Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΑΛΚΑΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΑΛΚΑΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΑ… ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΑ ΠΓΔΜ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

ΚΑΙ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ
Την υπόγεια κόντρα που υπάρχει μεταξύ ΠΓΔΜ και Βουλγαρίας λόγω της υποτιθέμενης "μακεδονικής" μειονότητας της Βουλγαρίας ανέδειξε κοινή συνέντευξη τύπου προέδρων της Βουλγαρίας Γκεόργκι Παρβάνοφ και της ΠΓΔΜ Μπράνκο Τσερβένκοφσκι αμέσως μετά της συνάντησή τους στη Σόφια.

Το κλίμα φορτίστηκε όταν οι ερωτήσεις έφτασαν στο θέμα της νομιμοποίησης της οργάνωσης “Ομο Ίλιντεν - Πιρίν”, τα μέλη της οποίας, όπως υποστηρίζουν τα Σκόπια, ανήκουν στη “μακεδονική” μειονότητα που διαβιώνει στη Βουλγαρία. Η οργάνωση που επιχειρεί να αναγνωριστεί ως κόμμα είχε προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων και δικαιώθηκε, δεν έχει αναγνωριστεί ποτέ όμως απ΄ τα συνταγματικά δικαστήρια της Βουλγαρίας.


Σκοπιανός δημοσιογράφος ρώτησε τον Βούλγαρο Πρόεδρο για το θέμα και ο ίδιος απάντησε πως το θέμα έχει ξεκαθαριστεί με βουλγαρική δικαστική απόφαση και πρόσθεσε ότι “από τις αποφάσεις του ΕΔΑΔ δεν προκύπτουν αυτόματα υποχρεωτικές ενέργειες της βουλγαρικής κυβέρνησης”.

Ο πρόεδρος της ΠΓΔΜ όμως του ανταπάντησε ότι “αφού οι δύο χώρες έχουν δηλώσει την προσήλωσή τους σε ευρωπαϊκές αξίες και αρχές, θα ήταν φυσικό οι αποφάσεις ευρωπαϊκού δικαστηρίου να γίνονται σεβαστές” και πως “η συγκεκριμένη απόφαση αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και της πολιτικής ένωσης”.

Εμφανώς ενοχλημένος ο κύριος Παρβάνοφ σχολίασε με νόημα ότι “θα έρθει η ώρα που η κοινή ιστορία θα μας ενώνει και δεν θα μας χωρίζει”, για να τονίσει ότι “πέρα από τη νομική πλευρά υπάρχει και η ηθική πλευρά που πρέπει να σκέφτονται οι πολιτικοί άνδρες”.

H υποβόσκουσα κόντρα μεταξύ των δύο χωρών για το θέμα έρχεται στην επικαιρότητα όποτε αναφέρεται το παραπάνω θέμα ενώ τα Βουλγαρικά ΜΜΕ καλούσαν την κυβέρνηση της χώρας τον περασμένο Απρίλιο, κατά τη διάρκεια της συνόδου του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι με το γνωστό Ελληνικό βέτο, να σταματήσει να κρύβεται πίσω απ΄ την Ελλάδα και να λάβει επιτέλους θέση απέναντι στη διαστρέβλωση της Ιστορίας που επιχειρεί η ΠΓΔΜ.

Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
Κοσοβάροι ηγέτες, ανάμεσά τους ο νυν πρωθυπουργός Χασίμ Θάτσι, είχαν εμπλακεί σε παράνομη διακίνηση οργάνων, καταγγέλλει η πρώην γενική εισαγγελέας του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου για την πρώην Γιουγκοσλαβία Κάρλα ντελ Πόντε, μέσα από τις σελίδες του βιβλίου της.
Το καλοκαίρι του 1999 τριακόσιοι κρατούμενοι, Σέρβοι και άλλοι πολίτες σλαβικής καταγωγής, ανάμεσά τους και γυναίκες, μεταφέρθηκαν από το Κόσοβο στην Αλβανία, όπου κλείστηκαν σε ένα είδος φυλακής και υποβλήθηκαν σε χειρουργική αφαίρεση οργάνων, αναφέρει η Κάρλα ντελ Πόντε, ενώ τα όργανα αυτά εστάλησαν στη συνέχεια μέσω του αεροδρομίου των Τιράνων σε κλινικές του εξωτερικού, όπου μεταμοσχεύτηκαν σε ασθενείς, οι οποίοι τα είχαν αγοράσει.

ΟΙ «ΠΥΡΗΝΙΚΟΙ» ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΑΣ

ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
Στη δημιουργία του πρώτου πυρηνικού της εργοστασίου, προχωράει η Τουρκία, στην περιοχή Ακούγιου, η οποία βρίσκεται κοντά στη Ρόδο και την Κύπρο και έχει χαρακτηριστεί ως έντονα σεισμογενή, καθώς βρίσκεται μόλις 15 χλμ από το μεγάλο σεισμικό ρήγμα, που έδωσε σεισμούς μεγέθους έως και 7 Ρίχτερ.

Ο πυρηνικός σταθμός αναμένεται να είναι έτοιμος το 2014, παρά τις αντιδράσεις που συναντάει η ιδέα στο εσωτερικό της Τουρκίας, αλλά και σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς είναι πολύ πιθανό να σημειωθεί στο μέλλον ένα πυρηνικό ατύχημα, τύπου Κοζλοντούι, το οποίο και θα είχε καταστροφικές συνέπειες για την ευρύτερη περιοχή.

Η κατασκευή του πυρηνικού εργοστασίου στη γείτονα έχει ιδιαίτερα υψηλό κόστος, γι’ αυτό και οι Τούρκοι θέλουν παρασκηνιακά να το χρησιμοποιήσουν ως ένα σημαντικό διπλωματικό χαρτί πολιτικής πίεσης, παίρνοντας ανταλλάγματα είτε από την Αμερική, για να τη βοηθήσει στις εκκαθαριστικές της επιχειρήσεις στο Κουρδιστάν, είτε από τη Γαλλία, που έως σήμερα αντιτίθεται στην είσοδό της στην Ευρώπη.

Τα οικονομικά συμφέροντα των «δυνατών» αναμένεται όμως να αυξηθούν, καθώς η Τουρκία προβλέπει να κατασκευαστούν συνολικά στο έδαφός της τρία πυρηνικά εργοστάσια, που έως το 2012 θα παράγουν συνολική ισχύ 5.000 MW.

Στη Τουρκία το θέμα της δημιουργίας πυρηνικών εργοστασίων ηλεκτρικής ενέργειας ξεκίνησε ο στρατηγός Εβρέν, το 1983, καθώς φιλοδοξούσε να κατασκευαστούν έξι πυρηνικά εργοστάσια, οπότε και η χώρα του θα αναδυόταν σε ενεργειακή και πυρηνική δύναμη στην Ανατολική Μεσόγειο και το μουσουλμανικό κόσμο.

Το ίδιο όνειρο έχει και ο Σαλί Μπερίσα στην Αλβανία, καθώς μετά την υποστήριξη που εξασφάλισε από την Αμερική, για την κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου επί του εδάφους της, τώρα και οι Ιταλοί του συμπαραστέκονται, καθώς ενδιαφέρονται για την αγορά ηλεκτρικού ρεύματος σε καλή τιμή μέσω υπόγειου καλωδίου. Να υπενθυμίσω πως οι Ιταλοί με δημοψήφισμα το 1987 απαγόρευσαν την κατασκευή οποιουδήποτε πυρηνικού εργοστασίου στη χώρα τους, οπότε η Αλβανία σήμερα φαίνεται να τους λύνει τα χέρια.

Την ίδια ώρα και άλλες βαλκανικές χώρες σκέφτονται να προχωρήσουν στην κατασκευή πυρηνικών σταθμών, με πρώτες τη Ρουμανία, αλλά και τη Βουλγαρία, καθώς το Κοζλοντούι είναι παλιάς τεχνολογίας και πλέον σε αυτόν λειτουργούν σήμερα μόνο δύο από τις έξι σοβιετικούς αντιδραστήρες που είχε, μιας και το 2002 έκλεισαν όσοι κατασκευάστηκαν το 1966 και την πρωτοχρονιά του 2007 οι άλλοι δύο, έπειτα από ασφυκτικές πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τέλος, να σημειώσω πως σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση λειτουργούν συνολικά 147 αντιδραστήρες, οι οποίοι παράγουν 130 Gigawatt.

ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ
Σίγουρα η εμμονή των Αμερικανών να στηρίζουν φανατικά τα Σκόπια δεν έχει να κάνει τόσο με τις… περίφημες δηλώσεις του πρώην υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Χένρι Κίσινγκερ, το 1974, περί «πολιτιστικής επίθεσης» κατά των «αναρχικών» Ελλήνων, που δεν υπακούουν σε καμία δύναμη, παρά μόνο εάν βρεθεί κάποιος να τους «χτυπήσει» στο ευαίσθητο σημείο τους, στην Ιστορία τους.

Βέβαια οι δηλώσεις αυτές έπιασαν τόπο, τόσο με τη «γέννηση» των Σκοπίων, όσο και με τις προκλητικές δηλώσεις Τούρκων και Αλβανών, περί τσαμουριάς και τουρκικής μειονότητας στη δυτική Θράκη.

Και αν παλιότερα, τόσο με το σχέδιο Μάρσαλ (βλέπε αναλυτικό άρθρο στο blog http://www.agrilia.blogspot.com/), όσο και με διάφορες συνθήκες, ευνοϊκές προς τη χώρα μας, κάποιοι υποστήριζαν την Ελλάδα, τώρα, με το άνοιγμά μας προς τη Ρωσία και κυρίως με την κατασκευή του ελληνοβουλγαρορωσικού αγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη, οι υποστηρικτές έγιναν εχθροί.

Η ενέργεια πάντοτε ήταν ρυθμιστής των σχέσεων μεταξύ των κρατών. Ιδίως οι ΗΠΑ, πάντοτε υποστήριζαν χώρες στις οποίες είχαν ενεργειακά συμφέροντα. Έτσι και με τα Σκόπια. Η φανατική υποστήριξη στο μικρό κρατίδιο των Σκοπίων έχει να κάνει σαφώς με το ουράνιο που υπάρχει στο υπέδαφός του, όπως έχω γράψει αναλυτικά παλιότερα, αλλά και με μια προσπάθεια εκφοβισμού της χώρας μας, για τις ενεργειακές μας συνεργασίες με τη Ρωσία.

Δεν είναι τυχαίο πως οι Αμερικανοί αναγνώρισαν τα Σκόπια ως «Μακεδονία», μόλις λίγες ημέρες μετά τη σύναψη συμφωνίας του Αμερικανού αντιπροέδρου Τσέινι και της εταιρίας του με την σκοπιανή κυβέρνηση, για την κατασκευή εργοστασίων και μονάδων παραγωγής ενέργειας, ούτε είναι τυχαίο πως ο Καναδάς προχώρησε στην ίδια κίνηση, όταν συμφώνησε με την ηγεσία του γειτονικού κρατιδίου για την κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου, στο έδαφός του.

Τα Σκόπια λοιπόν κατάλαβαν από νωρίς το παιχνίδι των «δυνατών» και έτρεξαν να τους προσφέρουν ανταλλάγματα, με στόχο όλο και περισσότερα κράτη να τους αναγνωρίσουν με το συνταγματικό τους όνομα. Και ως ένα σημείο το κατάφεραν.

Στα… χνάρια των Σκοπιανών κινούνται όμως και οι Αλβανοί, οι οποίοι προσπαθούν να εξασφαλίσουν την υποστήριξη των Αμερικανών στην πραγματοποίηση του ονείρου τους, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας», η οποία καταλαμβάνει και ελληνικά τμήματα. Για το λόγο αυτό ζήτησαν τη συμβολή των ΗΠΑ για την κατασκευή του πυρηνικού τους εργοστασίου που ετοιμάζουν δυτικά των Τιράνων ή στην περιοχή του Δυρραχίου. Φυσικά οι Αμερικανοί δέχτηκαν και για να τους «χρυσώσουν το χάπι», προχώρησαν στην αναγνώριση του Κοσόβου και… έπεται συνέχεια, καθώς οι Αλβανοί ονειρεύονται να γίνουν μεγάλοι παραγωγοί και εξαγωγείς ενέργειας και γνωρίζουν πως αυτό θα το πετύχουν μόνο με τη βοήθεια των Αμερικανών.

Όπως αντιλαμβάνεστε, οι Αμερικανοί κατάφεραν να δημιουργήσουν δεκάδες προτεκτοράτα στα Βαλκάνια. Γι’ αυτούς ήταν πολύ εύκολο να εκμεταλλευτούν δυστυχισμένους ανθρώπους που μέχρι χθες (και σήμερα) ζούσαν μέσα στη φτώχια και ξαφνικά τους έταξαν πως θα τους κάνουν βασιλιάδες. Η… βασιλεία φυσικά δεν θα έρθει ποτέ, ωστόσο η ηγεσία της χώρα μας πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική στο εξής, καθώς πέραν του ότι πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα που επικρατεί στα Βαλκάνια και να προσπαθήσει να διαφυλάξει τα συμφέροντά της, οφείλει να οργανώσει καλύτερα την εξωτερική της πολιτική και να είναι προσεκτική και με τις κινήσεις μικρότερων κρατών της περιοχής, που κινούνται υπό αμερικανικές καθοδηγήσεις και είναι έτοιμες ανά πάσα στιγμή να μας δημιουργήσουν προβλήματα.

Κυριακή 6 Απριλίου 2008

ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ Ο ΜΠΟΥΣ

ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ
Σε δίνη προβλημάτων βρίσκονται τα Σκόπια, κυρίως με τις γειτονικές της χώρες, μετά και το βέτο που άσκησε η Αθήνα, για την είσοδό τους στο ΝΑΤΟ.

Το τελευταίο διάστημα η ΠΓΔΜ σίγουρα δε διανύει και τις πιο ευτυχισμένες μέρες της., καθώς μετά το δυνατό "χαστούκι" του ελληνικού βέτο, τις δηλώσεις του βουλγαρικού υπουργείου Εξωτερικών, που απαιτεί να ληφθούν υπ’ όψιν οι ιστορικές, πολιτιστικές και άλλες ιδιαιτερότητες της γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας, στην ουσία ως αντάλλαγμα για τη στήριξή της για ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, τα πρόσφατα προβλήματα με την Αλβανία, μετά την απόφαση των Σκοπίων για απαίτηση έκδοσης βίζας για τους κατοίκους της Αλβανίας, ήρθε και η σειρά της τέταρτης όμορης χώρας και στενότερης συμμάχου των Σκοπίων, της Σερβίας, να διαμαρτυρηθεί για την "παράνομη δραστηριότητα της οριοθέτησης των συνόρων της ΠΓΔΜ με το Κόσοβο."

Το σερβικό υπουργείο Εξωτερικών αναφέρει ότι η ΠΓΔΜ έδρασε κατά των διεθνών κανόνων δικαίων και των όσων προβλέπονται στη διμερή συμφωνία Σερβίας- ΠΓΔΜ του 2001, που καθορίζει τα σύνορα μεταξύ των δύο χωρών, με το να ξεκινήσει την οριοθέτηση των συνόρων μαζί με εκπροσώπους της Πρίστινα, "που δεν έχουν καμία νομιμότητα και την εξουσία για τέτοιου είδους δραστηριότητες", ενώ στη νότα διαμαρτυρίας αναφέρεται, επίσης, ότι η ΠΓΔΜ έχει παραβιάσει τη διμερή συμφωνία του 1996, με την οποία οι δύο χώρες δεσμεύονται ότι θα σέβονται η μια την εδαφική ακεραιότητα της άλλης.

Με ποιο σκεπτικό το έκανε αυτό η ΠΓΔΜ; Μα γιατί της το ζήτησαν οι ΗΠΑ. Και φυσικά σαν καλά και υπάκουα «δουλάκια» που είναι, έτρεξαν να ικανοποιήσουν το αίτημα της μαμάς- Αμερικής.

Πάντως γελάω πολύ που βλέπω τους γείτονες να υψώνουν μαζί με τη σημαία τους και την αμερικάνικη, γιατί γνωρίζω πως σε λίγα χρόνια, που οι «φίλοι» τους θα έχουν καταφέρει να τους αποσπάσουν το ουράνιο του εδάφους τους και θα τους παρατήσουν έρμαια της τύχης τους, οι σκοπιανοί θα τους καταριούνται και θα ντρέπονται για τις σημερινές εικόνες, που παίζουν σε όλα τα διεθνή μέσα ενημέρωσης.

Ίσως μόνο τότε συνειδητοποιήσουν την κοροϊδία των ΗΠΑ και τον τρόπο με τον οποίο τους εμπαίζουν, καθώς και πως οι μόνοι φίλοι τους είναι οι Έλληνες και ας μας θεωρούν σήμερα εχθρούς τους.

Προσκυνήστε, σκλαβάκια των αμερικανών, τον ηγέτη σας, τον Μπους. Μια χαρά σας παίζει στα δάχτυλά του. Γελάει μαζί σας κι εσείς τον προσκυνάτε! Σκύψτε κι άλλο!

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

ΟΥΡΑΝΙΟ Ή ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ;

ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΑΜΕΡΙΚΗ
Πολλοί θα απορούν για ποιο λόγο η Αμερική στηρίζει τόσο φανατικά και προκλητικά τα Σκόπια, έναντι της Ελλάδος και τι όφελος φυσικά μπορεί να έχει από μια «κουτσουλιά» στο χάρτη.
Η απάντηση είναι σαφής. Το ουράνιό της. Το θέλει πολύ και το θέλει πάση θυσία άμεσα, για να μην μπλεχτούν στα πόδια της άλλες ανεπιθύμητες χώρες, όπως η Ρωσία, η Γερμανία ή ο Καναδάς.

Η ιστορία έχει πολύ παρασκήνιο και χρονολογείται δεκαετίες πριν. Αρχίζει από τότε που οι ΗΠΑ ενημερώθηκαν από τους «πράκτορές» της πως το Αιγαίο είναι πλούσιο σε πετρέλαιο. Τότε θέλησαν να επωφεληθούν από αυτό και να καταφέρουν να το πάρουν υπό τον έλεγχό τους. Είναι η εποχή που οι ΗΠΑ στηρίζουν τη δικτατορία Παπαδόπουλου, με την ελπίδα ότι ένα δικτατορικό καθεστώς- με τα ανάλογα ανταλλάγματα φυσικά- θα μπορούσε να «επιβάλλει» καλύτερα στο λαό του την κυριαρχία των ΗΠΑ επί του πετρελαίου του.

Ο Παπαδόπουλος όμως ανέτρεψε τα σχέδιά τους, καθώς αν και απολάμβανε τη στήριξη των αμερικανών, σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούσε να τους δωρίσει το πετρέλαιο του Αιγαίου. Για αντίποινα οι αμερικανοί στράφηκαν στην Τουρκία, «ευλόγησαν» την εισβολή τους στην Κύπρο και υπέγραψαν με την ηγεσία της μυστικές συμφωνίες για «συγκυριαρχία» στα πετρέλαια του Αιγαίου, όταν αυτά αποφασίσουν να βγουν στην επιφάνεια.

Γιατί όμως οι αμερικανοί στράφηκαν πρώτα στην Ελλάδα και έπειτα στην Τουρκία; Πολύ απλά, γιατί πάντοτε θεωρούσαν τους Έλληνες πολιτικούς πιο αξιόπιστους από τους Τούρκους και κατά δεύτερον γιατί το μεγαλύτερο μέρος του Αιγαίου ανήκει στη χώρα μας. Όσο για το λόγο που ακόμα οι αμερικανοί δεν έχουν προσπαθήσει να αντλήσουν το πετρέλαιο του Αιγαίου, είναι γιατί περιμένουν να τελειώσουν τα αποθέματα της Μέσης Ανατολής, αλλά και γιατί η κατάσταση στο Ιράκ είναι τόσο ρευστή, που σαφώς επηρεάζει και τη σχέση τους με τους Τούρκους, λόγω Κούρδων. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως στην περιοχή του λεγομένου Κουρδιστάν, το πετρέλαιο ρέει άφθονο στο υπέδαφος και μπορεί να αντληθεί πολύ πιο εύκολα και πιο οικονομικά από το Αιγαίο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό…

Οπότε το θέμα «Κυριαρχία στο πετρέλαιο του Αιγαίου», προς το παρόν για τους αμερικανούς μπαίνει στο συρτάρι…

Οι ΗΠΑ από την άλλη, από την εποχή της Γιουγκοσλαβίας, καλόβλεπαν και το ουράνιο που υπήρχε στη σημερινή επικράτεια των Σκοπίων. Εμπόδιό τους τότε η κραταιά Σοβιετική Ένωση, η οποία διατηρούσε- και διατηρεί έως και σήμερα- άψογες σχέσεις με τη σερβική ηγεσία. Οπότε και αποφάσισαν να διαλύσουν με κάθε τρόπο τη Γιουγκοσλαβία και να πάρουν με το μέρος τους το νεοσύστατο κράτος που θα δημιουργούταν, ώστε να εκμεταλλευτούν στο μέλλον το ουράνιο που υπάρχει στο υπέδαφός του. Και τα κατάφεραν. Και εγένετο λοιπόν FYROM, με τις ευλογίες των Αμερικανών…

Ωστόσο, οι ΗΠΑ δεν μπορούσαν να φανταστούν σε καμία περίπτωση πως το θέμα της ονομασίας του νεοσύστατου κράτους θα λάμβανε τόσο μεγάλες διαστάσεις μεταξύ Σκοπίων και Ελλάδας. Ή ακόμα κι αν το γνώριζαν, δεν πίστευαν πως αυτό θα αποτελούσε τόσο μεγάλο εμπόδιο στην υλοποίηση των σχεδίων τους.

Από τη μια η Ελλάδα, με τα πετρέλαιά της, που μετά το 1996 και τα γεγονότα των Ιμίων, όπου ο Σημίτης τους ευχαρίστησε για τη συμβολή τους στην επίλυση της κρίσης, (σε αντίθεση με τους Τούρκους), οι σχέσεις των δύο κρατών ήταν άψογες. Από την άλλη τα Σκόπια με το ουράνιό τους, για την υλοποίηση όμως των σχεδίων τους οι αμερικανοί θα έπρεπε να περιμένουν χρόνια, μέχρι να αποφοιτήσουν οι φοιτητές που είχαν φέρει από τη FYROM, για να τα σπουδάσουν στα αμερικάνικα πανεπιστήμια και να τα μάθουν να υπακούουν στον αμερικανικό παράγοντα.

Αυτά τα παιδιά λοιπόν είναι η σημερινή ηγεσία των Σκοπίων, οπότε και η Αμερική βιάζεται να ικανοποιήσει τους στόχους της μέσω αυτών. Πρέπει όμως να τηρήσει και την υπόσχεση που τους έδωσε. Να εντάξει δηλαδή τη χώρα τους στο ΝΑΤΟ. Ήταν το αντάλλαγμα που έταξαν σε εκείνους τους φοιτητές, ώστε να μπορέσουν να κρατήσουν σε συνοχή το κράτος τους, υπό το φόβο της αλβανικής μειονότητας του Τετόβου, που ζητούσε -και συνεχίζει να ζητάει- επίμονα την ανεξαρτησία της.

Οπότε αντιλαμβάνεστε γιατί το θέμα της ονομασίας των Σκόπιων όλα τα προηγούμενα χρόνια- επί Σημίτη- δεν απασχόλησε κανέναν και ουσιαστικά «θάφτηκε». Από τη μια η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που έχαιρε εκτιμήσεως από τον Λευκό Οίκο και από την άλλη οι σκοπιανοί φοιτητές των αμερικανικών πανεπιστημίων, που ακόμα δεν είχαν αναλάβει την ηγεσία. Σήμερα όμως η Ελλάδα έχει κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας και η γενιά των 30άρηδων κυβερνάει το γειτονικό κρατίδιο. Αν προσθέσουμε και σε αυτό την επικείμενη σύνοδο του ΝΑΤΟ, που αναμένεται να εισέλθουν σε αυτό Αλβανία, Κροατία και Σκόπια, μπορείτε να καταλάβετε γιατί το θέμα της ονομασίας αυτό το διάστημα είναι τόσο επίκαιρο. Οι αμερικανοί πρέπει να το λύσουν. Και θα το είχαν ήδη λύσει, αν ξαφνικά δεν παρατηρούσαν πως στο εσωτερικό των Σκοπίων υπάρχουν όλο και περισσότερες φωνές που εκφράζουν αδιάλλακτες, ακραίες και αλυτρωτικές θέσεις και τις υιοθετούν ακόμη και υψηλά κυβερνητικά στελέχη.

Οι ΗΠΑ λοιπόν πολύ πιθανόν να ακολουθήσουν ένα άλλο σχέδιο, σε περίπτωση που δεν μπορέσουν να πείσουν την ηγεσία των Σκοπίων να διαπραγματευτεί το όνομα με την Ελλάδα. Ποιο είναι αυτό; Να στηρίξουν την αλβανική μειονότητα των Σκοπίων. Απίστευτο; Καθόλου, αν αναλογιστεί κανείς πως όλα αυτά τα χρόνια οι αμερικανοί ανέπτυξαν τις σχέσεις τους με τους απανταχού Αλβανούς και τους στήριξαν σε όλες τους τις κινήσεις (Κόσοβο, είσοδός τους στο ΝΑΤΟ, κ.ά).

Σήμερα πολλοί λένε πως είναι αυτοί που υποκίνησαν τον ηγέτη του αλβανικού κόμματος των Σκοπίων Μεντούχ Θάτσι να αποχωρήσει από τον κυβερνητικό συνασπισμό, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να πέσει η κυβέρνηση του Νίκολα Γκρούεφσκι. Γιατί το έκαναν όμως αυτό; Πολύ απλά, η περιοχή που κατοικεί η αλβανική μειονότητα των Σκοπίων, το Τέτοβο, είναι αυτό που έχει τα περισσότερα αποθέματα ουρανίου, επί σκοπιανού εδάφους. Μήπως τελικά συμφέρει τους αμερικανούς το κομμάτι αυτό να εισέλθει στην επικράτεια του Κοσόβου; Ή μήπως θέλουν να ασκήσουν περισσότερη πίεση στους σκοπιανούς να διαπραγματευτούν- και να λύσουν φυσικά- το θέμα της ονομασίας τους με τους Έλληνες άμεσα; Μήπως η συνάντηση της υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη, με τον πρωθυπουργό των Σκοπίων, που έγινε στο περιθώριο της Συνόδου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, καθ΄ υπόδειξη των αμερικανών, αλλά και η απόφαση του αμερικανού μεσολαβητή του ΟΗΕ για το όνομα Μάθιου Νίμιτς να συναντηθεί εκ νέου τη Δευτέρα με τους μόνιμους αντιπροσώπους των δύο χωρών για το όνομα, στη Βιέννη, εντάσσεται στη γενικότερη πίεση που άσκησαν οι ΗΠΑ στα Σκόπια;

Θα δείξει. Ένα πάντως είναι σίγουρο. Οι αμερικανοί θέλουν άμεσα το ουράνιο των Σκοπίων. Το θέλουν σε αυτή τη φάση περισσότερο από το πετρέλαιο του Αιγαίου. Και θα το πάρουν με το έτσι θέλω. Όποιον κι αν χρειαστεί να υποστηρίξουν, όποιον κι αν χρειαστεί να πολεμήσουν…

Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΙΜΗΤΕΣ

ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ
Η παράνομη και μονομερής ανεξαρτησία του Κοσόβου, με τις «πλάτες» της Αμερικής, είναι γεγονός πως «άναψε το σπίρτο» στα Βαλκάνια και παρακίνησε πολλές άλλες μειονοτικές ομάδες να δραστηριοποιηθούν αθόρυβα- προς το παρόν-στην ίδια κατεύθυνση.

Το Κόσοβο, μια χώρα με 44% ανεργία και τους μισούς πολίτες της να ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας με 1,45€ την ημέρα, καταπατώντας το Διεθνές Δίκαιο, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις αποφάσεις του ΟΗΕ και δημιουργώντας προηγούμενο στην κατάργηση των υπαρχόντων συνόρων, με την ανεξαρτησία του έφερε στο προσκήνιο και το μεγαλοϊδεατισμό των Αλβανών για τη δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας», που- κατά τους ιδίους- περιλαμβάνει την Αλβανία, το Κόσοβο, την περιοχή του Τετόβου των Σκοπίων, περιοχές της Σερβίας και του Μαυροβουνίου, αλλά και την Ήπειρο, μέχρι και την Άρτα, της Ελλάδας.

Από την άλλη, δημιούργησε τις προϋποθέσεις αστάθειας στα Βαλκάνια, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπου υπάρχουν μειονότητες. Και αυτές οι περιοχές δεν είναι λίγες.

Στην Ελλάδα, στη Δυτική Θράκη, αλλά και σε άλλες περιοχές, στη Σερβία με την ουγγρική μειονότητα στη Βοϊβοντίνα, στη Ρουμανία με τους Ούγγρους της Τρανσυλβανίας, στη Βουλγαρία με την τουρκική μειονότητα, που αγγίζει το 10% του βουλγαρικού κράτους, στο κράτος των Σκοπίων με τους Αλβανούς του Τετόβου, στη Γαλλία με την Κορσική, στην Ισπανία με τους Βάσκους, στο Βέλγιο με τους Φλαμανδούς και τους Βαλάνους, αλλά και στις Ρωσία, Αμπχαζία, Οσετία, Γεωργία, κ.ά.

Οι μειονοτικές ομάδες των Βαλκανίων γνωρίζουν πως έχουν τη στήριξη των Αμερικανών, στην προσπάθειά τους για ανεξαρτησία. Από την εποχή του Μιλόσεβιτς, θορυβημένη η Αμερική, βλέποντας την τότε Γιουγκοσλαβία να μεταμορφώνεται σε υπερδύναμη, αποφάσισε το διαμελισμό της και πολέμησε για να δημιουργήσει δεκάδες μικρές αδύναμες χώρες στα Βαλκάνια, προτεκτοράτα δηλαδή. Τελευταία της «νίκη»; Η δημιουργία του κρατιδίου του Κοσόβου.

Ήταν ακόμα η εποχή του Αμερικανο-ρωσικού ανταγωνισμού και η Σερβία τασσόταν σαφώς υπέρ της Ρωσίας. Οπότε η Αμερική σκέφτηκε πολύ σωστά, πως αντί να χτυπηθεί κατά μέτωπο με τον κύριο αντίπαλό της, έπρεπε να ταχθεί κατά του συμμάχου της, ώστε να «τρομάξει» και τη Ρωσία. Και το κατάφερε. Και φυσικά εξαιτίας της διαλύθηκε τελικά και η Γιουγκοσλαβία.

Επίσης να θυμίσω, πως η περίοδος εκείνη ήταν που ο Σλόμποντα Μιλόσεβιτς είχε προτείνει το 1992 -από τηλεόρασης- στον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη την ομοσπονδοποίηση Ελλάδας-Γιουγκοσλαβίας και την δημιουργία κοινού στρατού, πρόταση που επαναλήφθηκε και το 1994, με την χαρακτηριστική πρόταση "Πάντα πολεμούσαμε μαζί και ποτέ μεταξύ μας", καθώς οι δύο χώρες έβλεπαν με ανησυχία την άνοδο του παραδοσιακού τους εχθρού, της Τουρκίας. Ωστόσο ο Μητσοτάκης ήταν διστακτικός και δεν αντέδρασε δημόσια, καθώς μια τέτοια προοπτική θα προκαλούσε οργή στους Ευρωπαίους εταίρους της Ελλάδας.

Όταν μάλιστα ρωτήθηκε για τις συνέπειες που θα έχει η ομοσπονδοποίηση απέναντι στο νεοσύστατο κράτος της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας, που είχε αποσπασθεί πρόσφατα από τον κορμό της Γιουγκοσλαβίας και στέκεται εμπόδιο ανάμεσα σε Ελλάδα και Σερβία, έδωσε της εξής σιβυλλική απάντηση: "Σίγουρα μία κοινή εισβολή στην Μακεδονία θα επιλύσει το πρόβλημα, ωστόσο είμαι σίγουρος ότι η κυβέρνηση των Σκοπίων δεν θα είναι αντίθετη με την συγχώνευση Ελλάδας- Σερβίας και θα συμπεριληφθεί σε αυτήν".

Να θυμίσω πως το 1992 ο Γιουγκοσλαβικός στρατός είχε αποσυρθεί ειρηνικά από την FYROM, αφήνοντας στρατιωτικά ανυπεράσπιστη την μικρή αυτή χώρα των 2 εκατομμυρίων κατοίκων. Ταυτόχρονα ξέσπασε η γνωστή διαμάχη σχετικά με το όνομα της χώρας, το οποίο στέκεται ακόμα εμπόδιο ανάμεσα στην Ελλάδα και τα Σκόπια.

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ
«Ρωγμές» δημιουργούνται σε διεθνές επίπεδο για το ανεξάρτητο Κόσοβο, με τις ΗΠΑ και αρκετές ευρωπαϊκές δυνάμεις να βρίσκονται αντιμέτωπες με Ρωσία, Κίνα και μερίδα κρατών-μελών της ΕΕ που απορρίπτουν ή στέκονται επιφυλακτικά έναντι της απόσχισης, υπό το φόβο ενθάρρυνσης αυτονομιστικών τάσεων.

Κινδυνεύει η παγκόσμια σταθερότητα, προειδοποιεί σε υψηλούς τόνους η Μόσχα, η οποία καταδίκασε τη μονομερή ανακήρυξη της ανεξαρτησίας του Κοσόβου και σε ανακοίνωση του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών ζητείται από τον ΟΗΕ και το ΝΑΤΟ να δράσουν χωρίς καθυστέρηση για να ακυρωθεί η κήρυξη της ανεξαρτησίας.

Τη νομιμοποίηση μιας εθνοκάθαρσης, καταγγέλλει το Βελιγράδι, τονίζοντας ότι θα υπάρξουν πολλά Κοσυφοπέδια., ενώ σε τηλεοπτικό διάγγελμα προς το σερβικό έθνος, λίγο μετά την πανηγυρική ανακήρυξη της ανεξαρτησίας από τη Βουλή του Κοσόβου, ο Σέρβος πρωθυπουργός ξέσπασε κατά των Ηνωμένων Πολιτειών, λέγοντας ότι το «ψευδοκράτος» του Κοσόβου υποστηρίχθηκε παράνομα από την Ουάσινγκτον, η οποία ήταν πρόθυμη να παραβιάσει τη διεθνή νομιμότητα για τα δικά της στρατιωτικά συμφέροντα.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Αυστραλία και μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις, καθώς και η Τουρκία, κινήθηκαν άμεσα προς την αναγνώριση της μονομερώς ανακηρυχθείσας ανεξαρτησίας του Κοσσυφοπεδίου, ενώ ιστορική στιγμή του αλβανικού έθνους θεωρούν την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας πολιτικοί στην Αλβανία, χώρα που πρώτη αναγνώρισε το Κόσοβο.

Το Κόσοβο άρχισαν να αναγνωρίζουν αρκετές χώρες από χθες, ενώ την ίδια ώρα, οι αποσχισθείσες επαρχίες της Γεωργίας, Αμπχαζία και η Νότια Οσετία, εγείρουν τώρα θέμα ανεξαρτησίας...

Αμετάκλητα κόντρα στην αναγνώριση του Κοσόβου στέκεται η Κύπρος, η Ρουμανία, ενώ στάση αναμονής ακολουθούν η Ελλάδα και η Βουλγαρία. Πρώτη η Ισπανία αποκήρυξε την ανεξαρτητοποίηση και ακολούθησε η Σλοβακία, με τη διευκρίνιση ότι δεν αναγνωρίζει το Κόσοβο επί του παρόντος, ενώ Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία θα ακολουθήσουν εντός των ημερών επίσημες πράξεις αναγνώρισης της ανεξαρτησίας.

Ωστόσο, αρκετά πολύ πριν την μονομερή ανακήρυξη της ανεξαρτησίας του Κοσόβου, στο διαδίκτυο κυκλοφορούν χάρτες και video clip για την μεγάλη Αλβανία, που φτάνει μέχρι και τη Θεσσαλία, ενώ εμφανίζει το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας να καταλαμβάνεται από τους Αλβανούς, τους Σκοπιανούς και από του Τούρκους!

Οι προκλήσεις δεν σταματούν εδώ, καθώς η σημαία του νεοσύστατου κράτους απεικονίζει τον χάρτη του Κοσόβου, ενώ 6 αστέρια βρίσκονται στην κορυφή της. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το γαλάζιο φόντο με κίτρινα αστέρια, που παραπέμπει στη σημαία της Ε.Ε, ωστόσο ο κρυφός συμβολισμός των έξι αστεριών παραπέμπει στις 5 περιοχές που -κατά τους Αλβανούς- ανήκουν στους ίδιους και αποτελούν τη λεγόμενη "Μεγάλη Αλβανία": Αλβανία, Κοσσυφοπέδιο, Νότια Σερβία (Κοιλάδα του Πρέσεβο), Δυτική ΠΓΔΜ (Περιοχή Τετόβου), Τσαμουριά (Βορειοδυτική Ελλάδα!!!), ενώ το 6ο αστέρι συμβολίζει την "ενότητα" μεταξύ των 5 "Αλβανικών περιοχών" στα Βαλκάνια.

Ο πρωθυπουργός του Κοσόβου Χασίμ Θάτσι δεν επεξήγησε πλήρως στην ομιλία της Κυριακής, το συμβολισμό των 6 αστεριών, ωστόσο άφησε να εννοηθεί πως συμβολίζουν τις εθνότητες που ζουν στο κρατίδιο, ενώ αξιωματούχος της νεοσύστατης κυβέρνησης του Κοσόβου δήλωσε πως τα αστέρια συμβολίζουν την έκτη κατά σειρά περιοχή της Σερβίας που προχώρησε σε ανεξαρτησία, αφήνοντας όμως απ’ έξω το Μαυροβούνιο…

Στο μεταξύ, την ώρα των πανηγυρισμών για την Ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου, στην Πρίστινα εξελισσόταν το σχέδιο του επόμενου στόχου, όπως προπαγάνδιζε τεράστιο, καλοφτιαγμένο, κόκκινο -σαν την αλβανική σημαία- πανό, που έγραφε:"PA KOSOVE DHE CAMERI NUK KA SHQIPERI! KOSOVA E PAVARUR!"Δηλαδή «ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΣΟΒΟ ΚΑΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΒΑΝΙΑ»!!!

Την ίδια ώρα, η Τουρκία ανακοίνωσε στην ΕΕ ότι θα βάλει βέτο στο ΝΑΤΟ για την συμμετοχή των Ελληνοκύπριων αστυνομικών, στην Ευρωπαϊκή αστυνομική δύναμη, που θα σταλεί στο Κόσοβο και θα αποτελείται από σχεδόν όλες τις χώρες- μέλη, ενώ υπενθυμίζεται πως η Τουρκία παρόμοια έπραξε και για την Ευρωπαϊκή αποστόλη στο Αφγανιστάν…

Και η συνέχεια έπεται…

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

“TRAFFICKING”, Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟΥ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μέσω της νόμιμης οδού, από τουριστικά πρακτορεία και γραφεία εύρεσης εργασίας των Βαλκανίων και κυρίως της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, ξεκινά η παράνομη διακίνηση και εμπορία ανθρώπων, καθώς αυτά αναλαμβάνουν την έκδοση των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων, σε γυναίκες που θέλουν να έρθουν στην Ελλάδα ή σε κάποια άλλη χώρα της Ευρώπης, για μια νόμιμη δουλειά και ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο.

Στη διάρκεια του ταξιδιού αρχίζει και η οδύσσεια αυτών των γυναικών, καθώς τους αφαιρούνται τα διαβατήρια, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα διαφυγής και κατά την άφιξή τους στον προορισμό τους, παραδίδονται στο δουλέμπορο.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο Κόσοβο, ο αριθμός των σπιτιών, όπου οι γυναίκες αποτελούν αντικείμενο εκμετάλλευσης , έχει αυξηθεί ραγδαία, καθώς το 1999 ήταν δεκαοχτώ και το 2003 ανήλθαν σε διακόσια! Στην αύξηση αυτή συνέβαλαν και οι άντρες των ειρηνευτικών δυνάμεων KFOR και UNMIK, καθώς δεν είναι πλέον απλά πελάτες, αλλά συμμετέχουν και στα κυκλώματα σωματεμπορίας.

Το κύκλωμα διακίνησης ανθρώπων είναι πολυπρόσωπο και αποτελείται κυρίως από πολίτες υπεράνω πάσης υποψίας, όπως τραπεζίτες, συνταξιούχους, δημόσιους υπαλλήλους και άνδρες των σωμάτων ασφαλείας, οι οποίοι και αγοράζουν μία γυναίκα έναντι κάποιων χιλιάδων ευρώ, για να την εκμεταλλευτούν όπως αυτοί επιθυμούν. Πολλές φορές για προσωπική «χρήση» ή για να την προωθήσει στην πορνεία και να βγάλει χρήματα.
Όλα τα παραπάνω μαρτυρούν πως ένας κρυφός κόσμος αναπτύσσεται κάθε φορά μετά τη λήξη ενός πολέμου, χάρη στην ανοχή και τη συνενοχή της ευνομούμενης κοινωνίας. Ο κόσμος σιωπά, αλλά και ελάχιστες κακοποιημένες γυναίκες απευθύνθηκαν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις για να ζητήσουν άσυλο. Είτε φοβήθηκαν, είτε δεν τα κατάφεραν ποτέ, είτε ακόμα κακοποιήθηκαν και από στελέχη αυτών των οργανώσεων…

Η μάστιγα του «trafficking» μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο εάν όλοι εμείς στραφούμε εναντίον αυτών των κυκλωμάτων. Αν όλοι καταφέρουμε και συνειδητοποιήσουμε την αξία ενός ανθρώπου.

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ

ΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ

Απρόσμενο σύμμαχο βρήκε η Σερβία, στο πρόσωπο πολλών αστέρων του Χόλυγουντ, οι οποίοι ανήγγειλαν πως θα διοργανώσουν διαμαρτυρία κατά της απόσχισης του Κοσόβου.

Τζορτζ Κλούνεϊ, Σάρον Στόουν, Ρίτσαρντ Γκιρ και ο σερ Σον Κόνερι, δήλωσαν πως συντάσσονται με τη σερβική κυβέρνηση και υποστηρίζουν πως η ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα της Αμερικής και της Ευρώπης, που επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δικό τους «παρατηρητήριο», στα Βαλκάνια.

Την ίδια ώρα, άρθρο στην εφημερίδα Le Monde, κάνει λόγο για διάλυση των Σκοπίων, σε περίπτωση που κηρυχθεί ανεξάρτητο το Κόσοβο, καθώς θα προσαρτήσουν την περιοχή του Τετόβου και τονίζει πως ένα κομμάτι θα καταλάβει η Βουλγαρία, ενώ οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου θα εγείρουν τα δικαιώματά τους.

Μάλιστα, ελληνοαμερικανός δημοσιογράφος ρώτησε πριν λίγες ημέρες τον εκπρόσωπο του Λευκού Οίκου εάν οι ΗΠΑ θα συνέχαιραν έναν πρωθυπουργό των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου, όπως έκαναν με τον Χασίμ Θάτσι, πρωθυπουργό των Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου, για να λάβει την απάντηση πως η περίπτωση του Κοσόβου είναι μοναδική και δε μοιάζει με καμία άλλη.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

ΚΕΝΤΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ

ΒΑΛΚΑΝΙΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΔΡΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Με βαλκανική ταυτότητα, ο ελληνικός υπόκοσμος στην Ελλάδα, σύμφωνα με έκθεση της Ελληνικής Αστυνομίας. Συμμορίες από 9 χώρες έχουν βρει ελεύθερο πεδίο στην Ελληνική Επικράτεια και συνεχίζουν ανενόχλητοι τις περισσότερες φορές το έργο τους.

Σύμφωνα με την ομαδοποίηση, που επιχείρησε η Αστυνομία, βάσει των κατά καιρούς περιστατικών, οι Αλβανοί δραστηριοποιούνται κυρίως στη διακίνηση ναρκωτικών, στις ληστείες και τις κλοπές, στο παράνομο εμπόριο αυτοκινήτων, στην οικονομική εκμετάλλευση της πορνείας, αλλά και της εκμετάλλευσης ανηλίκων, ηλικίας 10 έως 13 ετών, τους οποίους φέρνουν στην Ελλάδα τις περισσότερες φορές με τη σύμφωνη γνώμη των γονιών, για αναγκαστική επαιτεία. Επίσης, μέλη αλβανικών εγκληματικών οργανώσεων έχουν εισχωρήσει σε ελληνικές ομάδες και πουλάνε προστασία ή αναλαμβάνουν το ρόλο των αδίστακτων μπράβων και πιστολέρο.

Οι ουκρανικές και ρωσικές εγκληματικές οργανώσεις έχουν ρίξει το βάρος στο λαθρεμπόριο τσιγάρων και συνεργάζονται με ημεδαπούς κακοποιούς στο εμπόριο λευκής σαρκός, ενώ οι τουρκικές, κινεζικές, ιρακινές και πακιστανικές οργανώσεις ειδικεύονται στην παράνομη μετανάστευση. Η κινεζική μαφία ειδικότερα, «πουλάει» και προστασία σε Κινέζους εργαζόμενους και μετανάστες.

Οι Ρουμάνοι επιδίδονται στο εμπόριο ανθρώπων, σε συνεργασία με Έλληνες μαστροπούς και στις κλοπές- διαρρήξεις, ενώ τα κλοπιμαία τις περισσότερες φορές τα στέλνουν στη χώρα τους με τα λεωφορεία της γραμμής!

Τέλος, οι Βούλγαροι ασχολούνται με την παραχάραξη και την πλαστογραφία, με το εμπόριο βρεφών και το εμπόριο νεαρών γυναικών, ακόμα και ανηλίκων.

Όλα τα παραπάνω δείχνουν πως η Ελλάδα είναι το κέντρο των βαλκανικών εγκληματικών οργανώσεων και εφόσον η ελληνική αστυνομία τους γνωρίζει, επιβάλλεται και να τους καταπολεμήσει. Άμεσα!

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΖΗΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ!

ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ

Ένα νέο εφιαλτικό σενάριο, επεξεργάζονται το τελευταίο καιρό οι ελληνικοί διπλωματικοί κύκλοι, καθώς λέγεται πως η Σκοπιανή πλευρά θα ζητήσει σε πέντε χρόνια την αλλαγή των συνόρων τους, με σκοπό «να απελευθερώσουν την “κατεχομένη” από την Ελλάδα Μακεδονία!!!

Σκοπιανοί διπλωμάτες υποστηρίζουν ότι έχουν έρθει ήδη σε επαφή με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και το ΝΑΤΟ και έχουν πάρει τη διαβεβαίωση πως σε πέντε χρόνια, που λήγει η επίσημη ισχύς της Συνθήκης του Βουκουρεστίου- η οποία το 1913 είχε καθορίσει τα σύνορα των κρατών της Βαλκανικής Χερσονήσου για τα επόμενα 100 χρόνια- θα υπάρξει μια νέα διεθνής συνθήκη για τα Βαλκάνια, βάσει της οποίας- όπως ισχυρίζονται οι Σκοπιανοί- θα δημιουργηθεί ολοκληρωμένη «Μεγάλη Μακεδονία», με υπογραφές και όχι με πολέμους…

Οι Σκοπιανοί φυσικά συνεχίζουν να προκαλούν λέγοντας πως ένα μεγάλο μέρος της «Μακεδονίας» βρίσκεται υπό κατοχή από την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και τη Σερβία και καλεί όλους τους «Μακεδόνες» να συστρατευτούν για την επανένωση της χώρας. Τέλος, εκδηλώνουν ακόμη μια φορά την αλυτρωτική τους πολιτική, τονίζοντας πως είναι ανένδοτοι στο θέμα του ονόματος, επειδή «το όνομα είναι το κλειδί της διεκδίκησης και της επιτυχίας των παραπάνω».

Να θυμίσω ότι με τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου, που υπέγραψαν στις 28 Ιουλίου του 1913 οι αντιμαχόμενες δυνάμεις (Ελλάδα, Σερβία, Μαυροβούνιο και Ρουμανία εναντίον της Βουλγαρίας), έληξε ο Β’ Βαλκανικός Πόλεμος. Βάσει αυτής, η Ελλάδα πήρε πίσω την Ανατολική Μακεδονία με τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα μέχρι το Νέστο ποταμό, τη Νότια Ήπειρο και την Κρήτη. Η Σερβία προσάρτησε τη Βόρεια Μακεδονία με το Μοναστήρι, τα Σκόπια και τη Στρώμνιτσα, η Βουλγαρία απέκτησε έξοδο στο Αιγαίο μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Πόρτο Λάγος, ενώ η Οθωμανική Αυτοκρατορία κράτησε την Ανατολική Θράκη μέχρι και την Αδριανούπολη. Η Αλβανία έγινε ανεξάρτητο κράτος, στο οποίο περιλήφθηκε ύστερα από αυστριακές πιέσεις και η Βόρεια Ήπειρο, ενώ τα Νησιά του Αιγαίου αποδόθηκαν ένα χρόνο αργότερα, με το Πρωτόκολλο της Φλωρεντίας.