Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΔΙΑΦΘΟΡΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΔΙΑΦΘΟΡΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ KAI ΑΠΟΤΕΦΡΩΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ...
Συμμορίες στην Κίνα σκοτώνουν και αποτεφρώνουν ανθρώπους, προκειμένου να πουλήσουν τα απομεινάρια τους σε οικογένειες, οι οποίες δεν θέλουν να αποτεφρώσουν τους δικούς τους συγγενείς.

Πρόκειται για το πιο μακάβριο σενάριο που έχει συλλάβει ανθρώπινος νους. Συγκεκριμένα, όλα ξεκίνησαν όταν οι υγειονομικές Αρχές στην Κίνα άρχισαν να προτρέπουν τους πολίτες να αποτεφρώνουν τους συγγενείς τους, όταν αυτοί αποβιώνουν, για λόγους υγιεινής και έλλειψης χώρου στα νεκροταφεία της χώρας.

Αν και κάτι τέτοιο δεν είναι δια νόμου υποχρεωτικό, σε μερικές περιοχές της Κίνας οι τοπικές Αρχές το θέτουν ως απαραίτητη προϋπόθεση για να «θάψουν» τους νεκρούς. Ωστόσο, πολλοί Κινέζοι πιστεύουν ότι αν αποτεφρωθεί ο νεκρός, το πνεύμα του θυμώνει και οι απόγονοί του θα έχουν κακή τύχη. Εάν ο νεκρός ταφεί με όλες τις πρέπουσες τιμές, τότε το πνεύμα του είναι ευχαριστημένο στην επόμενη ζωή και προστατεύει τους εν ζωή συγγενείς του. Έτσι, υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν από τις συμμορίες τα αποτεφρωμένα λείψανα ανθρώπων, για να παραπλανήσουν τις Αρχές, όταν ο δικός τους άνθρωπος πεθάνει, ώστε να μπορέσουν να τον θάψουν…

Οι συμμορίες από την πλευρά τους εκμεταλλεύονται την ανθρώπινη προκατάληψη και σκοτώνουν κυρίως ηλικιωμένους και μοναχικούς ανθρώπους, προκειμένου να τους αποτεφρώσουν και να πουλήσουν τις στάχτες στους «ενδιαφερόμενους». Η αγοραπωλησία εικάζεται ότι φτάνει πολλές φορές μέχρι και τα 1200 ευρώ, ενώ στις πόλεις Τζεϊχί και Πούνινγκ περισσότεροι από 400 ηλικιωμένοι έχουν μυστηριωδώς εξαφανιστεί τα τελευταία χρόνια…

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΦΟΝΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ

Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΙΘΑΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Ανάστατη είναι το τελευταίο διάστημα η ΕΛΑΣ, καθώς πληροφορίες θέλουν να βρίσκεται στα «σκαριά» φονικό χτύπημα κατά πολιτικού προσώπου. Οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ προσπαθούν να συλλέξουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν από κρατούμενους του κοινού ποινικού δικαίου και οι οποίοι παλιά είχαν αναπτύξει διαύλους επικοινωνίας με τρομοκράτες, ενώ τώρα κρατούνται στις φυλακές του Κορυδαλλού, της Κέρκυρας, της Πάτρας ή της Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα, υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές, τραπεζίτες, δικαστές, γενικοί γραμματείς υπουργείων, επικεφαλής οργανισμών του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, πρέσβεις, συνδικαλιστές, διπλωματικοί ακόλουθοι, εφοπλιστές και μεγαλοεπιχειρηματίες, αλλά και κληρικοί, εκδότες, δημοσιογράφοι και… τηλεστάρ (!!!) έχουν τεθεί κάτω από αστυνομικό προστατευτικό κλοιό, υπό τον φόβο μιας τρομοκρατικής επίθεσης εναντίον τους.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, πρώτος στη λίστα της Αντιτρομοκρατικής, βρίσκεται ο πρώην υπουργός Επικρατείας Θεόδωρος Ρουσόπουλος, εξαιτίας της εμπλοκής τους στο σκάνδαλο με τη Μονή Βατοπεδίου.
Ακολουθούν ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Ευάγγελος Μπασιάκος, ο υφυπουργός Εξωτερικών Πέτρος Δούκας και ο υπουργός και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Αλέξανδρος Κοντός και Κωνσταντίνος Κιλτίδης.
Στην απόρρητη λίστα της Αντιτρομοκρατικής- σύμφωνα πάντα με πληροφορίες- βρίσκεται και ο πρώην υπουργός Γιώργος Βουλγαράκης (τον οποίο και φρουρούν πάνω από 20 αστυνομικοί), μαζί με την οικογένειά του, καθώς και άλλα άτομα που εμπλέκονται κυρίως στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου.
Στους λειτουργούς της Δικαιοσύνης, Γιώργος Σανιδάς και Κυριάκος Καρούτσος, θεωρούνται πιθανοί στόχοι και από τους τραπεζίτες, ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιώργος Προβόπουλος και ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας Τάκης Αράπογλου.
Τέλος, η Αντιτρομοκρατική, μέσα στη λίστα της περιλαμβάνει και τον ηγούμενο Εφραίμ, καθώς μετά το σκάνδαλο με το Βατοπέδι, αποτελεί πολύ πιθανό στόχο τρομοκρατών.

Στο μεταξύ, αξίζει να σημειωθεί πως όλοι οι πρώην υπουργοί Δημόσιας Τάξης φρουρούνται σαν «αστακοί». Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης φρουρείται από 20 αστυνομικούς, ο Βύρων Πολύδωρας από 10, ο Στέλιος Παπαθεμελής από 9 και από 2 αστυνομικούς απασχολούν οι Γκελεστάθης, Αναγνωστόπουλος, Βαλυράκης, Τσούρας και έναν μόνο έχει ο Ευάγγελος Μαλέσιος. Από τους πρώην αρχηγούς και επιτελείς της Αστυνομίας, ο Φώτης Νασιάκος φρουρείται από 10 αστυνομικούς, από 3 ο Στέλιος Σύρος και ο Αναστάσιος Δημοσχάκης και από έναν οι Αγγελάκος και Γεωργακόπουλος. Μήπως είναι λίγο υπερβολικός ο αριθμός των αστυνομικών που χρησιμοποιούνται για τη φύλαξη των παραπάνω, κύριε Χηνοφώτη; Μήπως να επανεξετάζατε το θέμα της φύλαξης των δημόσιων προσώπων; Μάλλον ήρθε η ώρα…

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ ΠΕΘΑΝΕ 83ΧΡΟΝΗ ΓΡΙΟΥΛΑ

ΠΑΡΕΑ ΝΕΑΡΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΓΙΑ... ΠΛΑΚΑ
Την τελευταία της πνοή, από ανακοπή καρδιάς, άφησε 83χρονη γυναίκα στα Καμίνια του Πειραιά, η οποία έμενε μόνη της σε ένα μικρό φτωχικό σπίτι, από το φόβο της μπροστά στη θέα ομάδας εφήβων, που επιτέθηκε εναντίον του σπιτιού της, πετώντας πέτρες στα τζάμια.
Όπως προέκυψε από την έρευνα δεν ήταν η πρώτη που φορά που η άτυχη ηλικιωμένη γινόταν στόχος των νεαρών ηλικίας 15-16 ετών. Με κουκούλες στα πρόσωπα, σακίδια στην πλάτη και πέτρες στα χέρια, οι νεαροί διασκέδαζαν με το φόβο της γιαγιάς, ενώ το μοιραίο βράδυ έδωσαν και πάλι ραντεβού έξω από το σπίτι της ηλικιωμένης. Όμως αυτή τη φορά η καρδιά της δεν άντεξε. Η 83χρονη έπεσε λιπόθυμη από το φόβο και λίγο αργότερα κατέληξε. Από την Αστυνομία συνελήφθησαν έξι νεαροί, που δήλωσαν ότι το έκαναν "για πλάκα", επειδή τους άρεσε να ακούνε την γριούλα να φωνάζει!
Πραγματικά, αυτά τα "αληταριά". δεν τα μαζεύει η οικογένειά τους; Που βρίσκονται οι γονεις και τι κάνουν για να μάθουν στα παιδιά τους να σέβονται τους μεγαλύτερους, αλλά κυρίως τις ανθρώπινες ζωές; Έτσι τους έμαθαν να... κάνουν πλάκα; Ντροπή...

Κυριακή 11 Μαΐου 2008

ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΩΝ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΡΙΓΓΕΣ ΤΟΥΣ
Τη σύριγγά τους χρησιμοποίησαν δύο τοξικομανείς για να απειλήσουν δύο φοιτήτριες στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, έξω από τη Φιλοσοφική Σχολή. Οι φοιτήτριες, σοκαρισμένες, έδωσαν τα χρήματα και τα κινητά τους στους δράστες, οι οποίοι αμέσως τράπηκαν σε φυγή, ενώ οι άντρες της ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης του πανεπιστημίου τους καταδίωξαν αλλά δεν καταφέρουν να τους πιάσουν.

Δεν ήταν όμως το μόνο περιστατικό, καθώς λίγο αργότερα ένας 17χρονος με την απειλή σύριγγας, απέσπασε και αυτός 20 ευρώ από έναν φοιτητή. Ο δράστης έγινε όμως αντιληπτός από τους φύλακες, που κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν, ενώ σημειώθηκε και τρίτη επίθεση, έξω από την εκκλησία του Αγίου Δημητρίου, όπου με την απειλή σύριγγας, 26χρονος Γεωργιανός τοξικομανής απέσπασε το κινητό ενός 15χρονου. Περαστικοί που ήταν αυτόπτες μάρτυρες κυνήγησαν τον δράστη, ο οποίος τελικά συνελήφθη.

Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Η ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ"
Ικανοποιημένες οι ΗΠΑ για την ελληνική συνεργασία στη μάχη κατά της τρομοκρατίας
Οι ελληνικές αρχές συνεργάζονται στενά με τις αμερικανικές αρχές για την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας, επισημαίνει στην ετήσια έκθεσή του το Στέιτ Ντιπάρτμεντ. Παράλληλα, κάνει αναφορά στον «Επαναστατικό Αγώνα», καθώς και στους νυχτερινούς εμπρησμούς από ομάδες νεαρών.

Συγκεκριμένα, στην έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ τονίζεται ότι οι βελτιωμένες υποδομές στον χώρο της αντιτρομοκρατίας, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων, επιτρέπουν στην Ελλάδα να μάχεται τη διεθνή και εσωτερική τρομοκρατία, ενώ επισημαίνει την εμφάνιση του Επαναστατικού Αγώνα, τονίζοντας ότι ίσως έχει ενσωματώσει κάποια παλαιά μέλη της 17Ν.
Στο μεταξύ, η Αλ Κάιντα εμφανίζεται ως η μεγαλύτερη τρομοκρατική απειλή, σύμφωνα με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ενώ η έκθεση, που καταγράφει την τρομοκρατική δραστηριότητα σε όλο τον πλανήτη, αναφέρει ότι ο αριθμός των επιθέσεων μειώθηκε ελαφρώς το 2007. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι επιθέσεις έφτασαν τις 14.449 σε σχέση με τις 14.570 το 2006.

Τέλος, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν μετέβαλε τον κατάλογο των χωρών που υποστηρίζουν την τρομοκρατία -Κούβα, Ιράν, Βόρεια Κορέα, Σουδάν και Συρία- σημειώνει πάντως την συνεργασία του Σουδάν στην αντιτρομοκρατική δραστηριότητα.

Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΣΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΠΩΝ ΤΗΣ… ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ
Ολοένα Και περισσότερο σφίγγει ο κλοιός γύρω από τις επτά «φαμίλιες» των Ζωνιανών, που είχαν μετατρέψει την περιοχή σε άνδρο των ναρκωτικών, του «μαύρου» χρήματος και παράδεισο κάθε παράνομης δραστηριότητας.

Οι αρμόδιοι των κρατικών αρχών που ερευνούν τη υπόθεση, κάνουν λόγο για διάβρωση των τοπικών θεσμών στην Κρήτη σε βάθος, καθώς με τα στοιχεία που έχουν συλλέξει φαίνεται οι τοπικές αρχές να κάλυπταν τις παρανομίες και ας μη το παραδεχόντουσαν έως σήμερα κανείς.

Την ίδια στιγμή, στο μικροσκόπιο των υπηρεσιών δίωξης οικονομικού εγκλήματος έχουν μπει 40 περίπου άτομα, τα οποία φαίνεται να έχουν δραστηριοποιηθεί ακόμα και στον τομέα του real estate, με τη μέθοδο της βίαιης και παράνομης κατάληψης φιλέτων γης, που στη συνέχεια πουλούσαν σε ξένες ή και ντόπιες εταιρίες. Επίσης φαίνεται να συμμετέχουν σε πολλές προσπάθειες αποχαρακτηρισμών δασών, με στόχο τη πώλησή τους, καθώς και να έχουν λάβει υπέρογκες ευρωπαϊκές επιδοτήσεις για αγροτικά προϊόντα, με την τακτική των εικονικών ενοικιάσεων εκατοντάδων στρεμμάτων γης, τις οποίες και μεθόδευαν με μεγάλα δικηγορικά γραφεία του Κολωνακίου…

Οι αρμόδιοι τώρα είναι σε θέση να καταλάβουν και από πού προέρχεται ο εύκολος πλουτισμός των 7 αυτών οικογενειών, που κυκλοφορούσαν με πανάκριβα αυτοκίνητα και ζούσαν σε βίλες εκατοντάδων στρεμμάτων, με όλες τις ανέσεις, ενώ είχαν στην κατοχή τους δεκάδες οικοδομές, όλες αυθαίρετες, άσχετα αν οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί ξαφνικά βρέθηκαν άδειοι. Ωστόσο, αξιωματούχοι της ΕΛ.ΑΣ. πιστεύουν ότι σημαντικά χρηματικά ποσά βρίσκονται σε κρύπτες στη γη και σε off shore εταιρίες του εξωτερικού.

Στο μεταξύ, η υπόθεση ενός οικοπέδου 1.005 τ.μ. στο Ηράκλειο, στο οποίο και οικοδομήθηκε πολυκατοικία- «μέγαρο» 4.584 τ.μ., απασχολεί τις Αρχές, καθώς η συγκεκριμένη έκταση είχε χαρακτηριστεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ χώρος πρασίνου, οπότε και το κτίσμα είναι αυθαίρετο. Εδώ υπάρχει όμως ένα θέμα. Πως κατέλαβαν ένα δημόσιο χώρο και με ποίου οικοδομική άδεια κατασκευάστηκε η πολυκατοικία; Και πως γίνεται το οικόπεδο να αγοράστηκε το Μάρτιο του 2005 και να άρχισε να κτίζεται το 2006, ενώ ρεύμα είχε δοθεί από το 2004;!

Οι τοπικοί παράγοντες σιωπούν, αλλά είναι πασιφανές ότι όλα έγιναν αν όχι με τη δική τους συμμετοχή, σίγουρα με την ανοχή τους. Τι έχετε να πείτε τώρα για όλα αυτά, κύριε Κεφαλογιάννη και η θυγατέρα σας, που εκλέγεται στην περιοχή και μέχρι σήμερα δηλώνατε άγνοια; Όσο για τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ της περιοχής, μάλλον δύσκολα θα ακούσουμε και από αυτούς την αλήθεια, πόσο μάλλον που σήμερα το θέμα έχει ξεχαστεί.

Βλέπετε αποχώρησαν οι τηλεοπτικές κάμερες…

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

ΕΝΑΣ ΤΟΝΟΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ 2007

ΤΙΣ 100.000 ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ
Ένας τόνος ηρωίνης «πέρασε» από τη Θεσσαλονίκη, το 2007. Από την ποσότητα αυτή, μόλις το 10% κατέληξε στα χέρια της Αστυνομίας, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία των αρχών, στις πιάτσες των ναρκωτικών «μοιράστηκαν» περί τους τρεις τόνους ηρωίνης, με αποτέλεσμα καθημερινά ένας άνθρωπος να χάνει τη ζωή του από ναρκωτικές ουσίες στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της Κεντρικής Μακεδονίας.

Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν 21.000 άτομα που έχουν βεβαιωθεί ως εξαρτημένοι χρήστες, ενώ 1.200 άτομα περιμένουν για να μπουν στη λίστα του ΟΚΑΝΑ. Για κάποιους από αυτούς η αναμονή ξεπερνά τα τριάμισι χρόνια, καθώς οι θέσεις είναι λίγες, ενώ τη χρονιά που πέρασε, ο αριθμός των βεβαιωμένων χρηστών σε όλη τη χώρα έφτασε τις 100.000.

Στο μεταξύ, τη χορήγηση μεθαδόνης από τα φαρμακεία, πρότεινε στα υπουργεία Υγείας και Δικαιοσύνης ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, με στόχος τη πάταξη του παρεμπορίου ναρκωτικών και τη μείωση της εγκληματικότητας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αστυνομίας, το 68% της εγκληματικότητας του «δρόμου», όπως οι κλοπές καταστημάτων, τσαντών, πορτοφολιών, οφείλεται σε τοξικομανείς που αναζητούν χρήματα, για να προμηθευτούν τη δόση τους.

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

“TRAFFICKING”, Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟΥ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μέσω της νόμιμης οδού, από τουριστικά πρακτορεία και γραφεία εύρεσης εργασίας των Βαλκανίων και κυρίως της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, ξεκινά η παράνομη διακίνηση και εμπορία ανθρώπων, καθώς αυτά αναλαμβάνουν την έκδοση των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων, σε γυναίκες που θέλουν να έρθουν στην Ελλάδα ή σε κάποια άλλη χώρα της Ευρώπης, για μια νόμιμη δουλειά και ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο.

Στη διάρκεια του ταξιδιού αρχίζει και η οδύσσεια αυτών των γυναικών, καθώς τους αφαιρούνται τα διαβατήρια, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα διαφυγής και κατά την άφιξή τους στον προορισμό τους, παραδίδονται στο δουλέμπορο.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο Κόσοβο, ο αριθμός των σπιτιών, όπου οι γυναίκες αποτελούν αντικείμενο εκμετάλλευσης , έχει αυξηθεί ραγδαία, καθώς το 1999 ήταν δεκαοχτώ και το 2003 ανήλθαν σε διακόσια! Στην αύξηση αυτή συνέβαλαν και οι άντρες των ειρηνευτικών δυνάμεων KFOR και UNMIK, καθώς δεν είναι πλέον απλά πελάτες, αλλά συμμετέχουν και στα κυκλώματα σωματεμπορίας.

Το κύκλωμα διακίνησης ανθρώπων είναι πολυπρόσωπο και αποτελείται κυρίως από πολίτες υπεράνω πάσης υποψίας, όπως τραπεζίτες, συνταξιούχους, δημόσιους υπαλλήλους και άνδρες των σωμάτων ασφαλείας, οι οποίοι και αγοράζουν μία γυναίκα έναντι κάποιων χιλιάδων ευρώ, για να την εκμεταλλευτούν όπως αυτοί επιθυμούν. Πολλές φορές για προσωπική «χρήση» ή για να την προωθήσει στην πορνεία και να βγάλει χρήματα.
Όλα τα παραπάνω μαρτυρούν πως ένας κρυφός κόσμος αναπτύσσεται κάθε φορά μετά τη λήξη ενός πολέμου, χάρη στην ανοχή και τη συνενοχή της ευνομούμενης κοινωνίας. Ο κόσμος σιωπά, αλλά και ελάχιστες κακοποιημένες γυναίκες απευθύνθηκαν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις για να ζητήσουν άσυλο. Είτε φοβήθηκαν, είτε δεν τα κατάφεραν ποτέ, είτε ακόμα κακοποιήθηκαν και από στελέχη αυτών των οργανώσεων…

Η μάστιγα του «trafficking» μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο εάν όλοι εμείς στραφούμε εναντίον αυτών των κυκλωμάτων. Αν όλοι καταφέρουμε και συνειδητοποιήσουμε την αξία ενός ανθρώπου.

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ "ΦΤΙΑΧΝΕΙ" ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ

ΘΟΡΥΒΗΜΕΝΗ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Οι βετεράνοι Αμερικανοί στρατιώτες του Αφγανιστάν και του Ιράκ, μετατράπηκαν σε δολοφόνους, όταν γύρισαν στην πατρίδα τους. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει έρευνα, που δείχνει αύξηση των δολοφονιών από αυτούς, κατά 90%!

Σημειώνεται πως το αμερικανικό Πεντάγωνο αγνόησε την έκθεση και δήλωσε πως δεν αποδίδει την πλήρη εικόνα, ωστόσο αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει πως η φρίκη του πολέμου ακολουθεί σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους στρατιώτες, που συχνά μετά εμφανίζουν παραβατική συμπεριφορά, αν και οι περισσότεροι πριν είχαν λευκό ποινικό μητρώο.


Οι βετεράνοι στρατιώτες, μετά τον πόλεμο, ζουν με ψυχοφάρμακα, καθώς παρουσιάζουν ψυχολογική αστάθεια, ενώ το ένα τρίτο των θυμάτων τους φαίνεται να είναι οι σύζυγοι, τα παιδιά ή οι συγγενείς τους και το 25% οι σύντροφοι εν όπλοις.

Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΣ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Κατακόρυφη αύξηση της εγκληματικότητας στη χώρα μας, τα τελευταία 15 χρόνια, προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία της αστυνομίας, με πιο σημαντική των εγκλημάτων που αφορούν άμεσα τους πολίτες, όπως οι απάτες, οι πλαστογραφίες, οι ληστείες, οι διαρρήξεις και οι κλοπές οχημάτων. Ταυτόχρονα, θλιβερή εικόνα παρουσιάζουν και οι δείκτες των ναρκωτικών, καθώς η ηρωίνη και η κοκαΐνη καλπάζουν, ενώ όλο και περισσότεροι έφηβοι στρέφονται στα χάπια ecstasy και στα παράνομα δισκία μεθαδόνης.
Να σημειώσω πως το 2007 καταγράφηκαν 210 θάνατοι από ναρκωτικές ουσίες, από τους οποίους βεβαιώθηκαν οι 64, 16 στην Αττική, 22 στη Θεσσαλονίκη και 26 στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Στο μεταξύ, πορεία αγανάκτησης, πραγματοποιήθηκε στην Κοζάνη, από γονείς, μαθητές και φορείς της πόλης, για το θάνατο της 14χρονης μαθήτριας, στην Πτολεμαΐδα, από χρήση ναρκωτικών. Την ίδια ώρα, ομαλά εξελίσσεται η κατάσταση της υγείας του 15χρονου από τα Γιαννιτσά, που πριν λίγες ημέρες αποπειράθηκε να απαγχονιστεί, κάτω από αδιευκρίνιστες αιτίες. Δύστυχή μας νεολαία…

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

ΚΕΝΤΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ

ΒΑΛΚΑΝΙΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΔΡΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Με βαλκανική ταυτότητα, ο ελληνικός υπόκοσμος στην Ελλάδα, σύμφωνα με έκθεση της Ελληνικής Αστυνομίας. Συμμορίες από 9 χώρες έχουν βρει ελεύθερο πεδίο στην Ελληνική Επικράτεια και συνεχίζουν ανενόχλητοι τις περισσότερες φορές το έργο τους.

Σύμφωνα με την ομαδοποίηση, που επιχείρησε η Αστυνομία, βάσει των κατά καιρούς περιστατικών, οι Αλβανοί δραστηριοποιούνται κυρίως στη διακίνηση ναρκωτικών, στις ληστείες και τις κλοπές, στο παράνομο εμπόριο αυτοκινήτων, στην οικονομική εκμετάλλευση της πορνείας, αλλά και της εκμετάλλευσης ανηλίκων, ηλικίας 10 έως 13 ετών, τους οποίους φέρνουν στην Ελλάδα τις περισσότερες φορές με τη σύμφωνη γνώμη των γονιών, για αναγκαστική επαιτεία. Επίσης, μέλη αλβανικών εγκληματικών οργανώσεων έχουν εισχωρήσει σε ελληνικές ομάδες και πουλάνε προστασία ή αναλαμβάνουν το ρόλο των αδίστακτων μπράβων και πιστολέρο.

Οι ουκρανικές και ρωσικές εγκληματικές οργανώσεις έχουν ρίξει το βάρος στο λαθρεμπόριο τσιγάρων και συνεργάζονται με ημεδαπούς κακοποιούς στο εμπόριο λευκής σαρκός, ενώ οι τουρκικές, κινεζικές, ιρακινές και πακιστανικές οργανώσεις ειδικεύονται στην παράνομη μετανάστευση. Η κινεζική μαφία ειδικότερα, «πουλάει» και προστασία σε Κινέζους εργαζόμενους και μετανάστες.

Οι Ρουμάνοι επιδίδονται στο εμπόριο ανθρώπων, σε συνεργασία με Έλληνες μαστροπούς και στις κλοπές- διαρρήξεις, ενώ τα κλοπιμαία τις περισσότερες φορές τα στέλνουν στη χώρα τους με τα λεωφορεία της γραμμής!

Τέλος, οι Βούλγαροι ασχολούνται με την παραχάραξη και την πλαστογραφία, με το εμπόριο βρεφών και το εμπόριο νεαρών γυναικών, ακόμα και ανηλίκων.

Όλα τα παραπάνω δείχνουν πως η Ελλάδα είναι το κέντρο των βαλκανικών εγκληματικών οργανώσεων και εφόσον η ελληνική αστυνομία τους γνωρίζει, επιβάλλεται και να τους καταπολεμήσει. Άμεσα!

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον Ότο Ρεχάγκελ, να αδιαφορεί για όσα ακούει κατά καιρούς και να αφοσιωθεί μόνο στην πορεία της Εθνικής μας Ομάδας Ποδοσφαίρου για το Euro. Είμαι σίγουρος πως ο μόνος που πίστευε για τη νίκη της Εθνική μας, στην Τουρκία, ήταν αυτός. Και τελικά δικαιώθηκε! Ακόμα μια φορά μας έκανε υπερήφανους ο Γερμανός!

*Συμβουλεύω την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Πέτρο Ευθυμίου να πάρουν επιτέλους θέση απέναντι στους δύο ψηφοφόρους για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, γιατί η στάση τους έχει κουράσει και θα τους οδηγήσει τελικά σε απομόνωση. Εκτός αν στις 12 Νοεμβρίου ταχθούν υπέρ αυτού που θα έχει ήδη εκλεγεί πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, την προηγούμενη ημέρα.

*Συμβουλεύω- ξανά- την Αστυνομία της Βέροιας να βάλει τάξη στην υπηρεσία επιτέλους, γιατί βλέπετε σε τι σημείο φτάσατε. Οι αστυνομικοί σας να είναι και αρχηγοί ληστών! Κύριε Χηνοφώτη, αν δεν μπορούν αυτοί, μήπως να επιληφθείτε του ζητήματος, εσείς προσωπικά, μιας και είστε υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα δημόσιας τάξης;

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω το ειδικό απεσταλμένο του ΟΗΕ για το όνομα των Σκοπίων Μάθιου Νίμιτς, να ανοίξει κανένα βιβλίο Ιστορίας, να διαβάσει για τον Μέγα Αλέξανδρο και να μη βλέπει μόνο τις «ιστορικές» ταινίες του Χόλιγουντ, για να καταλάβει τι κοτσάνα πέταξε, όταν είπε πως ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν σφαγέας των λαών.

*Συμβουλεύω το νέο πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα Ντανιέλ Σπέκχαρντ να αποφύγει να ανακατευτεί στις ελληνικές υποθέσεις και να μη διανοηθεί να επιβάλλει τις θέσεις της χώρας του στην Ελληνική κυβέρνηση , σχετικά με το όνομα των Σκοπίων, γιατί οι έλληνες δεν υπάρχει περίπτωση να τον χαρίσουν. Ας ρωτήσει τους προκατόχους του.

*Συμβουλεύω την Αστυνομία της Βέροιας να σταματήσει τα καραγκιοζιλίκια και επιτέλους να αρχίσει να αποδίδει έργο, καθώς η Βέροια έχει καταστεί έδρα των περισσοτέρων κακοποιών της Ελλάδας. Δεν είναι τυχαίο ότι στο αστυνομικό τμήμα της Βέροιας έχουν γίνει οι περισσότερες καταγγελίες για εξαπάτηση και δεν περνάει απαρατήρητο ότι πάντα οι αστυνομικοί προσπαθούν να τις κουκουλώσουν. Άραγε γιατί; Λυπάμαι, αλλά έτσι κι εσείς ένοχοι φαίνεστε… Σοβαρευτείτε κύριοι.

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

*Η διαφθορά στην Ελλάδα ζει και βασιλεύει! Η θέση της χώρας μας στην παγκόσμια κατάταξη του δείκτη της «διεθνούς Διαφάνειας» εξακολουθεί να είναι τραγική, καθώς κατέλαβε την 56η θέση- δύο θέσεις κάτω από την προηγούμενη χρονιά- και έτσι βρέθηκε στην τελευταία θέση ανάμεσα στα παλαιά 15 κράτη- μέλη της Ε.Ε.

*Προς ενημέρωση των καταναλωτών, δημοσιοποιώ τα ονόματα των επιχειρήσεων τροφίμων, που πήραν πρόστιμο από τον ΕΦΕΤ, λόγω νοθευμένων τροφίμων, μη ασφαλή και ακατάλληλα ή μη συμμορφούμενα στις προδιαγραφές καταλληλότητας και κανονικότητας.
«Βιολογικά Προϊόντα Από Τον Τόπο Μας ΑΕΕ», Θεμιστοκλή Σοφούλη 34
«Μπέσσας», αναψυκτήριο- σνακ μπαρ, στην εθνική οδό Λάρισας- Θεσσαλονίκης
«Κοινοπραξία Μελισσοκομικών Συνεταιρισμών Ελλάδας», στα Βασιλικά
«Καραδερμιτζόγλου Βασιλική Top Taste», εργαστήριο επεξεργασίας πατάτας, στις Σέρρες
«Ελλάς Μέλαθρον ΑΕ- Κάτω Γειτονιά», εστιατόριο- ψητοπωλείο, Εμπορικό Κέντρο «Mediterranean Cosmos»