγματοποιήθηκαν στην Τήλο. Οι κοινωνίες ξυπνάνε, Έλληνες! Μήπως ήρθε και η σειρά μας, μιας και καυχιόμαστε για τη δημοκρατικότητα, που πρεσβεύσαμε σε ολόκληρο τον πλανήτη;

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΓΑΜΟΙ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΤΗΛΟΥ
Νωρίς το πρωί της Τρίτης, έγιναν οι δύο πρώτοι γάμοι ομόφυλων ζευγαριών, στο νησί της Τήλου, από τον δήμαρχο του νησιού Τάσο Αλιφέρη, τον οποίο εγώ προσωπικά συγχαίρω για τη θαρραλέα απόφασή του, που δεν κάμφθηκε, παρά τις παρεμβάσεις του πολέμιου των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γιώργου Σανιδά, του φοβισμένου για να μην χάσει γαλάζιες ακροδεξιές ψήφους υπουργού Δικαιοσύνης Σωτήρη Χατζηδάκη και του οπισθοδρομικού δημάρχου Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη.

Κατά τη διάρκεια της τελετής ο δήμαρχος Τήλου αφού αρχικά τόνισε πως προχώρησε στην τέλεση των γάμων, εφαρμόζοντας τόσο το Σύνταγμα όσο και τη χάρτα δικαιωμάτων του ΟΗΕ, διάβασε στα ζευγάρια γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου του Δήμου, στην οποία αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «δεν υπάρχει ρητή αναφορά στο νόμο και το Σύνταγμα με την οποία να απαγορεύεται η τέλεση γάμου μεταξύ ομοφύλων», ενώ νωρίτερα σε δηλώσεις του, αμφισβήτησε την ορθότητα των απόψεων του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, όπως επίσης και τη σκοπιμότητα της παρέμβασής του, για να αποτρέψει την τέλεση του μυστηρίου.

Σε ανακοίνωσή του, ο δήμαρχος Τήλου αναφέρει επίσης τους λόγους για τους οποίους υπεραμύνεται της απόφασης του να πραγματοποιήσει γάμους ομοφυλοφίλων, κατηγορώντας ταυτόχρονα για υποκρισία αυτούς τους οποίους έχουν αντιδράσει στο συγκεκριμένο θέμα.
«Η Δημοκρατία σημαίνει σεβασμό στον άνθρωπο και τα δικαιώματα του, που ο πυρήνας τους είναι η αυτοδιάθεση των ατόμων που συγκροτούν την κοινωνία και η ελευθερία τους» αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του ο δήμαρχος Τήλου και συμπληρώνει: "Διεκδικούμε να κατατασσόμεθα στην ομάδα εκείνη των ανθρώπων που χαίρεται μόνον όταν συμβάλλει στην ευτυχία των άλλων", εξηγώντας τη θέση του.

Στο μεταξύ, ήδη δόθηκε εντολή από τον εισαγγελέα της Ρόδου, στο δήμαρχο Τάσο Αλιφέρη, που είναι και ληξίαρχος στο νησί του, να διαγράψει ως άκυρους τους γάμους, ενώ ταυτόχρονα, ανοίγει δικογραφία εις βάρος του για παράβαση καθήκοντος, σύμφωνα με την εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γιώργου Σανιδά, ο οποίος επανήλθε στο θέμα και προειδοποιεί ότι όποιος παντρέψει ζευγάρια του ίδιου φύλου θα διωχθεί για παράβαση καθήκοντος.

Ωστόσο, ο Σανιδάς δεν αρκέστηκε στην δίωξη κατά του δημάρχου Τήλου, αλλά επιδιώκει να αποτρέψει και κάθε μιμητή του, όπως φαίνεται από νέα εγκύκλιο, αυτή τη φορά προς όλους τους εισαγγελείς Πρωτοδικών, επαναλαμβάνοντας τις δικές του ερμηνείες του Συντάγματος και της κείμενης νομοθεσίας.

Ανυπόστατους χαρακτήρισε τους γάμους ομοφύλων ζευγαριών και ο υπουργός Δικαιοσύνης Σωτήρης Χατζηγάκης, επισημαίνοντας ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο, το οποίο να τους επιτρέπει. Πρόσθεσε μάλιστα ότι κάθε απόπειρα τέλεσης τους είναι παράνομη, καθώς το νομοσχέδιο για την Ελεύθερη Συμβίωση, δεν αφορά σε καμία μορφή γάμου, δεν αφορά τα ομόφυλα ζευγάρια, αλλά και ούτε έχει πρόθεση να τα συμπεριλάβει.

Την ίδια ώρα, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης υποστήριζαν την απόφαση του δημάρχου της Τήλου να προχωρήσει στην τέλεση γάμου, χαρακτηρίζοντας την παρέμβαση Σανιδά "εντελώς άστοχη". Παράλληλα, νομικοί κύκλοι τονίζουν την ασάφεια των διατάξεων σχετικά με την τέλεση γάμου μεταξύ ομοφύλων, επισημαίνοντας ότι τόσο ο αστικός κώδικας όσο και το σύνταγμα δεν επιτρέπουν ούτε όμως απαγορεύουν ρητώς την τέλεση γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου.

Από τη μεριά τους τα μέλη της ΟΛΚΕ καταγγέλλουν τη στάση των θεσμικών αρχών ως απαράδεκτη, η οποία γυρίζει την Ελλάδα σε εποχές Μεσαίωνα και επικαλούνται επιπλέον και το ψήφισμα που εξέδωσε το 1994 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με το οποίο ζητούσε από τα κράτη- μέλη να απαλείψουν από τις νομοθεσίες τους την κάθε διάκριση εις βάρος των ομοφυλοφίλων και ειδικά να επιτρέψουν τον γάμο μεταξύ τους, ενώ η ευρωπαϊκή σύμβαση του Άμστερνταμ απαιτεί από τις χώρες να απαλείψουν από τη νομοθεσία τους κάθε διάκριση, μεταξύ άλλων «και λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού». Μάλιστα απειλούν ακόμη και να φτάσουν στα ανώτατα ευρωπαϊκά δικαστικά όργανα για να δικαιωθούν, σε περίπτωση που η πολιτεία εμμείνει στη θέση της και απαγορεύσει την τέλεση αυτών των γάμων.

Ταυτόχρονα όμως με τη σαφώς δεδηλωμένη θέση των ομοφυλοφίλων, αυξάνεται όχι μόνο το πλήθος των ομοφυλοφίλων που επιθυμούν να παντρευτούν, αλλά και ο αριθμός των πόλεων που ενδεχομένως να φιλοξενήσουν πολιτικούς γάμους ατόμων του ιδίου φύλου. Εκτός της Τήλου και την απόφαση του δημάρχου του ακριτικού νησιού να τελέσει εκεί τον πρώτο αυτού του είδους γάμο στη χώρας μας, άλλες τρεις περιοχές θα υποδεχτούν ζευγάρια για την τέλεση πολιτικού μυστηρίου, καθώς τουλάχιστον τρία ζευγάρια ομοφυλόφιλων γυναικών επιθυμούν να ενωθούν με γαμήλια «δεσμά» στη Μαγνησία τη Λέσβο και τα Ιωάννινα και μάλιστα έχουν δημοσιεύσει την αναγγελία των γάμων τους σε εφημερίδα.

Όσον αφορά τις θέσεις των πολιτικών κομμάτων και της Εκκλησίας, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου παρέπεμψε στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ, στο οποίο γίνεται αναφορά στα ατομικά δικαιώματα και στον σεβασμό της διαφορετικότητας, όπως επίσης και στο σύμφωνο συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια. Ανέφερε, επίσης, ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επικοινώνησε με το δήμαρχο της Τήλου για να του εκφράσει τη συμπαράστασή του στην προληπτική δίωξη που άσκησε εναντίον του ο Γιώργος Σανιδάς.
Σε ανακοίνωσή του, ο ΣΥΝ χαιρετίζει και βρίσκεται στο πλάι του δημάρχου Τήλου, ενώ –προς τιμήν του- ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν θέλησε να σχολιάσει τους πρώτους γάμους μεταξύ ομοφύλων στη χώρα μας, για να μην ανεβάσει τους τόνους.

Η έκπληξη όμως ήρθε από τον πρόεδρο της ΚΕΔΚΕ και δήμαρχο Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη, ο οποίος πέραν του ότι δεν υποστήριξε τους πρώτους ομόφυλους γάμους στη χώρα μας, δήλωσε ότι ο ρόλος των δημάρχων δεν είναι να νομοθετούν, αλλά να εφαρμόζουν χωρίς παρεκκλίσεις τους νόμους της πολιτείας. Από τη μεριά του ο επικεφαλής της παράταξης του ΠΑΣΟΚ στην ΚΕΔΚΕ Πάρις Κουκουλόπουλος, καταδίκασε την παρέμβαση Σανιδά για την τέλεση γάμων μεταξύ ομοφυλοφίλων.

Και πριν κλείσω, να πω πως για πρώτη φορά, ένας δημόσιος φορέας, το ΚΕΛΠΝΟ (Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων) αρμόδιο για την πρόληψη και αντιμετώπιση του AIDS, ανέλαβε τη χορηγία (μάλιστα ως μέγας χορηγός) του "Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας" (γνωστό και ως "Gay Pride" της Αθήνας). Το ΚΕΛΠΝΟ υπάγεται στο Υπουργείο Υγείας και άρα η απόφαση για αυτή τη χορηγία εγκρίθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Δημήτρη Αβραμόπουλο. Στο μεταξύ, οι διοργανωτές καταγγέλλουν ότι ο δήμαρχος της Αθήνας Νικήτας Κακλαμάνης, έδειξε παντελή αδιαφορία για το φεστιβάλ, αντίθετα με ότι κάνουν οι περισσότεροι Ευρωπαίοι συνάδελφοί του δήμαρχοι… Ντροπή, ρε δήμαρχε…

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΛΕΕΙ Η ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ

ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΟΥΝ!
Ξανά στο επίκεντρο της προεκλογικής εκστρατείας των ΗΠΑ ο γάμος των ομοφυλόφιλων, μετά την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Καλιφόρνιας, που επέτρεψε τους γάμους στην πολιτεία, παρά το γεγονός ότι και οι τρεις διεκδικητές είναι αντίθετοι με το ενδεχόμενο. Με δεδομένη την παραπάνω απόφαση, η κωμικός και παρουσιάστρια Ellen DeGeneres ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να παντρευτεί την επί χρόνια σύντροφό της και ηθοποιό Portia de Rossi. Η DeGeneres και η de Rossi είναι ζευγάρι εδώ και τέσσερα χρόνια και δεν έχουν κρυφτεί από κανέναν. Μάλιστα, εμφανίζονται μαζί συνεχώς, ακόμη και στην τελετή απονομής των βραβείων Οscar.

Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ Ο ΧΕΛΜΟΥΤ ΚΟΛ

ΤΗΝ ΚΑΤΑ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟ
Παντρεύτηκε ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας Χέλμουτ Κολ, την 44χρονη Μάικε Ρίχτερ, οικονομολόγο, που εργάζεται στο υπουργείο Οικονομικών, στο Βερολίνο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο γάμος έγινε σε κλινική της Χαϊδελβέργης, εκεί όπου και αναρρώνει ο Κολ, μετά από ατύχημα που είχε πρόσφατα μέσα στο σπίτι του, ενώ στην τελετή παραβρέθηκαν μόνο στενοί συγγενείς του ζευγαριού.

Ο 78χρονος Κολ, η σύζυγος του οποίου έχει πεθάνει, επιβεβαίωσε τον Απρίλιο του 2005 ότι συζεί με την 44χρονη. Η σχέση τους δημοσιοποιήθηκε τέσσερα χρόνια μετά το θάνατο της συζύγου του Κολ, Ανελόρε, η οποία έπασχε από μια σπάνια ασθένεια, που της προκαλούσε αλλεργία στο φως και αυτοκτόνησε το 2001.

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

ΣΕΞ ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
Η μέση ηλικία αποδεικνύεται πρωταθλήτρια στην απιστία, καθώς σύμφωνα με έρευνα, τρίτο πρόσωπο εμφανίζεται σε μια σχέση μετά τα 45. Στην περίπτωση των γυναικών είναι η κλιμακτήριος και η ανάγκη συναισθηματικής και σεξουαλικής επιβεβαίωσης, ενώ στους άνδρες η δεύτερη... άνθηση, εκεί γύρω στα 50.

Στο μεταξύ, με ουσίες «τονώνουν» πολλοί Ευρωπαίοι τη σεξουαλική τους ζωή, καθώς ένα σεβαστό ποσοστό των νεαρών Ευρωπαίων, που πίνουν ή παίρνουν ναρκωτικά, το κάνουν και για να ενισχύσουν τη σεξουαλική τους ζωή, αποκαλύπτει έρευνα σε εννέα πόλεις, ανάμεσά τους και η Αθήνα.