Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΑΝΤΟΥ

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΑ…ΧΑΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΩΝ
Αυτές τις ημέρες γελάω πολύ. Πάρα πολύ. Παρακολουθώ τις εξελίξεις στο κόμμα της ΝΔ και στην κυβέρνηση και γελάω με τα χάλια των βουλευτών και υπουργών μας! Και παρόλο που πίστευα πως ο Κώστας Καραμανλής είναι ένας πολύ καλός κήρυκας, που ξέρει με το λόγο του να παραπλανά την κοινή γνώμη, τώρα πλέον έχασε και αυτό το χάρισμα. Και πώς να μη το χάσει, όταν όλα και όλοι γύρω του βρωμάνε.

Τον παρακολούθησα στη ΔΕΘ. Το γέλιο! Ιδίως όταν είπε: «Ο λαός μας έδωσε μια ισχυρή εντολή (με 152 βουλευτές…), η ΝΔ ενωμένη (ξέχασε τους αντάρτες) προχωράει μπροστά». Η απογοήτευση όμως ήρθε όταν κάλυψε Βουλγαράκη, Ρουσόπουλο και Αλογοσκουφη, για να κάνει όμως πίσω λίγες μέρες μετά, όταν είδε πως στα γκάλοπ είχε πάρει την κατιούσα, οπότε και παραιτήθηκε ο Βουλγαράκης, η γυναίκα του Ρουσόπουλου ανέστειλε τη δημοσιογραφική της ιδιότητα και ο Αλογοσκούφης πήρε πίσω πολλούς από τους φόρους που είχε εξαγγείλει, σε μια προσπάθεια να κάνει τον Έλληνα φτωχότερο.

Και ήρθε η συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής. Δηλαδή η… δεύτερη ΔΕΘ, καθώς ο Καραμανλής αφενός δεν μπόρεσε να επιβληθεί στους αντάρτες (βλέπε Τατούλη), αφετέρου ακόμα μια φορά απ-έδειξε πως απέχει πολύ από την κοινωνία. Φαίνεται πως δεν «έπιασε» το νόημα των δημοσκοπήσεων, που φέρνουν πρώτο το ΠΑΣΟΚ, ενώ φανέρωσε και την επιθυμία κάποιων να μείνουν αγκιστρωμένοι στις καρέκλες τους (βλέπε Ρουσόπουλο), οπότε και παρουσιάζουν στον πρωθυπουργό μια εικόνα ειδυλλιακή, τόσο μέσα στο κόμμα της ΝΔ, όσο και στην κυβέρνηση.

Όσον αφορά τώρα τους αντάρτες, καλώς ή κακώς μόνο ένας μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι. Ο Πέτρος Τατούλης, ο οποίος σήκωσε το γάντι που του πέταξε ο Καραμανλής, από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής και φυσικά δεν μετακινήθηκε ούτε βήμα πίσω από τις απόψεις που τόσο καιρό τώρα διατύπωνε. Αυτό πέραν από ανδρεία, φανερώνει σαφώς και έναν πολιτικό, που ο πολιτικός του λόγος έχει υπόσταση και βάθος και δεν διαμορφώνεται βάσει των επιθυμιών του εκάστοτε πρωθυπουργού ή των καρεκλοκένταυρων που βρίσκονται δίπλα του και δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους.

Αντάρτης δεν είναι οι γελοίοι Μιχαλολιάκος και Μανώλης, που από τη μια απειλούν (προς χάρη εντυπωσιασμού) πως δεν θα ψηφίσουν τροπολογίες της κυβέρνησης στη Βουλή και από την άλλη τελικά τις ψηφίζουν, ελπίζοντας πως με τις απειλές τους θα τρομάξουν και τελικά θα κερδίσουν μια θέση υπουργού ή υφυπουργού. Αντάρτης δεν είναι ο Πολύδωρας, που ενώ ασκεί κριτική στον τρόπο με τον οποίο ο πρωθυπουργός διαχειρίζεται την εξουσία και από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής δηλώνει οπαδός του Καραμανλή. Και φυσικά δεν θα αναφερθώ στο νομάρχη Θεσσαλονίκης, που με ψευτο-απειλές, λίγο έλειψε να μας πει πως προσχωρεί στο ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη, αλλά τελικά δήλωσε «ερωτευμένος» με τον Καραμανλή και του ορκίστηκε αιώνια πίστη.

Λυπάμαι που ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί δεν αντιλαμβάνονται τις επιθυμίες της κοινωνίας. Λυπάμαι πραγματικά που το λέω, αλλά δε νομίζω άλλος πρωθυπουργός ποτέ στο παρελθόν να ήταν τόσο απομακρυσμένος από το λαό του. Και είναι κρίμα, γιατί σαν νέος, θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει και η υστεροφημία του.
Καληνύχτα κύριε πρωθυπουργέ.

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

1.)Ηγούμενος Εφραίμ
Στην κορυφή αυτής της εβδομάδας των αντιπαθειών, ο ηγούμενος Εφραίμ, ο οποίος έκανε μπίζνες μέσω Αγίου Όρους και έχοντας την αμέριστη συμπαράσταση του Θοδωρή Ρουσόπουλου κατάφερε και έβγαλε πολλά εκατομμύρια ευρώ, στο όνομα του Χριστού και της Παναγίας, ο αμαρτωλός!

2.)Θοδωρής Ρουσόπουλος
Ο άνθρωπος με τα πολλά σπίτια και εξοχικά, που τα απόκτησε με… τραπεζικά δάνεια και η γυναίκα του δούλευε στα δελτία ειδήσεων, παρόλο που ο ίδιος είναι υπουργός επικρατείας, πλέον γίνεται ακόμα πιο αντιπαθητικός, καθώς κατάφερε και έγινε βασιλιάς αντί του βασιλέως, «φυλακίζοντας» τον Κώστα Καραμανλή στο γαλήνιο περιβάλλον του στη Ραφήνα. Για να μην αναφερθώ στις σχέσεις του με τον ηγούμενο Εφραίμ. Σήμερα όλοι ζητούν την παραίτησή του, αλλά ο ίδιος φαίνεται να τους απαντάει: «Βαθιά ακούγεστε!!!»

3.)Γιάννης Κεφαλογιάννης
Καταδικάστηκε γιατί παρείχε προστασία σε χασισοκαλλιεργητές στην Κρήτη. Και αντί να ζητήσει συγνώμη, κατήγγειλε τη δικαστική έδρα επειδή τον καταδίκασε. Αίσχος ρε!

4.)Νίκολα Γκρούεφσκι
Ο πρωθυπουργός των Σκοπίων συνεχίζει την ίδια προκλητική στάση απέναντι στην Ελλάδα, κατηγορώντας μας ακόμα μια φορά για ανύπαρκτα ζητήματα. Αποτέλεσμα οι σχέσεις των δύο χωρών από φιλικές, εξαιτίας ενός εθνικιστή στενόμυαλου, να εξελίσσονται σε εχθρικές.

5.)Γιώργος Βουλγαράκης
Αν και βουλευτής, δε δίστασε να έχει και δικιά του επιχείρηση, η οποία μάλιστα διαχειριζόταν και κρατικές υποθέσεις. Για να μη μιλήσω για τα σκάφη και τα σπίτια που έχει στην κατοχή του, καθαρό παράδειγμα αλματώδους νεοπλουτισμού Έλληνα βουλευτή, σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι Έλληνες ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Τελικά αναγκάστηκε σε παραίτηση, καθώς ο ίδιος δεν έλεγες με τίποτα να αφήσει την υπουργική του καρέκλα.

6.)Γιώργος Αλογοσκούφης
Μπορεί η οικονομία της Ελλάδας να έχει το μαύρο της το χάλι και όντως να προσπαθεί να τη διορθώσει, ωστόσο η εξοικονόμηση χρημάτων από τον απλό λαό, μέσω σκληρών φορολογικών μέτρων και όχι από τους ίδιους τους βουλευτές, που οι αυξήσεις στο μισθό τους διαδέχονται η μία την άλλη, αν μη τι άλλο είναι προκλητικό εκ μέρους του.

7.)Γιάννης Μανώλης
Προσπάθησε να το παίξει αντάρτης, σε μια προσπάθεια να τρομάξει το Μαξίμου και σε ενδεχόμενο ανασχηματισμό να τον βάλει στην κυβέρνηση και φυσικά ξεμπροστιάστηκε όταν, ενώ δήλωνε πως δεν θα ψηφίσει ένα νομοσχέδιο της κυβέρνησης, τελικά όχι μόνο το ψήφισε, αλλά και το επικρότησε. Μπράβο πολιτικό ήθος!

8.)Βασίλης Μιχαλολιάκος
Δεν χρειάζεται να πω πολλά. Ισχύει ό,τι και στην περίπτωση του Γιάννη Μανώλη. Συνάδελφοι βλέπετε…

9.)Παναγιώτης Ψωμιάδης
Αφού απείλησε πως σε λίγες ημέρες θα… ρίξει μια βόμβα μεγατόνων και άφησε να εννοηθεί πως προσχωρεί στο κόμμα του Καρατζαφέρη, τελικά τα πήρε όλα πίσω (συνήθης τακτική του νομάρχη), εμφανιζόμενος φυσικά σε όλα τα τηλεοπτικά παράθυρα των δελτίων ειδήσεων ή ενημερωτικών εκπομπών και δήλωσε αιώνια πίστη στον Κώστα Καραμανλή.

10.)Κώστας Καραμανλής
Η εμμονή του να μη θέλει να αντιμετωπίσει την σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν καθημερινά οι Έλληνες και η αδιαφορία του για τα πολιτικά σκάνδαλα που ξεσπάνε σχεδόν καθημερινά στη χώρα μας, έχουν εξοργίσει τον ελληνικό λαό, που του ζητάει να πάρει άμεσα μέτρα, τώρα, όχι στην επόμενη τετραετία (αν φυσικά την κερδίσει…).

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΣΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ- ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Η Ορεστιάδα είναι η βορειότερη πόλη της Ελλάδας και η Ιεράπετρα η νοτιότερη της χώρας μας και της Ευρώπης.
Στο χωριό Βάμος Χανίων η αύξηση του πληθυσμού τα τελευταία 4 χρόνια έχει αυξηθεί κατά 15%, όταν στο Νεστόριο Καστοριάς οι κάτοικοι από 6.000 έφτασαν μόλις τους 600 τα τελευταία χρόνια.
Οι περιφέρειες με τον γηραιότερο πληθυσμό είναι η κεντρική και νότια Πελοπόννησος, καθώς και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό ώριμων πολιτών κατέχει η Λευκάδα με το ¼ του πληθυσμού της να είναι πάνω από 65 ετών. Λίγο πιο πέρα, τα Ιωάννινα απολαμβάνουν τη νιότη, με την ένεση ζωής των 23.000 φοιτητών.
Η πιο ρυπογόνος πόλη στην Ελλάδα (αλλά και στην Ευρώπη) παραμένει η Θεσσαλονίκη, με τα μικροσωματίδια να βρίσκονται πάνω από το όριο ασφαλείας τις μισές ημέρες του χρόνου, ενώ η περιοχή του Εύοσμου φαίνεται να πλήττεται περισσότερο από τη βαριά βιομηχανία. Στον αντίποδα, στη Σχοινούσσα δεν γνωρίζουν τι σημαίνει ατμοσφαιρική ρύπανση, καθώς δεν την έχουν βιώσει ποτέ.
Η μεγαλύτερη βιομηχανική ζώνη της Ελλάδας βρίσκεται στα Οινόφυτα, καθώς εκεί βρίσκονται πάνω από 600 εργοστάσια, ενώ στις Σοφάδες Καρδίτσας το 62% των κατοίκων είναι αγρότες.
Τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται στη Δυτική Μακεδονία και στο Ιόνιο, ενώ τα χαμηλότερα στην Κρήτη και ιδίως στα Χανιά που η ανεργία βρίσκεται σε μηδενικά ποσοστά. Στο μεταξύ, στην Ξάνθη, 300 εργαζόμενοι θα χάσουν τις δουλειές τους από την απεγκατάσταση 3 ακόμη εργοστασίων.
Στη Φλώρινα, η θερμοκρασία τον Ιανουάριο αγγίζει τους -25 βαθμούς Κελσίου, όταν τον ίδιο μήνα στη Ρόδο η θερμοκρασία δεν πέφτει κάτω από τους 20 βαθμούς Κελσίου.
Τα μεγαλύτερα ποσοστά αλλοδαπών επί συνολικού πληθυσμού (13-25%) εμφανίζονται στα νησιά Μύκονο, Σκιάθο και Ζάκυνθο, ενώ στη Τζια το 50% των μαθητών είναι αλλοδαποί, όταν στο Νέο Σιδηροχώρι Ροδόπης έχουν εκδοθεί μόλις 10 άδειες παραμονής αλλοδαπών.
Στην Αττική το κατά κεφαλής ΑΕΠ αγγίζει τα 27.380€, ενώ στη Δυτική Ελλάδα φτάνει μόλις τα 13.090€.
Τέλος, στη Σαντορίνη ετησίως οι τουρίστες που την επισκέπτονται ξεπερνούν το 1,5 εκατ., ενώ στο Αγρίνιο παρουσιάζεται η εικόνα των ξενοδοχείων που δεν έχουν επισκέπτες.
Από όλα τα παραπάνω το συμπέρασμα είναι πως η Ελλάδα είναι η χώρα των αντιθέσεων. Και φυσικά έτσι θα παραμείνει, καλώς ή κακώς.

Σημείωση: Πολλά στοιχεία πάρθηκαν από την εφημερίδα «Καθημερινή» και το σχετικό ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στις 23/03/08.

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ

ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ το εθνικιστικό ντελίριο που έχει καταλάβει τους σκοπιανούς, με μπροστάρη τον ελληνικής καταγωγής πρωθυπουργό τους Νίκολα Γκρούεφσκι και ενώ παλιότερα μπορεί και να θύμωνα με τη στάση τους, πλέον απλά γελάω. Μετά το σοκ του ελληνικού βέτο στο Βουκουρέστι, οι σκοπιανοί προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας δείξουν το θυμό τους. Ένας θυμός που φτάνει τελικά στο σημείο οι ίδιοι να γελοιοποιούνται, με αποτέλεσμα πλέον η διεθνής κοινότητα να αντιλαμβάνεται ποιος είναι ο σοβαρός συνομιλητής στις διαπραγματεύσεις για το όνομα, μεταξύ της Ελλάδας και της FYROM.

Οι γελοίες και ανυπόστατου περιεχόμενου επιστολές του πρωθυπουργού Γκρούεφσκι προς τη διεθνή κοινότητα, αλλά και προς τον Έλληνα πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, όπου μιλούσε για «μακεδονική» μειονότητα και «μακεδονική» γλώσσα, η παρακράτηση των νερών του Αξιού ως μέσο πίεσης, παραβιάζοντας φυσικά παλιότερες διμερής συμφωνίες, η… εξέταση DNA των απογόνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που ζουν στα βάθη της Ασίας, ώστε να αποδείξουν πως ο Έλληνας Στρατηλάτης έχει ρίζες από τα… Σκόπια (!!!), η εμφάνιση χάκερς, που «χτύπησαν» ελληνικές ιστοσελίδες απειλώντας τη χώρα μας και το στήσιμο αντιγράφων αρχαιοελληνικών αγαλμάτων έξω από τη βουλή των Σκοπίων, αλλά και σε άλλα δημόσια κτίρια της γείτονος, είναι μερικές από τις αλλοπρόσαλλες κινήσεις των σκοπιανών, για να μας δείξουν το θυμό τους και να μας ασκήσουν… πιέσεις. Εκτός κι αν φανερώνουν κάτι άλλο…

Όπως όλοι γνωρίζουν, ο πρωθυπουργός των Σκοπίων Νίκολα Γκρούεφσκι, κατάγεται από το χωριό Αχλάδα Φλώρινας και το πραγματικό του όνομα είναι Νικόλαος Γκρούγιος, οπότε τι πιο φυσικό να έχει μεγαλώσει ακούγοντας για τα κατορθώματα των Ελλήνων ανά τους αιώνες, αλλά και για τα επιτεύγματα που επέδειξαν στην ανθρωπότητα. Αυτή τη λαμπρή Ιστορία των Ελλήνων θέλει να υποκλέψει ο Νίκολα Γκρούεφσκι και αυτή θέλει να «υιοθετήσει» παράνομα η χώρα του. Δεν είναι τυχαίο ότι αποφεύγει να αναφερθεί στη βουλγαρική καταγωγή του έθνους του, καθώς οι σκοπιανοί αποδεδειγμένα είναι σλαβοβούλγαροι, γιατί ονειρεύεται η χώρα του να γίνει γνωστή μέσω της Ιστορίας των Ελλήνων. Εκεί στηρίζεται και η εμμονή του η χώρα του να ονομάζεται «Δημοκρατία της Μακεδονίας», ώστε να καταφέρει να κλέψει και λίγη λάμψη από την Ιστορία των Ελλήνων. Ο Νίκολα Γκρούεφσκι θαυμάζει πολύ και τον Έλληνα Στρατηλάτη Μέγα Αλέξανδρο, γι’ αυτό και έδωσε το όνομά του στο αεροδρόμιο των Σκοπίων, αγνοώντας (;) φυσικά πως όλα τα ιστορικά τεκμήρια, συν και τα πρόσφατα που έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη στην αγορά της αρχαίας πόλης των Αιγών, μαρτυρούν πως στην Ελλάδα βρισκόταν η παλιά πρωτεύουσα του μακεδονικού βασιλείου του Φιλίππου, πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και όχι στα Σκόπια.

Αυτό είναι που έχει αντιληφθεί και ο πρόεδρος της χώρας Τσερβενκόφσκι και αυτός είναι και ο πραγματικός λόγος που διαφωνεί με τις κινήσεις του Γκρούεφσκι, καθώς ο ίδιος πιστεύει πως η χώρα του δεν πρέπει να υποκλέπτει την Ιστορία μιας άλλης χώρας, αλλά να δημιουργήσει τη δική της. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο που ζήτησε να απομακρυνθούν τα αντίγραφα των αρχαιοελληνικών αγαλμάτων από τα δημόσια κτίρια και να πέσουν οριστικά οι εθνικιστικές κορώνες.

Από την άλλη, οι αυτονομιστές που δρουν στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας και υποστηρίζουν τις θέσεις της σκοπιανής κυβέρνησης, σαφώς και δεν θέλουν να πάνε να ζήσουν στην «πατρίδα» τους, καθώς γνωρίζουν πολύ καλά πως όσα απολαμβάνουν στη χώρα μας, εκεί θα είναι όνειρο απατηλό! Οπότε μένουν μόνο στα βαρύγδουπα λόγια και αφήνουν έκθετο και στην ουσία μόνο τον πρωθυπουργό των Σκοπίων Γκρούεφσκι στο εθνικιστικό του παραλήρημα.

Η κατάσταση είναι πραγματικά για γέλια! Η σκοπιανοί οδηγούνται με μαθηματική ακρίβεια σε παγκόσμια γελοιοποίηση και δυστυχώς δεν βρίσκεται κανείς να ανακόψει τη φόρα που έχει πάρει ο πρωθυπουργός τους, την ώρα μάλιστα που η γειτονική τους Αλβανία προχωράει και εντάσσεται στους ευρωατλαντικούς θεσμούς, ενώ οι ίδιοι κινδυνεύουν να αναδειχθούν σε φτωχούς συγγενείς των συμπατριωτών τους, απ’ την άλλη μεριά των σκοπιανοαλβανικών συνόρων, λόγω της εθνικιστικής επιμονής. Περαστικά σας γείτονες σκοπιανοί!

ΕΜΠΟΡΙΟ ΝΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ, ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
Αντιμέτωπο με κυκλώματα που δρουν στη χώρα μας, συγκεντρώνουν αδέσποτα ζώα, τα στέλνουν στο εξωτερικό δήθεν για υιοθεσία, αλλά στην πραγματικότητα τα προωθούν ως πειραματόζωα σε εταιρείες φαρμάκων και καλλυντικών, αλλά και σε δοκιμές στρατιωτικών όπλων, εκτιμά πως βρίσκεται το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το οποίο δίνει εντολή στις υπηρεσίες λιμανιών, αεροδρομίων και τελωνείων όλης της χώρας να μπλοκάρουν κάθε αποστολή ζώων στο εξωτερικό. Η παρέμβαση του υπουργείου προκαλεί πάντως εμφύλιο στις φιλοζωικές οργανώσεις, καθώς μία μερίδα υποστηρίζει ότι έτσι χάνεται η ευκαιρία να σωθούν αδέσποτα, που πραγματικά θα κατέληγαν σε φιλόζωες οικογένειες, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι η απαγόρευση είναι ορθή και ότι έτσι σταματάει το εμπόριο της φρίκης.

Η αποστολή αδέσποτων ζωών, κυρίως σκύλων, στο εξωτερικό, είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται από ζωοφιλικά σωματεία στη χώρα μας τουλάχιστον μία εικοσαετία. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 περίπου, φιλόζωοι που είχαν επαφές με την Γερμανία και άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, έστησαν ένα δίκτυο μεταφοράς αδέσποτων, για τα οποία δεν υπήρχε ελπίδα να βρεθεί ελληνική οικογένεια να τα υιοθετήσει. Οι φιλόζωοι με δικά τους χρήματα πλήρωναν τη μεταφορά και τη στείρωση των ζωών, κατορθώνοντας με αυτό τον τρόπο να σώσουν παρά πολλά από τους ελληνικούς δρόμους.

Στην προσπάθεια αυτή μπήκαν και αλλά σωματεία στη συνέχεια. Οι πρώτες αντιδράσεις άρχισαν να ακούγονται τα τελευταία χρόνια, όταν διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των ζωών, που έφευγαν για το εξωτερικό, αυξανόταν με γεωμετρική πρόοδο. Επίσημα στοιχεία των φιλοζωικών σωματείων δείχνουν ότι οι υιοθεσίες αδέσποτων ζώων είναι περίπου 8.000-10.000 ετησίως.

Εδώ και δεκαετίες οι φήμες παραμένουν έντονες, ενώ αμερικανικά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια ομολογούν πως προμηθεύονται πειραματόζωα από δημοπρασίες, αγγελίες και από τον… μπόγια της Ισπανίας, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας, της Τουρκίας. Το κόστος για κάθε πειραματόζωο ανέρχεται στα 200-400 ευρώ, ενώ στην Ευρώπη τα πειράματα σε ζώα συντροφιάς υποτίθεται ότι έχουν καταργηθεί με νόμο. Αν και πλέον υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι, για τα ιατρικά και καλλυντικά πειράματα ακόμα χρησιμοποιούνται ζώα, καθώς τυφλώνονται ζώα για να βάφουμε τις βλεφαρίδες μας, θυσιάζονται με τον πιο βασανιστικό τρόπο για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και την ομορφιά. Σκυλιά, γατιά, πίθηκοι, χάμστερ, κουνέλια σακατεύονται, και αφήνονται στη μοίρα τους σπαράζοντας από τους πόνους.

Στην Ελλάδα βάσει του προεδρικού διατάγματος 160/91 απαγορεύεται η χρήση αδέσποτων ζώων για πειραματικούς σκοπούς. Ωστόσο, «ζώα που θα χρησιμοποιηθούν για κάποιο πειραματισμό θα πρέπει να προέρχονται από εγκαταστάσεις εκτροφής ή προμήθειας». Το 86% των πειραματόζωων χειρουργείται χωρίς νάρκωση. Οι επεμβάσεις είναι εξαιρετικά επώδυνες, ενώ οι «γιατροί» πολλές φορές αφαιρούν τις φωνητικές χορδές των ζώων για να μην… ενοχλούνται από τις σπαρακτικές κραυγές που φέρνει ο αβάσταχτος πόνος, κατά τη διάρκεια του πειράματος. Πολλές φορές, αν το ζώο επιζήσει μετά το πείραμα, αφήνεται παρατημένο, χωρίς την παραμικρή μετεγχειρητική περίθαλψη. Εφόσον πεθάνει, είναι τυχερό, αν όμως ζήσει θα οδηγηθεί στο επόμενο πείραμα...

Σημείωση: Συγχαρητήρια στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα", που αναφέρθηκε πρώτο στο συγκεκριμένο γεγονός και ακολουθήσαμε οι υπόλοιποι...

ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ...

*Άκουσα να λένε πως στελέχη της κυβέρνησης του Σαλί Μπερίσα, στην Αλβανία, έχουν βάλει στο μάτι τα «φιλέτα» της Χιμάρας, ενώ ήδη περίπου 10.000 στρέμματα γης, που ανήκαν σε Έλληνες, πέρασαν με συνοπτικές διαδικασίες σε αλβανικά χέρια και από εκεί σε διεθνείς επενδυτικές εταιρίες, όπου ετοιμάζονται να κατασκευάσουν πολυτελέστατα ξενοδοχεία, σε μια προσπάθεια να μετατρέψουν την περιοχή σε ακριβό τουριστικό θέρετρο. Το γεγονός δεν προβληματίζει άραγε το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών;

*Άκουσα να λένε πως η κυβέρνηση προτίθεται να ελληνοποιήσει 200.000 Αλβανούς, με… θολές διαδικασίες φυσικά, εν όψει εκλογών, ακολουθώντας το παράδειγμα του ΠΑΣΟΚ, στις εκλογές του 2000, όπου και κέρδισε χάρης τους… «Βορειοηπειρώτες». Να σημειώσω πως μέχρι σήμερα η ελληνική υπηκοότητα έχει δοθεί μόλις σε 14.000 Βορειοηπειρώτες, οι οποίοι υποβάλλουν περίπου 500 αιτήσεις τον μήνα, ενώ με τις νέες ρυθμίσεις της ΝΔ, ο ρυθμός κατάθεσης των αιτημάτων ελληνοποίησης θα πολλαπλασιαστεί, αγγίζοντας τις 3.000 αιτήσεις τον μήνα!

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥΣ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
Οι καλοκαιρινές μας διακοπές στη Ζάκυνθο είχαν ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς. Οι ημέρες περνούσαν ευχάριστα και παρά τις… καλοκαιρινές γκρίνιες που πολλές φορές κάνουν απρόσμενα την εμφάνισή τους, η ξαφνική παρουσία δύο ακόμα φίλων από τη Θεσσαλονίκη, μας γέμισε με χαρά.

Στην επιστροφή τίποτα δεν προμήνυε αυτό που μας συνέβη, καθώς μια ξαφνική αδιαθεσία του Γιώργου, ακριβώς στο χωριό Μυρσίνη του νομού Ηλείας, μας αναστάτωσε και μας τρόμαξε, εμένα δηλαδή, γιατί ο Ανδρέας και ο άλλος Γιώργος φάνηκαν πιο ψύχραιμοι από εμένα. Η κατάσταση της υγείας του Γιώργου απαιτούσε την άμεση μεταφορά του σε νοσοκομείο με ασθενοφόρο. Και εκεί άρχισε ο Γολγοθάς μας, καθώς όταν απευθυνθήκαμε στο Κέντρο Υγείας της Γαστούνης, μας ενημέρωσαν πως δεν υπήρχε ασθενοφόρο, ενώ όταν αναζητήσαμε ασθενοφόρο από το Κέντρο Υγείας Αμαλιάδας, μας έκλεισαν κατάμουτρα το τηλέφωνο. Η αγένεια και η απανθρωπιά σε όλο της το μεγαλείο! Επιεικώς απαράδεκτοι!

Αναζητήσαμε την… τύχη μας στο νοσοκομείο του Πύργου, όπου μετά την αρχική τους άρνηση και τις μετέπειτα υστερικές μου φωνές, ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου αποφάσισε να μας στείλει τελικά ασθενοφόρο. Και παρά την άρνηση που εισέπραξα αρχικά, μετά συγκινήθηκα με το ενδιαφέρον που υπέδειξε ο υπάλληλος, καθώς μας τηλεφωνούσε κάθε 5 λεπτά, για να ενημερωθεί για την κατάσταση του ασθενούς, μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο στη Μυρσίνη.

Όση ώρα ο Γιώργος καθόταν στο προαύλιο της εκκλησίας, έχοντας ενοχλήσεις στην καρδιά, κάτοικοι της Μυρσίνης έτρεξαν να μας βοηθήσουν ή να καλέσουν κάποιον τοπικό γιατρό. Το ενδιαφέρον τους μας συγκίνησε πολύ. Τελικά ακόμα και σήμερα υπάρχει ανθρωπιά…

Το ασθενοφόρο ήρθε και μας μετέφερε στο Κέντρο Υγείας της Γαστούνης. Από εκεί και πέρα ο Γολγοθάς μας τελείωσε, καθώς όλα λειτούργησαν άψογα. Γιατροί και νοσηλευτές μας περίμεναν στο Κέντρο Υγείας της Γαστούνης και αμέσως, συνοδεία γιατρού, μας μετέφεραν στο νοσοκομείο του Πύργου για περαιτέρω εξετάσεις.

Το νοσοκομείο του Πύργου είναι σχετικά καινούριο, ωστόσο αυτό δεν μετράει τόσο, όσο ότι οι γιατροί που το στελεχώνουν είναι πολύ σοβαροί και σπουδαίοι επιστήμονες. Έπεσαν όλοι πάνω από τον Γιώργο, τον εξέτασαν και μας κράτησαν μέχρι να δούμε πως θα πάει η κατάστασή του. Δεν έφυγαν στιγμή από τα επείγοντα και εξέτασαν όλους τους ασθενείς που ήρθαν εκείνη την ημέρα, με απίστευτο ζήλο και προσήλωση στην επιστημονική τους δουλειά. Αργά το βράδυ, μας είπαν να φύγουμε, καθώς όλες οι εξετάσεις που κάναμε δεν έδειξαν τίποτα ανησυχητικό. Μας έδωσαν τις πολύτιμες συμβουλές τους και αποχωρήσαμε…

Θέλω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω τους γιατρούς του καρδιολογικού τμήματος του νοσοκομείου του Πύργου, το νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και τους τραυματιοφορείς για την αμέριστη φροντίδα που επέδειξαν στον Γιώργο, καθώς και τους γιατρούς στο Κέντρο Υγείας της Γαστούνης. Μακάρι όλοι οι συνάδελφοί τους να λειτουργούσαν με τον ίδιο τρόπο. Μακάρι να ενδιαφέρονται όλοι τόσο πολύ για τους ασθενείς τους και μακάρι όλοι να βρίσκονται πάντα στις θέσεις όταν έχουν εφημερία, πράγμα σπάνιο στις μέρες μας. Αυτοί οι άνθρωποι πραγματικά σώζουν ζωές.

Θέλω να ευχαριστήσω επίσης τον υπάλληλο του τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου του Πύργου, που ήταν σε υπηρεσία εκείνο το μεσημέρι της 18ης Αυγύστου 2008 και μας έστειλε άμεσα ασθενοφόρο, αλλά και για το ενδιαφέρον του, καθώς κάθε 5 λεπτά ζητούσε να μάθει την υγεία του ασθενή, μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο και να του ζητήσω συγνώμη για τις… υστερικές φωνές μου. Ιδιαίτερα, τον γιατρό που συνόδευσε τον Γιώργο με το ασθενοφόρο από το Κέντρο Υγείας της Γαστούνης έως το νοσοκομείο του Πύργου, αλλά και τον γιατρό του νοσοκομείου που ανέλαβε την ιατρική φροντίδα του. Ζητώ συγνώμη, αλλά μέσα στο άγχος μου δεν συγκράτησα τα ονόματά τους.

Επίσης, να ευχαριστήσω την κυρία που κάθεται ακριβώς απέναντι από την εκκλησία της Μυρσίνης, καθώς μόλις αντιλήφθηκε τι συνέβη, ήρθε να μας βοηθήσει, μας έδωσε τα τηλέφωνα από το νοσοκομείο Πύργου και των κοντινών Κέντρων Υγείας, τηλεφώνησε σε γιατρό, για να μας πει τι πρέπει να κάνουμε, αλλά και απομάκρυνε τους περαστικούς, για να μπορέσει ο Γιώργος να ηρεμήσει.

Τέλος, μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να ευχαριστήσω τον Ανδρέα και τον Άρη, αλλά κυρίως τον Γιώργο, που στάθηκε σε μένα και τον Γιώργο σαν αδερφός. Τον ευχαριστώ και ελπίζω κάποτε να του το ξεπληρώσω. Μου απέδειξε με τη στάση του πως τελικά η φιλία παραμένει το πιο δυνατό πράγμα στον κόσμο…

Όταν η ζωή ενός ασθενή κινδυνεύει, τελικά το βασικότερο όλων είναι πόσο γρήγορα θα καταφτάσει σε αυτόν το ασθενοφόρο. Αυτό οφείλουν να το συνειδητοποιήσουν στο Κέντρο Υγείας της Αμαλιάδας και να μην κλείνουν άλλη φορά το τηλέφωνο σε κάποιον που ζητάει τη βοήθειά τους. Επίσης, όσοι από εσάς που διαβάζετε αυτό το κείμενο, έχετε την οικονομική δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μια δωρεά, ας είναι αυτή η αγορά ενός ασθενοφόρου. Πιστέψτε με, θα σώσετε πολλές ζωές… Θα γίνετε ο φύλακας- άγγελος πολλών ασθενών.

Εύχομαι υγεία κυρίως σε όλους σας.

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΣΤΟ RAN.TA.R.

Καλό φθινόπωρο σε όλους. Μετά και την επιστροφή μου από τις καλοκαιρινές μου διακοπές, τώρα πλέον θα τα λέμε πιο συχνά.
Προσεχώς μπορείτε να διαβάσετε:

-> Εθνικιστικό ντελίριο από τους Σκοπιανούς, που διακαής τους πόθος είναι να γίνουν Έλληνες! Σκοπός τους η υφαρπαγή της ελληνικής ιστορίας και του ελληνικού πολιτισμού, σε μια προσπάθεια να γίνουν σεβαστοί από την ανθρωπότητα και να αποκτήσουν υπόσταση. Πρωτοστάτης σε αυτήν την προσπάθεια ο ελληνικής καταγωγής εθνικιστής πρωθυπουργός της γειτονικής χώρας Νίκολας Γκρούεφσκι (ή αλλιώς Νικόλαος Γκρούγιος, όπως είναι το πραγματικό του όνομα).
-> Αδέσποτα ζώα χρησιμοποιούνται για πειράματα, ακόμα και από ελληνικά πανεπιστήμια και γίνονται στόχος για να θησαυρίσουν χιλιάδες παράνομα κυκλώματα, που τα στέλνουν στο εξωτερικό σε εργαστήρια, με αποτέλεσμα να θανατωθούν…

Και ακόμα πάρα πολλά, από το ran.ta.r. της ενημέρωσης.

Τρίτη 12 Αυγούστου 2008

ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ… ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ
Οι 29οι Ολυμπιακοί Αγώνες μόλις ξεκίνησαν, στο Πεκίνο (σημαίνει «Πρωτεύουσα του Βορρά»), που αριθμεί πληθυσμό ίσο και περισσότερο με τον πληθυσμό όλης της Ελλάδας.


156 Έλληνες αθλητές συμμετέχουν στη φετινή Ολυμπιάδα, αριθμός- ρεκόρ για την ελληνική αποστολή, σε αγώνες εκτός του ελληνικού εδάφους, από την οποία απουσιάζουν μεγάλα ονόματα αθλητών μας, λόγω ηλικίας ή λόγω προσωπικών τους αποφάσεων. Συνολικά 204 χώρες λαμβάνουν μέρος (αποχώρησε τελευταία στιγμή το Μπρουνέι), αριθμός πρωτοφανές στην ιστορία των Ολυμπιακών αγώνων, ενώ 10.500 αθλητές θα λάβουν μέρος συνολικά σε όλα τα αγωνίσματα.

Στην Κίνα επικρατεί κλίμα ενθουσιασμού (παρά τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια που ξοδεύτηκαν για τη διοργάνωση, την οποία καθιστούν την πλέον ακριβότερη Ολυμπιάδα όλων των εποχών) και οι Κινέζοι θεωρούν το γεγονός μοναδικό στα χρονικά της χώρας τους. Άλλωστε εδώ και έναν αιώνα η Κίνα επιδίωκε να «φιλοξενήσει» τους Ολυμπιακούς αγώνες στο έδαφός της και τελικά τα κατάφερε! Για το κομμουνιστικό καθεστώς μάλιστα η διοργάνωση της Ολυμπιάδας ήταν μια μοναδική ευκαιρία για να προβάλλει στον πλανήτη τη νέα, σύγχρονη, αναγεννημένη Κίνα, στην οποία όμως δεν παύουν να καταπατούνται βάναυσα τα ανθρώπινα δικαιώματα, να εκτελούνται κάθε χρόνο εκατοντάδες άνθρωποι, να υπάρχει έντονη λογοκρισία και φυσικά πολιτική καταπίεση, με κορύφωση τα δραματικά γεγονότα που συμβαίνουν στο Θιβέτ.

Για να απολαύσουν οι αθλητές, οι επίσημοι, οι τουρίστες, αλλά και οι ίδιοι οι Κινέζοι το «θαύμα» αυτό που συντελέστηκε στην Κίνα, χρειάστηκε για 7 ολόκληρα χρόνια να δουλεύουν νυχθημερόν χιλιάδες εργάτες, με μισθούς πείνας, που βέβαια ήδη στοιβάχθηκαν με… συνοπτικές διαδικασίες σε τρένα και επέστρεψαν στα χωριά τους, τώρα που ξεκίνησε η μεγάλη γιορτή του αθλητισμού. Μαζί τους και εκατομμύρια άστεγοι, που περιφέρονταν… άσκοπα στους δρόμους και τα πάρκα του Πεκίνου.

Επίσης, δόθηκαν μαθήματα καλής διαγωγής στους κατοίκους της κινεζικής πρωτεύουσας. Τους απαγόρευσαν να… κάνουν την ανάγκη τους στη μέση του δρόμου (όπως συνηθίζουν) και να φτύνουν στα πεζοδρόμια, ζήτησαν από τους ταξιτζήδες να μην κατεβάζουν τους τουρίστες εάν δεν ξέρουν στα… κινέζικα να τους πούνε που θέλουν να πάνε, απαίτησαν από τους οδηγούς να σεβαστούν- επιτέλους- τον ΚΟΚ και προσπάθησαν να τους πείσουν να μην… κλέβουν τη σειρά προτεραιότητας από τους υπόλοιπους, ούτε να σηκώνουν τις μπλούζες τους όταν ιδρώνουν από τη ζέστη και την υγρασία.

Η πόλη θυμίζει σε πολλούς φρούριο. Πάνω από 100.000 ειδικοί αστυνομικοί και κομάντος φυλάσσουν τις αθλητικές εγκαταστάσεις, ενώ μετά και τις απειλές ισλαμικής οργάνωσης, για τρομοκρατικό χτύπημα κατά τη διάρκεια των αγώνων, η οργανωτική επιτροπή αναγκάστηκε να ακυρώσει και πολλές φιέστες που θα λάμβαναν χώρα στα πάρκα του Πεκίνο.

Η Κίνα αναγκάστηκε να ξοδέψει περισσότερα από 42 δισεκατομμύρια δολάρια για τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, έχτισε 12 νέες αθλητικές εγκαταστάσεις και 25 ανακαίνισε, δημιούργησε 134.200 στρ. νέες ζώνες πρασίνου, ενώ φυτεύτηκαν 4 δισεκατομμύρια λουλούδια και φυτά, σε μια προσπάθεια να καθαρίσει η ατμόσφαιρα και να μπορέσουν οι αθλητές να αγωνιστούν. Το ατμοσφαιρικό άλλωστε ήταν και η μεγάλη «πληγή» των Αγώνων, γι’ αυτό οι Κινέζοι διοργανωτές απομάκρυναν από την ευρύτερη περιοχή του Πεκίνου εκατοντάδες εργοστάσια και ανέστειλαν τη λειτουργία πολλών βιομηχανιών, μη διστάζοντας να θέσουν σε κίνδυνο την παραγωγική διαδικασία της χώρας, ενώ δημιούργησαν νέα δάση στις παρυφές της πόλης. Επίσης, ζητήθηκε ο περιορισμός 3,3 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στους δρόμους του Πεκίνου κατά τη διάρκεια των αγώνων και αντικατέστησαν με οχήματα νέας τεχνολογίας 2.000 νέα λεωφορεία και 5.000 ταξί. Τέλος, 6.000 άτομα υποχρεώθηκαν να μετακινηθούν από την πρωτεύουσα, αν και ανεπίσημα ο αριθμός αυτός αγγίζει τα 1,5 εκατομμύρια άτομα.

ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ «ΠΟΛΕΜΟ» ΜΕ ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ Η ΔΟΕ
Κι αν η Οργανωτική Επιτροπή του Πεκίνου έχει να ασχοληθεί με την άρτια διοργάνωση των Αγώνων, τη ΔΟΕ την απασχολούν άλλα θέματα, όπως αυτό του ντόπινγκ. Σύμφωνα με τον Βέλγο πρόεδρο της ΔΟΕ Ζαγκ Ρογκ, στη φετινή Ολυμπιάδα αναμένονται τουλάχιστον 40 κρούσματα ντόπινγκ, λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας του αντιντόπινγκ, ενώ ήδη πολλοί παλιοί αθλητές στρέφονται κατά της ΔΟΕ (όπως ο Καρλ Λιούις), λέγοντας πως η Επιτροπή κάνει τα «στραβά» μάτια και πραγματοποιεί μόνο επιλεκτικούς ελέγχους.

Η Ελλάδα μετρά ήδη έναν αθλητή που βρέθηκε ντοπαρισμένος, την ημέρα της τελετής έναρξης των Αγώνων. Ο Τάσος Γκούσης, πρωταθλητής του στίβου, βρέθηκε θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ, που πραγματοποίησε η ΕΣΚΑΝ, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί από τους Αγώνες, αν και ο ίδιος δηλώνει πως πρόκειται για συνωμοσία και πως ποτέ δεν έχει πάρει απαγορευμένες ουσίες. Από την άλλη, η Κατερίνα Θάνου, η οποία τελικά δεν θα συμμετέχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008, όχι γιατί βρέθηκε ντοπαρισμένη (το τελευταίο διάστημα ελέγχεται συστηματικά), αλλά γιατί -σύμφωνα με το Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΔΟΕ, που την απέκλεισε- με τα γεγονότα του Αυγούστου του 2004, όπου απέφυγε να περάσει έλεγχο ντόπινγκ και «σκηνοθέτησε» με τον Κώστα Κεντέρη το τροχαίο ατύχημα, αμαύρωσε το Ολυμπιακό Ιδεώδες.

Η ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ
Όσον αφορά την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου, σαφώς και ήταν εντυπωσιακή, ενώ ήταν έντονα τα στοιχεία που είχε δανειστεί από τις Τελετές Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Μόσχας και της Αθήνας. Δεν ξέρω αν μπορεί να συγκριθεί με αυτή της χώρας μας, το 2004, (πιστεύω πως όχι), αλλά κατάφερε σίγουρα να εντυπωσιάσει τα δισεκατομμύρια των ανθρώπων που την παρακολούθησαν ζωντανά ή μέσα από τις τηλεοράσεις τους. Μελανό σημείο της τελετής, όταν η Ελλάδα εισερχόταν ως πρώτη χώρα στο στάδιο «Φωλιά του Πουλιού», οι Κινέζοι διοργανωτές έδειχναν στους τηλεοπτικούς δέκτες τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο και τη σύζυγό του, ως εκπρόσωπους της χώρας μας…

Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ
Οι Σκοπιανοί άδραξαν την ευκαιρία, μέσω της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων και προσπάθησαν ακόμα μια φορά να προκαλέσουν τη χώρα μας, με αφορμή το όνομα «Μακεδονία». Κατά την είσοδό τους στη «Φωλιά του Πουλιού» ετοιμάστηκαν να φορέσουν κασκόλ που έγραφαν «Μακεδονία», έγιναν όμως αντιληπτοί από τη ΔΟΕ, η οποία και τους απηύθυνε αυστηρή προειδοποίηση να βγάλουν τα κασκόλ και να μην τολμήσουν να φωνάξουν μέσα στο γήπεδο οτιδήποτε έχει σχέση με το όνομα «Μακεδονία», διαφορετικά θα αποβαλλόντουσαν από του Αγώνες. Οι Σκοπιανοί αναγκάστηκαν να αναδιπλωθούν και συνειδητοποίησαν πως οι «μαγκιές» τους δεν μπορούν να περάσουν σε τέτοιους είδους αθλητικές οργανώσεις, όπου οι ΗΠΑ δεν έχουν καμία αρμοδιότητα και αδυνατούν να τους… προστατεύσουν.

ΚΟΥΡΕΛΙΑΣΤΗΚΕ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ
Και ενώ στο Πεκίνο τα πυροτεχνήματα έκαναν τον ουρανό να λάμπει, στη Γεωργία, στη Νότια Οσετία, ο ουρανός έλαμψε από τις βόμβες, που αντήλλαξαν Ρωσία- Γεωργία. Για πρώτη φορά στα χρονικά, την ημέρα έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, ξεκινάει πόλεμος, αντίθετα από την Ολυμπιακή Εκεχειρία, που προστάζει όλα τα κράτη να κηρύξουν ειρήνη, για όσες μέρες διαρκούν οι Ολυμπιακοί Αγώνες…
Δυστυχώς, ο πόλεμος δεν κοιτάει ούτε αγώνες, ούτε εκεχειρίες. Ο πόλεμος μετράει μόνο νεκρούς…

10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
*Σε όλες τις διοργανώσεις, πάντα η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που εισέρχεται στο στάδιο, τιμής ένεκεν, λόγω του ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες ξεκίνησαν από εμάς.
*2 φορές έχουν γίνει οι Αγώνες σε τέσσερις πόλεις: Αθήνα, Λονδίνο, Παρίσι, Λος Άντζελες.
*3 φορές αναβλήθηκαν οι αγώνες, λόγω πολέμων. Το 1916, λόγω του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, και τις χρονιές 1940 και 1944, εξαιτίας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
*Σε 9 διοργανώσεις, από τις 28, η ελληνική ομάδα δεν πήρε κανένα μετάλλιο.
*18 μετάλλια έχει κατακτήσει η Σοβιετική αθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής Λαρίσα Λατίνινα, η οποία συμμετείχε στους αγώνες του 1956, του 1960 και του 1964, επίδοση που είναι η κορυφαία της Ιστορίας.
*46 μετάλλια πήρε η χώρα μας το 1896, επίδοση που είναι η κορυφαία και είχε επιτευχθεί στην Αθήνα, όπως και η δεύτερη καλύτερη, που είναι τα 16 μετάλλια του 2004.
*104 μετάλλια έχει κατακτήσει η χώρα μας συνολικά, από το 1896 έως το 2004.
*Το 1913 ήταν η χρονιά που δια χειρός Πιερ ντε Κουμπερτέν δημιουργήθηκαν οι πέντε ολυμπιακοί κύκλοι, το έμβλημα που είναι πλέον το πλέον αναγνωρίσιμο στον πλανήτη.
*Το 1936 ήταν η χρονιά που έγινε η πρώτη λαμπαδηδρομία για τους αγώνες του Βερολίνου και ήταν ιδέα του υπουργού Προπαγάνδας της ναζιστικής Γερμανίας, Γιόζεφ Γκέμπελς.
*10.651 αθλητές και αθλήτριες συμμετείχαν το 2000 στο Σίδνεϋ κι αυτό είναι το ρεκόρ συμμετοχών στην ιστορία των Αγώνων.

Καλή επιτυχία στους Έλληνες αθλητές μας!

Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!! ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ!!!

ΟΙ "ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ"

Η συνέχεια του διαλόγου:
Σουφλιάς: Βουλγαράκη, κόψε τις χαζομάρες και πες μας με ποιο απο τα 5 κότερά σου θα πάμε στη Μύκονο.
Παυλόπουλος: Αν ήταν μαζί μας και ο Σπήλιος, θα μας πήγαινε πετώντας.
Καραμανλής: Άσε, θυμάμαι την πτήση του, που μας πήγε από Μύκονο- Αθήνα και κόντεψα να ξεράσω 10 φορές!
Βουλγαράκης: Με μένα πάντως καπετάνιο, θα πάμε γ*******ς στη λατρεμένη Μύκονο!

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Παπανδρέου:Εσύ έφερες μαζί σου το ποδήλατο;
Άγνωστη: Όχι, πρόεδρε. Εδώ ήρθε για να κολυμπήσω, όχο για να κάνω ποδήλατο.
Παπανδρέου: Ούτε κι εγώ πήρα το δικό μου. Δεν με άφησε η μητέρα μου. Κι εγώ τώρα με ποιανού ποδήλατο θα πέσω;;;

ΟΙ ΦΙΛΟΙ

Μεϊμαράκης: Γιώργο μου, κι εσύ στα στενά της Μυκόνου;
Βουλγαράκης: Ναι, ψάχνω τον πρόεδρο. Για να τον πάρω τηλέφωνο. Μάλλον θα χλαπακιάζει στου Φιλιππή.
Μεΐμαράκης: Ωχ, εγώ να φεύγω. Πες πως δεν με είδες. Υποτίθεται πως βρίσκομαι στην Κω, για να επισκεφτώ φυλάκια!

ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ
Πάγκαλος: Δεν με χέζετε όλοι σας, καλοκαιριάτικα!

Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣΨωμιάδης: Η κλίκα των Αθηνών κάνει τις διακοπές του και ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, καβάλα στο άλογό του και χωρίς τη μάσκα του Ζορό, κρατάει Θερμοπύλες, για να μην πέσει η θεαματικότητα στις πρωινές εκπομπές των τηλεοπτικών καναλιών. Τουλάχιστον θα έχω την ευκαιρία να πάω στην Χαλκιδική, ως κριτής για τα καλλιστεία "Μις Δεύτερο Πόδι"

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

ΣΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΤΟ ΚΑΙΡΟ, ΤΑ ΛΟΓΟΤΥΠΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΑΝ!

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ Η ΕΡΤ ΚΑΙ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ
Έλληνα φορολογούμενε, που κάθε μέρα η ακρίβεια σου χτυπάει την πόρτα και φτάνεις πολλές φορές σε σημείο να μην έχεις να φας, μήπως γνωρίζεις πόσο πλήρωσες για τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ; 1.200.000,00€ ή για να στο πω σε δραχμές, 408.900.000 δρχ!!!

Μην αγριεύεις νεοέλληνα, σκέψου μόνο πως χρειάστηκαν οχτώ μήνες δουλειά, ώστε τα δύο μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα στούντιο του Λονδίνου, με τους κορυφαίους επαγγελματίες, για να σου φτιάξουν αυτά τα… υπέροχα (…) λογότυπα των κρατικών καναλιών ΕΤ1, ΝΕΤ και ΕΤ3, που βλέπεις πάνω δεξιά στην οθόνη της τηλεόρασής σου.

Στο… μεγάλο αυτό γεγονός αναφέρθηκε και ο υπουργός Επικρατείας Θοδωρής Ρουσόπουλος, ο οποίος απαντώντας σε ερώτηση του προέδρου του ΛΑΟΣ Γιώργου Καρατζαφέρη, υπεραμύνθηκε της «ταρίφας» των 1.200.000,00€ που πρέπει να πληρώσουμε όλοι εμείς για τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, λέγοντας μάλιστα πως την ίδια ακριβώς δουλειά έκαναν και τα ιδιωτικά κανάλια, πληρώνοντας μάλιστα περισσότερα χρήματα, παρόλο που η ΕΡΤ έπρεπε να πληρώσει τα πιο πολλά, καθώς μιλάμε για τρία κανάλια.

Οπότε νεοέλληνα, είσαι και τυχερός! Γιατί γκρινιάζεις; Αυτό σου λέει και ο κύριος Ρουσόπουλος, ο οποίος αν το καλοσκεφτείτε, με βίλα στην Πάρο, στο Καπανδρίτη και που αλλού, ούτε ο ίδιος δεν ξέρει, δεν θα έχει και πρόβλημα φαντάζομαι να δώσει το μερίδιο που του αναλογεί για τα τρία λογοτυπάκια. Μήπως να πληρώσει και το δικό μου μερίδιο;;;

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ... ΙΑΤΡΙΚΑ

*Η ελονοσία, που μεταδίδεται από τα κουνούπια, προσβάλλει κάθε χρόνο μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους, από τους οποίους ένα έως τρία εκατομμύρια τελικά υποκύπτουν στην ασθένεια -το 90% αυτών των θυμάτων καταγράφεται στην Αφρική. Ο ΟΗΕ ήδη ξεκίνησε νέα πρωτοβουλία, ώστε μέχρι το 2010 ολόκληρη η Αφρική να έχει πρόσβαση σε κουνουπιέρες και άλλα βασικά μέτρα ελέγχου της ασθένειας.

*Στην πρόληψη εναντίον του καρκίνου του μαστού, βοηθά ο καφές, σύμφωνα τουλάχιστον με μελέτες σουηδικών πανεπιστημίων. Το αλκοόλ αντίθετα αυξάνει τις πιθανότητες για μια γυναίκα να νοσήσει.

*Το σέλινο δεν κάνει καλό μόνο στη διατροφή, αλλά και στην ψυχική υγεία, σύμφωνα τουλάχιστον με τους ερευνητές, όπου ανακάλυψαν πως το σέλινο ενισχύει την άμυνα του οργανισμού κατά της νόσου Αλτσχάιμερ και της σπογγώδους εγκεφαλοπάθειας.

ΛΕΥΚΑΔΑ vs ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ
Το πρώτο μέρος των διακοπών μου τελείωσε. Με ανυπομονησία τώρα περιμένω τον 15Αυγουστο για να φύγω πάλι λίγες ημέρες στην αγαπημένη μου Ζάκυνθο. Ανέκαθεν τα νησιά του Ιονίου αποτελούσαν πρώτη επιλογή για τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Έτσι και φέτος, που επισκέφθηκα τη Λευκάδα για δεύτερη φορά και την Κεφαλλονιά για πρώτη.

Όταν επισκέφθηκα πέρσι για πρώτη φορά τη Λευκάδα, έμεινα μαγεμένος από την ομορφιά της και τους ανθρώπους της. Έμεινα τότε σε ένα ειδυλλιακό μέρος, τη Βασιλική, πήγα σχεδόν σε όλες τις παραλίες του νησιού και έκανα και μια μικρή κρουαζιέρα το γύρω της Λευκάδας, στον Σκορπιό και στο Φισκάρδο της Κεφαλλονιάς.

Φέτος, μαζί με δυο πολύ καλούς μου φίλους είπαμε να επαναλάβουμε το ταξίδι μας στη Λευκάδα, αλλά να το συνδυάσουμε και με τη Κεφαλλονιά, που δεν είχε τύχει ποτέ να την επισκεφθούμε. Πάμε να δούμε λοιπόν τα καλά και τα κακά του κάθε νησιού, δίχως φυσικά να θέλω να μεροληπτήσω υπέρ κάποιου από τα δύο.

Πρόσβαση: Στη Λευκάδα δεν παίρνουμε αυτοκίνητο, λόγω της γέφυρας που υπάρχει, ενώ στην Κεφαλλονιά θα αναγκαστούμε…
Βενζίνη: Πανάκριβη στην Κεφαλλονιά, λίγο πιο φθηνή στη Λευκάδα.
Διαμονή: Λευκάδα (περιοχή Καλαμίτσι, περίπου 20χλμ από τη Λευκάδα)= 65,00€ τρίκλινο, Κεφαλλονιά (περιοχή Καραβάδος, περίπου 10χλμ από το Αργοστόλι)= 40,00€ τρίκλινο.
Οι τιμές ιδιαίτερα χαμηλές και φυσικά αναρωτηθήκαμε γιατί να έχουν πέσει τόσο. Όπως μας είπαν και στα δυο νησιά, λόγω της έντονης φημολογίας για επικείμενο σεισμό στην περιοχή, ο τουρισμός φέτος είναι μειωμένος, οπότε και οι τιμές πήραν την κατρακύλα… Ιδανικοί προορισμοί λοιπόν για μια οικογένεια, εάν φυσικά δεν πιστεύουν στις φήμες περί μεγάλου σεισμού. Όσον αφορά τη Λευκάδα, παζαρέψτε το δωμάτιο. Εμείς μάθαμε πως οι διπλανοί μας με παζάρια νοικιάσαν το δωμάτιο στα 55,00€.
Οδικό Δίκτυο: Ασχολίαστο και για τα δυο νησιά… Στην Κεφαλλονιά θα αναγκαστείτε να οδηγείτε πολλές ώρες για να φτάσετε σε μια παραλία. Φοβερό μειονέκτημα…
Φυσικό τοπίο: Άριστο και στα δυο νησιά!
Προσεγμένοι χώροι: Σαφώς η Κεφαλλονιά υπερτερεί, καθώς όλοι οι οικονομικά ευκατάστατοι του νησιού, προσφέρουν πολλά χρήματα στην πατρίδα τους. Η Λευκάδα φαντάζει ως ο φτωχός συγγενής.
Νυχτερινή ζωή: Υπερτερεί η Κεφαλλονιά, καθώς η Λευκάδα ενδείκνυται για παρέες που διασκεδάζουν περισσότερο στις παραλίες, ανάβοντας φωτιές και κάνοντας νυχτερινό μπάνιο.
Φιλοξενία: Οι Λευκαδίτες βρίζονται μεταξύ τους. Με τους τουρίστες έχουν πολύ καλή συμπεριφορά. Οι Κεφαλλονίτες λίγο σνομπ, καθώς θεωρούν πως είναι οι… «ηγέτες» του Ιονίου.
Παραλίες: Τελευταίο άφησα το πιο σημαντικό για ένα νησί. Τις παραλίες του. Ας ξεκινήσω από τη Λευκάδα. Μαγευτικές παραλίες και πεντακάθαρα νερά. Συγχαρητήρια στους τοπικούς φορείς που δεν έχουν μετατρέψει όλες τις παραλίες τους σε οργανωμένες, παρά μόνο ένα μικρό κομμάτι κάθε παραλίας. Βράχια, απέραντες αμμουδιές και καταγάλανα νερά συνθέτουν ένα μαγευτικό σκηνικό, που δεν το χορταίνεις. Ο γυμνισμός επιτρέπεται παντού, όπως και το ελεύθερο κάμπινγκ, γεγονός που προσελκύει στο νησί πολύ νεολαία. Γενικά, ό,τι πιο ωραίο έχω ζήσει από παραλίες. Συγχαρητήρια ακόμα μια φορά στους Λευκαδίτες που δεν έχουν επιτρέψει το νησί τους να γίνει μία οργανωμένη συντεχνία, που θα τα «αρπάζει» από τους τουρίστες.
Στη Κεφαλλονιά, πέρα από το πολύ ωραίο τοπίο και τις καθαρές θάλασσες, θα συναντήσετε ακριβώς τα αντίθετα. Ταμπέλες που προειδοποιούν πως απαγορεύεται ο γυμνισμός και διώκεται ποινικά (!!!), μηδέν νεολαία, απαγόρευση του ελεύθερου κάμπινγκ, πλήθος οργανωμένων παραλιών, ενώ για να βρείτε μία απομονωμένη πρέπει να περπατήσετε χιλιόμετρα, δύσκολη η πρόσβαση σε παραλίες που δεν είναι οργανωμένες και χλιδάτες βίλες που εμποδίζουν τους λουόμενους να κολυμπήσουν στη θάλασσα. Κοινώς, απαράδεκτα πράγματα!

Από τα παραπάνω μπορείτε να καταλάβετε ότι και του χρόνου πάλι τη Λευκάδα θα επισκεφθώ, ενώ στην Κεφαλλονιά ούτε που σκέφτομαι να ξαναπατήσω. Παραπάνω είπα πως θα προσπαθήσω να μην μεροληπτήσω υπέρ κάποιου από τα δύο νησιά, αλλά νομίζω πως ο κάθε τουρίστας έχει το δικαίωμα να γνωρίζει. Να γνωρίζει π.χ., πως για να μπει σε ένα σπήλαιο, αυτό της Δρογκαράτης, στην Κεφαλλονιά, με σπασμένους σταλαχτίτες και σταλαγμίτες, που δεν έχει και τίποτα αξιόλογο να δει, θα πληρώσει 5,00€, ενώ για να επισκεφθεί το σπήλαιο της Μελλισάννης, πάλι στην Κεφαλλονιά και να κάνει μια βαρκάδα 5 λεπτών στο εσωτερικό της λίμνης, θα πληρώσει 7,00€, που ούτε κι αυτό τα αξίζει αυτά τα χρήματα. Άσε που έχουν κλείσει και την είσοδο του παρατηρητηρίου για να μην βλέπεις τη λίμνη (τζάμπα) από ψηλά, αλλά να σε αναγκάζουν να την επισκεφθείς και να πληρώσεις.

Δεν θα επεκταθώ. Τέλος, μόνο θέλω να πω πως αξίζει όλοι να επισκεφθείτε τη μαγευτική Λευκάδα. Είναι η μαγεία του Ιονίου. Ένα νησί, οικονομικό, τόσο για νέους, όσο και για οικογένειες, που όσα θα δείτε και θα ζήσετε θα σας αποζημιώσουν και θα τα θυμάστε για πάντα. Ραντεβού του χρόνου λοιπόν στη μαγευτική Λευκάδα…