Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΝΑ' ΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2009
Καταρχήν καλή χρονιά σε όλους μας! Με λιγότερη λύπη και στεναχώρια, λιγότερα δακρυγόνα και δυσάρεστα γεγονότα και περισότερη χαρά και ευτυχία και περισσότερα λφτά και παιδικά χαμόγελα!

Γύρισα από ένα ταξίδι στην Ασία (για το οποίο θα σας γράψω προσεχώς), με γαμάτες τις μπαταρίες μου και έχοντας κερδίσει το φλουρί της βασιλόπιττας!!!

Φέτος υποσχέθηκα να μην απασχολούμαι τόσες ώρες στον υπολογιστή. Είναι και χάσιμο χρόνου, εδώ που τα λέμε... Λίγες αναρτήσεις λοιπόν και... καλές!
Σημείωση: Ευχαριστώ όσους με "διάβαζαν" όλο το 2008, ευχαριστώ που κατά τη διάρκεια της απουσίας μου συνεχίσατε να επισκέπτεστε το blog μου και εύχομαι το 2009 ο κουμπάρος μου (μεγαλοεπχειρηματίας πλέον, με 10 Ινδούς στη δούλεψή του), να σταματήσει να μου αφήνει ανόητα σχόλια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: