Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΔΙΕΞΟΔΟ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΕΛΠΙΔΑ ΟΙ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ- ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΕΘΕΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΛΙΣΤΑΣ
Δυσάρεστες είναι οι τελευταίες δημοσκοπήσεις για τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, καθώς δείχνουν πως μόνο εάν αλλάξει ο αρχηγός της ΝΔ, το κόμμα έχει τη δυνατότητα να κερδίσει τις επόμενες εκλογές. Με δεδομένη τη δυσαρέσκεια που υπάρχει πλέον προς το πρόσωπο του πρωθυπουργού από τους πολίτες, στη Ρηγίλλης έχουν αρχίσει ήδη οι πρώτες σκέψεις για αποχώρηση του Κώστα Καραμανλή από την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας, την οποία «απολαμβάνει» εδώ και 12 περίπου χρόνια.

Ο Κώστας Καραμανλής δείχνει έτοιμος να συζητήσει αυτό το ενδεχόμενο, εφόσον όμως «παίξει» και το τελευταίο του χαρτί, που είναι οι Ευρωεκλογές του 2009. Και όπως φαίνεται θα δώσει πολύ βαρύτητα στο πρόσωπο που θα τεθεί επικεφαλής της ευρωλίστας του κόμματος.

Οι υποψήφιοι είναι πολλοί, ωστόσο ο πρωθυπουργός φαίνεται να έχει επιλέξει ήδη αυτόν ή… καλύτερα αυτή που θα προσπαθήσει να φέρει τη ΝΔ πρώτο κόμμα στις Ευρωεκλογές. Το όνομά της είναι Αλεξία Έβερτ, κόρη του Μιλτιάδη Έβερτ και νυν αντιδήμαρχος Υγείας στο Δήμο Αθηναίων.

Ο Κώστας Καραμανλής πιστεύει πως εάν προτείνει την Αλεξία Έβερτ για επικεφαλής της ευρωλίστας της ΝΔ, αφενός θα ικανοποιήσει τον «βαρόνο» του κόμματος Μιλτιάδη Έβερτ, οπότε και θα τον αναγκάσει να σταθεί δίπλα του στη μάχη για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στις ευρωεκλογές και αφετέρου με αυτήν την κίνηση θα του ζητάει εμμέσως να απομακρυνθεί ο ίδιος από την πολιτική, στις επόμενες εκλογές, ώστε το κόμμα να μη δείξει πως δεν ανανεώνεται (κάτι που πιστεύουν στην πλειοψηφία τους οι πολίτες) και ότι είναι δέσμιο των «βαρόνων» του.

Η Αλεξία Έβερτ αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική εδώ και τρία χρόνια περίπου, οπότε και ήταν υποψήφια με το συνδυασμό του Νικήτα Κακλαμάνη, για το δήμο της Αθήνας, όπου και εκλέχθηκε. Ως αντιδήμαρχος Υγείας του Δήμου Αθηναίων, παρουσιάζει πετυχημένο έργο, γι’ αυτό και πολλοί την ήθελαν υποψήφια δήμαρχο Αθηναίων στις επόμενες δημοτικές εκλογές, κάτι όμως που η ίδια ούτε καν συζητάει. Το τελευταίο διάστημα ο σύζυγός της Γιώργος Αλβέρτης παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα υγείας, καθώς κατά τη διάρκεια λεπτής χειρουργικής επέμβασης στον εγκέφαλο, ένα ιατρικό λάθος του άφησε μόνιμο πρόβλημα. Ωστόσο, η ίδια και ο σύζυγός της δεν το έβαλαν κάτω και είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ζωής. Μία από αυτές είναι ίσως και οι Ευρωεκλογές.

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ

ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
Παρακολουθούσα όλο αυτό το διάστημα τη γενική εξέγερση των φυλακισμένων σε όλες τις φυλακές της χώρας, οι οποίοι πραγματοποίησαν απεργία πείνας, ζητώντας καλύτερες συνθήκες κράτησης εντός των σωφρονιστικών ιδρυμάτων και πραγματικά θλίβομαι… Τα δελτία ειδήσεων έχουν ασχοληθεί ελάχιστα με το θέμα και για να το κάνουν πρώτη είδηση περιμένουν ένα τρανταχτό- τραγικό γεγονός, όπως πχ ο θάνατος κάποιου κρατούμενου ή ακόμα και μια γενικευμένη εξέγερση, που θα είναι δύσκολο να περιοριστεί από τις δυνάμεις ασφαλείας.

Οι φυλακισμένοι ζητούν το αυτονόητο. Η ζωή τους στις φυλακές να είναι ανθρώπινες. Και εάν έφτασαν στο σημείο να εξεγερθούν κάνοντας απεργία πείνας, οφείλεται στο γεγονός πως οι υπεύθυνοι κωφεύουν εδώ και χρόνια στα δικαιολογημένα αιτήματα των φυλακισμένων.
Μετά τη γενική κατακραυγή η κυβέρνηση, δια του υπουργού Δικαιοσύνης Σωτήρη Χατζηγάκη, υποσχέθηκε να εξετάσει- επιτέλους- προσεκτικά τα αιτήματά τους, ενώ ούτε λίγο ούτε πολύ, για να τους χρυσώσει το χάπι, τους έταξε και ειδικούς χώρους για να συνευρίσκονται ερωτικά με τις συντρόφους τους.

Πραγματικά είναι λυπηρό σε αυτή τη χώρα οι όποιες αποφάσεις των κυβερνώντων να παίρνονται αφότου η κατάσταση φτάσει στο απροχώρητο. Οι φυλακές στην Ελλάδα θυμίζουν κολαστήρια. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια υποβαθμίζεται και η Πολιτεία αντιμετωπίζει όλους τους φυλακισμένους σαν άτομα δίχως κανένα δικαίωμα. Εύχομαι ο αγώνας των φυλακισμένων να τους δικαιώσει και ελπίζω οι συνθήκες στα σωφρονιστικά ιδρύματα άμεσα να αλλάξουν προς το καλύτερο. Και είναι υποχρέωση και των ελεύθερων πολιτών να στηρίξουμε τα δίκαιά τους. Γιατί εκεί φαίνεται μια κοινωνία πόσο ευαίσθητη είναι.

Σημείωση: Άκουσα πως στο εξής οι χρήστες ναρκωτικών που βρίσκονται στις φυλακές θα αντιμετωπίζονται ως ασθενείς- κρατούμενοι και θα βρίσκονται σε ξεχωριστό χώρο από τους κρατούμενους για εμπόριο ναρκωτικών. Εάν κάτι τέτοιο αληθεύει και ενεργοποιηθεί άμεσα, τότε ίσως ξεκινήσει και ο μεγάλος αγώνας της καταπολέμησης του εμπορίου ναρκωτικών εντός των φυλακών, από το οποίο πλουτίζουν πολλές φορές οι υπεύθυνοι των φυλακών και οι κρατούμενοι- έμποροι και χάνουν άδικα τη ζωή τους οι χρήστες…

ΥΠΟ ΑΠΕΙΛΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΤΑΜΙΑ

ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ
Ρύπανση, ξηρασία και κλιματικές αλλαγές απειλούν τα ελληνικά ποτάμια, τα οποία επιβαρύνονται ακόμη περισσότερό από βιομηχανικά απόβλητα, αστικά λύματα και χρήση λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων, σύμφωνα με μελέτες, ενώ όπως προκύπτει από τελευταίες μετρήσεις του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στα δύο διασυνοριακά ποτάμια της χώρας μας τα προβλήματα της ρύπανσης είναι σοβαρά.
Τα νερά του Αξιού και του Νέστου μπορεί να εισέρχονται στη χώρα μας ρυπασμένα από τις γείτονες χώρες, δέχονται όμως επιπλέον επιβάρυνση από βιομηχανικά απόβλητα, αστικά λύματα και χρήση φυτοφαρμάκων και λιπασμάτων επί του ελληνικού εδάφους, ενώ προβλήματα ρύπανσης αντιμετωπίζει και ο Αλιάκμονας, ο οποίος πηγάζει από την Καστοριά.

Σύμφωνα με τη WWF Ελλάς, ο περισσότερο επιβαρημένος ποταμός της χώρας είναι ο Έβρος, με τον Αξιό να ακολουθεί τα βήματά του.

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Το είχα πει παλιότερα. Οι αντιπαθείς μέρα με τη μέρα αρχίζουν και πληθαίνουν. Σήμερα φτάνουν τους 15. Ελπίζω να συμφωνείτε με αυτούς που επέλεξα. Ας τους δούμε λοιπόν..

1.) Τάκης Αθανασόπουλος- πρόεδρος της ΔΕΗ
Ο απαράδεκτος πρόεδρος της ΔΕΗ, που ζητάει αυξήσεις για την επιχείρηση έως και 35%, μέσα σε 6 χρόνια!!! Αυτός ο κύριος- golden boy της χώρας μας- που έχει το θράσος να ζητάει από τους Έλληνες να πληρώσουν την αποτυχημένο του σχέδιο στη ΔΕΗ (αγοράζουμε πιο ακριβά ηλεκτρικό ρεύμα, από ό,τι πουλάμε), αμείβεται το μήνα με 35.000€, δηλαδή τον χρόνο τον πληρώνουμε με 400.000€ !!! Και αντί να τον διώξουν από τη θέση που κατέχει και να τον στείλουν στον εισαγγελέα, εξαιτίας της σκανδαλώδους πολιτικής που ακολουθεί στη ΔΕΗ, η κυβέρνηση ποιεί τη νήσσα!

2.) Χρήστος Χατζηεμμανουήλ- πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ
Ένα από τα golden boys της χώρας μας, που αμείβεται με 500.000€ ετησίως, δηλαδή ο μηνιαίος μισθός του είναι 41.666€, δηλαδή το μεροκάματό του ανέρχεται στα 1.923€, δηλαδή την ώρα παίρνει 240,30€ για τις… υπηρεσίες που προσφέρει στον ΟΠΑΠ, όταν μερικοί άνθρωποι παίρνουν αυτά τα χρήματα το δεκαήμερο της εργασίας τους και κάποιοι συνταξιούχοι με 250,00€ προσπαθούν να βγάλουν ολόκληρο μήνα!!! Ο άνθρωπος αυτός που μοιράζει τις διαφημίσεις του ΟΠΑΠ μόνο σε δημοσιογράφους που… αποφεύγουν να αναφερθούν στον παχυλό μισθό του και που κατέλαβε αυτή τη θέση εξαιτίας της… στενής φιλίας του με το πρωθυπουργικό περιβάλλον (από Κώστα μέχρι Νατάσα…).

3.) Παναγής Βουρλούμης- πρόεδρος του ΟΤΕ
Ακόμα ένα golden boy που τα παίρνει χοντρά κάθε μήνα, για τις… αποτυχημένες υπηρεσίες που παρέχει στον Οργανισμό. Φυσικά δεν παραλείπει να… βοηθάει και τους βουλευτές, που επιθυμούν τον διορισμό των παιδιών τους στον ΟΤΕ, όπως στην περίπτωση του Βασίλη Μαγγίνα, που με τη βοήθειά του, βολεύτηκε η κόρη του στον ΟΤΕ.

4.) Άγγελος Αγγελούσης- πρώην βουλευτής της Ένωσης Κέντρου
Ο υπέργηρος συνταξιούχος βουλευτής απαίτησε και πήρε τελικά- με απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας- 320.000 ευρώ ως αναδρομικά, εν μέσω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης και την ώρα που οι Έλληνες δεν έχουν να φάνε! Ο 95χρονος Άγγελος Αγγελούσης, μετά από μια σειρά προσφυγών κατά του υπουργείου Οικονομικών και εφόσον δικαιώθηκε, δεν δίστασε να απαιτήσει και κατάσχεση περιουσίας του Δημοσίου, σε περίπτωση που δεν του καταβάλλουν τα… αναδρομικά!!! Και να φανταστεί κανείς πως αυτός ο κύριος κάποτε… «υπηρέτησε» τον ελληνικό λαό, από τη θέση του υπουργού Οικισμού και Πολεοδομίας, επί κυβερνήσεως Γεωργίου Παπανδρέου…

5.) Βασίλης Μαγγίνας & Αλέξανδρος Κοντός- στελέχη της Νέας Δημοκρατίας
Μετά το… αναψυκτήριο του Βασίλη Μαγγίνα, που ξαφνικά μετατράπηκε σε… οικία και τους ανασφάλιστους Ινδούς που είχε μέσα σε αυτό, τώρα ο βουλευτής της ΝΔ θέλησε να βολέψει και την κόρη του στον ΟΤΕ, και με τη βοήθεια του Παναγή Βουρλούμη τελικά το κατάφερε. Το ίδιο θέλησε να κάνει και ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αλέξανδρος Κοντός, που τοποθέτησε το γιο του στο γραφείο του, παρόλο που αυτός δεν έχει καν ολοκληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις. Μα πως γίνεται πάντα τα παιδιά των βουλευτών να είναι τόσο άξια και πάντοτε να μπορούν με μεγάλη ευκολία να διορίζονται σε υψηλόβαθμες θέσεις του Δημοσίου; Είναι να τρελαίνεσαι, πραγματικά!

6.) Δήμαρχος Ορφέα Ευάγγελος Πουλιλιός- Αντινομάρχης Αλεξανδρούπολης Ιορδάνης Ντόλας- Βουλευτής Έβρου ΝΔ Άκης Γεροντόπουλος
Οι τρεις παραπάνω κύριοι, είναι αυτοί που βάλλονται κατά της δασκάλας Χαράς Νικοπούλου, η οποία στα χωριά του Έβρου προσπαθεί να διδάξει στους μαθητές της την Ελληνική Ιστορία και κάποιοι ανεγκέφαλοι, που αυτό-αποκαλούνται Τούρκοι, την εμποδίζουν. Αντί λοιπόν αυτοί οι κύριοι, ως Έλληνες, να την στηρίξουν, την κατηγορούν και παίρνουν το μέρος των ανεγκέφαλων, μόνο και μόνο για να μην χάσουν τους ψήφους τους, ζητώντας μάλιστα από την ίδια να φύγει από την περιοχή. Κοινώς την διώχνουν… Τόσο ελεεινοί μπορούν να γίνουν κάποιοι για μια χούφτα ψήφους…

7.) Θεόδωρος Ρουσόπουλος- βουλευτής της ΝΔ, πνευματικό τέκνο του ηγούμενου Εφραίμ
Μετά την παραίτησή του, έπεσε από την… κορυφή των αντιπαθειών. Ωστόσο βρίσκεται μέσα σε αυτές, κυρίως λόγω των όσων λέει στις εκπομπές που πηγαίνει για να αποκαταστήσει την… τιμή του, αλλά και γιατί δεν αποσύρει τις μηνύσεις εναντίον των συναδέλφων του δημοσιογράφων. Λυπάμαι που το λέω, αλλά το έχει χαμένο το παιχνίδι ο Ρουσόπουλος…

8.) Εφραίμ και Αρσένιος- οι μοναχοί επιχειρηματίες του Αγίου Όρους
Τα λαμόγια του Αγίου Όρους, που ακόμα και σήμερα προκαλούν με τη συμπεριφορά τους, τόσο απέναντι στους πολίτες, όσο και απέναντι στη Δικαιοσύνη, καθώς αρνούνται να εμφανιστούν ενώπιον δικαστών και εισαγγελέων και ούτε καν μια φράση μεταμέλειας δεν ακούς από τα… αμαρτωλά τους χείλι.

9.) Αλέκα Παπαρήγα- γενική γραμματέας του ΚΚΕ
Η επί πολλά έτη γενική γραμματέας του ΚΚΕ, η οποία αν και θέλει να κρύψει το φλερτ του κόμματός της με τη Νέα Δημοκρατία, η χαρά δεν την αφήνει! Έτσι θέλησε να στηρίξει ακόμα μια φορά την κυβέρνηση στη Βουλή, δηλώνοντας παρών στη ψηφοφορία για το Σύμφωνο Συμβίωσης. Σου λέει η Αλέκα, ο ΣΥΝ φλερτάρει με το ΠΑΣΟΚ, εγώ να μην στηρίζω ένα μεγάλο κόμμα, μπας και στις επόμενες εκλογές προκύψει κυβέρνηση συνεργασίας; Σωστή η Αλέκα! (Ενδιαφέρον θέμα για το ΚΚΕ μπορείτε να διαβάσετε στο blog: http://agrilia.blogspot.com/)

10.) Νίκολα Γκρούεφσκι- Ντάνιελ Φριντ- Παύλος Βοσκόπουλος- Γρηγόρης Βαλλιανάτος
Ο εθνικιστής πρωθυπουργός των Σκοπίων, μόνιμα παρών στις αντιπάθειες της εβδομάδας, ακόμα μια φορά προκαλεί τη χώρα μας, με την προσπάθειά του να επεκτείνει την ατζέντα για το όνομα της γειτονικής χώρας και να γίνει αναφορά για «μακεδονική» εθνότητα και γλώσσα αλλά και με την απόφασή του η χώρ του να προσφύγει στο Δικαστήριο της Χάγης, επειδή η Ελλάδα δεν επέτρεψε την είσοδο της FYROM στο ΝΑΤΟ. Δίπλα του- όπως πάντα- η τωρινή κυβέρνηση Μπους, η οποία μέσω του υφυπουργού Εξωτερικών Ντάνιελ Φριντ, επιθυμεί να ολοκληρώσει τη θητεία της κάνοντας ένα «δωράκι» στους σκοπιανούς και δείχνοντας την αντιπάθειά της για την Ελλάδα, λόγω Βουκουρεστίου, οπότε και προσπαθεί στα έγγραφα του ΝΑΤΟ η FYROM να αποκαλείται ως «Μακεδονία». Ως «Μακεδονία» όμως επιθυμεί να ονομάζονται τα Σκόπια και ο πρώην σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου, Γρηγόρης Βαλλιανάτος, θέση την οποία εξέφρασε παρουσία του φιλοσκοπιανού Παύλου Βοσκόπουλου, που ηγείται του «Ουράνιου Τόξου» και κατηγορεί μονίμως τη χώρα μας, αν και δουλεύει στη Νομαρχία Φλώρινας. Και μετά σου λέει Έλληνες…

11.) Τζέρεμι Κλάρκσον- Βρετανός δημοσιογράφος του BBC
Ο συγκεκριμένος- ανθέλληνας- δημοσιογράφος αναφέρθηκε για πολλοστή φορά στη χώρα μας, αποκαλώντας την «τουαλέτα», ενώ για τις Ελληνίδες ούτε λίγο, ούτε πολύ είπε πως έχουν όλες τους… μουστάκι! Οι δηλώσεις του προκάλεσαν σάλο στην ελληνική κοινότητα της Αγγλίας και όχι μόνο, και παρόλο που του ζήτησαν να επανορθώσει, ο ίδιος αρνείται πεισματικά.

12.) 22χρονος κλέφτης αστυνομικός
Δεν έχουν τελειωμό τα ρεζιλίκια της ελληνικής αστυνομίας. Λίγες μέρες πριν, 22χρονος αστυνομικός σταμάτησε οικονομικό μετανάστη για έλεγχο και του αφαίρεσε 600€ από το πορτοφόλι του. Ο αλλοδαπός είχε το θάρρος να καταγγείλει το περιστατικό σε συναδέλφους του, με αποτέλεσμα ο 22χρονος να συλληφθεί.

13.) Νίκος Καρβέλας & Αννίτα Πάνια- παρατράγουδα
Τα καραγκιοζιλίκια τους, που ακολούθησαν τη σύλληψή τους, επειδή δεν σταμάτησαν σε μπλόκο των αστυνομικών, με αποτέλεσμα να τους καταδιώκουν πέντε περιπολικά και τελικά να τους μπαγλαρώσουν με τη συνδρομή του εισαγγελέα, έπαιζαν για πολλές ημέρες στην τηλεόραση, λες και δεν έχουν να ασχοληθούν με τίποτα πιο σοβαρό τα κανάλια. Και είχαν το θράσος τα δύο παρατράγουδα να καταγγείλουν την αστυνομία για τις συνθήκες με τις οποίες τους συνέλαβαν και τους οδήγησαν στο κρατητήριο. Φυσικά η διαμαρτυρία τους έγινε στην εκπ[ομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, τον «φύλακα» του Καρβέλα.

14.) Παναγιώτης Ψωμιάδης- νομάρχης Θεσσαλονίκης
Έχασε τη… μαγκιά του ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, μόλις αποκαλύφθηκε πως και ο ίδιος εμπλέκεται στο σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου. Στο δελτίο ειδήσεων του Alpha έχασε τα λόγια του και το νταϊλίκι του εξαφανίστηκε μόλις τον στρίμωξαν οι δημοσιογράφοι του πάνελ. Δύσκολοι καιροί και για το νομάρχη…
15.) Βασίλης Παπαγεωργόπουλος- δήμαρχος Θεσσαλονίκης
Εμμένει στη θέση του, για αύξηση των δημοτικών τελών και μάλιστα προσπαθεί να δικαιολογήσει και την… αδικαιολόγητη στάση του. Ο ατσαλάκωτος δήμαρχος, που σέρνει στα δικαστήρια όσους του πάνε κόντρα, ό,τι κι αν προσπαθεί να κάνει, το ίδιο αντιπαθείς παραμένει.

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ... ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ

ΥΠΕΡΑΓΟΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Σε υπεραγορά για απατεώνες έχει μετατραπεί το Διαδίκτυο, καθώς κλεμμένα δεδομένα κάθε είδους, από ιατρικά ιστορικά μέχρι αριθμούς πιστωτικών καρτών, πωλούνται σε κάθε ενδιαφερόμενο και μάλιστα σε χαμηλές τιμές, καθώς εταιρεία υπολογιστικής ασφάλειας έχει εντοπίσει «χιλιάδες» οnline υπηρεσίες παράνομης πώλησης δεδομένων. Σπείρες απατεώνες αγοράζουν τα δεδομένα από χάκερ και τα πωλούν σε σταθερές τιμές ανάλογα με το είδος τους, ενώ η αντιμετώπιση του κυβερνοεγκλήματος δεν θα είναι εύκολη.

ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ένα κεντρικό σύστημα έγκαιρης επισήμανσης κρουσμάτων παιδικής πορνογραφίας στο Διαδίκτυο, θα δημιουργήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να ενισχυθούν και να συντονιστούν οι διωκτικές Αρχές στην προσπάθειά τους να πατάξουν το φαινόμενο. Η Κομισιόν μάλιστα πρόκειται να διαθέσει στην Europol 300.000 ευρώ για τη δημιουργία του συστήματος αυτού, το οποίο για πρώτη φορά θα επιτρέψει σε όλες τις χώρες μέλη της ΕΕ να συντονίσουν τις προσπάθειές τους με στόχο την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της παιδικής πορνογραφίας.

ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
Σταθερά πρώτο έρχεται το ΠΑΣΟΚ σε όλες τις δημοσκοπήσεις, παρόλο που η πλειοψηφία των πολιτών πιστεύει πως ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είναι ακόμα έτοιμος για να κυβερνήσει. Η κοινή γνώμη φαίνεται να έχει μπερδευτεί με αυτά που βλέπει καθημερινά και πραγματικά δεν ξέρει τι μέλλει γενέσθαι στα πολιτικά δρώμενα της χώρας, αλλά ούτε οι ίδιοι οι πολίτες φαίνεται να ξέρουν πραγματικά τι είναι αυτό που επιθυμούν, ίσως και λόγω της σαπίλας που υπάρχει στο πολιτικό μας σύστημα και τους πολιτικούς μας.

Από την άλλη, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ προσπαθούν να βρουν τρόπους και τεχνάσματα για να συσπειρώσουν τους ψηφοφόρους τους και να καταφέρουν να στρέψουν τους πολίτες προς τη δική τους πολιτική γραμμή, πράγμα ωστόσο που μέχρι και σήμερα δεν καταφέρνουν.

Στη Νέα Δημοκρατία οι σκέψεις είναι πολλές. Καταρχήν, ο Κώστας Καραμανλής δεν θέλει να πάρει βιαστικές αποφάσεις. Συζητάει με τους συνεργάτες του και όπως φαίνεται δεν είναι διατεθειμένος να προχωρήσει σε καμία πολιτική κίνηση μέχρι και το τέλος του 2008, παρόλο που υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια των πολιτών για τη στασιμότητα του κυβερνώντος κόμματος, σε όλους τους τομείς των κοινωνικών δραστηριοτήτων.

Ο Κώστας Καραμανλής προτίθεται- σύμφωνα με πληροφορίες- να προχωρήσει σε ανασχηματισμό στις αρχές του 2009, ωστόσο αυτός δεν θα είναι σαρωτικός, για να μη δείξει πως οι όποιες επιλογές του μέχρι τώρα ήταν λανθασμένες. Θα προσπαθήσει να αποφύγει τις πρόωρες εκλογές, τουλάχιστον μέσα στο 2009, εκτός κι αν προκύψει θέμα αποχώρησης κι άλλου βουλευτή, οπότε μόνο με 150 βουλευτές θα αναγκαστεί να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές. Στόχος του είναι η παρούσα κυβέρνηση να κυβερνήσει τουλάχιστον μέχρι το 2010, οπότε και με αιτία την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, θα φροντίσει ώστε να μην υπάρχει συναίνεση από τη μεριά του ΠΑΣΟΚ και να κηρύξει πρόωρες εκλογές.

Ένα άλλο ενδεχόμενο που τελευταία επεξεργάζεται ο πρωθυπουργός- λόγω των δημοσκοπήσεων, που φέρνουν δεύτερο το κυβερνών κόμμα και πρώτο το ΠΑΣΟΚ- είναι η… πανηγυρική του αποχώρηση από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Ο Κώστας Καραμανλής άρχισε να σκέφτεται πως θα ήταν καλύτερο να αποχωρήσει πριν την επόμενη εκλογική αναμέτρηση, οπότε θα εξασφαλίσει την υστεροφημία του, ενώ την πιθανή ήττα του κόμματος θα την επωμιστεί ο νέος αρχηγός του κινήματος (βλέπε παρόμοια κίνηση Σημίτη το 2004).

Σε αυτή την περίπτωση δύο είναι οι επικρατέστεροι για τη θέση του Καραμανλή. Η Ντόρα Μπακογιάννη και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, με την πρώτη- ως γνήσιο παιδί της ΝΔ- να υπερέχει αισθητά. Τα δύο στελέχη του κινήματος ήδη έχουν οργανώσει τα κομματικά τους στρατόπεδα και δηλώνουν ήδη έτοιμα, ενώ Αλογοσκούφης και Βουλγαράκης που παλιά επιθυμούσαν να είναι εκ των διεκδικητών της αρχηγίας της ΝΔ φαίνεται να απομακρύνονται από αυτό το ενδεχόμενο, ο πρώτος λόγω της έχθρας που απέκτησε με πολλά στελέχη του κινήματος, εξαιτίας της οικονομικής πολιτικής που ακολουθεί και ο δεύτερος λόγω της υπόθεσης του Βατοπεδίου.

Ο τρίτος πόλος ακούγεται πως θα εκφραστεί μέσω του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, ο οποίος μαζί με τον Γιώργο Σουφλιά θα παίξουν και βασικό ρόλο για το ποιος τελικά θα είναι ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, στην μετα- Καραμανλή εποχή.

Μέχρι τότε, όλοι εμείς, θα βιώνουμε την καθημερινή σαπίλα του πολιτικού μας συστήματος… Και φυσικά θα μένουμε απλοί θεατές των γεγονότων…

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ «ΕΠΙΘΕΣΗ» ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ

ΕΙΣΧΩΡΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Ηλεκτρονική επίθεση στο σύστημα της Διεύθυνσης Δημοσίων Εσόδων της πΓΔΜ πραγματοποίησε άγνωστος δράστης, με αποτέλεσμα να εντοπιστούν 900 επίσημα έγγραφα φορολογικών αποφάσεων, στα οποία περιέχεται κείμενο με ελληνικούς χαρακτήρες. Συγκεκριμένα, στο κείμενο αιτιολόγησης των εν λόγω αποφάσεων η γραμματοσειρά αντικαταστάθηκε με ελληνική! Στο θέμα αναφέρθηκε, η εφημερίδα Nova Makedonija, υπό τον τίτλο: «Ελληνική επίθεση στο ηλεκτρονικό σύστημα», ενώ η εφημερίδα Dnevnik, στο ρεπορτάζ της αναφέρεται ότι η Διεύθυνση Δημοσίων Εσόδων πρόκειται να πραγματοποιήσει έρευνα και, αν διαπιστωθεί ότι η πηγή της επίθεσης βρίσκεται εκτός συνόρων, θα απευθυνθεί στις αρμόδιες αστυνομικές αρχές."


Να σημειώσω πάντως πως πριν δυόμιση μήνες, συγκεκριμένα στις 30/8,σκοπιανοί χάκερς είχαν επιτεθεί σε ελληνικές ιστοσελίδες, αναρτώντας προπαγανδιστικό κείμενο, ενώ τρεις μέρες νωρίτερα, στις 27/8,είχαν καταφέρει να "κατεβάσουν" για μερικές ώρες την ιστοσελίδα του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή.


Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως το "κορυφαίο χακινγκ" του 2008 έως σήμερα -διεθνώς-ανήκει στην Ελληνική ομάδα χάκερς "GST" που κατάφερε στις 10 Σεπτεμβρίου να εισβάλλει στη σελίδα του μεγαλύτερου πειράματος στην Ιστορία της ανθρωπότητας, αυτό του επιταχυντή μικροσωματιδίων CERN, και να αναρτήσει δικό της κείμενο!

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ RANTAR!!! ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΡΗΓΙΛΛΗΣ

ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

**ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ**

Σε επιτήρηση βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό βουλευτής της ΝΔ, που έχει την εκλογική του έδρα σε νομό της Δυτικής Μακεδονίας, καθώς στη Ρηγίλλης πιστεύουν πως θα είναι αυτός που τελικά θα ρίξει την κυβέρνηση.

Ο εν λόγω βουλευτής, που εξελέγη για πρώτη φορά στο βουλευτικό αξίωμα στις εκλογές του 2007, αποτέλεσε έκπληξη για τα στελέχη της ΝΔ, καθώς κατάφερε και πήρε την έδρα από στενό συνεργάτη του Κώστα Καραμανλή, τον οποίο ο πρωθυπουργός προόριζε και για υπουργό στην κυβέρνηση του 2007.

Ο γραμματέας της ΝΔ Λευτέρης Ζαγορίτης ενημερώνεται διαρκώς για τις κινήσεις του εν λόγω βουλευτή, καθώς αν και δεν συγκαταλέγεται στους λεγόμενους «αντάρτες», πολλοί προσπαθούν να τον συνδέσουν με… σενάρια χρηματισμού του από άλλα κόμματα, προκειμένου να αποχωρήσει από τη ΝΔ, οπότε με 150 βουλευτές, ο πρωθυπουργός θα αναγκαστεί να προχωρήσει σε πρόωρες εκλογές.

Από τη μεριά του βουλευτή, ουδείς λόγος γίνεται για περίπτωση χρηματισμού, ωστόσο στενοί του συνεργάτες τονίζουν με νόημα πως θα πρέπει ο πρωθυπουργός να τον συμπεριλάβει στο επόμενο κυβερνητικό σχήμα. Η «απαίτηση» αυτή του βουλευτή έχει να κάνει με το γεγονός πως στις εκλογές του 2007 η Ρηγίλλης δεν τον στήριξε, ούτε όμως έμεινε ουδέτερη, αλλά φανερά και απροκάλυπτα παρείχε στήριξη στον στενό συνεργάτη του πρωθυπουργού και αντίπαλο του εν λόγω βουλευτή, που τελικά όμως έχασε την έδρα του.

Την περίπτωση αυτή εξετάζουν τώρα στη ΝΔ, να δώσουν δηλαδή θέση υφυπουργού στον εν λόγω βουλευτή, στη μελλοντική κυβέρνηση που σχεδιάζει ο Καραμανλής, γεγονός όμως που αρνείται πεισματικά ο πρωθυπουργός για να μη δείξει πως εκβιάζεται. Ίδωμεν…

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΦΟΝΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ

Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΙΘΑΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Ανάστατη είναι το τελευταίο διάστημα η ΕΛΑΣ, καθώς πληροφορίες θέλουν να βρίσκεται στα «σκαριά» φονικό χτύπημα κατά πολιτικού προσώπου. Οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ προσπαθούν να συλλέξουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν από κρατούμενους του κοινού ποινικού δικαίου και οι οποίοι παλιά είχαν αναπτύξει διαύλους επικοινωνίας με τρομοκράτες, ενώ τώρα κρατούνται στις φυλακές του Κορυδαλλού, της Κέρκυρας, της Πάτρας ή της Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα, υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές, τραπεζίτες, δικαστές, γενικοί γραμματείς υπουργείων, επικεφαλής οργανισμών του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, πρέσβεις, συνδικαλιστές, διπλωματικοί ακόλουθοι, εφοπλιστές και μεγαλοεπιχειρηματίες, αλλά και κληρικοί, εκδότες, δημοσιογράφοι και… τηλεστάρ (!!!) έχουν τεθεί κάτω από αστυνομικό προστατευτικό κλοιό, υπό τον φόβο μιας τρομοκρατικής επίθεσης εναντίον τους.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, πρώτος στη λίστα της Αντιτρομοκρατικής, βρίσκεται ο πρώην υπουργός Επικρατείας Θεόδωρος Ρουσόπουλος, εξαιτίας της εμπλοκής τους στο σκάνδαλο με τη Μονή Βατοπεδίου.
Ακολουθούν ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Ευάγγελος Μπασιάκος, ο υφυπουργός Εξωτερικών Πέτρος Δούκας και ο υπουργός και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Αλέξανδρος Κοντός και Κωνσταντίνος Κιλτίδης.
Στην απόρρητη λίστα της Αντιτρομοκρατικής- σύμφωνα πάντα με πληροφορίες- βρίσκεται και ο πρώην υπουργός Γιώργος Βουλγαράκης (τον οποίο και φρουρούν πάνω από 20 αστυνομικοί), μαζί με την οικογένειά του, καθώς και άλλα άτομα που εμπλέκονται κυρίως στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου.
Στους λειτουργούς της Δικαιοσύνης, Γιώργος Σανιδάς και Κυριάκος Καρούτσος, θεωρούνται πιθανοί στόχοι και από τους τραπεζίτες, ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιώργος Προβόπουλος και ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας Τάκης Αράπογλου.
Τέλος, η Αντιτρομοκρατική, μέσα στη λίστα της περιλαμβάνει και τον ηγούμενο Εφραίμ, καθώς μετά το σκάνδαλο με το Βατοπέδι, αποτελεί πολύ πιθανό στόχο τρομοκρατών.

Στο μεταξύ, αξίζει να σημειωθεί πως όλοι οι πρώην υπουργοί Δημόσιας Τάξης φρουρούνται σαν «αστακοί». Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης φρουρείται από 20 αστυνομικούς, ο Βύρων Πολύδωρας από 10, ο Στέλιος Παπαθεμελής από 9 και από 2 αστυνομικούς απασχολούν οι Γκελεστάθης, Αναγνωστόπουλος, Βαλυράκης, Τσούρας και έναν μόνο έχει ο Ευάγγελος Μαλέσιος. Από τους πρώην αρχηγούς και επιτελείς της Αστυνομίας, ο Φώτης Νασιάκος φρουρείται από 10 αστυνομικούς, από 3 ο Στέλιος Σύρος και ο Αναστάσιος Δημοσχάκης και από έναν οι Αγγελάκος και Γεωργακόπουλος. Μήπως είναι λίγο υπερβολικός ο αριθμός των αστυνομικών που χρησιμοποιούνται για τη φύλαξη των παραπάνω, κύριε Χηνοφώτη; Μήπως να επανεξετάζατε το θέμα της φύλαξης των δημόσιων προσώπων; Μάλλον ήρθε η ώρα…

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ, ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΥΠΟΜΟΝΕΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ
Δεν θα είναι ξανά υποψήφιος δήμαρχος με το συνδυασμό «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη», ο Γιάννης Μπουτάρης, σύμφωνα με πληροφορίες, παρόλο που μερικοί στο ΠΑΣΟΚ σκέφτονται σοβαρά το κόμμα να τον προτείνει ως υποψήφιο του κινήματος, κάτι που δεν τόλμησε να κάνει το 2006, αν και ο ίδιος ως ανεξάρτητος τα πήγε περίφημα.

Την ίδια ώρα, κάποιοι άλλοι στο ΠΑΣΟΚ, σκέφτονται σοβαρά να προτείνουν ξανά την Χρύσα Αράπογλου, ως υποψήφια του κόμματος στις επόμενες δημοτικές εκλογές, κυρίως λόγω της σκληρής αντιπολιτευτικής γραμμής που ακολούθησε η ίδια, απέναντι στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλο. Με την άποψη αυτή δεν φαίνεται να συμφωνεί ο Γιώργος Παπανδρέου, καθώς πιστεύει πως ένα νέο πρόσωπο πρέπει να ηγηθεί των δημοτικών εκλογών του 2010, μιας και η Χρύσα Αράπογλου αποδείχτηκε «καμένο» χαρτί.

Τη θέση του υποψηφίου του ΠΑΣΟΚ για το δήμο Θεσσαλονίκης φαίνεται ήδη να έχουν αρνηθεί τόσο ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ο χάρης Καστανίδης, όσο και ο Γιάννης Μαγκριώτης, παρά τις νύξεις που τους έγιναν, καθώς θέλουν να παραμείνουν στην κεντρική πολιτική σκηνή.

Όσον αφορά το δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλο, υπάρχουν κάποιες σκέψεις να τοποθετηθεί στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ για τις ευρωεκλογές του 2009. Ο ίδιος έχει αφήσει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για το πολιτικό του μέλλον, ωστόσο- σύμφωνα με συνεργάτες του- θα επιθυμούσε μια ακόμα εκλογή στο δημαρχιακό θώκο, τόσο για να είναι ο πρώτος δήμαρχος που θα εγκατασταθεί στο νέο δημαρχιακό μέγαρο, όταν αυτό με το καλό ολοκληρωθεί, όσο και για να μπορέσει να καρπωθεί όλα τα μεγάλα έργα που γίνονται τώρα στη Θεσσαλονίκη και πρωτοξεκίνησαν επί της θητείας του.

Από την άλλη όμως, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης ανυπομονεί να λάβει το χρίσμα του υποψήφιου δημάρχου της Νέας Δημοκρατίας, επιθυμία που την έχει εκφράσει ανοιχτά εδώ και πολύ καιρό και όπως φαίνεται κάποιοι στη Ρηγίλλης το σκέφτονται σοβαρά. Ανάμεσα σε αυτούς και ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, καθώς το σίγουρο είναι πως ο νομάρχης Θεσσαλονίκης θα έχει τη στήριξη και του ΛΑΟΣ, κάτι εξάλλου που έχει δηλώσει και ο Γιώργος Καρατζαφέρης, οπότε και η επανακατάκτηση του δήμου από το κυβερνών κόμμα θα μοιάζει με… περίπατο.

Στο παραπάνω σενάριο συνηγορεί και η πρόσφατη δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και εμφανίζει τον Παναγιώτη Ψωμιάδη κυρίαρχο του παιχνιδιού στη συμπρωτεύουσα, καθώς το 53,6% των Θεσσαλονικέων έχουν θετική γνώμη γι’ αυτόν. Στους βουλευτές της Α’ Θεσσαλονίκης, Ιωαννίδης, Ορφανός και Καλαφάτης αποτελούν τη δυνατή τριάδα του κυβερνώντος κόμματος, ενώ στο ΠΑΣΟΚ πρώτος και με διαφορά στις θετικές γνώμες έρχεται ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ακολουθούν Καστανίδης και Αράπογλου.

ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

ΑΙΤΙΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
70.000 νέους άνεργους θα δημιουργήσει στην Ελλάδα η οικονομική κρίση που πλήττει όλο τον πλανήτη, μέσα στο 2009, δηλαδή αύξηση της ανεργίας έως και 3%! Η κρίση θα έχει δραματικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς, καθώς- σύμφωνα με εκτιμήσεις- το ποσοστό ανεργίας στην οικοδομή θα αγγίξει το 10%, στον τουριστικό τομέα η μείωση των τουριστών αναμένεται να είναι δραματική, ενώ στο εμπόριο και στις τράπεζες προβλέπονται λουκέτα και απολύσεις αντίστοιχα.

Η οικονομική κρίση δεν θα επηρεάσει βέβαια μόνο την Ελλάδα, μιας και το πλήγμα προβλέπεται να είναι βαρύ σε ολόκληρο τον πλανήτη. Το Διεθνές Γραφείο Εργασίας προέβλεψε ότι οι άνεργοι παγκοσμίως θα φτάσουν στα 210 εκατομμύρια έως το τέλος του 2009, από 190 εκατομμύρια που ήταν το 2007.

Αναδημοσιεύω έναν πολύ ενδιαφέρον πίνακα, που βρήκα στην εφημερίδα «Τα Νέα», της 1ης Νοεμβρίου 2008 και δείχνει με τον πιο αναλυτικό τρόπο πόσο ανοχύρωτοι είμαστε στην οικονομική κρίση. Μελετήστε τον, έχει πραγματικό ενδιαφέρον.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ- ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΩΤΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
Διάβαζα πριν λίγες ημέρες σε διάφορα blogs, αλλά και σε εφημερίδες, πως το σπίτι που δολοφονήθηκε ο Μακεδονομάχος Παύλος Μελάς, στο ομώνυμο χωριό, του νομού Καστοριάς, καταρρέει. Αρνήθηκα να το πιστέψω, καθώς όταν το είχα επισκεφθεί πριν μερικά χρόνια, το σπίτι φαινόταν αρκετά καλοδιατηρημένο.

Την 28η Οκτωβρίου, παρέα με κάποιους φίλους, επισκεφθήκαμε την Καστοριά και θελήσαμε να περάσουμε και από το χωριό Μελάς για να δούμε από κοντά την κατάσταση του σπιτιού. Δυστυχώς, ήταν έτσι ακριβώς όπως είχα διαβάσει. Υπό κατάρρευση… Δίπλα από το σπίτι υπήρχε μια ταμπέλα, που έλεγε πως στην οικία του Παύλου Μελά γίνονται έργα αναστήλωσης, τα οποία χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα «Θησέας» (αυτό το περιβόητο πρόγραμμα, που ολοκληρώνει τα έργα με ρυθμούς χελώνας…), ωστόσο η εικόνα φανέρωνε πλήρη εγκατάλειψη του χώρου.

Αναζητήσαμε κάποιον υπεύθυνο, καθώς σκεφθήκαμε πως λόγω της ημέρας κάποιοι θα έχουν μεριμνήσει, ώστε να υπάρχει κάποιος αρμόδιος εκεί, για να ενημερώσει τους επισκέπτες, ωστόσο δεν βρήκαμε κανέναν, ούτε εμείς, ούτε 5- 6 άτομα που είχαν έρθει κι αυτά από τα Γρεβενά, μαζί με τα παιδιά τους, για να τους αφυπνίσουν την πατριωτική τους συνείδηση. Τη μεγάλη μας απογοήτευση ήρθε να… περισώσει ένας Αλβανός, που έμενε στο χωριό και ευτυχώς θέλησε να παίξει τον ρόλο του… ξεναγού. Μας είπε ό,τι γνώριζε για το σπίτι που δολοφονήθηκε ο Παύλος Μελάς και για τις εργασίες αναστήλωσής του, οι οποίες ξεκίνησαν πριν χρόνια και ακόμα δυστυχώς δεν έχουν ολοκληρωθεί.

Φεύγοντας από το χωριό Μελάς, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε και το διπλανό χωριό Κώττας, στο οποίο υπάρχει και το σπίτι- μουσείο του Καπετάν Κώττα. Δυστυχώς, καμία ταμπέλα δεν υπήρχε για να μας καθοδηγήσει στο σπίτι, αλλά και όταν ρωτήσαμε και μάθαμε που ακριβώς ήταν αυτό, το βρήκαμε κλειδωμένο. 28η Οκτωβρίου και κανείς δεν είχε μεριμνήσει ούτε εδώ να βρίσκεται κάποιος για να ανοίξει το σπίτι του Καπετάν Κώττα. Συγνώμη, αλλά πότε και για ποιους τα ανοίγουν;

Φύγαμε φανερά εκνευρισμένοι και επιστρέψαμε στη Θεσσαλονίκη. Την επόμενη ημέρα, στις 29 Οκτωβρίου δηλαδή, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα, στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Προξένου Κορομηλά. Δυστυχώς, η είσοδός μας σε αυτό ήταν αδύνατη. Ο λόγος; Πραγματοποιούνται εδώ και πολύ καιρό έργα ανακαίνισης του κτιρίου…

Όπως καταλάβατε η Ιστορία μας είναι «κλειδωμένη», οπότε και αδύνατο για εμάς τους πιο νέους να την αναβιώσουμε μέσα από τα μουσεία, που αυτός εξάλλου είναι ο σκοπός τους. Κάποιοι κρατάνε αυτά τα «κλειδιά» και τα μεταχειρίζονται όπως και όποτε αυτοί θέλουν. Αν λοιπόν πιστεύετε πως η νεολαία έχει χάσει τον πατριωτισμό της και ότι το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να πετάει μολότοφ σε διαδηλώσεις, λυπάμαι που το λέω, αλλά εσείς, οι κλειδοκράτορες της Ιστορίας, φέρεται μεγάλη, πολύ μεγάλη ευθύνη.

Και αν όλοι εσείς, που προσπαθούσατε να διαψεύσετε τα περί κατάρρευσης του σπιτιού του Παύλου Μελά (γεγονός για το οποίο πρώτα έγραψαν τα blogs) μέσα από τις σελίδες των εντύπων σας, για δικούς σας λόγους, το καλύτερο θα ήταν πρώτα να πραγματοποιούσατε μια έρευνα στο χώρο και μετά να ενημερώνατε αντικειμενικά τους αναγνώστες σας.
Ελπίζω πάντως του χρόνου να σταθούμε πιο τυχεροί και να καταφέρουμε να δούμε επιτέλους, τόσο το σπίτι του Παύλου Μελά και του Καπετάν Κώττα, όσο και το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα στη Θεσσαλονίκη.

«ΣΦΗΝΑ» ΤΟ «ΚΕΝΤΡΙ» ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διάβασα την προηγούμενη εβδομάδα τις δύο νέες εφημερίδες που κυκλοφόρησαν, η «Σφήνα» στην Αθήνα και «Το Κεντρί» στη Θεσσαλονίκη. Καλή η προσπάθεια, αλλά μερικά πράγματα ας τα προσέξουν οι υπεύθυνοι.

Στην εφημερίδα «Σφήνα» υπάρχει συνοδευτικό περιοδικό, που ασχολείται κυρίως με τηλεοπτικά θέματα. Η Ιωάννα Βάσσου, που φέρεται ως υπεύθυνη του περιοδικού, υπογράφει ακόμα και τα… μισόστηλα που συντάσσει. Εντάξει, μπορεί το κουτσομπολίστικο δελτίο ειδήσεων του Star Channel να της ταιριάζει, αλλά αν δεν γνωρίζει από έντυπο τύπο, καλό θα ήταν να ενημερωθεί, πριν αναλάβει υπεύθυνη περιοδικού, που μάλιστα συνοδεύεται από εφημερίδα.

Στην εφημερίδα «Το Κεντρί» υπογράφει ως εκδότης κάποιος κύριος Καραμανλής. Δεν μπορώ να ξέρω τι σχέση έχει με τον πρωθυπουργό, ωστόσο όλοι οι δημοσιογράφοι που τη στελεχώνουν πρόσκεινται στη ΝΔ (Κοντογουλίδης, Κολοκοτρώνης, κ.ά.). Και αυτό δεν είναι τόσο κακό, καθώς όλες οι εφημερίδες υποστηρίζουν κάποιον κομματικό χώρο, όσο ότι η υπεράσπιση του κυβερνητικού έργου, αλλά και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλου γίνεται με απροκάλυπτο τρόπο, χωρίς καν πολλές φορές να αφουγκράζονται το κοινωνικό αίσθημα, λες και όλοι εκεί εθελοτυφλούν.

Όπως και να’ χει, εγώ εύχομαι καλή επιτυχία στις δύο εφημερίδες και ελπίζω να υπηρετούν το δημοσιογραφικό σκοπό τους, που είναι πάνω από όλα η έγκυρη ενημέρωση. Καλή συνέχεια.

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ… ΑΛΒΑΝΙΚΑ

*Σχολικά βιβλία θα διανεμηθούν στους μαθητές ελληνικής καταγωγής, που φοιτούν στα σχολεία της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία, ξανά μετά από εφτά χρόνια, με πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας και σε συνεργασία με το αντίστοιχο αλβανικό υπουργείο.

*Στην πλήρη ιδιωτικοποίηση των δημόσιων επιχειρήσεων, προχωράει η αλβανική κυβέρνηση, καθώς αποφάσισε να πουλήσει όλες τις μετοχές, σε όλες τις κρατικές εταιρείες.

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο αντιπαθητικά πρόσωπα βρίσκω για να πλαισιώσω τις «αντιπάθειες». Για αυτή την εβδομάδα έχουμε και λέμε:

1.) Θεόδωρος Ρουσόπουλος- γιος ταχυδρόμου, πρώην (επιτέλους!) υπουργός Επικρατείας και πνευματικό τέκνο του επιχειρηματία ηγούμενου Εφραίμ.
Ίσως ο πιο αντιπαθητικός πολιτικός που πέρασε ποτέ από τη χώρα μας, ο οποίος λίγες ώρες πριν παραιτηθεί, από το Βήμα της Βουλής πρόσβαλλε τον Γιώργο Παπανδρέου (αλλά εμμέσως άδειασε και τον πρωθυπουργό), λέγοντας πως έγινε αρχηγός του ΠΑΣΟΚ λόγω του ονόματος του πατέρα του, οργάνωσε και απαίτησε από τα «παπαγαλάκια» του στα εκδοτικά συγκροτήματα να τον στηρίξουν μετά την… πτώση, τους δασκάλεψε, ώστε να ρίξουν τις βολές τους και προς τον Αγγέλου και προχώρησε σε μηνύσεις εναντίον δημοσιογράφων που δεν του… έκαναν τα χατίρια. Ένα είναι σίγουρο, πως δεν θα μας λείψει καθόλου, ο γιος του ταχυδρόμου!!!

2.) Εφραίμ και Αρσένιος- οι επιχειρηματίες του Αγίου Όρους
Οι αποκαλύψεις για τους επιχειρηματίες του Αγίου Όρους φαίνεται να μην έχουν τελειωμό. Εύχομαι μόνο η Δικαιοσύνη να μην τους χαρίσει, να καταφέρει να βρει την αλήθεια και να ξεσκεπάσει τα οικονομικά τους σκάνδαλα.

3.) Νίμιτς- Γκρούεφσκι- Μιλοσόφσκι- Βοσκόπουλος- Τσαρκνιάς- Σόρος
Τι να πρωτογράψει κανείς γι’ αυτούς τους στενοκέφαλους (ανεγκέφαλους) ανθρώπους; Καταρχήν η αποκάλυψη του βρώμικου παιχνιδιού του Μάθιου Νίμιτς, ο οποίος- όπως αποκαλύπτουν απόρρητα έγγραφα- όλα αυτά τα χρόνια δρούσε υπέρ των σκοπιανών, πάνω στο θέμα του ονόματος, με τις διαταγές των ΗΠΑ, ενώ το τελευταίο σχέδιο που παρουσίασε ήταν «σερβιρισμένο» από τους αμερικανούς και φυσικά δεν έφερε τη σφραγίδα του. Ο ελληνικής καταγωγής Νίκολα Γκρούεφσκι συνεχίζει τις εθνικιστικές του κορώνες και τα βάζει για άλλη μια φορά με τους Έλληνες, πότε για το πεδίο βολής στους Λόφους Φλώρινας και πότε γιατί οι στρατιώτες μας φώναζαν στην παρέλαση «Η Μακεδονία είναι Ελληνική». Φυσικά η όλη κατάσταση έτσι όπως έχει εξελιχθεί με τη συμπεριφορά του είναι μόνο για να γελάς μαζί του. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τον υπουργό Εξωτερικών των Σκοπίων Αντόνιο Μιλοσόφσκι, ο οποίος παλιά μας «έγλειφε», όταν η χώρα του είχε προβλήματα με τους Αλβανούς, που ζουν στο έδαφος των Σκοπίων και ζητούσε ελληνική βοήθεια και τώρα βέβαια ακολουθεί τα εθνικιστικά βήματα του πρωθυπουργού Γκρούεφσκι. Στους πλέον αντιπαθητικούς και ο επικεφαλής του «Ουράνιου Τόξου» Παύλος Βοσκόπουλος, ο οποίος μαζί με άλλους φιλοσκοπιανούς στέλνουν έγγραφα σε διάφορους οργανισμούς και κατηγορούν τη χώρα μας, παρόλο που κατοικούν σε αυτήν και παρόλο που ο Παύλος Βοσκόπουλος εργάζεται ως δημόσιος υπάλληλος, στη Νομαρχία Φλώρινας και πληρώνεται από τους Έλληνες φορολογούμενους. Όσο για τον παπα-Τσαρκνιά με τις ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις, που μιλάει για «μακεδονική» εκκλησία και τον Τζόρτζ Σόρος, που υποστηρίζει τους σκοπιανούς στα επικίνδυνα παιχνίδια τους, το μόνο που έχω να πω είναι πως η μέχρι σήμερα πορεία τους φτάνει για να τους χαρακτηρίσουν οι περισσότεροι ως γελοίους.

4.) Αστυνομικοί ζαρντινιέρας και ξεβρακώματος
Ίχνος μεταμέλειας από τους αστυνομικούς που χτύπησαν τον Κύπριο φοιτητή και κόντεψαν να τον σκοτώσουν, ενώ «έπεσαν στα μαλακά», από το δικαστήριο, αλλά ούτε μια συγνώμη και από τους αστυνομικούς που ξεβράκωσαν αλλοδαπό στη μέση του δρόμου για να τον ελέγξουν για ναρκωτικά. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια και στις δύο περιπτώσεις καταπατήθηκε βάναυσα και ούτε μια συγνώμη, έστω για το… γαμώτο!

5.) Σγουράκης και Παπαιωάννου- γιατρουδάκια της κακιάς ώρας
Βρίσκονται πάλι μέσα στους πιο αντιπαθητικούς αυτής της εβδομάδας, καθώς ακόμα δεν ζήτησαν συγνώμη από τον ασθενή, τον οποίο κορόιδευαν στο χειρουργείο, την ώρα που του αφαιρούσαν ανδρικό ομοίωμα πέους.

6.) Γκάρας Κωνσταντίνος- κλέφτης κωλόγερος και παρ’ ολίγον δολοφόνος
Κάτοικος Κορδελιού, 70 ετών, ο οποίος αφού πρώτα έκλεψε 2.000€ από τεχνικό που πήγε να του επισκευάσει τον διάδρομο, στη συνέχεια προσπάθησε να του βγάλει το μάτι με κατσαβίδι, για να τον απομακρύνει από το σπίτι του. Φυσικά η ιστορία έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης.

7.) Αλέκα Παπαρήγα- γενική γραμματέας του ΚΚΕ
Η επί πολλά έτη γενική γραμματέας του ΚΚΕ, που αρνείται πεισματικά να δώσει το τιμόνι του κόμματος σε κάποιον άλλον, η οποία αντέδρασε στη Βουλή, όταν στελέχη του ΠΑΣΟΚ είπαν πως είναι το φερέφωνο της Νέας Δημοκρατίας. Μήπως όμως έχουν δίκιο; Γιατί δεν φαίνεται, κυρία Παπαρήγα, να τα βάζετε καθόλου με το χάλι της κυβέρνησης… Α! Και επιτέλους, αφήστε να ελέγξουνε τα οικονομικά του κόμματός σας, να ξέρουμε πόσα έχετε και από πού… Διαφορετικά προκαλείτε.

8.) Μάκης Τριανταφυλλόπουλος & Γιάννης Πρετεντέρης- δημοσιογράφοι
Ο μεν πρώτος γιατί- ξαφνικά- υποστήριξε τον Ρουσόπουλο (μήπως λόγω της κόντρας και των δυο με τον Θέμο;…) και ο δεύτερος, γιατί χαρακτήρισε «ηλίθιο» αναγνώστη της εφημερίδας «Το Βήμα», επειδή αυτός διαφώνησε με τα γραφόμενα του. Χαρείτε τους!

9.) Ευάγγελος Αντώναρος- κυβερνητικός εκπρόσωπος
Τη θέση του Ρουσόπουλου πήρε ο επίσης αντιπαθής Ευάγγελος Αντώναρος. Μετά το γιαούρτι που… γεύτηκε, από οργισμένο πολίτη, τώρα γεύεται και την καρέκλα του Θεόδωρου Ρουσόπουλου, από τον οποίο δυστυχώς έχει πάρει πολλά αρνητικά χούγια.

10.) Βασίλης Παπαγεωργόπουλος- ατσαλάκωτος δήμαρχος Θεσσαλονίκης
Ακόμα μια φορά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ζήτησε την αύξηση των δημοτικών τελών, τα οποία πλέον θεωρούνται τα πιο ανεβασμένα από κάθε άλλο δήμο στην Ελλάδα. Βλέπετε, ο Βασίλης θέλει να κλείσει την «μαύρη» τρύπα που εμφανίστηκε (όλως ξαφνικά!) στο δημαρχιακό μέγαρο και άδειασε το ταμείο του Δήμου, οπότε σκέφτηκε να τα πληρώσουμε εμείς, οι Θεσσαλονικείς. Απαράδεκτος φυσικά που οδήγησε και τη Χρύσα Αράπογλου στα δικαστήρια (μήπως γιατί δεν μπορούσε να την αντιμετωπίσει στο δημοτικό συμβούλιο;;;) για να λύσουν εκεί τις διαφωνίες του για το Δήμο, ζητώντας της μάλιστα ένα υπέρογκο χρηματικό ποσό (είπαμε, για να κλείσει τη «μαύρη» τρύπα…), και φυσικά ας μην αναφερθώ στην ανάπλαση της Νέας Παραλίας, η οποία από τσιμέντο άλλο τίποτα!