Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΖΩΟΦΙΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΖΩΟΦΙΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΙΩΠΗΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΖΩΟΦΙΛΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΛΕΣ

ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΥΜΒΑΝ ΜΕ ΤΡΙΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΩ
Πανελλήνια σιωπηρή διαμαρτυρία, για τις φόλες που ρίχνουν στα ανήμπορα ζώα κάτι ανθρωπόμορφα τέρατα, θα πραγματοποιεί από όλους τους ζωόφιλους στις 26 Ιουνίου 2010, σε κάθε πόλη, έξω από το δημαρχείο της περιοχής τους, στις 20.00 ηώρα.

Οι ζωόφιλοι δηλώνουν πως θα φορούν όλοι μαύρα ρούχα σε ένδειξη πένθους για τα αδικοχαμένα τετράποδα, θα συνοδεύονται από τους τετράποδους φίλους τους και θα ανάψουν κεράκια σε σχήμα ΣTOΠ, στέλνοντας το μήνυμα να σταματήσουν οι φόλες, ενώ για μια ώρα θα διαμαρτυρηθούν σιωπηρά για τα ζώα που χάνονται κάθε ημέρα από την απάνθρωπη τακτική της φόλας και θα κλείσουν την διαμαρτυρία τους διαβάζοντας με ένα στόμα μια προσευχή ειδικά γραμμένη για τα ζώα.

Στο μεταξύ, δημοσιεύματα μέσω ίντερνετ από το εξωτερικό συστήνουν στους ζωόφιλους να αποφεύγουν να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Κω, μετά και το τελευταίο γεγονός, όπου ένα ανθρωποειδές κτήνος οδήγησε στο θάνατο τρία αδέσποτα σκυλιά, τα οποία σύμφωνα με όσους τα γνώριζαν στην Κω, δεν τους δημιουργούσαν το παραμικρό πρόβλημα.
Τα δηλητηρίασε με κρέας που περιείχε θρύμματα από γυαλιά, με αποτέλεσμα ο θάνατος για τα δύο πρώτα να είναι ακαριαίος. Το τρίτο σκυλί βρέθηκε μετά από δύο ημέρες στη θάλασσα να χαροπαλεύει, προσπαθώντας να απαλύνει τους πόνους του μέσα στο νερό…
Παρά τις προσπάθειες των ανθρώπων να το βοηθήσουν, δεν τα κατάφεραν και το συμπαθές τετράποδο πέθανε μπροστά στα μάτια των τουριστών. Αλλοδαπή κυρία, αγανακτισμένη και θυμωμένη με το συμβάν τόνισε "Μην σας κακοφανεί όταν το θέαμα αυτό το δείτε στο INTERNET", όπως και έγινε.

Δεν φτάνει όμως μόνο αυτό. Πρέπει ΑΜΕΣΑ το κράτος να θεσπίσει νόμο βάσει του οποίου θα τιμωρούνται με αυστηρότατες ποινές όλοι αυτοί που προχωρούν σε μια τέτοια πράξη, όπως γίνεται σε όλα τα κράτη της Ε.Ε. Επίσης, ο κάθε δήμος ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ βάσει κοινοτικής οδηγίας να προστατεύει τα αδέσποτα σκυλιά της περιοχής του, παρέχοντάς τους στέγη και τροφή και μάλιστα γι’ αυτό το σκοπό κάθε χρόνο λαμβάνει αρκετά χρήματα από την Ε.Ε., ωστόσο καμία μέριμνα δεν υπάρχει γι’ αυτόν τον σκοπό.

Η Ελλάδα δείχνει το απάνθρωπο πρόσωπό της συνήθως σε ανήμπορα και αθώα ζωάκια, που σε τίποτα όμως δεν φταίνε για τη δική μας κατάντια. Η κατάσταση δύσκολα θα αλλάξει, αν το κράτος δεν σταματήσει να μένει απλός θεατής αυτού του φρικτού εγκλήματος. Γι’ αυτό, ας ενώσουμε όλοι εμείς οι ζωόφιλοι τις φωνές μας, στις 26 Ιουνίου, έξω από το δημαρχείο της περιοχής μας. Είναι μια ένδειξη αγάπης προς τους τετράποδους φίλους μας.

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ ΕΙΔΕ ΞΑΝΑ ΤΟΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ
Στο βίντεο είναι ένας αμερικανός στρατιώτης που γύρισε από το Ιράκ στο σπίτι του, μετά από 7 μήνες.

Δείτε πως τον υποδέχθηκε ο σκύλος του... Είναι πραγματικά πολύ συγκινητικό, πόσο μάλλον όταν η αγάπη αυτού του ζώου δεν στηρίζεται απολύτως σε κανένα συμφέρον.

Και όμως, δυστυχώς υπάρχουν και σήμερα "άνθρωποι" που τα βασανίζουν, τα σκοτώνουν και γελάνε με το να τα κάνουν να υποφέρουν...

http://

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΣΚΥΛΟΥ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ

ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΑΝ, ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΙΞΑΝ ΟΞΥ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΚΙ ΟΜΩΣ! ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΟΛΩΝ ΕΖΗΣΕ!
Συζητώντας με μια φίλη μου από τη Λέσβο, μου ανάφερε ένα απάνθρωπο περιστατικό που συνέβη πριν λίγους μήνες στο νησί της και φυσικά ντροπιάζει όλους τους κατοίκους του, μερικοί εκ των οποίων εκτονώνουν τα άγρια και απάνθρωπα ένστικτα τους ενάντια σε ανυπεράσπιστα ζώα.

Τελευταίο περιστατικό ο Προμηθέας. Ένας γλυκύτατος σκύλος, περίπου ενός έτους που έχει δηλητηριαστεί ήδη δύο φορές, έχει χτυπηθεί από αυτοκίνητο, έχει χτυπηθεί από τους κατοίκους της Σκάλας Καλλονής κατ' επανάληψη και τελευταία του ρίξανε οξύ στο πρόσωπο, για να το σκοτώσουν, κάποια ζώα, που θέλουν να αποκαλούνται «άνθρωποι»…

Ευτυχώς το σκυλάκι θα ζήσει.. Δεν έχει μόνιμη βλάβη εκτός από το αυτί του, που νεκρώθηκε και πρέπει να ακρωτηριαστεί. Τα υπόλοιπα θα φτιάξουν..Οι πόνοι είναι φρικτοί αλλά οι άνθρωποι που τον περιθάλπουν εύχονται πως θα περάσουν. Οι πόνοι όμως της ψυχής του δεν θα επουλωθούν ποτέ. Δεν θα μπορεί στο μέλλον να νιώσει σιγουριά και ασφάλεια κοντά σε ανθρώπους, ίσως ποτέ να μην νοιώσει ευτυχισμένος, να μην παίξει ξένοιαστος κοντά σε ανθρώπους … Κάποια ζώα- άνθρωποι όμως τώρα γελάνε και χαίρονται με τα κατορθώματά τους. Αυτή είναι η παιδεία που πήραν από την οικογένειά τους, με αυτήν θα πορευτούν στο μέλλον.

Εμείς οι γνωστικοί άνθρωποι, προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας να γίνουν φιλεύσπλαχνοι και φιλάνθρωποι. Να αγαπάνε και να φροντίζουν όλα τα πλάσματα του Θεού. Δυστυχώς με τέτοια παραδείγματα τους μαθαίνουμε να μην σέβονται την ζωή. Να μην σέβονται τα άλλα πλάσματα που συγκατοικούν μαζί μας σε αυτόν τον πλανήτη, με αποτέλεσμα μεγαλώνοντας να κακοποιούν όχι μόνο ζώα αλλά πολλές φορές και ανθρώπους.

Υπάρχουν και άλλα πλάσματα γύρω μας που αξίζουν τον σεβασμό μας και την φροντίδα μας. Γιατί εμείς τα δημιουργήσαμε. Εμείς τα φέραμε στους δρόμους και στα σπίτια μας. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για αυτά.

Στο μεταξύ, για ένα σοκαριστικό στρατιωτικό σκάνδαλο στις ΗΠΑ κάνει λόγο η διεθνής οργάνωση για την προστασία των ζώων PETA, που αφορά στην άμεση ευθύνη του αμερικανικού Υπουργείου Άμυνας για τα ακραία βασανιστήρια ζώων με τρομακτικούς πόνους, μεταξύ των οποίων κατσίκες, γίδες, γουρούνια, μαϊμούδες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την οργάνωση, κάθε χρόνο χιλιάδες ζωντανά ζώα πυροβολούνται, πλήττονται με αιχμηρά όργανα, διαμελίζονται, καίγονται και δηλητηριάζονται σε στρατιωτικές ασκήσεις. Πρόκειται για ασκήσεις εκπαίδευσης για τραυματισμούς, κάτω από την άστοχη αντίληψη ότι παρόμοιες αγριότητες θα προετοιμάσουν τα κατάλληλα φάρμακα για τους τραυματισμούς του πεζικού στα πεδία των μαχών. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν εναλλακτικοί αποτελεσματικοί τρόποι για τέτοιες εξασκήσεις και χωρίς τους βασανισμούς των ζώων, το αμερικανικό Υπουργείο Άμυνας συνεχίζει να βασανίζει και να σκοτώνει αμέτρητα ζώα με απαράδεκτους τρόπους, όπως να τρυπάει με αιχμηρά αντικείμενα και να ανοίγει ζωντανά τις αίγες και να τις ακρωτηριάζει.

Στη Χαβάη, για τους στρατιωτικές αυτές ασκήσεις, γουρουνάκια πυροβολούνται, ακρωτηριάζονται και δολοφονούνται , αφού έχουν ταλαιπωρηθεί σε ταξίδια 5 ημερών στοιβαγμένα σε φορτία μέσα σε πλοία.

Η PETA επισημαίνει στην ιστοσελίδα της ότι όλα αυτά μπορούν και πρέπει να σταματήσουν, ενώ καλούν όσους ενδιαφέρονται να υπογράψουν διαδικτυακά την ειδική έκκληση της οργάνωσης προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα, να εκδώσει διαταγή αντικατάστασης αυτών των μεθόδων του στρατού με άλλες εναλλακτικές και περισσότερο αποτελεσματικές.(www.peta.org/)

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

ΣΚΗΝΕΣ ΦΡΙΚΗΣ ΜΕ ΑΘΩΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΜΕΤΟΧΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ...
Σκηνές φρίκης αποτύπωσε ο φωτογραφικός φακός σε ελαιώνα της Σητείας, στην Κρήτη. Μετά από τηλεφώνημα σε φιλοζωική οργάνωση της περιοχής, τα μέλη της ανακάλυψαν τέσσερα σκυλιά κρεμασμένα σε μία ελιά και ένα ακόμη κρεμασμένο σε απέναντι δέντρο.

Τα μέλη της οργάνωσης φωτογράφισαν και βιντεοσκόπησαν το αποτρόπαιο θέαμα, το οποίο «προσβάλλει το ανθρώπινο είδος», όπως καταγγέλλουν. Ακόμη πιο εξοργιστικό είναι το γεγονός ότι τα σκυλιά κρεμάστηκαν από τους άνανδρους δράστες με τέτοιο τρόπο, ώστε να πατούν λίγο τα πόδια τους στο έδαφος, με αποτέλεσμα να πεθάνουν 8 ώρες αργότερα…

Χαρακτηριστικό της σκληρότητας του θεάματος είναι ότι το σχετικό βίντεο που είχε αναρτηθεί στο youtube «κατέβηκε» με παρέμβαση των διαχειριστών του. Η φιλοζωϊκή οργάνωση απευθύνει έκκληση σε όποιον γνωρίζει πληροφορίες για τους δράστες να επικοινωνήσει μαζί της μέσω του Agroschannel που αποκάλυψε και τις φωτογραφίες.
Η Αστυνομία υπέβαλε μήνυση κατ’ αγνώστων και διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.

Στο μεταξύ, αντιμέτωποι με ένα φρικτό θέαμα βρέθηκαν πολίτες, όταν βρήκαν οκτώ δηλητηριασμένα σκυλιά στην Πηγαδίτσα Γρεβενών. Τα σκυλιά είχαν δηλητηριαστεί με φόλες, οι οποίες ήταν σκορπισμένες κατά μήκος τεσσάρων χιλιομέτρων. Φιλοζωικές οργανώσεις πρόλαβαν και μάζεψαν τις φόλες πριν τις βρουν και άλλα ζώα.

Τέλος, στο Δήμο Πυλαίας Θεσσαλονίκης όλο και περισσότερες είναι οι καταγγελίες φιλοζωϊκών οργανώσεων και απλών πολιτών, για την τακτική που ακολουθεί η δημοτική αρχή, καθώς μαζεύει όλα τα αδέσποτα από τις γειτονιές και τα… εξαφανίζει… Ο χώρος που έχει για τα δέσποτα πλέον υπολειτουργεί, με αποτέλεσμα εκεί να μην ελέγχεται η κατάσταση, ενώ ακόμα και η κοπέλα που έχει τοποθετηθεί για την προστασία των αδέσποτων της περιοχής, μάλλον δεν ξέρει τι της γίνεται και ζητάει από τους πολίτες της Πυλαίας να… φυγαδεύσουν τα αδέσποτα!
http://Τελικά εμείς οι άνθρωποι πολλές φορές έχουμε τη δυνατότητα να γίνουμε ακόμα πιο «ζώα» και από τα ζώα. Τουλάχιστον αυτά δείχνουν πάντα την αγάπη τους, ακόμα και σε αυτόν που στρέφεται εναντίον τους, σε αντίθεση με εμάς, που πάνω τους δείχνουμε όλη μας την βαρβαρότητα.

Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Ο ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΣ ΛΥΓΚΑ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΓΔΜ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ
Περιβαλλοντικές οργανώσεις της ΠΓΔΜ προσπαθούν να σώσουν από την εξαφάνιση το βαλκανικό υποείδος του ευρωπαϊκού λύγκα, ο οποίος είναι το μεγαλύτερο αιλουροειδές που απομένει στην ήπειρο. Περίπου 100 άτομα εκτιμάται ότι επιζούν σε όλα τα Βαλκάνια, ενώ στην Ελλάδα η πληθυσμιακή κατάσταση του ζώου παραμένει αβέβαιη.

Ο βαλκανικός λύγκας (Lynx lynx martinoi) είναι νυχτόβιος και συνεπώς σπάνια γίνεται αντιληπτός, παρά το σχετικά μεγάλο του μέγεθος, που μπορεί να ξεπεράσει το ένα μέτρο σε μήκος και τα 25 κιλά σε βάρος. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι οι σκούρες τούφες που προεξέχουν από τα αφτιά του. Η όμορφη κηλιδωτή γούνα του, με χρώματα που ποικίλλουν από το χρυσοκίτρινο μέχρι το καφέ, είναι ο βασικός λόγος που το ζώο καταδιώκεται από τους λαθροθήρες.


Σύμφωνα με την ελληνική περιβαλλοντική οργάνωση Καλλιστώ, στην Ελλάδα η εξάπλωση του λύγκα ήταν κάποτε αρκετά ευρεία, από τη Θράκη μέχρι και τη νότια Πελοπόννησό. Σήμερα, μόνο σκόρπιες αναφορές υπάρχουν για λύγκες στη Βόρεια Πίνδο και στο όρος Βόρρας, ενώ οι ερευνητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της ΠΓΔΜ προειδοποιούν ότι η προσπάθεια θα είναι δύσκολο να επιτύχει λόγω της λαθροθηρίας.


Να σημειώσω πως στη γειτονική χώρα, το κυνήγι του λύγκα (ο οποίος σπάνια επιτίθεται σε οικόσιτα ζώα) τιμωρείται με ποινή φυλάκισης έως 8 ετών, όμως ουδέποτε δεν έχουν απαγγελθεί κατηγορίες σε λαθροθήρες.

Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΣΤΗ Λ' ΑΚΟΥΙΛΑ

ΑΣΤΕΓΑ ΚΑΙ ΝΕΚΡΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ
Χιλιάδες κατοικίδια ζώα, κυρίως σκύλοι και γάτες, έχουν μείνει άστεγα μετά τον καταστροφικό σεισμό στη Λ'Ακουιλα της Ιταλία και προσπαθούν και αυτά να επιβιώσουν στους καταυλισμούς μαζί με τους ιδιοκτήτες τους.

Η εθνική υπηρεσία προστασίας ζώων ENPA έστειλε ήδη επτά τόνους τροφών για τα κατοικίδια και τα οικόσιτα ζώα των κατοίκων. Παρά ταύτα πολλά από τα ζώα της πόλης -υπολογίζονται σε τουλάχιστον δύο χιλιάδες- έχουν χάσει τη ζωή τους μέσα στα ερείπια των σπιτιών και των στάβλων.

Όσα επέζησαν, αναφέρουν τα μέλη των σωστικών συνεργείων που τα παρακολουθούν, παρουσιάζουν συμπτώματα ψυχικών τραυμάτων και αρνούνται να φάνε ή να πιουν νερό. Αρκετά έχουν αποχωριστεί τους ιδιοκτήτες τους και οι Αρχές προσπαθούν να τους επανενώσουν.

Σε ό,τι αφορά τα οικόσιτα ζώα, κτηνίατροι και κτηνοτρόφοι αναφέρουν ότι είναι εγκαταλελειμμένα και κινδυνεύουν και αυτά να πεθαίνουν από πείνα αν δεν τα φροντίσει κανείς αμέσως…

Μια προέκταση της μεγάλης τραγωδίας στη γειτονικής μας χώρας, για την οποία όμως ελάχιστοι νοιάστηκαν, καθώς προέχει η ανθρώπινη ζωή…

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΕ ΖΩΑ

ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ…ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
Πειράματα φρίκης πραγματοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρα μας και παρόλο που η Πολιτεία το γνωρίζει ,δεν κάνει τίποτα για να σταματήσει αυτήν την φρικαλεότητα.

Στο βωμό της επιστήμης χιλιάδες μαϊμούδες θανατώνονται κάθε χρόνο σε βασανιστικά πειράματα, ενώ θύματα της επιστήμης πέφτουν και τα κατοικίδια ζώα. Μόνο το 2007 στο Τμήμα Κτηνιατρικής του Α.Π.Θ. είκοσι σκυλιά, έξι γάτες και δεκάδες άλλα κατοικίδια ζώα δόθηκαν ως πειραματόζωα…

Ο επίκουρος καθηγητής Κτηνιατρικής του ΑΠΘ Ιωάννης Σάββας παραδέχεται το γεγονός και τονίζει πως υπάρχει αδειοδότηση από την Κτηνιατρική Διεύθυνση της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης για πειράματα σε ζώα, ενώ δηλώνει πως προκαλούν ηθελημένες βλάβες στα ζώα, ακόμα και χωρίς νάρκωση, για να προσπαθήσουν μετά για την επούλωσή τους και στο τέλος θανατώνονται, καθώς δεν είναι δυνατό να ζήσουν με όσα έχουν υποστεί. Με λίγα λόγια, τα ζώα υπόκεινται σε βασανιστικά και επίπονα πειράματα.

Η ιστορία με τα βασανιστικά πειράματα σε ζώα κρατάει χρόνια. Στην Ιατρική Αθηνών, προκαλούσαν στρες σε αρουραίους κρατώντας τους για τρεις ώρες ακίνητους σε συρμάτινο πλέγμα. Μετά το πείραμα αποκεφαλίζονταν για να αναλυθεί ο εγκεφαλικός τους ιστός. Στο ΑΠΘ θανατώθηκαν 18 σκύλοι κατά διαστήματα ύστερα από εγχειρητικά πειράματα στο στομάχι τους. Δημιουργήθηκαν ελαττώματα στον δωδεκαδάκτυλο των ζώων για να παρατηρηθεί ο τρόπος επούλωσης Στο Ίδρυμα Παστέρ, ανθρώπινο γονίδιο ενσωματώθηκε στα σώματα των ποντικιών για να παραχθούν ζώα με ένα τεχνητό σύνδρομο. Τα μεταλλαγμένα ποντίκια έπαθαν θρόμβωση και εκτεταμένη ζημιά στο ήπαρ, στο πάγκρεας και στους λεμφαδένες. Στο Πανεπιστήμιο της Κρήτη κατά τη διάρκεια πειραμάτων με τη συνεργασία του Εθνικού Ιδρύματος Ψυχικών Παθήσεων των ΗΠΑ τυφλώθηκαν μερικώς μικροί πίθηκοι για χαρτογράφηση του εγκεφάλου τους. Όσον αφορά το εξωτερικό, εκεί η φρίκη φανερώνεται σε όλο της το μεγαλείο. Εγκυμονούσες γάτες υποβάλλονται σε απίστευτους πόνους, προκειμένου να παρατηρηθεί μέσα απ’ αυτήν το μητρικό ένστικτο, σκύλοι υφίστανται ηλεκτροσόκ, ζώα τυφλώνονται με οξέα ή ακτίνες λέιζερ, εμβολιάζονται με θανατηφόρους ιούς, βυθίζονται σε υγρά και πνίγονται, υποβάλλονται σε ασιτία, δίψα, κρύο και τρελαίνονται από τον πόνο, ενώ ένα από τα σκληρότερα τεστ είναι το LD50, το οποίο χρησιμοποιείται για να εξεταστεί η τοξικότητα των φαρμάκων και των καλλυντικών, από τη μάσκαρα έως το Botox.

Η χαλαρή ελληνική νομοθεσία δυστυχώς αγγίζει τα όρια της αδράνειας, ενώ ο πρύτανης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παραδέχεται πως δεν μπορούν να ελεγχθούν τα πειράματα που γίνονται στο Πανεπιστήμιο, καθώς υπάρχουν πολλά ιατρικά εργαστήρια μέσα σε αυτό. Από την άλλη μεριά, ο προϊστάμενος της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης Κώστας Πολίτης δήλωσε πως δεν έχουν δοθεί ποτέ άδειες για πειράματα σε γάτες και μόνο 2-3 για σκύλους και επιτρέπεται μόνο σε κουνέλια και ποντίκια, ενώ σπάνια και σε γουρούνια, γεγονός όμως που αντικρούει ο καθηγητής Φαρμακολογίας- Τοξικολογίας στο ΑΠΘ Στάθης Νικολαΐδης, ο οποίος κάνει λόγο για πειράματα ακόμα και σε αδέσποτα ζώα. Την ανυπαρξία ελέγχων από την Πολιτεία καταγγέλλουν και οι φιλοζωικές οργανώσεις, οι οποίες τονίζουν πως σε όλα τα εργαστήρια της Ελλάδας παρατηρούνται φρικιαστικά πειράματα ζώων, καθώς δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί.

Η επιστημονική κοινότητα εμφανίζεται διχασμένη. Η μία πλευρά χαρακτηρίζει «αναγκαίο κακό» τα πειράματα, καθώς χάρης αυτά μπορούν οι επιστήμονες να ανακαλύψουν καινούριες μεθόδους για την αντιμετώπιση ασθενειών ή ατυχημάτων στους ανθρώπους, ενώ η άλλη πλευρά χαρακτηρίζει αυτή την πρακτική ανήθικη. Ωστόσο, η πλειοψηφία των πολιτών δηλώνει πως επιβάλλεται η πλήρη κατάργηση κάθε πειραματισμού σε ζώα. Κανένα ζωικό είδος δεν μπορεί να είναι πειραματικό μοντέλο για ένα άλλο είδος, οπότε και οι επιστήμονες υποχρεούνται να ακούσουν την κοινή γνώμη και να σταματήσουν άμεσα τα πειράματα στα ζώα.

Σημείωση: Συγχαρητήρια στη συνάδελφο Δήμητρα Αιγινήτη, της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», που πρώτη ασχολήθηκε με αυτό το ευαίσθητο θέμα.

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΔΥΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ

ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ...
Ένα σκυλάκι 8 μηνών είχε την ατυχία να βρεθεί σε εργοστάσιο, όπου άλλα μεγαλόσωμα σκυλιά, προστατεύοντας τον χώρο τους, της όρμηξαν και την σακάτεψαν. Οι υπεύθυνοι εκεί θέλησαν να του κάνουν ευθανασία, αλλά για καλή του τύχη, βρέθηκε στο δρόμο του φιλόζωη κοπέλα από την οργάνωση της Ελευσίνας. Μαζί με τη γκριφονίτσα, στο κτηνίατρο μεταφέρθηκε κι άλλο ένα σκυλάκι, το οποίο... το παρέσυρε αυτοκίνητο και ευτυχώς ειδοποίησαν γι αυτό κάποια παιδάκια που το είδαν από το προαύλιο του σχολείου τους. Ο κτηνίατρος λοιπόν ζητά 3000 ευρώ για την εγχείρηση και των 2 αυτών ζώων, καθώς είναι πολύ δύσκολες περιπτώσεις. Το σκυλάκι που το χτύπησε αυτοκίνητο θα χρειαστεί 5απλό χειρουργείο, καθώς έχει διαλυθεί όλη λεκάνη του. Τα χρήματα είναι πάρα πολλά, ωστόσο η κοπέλα έχει αποφασίσει να τα βοηθήσει να συνεχίσουν τη ζωή τους.Αν επιθυμείτε να συνεισφέρετε ένα οποιοδήποτε ποσό στο κτηνίατρο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο 6947 829826.


Στο μεταξύ η Ratchet τελικά στάθηκε τυχερή! Μια ομάδα διάσωσης ζώων πήγε στην Βαγδάτη, προκειμένου να περισυλλέξει τον σκύλο ονόματι Ratchet που υιοθετήθηκε από την Αμερικανίδα στρατιώτη Gwen Beberg, 28 χρονών, από την Minneapoli, παρά την απαγόρευση που έχει επιβληθεί στο στράτευμα στο Ιράκ να φροντίζει τα ζώα. Είναι η τρίτη φορά που προσπαθεί η οργάνωση αυτή να βγάλει τον σκύλο από το Ιράκ για λογαριασμό της Beberg. Η υπόθεση όμως είχε πάρει και διεθνείς διαστάσεις. 65.000 άνθρωποι online από τον Ιλλινόις ως την Ιταλία είχαν υπογράψει αίτηση ώστε να πιέσουν τον αμερικανικό στρατό να επιτρέψει την αναχώρηση του σκύλου στην Αμερική. Η Αμερικανίδα στρατιώτης τώρα έχει μεταφερθεί σε άλλη βάση και περιμένει να επιστρέψει στην πατρίδα της τον άλλο μήνα . Η οργάνωση διάσωσης έχει καταφέρει αφενός να προωθήσει ένα σημαντικό αριθμό ζώων στην Αμερική και αφετέρου να επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην φροντίδα κακοποιημένων ζώων στο Ιράκ. Τέτοιες προσπάθειες είναι καλό να τις κάνουμε γνωστές και να τις στηρίζουμε όσο μπορούμε όλοι μας. Γιατί όλοι μας έχουμε μια ποιο ευαίσθητη ανθρτώπινη πλευρά…

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΜΠΟΡΙΟ ΝΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ, ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
Αντιμέτωπο με κυκλώματα που δρουν στη χώρα μας, συγκεντρώνουν αδέσποτα ζώα, τα στέλνουν στο εξωτερικό δήθεν για υιοθεσία, αλλά στην πραγματικότητα τα προωθούν ως πειραματόζωα σε εταιρείες φαρμάκων και καλλυντικών, αλλά και σε δοκιμές στρατιωτικών όπλων, εκτιμά πως βρίσκεται το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το οποίο δίνει εντολή στις υπηρεσίες λιμανιών, αεροδρομίων και τελωνείων όλης της χώρας να μπλοκάρουν κάθε αποστολή ζώων στο εξωτερικό. Η παρέμβαση του υπουργείου προκαλεί πάντως εμφύλιο στις φιλοζωικές οργανώσεις, καθώς μία μερίδα υποστηρίζει ότι έτσι χάνεται η ευκαιρία να σωθούν αδέσποτα, που πραγματικά θα κατέληγαν σε φιλόζωες οικογένειες, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι η απαγόρευση είναι ορθή και ότι έτσι σταματάει το εμπόριο της φρίκης.

Η αποστολή αδέσποτων ζωών, κυρίως σκύλων, στο εξωτερικό, είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται από ζωοφιλικά σωματεία στη χώρα μας τουλάχιστον μία εικοσαετία. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 περίπου, φιλόζωοι που είχαν επαφές με την Γερμανία και άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, έστησαν ένα δίκτυο μεταφοράς αδέσποτων, για τα οποία δεν υπήρχε ελπίδα να βρεθεί ελληνική οικογένεια να τα υιοθετήσει. Οι φιλόζωοι με δικά τους χρήματα πλήρωναν τη μεταφορά και τη στείρωση των ζωών, κατορθώνοντας με αυτό τον τρόπο να σώσουν παρά πολλά από τους ελληνικούς δρόμους.

Στην προσπάθεια αυτή μπήκαν και αλλά σωματεία στη συνέχεια. Οι πρώτες αντιδράσεις άρχισαν να ακούγονται τα τελευταία χρόνια, όταν διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των ζωών, που έφευγαν για το εξωτερικό, αυξανόταν με γεωμετρική πρόοδο. Επίσημα στοιχεία των φιλοζωικών σωματείων δείχνουν ότι οι υιοθεσίες αδέσποτων ζώων είναι περίπου 8.000-10.000 ετησίως.

Εδώ και δεκαετίες οι φήμες παραμένουν έντονες, ενώ αμερικανικά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια ομολογούν πως προμηθεύονται πειραματόζωα από δημοπρασίες, αγγελίες και από τον… μπόγια της Ισπανίας, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας, της Τουρκίας. Το κόστος για κάθε πειραματόζωο ανέρχεται στα 200-400 ευρώ, ενώ στην Ευρώπη τα πειράματα σε ζώα συντροφιάς υποτίθεται ότι έχουν καταργηθεί με νόμο. Αν και πλέον υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι, για τα ιατρικά και καλλυντικά πειράματα ακόμα χρησιμοποιούνται ζώα, καθώς τυφλώνονται ζώα για να βάφουμε τις βλεφαρίδες μας, θυσιάζονται με τον πιο βασανιστικό τρόπο για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και την ομορφιά. Σκυλιά, γατιά, πίθηκοι, χάμστερ, κουνέλια σακατεύονται, και αφήνονται στη μοίρα τους σπαράζοντας από τους πόνους.

Στην Ελλάδα βάσει του προεδρικού διατάγματος 160/91 απαγορεύεται η χρήση αδέσποτων ζώων για πειραματικούς σκοπούς. Ωστόσο, «ζώα που θα χρησιμοποιηθούν για κάποιο πειραματισμό θα πρέπει να προέρχονται από εγκαταστάσεις εκτροφής ή προμήθειας». Το 86% των πειραματόζωων χειρουργείται χωρίς νάρκωση. Οι επεμβάσεις είναι εξαιρετικά επώδυνες, ενώ οι «γιατροί» πολλές φορές αφαιρούν τις φωνητικές χορδές των ζώων για να μην… ενοχλούνται από τις σπαρακτικές κραυγές που φέρνει ο αβάσταχτος πόνος, κατά τη διάρκεια του πειράματος. Πολλές φορές, αν το ζώο επιζήσει μετά το πείραμα, αφήνεται παρατημένο, χωρίς την παραμικρή μετεγχειρητική περίθαλψη. Εφόσον πεθάνει, είναι τυχερό, αν όμως ζήσει θα οδηγηθεί στο επόμενο πείραμα...

Σημείωση: Συγχαρητήρια στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα", που αναφέρθηκε πρώτο στο συγκεκριμένο γεγονός και ακολουθήσαμε οι υπόλοιποι...

Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ Η ΦΩΚΙΑ MONACHUS ΤΗΣ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ

ΙΔΙΑ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ…
Εξαφανίστηκε για πάντα η φώκια μονάχους της Καραϊβικής, στενός συγγενής της μεσογειακής φώκιας, ακολουθώντας το δρόμο πολλών ακόμα ειδών…Η φώκια μοναχός Monachus tropicalis εθεάθη για τελευταία φορά το 1952, ανάμεσα στη Τζαμάικα και τη χερσόνησο Γιουκάταν του Μεξικού. Οι επιστήμονες υποψιάζονταν εδώ και καιρό ότι είχε εξαφανιστεί και προειδοποιούν τώρα ότι η φώκια μονάχους της Χαβάης Monachus schauinslandi και ο ξάδελφός της στη Μεσόγειο Monachus monachus, θα έχουν την ίδια κατάληξη…


Οι φώκιες μονάχους είναι ιδιαίτερα ευάλωτες στην ανθρώπινη δραστηριότητα και ήταν εύκολος στόχος για τους κυνηγούς, καθώς συνήθιζαν να λιάζονται και να γεννούν τα μικρά τους στην παραλία. Σήμερα αντιμετωπίζουν άλλες προκλήσεις, όπως η παράκτια ανάπτυξη, η κλιματική αλλαγή και τα δίχτυα, ενώ ακόμα και αν υπάρξει αποτελεσματική προστασία, οι πληθυσμοί δεν μπορούν να ανακάμψουν αν πέσουν κάτω από ένα κρίσιμο όριο και χάσουν τη γενετική τους ποικιλότητα.

Η φώκια μονάχους της Καραϊβικής ανακαλύφθηκε στη διάρκεια της δεύτερης αποστολής του Χριστόφορου Κολόμβου το 1494 και κάποτε ο πληθυσμός της αριθμούσε πάνω από 250.000 άτομα. Από τον 18ο έως τον 20ό αιώνα οι φώκιες μονάχους ήταν περιζήτητες για το λίπος τους, που μετατρεπόταν σε λάδι και χρησιμοποιείτο ως λιπαντικό και ως επίστρωση για την κοιλιά πλοίων. Το δέρμα τους γινόταν τσάντες και ρούχα..

Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

ΣΚΥΛΙΑ ΘΑΝΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Κάθε 15 ημέρες πάνε για «ευθανασία» περίπου 20 με 30 υγιέστατα σκυλιά, ηλικίας από 2,5 μηνών έως και 10 χρονών, στην Κύπρο, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Πρώτου Θέματος. Η χρήση του όρου «ευθανασία» στην προκειμένη περίπτωση είναι σαφώς λανθασμένη, αφού «ευθανασία» γίνεται σε ζώα τα οποία πάσχουν από ανίατες νόσους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση κάνουμε λόγο για δολοφονία!

Ο… δήμιος, που είναι το ίδιο το κράτος της Κύπρου, μπορεί να έγινε πρόσφατα μέλος της Ε.Ε., όμως η αποτρόπαιη συμπεριφορά του απέναντι σε αθώα πλάσματα, είναι σκέτη ντροπή, κασθώς σύμφωνα με την απαράδεκτη νομοθεσία της Κύπρου, τα αδέσποτα σκυλιά που περισυλλέγονται από τους δρόμους, αν δεν δοθούν σε ανάδοχες οικογένειες εντός 15 ημερών, εκτελούνται. Όχι μόνο αυτό, αλλά ακόμα και εκείνα τα οποία θεωρούνται κατοικίδια και φέρουν μικροτσίπ, χάνουν τη ζωή τους, διότι οι κτηνιατρικές υπηρεσίες δεν διαθέτουν σκάνερ για να δουν σε ποιον ανήκει ο σκύλος!

Αν επιθυμείτε να σώσετε κάποιο σκυλάκι από την «ευθανασία» παρακαλώ επικοινωνήστε στα παρακάτω τηλέφωνα :
00397-99023462 (κυρία Τούλα Ναθαναήλ, Κτηνιατρική Υπηρεσία Κύπρου)

00397-99326045 ( κυρία Στέλλα Στυλιανού, εκπρόσωπος του φιλοζωικού σωματείου Αργος στην Κύπρο)

Κυριακή 18 Μαΐου 2008

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ! ΛΑΤΟΜΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΒΙΟΤΟΠΟ!

ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ!!!
Ένα λατομείο μέσα σε πυκνόφυτη περιοχή, χαρακτηρισμένη ως βιότοπο της καφέ αρκούδας και σε απόσταση 97 μέτρων από το υδραγωγείο του χωριού Καλλιθέα Γρεβενών, επιλέγει η Αττικάτ, με τη σύμφωνη γνώμη του Νομαρχιακού Συμβουλίου, για να εξορύξει εκατοντάδες χιλιάδες αδρανών υλικών, που θα χρησιμοποιήσει για τις εργολαβίες της στην Εγνατία Οδό.
Η έγκριση του Νομαρχιακού Συμβουλίου δόθηκε, παρά τη θύελλα αντιδράσεων που ξεσηκώνουν τους τελευταίους μήνες οι σχεδιασμοί της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», που έχει την ευθύνη της κατασκευής του μεγάλου κατασκευαστικού έργου και προωθεί τα σχέδια της Αττικάτ.

Η εταιρεία, η οποία εποπτεύεται από το ΥΠΕΧΩΔΕ, επιμένει στην εγκατάσταση νέου δανειοθαλάμου σε απόσταση 700 μέτρων από το χωριό Καλλιθέα, αγνοώντας επιδεικτικά ότι η περιοχή κατοικείται και ότι η λειτουργία λατομείου είναι από τις πλέον ρυπογόνες δραστηριότητες για το περιβάλλον.

Μετά από πολύμηνες περιπέτειες και καταγγελίες, οι κάτοικοι της περιοχής είχαν καταφέρει στις αρχές του χρόνου να ακυρώσουν τα σχέδια της Αττικάτ για ανάπτυξη λατομείου σε κοντινή θέση. Τότε το Νομαρχιακό Συμβούλιο είχε γνωμοδοτήσει αρνητικά στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που είχε υποβάλει η κατασκευαστική εταιρεία. Φαίνεται όμως ότι οι πιέσεις του υπουργείου, αλλά και της Εγνατίας Οδού Α.Ε. προς τους τοπικούς φορείς, έκαμψαν τις αντιδράσεις τους και ο δρόμος είναι πλέον ανοικτός.

Σύμφωνα με έγγραφο της περιβαλλοντικής οργάνωσης Καλλιστώ, η περιοχή που θέλει να εκμεταλλευτεί η εταιρεία υπολογίζεται σε 25-30 στρέμματα, καταλαμβάνοντας τμήμα της δασικής έκτασης του δημοτικού διαμερίσματος Καλλιθέας που συνορεύει με το χωριό Κορυδαλλός που ανήκει στον Νομό Τρικάλων.

Η περιοχή «Φονκάδες», που θα εγκατασταθεί το νταμάρι, είναι πλημμυρισμένη από ώριμες συστάδες μαύρης πεύκης που ευδοκιμεί στη Βόρεια Πίνδο. Αποτελεί επίσης οικότοπο προτεραιότητας (92/43/EEC) και ενδιαίτημα της καφέ αρκούδας, που βρίσκεται υπό καθεστώς αυξημένης προστασίας από το εθνικό, διεθνές και κοινοτικό δίκαιο. Σύμφωνα με την Καλλιστώ, το σύνολο του δασικού οικοσυστήματος της ευρύτερης περιοχής είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για την τροφοδοσία των επιφανειακών και υπόγειων υδάτων που καλύπτουν μεγάλο μέρος των αναγκών των παρακείμενων οικισμών.

Η ειρωνεία είναι ότι από το 2003 εκπονείται ειδικό πρόγραμμα με χρηματοδότηση της Εγνατία Οδός Α.Ε. του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Ε.Ε. για την παρακολούθηση των επιπτώσεων στα μεγάλα θηλαστικά και στα ενδιαιτήματά τους από την κατασκευή και λειτουργία της Εγνατίας Οδού στο τμήμα Παναγιά – Γρεβενά. Ένα από τα συμβατικά αντικείμενα του προγράμματος είναι η παρακολούθηση της τήρησης των προδιαγραφών χωροθέτησης και λειτουργίας σε ό,τι αφορά τα συνοδά έργα (εργοτάξια, αποθεσιοθάλαμοι, δανειοθάλαμοι) που οριστικοποιήθηκαν και εγκρίθηκαν με βάση τις αντίστοιχες μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου.

Όλα αυτά βέβαια έχουν ελάχιστη σημασία για την τεχνική εταιρεία που μπροστά στο οικονομικό συμφέρον και την ευκολία της αρνείται να χρησιμοποιήσει κοντινά λατομεία που εκμεταλλεύονται άλλες κατασκευαστικές εταιρείες και σχεδιάζει μεγαλοπρεπώς το δικό της πολύ κοντά στον οικισμό της Καλλιθέας και σε ένα από τα πιο ευαίσθητα οικοσυστήματα της χώρας.

Σάββατο 10 Μαΐου 2008

15.000 ΠΟΥΛΙΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Πάνω από 15.000 πουλιά εξοντώνονται ημερησίως στα νησιά του Ιονίου, από τα «σμπάρα» εκατοντάδων λαθροκυνηγών, που επιδίδονται στο σπορ της ανοιξιάτικης λαθροθηρίας. Οι ντόπιοι κυνηγοί πυροβολούν από τις αυλές των σπιτιών τους ή από άλλα συγκεκριμένα πόστα, επιφέροντας καίριο πλήγμα στους μετακινούμενους πληθυσμούς, που κατευθύνονται ζευγαρωμένοι στους τόπους που είναι οι φωλιές τους.

Η μεγάλη μάστιγα που οδηγεί σε μαζικό θάνατο χιλιάδες μεταναστευτικά πουλιά αποτελεί και ένα από τα σοβαρότερα πλήγματα για την πανίδας μας, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς κατά τη διάρκεια της άνοιξης επισκέπτεται τη χώρας μας η «αφρόκρεμα» των μεταναστευτικών πουλιών. Η εικόνα που παρατηρείται σε πολλά από τα νησιά του Ιονίου και κυρίως σε Ζάκυνθο και Αντίπαξους, πλήττει σπάνια είδη πουλιών, όπως είναι τα τρυγόνια, στα οποία παρατηρείται πανευρωπαϊκά μεγάλη μείωση του πληθυσμού τους, ενώ απέναντι στο πρόβλημα η πολιτεία παραμένει απούσα και οι αρμόδιες δασικές υπηρεσίες αδύναμες να επιβάλλουν το νόμο.

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΓΑΪΔΟΥΡΙΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

ΚΟΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ
Εκατοντάδες φίλοι του γάιδαρου της Κύπρου, προσπαθούν με συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και εκστρατείες στο Facebook, να σώσουν μια από τις τελευταίες αποικίες του κόσμου, έπειτα από το θάνατο δέκα ζώων από πυροβολισμό, στα τέλη Μαρτίου.

Εκατοντάδες Τουρκοκύπριοι και αρκετοί Ελληνοκύπριοι συμμετέχουν στην ομάδα «Save the Cyprus Donkey» για την αποικία ελεύθερων γαϊδουριών στη χερσόνησο της Καρπασίας, ενώ κύριος ύποπτος για τους ύποπτους θανάτους γαϊδουριών είναι αγρότες που εξοργίστηκαν με τις ζημιές στις καλλιέργειες.

Η αποικία ελεύθερων γαϊδουριών της Καρπασίας είναι «κληρονομιά» της τουρκικής εισβολής το 1974, όταν οι Ελληνοκύπριοι αγρότες εγκατέλειψαν τις εστίες και τα ζώα τους. Περίπου 800 καφέ γαϊδούρια επιζούν στους ελαιώνες και τα άγρια τοπία της χερσονήσου, σύμφωνα με μελέτη που ολοκληρώθηκε το 2003, ενώ πριν από την εμφάνιση των πρώτων τουριστικών επιχειρήσεων, τα γαϊδούρια και τα μουλάρια της Κύπρου ήταν διάσημα στη Μέση Ανατολή για την αντοχή τους και χρησιμοποιήθηκαν από τις βρετανικές δυνάμεις της περιοχής και στους δύο παγκόσμιους πολέμους.

Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

ΣΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΖΩΩΝ

ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Το μεγαλύτερο καλαμάρι του κόσμου βγαίνει από την κατάψυξη, ώστε οι θαλάσσιοι βιολόγοι, στη Νέα Ζηλανδία, να προσπαθήσουν να μάθουν περισσότερα για έναν από τους πλέον μυστηριώδεις κατοίκους της αβύσσου.

Να σημειώσω πως κανείς δεν έχει δει ένα ζωντανό κολοσσιαίο καλαμάρι στο φυσικό του περιβάλλον και οι επιστήμονες ελπίζουν ότι η εξέταση του δείγματος θα δώσει λεπτομέρειες για τον τρόπο ζωής του. Το τεράστιο κεφαλόποδο καταδύεται σε βάθος έως 2.000 μέτρων και θεωρείται δραστήριος και επιθετικός θηρευτής.
Ο κολοσσός, με μάτια σε μέγεθος πιατέλας, πιάστηκε τυχαία πέρυσι το Φεβρουάριο από ψαράδες στη Θάλασσα του Ρος. Το καλαμάρι έτρωγε ένα ψάρι 30 κιλών, που είχε πιαστεί στο αγκίστρι, όταν τραβήχτηκε μέχρι την επιφάνεια από βάθος 1.800 μέτρων. Οι επιστήμονες είχαν τότε σχολιάσει ότι αν το καλαμάρι κοβόταν, οι ροδέλες θα ήταν σε μέγεθος λάστιχων για τρακτέρ και θα είχαν γεύση αμμωνίας, ένα συστατικό της σάρκας του.
Την ίδια ώρα, μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, με 100.000 μέλη, από διάφορες χώρες της Ευρώπης, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προστατέψουν τα 15 είδη φαλαινών και δελφινιών, που απαντώνται στη Μεσόγειο σε ολοένα μειούμενους πληθυσμούς.
Η Συμμαχία για τα Kητώδη, στην οποία συμμετέχουν ΜΚΟ από την Αυστρία, την Κροατία, την Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Σλοβενία, την Ισπανία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο, δημιούργησε τον δικτυακό τόπο cetaceanalliance.org με ενημερωτικό υλικό και βίντεο, για σπουδαστές και το ευρύ κοινό.

Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΕΣΩΣΕ Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΥΠΟ... ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
Ένα αρσενικό καφέ αρκουδάκι τριών ετών, διασώθηκε από την οργάνωση Αρκούρος, στην ορεινή περιοχή του Βιτσίου, κοντά στο Νυμφαίο, και αφού φιλοξενήθηκε μέχρι να αναρρώσει, απελευθερώθηκε εφοδιασμένο με ραδιοπομπό.
Ο αρκούδος βρέθηκε παγιδευμένο σε εγκαταλειμμένη περίφραξη και μεταφέρθηκε στο χώρο του Αρκτούρου, όπου φιλοξενήθηκε σε πλήρη απομόνωση, ώστε να μην συνηθίσει τους ανθρώπους και να μπορεί να επιστρέψει στη φύση.

Να σημειώσω πως περίπου 200 αρκούδες απομένουν στην Πίνδο και τη Ροδόπη, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει η τοποθέτηση πομπών και σε αρκούδες του όρους Χάσια, στην περιοχή Γρεβενών-Τρικάλων, προκειμένου να εκτιμηθούν οι επιπτώσεις του Οδικού Αξονα Ε65, ειδικά στην περιοχή σύνδεσής του με την Εγνατία Οδό.
Ο Αρκτούρος προσφέρει τη δυνατότητα υιοθεσίας μιας αρκούδας για το ποσό των 200 ευρώ το χρόνο (150 για μαθητές-φοιτητές). Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το site του Αρκτούρου: www.arcturos.gr

Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

"ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ" ΓΙΑ... ΓΟΥΝΕΣ

ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΖΩΩΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ
Συγκλονίστηκα από άρθρο που διάβασα στο site της ζωοφιλικής οργάνωσης PETA (http://www.peta.com/), για το πώς γίνονται οι γούνες και το μαρτύριο που περνάνε τα ζώα μέχρι τη θανάτωσή τους.

Οι γούνες κατά 85% προέρχονται από τις «γενοκτονίες» στα αγροκτήματα των εργοστασίων όπου τις κατασκευάζουν. Εκατοντάδες ζώα «φιλοξενούνται» σε αυτά, από κουνέλια, αλεπούδες, αρκούδες, κάστορες, μέχρι και γάτες και σκύλους, όπου γίνονται γούνες και πουλιούνται σαν να είναι από κουνέλι…
Τα ζώα μεγαλώνουν σε κλουβιά, που τα εμποδίζουν να κινηθούν, για να μη χαλάσει η γούνα τους, ενώ όταν έρθει η ώρα της θανάτωσης, τοποθετούν στο πρωκτό του ζώου ή στο αφτί ένα καλώδιο, ώστε να του γίνει ηλεκτροσόκ και να πεθάνει…

Οι μαλάκες φονιάδες τους όμως χρησιμοποιούν και άλλες μεθόδους, τα γδέρνουν ζωντανά, καθώς έτσι η γούνα τους είναι καλύτερης ποιότητας…

Εύχομαι κάποτε κάποιοι να γδάρουν και αυτούς ζωντανούς και να δώσουν στα ζώα να φάνε τις σάρκες τους. Τους αξίζει μόνο ο θάνατος και εύχομαι αυτός να είναι το ίδιο φρικτός με αυτόν που βιώνουν τα ανυπεράσπιστα ζωάκια στα χέρια τους…

Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ- ΦΟΝΙΑΣ

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ
Tο 2007, ο Guillermo Vargas Habacuc, ένας αποτυχημένος ‘καλλιτέχνης’ , αποφάσισε να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας με αηδιαστικό τρόπο.
Έδεσε με ένα σκοινί στον τοίχο μιας Γκαλερί ‘τέχνης’ ένα αδέσποτο σκυλάκι και το άφησε να πεθάνει αργά από την πείνα και τη δίψα. Το τραγικό είναι ότι κανείς από τους επισκέπτες της γκαλερί δεν αντέδρασε, με αποτέλεσμα το σκυλί να βρει τραγικό θάνατο μετά από πολυήμερη ταλαιπωρία.
Κανείς δεν τιμώρησε τον αλήτη-καλλιτέχνη, κανείς δεν τον έκλεισε φυλακή, κανείς δεν τον άφησε να πεθάνει δεμένο χωρίς νερό και φαγητό. Αντίθετα, στην Biennale Κεντρικής Αμερικής οι ειδικοί αποφασίσανε ότι ο Guillermo ήταν πρωτοπόρος καλλιτέχνης και του ζήτησαν να επαναλάβει την κτηνωδία του επισήμως στην Biennale του 2008.

ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΟΥ!
Βοηθήστε να το σταματήσουμε.
Υπογράψτε εδω: και απαιτήστε μαζί μας, το υποκείμενο αυτό να μην χρίζει καμίας εκτίμησης ούτε να αποκαλείται καλλιτέχνης για τη βάναυση πράξη του, και για την ευχαρίστηση και την απάθεια του με τον πόνο των ζώων..

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ

ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ...
Ντροπή σε όσους δε διστάζουν να ρίχνουν φόλες στα αδέσποτα ζώα, για να τα δηλητηριάσουν και αυτά τελικά να ψοφήσουν, μέσα σε λίγη ώρα. Δεν ξέρω καν αν μπορώ να τους αποκαλώ «ανθρώπους», γιατί δεν πιστεύω πως έχουν πάνω τους ίχνος ευαισθησίας ή ανθρωπιάς.

Το θέμα είναι πως το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι ασυνείδητοι δηλητηριάζουν τα αθώα αδέσποτα, τα οποία τελικά πεθαίνουν, αφού προηγηθεί μια μαρτυρική διαδικασία, όπου για μισή ώρα ή ακόμα και δύο 24ωρα βγάζουν αφρούς από το στόμα, παραπατάνε και πονάνε φρικτά…

Από την άλλη, ευθύνες φέρει και η Πολιτεία, καθώς βάσει νόμου (3170/03), ο δήμος είναι υποχρεωμένος να προχωρήσει στη στείρωση και την περισυλλογή των αδέσποτων ζώων, αλλά και όλοι εμείς, που πολλές φορές δε διστάζουμε να πετάξουμε ακόμα και στα σκουπίδια τα κατοικίδιά μας, όταν τα βαρεθούμε…

Ας ενεργοποιηθούμε λοιπόν όλοι, για να σταματήσουμε επιτέλους αυτό το έγκλημα. Πολιτεία, δήμος, Φιλοζωικές οργανώσεις, εμείς οι ίδιοι οι απλοί πολίτες, ας γίνουμε μια ομάδα ενάντια σε όλους αυτούς τους απάνθρωπους που δηλητηριάζουν τα αδέσποτα ζώα και ας προστατεύσουμε τα ανυπεράσπιστα ζώα, με όποιο τρόπο μπορούμε.