Η καθυστερημένη έναρξη των δρομολογίων, καθώς και τα γερασμένα πλοία, οδήγησαν φέτος το καλοκαίρι το επιβατικό κοινό σε άλλα λιμάνια της χώρας, για να ταξιδέψουν στα νησιά.
Μόλις 119.216 άτομα ταξίδεψαν μέσω της Θεσσαλονίκης το τελευταίο 8μηνο, καθώς ο ακτοπλοϊκός αποκλεισμός της πόλης συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά. Με δεδομένο μάλιστα πως πέρσι ήταν η χειρότερη χρονιά τα τελευταία 20 χρόνια για την τουριστική κίνηση του λιμανιού, που έκλεισε με πτώση -40,4% σε σχέση με το 2005-η φετινή χρονιά αναμένεται να κλείσει και πάλι στα ίδια περσινά απελπιστικά επίπεδα…
Οι τουριστικοί πράκτορες τονίζουν την ανάγκη να δρομολογηθούν σύγχρονα και γρήγορα πλοία, ενώ περιμένουν με αγωνία σε λίγες ημέρες το διαγωνισμό που θα πραγματοποιήσει το υπουργείο Ναυτιλίας, για την οριστικοποίηση των δρομολογίων, ωστόσο στη συνείδηση των επιβατών έχει παγιωθεί πλέον ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι καθαρά ένα παιχνίδι αντιπαλότητας και επιδοτήσεων μεταξύ των ναυτιλιακών εταιριών και της Πολιτείας, που γίνεται καθαρά εις βάρος τους.
Δε νομίζετε λοιπόν, κύριοι υπεύθυνοι, πως είναι καιρός να αλλάξετε πολιτική και να νοιαστείτε πραγματικά για τα σοβαρά προβλήματα του λιμανιού της συμπρωτεύουσας; Διαφορετικά σε λίγο καιρό θα βλέπετε το επιβατικό κοινό με τα κιάλια.
*Στον πίνακα- που δημοσίευσε η εφημερίδα "Αγγελιοφόρος"- φαίνεται πως διαμορφώνεται η επιβατική κίνηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια.
Στο μεταξύ, «χρυσό» ήταν το φετινό καλοκαίρι για τη Χαλκιδική, καθώς η τουριστική της κίνηση αυξήθηκε κατά 8%, όταν οι αφίξεις αλλοδαπών εξασθένησαν σημαντικά στα Δωδεκάνησα, την Κρήτη και τα νησιά του Ιονίου. Και παρόλο που η Χαλκιδική παρουσιάζει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αύξηση τουριστών, όλοι αυτοί δεν θέλησαν να κάτσουν ούτε μια μέρα στη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα η τουριστική κίνηση στην πόλη να μειώνεται συνεχώς, αποκαλύπτοντας την έλλειψη των τουριστικών υποδομών στη συμπρωτεύουσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου