Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!! ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ!!!

ΟΙ "ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ"

Η συνέχεια του διαλόγου:
Σουφλιάς: Βουλγαράκη, κόψε τις χαζομάρες και πες μας με ποιο απο τα 5 κότερά σου θα πάμε στη Μύκονο.
Παυλόπουλος: Αν ήταν μαζί μας και ο Σπήλιος, θα μας πήγαινε πετώντας.
Καραμανλής: Άσε, θυμάμαι την πτήση του, που μας πήγε από Μύκονο- Αθήνα και κόντεψα να ξεράσω 10 φορές!
Βουλγαράκης: Με μένα πάντως καπετάνιο, θα πάμε γ*******ς στη λατρεμένη Μύκονο!

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Παπανδρέου:Εσύ έφερες μαζί σου το ποδήλατο;
Άγνωστη: Όχι, πρόεδρε. Εδώ ήρθε για να κολυμπήσω, όχο για να κάνω ποδήλατο.
Παπανδρέου: Ούτε κι εγώ πήρα το δικό μου. Δεν με άφησε η μητέρα μου. Κι εγώ τώρα με ποιανού ποδήλατο θα πέσω;;;

ΟΙ ΦΙΛΟΙ

Μεϊμαράκης: Γιώργο μου, κι εσύ στα στενά της Μυκόνου;
Βουλγαράκης: Ναι, ψάχνω τον πρόεδρο. Για να τον πάρω τηλέφωνο. Μάλλον θα χλαπακιάζει στου Φιλιππή.
Μεΐμαράκης: Ωχ, εγώ να φεύγω. Πες πως δεν με είδες. Υποτίθεται πως βρίσκομαι στην Κω, για να επισκεφτώ φυλάκια!

ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ
Πάγκαλος: Δεν με χέζετε όλοι σας, καλοκαιριάτικα!

Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣΨωμιάδης: Η κλίκα των Αθηνών κάνει τις διακοπές του και ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, καβάλα στο άλογό του και χωρίς τη μάσκα του Ζορό, κρατάει Θερμοπύλες, για να μην πέσει η θεαματικότητα στις πρωινές εκπομπές των τηλεοπτικών καναλιών. Τουλάχιστον θα έχω την ευκαιρία να πάω στην Χαλκιδική, ως κριτής για τα καλλιστεία "Μις Δεύτερο Πόδι"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Poli kalo! Diaskesasa kai gelasa arketa! Pantos ayta poy grefete den apexoyn kai poli apo tin pragmatikotita...