ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ COSMOTE ΣΤΗ FYROM
Μετά την ελληνική και κυπριακή αποχώρηση, σε διεθνή σύνοδο, όπου πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της Ουάσιγκτον να επιμείνει στην χρήση της ονομασίας «Δημοκρατία της Μακεδονίας» στο πλαίσιο της συνόδου, για τη FYROM, τη σκυτάλη των προκλήσεων από τη μεριά των Αμερικανών, πήρε o Edward Joseph, συνεργάτης του πανεπιστημίου HOPKINS στην Ουάσιγκτον, όπου με άρθρο του, προτείνει τρόπους που θα μπορούσε να... συνετιστεί η Ελλάδα, ώστε να σταματήσει να βάζει εμπόδια στην ευρωατλαντική προοπτική της ΠΓΔΜ.
Μετά την ελληνική και κυπριακή αποχώρηση, σε διεθνή σύνοδο, όπου πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της Ουάσιγκτον να επιμείνει στην χρήση της ονομασίας «Δημοκρατία της Μακεδονίας» στο πλαίσιο της συνόδου, για τη FYROM, τη σκυτάλη των προκλήσεων από τη μεριά των Αμερικανών, πήρε o Edward Joseph, συνεργάτης του πανεπιστημίου HOPKINS στην Ουάσιγκτον, όπου με άρθρο του, προτείνει τρόπους που θα μπορούσε να... συνετιστεί η Ελλάδα, ώστε να σταματήσει να βάζει εμπόδια στην ευρωατλαντική προοπτική της ΠΓΔΜ.
Με τίτλο: «Πως να λυθεί η ελληνική διαφωνία για το όνομα της Μακεδονίας», ο Joseph, ζητάει από τις ΗΠΑ να συγκαλέσουν έκτακτο συμβούλιο πρεσβευτών του ΝΑΤΟ, το οποίο θα θέσει «τελεσίγραφο» στην ελληνική πλευρά για την άμεση ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, διαφορετικά τονίζει ότι πρέπει να τεθεί επίσημα από τη Συμμαχία, θέμα αναγνώρισης «μακεδονικής» μειονότητας στη βόρεια Ελλάδα, ώστε να πιεστεί η Αθήνα, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο, η ελληνική αντίρρηση στη χρήση του όρου Μακεδονία από τα Σκόπια, οφείλεται στο γεγονός πώς η Ελλάδα αρνείται να αναγνωρίσει «μακεδονική» μειονότητα στο έδαφός της.
Ο Edward Joseph είναι πρώην επικεφαλής του ICG (Ιnternational Crisis Group), μιας ΜΚΟ, η οποία στο παρελθόν σε σχετικές εκθέσεις, είχε χαρακτηρίσει «εμπόδιο για λύση του Κυπριακού» τον πρώην πρόεδρο Τάσσο Παπαδόπουλο, ενώ υιοθετούσε τις αλβανικές θέσεις στο θέμα των Τσάμηδων.
Στο μεταξύ, «δεν μας πάει» ο αμερικανός πρέσβης στην Αθήνα, Σπέκχαρντ, και φροντίζει να μας το δείχνει με κάθε τρόπο και κάθε στιγμή, καθώς έχει ορκιστεί να δώσει ένα… μάθημα στη χώρα μας, γι’ αυτό και συναντάται με αξιωματούχους του κρατιδίου- προτεκτοράτο των ΗΠΑ και τους συμβουλεύει να προχωρήσουν σε περισσότερες προκλήσεις εις βάρος μας. Φυσικά δεν το κάνει για να βοηθήσει τα Σκόπια, αλλά γιατί θέλει να έχει μεγαλύτερη επιρροή στους πολίτες του γειτονικού κρατιδίου, ώστε να τους πάρει το ουράνιο του εδάφους του.
Και ο Σπέκχαρντ δεν σταματάει εκεί, καθώς εισηγήθηκε να μπει σε… «παζάρι» η κατάργηση της βίζας, για τα ταξίδια των Ελλήνων στις ΗΠΑ, και φυσικά να πάρουν ανταλλάγματα, όπως πχ η ανταλλαγή πληροφοριών για την τρομοκρατία. Τέλος, το ανθελληνικό πογκρόμ των ΗΠΑ συμπληρώνεται με την… «τιμωρία» που μας επέβαλε το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου, θέτοντάς μας υπό επιτήρηση στα θέματα της προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων. Και φυσικά αναμένεται και συνέχεια…
Φυσικά σε όλες αυτές τις προκλήσεις η ελληνική κυβέρνηση δεν πήρε θέση, τηρώντας τη γραμμή της… μετριοπάθειας, η οποία φυσικά δεν οδηγεί πουθενά, αντιθέτως δίνει στον καθένα το δικαίωμα να λέει ό,τι μαλακία του έρθει στο μυαλό. Ακόμα και η COSMOTE του Μιχάλη Τζαμά, με τη θυγατρική της εταιρεία COSMOFON στην ΠΓΔΜ και το τηλεοπτικό spot που προβάλλεται στη γειτονική χώρα, όπου ένα ρωσικό υποβρύχιο, το οποίο έχει χαθεί στο βυθό και το μέλη του πληρώματος προσπαθούν να εντοπίσουν που ακριβώς βρίσκονται.
Μετά από λίγο στέλεχος του πληρώματος ενημερώνει τον καπετάνιο ότι βρίσκονται στην πόλη Στρούγκα. «Στρούγκα; Αυτή είναι στη Μακεδονία ;» ρωτάει ο καπετάνιος, για να λάβει από μέλος του πληρώματος την απάντηση «σωστά». Μετά από λίγο ακούγεται ο ήχος ενός sms στη τσέπη ενός υπαξιωματικού, που βγάζει το κινητό και διαβάζει το μήνυμα : «Καλωσορίσατε στο δίκτυο COSMOFON. Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη παραμονή στη Μακεδονία».
Να τονίσω πως η COSMOFON ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητά τον Ιούνιο του 2003 ως κάτοχος της δεύτερης άδειας κινητής τηλεφωνίας στην πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας. Κατά τη διάρκεια του 2006 η COSMOFON ενίσχυσε σημαντικά την πελατειακή της βάση, με το σύνολο των πελατών της στο τέλος του έτους να ξεπερνά τους 472.000, επιτυγχάνοντας αύξηση του μεριδίου αγοράς σε 33,3% περίπου. Όπως καταλαβαίνετε μπροστά στο χρήμα, τι να σου κάνουν τα πατριωτικά συναισθήματα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου