Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!

ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ!
Σήμερα έχω γενέθλια! Όσο μεγαλώνω δεν ξέρω αν μου αρέσει τελικά να τη θυμάμαι αυτή τη μέρα, αν και πάντοτε τέτοια μέρα αναπολώ τα γενέθλιά μου των προηγούμενων ετών...
Ένας ακόμα χρόνος στην πλάτη μου... Το φορτίο είναι βαρύ, αλλά εύχομαι να είναι το φετινό και το πολυτιμότερο!

Τα γενέθλιά μου συνδέθηκαν και με την καινούρια μου κουζίνα στο καινούριο μου το σπίτι. Σε μια βδομάδα μετακόμιση...

Ευχαριστώ καταρχήν τους γονείς μου που αποφάσισαν να με φέρουν στη ζωή. Ευχαριστώ και το Θεό που με ευλόγησε και φέτος να γιορτάσω τα γνέθλιά μου!

Ευχαριστώ τους ανθρώπους που στέκονται τόσα χρόνια δίπλα μου και χαίρονται με τις χαρές μου, ευχαριστώ για την τούρτα, ευχαριστώ για τα χιλιόμετρα που διανύθηκαν για ένα "χρόνια πολλά"...

Ευχαριστώ και εσάς, που τώρα με διαβάζετε. Είναι πραγματικά τιμή για μένα. Και που ξέρετε... Μπορεί τώρα που γέρασα κατά έναν χρόνο, να γίνω και σοφότερος!
Σας αφήνω να ετοιμαστώ. Βλέπετε κιόλας πως έπεσαν οι... "ρυθμοί" των δημοσιεύσεων μου. Λίγο το καλοκαίρι που μας πάει στις παραλίες, λίγο το καινούριο σπίτι, λίγο οι καλοκαιρινές παρέες, που καιρός για internet!

Θα επανέλθω αύριο. Φιλιά πολλά!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΤΑΣΟΥΛΗΗΗΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΙΑ , ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΟΛOI ΝΑ ΛΕΝΕ ΝΑ ΕΝΑΣ ΣΟΦΟΟΟΣΣΣ

( ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕ ΦΟΥ ΣΤΟ ΚΕΡΑΚΙ !!!)))


rataplan !!!

Ανώνυμος είπε...

Xronia polla polixronos na eisai geros kai dinatos na antexeis tin piesi tis metakomisis kai ton ipoxreoseon tou neou spitiou! Kai tou xronou me ugeia kai ligoteres upoxreosis...