Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ, ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΥΠΟΜΟΝΕΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ
Δεν θα είναι ξανά υποψήφιος δήμαρχος με το συνδυασμό «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη», ο Γιάννης Μπουτάρης, σύμφωνα με πληροφορίες, παρόλο που μερικοί στο ΠΑΣΟΚ σκέφτονται σοβαρά το κόμμα να τον προτείνει ως υποψήφιο του κινήματος, κάτι που δεν τόλμησε να κάνει το 2006, αν και ο ίδιος ως ανεξάρτητος τα πήγε περίφημα.

Την ίδια ώρα, κάποιοι άλλοι στο ΠΑΣΟΚ, σκέφτονται σοβαρά να προτείνουν ξανά την Χρύσα Αράπογλου, ως υποψήφια του κόμματος στις επόμενες δημοτικές εκλογές, κυρίως λόγω της σκληρής αντιπολιτευτικής γραμμής που ακολούθησε η ίδια, απέναντι στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλο. Με την άποψη αυτή δεν φαίνεται να συμφωνεί ο Γιώργος Παπανδρέου, καθώς πιστεύει πως ένα νέο πρόσωπο πρέπει να ηγηθεί των δημοτικών εκλογών του 2010, μιας και η Χρύσα Αράπογλου αποδείχτηκε «καμένο» χαρτί.

Τη θέση του υποψηφίου του ΠΑΣΟΚ για το δήμο Θεσσαλονίκης φαίνεται ήδη να έχουν αρνηθεί τόσο ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ο χάρης Καστανίδης, όσο και ο Γιάννης Μαγκριώτης, παρά τις νύξεις που τους έγιναν, καθώς θέλουν να παραμείνουν στην κεντρική πολιτική σκηνή.

Όσον αφορά το δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλο, υπάρχουν κάποιες σκέψεις να τοποθετηθεί στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ για τις ευρωεκλογές του 2009. Ο ίδιος έχει αφήσει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για το πολιτικό του μέλλον, ωστόσο- σύμφωνα με συνεργάτες του- θα επιθυμούσε μια ακόμα εκλογή στο δημαρχιακό θώκο, τόσο για να είναι ο πρώτος δήμαρχος που θα εγκατασταθεί στο νέο δημαρχιακό μέγαρο, όταν αυτό με το καλό ολοκληρωθεί, όσο και για να μπορέσει να καρπωθεί όλα τα μεγάλα έργα που γίνονται τώρα στη Θεσσαλονίκη και πρωτοξεκίνησαν επί της θητείας του.

Από την άλλη όμως, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης ανυπομονεί να λάβει το χρίσμα του υποψήφιου δημάρχου της Νέας Δημοκρατίας, επιθυμία που την έχει εκφράσει ανοιχτά εδώ και πολύ καιρό και όπως φαίνεται κάποιοι στη Ρηγίλλης το σκέφτονται σοβαρά. Ανάμεσα σε αυτούς και ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, καθώς το σίγουρο είναι πως ο νομάρχης Θεσσαλονίκης θα έχει τη στήριξη και του ΛΑΟΣ, κάτι εξάλλου που έχει δηλώσει και ο Γιώργος Καρατζαφέρης, οπότε και η επανακατάκτηση του δήμου από το κυβερνών κόμμα θα μοιάζει με… περίπατο.

Στο παραπάνω σενάριο συνηγορεί και η πρόσφατη δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και εμφανίζει τον Παναγιώτη Ψωμιάδη κυρίαρχο του παιχνιδιού στη συμπρωτεύουσα, καθώς το 53,6% των Θεσσαλονικέων έχουν θετική γνώμη γι’ αυτόν. Στους βουλευτές της Α’ Θεσσαλονίκης, Ιωαννίδης, Ορφανός και Καλαφάτης αποτελούν τη δυνατή τριάδα του κυβερνώντος κόμματος, ενώ στο ΠΑΣΟΚ πρώτος και με διαφορά στις θετικές γνώμες έρχεται ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ακολουθούν Καστανίδης και Αράπογλου.

ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

ΑΙΤΙΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
70.000 νέους άνεργους θα δημιουργήσει στην Ελλάδα η οικονομική κρίση που πλήττει όλο τον πλανήτη, μέσα στο 2009, δηλαδή αύξηση της ανεργίας έως και 3%! Η κρίση θα έχει δραματικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς, καθώς- σύμφωνα με εκτιμήσεις- το ποσοστό ανεργίας στην οικοδομή θα αγγίξει το 10%, στον τουριστικό τομέα η μείωση των τουριστών αναμένεται να είναι δραματική, ενώ στο εμπόριο και στις τράπεζες προβλέπονται λουκέτα και απολύσεις αντίστοιχα.

Η οικονομική κρίση δεν θα επηρεάσει βέβαια μόνο την Ελλάδα, μιας και το πλήγμα προβλέπεται να είναι βαρύ σε ολόκληρο τον πλανήτη. Το Διεθνές Γραφείο Εργασίας προέβλεψε ότι οι άνεργοι παγκοσμίως θα φτάσουν στα 210 εκατομμύρια έως το τέλος του 2009, από 190 εκατομμύρια που ήταν το 2007.

Αναδημοσιεύω έναν πολύ ενδιαφέρον πίνακα, που βρήκα στην εφημερίδα «Τα Νέα», της 1ης Νοεμβρίου 2008 και δείχνει με τον πιο αναλυτικό τρόπο πόσο ανοχύρωτοι είμαστε στην οικονομική κρίση. Μελετήστε τον, έχει πραγματικό ενδιαφέρον.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ- ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΩΤΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
Διάβαζα πριν λίγες ημέρες σε διάφορα blogs, αλλά και σε εφημερίδες, πως το σπίτι που δολοφονήθηκε ο Μακεδονομάχος Παύλος Μελάς, στο ομώνυμο χωριό, του νομού Καστοριάς, καταρρέει. Αρνήθηκα να το πιστέψω, καθώς όταν το είχα επισκεφθεί πριν μερικά χρόνια, το σπίτι φαινόταν αρκετά καλοδιατηρημένο.

Την 28η Οκτωβρίου, παρέα με κάποιους φίλους, επισκεφθήκαμε την Καστοριά και θελήσαμε να περάσουμε και από το χωριό Μελάς για να δούμε από κοντά την κατάσταση του σπιτιού. Δυστυχώς, ήταν έτσι ακριβώς όπως είχα διαβάσει. Υπό κατάρρευση… Δίπλα από το σπίτι υπήρχε μια ταμπέλα, που έλεγε πως στην οικία του Παύλου Μελά γίνονται έργα αναστήλωσης, τα οποία χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα «Θησέας» (αυτό το περιβόητο πρόγραμμα, που ολοκληρώνει τα έργα με ρυθμούς χελώνας…), ωστόσο η εικόνα φανέρωνε πλήρη εγκατάλειψη του χώρου.

Αναζητήσαμε κάποιον υπεύθυνο, καθώς σκεφθήκαμε πως λόγω της ημέρας κάποιοι θα έχουν μεριμνήσει, ώστε να υπάρχει κάποιος αρμόδιος εκεί, για να ενημερώσει τους επισκέπτες, ωστόσο δεν βρήκαμε κανέναν, ούτε εμείς, ούτε 5- 6 άτομα που είχαν έρθει κι αυτά από τα Γρεβενά, μαζί με τα παιδιά τους, για να τους αφυπνίσουν την πατριωτική τους συνείδηση. Τη μεγάλη μας απογοήτευση ήρθε να… περισώσει ένας Αλβανός, που έμενε στο χωριό και ευτυχώς θέλησε να παίξει τον ρόλο του… ξεναγού. Μας είπε ό,τι γνώριζε για το σπίτι που δολοφονήθηκε ο Παύλος Μελάς και για τις εργασίες αναστήλωσής του, οι οποίες ξεκίνησαν πριν χρόνια και ακόμα δυστυχώς δεν έχουν ολοκληρωθεί.

Φεύγοντας από το χωριό Μελάς, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε και το διπλανό χωριό Κώττας, στο οποίο υπάρχει και το σπίτι- μουσείο του Καπετάν Κώττα. Δυστυχώς, καμία ταμπέλα δεν υπήρχε για να μας καθοδηγήσει στο σπίτι, αλλά και όταν ρωτήσαμε και μάθαμε που ακριβώς ήταν αυτό, το βρήκαμε κλειδωμένο. 28η Οκτωβρίου και κανείς δεν είχε μεριμνήσει ούτε εδώ να βρίσκεται κάποιος για να ανοίξει το σπίτι του Καπετάν Κώττα. Συγνώμη, αλλά πότε και για ποιους τα ανοίγουν;

Φύγαμε φανερά εκνευρισμένοι και επιστρέψαμε στη Θεσσαλονίκη. Την επόμενη ημέρα, στις 29 Οκτωβρίου δηλαδή, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα, στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Προξένου Κορομηλά. Δυστυχώς, η είσοδός μας σε αυτό ήταν αδύνατη. Ο λόγος; Πραγματοποιούνται εδώ και πολύ καιρό έργα ανακαίνισης του κτιρίου…

Όπως καταλάβατε η Ιστορία μας είναι «κλειδωμένη», οπότε και αδύνατο για εμάς τους πιο νέους να την αναβιώσουμε μέσα από τα μουσεία, που αυτός εξάλλου είναι ο σκοπός τους. Κάποιοι κρατάνε αυτά τα «κλειδιά» και τα μεταχειρίζονται όπως και όποτε αυτοί θέλουν. Αν λοιπόν πιστεύετε πως η νεολαία έχει χάσει τον πατριωτισμό της και ότι το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να πετάει μολότοφ σε διαδηλώσεις, λυπάμαι που το λέω, αλλά εσείς, οι κλειδοκράτορες της Ιστορίας, φέρεται μεγάλη, πολύ μεγάλη ευθύνη.

Και αν όλοι εσείς, που προσπαθούσατε να διαψεύσετε τα περί κατάρρευσης του σπιτιού του Παύλου Μελά (γεγονός για το οποίο πρώτα έγραψαν τα blogs) μέσα από τις σελίδες των εντύπων σας, για δικούς σας λόγους, το καλύτερο θα ήταν πρώτα να πραγματοποιούσατε μια έρευνα στο χώρο και μετά να ενημερώνατε αντικειμενικά τους αναγνώστες σας.
Ελπίζω πάντως του χρόνου να σταθούμε πιο τυχεροί και να καταφέρουμε να δούμε επιτέλους, τόσο το σπίτι του Παύλου Μελά και του Καπετάν Κώττα, όσο και το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα στη Θεσσαλονίκη.

«ΣΦΗΝΑ» ΤΟ «ΚΕΝΤΡΙ» ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διάβασα την προηγούμενη εβδομάδα τις δύο νέες εφημερίδες που κυκλοφόρησαν, η «Σφήνα» στην Αθήνα και «Το Κεντρί» στη Θεσσαλονίκη. Καλή η προσπάθεια, αλλά μερικά πράγματα ας τα προσέξουν οι υπεύθυνοι.

Στην εφημερίδα «Σφήνα» υπάρχει συνοδευτικό περιοδικό, που ασχολείται κυρίως με τηλεοπτικά θέματα. Η Ιωάννα Βάσσου, που φέρεται ως υπεύθυνη του περιοδικού, υπογράφει ακόμα και τα… μισόστηλα που συντάσσει. Εντάξει, μπορεί το κουτσομπολίστικο δελτίο ειδήσεων του Star Channel να της ταιριάζει, αλλά αν δεν γνωρίζει από έντυπο τύπο, καλό θα ήταν να ενημερωθεί, πριν αναλάβει υπεύθυνη περιοδικού, που μάλιστα συνοδεύεται από εφημερίδα.

Στην εφημερίδα «Το Κεντρί» υπογράφει ως εκδότης κάποιος κύριος Καραμανλής. Δεν μπορώ να ξέρω τι σχέση έχει με τον πρωθυπουργό, ωστόσο όλοι οι δημοσιογράφοι που τη στελεχώνουν πρόσκεινται στη ΝΔ (Κοντογουλίδης, Κολοκοτρώνης, κ.ά.). Και αυτό δεν είναι τόσο κακό, καθώς όλες οι εφημερίδες υποστηρίζουν κάποιον κομματικό χώρο, όσο ότι η υπεράσπιση του κυβερνητικού έργου, αλλά και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλου γίνεται με απροκάλυπτο τρόπο, χωρίς καν πολλές φορές να αφουγκράζονται το κοινωνικό αίσθημα, λες και όλοι εκεί εθελοτυφλούν.

Όπως και να’ χει, εγώ εύχομαι καλή επιτυχία στις δύο εφημερίδες και ελπίζω να υπηρετούν το δημοσιογραφικό σκοπό τους, που είναι πάνω από όλα η έγκυρη ενημέρωση. Καλή συνέχεια.

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ… ΑΛΒΑΝΙΚΑ

*Σχολικά βιβλία θα διανεμηθούν στους μαθητές ελληνικής καταγωγής, που φοιτούν στα σχολεία της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία, ξανά μετά από εφτά χρόνια, με πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας και σε συνεργασία με το αντίστοιχο αλβανικό υπουργείο.

*Στην πλήρη ιδιωτικοποίηση των δημόσιων επιχειρήσεων, προχωράει η αλβανική κυβέρνηση, καθώς αποφάσισε να πουλήσει όλες τις μετοχές, σε όλες τις κρατικές εταιρείες.

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο αντιπαθητικά πρόσωπα βρίσκω για να πλαισιώσω τις «αντιπάθειες». Για αυτή την εβδομάδα έχουμε και λέμε:

1.) Θεόδωρος Ρουσόπουλος- γιος ταχυδρόμου, πρώην (επιτέλους!) υπουργός Επικρατείας και πνευματικό τέκνο του επιχειρηματία ηγούμενου Εφραίμ.
Ίσως ο πιο αντιπαθητικός πολιτικός που πέρασε ποτέ από τη χώρα μας, ο οποίος λίγες ώρες πριν παραιτηθεί, από το Βήμα της Βουλής πρόσβαλλε τον Γιώργο Παπανδρέου (αλλά εμμέσως άδειασε και τον πρωθυπουργό), λέγοντας πως έγινε αρχηγός του ΠΑΣΟΚ λόγω του ονόματος του πατέρα του, οργάνωσε και απαίτησε από τα «παπαγαλάκια» του στα εκδοτικά συγκροτήματα να τον στηρίξουν μετά την… πτώση, τους δασκάλεψε, ώστε να ρίξουν τις βολές τους και προς τον Αγγέλου και προχώρησε σε μηνύσεις εναντίον δημοσιογράφων που δεν του… έκαναν τα χατίρια. Ένα είναι σίγουρο, πως δεν θα μας λείψει καθόλου, ο γιος του ταχυδρόμου!!!

2.) Εφραίμ και Αρσένιος- οι επιχειρηματίες του Αγίου Όρους
Οι αποκαλύψεις για τους επιχειρηματίες του Αγίου Όρους φαίνεται να μην έχουν τελειωμό. Εύχομαι μόνο η Δικαιοσύνη να μην τους χαρίσει, να καταφέρει να βρει την αλήθεια και να ξεσκεπάσει τα οικονομικά τους σκάνδαλα.

3.) Νίμιτς- Γκρούεφσκι- Μιλοσόφσκι- Βοσκόπουλος- Τσαρκνιάς- Σόρος
Τι να πρωτογράψει κανείς γι’ αυτούς τους στενοκέφαλους (ανεγκέφαλους) ανθρώπους; Καταρχήν η αποκάλυψη του βρώμικου παιχνιδιού του Μάθιου Νίμιτς, ο οποίος- όπως αποκαλύπτουν απόρρητα έγγραφα- όλα αυτά τα χρόνια δρούσε υπέρ των σκοπιανών, πάνω στο θέμα του ονόματος, με τις διαταγές των ΗΠΑ, ενώ το τελευταίο σχέδιο που παρουσίασε ήταν «σερβιρισμένο» από τους αμερικανούς και φυσικά δεν έφερε τη σφραγίδα του. Ο ελληνικής καταγωγής Νίκολα Γκρούεφσκι συνεχίζει τις εθνικιστικές του κορώνες και τα βάζει για άλλη μια φορά με τους Έλληνες, πότε για το πεδίο βολής στους Λόφους Φλώρινας και πότε γιατί οι στρατιώτες μας φώναζαν στην παρέλαση «Η Μακεδονία είναι Ελληνική». Φυσικά η όλη κατάσταση έτσι όπως έχει εξελιχθεί με τη συμπεριφορά του είναι μόνο για να γελάς μαζί του. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τον υπουργό Εξωτερικών των Σκοπίων Αντόνιο Μιλοσόφσκι, ο οποίος παλιά μας «έγλειφε», όταν η χώρα του είχε προβλήματα με τους Αλβανούς, που ζουν στο έδαφος των Σκοπίων και ζητούσε ελληνική βοήθεια και τώρα βέβαια ακολουθεί τα εθνικιστικά βήματα του πρωθυπουργού Γκρούεφσκι. Στους πλέον αντιπαθητικούς και ο επικεφαλής του «Ουράνιου Τόξου» Παύλος Βοσκόπουλος, ο οποίος μαζί με άλλους φιλοσκοπιανούς στέλνουν έγγραφα σε διάφορους οργανισμούς και κατηγορούν τη χώρα μας, παρόλο που κατοικούν σε αυτήν και παρόλο που ο Παύλος Βοσκόπουλος εργάζεται ως δημόσιος υπάλληλος, στη Νομαρχία Φλώρινας και πληρώνεται από τους Έλληνες φορολογούμενους. Όσο για τον παπα-Τσαρκνιά με τις ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις, που μιλάει για «μακεδονική» εκκλησία και τον Τζόρτζ Σόρος, που υποστηρίζει τους σκοπιανούς στα επικίνδυνα παιχνίδια τους, το μόνο που έχω να πω είναι πως η μέχρι σήμερα πορεία τους φτάνει για να τους χαρακτηρίσουν οι περισσότεροι ως γελοίους.

4.) Αστυνομικοί ζαρντινιέρας και ξεβρακώματος
Ίχνος μεταμέλειας από τους αστυνομικούς που χτύπησαν τον Κύπριο φοιτητή και κόντεψαν να τον σκοτώσουν, ενώ «έπεσαν στα μαλακά», από το δικαστήριο, αλλά ούτε μια συγνώμη και από τους αστυνομικούς που ξεβράκωσαν αλλοδαπό στη μέση του δρόμου για να τον ελέγξουν για ναρκωτικά. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια και στις δύο περιπτώσεις καταπατήθηκε βάναυσα και ούτε μια συγνώμη, έστω για το… γαμώτο!

5.) Σγουράκης και Παπαιωάννου- γιατρουδάκια της κακιάς ώρας
Βρίσκονται πάλι μέσα στους πιο αντιπαθητικούς αυτής της εβδομάδας, καθώς ακόμα δεν ζήτησαν συγνώμη από τον ασθενή, τον οποίο κορόιδευαν στο χειρουργείο, την ώρα που του αφαιρούσαν ανδρικό ομοίωμα πέους.

6.) Γκάρας Κωνσταντίνος- κλέφτης κωλόγερος και παρ’ ολίγον δολοφόνος
Κάτοικος Κορδελιού, 70 ετών, ο οποίος αφού πρώτα έκλεψε 2.000€ από τεχνικό που πήγε να του επισκευάσει τον διάδρομο, στη συνέχεια προσπάθησε να του βγάλει το μάτι με κατσαβίδι, για να τον απομακρύνει από το σπίτι του. Φυσικά η ιστορία έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης.

7.) Αλέκα Παπαρήγα- γενική γραμματέας του ΚΚΕ
Η επί πολλά έτη γενική γραμματέας του ΚΚΕ, που αρνείται πεισματικά να δώσει το τιμόνι του κόμματος σε κάποιον άλλον, η οποία αντέδρασε στη Βουλή, όταν στελέχη του ΠΑΣΟΚ είπαν πως είναι το φερέφωνο της Νέας Δημοκρατίας. Μήπως όμως έχουν δίκιο; Γιατί δεν φαίνεται, κυρία Παπαρήγα, να τα βάζετε καθόλου με το χάλι της κυβέρνησης… Α! Και επιτέλους, αφήστε να ελέγξουνε τα οικονομικά του κόμματός σας, να ξέρουμε πόσα έχετε και από πού… Διαφορετικά προκαλείτε.

8.) Μάκης Τριανταφυλλόπουλος & Γιάννης Πρετεντέρης- δημοσιογράφοι
Ο μεν πρώτος γιατί- ξαφνικά- υποστήριξε τον Ρουσόπουλο (μήπως λόγω της κόντρας και των δυο με τον Θέμο;…) και ο δεύτερος, γιατί χαρακτήρισε «ηλίθιο» αναγνώστη της εφημερίδας «Το Βήμα», επειδή αυτός διαφώνησε με τα γραφόμενα του. Χαρείτε τους!

9.) Ευάγγελος Αντώναρος- κυβερνητικός εκπρόσωπος
Τη θέση του Ρουσόπουλου πήρε ο επίσης αντιπαθής Ευάγγελος Αντώναρος. Μετά το γιαούρτι που… γεύτηκε, από οργισμένο πολίτη, τώρα γεύεται και την καρέκλα του Θεόδωρου Ρουσόπουλου, από τον οποίο δυστυχώς έχει πάρει πολλά αρνητικά χούγια.

10.) Βασίλης Παπαγεωργόπουλος- ατσαλάκωτος δήμαρχος Θεσσαλονίκης
Ακόμα μια φορά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ζήτησε την αύξηση των δημοτικών τελών, τα οποία πλέον θεωρούνται τα πιο ανεβασμένα από κάθε άλλο δήμο στην Ελλάδα. Βλέπετε, ο Βασίλης θέλει να κλείσει την «μαύρη» τρύπα που εμφανίστηκε (όλως ξαφνικά!) στο δημαρχιακό μέγαρο και άδειασε το ταμείο του Δήμου, οπότε σκέφτηκε να τα πληρώσουμε εμείς, οι Θεσσαλονικείς. Απαράδεκτος φυσικά που οδήγησε και τη Χρύσα Αράπογλου στα δικαστήρια (μήπως γιατί δεν μπορούσε να την αντιμετωπίσει στο δημοτικό συμβούλιο;;;) για να λύσουν εκεί τις διαφωνίες του για το Δήμο, ζητώντας της μάλιστα ένα υπέρογκο χρηματικό ποσό (είπαμε, για να κλείσει τη «μαύρη» τρύπα…), και φυσικά ας μην αναφερθώ στην ανάπλαση της Νέας Παραλίας, η οποία από τσιμέντο άλλο τίποτα!

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ…

«ΕΜΠΑΡΓΚΟ» ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ
Η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το Μοναστήρι στη FYROM ήταν όταν ακόμα οι Έλληνες πήγαιναν και άφηναν τα ευρώ τους στους σκοπιανούς. Το Μοναστήρι έμοιαζε με θέρετρο, καθώς τα πολλά μαγαζιά, οι πολλές καφετερίες, το καζίνο και τα πολυκαταστήματα ήταν γεμάτα από Έλληνες, που απολάμβαναν όλα τα αγαθά σε πραγματικά χαμηλές τιμές, σε σχέση με την πατρίδα μας.

Πήγα μία φορά και δεν ξαναπάτησα εκεί το πόδι μου. Χαρακτήρισα απαράδεκτους τους Έλληνες συμπατριώτες μου, που άφηναν τη γειτονική ελληνική πόλη, τη Φλώρινα, να παρακμάζει, καθώς λουκέτα έμπαιναν σε πολλά καταστήματα και η τοπική αγορά βρέθηκε χρεοκοπημένη, μιας και δεν υπήρξε πελατεία, εφόσον οι περισσότεροι- και μάλιστα Φλωρινιώτες- προτιμούσαν να αφήνουν τον οβολό τους στους σκοπιανούς.

Με λίγα λόγια; Μια πανέμορφη πόλη, όπως η Φλώρινα, βρέθηκε να παρακμάζει, εξαιτίας των Ελλήνων και μια άλλη, το Μοναστήρι, στην FYROM, ξαφνικά άρχισε να ακμάζει, εξαιτίας κυρίως των Φλωρινιωτών. Αν είναι δυνατόν!!!

Παρατηρούσα για πολύ καιρό το φαινόμενο και πραγματικά σε συζητήσεις με φίλους μου αναρωτιόμασταν που θα οδηγήσει αυτό. Μέχρι που οι εθνικιστικές «κορώνες» του πρωθυπουργού των Σκοπίων Νίκολα Γκρούεφσκι και η τροπή που πήραν οι διαπραγματεύσεις για το όνομα, που ξεσήκωσε τους εθνικιστές των Σκοπίων, ανάγκασε τους Έλληνες να αποτραβηχτούν, λόγω φόβου, από τη FYROM. Ευτυχώς…

Σήμερα συζητούσα με μια φίλη μου από τη Φλώρινα. Μου εξομολογήθηκε πως επισκέφθηκε το Μοναστήρι, μετά από πολύ καιρό που είχε να πατήσει το πόδι της. Μου είπε πως δεν υπήρχε ούτε ένας Έλληνας στην περιοχή (παρόλο που τώρα απαιτείται μόνο η επίδειξη της ταυτότητάς μας για να μπούμε στο κρατίδιό τους), τα περισσότερα μαγαζιά τους έκλεισαν, τα εστιατόρια ήταν άδεια, στο καζίνο υπήρχαν μόνο 2-3 αυτοκίνητα και αυτά σκοπιανά, ενώ τα εμπορικά κέντρα συρρικνώθηκαν σε μικρά μαγαζάκια. Πραγματικά, χάρηκα τόσο πολύ με αυτήν την εξέλιξη! Όλη αυτή η αποστροφή των Ελλήνων και κυρίως των Φλωρινιωτών προς το Μοναστήρι και γενικότερα τη FYROM, πρέπει να συνεχιστεί, για να μπορέσουν να καταλάβουν οι γείτονες πως εάν τα έχουν καλά μαζί μας, θα ευημερήσουν σε πολλούς τομείς, δηλαδή είναι προς το συμφέρον τους.

Η αδιαλλαξία και οι εθνικιστικές κορώνες είναι σίγουρο πως θα τους βουλιάξουν ακόμα περισσότερο. Γιατί αν νομίζουν πως το όνομα που θέλουν να κλέψουν από την Ελλάδα (γιατί επιθυμούν διακαώς να συνδέσουν την ανύπαρκτη ιστορία τους με την ένδοξη Ιστορία των Ελλήνων) θα τους φέρει χρήμα και ευημερία, είναι βαθιά νυχτωμένοι, τόσο όσο θέλει ο εθνικιστής πρωθυπουργός τους, για να τους σέρνει στο άρμα της αδιαλλαξίας του. Μόνο η συνεργασία των λαών μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και όσο οι σκοπιανοί αρνούνται να το καταλάβουν, τόσο όλοι οι Έλληνες πρέπει να συνεχίζουμε το εμπάργκο μας, με το να την τους επισκεπτόμαστε και ούτε να αφήνουμε τα χρήματά μας σε αυτούς.

Ας δώσουν το μάθημα οι πολίτες, μιας που οι κυβερνώντες αδυνατούν να πράξουν τα αυτονόητα.
Σημείωση: Πληροφορήθηκα με λύπη πως πάνω από 700 αυτοκίνητα την 28η Οκτωβρίου πέρασαν τα σύνορα για τη FYROM. Ελπίζω να είναι ένα κακόγουστο αστείο...

ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΠΑΛΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ
Την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα, φαίνεται να ζήτησε- σύμφωνα με πληροφορίες- ο Κώστας Καραμανλής από τον Βρετανό πρωθυπουργό Γκόρντον Μπράουν, κατά τη συνάντηση που είχαν στο Λονδίνο.

Το αίτημα διατυπώθηκε από τον Έλληνα πρωθυπουργό, μακριά από τις κάμερες και πρόκειται για προσωπική πρωτοβουλία, η οποία και δεν θυμίζει σε τίποτα αυτή που διατυπώθηκε από τον Κώστα Σημίτη, το 2003, προς τον τότε Βρετανό πρωθυπουργό Τόνι Μπλερ, ο οποίος εν μέσω καμερών, ζήτησε την επιστροφή των μαρμάρων στην Ελλάδα, λόγω… εκλογών!!!

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γκόρντον Μπράουν φαίνεται να εξετάζει σοβαρά την πρόταση του Κώστα Καραμανλή, μιας και ο ίδιος έχει επιδείξει και στο παρελθόν ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα τέχνης και πολιτισμού. Μένει μόνο να δούμε τι τελικά θα πράξει…

Στο μεταξύ, συγχαρητήρια αξίζουν στον Ελληνοκυπριακής καταγωγής ιδιοκτήτη της αεροπορικής εταιρείας Easyjet Στέλιο Χατζηιωάννου, ο οποίος ανέλαβε πρωτοβουλία για το άνοιγμα διαλόγου μεταξύ του Μουσείου του Λονδίνου όπου φυλάσσονται τα "κατεχόμενα" μάρμαρα του Παρθενώνα και του νέου μουσείου της Ακρόπολης στην Αθήνα, σε μια προσπάθεια να υπάρξει συμβιβασμός και τα μάρμαρα να επιστρέψουν επιτέλους στην πατρίδα τους.

ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ...

*Άκουσα να λένε πως συνταξιούχοι από όλη την Ελλάδα έχουν καταθέσει αίτηση στον Άρειο Πάγο, για τη δημιουργία κόμματος, με το οποίο και θα κατέβουν στις εκλογές.
Το κόμμα «Κομματικός Ξεσηκωμός Συνταξιούχων Ελλάδος (ΚΟΞΕΣΕ)», σύμφωνα με τους συνταξιούχους που θα το στελεχώνουν, θα μάχεται για καλύτερες συντάξεις και περισσότερα κοινωνικά οφέλη στους συνταξιούχους και όπως φαίνεται ήδη έχει πολλούς υποστηρικτές, σε όλη την Ελλάδα.

*Άκουσα να λένε πως ο Κώστας Σημίτης και η Άννα Διαμαντοπούλου απεκατέστησαν τις σχέσεις τους, μετά τη διαγραφή του πρώτου, όπου η δεύτερη είχε συμφωνήσει με την απόφαση του Γιώργου Παπανδρέου. Μάλιστα λένε πως ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ τους το τελευταίο διάστημα έχει ανοίξει για τα καλά, με συνεχή επικοινωνία μεταξύ των δύο στελεχών του ΠΑΣΟΚ.

*Την επιστροφή του στο ΠΑΣΟΚ μαθαίνω πως ετοιμάζει ο Δημήτρης Τσοβόλας, και μάλιστα με τις «ευλογίες» του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος θεωρεί πως το παλιό στέλεχος της παράταξης έχει αδικηθεί στο παρελθόν και τώρα ήρθε η ώρα να τον δικαιώσει, βάζοντας τον είτε στα ψηφοδέλτια του κόμματος στις Ευρωεκλογές, είτε στις επόμενες βουλευτικές εκλογές.

*Γενέθλια είχε πριν λίγες ημέρες ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ και όπως έμαθα τον πήρε τηλέφωνο να του ευχηθεί να τα… εκατοστίσει και η Γερμανίδα καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ. Μπράβο διασυνδέσεις ο επίτιμος!

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΔΥΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ

ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ...
Ένα σκυλάκι 8 μηνών είχε την ατυχία να βρεθεί σε εργοστάσιο, όπου άλλα μεγαλόσωμα σκυλιά, προστατεύοντας τον χώρο τους, της όρμηξαν και την σακάτεψαν. Οι υπεύθυνοι εκεί θέλησαν να του κάνουν ευθανασία, αλλά για καλή του τύχη, βρέθηκε στο δρόμο του φιλόζωη κοπέλα από την οργάνωση της Ελευσίνας. Μαζί με τη γκριφονίτσα, στο κτηνίατρο μεταφέρθηκε κι άλλο ένα σκυλάκι, το οποίο... το παρέσυρε αυτοκίνητο και ευτυχώς ειδοποίησαν γι αυτό κάποια παιδάκια που το είδαν από το προαύλιο του σχολείου τους. Ο κτηνίατρος λοιπόν ζητά 3000 ευρώ για την εγχείρηση και των 2 αυτών ζώων, καθώς είναι πολύ δύσκολες περιπτώσεις. Το σκυλάκι που το χτύπησε αυτοκίνητο θα χρειαστεί 5απλό χειρουργείο, καθώς έχει διαλυθεί όλη λεκάνη του. Τα χρήματα είναι πάρα πολλά, ωστόσο η κοπέλα έχει αποφασίσει να τα βοηθήσει να συνεχίσουν τη ζωή τους.Αν επιθυμείτε να συνεισφέρετε ένα οποιοδήποτε ποσό στο κτηνίατρο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο 6947 829826.


Στο μεταξύ η Ratchet τελικά στάθηκε τυχερή! Μια ομάδα διάσωσης ζώων πήγε στην Βαγδάτη, προκειμένου να περισυλλέξει τον σκύλο ονόματι Ratchet που υιοθετήθηκε από την Αμερικανίδα στρατιώτη Gwen Beberg, 28 χρονών, από την Minneapoli, παρά την απαγόρευση που έχει επιβληθεί στο στράτευμα στο Ιράκ να φροντίζει τα ζώα. Είναι η τρίτη φορά που προσπαθεί η οργάνωση αυτή να βγάλει τον σκύλο από το Ιράκ για λογαριασμό της Beberg. Η υπόθεση όμως είχε πάρει και διεθνείς διαστάσεις. 65.000 άνθρωποι online από τον Ιλλινόις ως την Ιταλία είχαν υπογράψει αίτηση ώστε να πιέσουν τον αμερικανικό στρατό να επιτρέψει την αναχώρηση του σκύλου στην Αμερική. Η Αμερικανίδα στρατιώτης τώρα έχει μεταφερθεί σε άλλη βάση και περιμένει να επιστρέψει στην πατρίδα της τον άλλο μήνα . Η οργάνωση διάσωσης έχει καταφέρει αφενός να προωθήσει ένα σημαντικό αριθμό ζώων στην Αμερική και αφετέρου να επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην φροντίδα κακοποιημένων ζώων στο Ιράκ. Τέτοιες προσπάθειες είναι καλό να τις κάνουμε γνωστές και να τις στηρίζουμε όσο μπορούμε όλοι μας. Γιατί όλοι μας έχουμε μια ποιο ευαίσθητη ανθρτώπινη πλευρά…

ΠΟΥΛΗΣΕ Ο,ΤΙ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΤΙΤΑΝΙΚΟ" ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΖΗΣΑΣΑ ΤΟΥ "ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ"
Αντικείμενα που άνηκαν στην τελευταία επιζήσασα του ναυαγίου του Τιτανικού πουλήθηκαν σε δημοπρασία, έναντι 40.000 ευρώ, ποσό δεκαπλάσιο από αυτό που αρχικά υπολογιζόταν. Η Μιλβίνα Ντιν αναγκάστηκε να πουλήσει τα πολύτιμα αυτά αντικείμενα -μια βαλίτσα με τα ρούχα που έδωσαν στην οικογένειά της απλοί κάτοικοι της Νέας Υόρκης- για να πληρώσει το γηροκομείο, στο οποίο ζει τα τελευταία δύο χρόνια.

Η Βρετανίδα ήταν μόλις δύο μηνών όταν ο Τιτανικός βυθίστηκε (το 1912)και σήμερα, στα 96 της χρόνια, δεν έχει άλλους πόρους. Η οικογένειά της επιβιβάστηκε στο μοιραίο υπερωκεάνιο, αναζητώντας καλύτερη τύχη στις ΗΠΑ. Η Ντιν ήταν η μικρότερη σε ηλικία επιβάτης του Τιτανικού και σώθηκε, όπως ο αδελφός και η μητέρα της. Αντίθετα, ο πατέρας της χάθηκε στο ναυάγιο μαζί με άλλους 1.500 ανθρώπους. Η Μιλβίνα Ντιν, μετά τον θάνατο της συμπατριώτισσάς της Τζόις Ντέιτον την περασμένη χρονιά, είναι πλέον ο μοναδικός εν ζωή άνθρωπος που επέζησε από το ναυάγιο του Τιτανικού.

Η 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σε λίγες ημέρες γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου, μια μέρα ιστορικά σημαντική για την Ελλάδα και μια μέρα για την οποία ο σημερινός πρωθυπουργός των Σκοπίων Νίκολα Γκρούεφσκι σίγουρα θα έχει ακούσει πολλά, μιας και έλκει την καταγωγή του από την Αχλάδα της Φλώρινας.

Ο παππούς του, Νικόλαος Γρούϊος, σκοτώθηκε στον ελληνοϊταλικό πόλεμο, πολεμώντας και υπερασπίζοντας, μαζί με άλλους Έλληνες μαχητές, την εδαφική ακεραιότητα της χώρας μας, ενώ το όνομά του βρίσκεται χαραγμένο και στη μαρμάρινη πλάκα- μνημείο, που έχει στηθεί στο χωριό Αχλάδα, προς τιμήν των πεσόντων κατά την εποποιία του ‘40, Αχλαδιωτών.

Ο πατέρας του ήταν εντεταγμένος στον ΕΛ.ΑΣ., στο τάγμα του Φλωρινιώτη Γκότσε (Δημάκη), οι άντρες του οποίου, ύστερα από τις αποσχιστικές τάσεις τους και λίγο πριν αποχωρήσουν οι Γερμανοί, κατέφυγαν στην Γιουγκοσλαβία, κυνηγημένοι από τμήματα του ΕΛΑΣ και εγκαταστάθηκαν στο Μοναστήρι (Μπίτολα).

Όπως αντιλαμβάνεστε λοιπόν, ο Νίκολα Γκρούεφσκι (όπως έχουμε γράψει και παλιότερα), έχοντας από μικρός μάθει μέσω των συγγενικών του προσώπων, για τους άθλους των προγόνων του (των Ελλήνων δηλαδή) στην αρχαιότητα, αλλά και την ανδρεία που επέδειξαν οι Έλληνες σε όλους τους πολέμους, έχει κάθε…-παράλογο- λόγο (λόξα) να θέλει να υφαρπάξει την Ιστορία μας, καθώς γνωρίζει πως μόνο μέσω αυτής μπορεί η χώρα του να καταξιωθεί διεθνώς.

Στις 28 Οκτωβρίου ο Νίκολα Γκρούεφσκι γνωρίζει πολύ καλά τι γιορτάζουμε. Και ζηλεύει. Ζηλεύει πολύ. Θα ήθελε αυτή τη δόξα να τη ζει η δικιά του πατρίδα. Και αυτό τον κάνει ακόμα πιο πολύ να φανατίζεται και να υψώνει εθνικιστικές κορώνες εναντίον μας. Η Ιστορία όμως είναι ήδη γραμμένη. Και μιλάει για μια Ελλάδα που από την αρχαιότητα υπηρετεί τη Δημοκρατία, την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, δοξασμένη για τα έργα της και τους ήρωές της (ανάμεσά τους και ο Μέγας Αλέξανδρος) σε όλα τα μήκη του πλανήτη, ενώ αντίθετα τα Σκόπια, με την ανύπαρκτη ιστορία τους, καταξιώνονται διεθνώς σαν μια χώρα που ο εθνικισμός έχει ριζώσει για τα καλά στα θεμέλια του κράτους και στις καρδιές των πολιτών του.

Σημείωση: Πολλά στοιχεία για τη δράση του παππού και του πατέρα του ελληνικής καταγωγής σημερινού πρωθυπουργού των Σκοπίων Νίκολα Γκρούεφσκι, είναι παρμένα από την εφημερίδα «Φωνή της Φλωρίνης» και το φύλλο της 10ης Οκτωβρίου 2008, όπως επίσης και οι φωτογραφίες, που θα δημοσιευτούν σύντομα και απεικονίζουν επιγραφές, γραμμένες στα ελληνικά, που βρέθηκαν έπειτα από ανασκαφές, στο χωριό Αχλάδα Φλώρινας, απ’ όπου κατάγεται ο Νίκολα Γκρούεφσκι.

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ

*Εκτός των υποψήφιων ταινιών για τα Κρατικά Κινηματογραφικά Βραβεία Ποιότητας, που θα απονεμηθούν στις 24 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, μετά τη λήξη του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ, έμεινε η Σκόνη του Χρόνου του Θόδωρου Αγγελόπουλου, καθώς το υπουργείο Πολιτισμού αποφάσισε να τηρήσει τους τύπους και να μην περιμένει λίγες ημέρες για την κατάθεση της κόπιας.

*Η τραγουδίστρια Έλενα Παπαρίζου βρίσκεται στην λίστα με τις 25 πιο σέξι γυναίκες του κόσμου, σύμφωνα με το αμερικάνικο δίκτυο "E Entertainment". Στην αντίστοιχη λίστα με τους άνδρες μπήκε και ο Μαρτάκης πριν από λίγο καιρό.

*Χώρισε η Μαντόνα από τον Γκάι Ρίτσι και τα έφτιαξε με τον παίκτη του μπέιζμπολ Ροντρίγκεζ, από τον οποίο- όπως η ίδια δηλώνει- θέλει να αποκτήσει και παιδί. Μόνο που αγνόησε πως η γυναίκα του Ροντρίγκεζ είναι ελληνοαμερικανίδα, και όπως κάθυε γνήσια ελληνίδα, έτσι κι αυτή δήλωσε έτοιμη να τον κυνηγήσει στα δικαστήρια για να του αποσπάσει μεγάλο χρηματικό ποσό, εάν ο ίδιος θέλει διαζύγιο. Καλά ξεμπερδέματα!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Άλλοι παραμένουν στη λίστα, άλλοι βγαίνουν, είτε γιατί επέδειξαν… καλύτερο χαρακτήρα, είτε γιατί υπήρχαν άλλοι, πολύ πιο αντιπαθητικοί από τους ίδιους. Η λίστα με τους πλέον αντιπαθητικούς αυτής της εβδομάδας είναι η εξής:

1.) Σγουράκης και Παπαιωάννου- γιατρουδάκια της κακιάς ώρας
Οι χειρουργοί που κορόιδευαν ασθενή, την ώρα που του αφαιρούσαν πλαστικό ομοίωμα αντρικού πέους, προκάλεσαν την οργή της κοινής γνώμης και το θυμό της, καθώς αρνήθηκαν να ζητήσουν έστω μια συγνώμη, με αποτέλεσμα να διωχθούν από τον διοικητή του νοσοκομείου. Κρίμα που δεν μπορούν να αντιληφθούν τα γιατρουδάκια το λάθος τους… Γι’ αυτό και καταλαμβάνουν επάξια την πρώτη θέση στους πιο αντιπαθείς της εβδομάδας.

2.) Αστυνομικοί που ξεβράκωσαν πολίτη στη μέση του δρόμου
Ακόμα μια φορά η αστυνομία εκτίθεται, καθώς δύο αστυνομικοί είχαν το θράσος να ξεβρακώσουν έναν πολίτη, ύποπτο για κατοχή ναρκωτικών ουσιών, στο κέντρο μιας πλατείας, μπροστά σε πλήθος κόσμου, καταπατώντας βάναυσα την αξιοπρέπειά του. Επιτέλους, κύριε Παυλόπουλε, πάρτε μια σοβαρή θέση για τα αίσχη που συμβαίνουν μέσα στην Αστυνομία. Η σιωπή σας μήπως σημαίνει συγκάλυψη;

3.) Ηγούμενος Εφραίμ- καταχραστής δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας
Είναι απίστευτο το πόσο διαπλεκόμενος ήταν ο ηγούμενος Εφραίμ! Καθημερινά έρχονται όλο και νέες πληροφορίες για τη δράση του… σατανικού ηγούμενου! Και που είστε ακόμα!

4.) Θοδωρής Ρουσόπουλος- υπουργός Επικρατείας
Όσο δεν διευκολύνει τον πρωθυπουργό με την παραίτησή του, τόσο θα βρίσκεται στη λίστα με τους πιο αντιπαθείς κάθε εβδομάδας. Έχει γαντζωθεί από την υπουργική του καρέκλα και δεν λέει με τίποτα να την αφήσει! Έννοια του, γιατί ο λαός κρίνει πολύ αυστηρά τέτοιες συμπεριφορές…

5.) Μάθιου Νίμιτς- μεσολαβητής του ΟΗΕ για το όνομα των Σκοπίων
Και μόνο η αποκάλυψη, πως το τελευταίο σχέδιο που παρουσίασε ο μεσολαβητής του ΟΗΕ για το όνομα, ήταν το ίδιο με αυτό που είχε επεξεργαστεί το Στέητ Ντιπάρντμεντ, φτάνει για να φανερώσει πως στις διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο χωρών ο Νίμιτς έχει γύρει προς τη μεριά των Σκοπιανών.

6.) Γιώργος Σανιδάς- εισαγγελέας του Αρείου Πάγου
Η… φανερή προτίμησή του προς τη Νέα Δημοκρατία, σαφώς και δεν τον καθιστά αντικειμενικό εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Εκτός κι αν ονειρεύεται να πολιτευτεί κάποια στιγμή με το κυβερνών κόμμα. Πάντως τις μηνύσεις του τις «έφαγε» από το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ.

7.) Κωνσταντίνος Γκάρας- 70χρονος παρ’ ολίγον δολοφόνος
Κάτοικος Κορδελιού Θεσσαλονίκης, δεν δίστασε να προσπαθήσει να βγάλει με κατσαβίδι το μάτι ενός υπαλλήλου αθλητικής αλυσίδας, όταν του πήγε τον διάδρομο γυμναστικής σπίτι του, μετά από επισκευή, και αρνήθηκε να τον πληρώσει. Η ιστορία έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης, καθώς ο 70χρονος εν λόγω κύριος, μετά από την προσπάθειά του να χτυπήσει με κατσαβίδι στο μάτι τον τεχνικό, τον έδιωξε από το σπίτι του και καταχράστηκε τα 2.000,00€, που είχε στο τσαντάκι του ο τεχνικός και ξέχασε μέσα στο σπίτι του, χρήματα από προηγούμενες παραδόσεις που είχε πραγματοποιήσει. Απαράδεκτος ο Κωνσταντίνος Γκάρας, άνθρωπος που μοιάζει να έχει υιοθετήσει τα πρότυπα ζωής στη ζούγκλα.

8.) Τάκης Αθανασόπουλος- πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ
Μετά τις αυξήσεις που ζητάει επίμονα να γίνουν στα τιμολόγια της ΔΕΗ, τώρα ο πρόεδρος της επιχείρησης προχωράει και στη στενή συνεργασία, για την αγορά λιγνίτη, με φιλοσκοπιανούς, μέλη του «Ουράνιου Τόξου». Καλά, δεν βρίσκεται κάποιος να τον σταματήσει;

9.) Νίκολα Γκρούεφσκι- εθνικιστής πρωθυπουργός των Σκοπίων, ελληνικής καταγωγής
Συνεχίζει τις εθνικιστικές του κορώνες ο πρωθυπουργός των Σκοπίων, προτρέποντας μάλιστα τους φιλοσκοπιανικούς κύκλους, που δραστηριοποιούνται στους νομούς Φλώρινας και Πέλλας να εμποδίζουν οποιαδήποτε στρατιωτική άσκηση γίνεται στην περιοχή, καθώς αυτές- σύμφωνα με τα λεγόμενά του- στρέφονται εναντίον τους.

10.) Κώστας Καραμανλής- πρωθυπουργός Ελλάδας
Όσο αδυνατεί να προχωρήσει σε ανασχηματισμό και να απομακρύνει τον υπουργό Επικρατείας Θόδωρο Ρουσόπουλο από την κυβέρνηση, η κοινή γνώμη δεν θα σταματήσει να τον θεωρεί αδύναμο, ενώ σαφώς και μεγαλώνει η αντιπάθειά της απέναντί του.

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

FYROM- ΤΟΥΡΚΙΑ = ΣΥΜΜΑΧΙΑ

ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ
Έντονη φημολογία υπάρχει το τελευταίο διάστημα, πως σκοπιανοί αρχαιοκάπηλοι προσπάθησαν πριν λίγες ημέρες να κλέψουν αρχαία αντικείμενα από μακεδονικούς τάφους που βρέθηκαν στην Πτολεμαΐδα. Οι δράστες δεν τα κατάφεραν τελικά χάρης την έγκαιρη επέμβαση των κατοίκων της περιοχής, και παρόλο που η αστυνομία είχε ειδοποιηθεί, αυτή δεν φάνηκε να έδωσε σημασία στο συμβάν.

Στο μεταξύ, συνεχίζεται η στρατιωτική συνεργασία Σκοπιανών- Τούρκων και μάλιστα εμβαθύνεται το τελευταίο διάστημα, καθώς η Τουρκία αποφάσισε να δωρίσει στα Σκόπια οχήματα παντός εδάφους "Land Rover", γεννήτριες, αλλά και σκηνές εκστρατείας, στα πλαίσια της συνεργασίας των 2 χωρών στο στρατιωτικό επίπεδο.

Έχουν προηγηθεί οι συνεκπαιδεύσεις μονάδων αλλά και η μετεκπαίδευση Σκοπιανών αξιωματικών στην Τουρκία, ενώ όλα τα παραπάνω φαίνεται να δρομολογούνται από τον νέο αρχηγό ΓΕΕΘΑ της Τουρκίας Ιλκέρ Μπάσμπουγ, ο οποίος έλκει την καταγωγή του από το Μοναστήρι της ΠΓΔΜ.. Να σημειωθεί πως η τελευταία "δωρεά" των Τούρκων αγγίζει τα 275.000$.

Από την άλλη τώρα, η κυπριακή ηγεσία εξέφρασε τη δυσαρέσκεια της για το γεγονός ότι η Τουρκία, η οποία κατέχει μέρος της Κυπριακής Δημοκρατίας και παραβιάζει το διεθνές δίκαιο και τα ανθρώπινα δικαιώματα του κυπριακού λαού, εξελέγη μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας, για τη διετία 2009-2010.

ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΟΣΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ

ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΛΗΝΑΚΗ
Αρχίζει την Δευτέρα, σε δεύτερο βαθμό, η δίκη για το παραδικαστικό, με κατηγορούμενους τους Ιάκωβο Γιοσάκη, Σάκη Κεχαγιόγλου. Είναι η υπόθεση στην οποία είχε εμπλακεί και το όνομα της Χριστίνας Βαληνάκη, συζύγου του υφυπουργού Εξωτερικών Γιάννη Βαληνάκη, αλλά είχε, τότε, απαλλαγεί... τώρα ωστόσο οι κατηγορούμενοι φαίνονται διατεθειμένοι να ανοίξουν το στόμα τους και να πούνε πολλά και για την ίδια. Ίδωμεν…
Στο μεταξύ, παρακάτω σας παραθέτω το… ειρωνικό σχόλιο που μου απέστειλε ο Απόστολος Βαβύλης, πριν μερικούς μήνες, ως απάντηση σε ένα δημοσίευμά μου, που αφορούσε τον ίδιο και την τροπή που είχε πάρει η δικαστική έρευνα για τη δράση του. Μπορεί να μην έχει καμία σχέση με την αυριανή δίκη, αξίζει όμως να δημοιεύσω το σχόλιο του, καθώς λόγω των τελευταίων γεγονότων στα εκκλησιαστικά δρώμενα, μάλλον είναι αρκετά επίκαιρο.

«Για κακή σας τύχη, αν και υποθέτω ότι θα προτιμούσατε η δικαιοσύνη να αποδίδεται με δημόσιες εκτελέσεις χωρίς δίκη όπως στο Ιράν ας πούμε, η ελληνική δικαιοσύνη έχοντας μελετήσει επί 3 χρόνια το κατηγορητήριο εναντίον μου κατέληξε με 60σέλιδο βούλευμα ότι το 90% των κατηγοριών που με βάρυναν είναι αστήρικτες και ως εκ τούτου αποφάσισε όχι μόνον την αποφυλάκισή μου, ως άχρηστου περιοριστικού μέτρου, αλλά το κυριότερο την ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΚΗ για τις κατηγορίες αυτές.
Το κυνήγι των μαγισσών και το δημόσιο λιντσάρισμα ανθρώπων που είχαν την ατυχία να "ενοχλήσουν" κάποιους επώνυμους "εκκλησιαστικούς ηγέτες" δεν αρμόζει σε πολιτισμένες κοινωνίες."κάθε άνθρωπος θεωρείται αθώος μέχρι την αμετάκλητη καταδίκη του από το δικαστήριο της χώρας στην οποία φέρεται ότι διέπραξε το αδίκημα(τα) για τα οποία κατηγορείται" Συνθήκη της Ρώμης.

Βέβαια δεν ενοχληθήκατε φαντάζομαι ότι ο αξιότιμος κ. Νικόλαος Παπαδήμας συνεργάτης του καθαιρεθέντος Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίου, που φέρεται να έχει καταχραστεί τεράστιο χρηματικό ποσό, πουλώντας γη σε ακραίες σιωνιστικές ημι-παράνομες οργανώσεις κυκλοφορεί ελεύθερος, ουδέποτε δημοσιεύτηκε ούτε μια φωτογραφία του και το κυριότερο;ΟΥΔΕΠΟΤΕ, ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.

Σας συγχαιρω για την ευαισθησία και την αντικειμενικότητά σας
Απόστολος Χρ.Βαβύλης»