Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ- ΑΣΤΕΓΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ- ΑΣΤΕΓΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ

ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ
Η επικαιρότητα τρέχει και όσο κι αν θέλει κάποιος να την παρακολουθήσει δυσκολεύεται, καθώς η λεγόμενη οικονομική κρίση που έχει απλωθεί πάνω από τη χώρα μας απασχολεί πλέον τους περισσότερους Έλληνες। Διαβάζω πως οι αιτήσεις για έξωση από κατοικίες και καταστήματα έχουν αυξηθεί το τελευταίο διάστημα, καθώς όσες κατατέθηκαν το πρώτο δίμηνο του 2011 ξεπερνούν κι αυτές που κατατέθηκαν όλο το 2010. Παρατηρώ γύρω μου μια νέα γενιά να «ξεφυτρώνει» και είναι αυτή των νεόπτωχων. Ακούω για απολύσεις προσωπικού και κλείσιμο επιχειρήσεων και απορώ με τις κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης, οι οποίες βέβαια υπαγορεύονται από το μνημόνιο και την τρόικα. Και αναρωτιέμαι, αν μπορεί αυτή η κατάσταση να αλλάξει, να βελτιωθεί, αν οι νέοι μας μπορούν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο ή είναι καταδικασμένοι μαζί με εμάς να πορεύονται με αβεβαιότητα στο μέλλον…

Από την άλλη, άραγε γιατί αυτή η σιωπή; Άραγε γιατί κανένας μας δεν σηκώνεται από τον καναπέ, γιατί κανείς δεν σηκώνει ανάστημα, δεν υψώνει φωνή, δεν επαναστατεί; Γιατί ο ξεσηκωμός των λαών της Αφρικής δεν αποτελεί παράδειγμα για εμάς; Πολλά γιατί και πολλές οι απαντήσεις. Το νόημα όλων αυτών όμως είναι πως ο καιρός περνάει εις βάρος των Ελλήνων. Σήμερα των συμπολιτών μας και αύριο ίσως εμάς των ιδίων.

Ωστόσο, υπάρχουν και μερικές ομάδες συνειδητοποιημένων πολιτών, αυτοί που δείχνουν την αντίθεσή τους με τις κινήσεις της κυβέρνησης και της προκλητικότητας των βουλευτών της χώρας μας. Είναι το κίνημα «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω», που τα κυβερνητικά στελέχη και τα φερέγγυα τους δημοσιογράφοι του MEGA CHANNEL (Τρέμη, Πρετεντέρης) θέλουν να ονομάζουν «τζαμπαζήδες», οι απλοί πολίτες που συγκεντρώνονται έξω από τα σπίτια των πρώην πρωθυπουργών της χώρα μας και διαδηλώνουν την οργή τους για τα όσα έπραξαν τα χρόνια της παντοδυναμίας τους, οι ομάδες φοιτητών που γιουχάισαν τόσο τον Γιώργο Παπανδρέου στο εξωτερικό, όσο και τον Κώστα Καραμανλή, αλλά και τον Θεόδωρο Πάγκαλο στο Παρίσι, οι κάτοικοι της Κερατέας που καθημερινά έρχονται σε σύγκρουση με τα ΜΑΤ για τον παράνομο ΧΥΤΑ που θέλει να κατασκευάσει το κράτος στην περιοχή τους, αλλά και άλλοι ευσυνείδητοι πολίτες που δεν διστάζουν να εκφράσουν την οργή τους στα μούτρα των πολιτευτών μας, όποτε τους συναντούν στο δρόμο.

Δηλώνω απερίφραστα τη στήριξή μου σε όλες αυτές της ομάδες αφύπνισης και ελπίζω κάποτε η δύναμή τους να είναι τόσο μεγάλη, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να μας εκπροσωπήσουν και στο Κοινοβούλιο. Κι αυτό γιατί με θλίψη παρατηρώ όλα τα κόμματα της Βουλής να μην μπορούν να εκφράσουν διαφορετικές θέσεις, πέραν αυτών που θέλει η Τρόικα. Και δεν εξαιρώ την Αριστερά. Αντιθέτως, σε αυτήν ρίχνω και το μεγαλύτερο βάρος, καθώς στο πέρασμα των χρόνων το κόμματα της Αριστεράς πρωτοστατούσαν για την κοινωνική αλλαγή και τώρα σιωπούν…

Νομίζω πως ήρθε η ώρα να σπάσει αυτή η σιωπή από τις φωνές των πολιτών. Νομίζω πως δεν πρέπει να ανεχτούμε άλλες υποχωρήσεις στα δικαιώματα μας, τόσο στα εργασιακά, όσο και στα ατομικά. Η αξιοπρέπεια όλων έχει ποδοπατηθεί, το χαμόγελο τείνει να γίνει μόνιμη θλίψη και όλα αυτά φυσικά χωρίς κανένα αντίκρισμα.

Κράτησα κάτι που άκουσα προχθές από την εκπομπή του Πρετεντέρη, του «υπηρέτη» του ΠΑΣΟΚ, και θέλω να το αποτυπώσω στο blog μου. Για να το διαβάζω και να το χωνεύω καλύτερα. Είχε καλεσμένη την Μιράντα Ξαφά, ελληνίδα και πρώην Αντιπρόεδρος του ΔΝΤ. Ούτε πολύ, ούτε λίγο, η καθ’ όλα αρμόδια για να μιλήσει για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας, δήλωσε: «Είναι ξεκάθαρο. Η Ελλάδα βρίσκεται σε χρεοκοπία εν αναστολή.» Τι σημαίνει αυτό; Πως δυστυχώς επτωχεύσαμε, χρεοκοπήσαμε, αλλά ακόμα δεν μας το ανακοινώνουν, για να μπορέσουν να υλοποιήσουν πρώτα τα σχέδια που έχουν εις βάρος των Ελλήνων. Εύχομαι πριν είναι αργά να τους αποτρέψουμε! Όλοι μαζί, σαν μία γροθιά!

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ KAI ΑΠΟΤΕΦΡΩΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ...
Συμμορίες στην Κίνα σκοτώνουν και αποτεφρώνουν ανθρώπους, προκειμένου να πουλήσουν τα απομεινάρια τους σε οικογένειες, οι οποίες δεν θέλουν να αποτεφρώσουν τους δικούς τους συγγενείς.

Πρόκειται για το πιο μακάβριο σενάριο που έχει συλλάβει ανθρώπινος νους. Συγκεκριμένα, όλα ξεκίνησαν όταν οι υγειονομικές Αρχές στην Κίνα άρχισαν να προτρέπουν τους πολίτες να αποτεφρώνουν τους συγγενείς τους, όταν αυτοί αποβιώνουν, για λόγους υγιεινής και έλλειψης χώρου στα νεκροταφεία της χώρας.

Αν και κάτι τέτοιο δεν είναι δια νόμου υποχρεωτικό, σε μερικές περιοχές της Κίνας οι τοπικές Αρχές το θέτουν ως απαραίτητη προϋπόθεση για να «θάψουν» τους νεκρούς. Ωστόσο, πολλοί Κινέζοι πιστεύουν ότι αν αποτεφρωθεί ο νεκρός, το πνεύμα του θυμώνει και οι απόγονοί του θα έχουν κακή τύχη. Εάν ο νεκρός ταφεί με όλες τις πρέπουσες τιμές, τότε το πνεύμα του είναι ευχαριστημένο στην επόμενη ζωή και προστατεύει τους εν ζωή συγγενείς του. Έτσι, υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν από τις συμμορίες τα αποτεφρωμένα λείψανα ανθρώπων, για να παραπλανήσουν τις Αρχές, όταν ο δικός τους άνθρωπος πεθάνει, ώστε να μπορέσουν να τον θάψουν…

Οι συμμορίες από την πλευρά τους εκμεταλλεύονται την ανθρώπινη προκατάληψη και σκοτώνουν κυρίως ηλικιωμένους και μοναχικούς ανθρώπους, προκειμένου να τους αποτεφρώσουν και να πουλήσουν τις στάχτες στους «ενδιαφερόμενους». Η αγοραπωλησία εικάζεται ότι φτάνει πολλές φορές μέχρι και τα 1200 ευρώ, ενώ στις πόλεις Τζεϊχί και Πούνινγκ περισσότεροι από 400 ηλικιωμένοι έχουν μυστηριωδώς εξαφανιστεί τα τελευταία χρόνια…

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

ΜΕ ΜΕΛΑΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑ
Τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δεν καταφέρνουν να αντιμετωπίσουν οι ηγέτες του κόσμου, αναφέρει στην ετήσια έκθεσή της η Διεθνής Αμνηστία, η οποία τους ζητά να λογοδοτήσουν για τις «αποτυχίες 60 χρόνων».
ΗΠΑ και ΕΕ επικρίνονται για πρώτη φορά με τόση δριμύτητα, μαζί με Κίνα και Ρωσία, ενώ σύμφωνα με την έκθεση, άνθρωποι σε 81 χώρες του κόσμου εξακολουθούν να πέφτουν θύματα βασανιστηρίων και άδικες δίκες εξακολουθούν να λαμβάνουν χώρα σε 54 κράτη. Επίσης, σε 77 χώρες δεν υπάρχει ελευθερία έκφρασης και Τύπου, ενώ σε 24 χώρες πραγματοποιούνται θανατικές εκτελέσεις και σε 23 κράτη υπάρχουν νόμοι που κάνουν διακρίσεις κατά των γυναικών.

Ιδιαίτερα αυστηρή είναι η έκθεση απέναντι στις ΗΠΑ, καθώς κατηγορεί την υπερδύναμη ότι δεν καταφέρνει να προσφέρει μια «ηθική πυξίδα» στα υπόλοιπα κράτη και αναφέρεται στα εκατοντάδες άτομα που κρατούνται χωρίς δίκη ή κατηγορία στο Γκουαντάναμο, στο Μπαγκράμ και το Ιράκ, ενώ τονίζει η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν έχει ακόμα λογοδοτήσει για τις καταπατήσεις στο Ιράκ.

«Διπλά μέτρα και σταθμά» καταλογίζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία από τη μια πλευρά διακηρύσσει ότι είναι «μια ένωση αξιών αφοσιωμένη στην ανεκτικότητα, τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα» και από την άλλη επιτρέπει ή συνεργάζεται με τη CIA σε απαγωγές, μυστικές κρατήσεις και παράνομες μεταγωγές κρατουμένων σε χώρες όπου υποβάλλονται σε βασανιστήρια ή άλλες μορφές κακομεταχείρισης.

Η έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας αναφέρει επίσης ότι η στρατιωτική χούντα στη Μιανμάρ το 2007 κατέστειλε ειρηνικές διαδηλώσεις μοναχών, πραγματοποίησε επιδρομές σε μοναστήρια και τα έκλεισε, κατάσχεσε και κατάστρεψε περιουσίες, πυροβόλησε, ξυλοκόπησε και έθεσε υπό κράτηση διαδηλωτές, παρενόχλησε ή συνέλαβε ως ομήρους φίλους και συγγενείς. Αντιστοίχως, στο Νταρφούρ οι δολοφονίες, οι βιασμοί και η βία συνεχίζονται αμείωτοι.
Παρόλα αυτά, η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος για το Σουδάν και δεύτερος σε μέγεθος για τη Μιανμάρ. Μάλιστα στο Νταρφούρ μεταβίβασε κινεζικά όπλα. Συγχρόνως, στο εσωτερικό της χώρας συνεχίζεται η καταστολή ακτιβιστών και ντόπιων ΜΜΕ (παρά τις δεσμεύσεις εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων) και έχει επεκταθεί το μέτρο της «επανεκπαίδευσης μέσω εργασίας», μια μορφή κράτησης χωρίς απαγγελία κατηγορίας ή δίκη.
Τέλος, η Ρωσία καταπιέζει την πολιτική διαφωνία, ασκεί πιέσεις σε ανεξάρτητους δημοσιογράφους και έχει θεσπίσει νομοθετικούς ελέγχους για να χαλιναγωγήσει τις ΜΚΟ. Το 2007 ειρηνικές διαδηλώσεις διαλύθηκαν με τη βία, δικηγόροι, υπερασπιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων και δημοσιογράφοι δέχτηκαν απειλές και επιθέσεις.

Στο μεταξύ, επικριτική για την Ελλάδα φαίνεται πως είναι η ετήσια έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας, καθώς ασκεί σκληρή κριτική ασκεί στη χώρα μας για την πολιτική της στο θέμα των οικονομικών μεταναστών και των προσφύγων.

Στην ετήσια έκθεση διαπιστώνει αστυνομικές αυθαιρεσίες και ελλιπή μέτρα για το trafficking, όσο και άρνηση πρόσβασης σε διαδικασίες ασύλου, ενώ τονίζει ότι αυξάνονται δραματικά οι θάνατοι στα κρατητήρια και τις φυλακές, καθώς στις φυλακές και σε άλλα μέρη κράτησης εξακολουθούν ο υπερσυνωστισμός, οι άθλιες συνθήκες κράτησης και η κακομεταχείριση.

Ιδιαίτερα επικριτική είναι η φετινή έκθεση και για το Λιμενικό Σώμα. Σημειώνει ότι το προσωπικό του εμποδίζει συστηματικά ανθρώπους που προσπαθούν να μπουν στην Ελλάδα, ενώ όσους τα καταφέρνουν τους επαναπροωθούν χωρίς να εξετάζεται η κάθε περίπτωση χωριστά.

Επίσης, αναφορά γίνεται στον πρόεδρο της Πακιστανικής Κοινότητας και υπερασπιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Τζαβέντ Ασλάμ, ο οποίος αντιμετώπισε πιθανή έκδοση στο Πακιστάν, ύστερα από ένταλμα της Ιντερπόλ Πακιστάν για σύλληψη και απέλασή του και τονίζει ότι το πρωτόκολλο επανεισδοχής Ελλάδας-Τουρκίας χρησιμοποιήθηκε για να επαναπροωθηθούν Ιρακινοί πολίτες από την Ελλάδα στην Τουρκία, παρά τις ανησυχίες της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες ότι η Τουρκία συχνά τους επιστρέφει στο Ιράκ.

Στον τομέα της εμπορίας ανθρώπων για σεξουαλική εκμετάλλευση, η Διεθνής Αμνηστία σημειώνει ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι χώρα διέλευσης και προορισμού γυναικών και κοριτσιών θυμάτων εμπορίας για σεξουαλική εκμετάλλευση, ενώ σε άλλο σημείο της έκθεσης γίνεται αναφορά στις αναγκαστικές εξώσεις των Ρομά και καταδικάζεται το γεγονός ότι το δικαίωμα άρνησης της στράτευσης για λόγους συνείδησης αναγνωρίζεται σε ελάχιστες περιπτώσεις. Επιπλέον οι στρατεύσιμοι δεν ενημερώνονται για το δικαίωμά τους να υπηρετήσουν εναλλακτική κοινωνική υπηρεσία.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Έκθεσης, ο πρόεδρος του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας κύριος Μπούρας κάλεσε την κυβέρνηση να κάνει ειλικρινείς και χειροπιαστές ενέργειες για την αντιμετώπιση των μεγάλων ζητημάτων, κάτι που φυσικά- και πάλι- δυστυχώς η ελληνική κυβέρνηση θα αγνοήσει…

Σάββατο 10 Μαΐου 2008

ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ
Ραγδαία αύξηση της λαθρομετανάστευσης στην Ελλάδα, καταγράφουν οι ειδικές υπηρεσίες, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα της χώρας μας να υποδέχεται αξιοπρεπώς τις χιλιάδες των λαθρομεταναστών. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το 2007 σε σύγκριση με το 2004 ο αριθμός των λαθρομεταναστών σχεδόν τριπλασιάστηκε, όμως, η χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την αντιμετώπιση του προβλήματος παραμένει μηδαμινή.

Να σημειώσω πως η Ελλάδα είναι η 4η χώρα, μετά τη Σουηδία, τη Γαλλία και την Αγγλία στην παραλαβή αιτημάτων ασύλου, ενώ πολλές είναι και οι καταγγελίες για κακομεταχείριση μεταναστών από λιμενικούς ή αστυνομικούς.
Στο μεταξύ, με τίτλο «Φωνές βοήθειας από το Αιγαίο», η γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung δημοσιεύει ρεπορτάζ για το αυξανόμενο κύμα προσφύγων, μεταναστών και λαθρομεταναστών προς την Ελλάδα. Το άρθρο αναφέρεται διεξοδικά στην κατάσταση στη Λέρο, στις καταγγελίες για το σύστημα παροχής ασύλου, στο καθεστώς των στρατοπέδων και στην "αδυναμία της Ελλάδας να ανταποκριθεί στο συνεχώς αυξανόμενο κύμα λαθρομεταναστών".
Επίσης, η βρετανική εφημερίδα "Τhe Financial Times" με άρθρο της, προβλέπει "νέο κύμα Ελλήνων μεταναστών παρόμοιο με αυτό της δεκαετείας του'60" λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας, η οποία προβλέπει πως θα επιδεινωθεί, αλλά και η αμερικανική εφημερίδα «New York Times»,δημοσιεύει άρθρο για τη "μεγάλη αύξηση του αριθμού των λαθρομεταναστών μέσω Τουρκίας" που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στα ελληνικά νησιά.

Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΤΡΟΦΗ

Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΛΗΤΤΕΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
Μια απίστευτη τραγωδία, που θυμίζει Μεσαίωνα, διαδραματίστηκε στη χωματερή Άνω Λιοσίων, εκεί όπου άνθρωποι και σκουπίδια γίνονται ένα μπροστά στα θηριώδη μηχανήματα.

Μία 17χρονη κοπέλα, οικονομική μετανάστρια, η οποία διένυε τον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της, βρήκε τραγικό θάνατο, όταν την ώρα που έψαχνε στα σκουπίδια για να βρει κάτι να φάει, συνεθλίβη από φορτηγό.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων στη χωματερή Γιώργος Χάρδας, απηύθυνε έκκληση για παρέμβαση της πολιτείας, ώστε να απομακρυνθούν οι 300 και πλέον οικονομικοί μετανάστες και αθίγγανοι που κινούνται στη χωματερή και ψάχνουν για τροφή, μεταξύ αυτών και μικρά παιδιά, ενώ τόνισε ότι αυτό δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο δυστύχημα…

Στο μεταξύ, οι ραγδαίες αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων βρέθηκαν στο επίκεντρο των διαδηλώσεων της Εργατικής Πρωτομαγιάς σε όλο τον κόσμο, καθώς εκατομμύρια εργαζόμενοι ζητούν επειγόντως μέτρα για να αποτραπεί η κλιμάκωση της επισιτιστικής κρίσης.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ...

*Ραγδαία αύξηση των τραγικών περιστατικών θανάτων μεταναστών στη θάλασσα, παρατηρήθηκε φέτος στην Ελλάδα, σύμφωνα με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα. Μέχρι το Σεπτέμβριο, 44 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 54 αγνοούνται στο Αιγαίο.

ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

*Στην 11η θέση της ΕΕ ως προς το προσδόκιμο ζωής του έπεσε το 2004 ο σύγχρονος Έλληνας, όταν το 1991 κατείχε τη 2η θέση. Το γεγονός οφείλεται στο ότι οι Έλληνες τρώνε υπερβολικά, καπνίζουν σαν φουγάρα, καθηλώνονται ώρες μπροστά στην τηλεόραση και αποφεύγουν ή αγνοούν συστηματικά τις προληπτικές ιατρικές εξετάσεις.

ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΘΑΝΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ AIDS ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

*Κατά 5,8% ετησίως, από το 1990, αυξάνεται το ποσοστό θνησιμότητας των παιδιών κάτω των 5 ετών στη Νότια Αφρική, κυρίως λόγω της επιδημίας του ιού του AIDS, ανακοίνωσε η UNICEF. Η Νότια Αφρική είναι μία από τις περισσότερο πληγείσες χώρες στον κόσμο, από την επιδημία του AIDS, με 5,41 εκατομμύρια ανθρώπους να έχουν μολυνθεί από τον ιό.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΣΕΞ ΕΝ ΠΤΗΣΕΙ!

*Σε μία ασυνήθιστη δημόσια έκκληση προς τους επιβάτες του Airbus A380 προχώρησε η Singapore Airlines, ζητώντας τους να αποφύγουν τις ερωτικές επαφές στις σουίτες που διαθέτει το μεγαλύτερο επιβατικό τζετ του κόσμου εξαιτίας έλλειψης ηχομόνωσης...

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

385.000 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

Ρεζίλι διεθνώς, έγινε η χώρα μας, μετά την καταγγελία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, σχετικά με το χώρο υποδοχής των μεταναστών στη Σάμο. Μεταξύ άλλων, στην καταγγελία της αναφέρει ότι το κέντρο προσβάλλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και καταπατώνται τα ανθρώπινα δικαιώματα, ενώ ανά πάσα στιγμή μπορεί να ξεσπάσει επιδημία χολέρας, καθώς από 120 άτομα που έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί το κέντρο, σήμερα στεγάζονται εκεί περίπου 400 πρόσφυγες.

Στο μεταξύ, πολλές οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα αναφέρουν ότι η Ελλάδα μπορεί να αύξησε τις περιπολίες της και να βελτίωσε τον εξοπλισμό των διωκτικών αρχών, για να περιορίσει τη λαθραία είσοδο μεταναστών, ωστόσο αδιαφόρησε για τη βελτίωση των συνθηκών στους χώρους όπου βρίσκονται συγκεντρωμένοι οι λαθρομετανάστες.

Σύμφωνα με επίσημες πηγές, περισσότεροι από 385.000 μετανάστες προσπάθησαν φέτος να εισέλθουν παράνομα στη χώρα μας και 3.500 συνελήφθησαν, όταν το 2006 συνολικά είχαν συλληφθεί 1.580.

Την ίδια ώρα, στις ακτές της Χαλκιδικής και κυρίως στις παραλίες μεταξύ Σιθωνίας και Αγίου Όρους στρέφονται πλέον τα κυκλώματα διακίνησης λαθρομεταναστών και λαθραίων τσιγάρων, αναζητώντας νέα «ασφαλή» δρομολόγια, ενώ τελευταία αυξήθηκαν στην περιοχή και οι συλλήψεις λαθρομεταναστών και διακινητών, από τις διωκτικές αρχές.