Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΧΕΣΤΗΔΕΣ!

Χαίρομαι πάρα πολύ όταν διαπιστώνω πως υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που με ζηλεύουν στο φουλ! Θα εύχονταν όλοι αυτοί να ήταν στη θέση μου και να απολάμβαναν όλα αυτά που απολαμβάνω εγώ. Μάλιστα δεν χάνουν την ευκαιρία- πάντα ανώνυμα- να αφήνουν διάφορα σχόλια και μηνύματα για να δείξουν την χολή τους.

Στο παρελθόν, όταν αυτό έγινε σε άλλο blog και όχι στο δικό μου, με πείραξε, τώρα στο δικό μου blog το διασκεδάζω! Ειναι τύποι που προσπαθούν ανεπιτυχώς να κάνουν όσα έχω κάνει εγώ, η παρέα μου και ο στενός μου κύκλος και δεν τα καταφέρνουν γιατί μια ζωή ήταν αποτυχημένοι.

Η μαγκιά φαίνεται όταν φέρει ονοματεπώνυμο. Όχι για μενα, αλλά για όσους άλλους τους διαβάζουν, ώστε να μπορούν και να τους κρίνουν. Όταν όμως στη ζωή έχεις μάθει να είσαι τελευταίος και να κολυμπάς με τα σκατά, κάνεις τα πάντα- ανώνυμα- για να φτάσεις αυτούς που ζηλεύεις, στην προκειμένη περίπτωση εμένα.

Άντε γειαααα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: