Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ… ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ

*Συμβουλεύω τον Κώστα Καραμανλή να νοιαστεί λίγο για την υστεροφημία του, τώρα που τα γκάλοπ εμφανίζουν το κόμμα του να έρχεται δεύτερο μετά το ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη της ΝΔ μιλούν ήδη για τον επόμενο αρχηγό του κινήματος. Στη… δύση του ας νοιαστεί επιτέλους για το… «βαρύ» του όνομα, γιατί σε λίγο όλοι θα τον χαρακτηρίζουν ως το πιο αποτυχημένο πρωθυπουργό που πέρασε ποτέ από την Ελλάδας.

*Συμβουλεύω τον Γιώργο Παπανδρέου να μη δείχνει ενθουσιασμό με τα αποτελέσματα των γκάλοπ, πόσο μάλλον όταν φέρνουν πρώτο το ΠΑΣΟΚ μόνο και μόνο επειδή η κυβέρνηση τα έχει κάνει μπάχαλο και όχι επειδή το κόμμα του έχει να επιδείξει κάτι θετικό. Όσο για την απόφασή του να ηγηθεί ο Κώστας Λαλιώτης της εκστρατείας του κόμματος μέχρι τις εκλογές, το αφήνω παντελώς ασχολίαστο…

*Συμβουλεύω την Αλέκα Παπαρήγα να μη δείχνει τόσο φανερά την προτίμησή της προς τη ΝΔ, γιατί σε λίγο θα την φωνάζουν «μπλε Αλέκα». Το φλερτ μεταξύ ΚΚΕ και ΝΔ μου θυμίζει αυτό που λένε: Θέλει η… Αλέκα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...ΜΥΚΟΝΙΑΤΕΣ

*Συμβουλεύω τους υπεύθυνους των θαλάσσιων σπορ, στην παραλία Αγράρι της Μυκόνου, να μην κοροϊδεύουν τους Ιταλούς ομοφυλόφιλους και όταν αυτοί πηγαίνουν και τους αφήνουν τα χρήματά τους, να τους κάνουν τεμενάδες. Είναι ντροπή για τον τουρισμό της χώρας μας, αλλά και για τους ίδιους, που συμπεριφέρονται σαν ψευτόμαγκες. Ας πήγαιναν στην Τήνο, αν ενοχλούνταν τόσο…


*Συμβουλεύω γνωστή ιδιοκτήτρια εστιατορίου της Μυκόνου, στο οποίο τρώει όλη η ελίτ της χώρας μας, να μην σχολιάζει στους πελάτες τη συμπεριφορά τους. Ας μην ξεχνάει πως από αυτούς έχει βγάλει χρήματα.

*Συμβουλεύω όλους τους Μυκονιάτες να μειώσουν τις τιμές των δωματίων τους, γιατί σε λίγο καιρό θα βλέπουν τον κόσμο να επιλέγει άλλον προορισμό. Δεν είμαστε όλοι Αμερικάνοι, για να μη μας νοιάζουν τα χρήματα. Συμμορφωθείτε.

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον Χρήστο Χατζηεμμανουήλ, πρόεδρο του ΟΠΑΠ, να σταματήσει την προσπάθεια φίμωσης της εφημερίδας “Press- Time”, καθώς έδωσε εντολή να κοπεί η διαφήμιση του Οργανισμού προς την εφημερίδα, επειδή… τόλμησε να αποκαλύψει ότι διορίστηκε στην Επιτροπή Διαχείρισης των Οικονομικών της Εκκλησίας και επειδή έκανε λόγο για τον παχυλό μισθό που παίρνει, όταν ο κόσμος δεν έχει να φάει. Μήπως να του θυμίσουμε και ποιος μεσολάβησε, ώστε να διοριστεί Πρόεδρος του ΟΠΑΠ;…

*Συμβουλεύω τον Κώστα Σημίτη να σταματήσει τις προκλητικές του ενέργειες εις βάρος του ΠΑΣΟΚ, γιατί μειώνεται η εκτίμηση που έχουν πολλοί για τον ίδιο. Αντιθέτως, ο Γιωργάκης από αυτήν την κόντρα φαίνεται να βγαίνει κερδισμένος. Και έπεται συνέχεια στο… θρίλερ του ΠΑΣΟΚ.

*Συμβουλεύω τον πρώην μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμων, που καταλήστεψε τα ταμεία από τη Μονή Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη, τώρα που είναι στη φυλακή του Κορυδαλλού, να προσέχει τους συγκρατούμενούς του, γιατί είναι γνωστό στο πανελλήνιο οι… ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις του.

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή να απομακρύνει άμεσα τον πρώην υπουργό και σύμβουλό του Γιάννη Κεφαλογιάννη, ασχέτως αν είναι άμισθος ή μισθωτός, γιατί και μόνο η άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον του, μετά τις αποκαλύψεις για «λάδωμα» αστυνομικών, ώστε να ψευδομαρτυρήσουν αθωώνοντας έμπορο ναρκωτικών, ο οποίος είχε συλληφθεί στην περιβόητη πλέον περιοχή των Ζωνιανών, τον προσβάλλει, και αυτόν και την εντιμότητά του.

*Συμβουλεύω τους υπεύθυνους των καλλιστείων του ANT-1, του χρόνου να μην δώσουν νωρίτερα τις ερωτήσεις των κριτών στις κοπέλες, ώστε να προετοιμαστούν για το τι θα απαντήσουν, καθώς φέτος «έπεσε» θέμα εκτός ύλης, όταν ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης ρώτησε μία διαγωνιζόμενη τι θα έκανε εάν σε έναν διαγωνισμό ομορφιάς υπήρχε κοπέλα των Σκοπίων που έφερε στην κορδέλα της την ονομασία “Macedonia”, και αυτή δεν ήξερε τι να απαντήσει. Ευτυχώς η Τατιάνα Στεφανίδου της ψιθύρισε να πει πως θα έφευγε, όπως και τελικά έπραξε!

*Συμβουλεύω το Star Channel και τον διευθυντή ειδήσεων Σταμάτη Μαλέλη να σταματήσουν πια τις «συνταρακτικές ειδήσεις» με τη δολοφονία του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου, γιατί με αυτό τον τρόπο προσβάλλουν τη μνήμη του. Είναι ντροπή για τη θεαματικότητα να μη σέβονται το νεκρό.

Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλο να τελειώνει επιτέλους με αυτό το άθλιο τσιμεντένιο θεματικό πάρκο, που φτιάχνει στην περιοχή του Μεγάρου Μουσικής έως και τον Όμιλο και παλιά ήταν όλο καταπράσινους λοφίσκους, καθώς οι Θεσσαλονικείς τώρα το καλοκαίρι θέλουν να κάνουν ελέυθερα τη βόλτα τους στην παραλία και να μην εμποδίζονται από τους «τοίχους» με τα σίδερα των εργολάβων σας. Συμφωνείστε, πληρώστε τους, παραδώστε το άθλιο έργο σας και άντε στο καλό! Παρεμπιπτόντως, από τη στιγμή που δημοσίευσα εγώ και άλλα blog φωτογραφίες από το έκτρωμα που θέλετε να ονομάζεται θεματικό πάρκο, στη δημοσκόπηση που φιλοξενείται στο blog μου, για το ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο επόμενος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, έχετε πατώσει! Έρχεστε τελευταίος και καταϊδρωμένος!

*Έμαθα πως ο Βοσκόπουλος, τσιράκι των σκοπιανών και του Soros, θύμωσε γιατί το Τάγμα Εθνοφυλακής Φλώρινας πραγματοποίησε εκπαιδευτική βολή και είχε ως σύνθημα «Η Μακεδονία Είναι Ελληνική». Τον συμβουλεύω λοιπόν να συνεχίσει να στέλνει επιστολές διαμαρτυρίας στην Κοντολίζα Ράις, στον ΟΗΕ, στο ΝΑΤΟ, στην ΕΕ και να μας καταγγέλλει, μπας και έτσι του φύγει λίγο ο θυμός που έχει για εμάς τους Έλληνες Μακεδόνες, αλλά κυρίως για τους Φλωρινιώτες. Και του λέω και πάλι πως αφού γουστάρει τόσο πολύ τους σκοπιανούς γιατί δεν πάει να ζήσει μαζί τους; Μπορεί να κάνει παρέα εκεί και με έναν ακόμα Έλληνα, που μισεί την καταγωγή του. Λέγεται Νικόλαος Γκρούγιος ή αλλιώς Νίκολα Γκρούεφσκι και τυγχάνει πρωθυπουργός της FYROM. Και ω τι σύμπτωση! Κατάγεται και αυτός από τη Φλώρινα. Την Αχλάδα συγκεκριμένα!

*Ωραίο το κόλπο της Όλγας Τρέμη να βάλει πρώτη είδηση στο δελτίο της την προσεδάφιση ενός ρομπότ της NASA στον πλανήτη Άρη, ώστε να αποφύγει την βασική είδηση εκείνης της ημέρας, που δεν ήταν άλλη, από την απόφαση του εισαγγελέα, που δήλωσε πεισμένος πως η κυρία Τρέμη και ο πρώην σύζυγος της, διευθυντής ειδήσεων του MEGA είδαν τελικά την κασέτα της Τζέκου με τις ερωτικές της περιπτύξεις με τον Ζαχόπουλο. Και άντε το MEGA, καιγότανε το σπίτι του, δικαιολογείται, αλλά και κανένα άλλο κανάλι να μην πει τίποτα; Τέτοια συναδελφική αλληλεγγύη;! Τρομάζω! Την συμβουλεύω λοιπόν πως η σιωπή της ισοδυναμεί με ενοχή, οπότε- έστω και καθυστερημένα- να βγει και να μιλήσει!

Τρίτη 6 Μαΐου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ... ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΙΚΑ

*Συμβουλεύω τον βουλευτή Φλώρινας Γιώργο Λιάνη, να προσέχει που και σε ποιους αναλύει το θέμα του Μακεδονικού, καθώς ο ίδιος μπορεί να γνωρίζει άριστα την υπόθεση που ταλαιπωρεί χρόνια τη χώρα μας, αλλά υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που όχι απλά δεν γνωρίζουν Ιστορία, αλλά θέλουν να το παίξουν και παντογνώστες- πατριώτες. Επομένως τζάμπα εκνευρίζεται στην προσπάθειά του να τους μάθει δυο- τρία βασικά πράγματα.

*Συμβουλεύω το λαό της Φλώρινας να μην πηγαίνει στο Μοναστήρι (Bitola) της γειτονικής χώρας και να αφήνει τα ευρώ του, αλλά να κοιτάξει το θέμα πιο πατριωτικά και αφενός μεν να στηρίξει την τοπική αγορά που περνάει δύσκολους καιρούς και αφετέρου δε να τους στείλει ένα μήνυμα πως όσο εμείς απομακρυνόμαστε από αυτούς, εξαιτίας της μη λύσης του Σκοπιανού, τόσο αυτοί θα πεινάνε. Για να μη μιλήσω για τα χιλιάδες ευρώ που παίζονται από τους Έλληνες στο καζίνο, στο Μοναστήρι…

*Συμβουλεύω το δημοσιογράφο Κώστα Χαρδαβέλλα, όταν πραγματοποιεί εκπομπές με θέμα το Σκοπιανό και αναφέρεται σε νομούς που δραστηριοποιούνται φιλοσκοπιανά στοιχεία, να επιτρέπει στους βουλευτές των συγκεκριμένων περιοχών να βγουν στον «αέρα» και να εκφράσουν την άποψη των πολιτών που τους εκλέγει. Διαφορετικά, το να δίνει τηλεοπτικό βήμα μόνο στον Βοσκόπουλο, που εκπροσωπεί το φιλοσκοπιανό κόμμα «Ουράνιο Τόξο» και όχι στον βουλευτή Φλώρινας Στάθη Κωνσταντινίδη, δεν ασκεί δυστυχώς αντικειμενική δημοσιογραφία.

Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω όσους βγαίνουν και κατηγορούν τον Χρήστο Ιακώβου και τους αθλητές της άρσης βαρών μετά το σκάνδαλο ντόπινγκ να ηρεμήσουν λίγο και να δουν την υπόθεση με πιο σφαιρικό βλέμμα. Σε καμία περίπτωση δεν ανέχομαι τον αθλητισμό της ντόπας, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, ακόμα και τα πρώτα μετάλλια των παλιών αθλητών μας, που ποτέ δεν αποδείχτηκε πως είχαν πάρει αναβολικά.

*Συμβουλεύω τον επιχειρηματία Ανδρέα Βγενόπουλο, να πάρει πίσω τη μήνυση που έκανε κατά του Αλέξη Τσίπρα και του τηλεοπτικού σταθμού Star, γιατί τέτοιου είδους τραμπουκισμοί, που έχουν να κάνουν με φίμωση των ελεύθερων σκέψεων, δημιουργούν προβλήματα τόσο στον πολιτικό μας χώρο, όσο και στη δημοκρατική λειτουργία του πολιτεύματός μας.

*Συμβουλεύω τη Νομαρχία Χαλκιδικής να μεριμνήσει άμεσα, ώστε να φτιαχτεί επιτέλους ο δρόμος στο πρώτο πόδι, γιατί καλοκαίρι έρχεται και χιλιάδες τουρίστες και Θεσσαλονικείς θα ταλαιπωρηθούν και φέτος. Από το Σεπτέμβριο τον ξεκινήσατε και ακόμα τίποτα… Και μετά λέτε πως μειώνεται ο τουρισμός σας. Ε λογικό δεν είναι;

Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω την Αλέκα Παπαρήγα να αφήσει επιτέλους το τιμόνι του ΚΚΕ, γιατί 17 χρόνια κούρασε στην ηγεσία του κινήματος. Είναι η μακροβιότερη αρχηγός κόμματος στην Ελλάδα και ούτε που το σκέφτεται να αποχωρήσει. Έλεος, Αλέκα μου!

*Συμβουλεύω το διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδας, τον αντιπαθέστατο Νίκο Γκαργκάνα, όταν μιλάει περί λιτότητας και αρνείται τις αυξήσεις στους μισθούς των υπαλλήλων, να μη ξεχνάει να μιλάει και για πάγωμα των αυξήσεων στα τιμολόγια των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας, αλλά και να ζητάει και τη μείωση των μισθών των διευθυντών των δημόσιων οργανισμών, που πολλές φορές υπερβαίνουν τις 10.000€!

*Συμβουλεύω τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλο να μην επιτρέψει άλλη φορά στον εαυτό του να περάσει τόσο μεγάλο διάστημα μέχρι να καταλάβει ότι υπάλληλος του δήμου υπεξαίρεσε 10 εκατ. ευρώ από το ταμείο του. Τόσα χρόνια δήμαρχος, πως σας γέλασαν έτσι; Πραγματικά απορώ… Ή μήπως κάτι αγνοώ;…

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ

*Συμβουλεύω το ΕΣΡ, αλλά και τον υπουργό Επικρατείας Θεόδωρο Ρουσόπουλο να δουν πιο σοβαρά το θέμα του τηλεοπτικού σταθμού TV Θεσσαλονίκη, καθώς μόνο με πρόστιμα- φαντάσματα που επιβάλλουν δεν λύνεται η κατάσταση. Το κανάλι συνεχίζει να διοικείται στην ουσία ακόμα και σήμερα από ανθρώπους του Χρηστίδη, αν και ο ίδιος βρίσκεται στη φυλακή, ενώ όλοι οι πρώην υπάλληλοι του σταθμού χρόνια τώρα βρίσκονται στα δικαστήρια, ζητώντας την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

*Συμβουλεύω το δημοσιογράφο Παναγιώτη Σατζόγλου να μη γλείφει εκεί που έχεζε, γιατί όλοι θυμούνται πόσο κατηγορούσε τη δημοτική τηλεόραση και τον τρόπο λειτουργίας της, μέσα από τη σελίδα του στο περιοδικό «Όλα», της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», αλλά από την ώρα που τον εντάξανε στο δυναμικό της, τα ξέχασε όλα και σταμάτησε τις επιθέσεις. Συγχαρητήρια και στο TV100 που στις επιθέσεις δημοσιογράφων απαντάει με την πρόσληψή τους! Ε ρε, για γέλια είστε!

*Συμβουλεύω την Όλγα Τρέμη και τον Γιάννη Πρετεντέρη να σταματήσουν να μας υπενθυμίζουν κάθε τρεις και λίγο ότι δεν έχουν δει το DVD του Ζαχόπουλου, γιατί όσο περισσότερο το λένε, τόσο λιγότερο τους πιστεύουμε.

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΛΑΟΣ

*Συμβουλεύω τον αντιπρόεδρο και ευρωβουλευτή του ΛΑΟΣ, πρέσβη Γεωργίου, να προσέχει πως θα αποκαλεί τα Σκόπια, καθώς δεν ήταν και ό,τι καλύτερο όταν προσφώνησε τη γειτονική μας χώρα «Μακεδονία», παρουσία εκατοντάδων ευρωβουλευτών. Όσο για τις εξηγήσεις που προσπάθησε να δώσει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κύριος Καρατζαφέρης, για να καλύψει τον κύριο Γεωργίου; Επιεικώς απαράδεκτες.

*Συμβουλεύω τον βουλευτή του ΛΑΟΣ Αϊβαλιώτη να πάει να υπηρετήσει την πατρίδα και να μην προσπαθεί ν’ αποφύγει το χακί, γιατί ο πατριωτισμός που πρεσβεύει το κόμμα του δεν πρέπει να είναι μόνο στα λόγια, αλλά με τις πράξεις του να τον πρεσβεύουν και οι βουλευτές του.

*Συμβουλεύω την διαγραφείσα από το ΛΑΟΣ Αναστασία Αθήνη να σοβαρευτεί επιτέλους, γιατί κοντεύει να γίνει το σούργελο των ημερών, με την αναποφασιστικότητά της, εάν ανήκει στο ΛΑΟΣ ή στη ΝΔ. Είχε γίνει παλιότερα με το χαστούκι στη Δήμητρα Λιάννη- Παπανδρέου, γιατί το επιδιώκει και πάλι;

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον βουλευτή Πιερίας της ΝΔ Κώστα Κουκοδήμο να πει όλη την αλήθεια στον ελληνικό λαό, για τη μεσολάβησή του στο δημοσιογράφο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, σχετικά με τα χρήματα του Θέμου Αναστασιάδη, γιατί κάτι βρωμάει εδώ… Και οι πολιτικοί είναι υποχρεωμένοι να απολογούνται στον ελληνικό λαό, όχι σε εκπομπές δημοσιογράφων με επιστολές, όπως έπραξε ο κύριος Κουκοδήμος στην εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου.

*Συμβουλεύω τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή να τολμήσει να διαγράψει τον βουλευτή του Κώστα Κουκοδήμο, καθώς είναι ηλίου φαεινότερο πως έχει ανάμειξη στο σκάνδαλο Ζαχόπουλου, κι ας μείνει με οριακή πλειοψηφία 151 βουλευτών, στη Βουλή. Είναι προτιμότερο να προχωρήσει σε εκλογές, παρά να έχει λαμόγια στους κόλπους του κόμματός του.

*Συμβουλεύω το δημοσιογράφο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο όταν δηλώνει πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η αποκάλυψη της αλήθειας, να μην καλύπτει τον βουλευτή της ΝΔ Κώστα Κουκοδήμο, μόνο και μόνο επειδή διατηρεί προσωπικές σχέσεις μαζί του. Ας πάψει να είναι «επιλεκτικός» στις αποκαλύψεις του.

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον τραγουδιστή Πασχάλη να σοβαρευτεί επιτέλους και να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στο εξώγαμο παιδί, που έκανε με την καθηγήτρια του Παντείου Ουρανία Τουτουντζή. Αρκετό καιρό κατηγορούσε και αυτός και η σύζυγός του στα ΜΜΕ τη μητέρα του εξώγαμου παιδιού του, όταν ο ίδιος γνώριζε την αλήθεια. Όσο για τη σύζυγό του, ας ηρεμήσει επιτέλους. Συμπεριφέρεται στα ΜΜΕ λες και αφορά την ίδια η ιστορία και όχι το σύζυγό της. Και επιτέλους, ζητήστε μια συγνώμη!

*Συμβουλεύω τον πρώην πρύτανη του Παντείου Αιμίλιο Μεταξόπουλο, που απειλεί του πάντες για να τον αποφυλακίσουν, διαφορετικά θα προχωρήσει σε απεργία πείνας, να θυμηθεί πρώτα πόσα εκατομμύρια ευρώ «έφαγε» από το πανεπιστήμιο και μετά να έχει την απαίτηση από τη Δικαιοσύνη να τον βγάλει από τη φυλακή. Να με συμπαθάτε, αλλά παρόλο που δηλώνει βαριά άρρωστος, εύχομαι να σαπίσει στη φυλακή. Γιατί και σε εμάς αρέσει η χλιδή, αλλά σιχαινόμαστε την κλεψιά και τη βρωμιά, που πολλοί- όπως και ο Μεταξόπουλος- χρησιμοποίησαν για να την αποκτήσουν.

*Συμβουλεύω τον Γιώργο Παπανδρέου να αρχίσει να δραστηριοποιείται, γιατί πάει κατά διαόλου! Μπορεί να του έδωσαν τελικά την παράταση που επιθυμούσε στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ, αλλά το παιχνίδι της αντιπολίτευσης φαίνεται να το έχει χαμένο. Κι ας προσπαθεί ο Φίλιππος Πετσάλνικος να μαζέψει τα ασυμμάζευτα.

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τη βουλευτή Αχαΐας Νατάσα Ράγιου να προσέχει τι λέει, καθώς η δήλωσή της, πως η κυβέρνηση δεν νοιάστηκε για το «βόλεμα των γαλάζιων παιδιών», την αφήνει έκθετη.

*Συμβουλεύω τους μη εκλεγμένους στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές, που έχασαν την έδρα τους, να ψάξουν να βρουν καμιά δουλειά, γιατί δεν είναι λύση ο συνδικαλιστικός φορέας που ίδρυσαν, με την επωνυμία «Ένωση Πρώην Βουλευτών», με στόχο να διεκδικήσουν επίδομα από το κράτος! Δουλέψτε, ρε άχρηστοι, να δείτε πως βγάζει ο απλός πολίτης το ψωμάκι του σήμερα.

*Συμβουλεύω τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου να διατηρήσει τουλάχιστον τα προσχήματα και να τοποθετήσει σε οργανωτικές θέσεις του κόμματος τόσο τον Ευάγγελο Βενιζέλο και τον Κώστα Σκανδαλίδη, όσο και μερικά στελέχη από αυτούς που τους στήριξαν στην κούρσα για την προεδρεία του ΠΑΣΟΚ, γιατί το κόμμα δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Και φυσικά όσοι σας στήριξαν δεν σημαίνει πως ήταν και οι καλύτεροι. Λίγο αξιοκρατία, πρόεδρε.

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ στρατηγό Δημήτριο Γράψα αν δεν γνωρίζει αγγλικά- όπως αναφέρουν σχετικά δημοσιεύματα- να φροντίσει να μάθει λίαν συντόμως, εάν θέλει να συνεχίσει την επιτυχημένη στρατιωτική διπλωματία του προκατόχου του ναυάρχου Παναγιώτη Χηνοφώτη.

*Συμβουλεύω τον υπουργό Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας Βασίλη Μαγγίνα να σταματήσει να ασχολείται με το Ασφαλιστικό των απλών πολιτών και να κοιτάξει να περικόψει τα άθλια «προνόμια» των εθνοπατέρων μας, που ζουν και βασιλεύουν μέσα στη χλιδή και παίρνουν σύνταξη στα τέσσερα μόλις χρόνια κοινοβουλευτική τους θητείας. Αίσχος!

*Συμβουλεύω την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών να στρέψει και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας την προσοχή της και όχι μόνο στα Ζωνιανά, καθώς υπάρχουν αρκετές περιοχές, στις οποίες λειτουργούν ομάδες ατόμων, σαν κράτη εν κράτους. Ιδίως στη Θεσσαλία μία οικογένεια έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος όλης της Ελλάδας. Μήπως τα μέλη της δεν τα γνωρίζετε ή απλά τους φοβάστε;…

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τη Βάσω Παπανδρέου, όταν αναφέρει πως στελέχη του ΠΑΣΟΚ, πλούτισαν κατά τη διακυβέρνηση του κόμματός της, μέσω της διαφθοράς, να λέει και ονόματα, γιατί έχουμε μπουχτίσει με τις αοριστίες των πολιτικών. Έτσι μπορούμε κι εμείς να υποπτευόμαστε και την ίδια…

*Συμβουλεύω τον Σοφοκλή Σχορτσανίτη, μέλος της Εθνικής Ομάδας Καλαθοσφαίρισης, να προσπαθήσει να ακολουθήσει τις οδηγίες των γιατρών, για να χάσει το περιττό του βάρος, γιατί η Εθνική μας Ομάδα τον έχει ανάγκη και είναι κρίμα για μια αδυναμία να μένει εκτός παρκέ.

*Συμβουλεύω τα τηλεοπτικά κανάλια να σοβαρευτούν επιτέλους και να σταματήσουν να δίνουν «βήμα» μέσω των δελτίων ειδήσεων σε ακροδεξιά στοιχεία, όπως μέλη της «Χρυσής Αυγής» και υποστηρικτών της Χούντας. Πραγματικά, με τι μυαλό το κάνουν αυτό και πως το επιτρέπουν οι καναλάρχες; Εκτός κι αν υπάρχει συγκεκριμένη «γραμμή» για καθιέρωση και υποστήριξη της ακροδεξιάς στη χώρα μας…

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΗ ΝΔ- Α' ΜΕΡΟΣ

*Συμβουλεύω τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, να δίνει πλέον περισσότερη σημασία στα κόμματα της Αριστεράς και να επιδιώκει μαζί τους τη συναίνεση, καθώς το «φάντασμα» του ΛΑ.Ο.Σ. ολοένα και περισσότερο φαίνεται να τους απειλεί. Μην ξεχνάτε, κύριε πρωθυπουργέ, πως έχετε οριακή πλειοψηφία βουλευτών στο Κοινοβούλιο…

*Συμβουλεύω τον Βύρων Πολύδωρα, τον Θανάση Γιαννόπουλο, την Άννα Μπενάκη, τον Πέτρο Τατούλη, τον Γιάννη Μανώλη, τον Αριστοτέλη Παυλίδη και τον Νίκο Τσιαρτσιώνη, αν δεν είναι ευχαριστημένοι με τη σημερινή κυβέρνηση, ας παραιτηθούν. Με τις ανταρσίες σας το μόνο που καταφέρνετε είναι να προκαλείτε αηδία σε όλους τους Έλληνες, ανεξαρτήτως πολιτικής κατεύθυνσης. Άντε λοιπόν χέρι- χέρι με τον Καρατζαφέρη! Να φανερώσετε επιτέλους το πραγματικό σας πρόσωπο.

*Συμβουλεύω τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Θοδωρή Ρουσόπουλο, όταν ενημερώνει τους πολιτικούς συντάκτες να αποφεύγει να απαντάει με τη φράση «ουδέν σχόλιο», γιατί προσβάλλει και τους ίδιους, αλλά και τον ελληνικό λαό. Ας μην ξεχνάει πως η ενημέρωση του κυβερνητικού εκπροσώπου είναι η επίσημη ενημέρωση της κυβέρνησης προς τους Έλληνες.

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον Παναγιώτη Ψωμιάδη και τον Βασίλη Παπαγεωργόπουλο να σταματήσουν επιτέλους να μαλώνουν, με φόντο το Δήμο Θεσσαλονίκης, για τις δημοτικές εκλογές του 2010, γιατί γίνονται ρεντίκολο στην Αθήνα. Ε ρε σχέδιο Φώλια που τους χρειάζεται!

*Συμβουλεύω τον Δημήτρη Τσάμη, τέως πρόεδρο της Διοικούσης Επιτροπής της ΕΡΤ-3, να πει τους πραγματικούς λόγους που παραιτήθηκε και όχι να κρύβεται πίσω από το γνωστό «για προσωπικούς λόγους», που χρησιμοποιούν όλοι όσοι θέλουν να κρύψουν κάτι.

*Συμβουλεύω την Άννα Δρούζα και την Τατιανα Στεφανίδου να σοβαρευτούν επιτέλους και να σταματήσουν να παρουσιάζουν μέσα από τις εκπομπές τους γελοία θέματα. Προσβάλετε τους τηλεθεατές, κυρίες μου. Όσο και να προσπαθείτε, Όπρα δεν γίνεστε.

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΟΥΣ...

*Συμβουλεύω τον Ότο Ρεχάγκελ, να αδιαφορεί για όσα ακούει κατά καιρούς και να αφοσιωθεί μόνο στην πορεία της Εθνικής μας Ομάδας Ποδοσφαίρου για το Euro. Είμαι σίγουρος πως ο μόνος που πίστευε για τη νίκη της Εθνική μας, στην Τουρκία, ήταν αυτός. Και τελικά δικαιώθηκε! Ακόμα μια φορά μας έκανε υπερήφανους ο Γερμανός!

*Συμβουλεύω την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Πέτρο Ευθυμίου να πάρουν επιτέλους θέση απέναντι στους δύο ψηφοφόρους για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, γιατί η στάση τους έχει κουράσει και θα τους οδηγήσει τελικά σε απομόνωση. Εκτός αν στις 12 Νοεμβρίου ταχθούν υπέρ αυτού που θα έχει ήδη εκλεγεί πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, την προηγούμενη ημέρα.

*Συμβουλεύω- ξανά- την Αστυνομία της Βέροιας να βάλει τάξη στην υπηρεσία επιτέλους, γιατί βλέπετε σε τι σημείο φτάσατε. Οι αστυνομικοί σας να είναι και αρχηγοί ληστών! Κύριε Χηνοφώτη, αν δεν μπορούν αυτοί, μήπως να επιληφθείτε του ζητήματος, εσείς προσωπικά, μιας και είστε υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα δημόσιας τάξης;