Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

ΠΝΙΓΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ
Ογδόντα νέα αυτοκίνητα κυκλοφορούν την ημέρα στη Θεσσαλονίκη, εκτοξεύοντας έτσι τις πωλήσεις των νέων οχημάτων μέσα στο 2007 στις 55.000 περίπου, στη Βόρεια Ελλάδα, όταν το 2006 δεν ξεπέρασαν τις 49.000.

Τη μεγαλύτερη άνοδο στις πωλήσεις νέων οχημάτων παρουσίασε η Opel, με το μοντέλο Corsa να «πουλάει» περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, ενώ η Toyota είναι στη πρώτη θέση της εμπορικής κατάταξης.

Η όλη κατάσταση προδιαγράφει μια εφιαλτική κατάσταση στο κυκλοφοριακό της πόλης , ενώ εκρηκτική δεν είναι μόνο η κατάσταση στο κέντρο, αλλά και στους περισσότερους δήμους και την περιφερειακή οδό. Σε συνδυασμό μάλιστα και με τα δεκάδες έργα που εκτελούνται αυτή τη στιγμή στο νομό, η κατάσταση στους δρόμους είναι χαώδης.

Ένας άλλος παράγοντας της αυξημένης κυκλοφορίας των οχημάτων ιδίως μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης είναι η δυσαρέσκεια των πολιτών για τη λειτουργία του ΟΑΣΘ, καθώς τα δρομολόγια σε μερικές γραμμές είναι λίγα και η μετακίνηση των αστικών γίνεται με καθυστέρηση.

«Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του», δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση της πόλης, ρίχνοντας εμμέσως πλην σαφώς την ευθύνη στην κυβέρνηση, για τη μη κατασκευή υπόγειων πάρκινγκ, στο ΥΠΕΧΩΔΕ, για τη καθυστέρηση που παρατηρείται στην ολοκλήρωση των μεγάλων έργων της συμπρωτεύουσας, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στον Οργανισμό Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης για τη μη εκπόνηση μελετών το κυκλοφοριακό πρόβλημα, καθώς επίσης και στην Τροχαία ηια την ελλιπή αστυνόμευση, ωστόσο δεν είπε ποιες είναι οι δικές του ευθύνες, ενώ τόνισε πως με τη λειτουργία του Μετρό σε λίγα χρόνια στην πόλη, η κατάσταση σαφώς και θα καλυτερεύσει.

Σημείωση: Η πρώτη φωτογραφία δημοσιεύτηκε με τα σχετικά σχόλια στην εφημερίδα "Αγγελιοφόρος", στις 31/10/07

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα βέβαια δεν πρόκειται να λυθεί ούτε με το μετρό ούτε και με τα υπόγεια parking, μιας και ο κυριότερος όγκος της κίνησης στο κέντρο της πόλης είναι διερχόμενος και όχι για στάθμευση. Άλλος πάει στη δουλειά του, οπότε αναγκαστικά περνάει από κέντρο, άλλος κατεβάζει τα παιδιά του στο φροντιστήριο κι άλλος τον/την σύζυγο για δουλειά. Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που κατεβαίνουν για καφέ, αλλά είναι κυρίως σε ώρες μη αιχμής. Δεν πάει ο άλλος για καφέ στις 7 και στις 9 το πρωί που γίνεται πανικός.